Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 22 Apr 2015 16:56:51 Titlul subiectului: |
178754 |
|
Din ce imi aduc eu aminte, distanta se parcurgea la fel de repde. Adica daca un 5 si un 11 plecau in acelasi timp, ajungeau in acelasi timp. Sa ma corectati daca gresesc.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 22 Apr 2015 17:34:40 Titlul subiectului: |
178755 |
|
just me a scris: | In dimineatza asta am vazut muncitori "renovand" unele refugii de pe linia care trece prin fata la Gara Internationala deci e posibil sa fie maxim cateva zile pana la momentul inchiderii acestei linii. |
Cand se va suspenda circulatia tramvaielor prin Podu Ros pentru a se intra cu santierul dincolo de rond, 6 si 6 barat vor fi deviate pe Iorga. Desigur, cand se vor incheia lucrarile pe celalalt santier, pe Iorga va reveni 11, 6 va reveni la parcursul normal, 6 barat va fi desfiintat, iar cu 5-ul ramane de vazut ce se va intampla.
|
|
Sus |
|
|
ciubex
Data înscrierii: 20/Apr/2015 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 20 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 22 Apr 2015 20:34:26 Titlul subiectului: |
178757 |
|
Profit de ocazie si pozitie, astfel incat mai adaug doua imagini.
Le-am pus border negru
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
297.77 kb |
Vizualizat: |
de 14287 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
607.44 kb |
Vizualizat: |
de 14287 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Cipiotul
Data înscrierii: 29/Dec/2013 Ultima vizita: 12/Aug/2021 Mesaje: 24 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 28 Mai 2015 08:49:02 Titlul subiectului: |
179335 |
|
Am vazut ieri 2 tramvaie in statiile de la podul Cantemir... s-au razgandit cu desfiintarea liniilor sau cum de reintrodus (oare pana cand?) rute pe acolo? N-am apucat sa fac poza, iar de pe camera auto nu pot lua nici o imagine in care sa se vada si tramvaiele
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 28 Mai 2015 09:15:41 Titlul subiectului: |
179336 |
|
Pai, de la sfarsitul anului trecut, cand s-a redeschis tronsonul Tesatura - CET dupa reabilitare, circula neintrerupt. A fost intai 5 barat pana in Baza 3, apoi 6/6b, asa cum e si in prezent. Probabil ca peste cateva zile se va opri definitiv circulatia tramvaielor pe acolo.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 28 Mai 2015 12:10:18 Titlul subiectului: |
179342 |
|
Sa speram totusi ca nu. Poate se vor trezi intr-un final, si vor lasa linia acolo, pana vor fi bani.
Asta imi aduce aminte de un episod din 2013. Un cititor a comentat pe BZI ca linia de tramvai spre CUG incurca soferii la orele de varf.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 28 Mai 2015 14:10:45 Titlul subiectului: |
179343 |
|
Absolut nimic nu mai poate impiedica inceperea lucrarilor.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 19 Iul 2015 22:53:37 Titlul subiectului: |
180335 |
|
Cel mai probabil, de astazi linia de tramvai Podu Ros - Podu de Piatra este istorie.
Duminica, 19 iulie, ultimul tramvai care a parcurs tronsonul dinspre Podu de Piatra spre Podu Ros, pe traseul 6 barat (Dacia - Podu de Piatra - Podu Ros - CET - Tudor Vladimirescu - Targu Cucu - Gara - Dacia), a fost GT 4 cu numarul de parc 423 (vatman: Mihai Marin), intre 22:27 si 22:32, iar istoria s-a incheiat la 23:01, cand vagonul GT 4 cu numarul de parc 418 (vatman: Petru Herghelegiu), de pe traseul 6 (Dacia - Gara - Targu Cucu - Tudor Vladimirescu - CET - Podu Ros - Podu de Piatra - Dacia), a parasit tronsonul la Podu de Piatra, venind dinspre Podu Ros, unde a intrat la ora 22:54.
Cam asta a fost... Dupa 36 de ani, democratia fara discernamant din Romania distruge inca un lucru util comunitatii pentru a face loc unei aberatii. Din pacate, vina este a oamenilor simpli, care tac, accepta ce le impun niste unii si nu se implica deloc in viata comunitatii, desi existenta lor in acest oras devine tot mai urata cu fiecare astfel de intamplare. Ce frumos ar fi fost un Splai Bahlui amenajat coerent pentru oameni, ca o oaza verde ce ar fi legat doua zone extrem de poluate ale orasului, si unde si-ar fi gasit locul un mijloc de transport de asemenea ecologic... In loc, insa, va fi o strada. Ce se va umple imediat cu masini ce vor sta blocate asteptand sa intre intr-o intersectie si asa nenorocita... Ca o ironie, in spatele tramvaiului 423 o masina se grabea, parca, sa-i ia prima locul pe inca nefacuta strada... Bleah...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 19 Iul 2015 23:00:28 Titlul subiectului: |
180336 |
|
423, ultima trecere dinspre Podu de Piatra spre Podu Ros...
- foto 1 - Podu de Piatra, doua statii lasate de izbeliste (cu "peroane" improvizate in bataie de joc) dupa reabilitarea liniei de la intrarea pe sos. Nationala, in 2010
- foto 2 - statia Pod Sf. Andrei
- foto 3 - statia Pod Cantemir
- foto 4 - statia Podu Ros 4 (observati masina din spatele tramvaiului, despre care spuneam in mesajul anterior)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.8 kb |
Vizualizat: |
de 13681 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.07 kb |
Vizualizat: |
de 13681 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.08 kb |
Vizualizat: |
de 13681 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.2 kb |
Vizualizat: |
de 13681 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 19 Iul 2015 23:12:34 Titlul subiectului: |
180337 |
|
Ultimul tramvai... 418, dinspre Podu Ros spre Podu de Piatra...
- foto 1 - macazul electric n-a functionat, asa ca ultima schimbare de macaz s-a facut ca pe vremuri, cu "ștanga"
- foto 2 - Podu Ros, pentru ultima data
- foto 3 - statia Podu Ros 4
- foto 4 - statia Pod Cantemir
- foto 5 - statia Pod Sf. Andrei
- foto 6 - Podu de Piatra. GATA...
Sa ne ierti, drag tramvai, mai mult n-am putut face pentru tine, pentru ca ORASUL nu vrea sa se trezeasca! Sa ne ierte cei ce-n 1979 au facut aceasta linie! Sa va fie de bine, ieseni!...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.47 kb |
Vizualizat: |
de 13675 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.31 kb |
Vizualizat: |
de 13675 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.3 kb |
Vizualizat: |
de 13675 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.67 kb |
Vizualizat: |
de 13675 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.37 kb |
Vizualizat: |
de 13675 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.63 kb |
Vizualizat: |
de 13675 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 20 Iul 2015 07:58:47 Titlul subiectului: |
180342 |
|
Este una dintre cele mai triste file de istorie a Iasului. Pentru ce? Ca sa mearga niste masini. Cata poluare face o masina, si cata face un travai? Cati oameni transporta un tramvai, si cati o masina?
Domnii care au luat aceasta hotarare, sunt mai mult ca sigur ca nu au niciodata in viata lor pe acolo cu tramvaiul. Dar sigur vor merge cu masina.
Apropo, sa vedeti, linia va disparea in timp record, comparabil cu reteaua de pe 44.
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 20 Iul 2015 11:41:29 Titlul subiectului: |
180358 |
|
O mare tampenie. Indiferent ce sens unic va avea acea strada tot interesectia, si asa foarte aglomerata din Pod Ros va duce greul.
Adica masinile s-o ia pe acolo spre Podul de Piatra, de exemplu, nu mai traverseaza podul de peste Bahlui, ci se ingesuie toate in rond, unde traverseaza doua linii de tramvai, plus doua benzi de circulatie.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 20 Iul 2015 13:04:49 Titlul subiectului: |
180359 |
|
30 decembrie 1979 - 19 iulie 2015
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mar 21 Iul 2015 10:29:05 Titlul subiectului: |
180392 |
|
tramfan a scris: | Este una dintre cele mai triste file de istorie a Iasului. Pentru ce? Ca sa mearga niste masini. Cata poluare face o masina, si cata face un travai? Cati oameni transporta un tramvai, si cati o masina? | Nu trebuie să transformăm acest episod într'o filă de istorie a luptei de clasă între pietoni și bicicliști cu asupritorii cu mașini. Toți sunt de vină că orașul a ajuns sub conducerea unei găști de limitați care încă mai au țărână în buletin și pe care poporul i-a votat pentru un kil de ulei.
Din păcate, nu s'a făcut niciodată nimic pentru zona aia, era în paragină, iar acum e loc liber pentru viziunile perverse ale unor bișnițari urbaniști. Mai devreme sau mai târziu, acea linie va trebui să reapară, reconstruită complet și mutată pe latura cu Bahluiul. Dar va trebui să apară un primar deștept și bine pregătit, cu o echipă bine pregătită, nu niște plăvani de Dorohoi puși pe bișniță și pe căpătuială.
|
|
Sus |
|
|
Igor
Data înscrierii: 08/Dec/2007 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 23 Iul 2015 13:13:41 Titlul subiectului: |
180419 |
|
Sa nu disperam prea mult totusi. Daca ne uitam la ultimii ani, reteaua de tramvai a fost reabilitata aproape in intregime + readusa in CUG; cine si-ar fi imaginat asta chiar si acum 8 ani? O fi neinspirata scoaterea liniei, dar nu prezice in nici un caz sfarsitul tramvaiului in Iasi.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 23 Iul 2015 13:19:47 Titlul subiectului: |
180420 |
|
In acest moment nu mai exista acest pericol (cel putin conform logicii, dar Romania poate oferi absolut orice surpriza), insa disparitia acestui tronson dezechilibreaza si mai tare o retea si asa extrem de lipsita de flexibilitate in prezent. Iar asta se traduce in dificultatea reorganizarii eficiente a transportului public la Iasi. Asta daca e sa ne referim strict la transportul public. Insa, decizia in sine are si alte efecte, pe mai multe planuri.
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 23 Iul 2015 13:59:38 Titlul subiectului: |
180421 |
|
Igor a scris: | Sa nu disperam prea mult totusi. Daca ne uitam la ultimii ani, reteaua de tramvai a fost reabilitata aproape in intregime + readusa in CUG; cine si-ar fi imaginat asta chiar si acum 8 ani? O fi neinspirata scoaterea liniei, dar nu prezice in nici un caz sfarsitul tramvaiului in Iasi. |
Readucerea tramvaiului in CUG e buna , dar reteaua ramane lipsita de flexibilitate in absenta unor legaturi(pe bretelele pasarelei ) cu linia de pe N. Iorga. Ma gandesc ca in ceasul al 12-lea se putea realiza o legatura cu linia ramasa de pe Tutora( in racordul la care tocmai se lucreaza acum in P. Ros). Problemele lipsei de flexibilitate sunt amplificate la reteaua din Iasi ,mai ales dupa recentele reabilitari.
|
|
Sus |
|
|
Rhadoo
Data înscrierii: 16/Ian/2008 Ultima vizita: 29/Noi/2023 Mesaje: 124 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 23 Iul 2015 19:02:26 Titlul subiectului: |
180428 |
|
EEG, atâta timp cât tramvaiele nu pot vira la stânga de pe Blvd. Primăverii către Blvd. Țuțora, un racord dinspre Nicolina către Țuțora ar fi fost oricum inutil (în ideea în care tramvaiele ar fi venit de la depou către CUG pe Blvd. Nicolae Iorga.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 23 Iul 2015 19:33:38 Titlul subiectului: |
180429 |
|
Orice bretea este utila pentru dirijarea circulatiei in caz de blocaj, deci cata vreme nu exista nici un impediment tehnic, orice bretea trebuie realizata.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 23 Iul 2015 20:02:07 Titlul subiectului: |
180430 |
|
Si ce ii impiedica sa faca o bretea in Podu Ros?
|
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 23 Iul 2015 20:13:26 Titlul subiectului: |
180431 |
|
Fratilor,hai sa punem punctul pe I,si sa o spunem pe aia dreapta:
-in Podul Ros era nevoie de un rond,chiar in sensul giratoriu,cu sau fara bretea spre Tutora,dar din punct de vedere tehnic sa poata intoarce tramvaiele in caz de blocaj,accident,sau alte probleme.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 23 Iul 2015 20:23:26 Titlul subiectului: |
180433 |
|
tramfan a scris: | Si ce ii impiedica sa faca o bretea in Podu Ros? |
Indaratnicia?! Nepasarea?! Si e valabil pentru multe altele...
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 23 Iul 2015 22:49:27 Titlul subiectului: |
180440 |
|
Rhadoo a scris: | EEG, atâta timp cât tramvaiele nu pot vira la stânga de pe Blvd. Primăverii către Blvd. Țuțora, un racord dinspre Nicolina către Țuțora ar fi fost oricum inutil (în ideea în care tramvaiele ar fi venit de la depou către CUG pe Blvd. Nicolae Iorga. |
Macar un traseu CUG -Tatarasi sau CUG- Baza 3 ar fi fost posibil ,sau CUG-Tudor-Tg. Cucu ,in caz de necesitate. De exemplu cu ocazia parangheliilor din fata Palatului Culturii.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 23 Iul 2015 23:08:07 Titlul subiectului: |
180441 |
|
EEG a scris: | un traseu CUG -Tatarasi |
Nu merge, pentru ca tronsonul Baza 3-Blocuri Metalurgie produce pagube in cea mai mare parte a zilei. E unul dintre motivele pentru care s-ar rupe cu prima ocazie 1 de 13. Doua sau trei trasee de tramvai pe-acolo e faliment curat. Legatura directa CUG-Tatarasi cred ca e necesara, dar cu autobuz, via Podu Ros-Splai/Mangeron-Tudor Vladimirescu-Bucsinescu-Vasile Lupu. Este legatura fireasca, pe cel mai scurt drum (e aceeasi poveste ca si cu legatura Dacia-Tatarasi, care este fireasca pe drumul cel mai scurt, prelungind 6-le, care ar inlocui 3-ul, in nici un caz cu 11-le actual, care trebuie privit si folosit din cu totul alte perspective). Existenta sinelor de tramvai intre doua zone departate ale orasului nu e necesar a fi exploatata pentru conectarea acestora, in conditiile unei cereri mari pentru o legatura directa, a unui drum intortocheat si a existentei altor modalitati de conectare a lor pe un drum mult mai scurt (asta e rolul traseelor principale de autobuz intr-o retea de transport public).
EEG a scris: | CUG-Tudor-Tg. Cucu ,in caz de necesitate. De exemplu cu ocazia parangheliilor din fata Palatului Culturii. |
Categoric, pentru devierea traseului Copou-CUG, cand situatia o impune, e mai mult decat necesara aceasta legatura.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 23 Iul 2015 23:48:51 Titlul subiectului: |
180444 |
|
De ce ar trebui sa dispara 3? Ultima oara cand a disparut, au facut scandal mare cei din Dancu.
|
|
Sus |
|
|
|