Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Dezafectarea liniei de tramvai Podu de Piatra - Podu Ros
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1069
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Apr 2015 16:56:51    Titlul subiectului: 178754

Din ce imi aduc eu aminte, distanta se parcurgea la fel de repde. Adica daca un 5 si un 11 plecau in acelasi timp, ajungeau in acelasi timp. Sa ma corectati daca gresesc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Apr 2015 17:34:40    Titlul subiectului: 178755

just me a scris:
In dimineatza asta am vazut muncitori "renovand" unele refugii de pe linia care trece prin fata la Gara Internationala deci e posibil sa fie maxim cateva zile pana la momentul inchiderii acestei linii.

Cand se va suspenda circulatia tramvaielor prin Podu Ros pentru a se intra cu santierul dincolo de rond, 6 si 6 barat vor fi deviate pe Iorga. Desigur, cand se vor incheia lucrarile pe celalalt santier, pe Iorga va reveni 11, 6 va reveni la parcursul normal, 6 barat va fi desfiintat, iar cu 5-ul ramane de vazut ce se va intampla.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ciubex



Data înscrierii: 20/Apr/2015
Ultima vizita: 24/Ian/2024
Mesaje: 20
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 22 Apr 2015 20:34:26    Titlul subiectului: 178757

Profit de ocazie si pozitie, astfel incat mai adaug doua imagini.
Le-am pus border negru Sad



20150421_123421.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  297.77 kb
 Vizualizat:  de 13909 ori

20150421_123421.jpg



20150421_123403.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  607.44 kb
 Vizualizat:  de 13909 ori

20150421_123403.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cipiotul



Data înscrierii: 29/Dec/2013
Ultima vizita: 12/Aug/2021
Mesaje: 24
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 28 Mai 2015 08:49:02    Titlul subiectului: 179335

Am vazut ieri 2 tramvaie in statiile de la podul Cantemir... s-au razgandit cu desfiintarea liniilor sau cum de reintrodus (oare pana cand?) rute pe acolo? N-am apucat sa fac poza, iar de pe camera auto nu pot lua nici o imagine in care sa se vada si tramvaiele
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 28 Mai 2015 09:15:41    Titlul subiectului: 179336

Pai, de la sfarsitul anului trecut, cand s-a redeschis tronsonul Tesatura - CET dupa reabilitare, circula neintrerupt. A fost intai 5 barat pana in Baza 3, apoi 6/6b, asa cum e si in prezent. Probabil ca peste cateva zile se va opri definitiv circulatia tramvaielor pe acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1069
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 28 Mai 2015 12:10:18    Titlul subiectului: 179342

Sa speram totusi ca nu. Poate se vor trezi intr-un final, si vor lasa linia acolo, pana vor fi bani.

Asta imi aduce aminte de un episod din 2013. Un cititor a comentat pe BZI ca linia de tramvai spre CUG incurca soferii la orele de varf.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 28 Mai 2015 14:10:45    Titlul subiectului: 179343

Absolut nimic nu mai poate impiedica inceperea lucrarilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 19 Iul 2015 22:53:37    Titlul subiectului: 180335

Cel mai probabil, de astazi linia de tramvai Podu Ros - Podu de Piatra este istorie.

Duminica, 19 iulie, ultimul tramvai care a parcurs tronsonul dinspre Podu de Piatra spre Podu Ros, pe traseul 6 barat (Dacia - Podu de Piatra - Podu Ros - CET - Tudor Vladimirescu - Targu Cucu - Gara - Dacia), a fost GT 4 cu numarul de parc 423 (vatman: Mihai Marin), intre 22:27 si 22:32, iar istoria s-a incheiat la 23:01, cand vagonul GT 4 cu numarul de parc 418 (vatman: Petru Herghelegiu), de pe traseul 6 (Dacia - Gara - Targu Cucu - Tudor Vladimirescu - CET - Podu Ros - Podu de Piatra - Dacia), a parasit tronsonul la Podu de Piatra, venind dinspre Podu Ros, unde a intrat la ora 22:54.

Cam asta a fost... Dupa 36 de ani, democratia fara discernamant din Romania distruge inca un lucru util comunitatii pentru a face loc unei aberatii. Din pacate, vina este a oamenilor simpli, care tac, accepta ce le impun niste unii si nu se implica deloc in viata comunitatii, desi existenta lor in acest oras devine tot mai urata cu fiecare astfel de intamplare. Ce frumos ar fi fost un Splai Bahlui amenajat coerent pentru oameni, ca o oaza verde ce ar fi legat doua zone extrem de poluate ale orasului, si unde si-ar fi gasit locul un mijloc de transport de asemenea ecologic... In loc, insa, va fi o strada. Ce se va umple imediat cu masini ce vor sta blocate asteptand sa intre intr-o intersectie si asa nenorocita... Ca o ironie, in spatele tramvaiului 423 o masina se grabea, parca, sa-i ia prima locul pe inca nefacuta strada... Bleah...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 19 Iul 2015 23:00:28    Titlul subiectului: 180336

423, ultima trecere dinspre Podu de Piatra spre Podu Ros...

- foto 1 - Podu de Piatra, doua statii lasate de izbeliste (cu "peroane" improvizate in bataie de joc) dupa reabilitarea liniei de la intrarea pe sos. Nationala, in 2010
- foto 2 - statia Pod Sf. Andrei
- foto 3 - statia Pod Cantemir
- foto 4 - statia Podu Ros 4 (observati masina din spatele tramvaiului, despre care spuneam in mesajul anterior)



IMG_5645.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.8 kb
 Vizualizat:  de 13303 ori

IMG_5645.JPG



IMG_5647.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.07 kb
 Vizualizat:  de 13303 ori

IMG_5647.JPG



IMG_5649.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.08 kb
 Vizualizat:  de 13303 ori

IMG_5649.JPG



IMG_5651.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.2 kb
 Vizualizat:  de 13303 ori

IMG_5651.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 19 Iul 2015 23:12:34    Titlul subiectului: 180337

Ultimul tramvai... 418, dinspre Podu Ros spre Podu de Piatra...

- foto 1 - macazul electric n-a functionat, asa ca ultima schimbare de macaz s-a facut ca pe vremuri, cu "ștanga"
- foto 2 - Podu Ros, pentru ultima data
- foto 3 - statia Podu Ros 4
- foto 4 - statia Pod Cantemir
- foto 5 - statia Pod Sf. Andrei
- foto 6 - Podu de Piatra. GATA...

Sa ne ierti, drag tramvai, mai mult n-am putut face pentru tine, pentru ca ORASUL nu vrea sa se trezeasca! Sa ne ierte cei ce-n 1979 au facut aceasta linie! Sa va fie de bine, ieseni!...



IMG_5654.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.47 kb
 Vizualizat:  de 13297 ori

IMG_5654.JPG



IMG_5660.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.31 kb
 Vizualizat:  de 13297 ori

IMG_5660.JPG



IMG_5662.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.3 kb
 Vizualizat:  de 13297 ori

IMG_5662.JPG



IMG_5664.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.67 kb
 Vizualizat:  de 13297 ori

IMG_5664.JPG



IMG_5665.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.37 kb
 Vizualizat:  de 13297 ori

IMG_5665.JPG



IMG_5667.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.63 kb
 Vizualizat:  de 13297 ori

IMG_5667.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1069
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 20 Iul 2015 07:58:47    Titlul subiectului: 180342

Este una dintre cele mai triste file de istorie a Iasului. Pentru ce? Ca sa mearga niste masini. Cata poluare face o masina, si cata face un travai? Cati oameni transporta un tramvai, si cati o masina?

Domnii care au luat aceasta hotarare, sunt mai mult ca sigur ca nu au niciodata in viata lor pe acolo cu tramvaiul. Dar sigur vor merge cu masina.

Apropo, sa vedeti, linia va disparea in timp record, comparabil cu reteaua de pe 44.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 20 Iul 2015 11:41:29    Titlul subiectului: 180358

O mare tampenie. Indiferent ce sens unic va avea acea strada tot interesectia, si asa foarte aglomerata din Pod Ros va duce greul.
Adica masinile s-o ia pe acolo spre Podul de Piatra, de exemplu, nu mai traverseaza podul de peste Bahlui, ci se ingesuie toate in rond, unde traverseaza doua linii de tramvai, plus doua benzi de circulatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 20 Iul 2015 13:04:49    Titlul subiectului: 180359

30 decembrie 1979 - 19 iulie 2015
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mar 21 Iul 2015 10:29:05    Titlul subiectului: 180392

tramfan a scris:
Este una dintre cele mai triste file de istorie a Iasului. Pentru ce? Ca sa mearga niste masini. Cata poluare face o masina, si cata face un travai? Cati oameni transporta un tramvai, si cati o masina?
Nu trebuie să transformăm acest episod într'o filă de istorie a luptei de clasă între pietoni și bicicliști cu asupritorii cu mașini. Toți sunt de vină că orașul a ajuns sub conducerea unei găști de limitați care încă mai au țărână în buletin și pe care poporul i-a votat pentru un kil de ulei.

Din păcate, nu s'a făcut niciodată nimic pentru zona aia, era în paragină, iar acum e loc liber pentru viziunile perverse ale unor bișnițari urbaniști. Mai devreme sau mai târziu, acea linie va trebui să reapară, reconstruită complet și mutată pe latura cu Bahluiul. Dar va trebui să apară un primar deștept și bine pregătit, cu o echipă bine pregătită, nu niște plăvani de Dorohoi puși pe bișniță și pe căpătuială.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Iul 2015 13:13:41    Titlul subiectului: 180419

Sa nu disperam prea mult totusi. Daca ne uitam la ultimii ani, reteaua de tramvai a fost reabilitata aproape in intregime + readusa in CUG; cine si-ar fi imaginat asta chiar si acum 8 ani? O fi neinspirata scoaterea liniei, dar nu prezice in nici un caz sfarsitul tramvaiului in Iasi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 23 Iul 2015 13:19:47    Titlul subiectului: 180420

In acest moment nu mai exista acest pericol (cel putin conform logicii, dar Romania poate oferi absolut orice surpriza), insa disparitia acestui tronson dezechilibreaza si mai tare o retea si asa extrem de lipsita de flexibilitate in prezent. Iar asta se traduce in dificultatea reorganizarii eficiente a transportului public la Iasi. Asta daca e sa ne referim strict la transportul public. Insa, decizia in sine are si alte efecte, pe mai multe planuri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 23 Iul 2015 13:59:38    Titlul subiectului: 180421

Igor a scris:
Sa nu disperam prea mult totusi. Daca ne uitam la ultimii ani, reteaua de tramvai a fost reabilitata aproape in intregime + readusa in CUG; cine si-ar fi imaginat asta chiar si acum 8 ani? O fi neinspirata scoaterea liniei, dar nu prezice in nici un caz sfarsitul tramvaiului in Iasi.

Readucerea tramvaiului in CUG e buna , dar reteaua ramane lipsita de flexibilitate in absenta unor legaturi(pe bretelele pasarelei ) cu linia de pe N. Iorga. Ma gandesc ca in ceasul al 12-lea se putea realiza o legatura cu linia ramasa de pe Tutora( in racordul la care tocmai se lucreaza acum in P. Ros). Problemele lipsei de flexibilitate sunt amplificate la reteaua din Iasi ,mai ales dupa recentele reabilitari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rhadoo



Data înscrierii: 16/Ian/2008
Ultima vizita: 29/Noi/2023
Mesaje: 124
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 23 Iul 2015 19:02:26    Titlul subiectului: 180428

EEG, atâta timp cât tramvaiele nu pot vira la stânga de pe Blvd. Primăverii către Blvd. Țuțora, un racord dinspre Nicolina către Țuțora ar fi fost oricum inutil (în ideea în care tramvaiele ar fi venit de la depou către CUG pe Blvd. Nicolae Iorga.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 23 Iul 2015 19:33:38    Titlul subiectului: 180429

Orice bretea este utila pentru dirijarea circulatiei in caz de blocaj, deci cata vreme nu exista nici un impediment tehnic, orice bretea trebuie realizata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1069
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 23 Iul 2015 20:02:07    Titlul subiectului: 180430

Si ce ii impiedica sa faca o bretea in Podu Ros?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cipricherr



Data înscrierii: 25/Iul/2012
Ultima vizita: 09/Oct/2023
Mesaje: 118
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 23 Iul 2015 20:13:26    Titlul subiectului: 180431

Fratilor,hai sa punem punctul pe I,si sa o spunem pe aia dreapta:
-in Podul Ros era nevoie de un rond,chiar in sensul giratoriu,cu sau fara bretea spre Tutora,dar din punct de vedere tehnic sa poata intoarce tramvaiele in caz de blocaj,accident,sau alte probleme.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 23 Iul 2015 20:23:26    Titlul subiectului: 180433

tramfan a scris:
Si ce ii impiedica sa faca o bretea in Podu Ros?

Indaratnicia?! Nepasarea?! Si e valabil pentru multe altele...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 23 Iul 2015 22:49:27    Titlul subiectului: 180440

Rhadoo a scris:
EEG, atâta timp cât tramvaiele nu pot vira la stânga de pe Blvd. Primăverii către Blvd. Țuțora, un racord dinspre Nicolina către Țuțora ar fi fost oricum inutil (în ideea în care tramvaiele ar fi venit de la depou către CUG pe Blvd. Nicolae Iorga.

Macar un traseu CUG -Tatarasi sau CUG- Baza 3 ar fi fost posibil ,sau CUG-Tudor-Tg. Cucu ,in caz de necesitate. De exemplu cu ocazia parangheliilor din fata Palatului Culturii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 23 Iul 2015 23:08:07    Titlul subiectului: 180441

EEG a scris:
un traseu CUG -Tatarasi

Nu merge, pentru ca tronsonul Baza 3-Blocuri Metalurgie produce pagube in cea mai mare parte a zilei. E unul dintre motivele pentru care s-ar rupe cu prima ocazie 1 de 13. Doua sau trei trasee de tramvai pe-acolo e faliment curat. Legatura directa CUG-Tatarasi cred ca e necesara, dar cu autobuz, via Podu Ros-Splai/Mangeron-Tudor Vladimirescu-Bucsinescu-Vasile Lupu. Este legatura fireasca, pe cel mai scurt drum (e aceeasi poveste ca si cu legatura Dacia-Tatarasi, care este fireasca pe drumul cel mai scurt, prelungind 6-le, care ar inlocui 3-ul, in nici un caz cu 11-le actual, care trebuie privit si folosit din cu totul alte perspective). Existenta sinelor de tramvai intre doua zone departate ale orasului nu e necesar a fi exploatata pentru conectarea acestora, in conditiile unei cereri mari pentru o legatura directa, a unui drum intortocheat si a existentei altor modalitati de conectare a lor pe un drum mult mai scurt (asta e rolul traseelor principale de autobuz intr-o retea de transport public).

EEG a scris:
CUG-Tudor-Tg. Cucu ,in caz de necesitate. De exemplu cu ocazia parangheliilor din fata Palatului Culturii.

Categoric, pentru devierea traseului Copou-CUG, cand situatia o impune, e mai mult decat necesara aceasta legatura.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1069
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 23 Iul 2015 23:48:51    Titlul subiectului: 180444

De ce ar trebui sa dispara 3? Ultima oara cand a disparut, au facut scandal mare cei din Dancu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 5 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community