Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuze ROMAN & ELCAR Igero
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 6195
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 31 Mai 2013 10:04:58    Titlul subiectului: 164809

Asa cum de altfel banuiam, multe autobuze unicate/prototipuri/serii mici au "esuat" in curtea Armatei, mai mult sau mai putin "fortat".

Un autobuz ElCar Igero este folosit drept ... Centru de Transfuzie Sanguina al MApN !



A-56800-P1460267.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.56 kb
 Vizualizat:  de 9496 ori

A-56800-P1460267.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BogdanZT



Data înscrierii: 01/Ian/2014
Ultima vizita: 02/Ian/2014
Mesaje: 1

MesajTrimis: Joi 02 Ian 2014 01:23:05    Titlul subiectului: 169955

Mai sunt ceva noutati in legatura cu acest autocar? S-au mai adus imbunatatiri, a mai avut cineva ceva experiente cu el (placute sau neplacute) ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Mie 05 Feb 2014 13:15:02    Titlul subiectului: 170912

O noutate am gasit eu eu, pe stirile yahoo. Se pare ca sase masini vor fi vandute la arabi.
citez :
După ce niciun oraș din România nu s-a arătat interesat de autobuzele produse la Roman Brașov, acum , reprezentanții uzinei se pregătesc să vândă într-o țară arabă șase vehicule Urban Crosstown.

Momentan, cele șase autobuze sunt ținute în stoc de Roman Brașov, iar conducerea uzinei este dispusă să le vândă arabilor cu un discount de 20%.

Prețul de listă al autobuzului Roman este 120.000 de euro, iar cu un discount de 20%, acesta ar urma să scadă la aproximativ 96.000 de euro.

Autobuzul Urban Crosstown are motorizare EURO 5, podea total coborâtă, caroserie autoportantă și dispozitive tehnice destinate să faciliteze accesul persoanelor cu mobilitate redusă.

Urban Crosstown are o capacitate totală de 91 de persoane, pe scaune și în picioare, și atinge o viteză maximă de 80 de km/h.

Directorul fabricii, Carol Rugacs, a spus că Roman Brașov este aproape de a încheia un contract de vânzare a celor șase autobuze Urban Crosstown, cu un cumpărător privat din zona Magrebului.

„Cu același potențial client negociem și vânzarea câtorva basculante și camioane pe care le mai avem. Ar fi vorba de un contract de circa 1 milion de euro”, a spus Rugacs, pentru economica.net.

Primul și singurul lot de zece autobuze Urban Crosstown a fost fabricat în 2008, iar din acesta au fost vândute doat patru bucăți, unor firme de transport internațional de călători.

Linkul catre articol:
http://ro.stiri.yahoo.com/nedorite-%C3%AEn-%C8%9Bar%C4%83--autobuzele-rom%C3%A2ne%C8%99ti-se-v%C3%A2nd-la-arabi-061028491.html

_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 6955
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Feb 2014 13:26:15    Titlul subiectului: 170913

Postez articolul referitor la acest subiect de pe economica.net

Citat:
Autobuzul românesc nedorit în România își găsește clienți la arabi.

Roman Brașov este aproape de a vinde șase autobuze Urban Crosstown într-o țară arabă, la un discount de 20%. Autobuzele fabricii brașovene nu au fost dorite de nicio municipalitate din România.

Uzinele Roman Brașov sunt aproape de a încheia un contract de vânzare a celor șase autobuze Urban Crosstown pe care le deține în stoc cu un cumpărător privat din zona Maghrebului, a declarat, pentru ECONOMICA.NET, Carol Rugacs, directorul fabricii. Acesta nu a dorit să dezvăluie identitatea cumpărătorului, nici măcar țara sa de origine. Doar zona din care provine (țara țintă poate fi Maroc, Tunisa sau Algeria), faptul că vor să folosească autobuzele pentru transport local de pasageri și prețul aproximativ al tranzacției.

„Suntem aproape de a încheia negocierile pentru toate cele șase autobuze pe care le avem, am mers pe un discount de peste 20% pentru a încheia mai repede afacerea. Cu același potențial client negociem și vânzarea câtorva basculante și camioane pe care le mai avem. Ar fi vorba de un contract de circa 1 milion de euro”, spune Rugacs. Prețul de listă al autobuzului Roman este 120.000 de euro. La un discount de 20%, acesta ar urma să fie vândut cu circa 96.000 de euro, deci puțin peste 500.000 de euro pentru tot lotul.

Autobuzul a ieșit de pe linia de producție a fabricii brașovene în 2008, într-un prim lot de probă de 10 bucăți. Acest prim lot a rămas și ultimul, dat fiind faptul că brașovenii nu au reușit să vândă mai mult de 4 bucăți, și nu unei municipalități, așa cum doreau, ci unor firme de transport internațional de călători. Nicio primărie din țară nu a dorit autobuzele Roman.


Anul trecut, Rugacs relata că este în discuții avansate cu o „mare firmă din Dubai” pentru vânzarea unui lot de zeci de autobuze.Nimic nu s-a concretizat însă.

De asemenea, la jumătatea acestui an, Roman Brașov purta discuții cu reprezentanții guvernului dintr-un stat din America Latină pentru livrarea a 300 de șasiuri de autobuz Urban cu motor în față.
Prețul pe bucată era de 50.000 de dolari. Nici această oportunitate nu a fost fructificată.

Autobuzul Urban Crosstown are motorizare EURO 5, podea total coborâtă, caroserie autoportantă, dispozitive tehnice destinate să faciliteze accesul persoanelor cu mobilitate redusă și sistem de siguranță care nu permite plecarea autobuzului cu ușile deschise. Are o capacitate totală de 91 de persoane, pe scaune și în picioare și atinge o viteză maximă de 80 de km/h. Autobuzul are și o variantă cu podea joasă. Prețul de catalog este de 120.000 de euro.

La Uzinele Roman Brașov se mai produc camioane, autovehicule speciale pentru diverse industrii și tractoare.

În ultimii ani fabrica a fost susținută de contractele cu Pentagonul pe autovehicule militare. De la jumătatea acestui an, contractul a fost pierdut, așa că uzina brașoveană are un viitor incert.

Fabrica Roman Brașov a fost cumpărată în 2003 de omul de afaceri Ion Neculaie, unul dintre cei mai bogați români, cu o avere estimată la 80 de milioane de euro. Neculaie deține și clubul de fotbal FC Brașov.

Eu ma intreb cu ce este mai prejos acest model de autobuz, decat MAZ-urile.



roman_18290hocll_mt_3_20338300.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  291.03 kb
 Vizualizat:  de 8899 ori

roman_18290hocll_mt_3_20338300.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Mie 05 Feb 2014 22:18:57, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 30/Iul/2018
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 05 Feb 2014 19:22:23    Titlul subiectului: 170928

Sunt sigur ca nu e nici o diferenta, ba din contra poate sunt mai bune, singura problema ca nu au mers cu "valizele", ca nu au avut de unde, la primarii/primari cum au facut alte marci vandute prin Romania.
_________________
Pasiunile ne definesc, ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Apr 2014 13:15:30    Titlul subiectului: yjttyj 172258

http://www.bzb.ro/stire/autobuzele-romanesti-produse-la-brasov-se-vand-doar-pe-bucati-a72029

"SAȘIUL NOSTRU, CAROSERIA LOR
Autobuzele românești produse la Brașov se vând doar pe bucăți

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Autobuzele românești produse la Brașov se vând doar pe bucăți
Autobuzul Urban Crosstown produs de compania Roman Brașov nu are căutare nici în interiorul țării, nici la extern, singura soluție de comercializare găsită de brașoveni fiind să i se vândă șasiul. Un client tocmai din America de Sud a cumpărat, luna trecută, două șasiuri la un preț de 50.000 de dolari/bucată. Dacă clientul va fi mulțumit, există posibilitatea de încheiere a unui contract-cadru de 300 de bucăți.
„Am vândut două șasiuri în Columbia, către statul columbian. Platforma este cea a autobuzului nostru Urban. Șasiul este cu tot cu cutia de viteze și cu motor. Tot ce trebuie să facă ei la destinație e să-și pună caroseria pe care o doresc”, spune Carol Rugacs, directorul uzinei brașovene. Potrivit acestuia, singura modificare față de șasiul standard Urban este faptul că motorul este prevăzut a fi instalat în partea din față.
Roman Brașov are șase autobuze Urban Crosstown pe stoc, dintr-un lot inițial de 10. Nicio municipalitate din țară nu a dorit aceste autobuze, Roman reușind să vândă doar câteva bucăți unor firme internaționale de transport călători. Firma a căutat și în afară clienți, însă nu a avut mai mult succes. Discuții cu posibili cumpărători din Orientul Mjlociu și Maghreb nu au avut mai mult succes. Prețul cerut pe autobuz era de 120.000 de euro, însă brașovenii ar fi fost dispuși să negocieze o reducere de până la 20%. „Se pare că rămânem la varianta vânzării de șasiuri, nu avem niciun rezultat pe autobuzul întreg”, explică Rugacs.
Autobuzul Urban Crosstown are motorizare EURO 5, podea total coborâtă, caroserie autoportantă, dispozitive tehnice destinate să faciliteze accesul persoanelor cu mobilitate redusă și sistem de siguranță care nu permite plecarea autobuzului cu ușile deschise. Are o capacitate totală de 91 de persoane, pe scaune și în picioare, și atinge o viteză maximă de 80 de km/h. Autobuzul are și o variantă cu podea joasă."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 30/Iul/2018
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 14 Apr 2014 21:40:44    Titlul subiectului: 172379

In loc sa se planga ca nu se vand autobuzele, sa incerce alte varinate de valorificare. In loc sa tina autobuzele in hale fara nici un rost mai bine le-ar inchiria oricui, unor regii din vreun oras sau chiar la firme private. Poate astfel si-ar mai face si putina reclama le-ar mai vedea unii altii, dar bineninteles domnia si prostia se platesc. Un bun exemplu este Ungaria unde producatori precum Ikarus sau Credo si-au inchiriat autobuzele care nu se vindeau la societatile de transport public din Budapsta si Pecs, cei de la Roman de ce nu pot, poate nu vor?
_________________
Pasiunile ne definesc, ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TV 14 C



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 01/Apr/2018
Mesaje: 34
Locație: Sighisoara

MesajTrimis: Sâm 19 Apr 2014 12:15:26    Titlul subiectului: 172487

guest a scris:
Eu ma intreb cu ce este mai prejos acest model de autobuz, decat MAZ-urile.


Este românesc, de aceea nu se cumpara. Daca era fabricat prin Coreea, China, sau Turcia, îl cumparau, ca e strain, tre' sa fie bun! De ce au mazizlit Uzinele "Autobuzul", ARO, Tractorul Brasov?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Sâm 19 Apr 2014 16:07:16    Titlul subiectului: 172489

TV 14 C a scris:
guest a scris:
Eu ma intreb cu ce este mai prejos acest model de autobuz, decat MAZ-urile.

Este românesc, de aceea nu se cumpara.

O fi vorba si de faimoasele comisioane pe care le baga in buzunar cumparatorii?

_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
strainu



Data înscrierii: 20/Apr/2009
Ultima vizita: 25/Mai/2015
Mesaje: 3
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Apr 2015 16:47:54    Titlul subiectului: 178499

Dezgrop acest thread pentru că lucrez la actualizarea listei de autovehicule produse în România pentru Wikipedia si aș avea câteva întrebări.

Până acum, pe baza informațiilor de ceva ani, am ținut o secțiune separată pentru El Car Igero. După părerea voastră ar trebui să o unesc cu cea despre Roman?

De asemenea, e cineva care mai are poze (făcute personal) cu aceste modele și care ar vrea să le încarce pe Wikipedia? Știu că licența permisivă a Wikipediei îi descurajează pe mulți, dar chiar ne-ar fi utilă. Dacă se găsește cineva, linkul de încărcare este: http://commons.wikimedia.org/wiki/Special:UploadWizard?uselang=ro (trebuie să aveți cont).

Mulțumesc!

_________________
Scrieti-mi daca aveti nevoie de ajutor pe Wikipedia
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 6955
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 16 Sep 2015 12:32:25    Titlul subiectului: 181533

Cam asta a fost povestea autobuzului 100 % romanesc. S-a incheiat inainte de a incepe. Motivele esecului acestui proiect imi scapa. Sa fi fost vina celor de la Roman Brasov (marketing slab) sa fi fost si reavointa din partea autoritatilor locale ? Nu stiu. Cert este ca povestea a ajuns la sfarsit. Articolul se poate vedea aici.

Citat:
Noul autobuz 100% românesc a murit înainte să se nască. „Nu l-a dorit nimeni. Era prea ieftin”.

Autobuzul Urban Crosstown produs la Roman Brașov va rămâne pentru totdeauna la stadiul de proiect. Nicio municipalitate din România nu l-a dorit, achizițiile acestora, atunci când s-au făcut, fiind de la firme din străinătate

Autobuzul Urban Crosstown, produs la Uzinele Roman Brașov, nu va mai merge niciodată pe drumurile din România. Proiectul a fost îngropat, pentru că nicio autoritate locală din România, nicio instituție nu l-au dorit. Nici firmele din străinătate nu s-au interesat mai interesate. Roman Brașov a vândut, anii trecuți, doar 6 unități unor firme de transport internațional de pasageri, și aceasta a fost tot. Nicio altă unitate nu se va mai face. Urban Crosstown nu va fi lansat în producție de serie pentru că proiectul a expirat deja. „Am avea nevoie de o altă omologare, de o altă linie de producție pentru motor, pentru că acum ni se impun normele EURO 6.

Nu are sens, mai ales că nu avem comenzi. Autobuzul românesc s-a dovedit un eșec. Nimeni din țară nu ne-a vrut”, spune, pentru ECONOMICA.NET, Carol Rugacs, directorul fabricii brașovene. Acesta precizează că i se pare curios că nicio primărie din țară nu i-a chmeat măcar pentru niște teste cu autobuzul. „Probabil că i-a speriat prețul. Adevărul e că prețul de catalog era de 120.000 de euro, cu aer condiționat. Înțeleg că, acum câțiva ani, în București s-au cumpărat autobuze cu 180.000 de euro fără aer condiționat. Eram prea scumpi, ce să mai....”, arată, ironic, Rugacs.

În București, parcul RATB este format mai ales din autobuze Mercedes Citaro și DAF, multe dintre acestea fiind cu o vechime de peste 10 ani.

Dacă autobuzul Roman nu va mai rula vreodată pe străzile din România, componente ale acestuia sunt dorite tocmai peste Ocean, în Columbia. Guvernul columbian a cumpărat de probă două autoșasiuri de Urban Crosstown(un model lung și unul scurt), dintre care unul a fost omologat(cel scurt) și urmează să facă o comandă masivă la Brașov. „Livrările vor începe din acest an. Negociem o comandă de 400-500 de bucăți, la un preț de 56.000 de dolari pe unitate”, precizează directorul Roman. Dacă va fi semnat, contractul ar putea aduce circa 25 de milioane de dolari la Brașov, în următorii ani, garantând activitatea fabricii și locurile d emuncă ale salariaților. Fără acest contract, viitorul este incert pentru Roman, dat fiind faptul că nu prea mai este de lucru. Roman Brașov mai are doar 200 de salariați, din 20.000 înainte de Revoluție.

Dincolo de încercările de a intra în grațiile autorităților locale din România, fiabrioca brașoveană a căutat și în afară clienți, însă nu a avut mai mult succes. Discuții cu posibili cumpărători din Orientul Mjlociu și Maghreb nu au avut mai mult succes. Prețul cerut pe autobuz era de 120.000 de euro, însă brașovenii ar fi fost dispuși să negocieze o reducere de până la 20%.

„Se pare că rămânem la varianta vânzării de șasiuri, nu avem niciun rezultat pe autubuzul întreg”, explică Rugacs.

Autobuzul Urban Crosstown are motorizare EURO 5, podea total coborâtă, caroserie autoportantă, dispozitive tehnice destinate să faciliteze accesul persoanelor cu mobilitate redusă și sistem de siguranță care nu permite plecarea autobuzului cu ușile deschise. Are o capacitate totală de 91 de persoane, pe scaune și în picioare și atinge o viteză maximă de 80 de km/h. Autobuzul are și o variantă cu podea joasă. Prețul de catalog este de 120.000 de euro.

Mai multe despre acest autobuz puteți citi pe site-ul producătorului

La Uzinele Roman Brașov se mai produc camioane, autovehicule speciale pentru diverse industrii și tractoare. Până în urmă cu câțiva ani, Roman Brașov era furnizor de camioane militare pentru Pentagon. Americanii însă, din 2013, nu au mai făcut noi comenzi.

Roman Brașov este deținută de omul de afaceri Ion Nicolae, unul dintre cei mai bogați români, cu o avere de circa 70 de milioane de euro.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 706
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Joi 17 Sep 2015 00:52:51    Titlul subiectului: 181554

Sincer sa va spun, nu doar pretul de achiztie conteaza. Cele trei midibuze ElCar care au ajuns la Tg. Mures au fost sub orice critica din punct de vedere a fiabilitatii. Din cate ma amintesc intr-o stire au anuntat ca vor fi achizitionat 10 midibuze, dar dupa experienta cu cele 3 autobuze nu s-a mai continuat achizitionarea.

Pe scurt: nu se deschideau usile, sistemul de "ingenunchiere" in statii se defecta tot timpul, aceste functiona inclusiv in mers, practic mergeai leganat in stanga-dreapta pe drum drept si inca cine stie ce alte probleme aveau. Mult nu au circulat, au fost trecute in rezerva si mai ies din cand in cand in traseu.

Iar la partea de design eu aveam senzatia ca ma aflu intr-o cutie de tabla subtire placata in interior cu PFL.

Sa nu ma intelegeti gresit, doream mult ca autobuzele romanesti sa aiba success si in loc de turcisme si de SH-uri scoase de la dezmembrari sa avem autobuze noi produse la noi in tara, dar daca un SH tras afara din cimitirul de masini are o fiabilitate mai mare...

Si sa nu vorbim despre aroganta direcotorului fabricii. Un produs nu se poate vinde cu vorbe si cu gura mare. Ma asteptam ca macar 1 autobuz sa fie pus la dispozitia RATB-ului pentru teste, ca si comparatie producatorii din Ungaria testeaza autobuzele in Budapeste timp de cateva luni sau chiar si un an tocmai pentru a gasi si a rezolva problemele de proiectare si de fabricare. Chiar daca pana acum nici un producator local nu a iesit castigator la licitatii cu experienta dobandita au reusit sa vanda autobuzele in alte tari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 478
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 17 Sep 2015 15:25:21    Titlul subiectului: 181563

Eurobus a reusit sa vanda 5 autobuze in Targu Jiu.
In legatura cu Roman-urile, am vazut de cateva ori un autocar Roman pe Grivita, nu stiu daca era acelasi, dar motorul era foarte puternic ca si zgomot, il auzeam din troleibuz.Ca si design exterior arata bine, dar cel interior imi da o senzatie ca autobuzul e din anii 90' sau de la inceput lui 2000.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 17 Sep 2015 15:44:12    Titlul subiectului: 181564

La Iasi a avut CET-ul un autobuz Roman cu podea partial coborata. N-a facut prea multi purici...

V. http://tramclub.org/viewtopic.php?p=88899#88899

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 778
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 20 Sep 2015 23:56:21    Titlul subiectului: 181597

Am vazut luna trecuta , in Oradea , la o firma de pe Calea Borsului , un El Car Igero. Se pare ca este de vanzare , cu destul de multe defectiuni. http://olx.ro/oferta/autobuz-urban-el-car-igero-10-170-city-4-6-ID2AnML.html#74ac8c85d1
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 6955
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 21 Sep 2015 07:00:58    Titlul subiectului: 181598

Deci, ca si o concluzie preliminara, se pare ca principala hiba a acestui autobuz a fost fiabilitatea. Cu toate astea turcii au marketing mult mai bun, de au reusit sa umple tara cu "petarde" gen Isuzu NovoUltra. Ar trebui sa invatam de la ei cum sa facem comert.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 478
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 21 Sep 2015 14:20:06    Titlul subiectului: 181600

El Car-ul respectiv este de vanzare si pe Autoline de luni bune, poate e si de mai mult, ca atunci l-am vazut eu.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community