Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 30 Iul 2015 23:51:48 Titlul subiectului: |
180635 |
|
EEG a scris: | Radu Czech/Cristina Albu a scris: | In principiu, 1 si 13 vor fi inel prin Tudor (insa, daca vor ramane asa si dupa finalizarea lucrarilor in Podu Ros, nu stie nimeni in prezent). |
Asta inseamna ca dupa reluarea circulatiei in P. Ros va exista un traseu separat Copou-Baza 3 ? Ar trebui sa ramana tot 1 pentru ca e "de traditie". Lumea stie ca 1 merge in P. Ros. |
Nu stie inca nimeni ce va circula pe linia dintre Podu Ros si Tesatura dupa deschiderea liniei de tramvai Copou-CUG. Pe tema asta vor fi discutii in perioada urmatoare in cadrul Biroului Exploatare al RATP. Logica spune ca dublarea acestui traseu cu un altul pana in Podu Ros nu-si mai are rostul, intrucat capacitatea de transport va fi suficienta cat sa poata prelua si Podu Ros in conditii bune (ceea ce autobuzele standard nu aveau cum sa faca). Parerea mea e ca 8 ar trebui desfiintat, 1 si 13 ar trebui sa faca inel prin Tudor, iar 7 ar trebui scos din Tudor si dus prin Podu Ros spre Tutora (si pus sa parcurga str. Garii in ambele sensuri, pentru acces in statiile de la Gara din ambele directii). De asemenea, 41 ar trebui pus pe Blocuri Ciurea-Podu Ros-Podu de Piatra-Gara-Billa, iar 19 dus in Dacia, dar prin Cantemir (pe langa refacerea conexiunii directe, fara ocolire, intre Dacia/Alexandru si Podu Ros, avantajati ar fi elevii care merg la Liceul Cantemir si la Liceul Miron Costin dinspre Poitiers si Bularga, care umplu pana la refuz 19-le si au de mers multisor din statii pana la scoala).
|
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 31 Iul 2015 07:39:29 Titlul subiectului: |
180637 |
|
Sunt total de acord cu aceste trasee bine gandite.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 31 Iul 2015 08:01:07 Titlul subiectului: |
180638 |
|
Si eu sunt TOTAL de acord cu traseele propuse de Radu. Am cateva intrebari: 1. Nu e vreo problema daca 7 merge pe strada Garii? Ma refer la macazul in panta, schimbarea acestuia bla, bla, bla?
2. Daca 7 se prelungeste pana in Tutora, se mai adauga o unitate?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 31 Iul 2015 08:25:40 Titlul subiectului: |
180639 |
|
1. Cata vreme se respecta legea si regulamentele, pericolul nu are de ce sa fie mai mare decat, sa zicem, la curba de la baza pasajului Alexandru. Faptul ca limbile macazului sunt orientate catre sos. Arcu nu inseamna ca vatmanii sunt liberi sa treaca precum zmeii pe acel macaz. Sunt obligati sa ia fix aceleasi masuri de prevedere si sa respecte fix aceleasi reguli.
2. Nu am facut calcule, dar, bazandu-ma pe intuitie, estimez ca mai mult de o tura si eventual o ranforsare in plus fata de situatia actuala nu e nevoie.
Ar mai fi de spus ca ducerea lui 7 pe la Gara si pe sensul spre Canta nu ar deranja mai pe nimeni, dimpotriva, ar veni in sprijinul celor care au treaba in zona garii sau la "autogara" Codreanu. Cine urca acum de la Billa in tramvaiul 7 ar folosi autobuzul 30 dupa o astfel de modificare.
|
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 31 Iul 2015 23:53:04 Titlul subiectului: |
180643 |
|
De cate unitati va fi deservit traseul 11 complet ?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 01 Aug 2015 00:04:18 Titlul subiectului: |
180644 |
|
L-V: 8 ture, 2 ranforsari
S,D: 6 ture
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 01 Aug 2015 20:27:21 Titlul subiectului: |
180654 |
|
Astazi, putin dupa ora 18, s-au facut probe (cale de rulare+retea de contact) intre Baza 3 si Tatarasi Sud, cu vagonul ST 10 cu numarul de parc 280. S-a intrat pe tronson dinspre CET, s-a mers pana in statia Tatarasi Sud, apoi vagonul a mers pana in Tatarasi Nord, a revenit in Tatarasi Sud si a intrat din nou pe tronson, pe care l-a parcurs in intregime. A mers mai departe si a intors in Podu de Piatra, a parcurs din nou tronsonul pana in Tatarasi Sud, unde a rulat pe toate laturile triunghiului, in toate sensurile: dinspre Metalurgie a intrat pe str. Aurel Vlaicu, apoi a dat cu spatele catre statii, cu fata catre Metalurgie, cu spatele catre str. Aurel Vlaicu, cu fata catre statii. Tramvaiul a continuat sa ruleze pe tronsonul aflat in probe.
Veti regasi manevrele descrise mai sus in fotografii (din pacate, lumina a cazut prost, de aceea unele fotografii sunt mai intunecate).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.3 kb |
Vizualizat: |
de 19812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.16 kb |
Vizualizat: |
de 19812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.72 kb |
Vizualizat: |
de 19812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.82 kb |
Vizualizat: |
de 19812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.69 kb |
Vizualizat: |
de 19812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.55 kb |
Vizualizat: |
de 19812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.9 kb |
Vizualizat: |
de 19812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.09 kb |
Vizualizat: |
de 19812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.82 kb |
Vizualizat: |
de 19812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.2 kb |
Vizualizat: |
de 19812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.96 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.19 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.12 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.94 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.94 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.52 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.2 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.99 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.7 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.7 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.88 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.94 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.82 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.42 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.88 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.69 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.15 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.46 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.79 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.52 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.54 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 01 Aug 2015 21:24:47 Titlul subiectului: |
180655 |
|
Este multa smoala pe linii intre Tatarasi Sud si Tatarasi Nord, trebuie facut rulaj pe ele inainte de a da drumul la circulatie.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 02 Aug 2015 08:43:45 Titlul subiectului: |
180658 |
|
Nu era OK sa duceti si un GT8 in Tatarasi Nord sa vedeti cum se pozitioneaza, ca sa nu interfereze cu un tramvai de pe 13?
|
|
Sus |
|
|
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 192 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 02 Aug 2015 09:07:46 Titlul subiectului: |
180659 |
|
Este smoala? Patinajul inseamna ca este in floare.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 02 Aug 2015 09:16:43 Titlul subiectului: |
180660 |
|
Da, pe caldurile astea s-a luat masticul (turnat "cu simtul raspunderii" dupa "reabilitare" intre Tatarasi Nord si Tatarasi Sud) pe rotile autobuzelor, care l-au intins ca la carte pe sine. La prima trecere pocnea 280 de parca era Anu' Nou, dar de la a doua trecere deja era mult mai bine. Astazi vor mai fi rulate tramvaie si cateva zile se va circula cu mai multa prudenta pe acolo. Asa e-n Romania, Misule...
|
|
Sus |
|
|
monorail_2050
Data înscrierii: 29/Iul/2015 Ultima vizita: 06/Noi/2022 Mesaje: 9 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 02 Aug 2015 15:04:25 Titlul subiectului: |
180673 |
|
Cine se va ocupa de aducerea carosabilului la nivel cu linia de tramvai, in special pe strada Vasile Lupu de la pod Metalugie pana la triunghiul dinspre Aurel Vlaicu unde sunt diferente considerabile?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 02 Aug 2015 15:11:55 Titlul subiectului: |
180675 |
|
Bd. Metalurgiei si str. Vasile Lupu (pana in Tatarasi Sud) vor fi prinse pentru finantare pe proiectul de reabilitare a strazii Aurel Vlaicu (pana la Pod Sf. Ioan). Deci, va mai dura...
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Dum 02 Aug 2015 16:00:56 Titlul subiectului: |
180676 |
|
De exemplu la Cluj, linia de tramvai dintre Gara si Cartierul Manastur a fost reabilitata, fiind redeschisa inca din 2012 (ramanand diferente de nivel intre linie si carosabil) iar strazile de pe traseul liniei se modernizeaza doar acum.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 02 Aug 2015 16:53:46 Titlul subiectului: |
180677 |
|
Si dupa Podul Sf. Ioan cine face linia?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 02 Aug 2015 17:09:19 Titlul subiectului: |
180678 |
|
Tronsonul Pod Sf. Ioan - Rond Dancu a fost reabilitat prin forte proprii in 1996 (celebra linie ridicata la cucurigu). De ce n-a fost inclus si acesta pentru o reabilitare demna de anii nostri, nu cunosc.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 02 Aug 2015 17:13:38 Titlul subiectului: |
180679 |
|
Cum adica, ridicata la cucurigu?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 02 Aug 2015 17:33:54 Titlul subiectului: |
180681 |
|
Mult mai sus decat strada. Imaginea atasata (din 1996, din timpul lucrarilor) e sugestiva.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.79 kb |
Vizualizat: |
de 19369 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 02 Aug 2015 21:44:42 Titlul subiectului: |
180684 |
|
Incepand cu ora 19,a fost dat drumu la traseul de tramvai 11 Dacia-Baza3-Tatarasi Nord.
Intre Tatarasi Sud si Tatarasi Nord se merge foarte incet, cu maxim 10km/h
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 02 Aug 2015 22:34:10 Titlul subiectului: |
180685 |
|
Da, e din cauza masticului de pe linii.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 03 Aug 2015 19:30:30 Titlul subiectului: |
180718 |
|
Prima zi (oficiala) de circulatie pe tronsonul Baza 3 - Tepro - Tatarasi Sud, vazuta prin ochii nostri si prin obiectivul camerei foto:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.18 kb |
Vizualizat: |
de 19209 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.79 kb |
Vizualizat: |
de 19209 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.98 kb |
Vizualizat: |
de 19209 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.03 kb |
Vizualizat: |
de 19209 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
152.86 kb |
Vizualizat: |
de 19209 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.72 kb |
Vizualizat: |
de 19209 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.79 kb |
Vizualizat: |
de 19209 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.16 kb |
Vizualizat: |
de 19209 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.19 kb |
Vizualizat: |
de 19209 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126 kb |
Vizualizat: |
de 19209 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.1 kb |
Vizualizat: |
de 19205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.2 kb |
Vizualizat: |
de 19205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.12 kb |
Vizualizat: |
de 19205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.22 kb |
Vizualizat: |
de 19205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.6 kb |
Vizualizat: |
de 19205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.97 kb |
Vizualizat: |
de 19205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.8 kb |
Vizualizat: |
de 19205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.75 kb |
Vizualizat: |
de 19205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.43 kb |
Vizualizat: |
de 19205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.72 kb |
Vizualizat: |
de 19205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123 kb |
Vizualizat: |
de 19205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.97 kb |
Vizualizat: |
de 19205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.11 kb |
Vizualizat: |
de 19205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.72 kb |
Vizualizat: |
de 19205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.01 kb |
Vizualizat: |
de 19205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.22 kb |
Vizualizat: |
de 19205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.49 kb |
Vizualizat: |
de 19205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.12 kb |
Vizualizat: |
de 19205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.27 kb |
Vizualizat: |
de 19205 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 15 Aug 2015 14:25:33 Titlul subiectului: |
180970 |
|
Au inceput asfaltarile intre Metalurgie si Doi Baieti. Se asfalteaza strada Vasile Lupu, si se aduce la nivel cu linia de tramvai.
|
|
Sus |
|
|
Cipiotul
Data înscrierii: 29/Dec/2013 Ultima vizita: 12/Aug/2021 Mesaje: 24 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 15 Aug 2015 22:53:07 Titlul subiectului: |
180981 |
|
Au adus la nivel doar in portiunile unde era diferenta foarte mare... de la Piata Virgil Sahleanu pana la pod Metalurgie (daca nu ma insel) n-au asfaltat... probabil si din cauza ca diferenta e mult mai mica decat era intre pod Metalurgie si Tatarasi Sud.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 16 Aug 2015 19:15:44 Titlul subiectului: |
180987 |
|
Actualizare, 15 august
S-a finalizat construirea peroanelor de la Tesatura si Moldoplast, s-au montat placile de plexiglas pe copertine si s-au tras cabluri prin stalpii pe care se vor monta indicatoarele de statii (vor fi de tipul celor montate in ultimii ani, dar luminoase).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.23 kb |
Vizualizat: |
de 18737 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.17 kb |
Vizualizat: |
de 18737 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.05 kb |
Vizualizat: |
de 18737 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.63 kb |
Vizualizat: |
de 18737 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 30 Aug 2015 20:21:29 Titlul subiectului: |
181205 |
|
Actualizare, 30 august (fotografii din 29 august):
- au fost montate cosuri de gunoi pe peroanele finalizate;
- a fost construita si a doua jumatate a peronului de la Baza 3 de pe sensul spre Tepro (borduri, nisip, beton, suporti pentru prinderea scheletului metalic al copertinei);
- a fost construit peronul de la Baza 3 de pe sensul spre CET (borduri, nisip, beton, suporti pentru prinderea scheletului metalic al copertinei).
Daca priviti cu atentie fotografiile din relatarea anterioara, veti observa ca pe un capat al copertinelor a fost montat, perpendicular pe acestea, cate un cadru metalic. Intre timp a fost montata si sticla in acel cadru (v. foto 7156). Nu stiu sa va spun deocamdata la ce foloseste acest accesoriu. Asa ceva a fost montat si la copertina de pe peronul de la Gara de pe sensul spre Canta, in timp sticla a fost sparta, iar in final rama metalica a fost inlaturata. Cele doua copertine montate pe peroanele de la Gara sunt identice cu cele montate pe peroanele construite in cadrul acestui proiect.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.2 kb |
Vizualizat: |
de 18476 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.06 kb |
Vizualizat: |
de 18476 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.28 kb |
Vizualizat: |
de 18476 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.24 kb |
Vizualizat: |
de 18476 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|