Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de tramvai aradeana
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mar 28 Feb 2012 23:57:36    Titlul subiectului: 153570

Bucla de la Vama Micalaca banuiesc ca e capatul lui 8 si vad ca exista. Linia 13 nu stiu de ce lipseste, pentru ca din informatiile pe care le am existau toate cele 18 trasee plus cele barate. E ciudat ca nemtii au omis-o. La fel e greseala cu linia 14. Linia spre CET vad ca apare.
Am pus din nou schema completa. Drepturile de autor, plus greselile, apartin BS Smile



Arad 1993M.gif
 Descriere:
 Mărime fișier:  561.07 kb
 Vizualizat:  de 21418 ori

Arad 1993M.gif


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 29 Feb 2012 00:33:58    Titlul subiectului: 153572

Da, cand am scris mesajul anterior am uitat ca apare si bucla liniei 8. Greseala mea. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 24 Mar 2012 21:48:30    Titlul subiectului: 154409

Exista vreo sansa sa vedem imagini din timpul reabilitarii si dupa finalizarea acesteia in cazul tronsonului din linia spre Aradu Nou redeschis astazi?
Daca nu, nu-i problema, vine mosu' din nou tocmai de la Iasi sa faca poze, numai ca mi se pare cam penibil ca, din atatia utilizatori aradeni, nimeni sa nu se sinchiseasca...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 02 Apr 2012 22:40:00    Titlul subiectului: 154634

Azi s-a trecut la reabilitarea trecerii peste liniile de tramvai din zona Calu' Balan. Drept consecinta, tramvaiele liniilor 9, 10, 11 si 12 au circulat prin zona 300. Nu au fost afectate, cel putin azi, macazele de legatura din triunghi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 04 Apr 2012 22:56:47    Titlul subiectului: 154679

De câteva zile, tramvaiele de linia 9, 10, 11 și 12 circulă deviat prin zona 300.
_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 05 Apr 2012 07:26:04    Titlul subiectului: 154681

Asta pentru ca se lucreaza la trecerea peste linia de tramvai din zona Calu Balan. Nu vor dura prea mult timp lucrarile. Saptamana viitoare se vor muta probabil in alta parte, poate la Miorita. Atunci va fi mult mai interesant. Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 17 Mai 2012 10:25:00    Titlul subiectului: 155718

http://www.adevarul.ro/locale/arad/Doua_lucrari_finalizate_la_nivel_cu_liniile_de_tramvai_0_701330025.html

"Două lucrări finalizate privind trecerile la nivel cu liniile de tramvai

16 mai 2012

Autor: Claudia Untaru Crețu

Reprezentanții Primăriei municipiului Arad au anunțat că au fost finalizate lucrările la mai multe intersecții, mai exact trecerile la nivel cu liniile de tramvai. Lucrările au început în primăvara acestui an.

Locațiile finalizate deja sunt: strada Pădurii cu Calea Bodrogului (Pomenirea) și strada Renașterii cu Calea Radnei (Calul Bălan). În cadrul proiectului finanțat din fonduri europene mai sunt în lucru intersecțiile de pe strada Pădurii cu Căpitan Ignat și Bulevardul Titulescu cu Pasajul de pe Voinicilor (giratoriu Billa).

Valoarea totală a proiectului este de 19 milioane de lei, din care 15 milioane reprezintă finanțare UE în cadrul Planului Integrat de Dezvoltare Urbană a municipiului Arad. Proiectul vizează amenajarea trecerilor la nivel cu liniile de tramvai din 25 de intersecții situate pe arterele Calea Radnei, Bulevardul Titulescu, strada Pădurii și strada Petru Rareș.

„În Municpiul Arad avem o investiție pe fonduri europene. Este vorba despre investiția care va rezolva în 25 de intersecții, calea de rulare a tramvaiului. În acest moment am finalizat două intersecții”, spun reprezentanții primăriei."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 21 Ian 2013 22:26:46    Titlul subiectului: 161802

Daca este sa ne luam dupa declaratiile primarului Falca facute in aceasta seara la un post local de televiziune, anul acesta vor fi reabilitate din fonduri proprii capetele liniei 3: str Stefan cel Mare pana la Gara Aradul Nou, respectiv capatul Fat Frumos.
Cred ca lucrarile vor incepe la vara cand poate traficul se va reduce si isi vor permite sa nu foloseasca cuplurile de Tatra (intoarcerea in capatul Vlaicu se va face in triunghi). Adica in loc de vreo 7-8 vagoane pe linia 3 vor fi doar 2 pe linia 1, intercalate cu linia 6.
Apropo de linia 6, Falca a vorbit despre un proiect privind legarea acestei linii cu 1b prin completarea buclei pe soseaua de centura. Ideea este de a da totusi un sens segmentului de linie Baile Termale (Bidi) - Zona Industriala. Nu stiu cu ce ar ajuta chestia, poate doar pentru cei care stau in cartierul Gai mai spre capat daca va exista o statie la capatul caselor. In rest, macar vom vedea mai des tramvaie prin zona industriala. Cred ca cel mai ok va fi ca linia 6 sa circule pe sensul Romana - Podgoria - UTA- Baile Termale - Piata Gai - Zona Industriala - Piata auto - Baile Termale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 10 Sep 2013 09:06:46    Titlul subiectului: 166990

Compania de Transport Public Arad organizeaza procedura pentru lucrari de “R.K. Suprastructura linie de tramvai in tronsonul Fat Frumos – statie de tramvai si strada Stefan Cel Mare – Gara Aradul Nou”,
Valoare totala: 949963.54 lei + TVA din care cheltuieli diverse si neprevazute 41000 lei (reprezentand 4,31% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute). (30.08.2013)

Mi se pare de-a dreptul amuzant cum CTP a prevazut cheltuieli “neprevazute” de 4,.31% din valoarea estimata a contractului… Laughing Embarassed

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 19 Noi 2013 00:07:03    Titlul subiectului: 168966

Calea de rulare a tramvaielor de pe pasajul Micalaca, dupa reabilitare (foto: 12 noiembrie 2013)

Pacat ca nu a urmarit nimeni (fotografic) lucrarile (aceeasi parere de rau si pentru alte tronsoane reabilitate din oras)...



IMG_8507.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.2 kb
 Vizualizat:  de 19568 ori

IMG_8507.JPG



IMG_8511.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.5 kb
 Vizualizat:  de 19568 ori

IMG_8511.JPG



IMG_8512.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.06 kb
 Vizualizat:  de 19568 ori

IMG_8512.JPG



IMG_8513.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.46 kb
 Vizualizat:  de 19568 ori

IMG_8513.JPG



IMG_8516.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.09 kb
 Vizualizat:  de 19568 ori

IMG_8516.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 04 Oct 2014 22:03:57    Titlul subiectului: 174985

De ce in Arad nu au fost automatizate macazele daca tot a fost modernizata parte din infrastructura?
Mai jos atasez o imagine din google street view cu ce s-a intamplat azi la intersectia de la coborarea podului de peste gara.
1.Tramvaiul intra in intersectie pe verde si se opreste (zona marcata cu rosu) pentru ca vatmanul sa coboare sa schimbe linia.
2.Intre timp se face la nasinile care merg dinspre centru catre stadion dar nu pot trece intersectia din cazua tramvaiului (o Tatra solo).Rezultatul banuiesc ca il stiti : claxoane poate si injuraturi. Crying or Very sad
Daca ar fi fost macazul automat , tramvaiul nu ar fi blocat intersectia si totul era bine si frumos. Very Happy



intersectie.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.18 MB
 Vizualizat:  de 18815 ori

intersectie.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 29/Ian/2021
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 05 Oct 2014 10:13:19    Titlul subiectului: 174989

Macazele sunt automate, doar ca sunt defecte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 05 Oct 2014 13:42:11    Titlul subiectului: 174992

Pai cine ar trebui sa se ocupe cu mentenanta lor ???
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 06 Oct 2014 08:36:08    Titlul subiectului: 175005

CTP, insa din diferite motive financiare probabil ca reparatia intarzie. Aseara era nefunctional si macazul de la Podgoria, sens dinspre Gara spre Centru - Micalaca.

Cat despre macazul de care vorbea tcm, pe vremuri acolo era o cabina de dispecer, iar inauntru statea un vatman de serviciu (sau alt lucrator din CTP) care avea sarcina de a schimba macazul dupa fiecare trecere tocmai pentru ca tramvaiele sa nu incurce circulatia auto. Aceeasi situatie era si la statia Polivalenta, la macazul spre cele doua "Micalaci".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 06 Oct 2014 09:53:10    Titlul subiectului: 175006

Dupa modernizare eu zic ca era mai buna solutia folosita la Oradea in Centru Civic , unde macazul este inaintea intersectiei pentru prevenirea ambuteajelor in cazul in care este defect macazul.
Mai jos o poza tot din google street view.



intersectie.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  374.99 kb
 Vizualizat:  de 18709 ori

intersectie.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Raul21



Data înscrierii: 03/Ian/2015
Ultima vizita: 16/Feb/2017
Mesaje: 15
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 03 Ian 2015 23:23:49    Titlul subiectului: 176270

Am o întrebare:pe strada Pădurii este o cale ferată,la ce folosea?
Mulțumesc anticipat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 04 Ian 2015 15:54:59    Titlul subiectului: 176272

Pe vremuri era folosita pentru transportul marfii la/de la vechea fabrica de zahar de pe Malul Muresului si de la fabrica TEBA. A mai fost folosita putin dupa 89 pentru fabrica TEBA. Ulterior a mai fost folosita pana la bucla Capitan Ignat unde s-au mai descarcat din tramvaiele aduse din Germania.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 01 Aug 2015 11:07:34    Titlul subiectului: 180650

Ieri am fost la Arad.Mi-a placut viteza de circulatie a tramvaielor pe portiunea Fortuna-Centru si ca tramvaiele au drum separat fata de masini si faptul ca usile tramvaielor se deschid manual.
Aspecte care ar trebui imbunatatite : panouri in statii care sa anunte tramvaiele si eventuale intarzaieri si modernizarea liniei Podgoria - Sambateni , in special tronsonul de la intersectia cu calea ferata pana in Sambateni pentru ca linia este foarte serpuita si viteza redusa.
Un lucru nu mi-a placut : acoperisurile refugiilor sunt la intrarea in statii , dar tramvaiele opresc la iesirea din statie si ai un pic de alergat daca nu stii , mai ales daca prinzi o Tatra solo sau un GT4.
Cine schimba macazele statiilor din Mandruloc, Cicir si Sambateni pentru ca aparatul macazului seamana cu cele de la CFR?
De ce in afara orasului sunt doua cabluri unul deasupra celuilalt cum este la liniile electrificate ale CFR?
_____________
Pozele luni sau marti cand voi fi acasa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 01 Aug 2015 13:04:57    Titlul subiectului: 180651

tcm a scris:
Cine schimba macazele statiilor din Mandruloc , Cicir si Sambateni pentru ca aparatul macazului seamana cu cele de la CFR?

In Arad, inainte de reabilitari, erau putine (sau deloc?) aparate de cale "cu canal". Acestea erau schimbate manual de catre vatman sau erau talonabile (in cazul vehiculelor care parcurg macazul dinspre inima spre varf, limbile sunt mutate de roti si revin in pozitia prestabilita in urma acestora, mentinand accesul permanent pe directia implicita pentru vehiculele care abordeaza macazul dinspre varfurile limbilor - este cazul statiilor de pe linia spre Ghioroc).

tcm a scris:
De ce in afara orasului sunt doua cabluri , unul deasupra celuilalt cum este la liniile electrificate ale CFR?

Suspensie longitudinala catenara, cu firul de contact prins cu pendule simple de un fir purtator. Variatiile de lungime ale firului de contact, cauzate de dilatatie, se compenseaza prin intermediul unor contragreutati (suspensie compensata). Acest tip de suspensie se foloseste pentru viteza mare si distanta mai mare intre stalpi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 04 Aug 2015 21:20:49    Titlul subiectului: 180761

Nu am stiut unde sa postez asa ca pun aici.
Depoul Micalaca vazut de sus.Tramvaiul din fundal , izolat de celelalte, este in curs de casare?Partea din fata parea inclinata intr-o parte.



Depou Micalaca.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.71 MB
 Vizualizat:  de 17375 ori

Depou Micalaca.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 12 Aug 2015 13:03:30    Titlul subiectului: 180893

E OEG-ul 301, care a fost accidentat acum vreo doi ani cand a intrat in M8S-ul 1016. Acesta din urma a fost reparat, dar pe 301 il asteapta casarea. Nu e informatie oficiala, dar e evident ca nu prea mai au cum sa-l repare. Nu stiu de ce nu l-au casat inca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 26 Iul 2016 13:48:26    Titlul subiectului: 186001

Câte/care tronsoane au fost refăcute în Arad în ultimii ani (ca lungime cât înseamnă din totalul rețelei)?

Care au fost sursele de finanțare (credite/fonduri europene)?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 26 Iul 2016 14:16:45    Titlul subiectului: 186002

http://www.primariaarad.ro/html/ron/temp/pmud/PM_Arad-EtapaI-supusa_Consultarii_Publice.pdf

Gasesti in documentul asta niste informatii, de la pagina 53 in jos.

In plan pe fonduri europene, pentru perioada 2014-2020, ar fi si modernizarea tronsoanelor ramase. Urgenta sunt liniile din cartierul Micalaca, inclusiv Calea Iuliu Maniu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 26 Iul 2016 23:13:48    Titlul subiectului: 186007

Conform CTP Arad si surselor consultate pentru documentare:

Reteaua de tramvai numara 100,7 km c.s., din care 30 de km c.s. sunt in afara orasului (din acestia, 22 de km c.s. reprezinta linia de Ghioroc).

Reabilitari/linii noi:

- str. Cocorilor - 5,6 km c.s. - 2004, buget
- legatura bd. N. Titulescu - str. Voinicilor - 0,65 km c.s., linie noua, subtraversare cale ferata - 2004, buget
- Bariera Gai - Zona Industriala Vest - 3,7 km c.s., reabilitare pana la str. Dunarii, linie noua mai departe - 2003-2004, PHARE
- str. Voinicilor - 1,44 km c.s. - 2006, buget
- str. Fat Frumos - 0,188 km c.s. - 2008, buget
- str. Condurasilor / str.M. Kogalniceanu - 3,37 km c.s. - 2007-2008, buget
- Fat Frumos - Gara - Podgoria - Centru - Piata Romana - 11,61 km c.s. - 2007-2009, BERD (primul imprumut)
- Piata Romana - Pod Traian (Calea Romanilor) si Pod Traian - intrarea pe str. Stefan cel Mare (str. Banatului si Calea Timisorii) - 6,394 km c.s. - 2010-2012, BERD (al doilea imprumut)
- Pod Traian - 0,356 km c.s. - 2010-2011, POR Axa 5
- str. Preparandiei / str. Dornei / str. Mucius Scaevola - 1,32 km c.s. - 2010-2011, POR Axa 5
- str. Renasterii - 1,53 km c.s. - 2011, buget
- Pasaj Micalaca - 1,34 km c.s. - 2012-2013, POR Axa 1
- Pasaj Gradiste - 1,008 km c.s. - 2012-2013, POR Axa 1
- Pasaj Ghioroc - cca. 1 km c.s. - 2015 (?), POR Axa 2

Asadar, un total de cca. 40 km c.s. reabilitata/noua.

Desigur, pot exista erori (tind sa afirm ca mici) si omisiuni in ce e mai sus, asa ca sunteti liberi sa completati si corectati daca aveti date sigure.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 27 Iul 2016 12:05:22    Titlul subiectului: 186012

As face urmatoarele precizari:
- au mai fost reabilitate destul de multe treceri peste linia de tramvai, 25 in lungime de 2,3 km conform unui articol de presa din 2012, gasit prin google la prima strigare: http://www.aradon.ro/semnatura-pe-trecerile-peste-linii-de-tramvai/1053119. Aceste modernizari s-au facut in zonele unde nu s-a reabiltiat linia (Micalaca, Gradiste, Confectii)
- la pasajul Micalaca nu s-a reabilitat firul de contact, nu pare sa fie sistemul noude pe modernizarea BERD, ci cel vechi, inclusiv cu stalpii vechi;
- revin sa spun ca prioritatea este strada Iuliu Maniu, un segment comun tuturor liniilor spre cartierul Micalaca, depou, Ghioroc, aflat in stare destul de proasta. Pe sensul Podgoria-Sala Polivalenta cred ca este restrictie de 15 km/ora, cu probleme mai ales in zona trecerii de pietoni de la liceul Iuliu Maniu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Următoare
Pagina 22 din 23

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community