Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 17 Aug 2015 14:16:02 Titlul subiectului: |
181004 |
|
Pe linia M31 circulă mai tot timpul 692 un Irisbus. Iar pe linia mea 37 linie urbană nu au pus de mult nici un Irisbus. _________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
Norbi
Data înscrierii: 21/Noi/2014 Ultima vizita: 29/Mar/2024 Mesaje: 58 Locație: Bistrita
|
Trimis: Lun 17 Aug 2015 14:43:43 Titlul subiectului: |
181005 |
|
@rooovidiu Eu ti l-as da cu placere pe 692 pentru 37/38 ca pur si simplu nu imi plac Irisbusurile. Renault R312 este mai confortabil decat Irisbus Agora. Pe M31 circula predominant urmatoarele autobuze: 357, 378, 460, 692. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 17 Aug 2015 15:31:03 Titlul subiectului: |
181006 |
|
Pe 37 si 38 circula 711 si 354, bineinteles nu zilnic dar circula si pe aceste linii. Plus ca acum coloana centru l-a primit si pe 842. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 29/Mar/2024 Mesaje: 745 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 17 Aug 2015 15:35:12 Titlul subiectului: |
181007 |
|
Mai devreme 383 stationa in PMV cu rulou cu 37. |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 17 Aug 2015 16:10:05 Titlul subiectului: |
181008 |
|
Citat: | Aceste mașini ar urma să circule în special în afara municipiului Cluj-Napoca, adică la Florești, Apahida sau Chinteni. |
Acum le pare rău că l-au zvârlit pe 524 de pe M39?? Dacă e așa, 535-ul va deveni autobuz care:
-fie va fi închiriat (posibil excursii pe distanțe scurte și medii); în cazul Clujului, conceptul de "autobuz intercity" nu poate fi pus, încă, în aplicare; sunt prea multe ambuteiaje
-fie va fi folosit pentru transportul angajaților CTP
-fie va fi îndepărtat și 532 și 528 de pe M12 și M13 iar în locul acestora va intra și 535 (alături de 536 și 537 care deservesc și ele M12 și M13 când nu sunt Agorele S).
-fie va fi repartizat pe M11
-fie va circula pe M16, deși, pentru acest traseul nefiind nevoie de rovinietă, autobuzele care dservesc traseul respectiv pot aparține oricărei coloane urbane; în cazul de față, Coloana 3; nu e absolută nevoie de autobuze ale Coloanei 6.
Nici o vorbuliță despre localitățile din sudul zonei metropolitane... Și nici despre partea nord-vestică...
Ultima modificare efectuată OAB la Lun 17 Aug 2015 16:27:11, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 17 Aug 2015 16:21:19 Titlul subiectului: |
181009 |
|
Citat: | Pe 37 si 38 circula 711 si 354, bineinteles nu zilnic dar circula si pe aceste linii. Plus ca acum coloana centru l-a primit si pe 842 |
A fost și 530. Pe ruloul mic scria 38, pe cel mare nimic și, cu toate acestea, avea tablă 37/38. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 17 Aug 2015 16:38:02 Titlul subiectului: |
181010 |
|
Pe M39 ar fi o posibilitate sa se introduca 2 orare, iar alaturi de 535 sa apara si un Agora L. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 17 Aug 2015 22:36:03 Titlul subiectului: |
181012 |
|
Marți 11 august pe M39 era 535. Știu că pe 37/38 circulă 711 dar nu îmi plac cei din zona metropolitană care se plâng că nu sunt autobuze noi pe liinile lor. Să nu uităm că acele autobuze au fost cumpărate pe banii CTP și ai Primăriei Cluj-Napoca. Iar la autobuze "noi" mă refer la Irisbusurile de pe M2x. Pe linile M4x nu am văzut Irisbusuri, dar au circulat cele 2 MAN. Solaris mi se pare firesc să nu circule pe M-uri. Cele 10 Iveco da. Dar Solaris nu. _________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 18 Aug 2015 00:14:11 Titlul subiectului: |
181014 |
|
Citat: | Marți 11 august pe M39 era 535 |
Să vedem dacă va mai fi după ce sosește lotul de articulate.
Citat: | Solaris mi se pare firesc să nu circule pe M-uri |
Alții judecă puțin diferit. Dovadă că 832 a fost surprins pe M26. E drept că a fost rezervă, dar faptul că a deservit - chiar și un interval scurt de timp - o linie metropolitană a fost de ajuns să declanșeze niște comentarii nu tocmai civilizate pe "știri de Cluj". |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 19 Aug 2015 01:56:49 Titlul subiectului: |
181029 |
|
Unul din șoferii de pe 464 a condus 505 (464, judecând după sunet, avea probleme). Dacă îl repară, e posibil să îl mute la Coloana 6
478 - care e autobuz urban - a deservit M26-le. Asta în condițiile în care 466 - care e periurban - circulă bine-mersi pe linii ale Coloanei 1.
CTP intenționează introducerea transportului electric în zona metropolitană. E vorba de răspunsul la acele propuneri privind transportul metropolitan pe șină, propuneri pe care le-am enunțat și pe forum. Am mers pe ideea că transportul pe șină care depășește limitele UAT Cluj-Napoca este considerat tot local, ca și cum ar fi în cadrul acestuia.
Legat de M25. Până în prezent - de două ori - am văzut M25-uri pe Calea Moților, îndreptându-se spre vest. Nu mai știu ora, dar, sigur, nu era dimineața. Asta în condițiile în care, pe site-ul CTP e indicat dispeceratul Bucium ca și punct de plecare. |
|
Sus |
|
|
StormChaser92
Data înscrierii: 15/Oct/2010 Ultima vizita: 27/Mar/2024 Mesaje: 96
|
Trimis: Joi 20 Aug 2015 14:59:08 Titlul subiectului: |
181085 |
|
Știe cineva ce a pățit azi dimineață 482? În drum spre lucru, am trecut pe lângă el cu taxiul în Mărăști, ca mai apoi, la nici 30 de min, când savuram cafeaua de dimineață să-l văd cu avariile puse imediat după stația Someș, sens spre Mărăști. Șoferul tot lucra la motor de zor, dar de la distanța și înălțimea la care eram, n-am reușit să văd mare lucru. |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 29 Aug 2015 17:03:38 Titlul subiectului: |
181191 |
|
Zilele trecute am văzut un Agora cu ultim cifră "2" pe linia 8. Deci, e posibil ca 482 să fi fost remediat. Unghiul din care eram nu mi-a permis să văd tot numărul.
Astăzi, pe linia M26 circulă 705. Revine moda solo-urilor pe această rută? Nu-i destul că, din cauza unor erori privind planul stradal, una din liniile floreștene (M22) e deservită doar de solo-uri? |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Sâm 29 Aug 2015 21:48:28 Titlul subiectului: |
181192 |
|
In ceea ce priveste 482, acesta a fost remediat demult, a circulat toata saptamana pe 8. Iar in ceea ce priveste M26, in aceasta perioada circula si autobuze solo din cauza faptului ca o parte din soferii de pe Agorele L sunt in concediu si nu sunt destule Agore L care sa deserveasca linile de Floresti. Acum cateva zile am vazut si 488 pe M26. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 29/Mar/2024 Mesaje: 1026 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 30 Aug 2015 10:52:31 Titlul subiectului: |
181195 |
|
Oare nu ar fi mai bine ca autobuzele să nu mai aibă titulari? Iar șoferii când merg la servici să preia orice tip de autobuz, în funcție de necesități.
Mie sincer mi se pare penibil ca transportul în comun să fie influențat de concediul unui șofer... |
|
Sus |
|
|
razwy
Data înscrierii: 04/Sep/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2019 Mesaje: 190 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 30 Aug 2015 11:49:59 Titlul subiectului: |
181197 |
|
100% nu ar fi potrivit. Va dati seama ce autobuze vom avea pentru simplul fapt ca si cu titulari nu prea sunt ingrijite masinile dar daca zilnic ar lua alt autobuz? |
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 318 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 30 Aug 2015 11:59:56 Titlul subiectului: |
181198 |
|
Ar putea fi educați și ei. Tu, la locul tău de muncă, faci vraiște biroul unui coleg dacă te așezi în locul lui o zi? Am dat un exemplu, poate nu se aplică, dar înțelegi ideea. Am văzut șoferi care își ștergeau praful prin autobuz la capăt de linie, deci sunt unii care le știu și îngriji. Ar trebui investit și în oameni, nu doar în autobază. Dar e cale lungă până acolo, până la un sistem de transport în comun ca-n alte orașe civilizate. Pașii, în schimb, în acea direcție se fac ceea ce e bine. |
|
Sus |
|
|
razwy
Data înscrierii: 04/Sep/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2019 Mesaje: 190 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 30 Aug 2015 14:12:01 Titlul subiectului: |
181201 |
|
Pai asta zic si eu sunt care fac curat sunt care nu fac. Mie personal nu mi-ar placea sa merg intr-unul murdar o zi intreaga. |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 29/Mar/2024 Mesaje: 1026 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 30 Aug 2015 18:22:15 Titlul subiectului: |
181204 |
|
Cred și eu că trebuie investit în oameni și educați șoferii. Eu aș merge și pe șoferi doamne, ca în străinătate, unde mulți șoferi de autobuz sunt femei. S-a dovedit că sunt mai grijulii cu autobuzele.
Un sistem de management bun ar putea depista șoferii care nu fac curat sau distrug baza materială printr-un simplu caiet de evidență și cu o inspecție la primire. E simplu și se face în multe locuri din lume. Nu ar fi o invenție locală |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Dum 30 Aug 2015 21:00:51 Titlul subiectului: |
181206 |
|
Chiar, stie cineva motivul pentru care nu sunt angajate si femei ca sofer? _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 29/Mar/2024 Mesaje: 1026 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 31 Aug 2015 15:34:30 Titlul subiectului: |
181213 |
|
Eu cred că știu motivul. Un management vechi, cu idei preconcepute, bine întipărite înainte de 89.
Să nu uităm că în străinătate majoritatea vatmanilor sunt de exemplu femei. La noi burtoși. Scuze celor care sunt burtoși și de treabă |
|
Sus |
|
|
Ed
Data înscrierii: 01/Dec/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2017 Mesaje: 257 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 31 Aug 2015 18:35:54 Titlul subiectului: |
181214 |
|
Robert a scris: | Eu cred că știu motivul. Un management vechi, cu idei preconcepute, bine întipărite înainte de 89.
|
Sunt de acord cu afirmatia ta, din pacate lipsa de viziune si managementul invechit isi lasa din plin amprenta pe activitatea CTP Cluj. Iar in ce priveste discutia legata de soferii titulari, mi se pare clar o chestie cu doua taisuri. Mi se pare absurd ca daca soferul titular e in concediu, autobuzul sa zaca in garaj. Asa se ajunge la situatii precum unele pe care le-am semnalat anterior, cand autobuzele articulate ajung pe linii cu flux scazut de calatori. Si zilele trecute am avut din nou ocazia sa circul pe linia lui 27 cu un autobuz articulat. Nici nu mai are rost sa adaug ca eram doar eu si inca 3 calatori (i-am si numarat). Practic, risipa de combustibil. Iar cand am ajuns la statia finala din Grigorescu, garajul CTP era plin ochi de autobuze, simple, nearticulate, care zaceau acolo degeaba. Banuiesc ca asta se intampla si pentru ca ”titularii”acelor autobuze erau liberi sau erau plecati in concediu. Probabil ca tot din cauza asta se aunge si la situatii diferite, in care linii cu flux mare de calatori, gen 30, sa fie deservite de autobuze simple, care sunt depasite din cauza aglomeratiei. Din punctul meu de vedere, ar trebui ca cei de CTP sa aiba si un ”cap limpede”, o persoana desemnata sa faca programarile autobuzelor, dar sa o faca tinand cont de realitate din teren si nu anapoda, in functie de ”titulari” si de alte lucruri care poate ca noua ne scapa inca. |
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 29/Mar/2024 Mesaje: 1078 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 06 Sep 2015 16:48:41 Titlul subiectului: |
181339 |
|
Au venit autobuzele din Franta? |
|
Sus |
|
|
kmb
Data înscrierii: 31/Aug/2015 Ultima vizita: 15/Iul/2023 Mesaje: 9 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 10 Sep 2015 18:51:53 Titlul subiectului: |
181412 |
|
Poate sa ma ajute cineva, cu completarea listei de mai jos?
marca si tipul autobuzului (anul intrarii in dotarea exRATUC – anul casari)
DAC 112 UDM (1991–____)
DAC 117 UD (1981–____)
Grivbus (____–____)
Ikarus 255 (____–____)
Ikarus 260 (____–____)
Ikarus 266 (____–____)
Ikarus 280 (____–____)
Irisbus Agora S (____–____)
Irisbus Agora L (____–____)
Irisbus Citelis(____–____)
Iveco Urbanway 12 (2015–)
MAN SL 222 (____–____)
MJT L23D (2009–)
Renault R312 (2006–)
Renault SC10R (____–____)
Rocar DeSimon (____–____)
Rocar U 312 (____–____)
Rocar U 412 (____–____)
Saviem SC10U (____–____)
Solaris Urbino 18 (2014–)
...
Multam fain. |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 10 Sep 2015 23:46:10 Titlul subiectului: |
181420 |
|
Primele DAC 112 UDM au intrat în dotarea IJTL Cluj în 1985. litera "M" nu era inscripționată pe vehicul, de aceea apare ca "UD"
DAC 117 au intrat în dotare în 1981. De casat, ultimele exemplare sigur s-au casat după 2000:
Ikaru 255: dacă a existat, nu a transportat pasageri, ci, eventual, a fost pentru personal / închiriere (posibil excursii)
Ikarus 266. A intrat în dotare în 1991
Ikarus 260: 1991
Ikarus 280
Lotul 1 (în cel mai rău caz, 1977) până prin 1987-1988; desființarea Coloanei Mănăștur Autobuze le-a grăbit sfârșitul
Lotul 2 (1991 până după 2006)
Irisbus Agora: 2004
Irisbus Agora L încă nu e
Irisbus Citelis. Aici e greu de spus deoarece actualul 354 e de mai multă vreme în dotarea regiei, dar nu a avut număr de parc până nu s-a casat vechiul 354
Iveco Urbanway 12: 2015
MAN SL 222: 2000
MJT L23D: 2009 (sau 2008?)
Renault 312. Primul R312 a intrat în dotarea RATUC în 2003 și a aparținut Coloanei Zorilor. A absentat o perioadă, reapărând cam în perioada în care au sosit și celelalte - prin 2006. Nu știu dacă atunci, dar, în orice caz, nu peste multă vreme, acel prim R312 a ajuns la Centru
SC 10: 1992. Mi ales Coloanele Grigorescu, Gheorgheni și, într-o anumită măsură, Centru. Zorilor - dacă a avut - a renunțat urgent la ele
Rocar U 312: 1998
Rocar U 412: 1998-1999 și 2001 (acela cu cutie manuală). O parte dintre acestea s-au casat în perioada 2014-2015.
Solaris Urbino: achiziționare: 2014, intrare în circulație: 2015 |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Vin 11 Sep 2015 09:15:29 Titlul subiectului: |
181424 |
|
Ultimele DAC 117 au fost casate in 2004 dupa venirea primelor Irisbuse Agora. Autobuzele MJT sunt din 2009. Ultimele Ikarus 280 s-au casat in toamna lui 2008 dupa ce s-au desfiintat rutele "preorasenesti" ( aceste ultime Ikarus 280 circulau pe 39B spre Chinteni si pe 51 spre Apahida). Iar Rocarurile 412 cu exceptia lui 664 nu s-au casat. Sunt retrase in autobaza pe Plevnei. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
|