Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
andreiczigler
Data înscrierii: 26/Mai/2012 Ultima vizita: 06/Mai/2020 Mesaje: 10 Locație: Cluj-Napoca/Baia Mare
|
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 319 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 29 Iul 2015 21:25:59 Titlul subiectului: |
180597 |
|
Ar fi un pas spre normalitate. |
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 29 Iul 2015 23:22:52 Titlul subiectului: |
180604 |
|
Ce intrebare tampita: "Sunteți de acord cu reabilitarea vechilor tramvaie sau doriți achiziționarea de tramvaie noi?"...
Modernizarea unei parti a parcului de vehicule apartinand unei companii de transport public isi are rostul ei, care trebuie explicat temeinic. Nu pui o intrebare de asta sub forma de cacuta moale slobozita in drum... |
|
Sus |
|
|
Ed
Data înscrierii: 01/Dec/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2017 Mesaje: 257 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 30 Iul 2015 14:52:13 Titlul subiectului: Re: Transport in comun pe timp de noapte |
180620 |
|
Cred ca ar fi ilogic ca lumea sa nu-si doreasca transport in comun pe timp de noapte. Sigur ca taximetristii vor fi contra si probabil si o buna parte dintre angajatii CTP Cluj. Dar, cu riscul de a ma repeta, cred ca introducerea transportului in comun pe timp de noapte inseamna doar un nou pas spre normalitate, pentru ca peste tot in lumea civilizata, in orasele medii spre mari (nu mai vorbesc de cele mari) acest transport in comun pe timp de noapte exista. Si sa nu uitam nici faptul ca Clujul este prin excelenta un centru universitar, animat de tineri, iar multi dintre ei au o viata de noapte activa. Plus ca exista si (tot) mai multe persoane care muncesc pe timpul noptii sau pana seara tarziu, in ziua de azi programul de munca nu mai incepe ca inainte de 89 la ora 8.00 si se incheie la ora 16.00 sau 17.00.
Legat de al doilea sondaj, sunt curios in primul rand cine l-a facut. Si mie mi se pare ciudata intrebarea ”Sunteți de acord cu reabilitarea vechilor tramvaie sau doriți achiziționarea de tramvaie noi?”. La fel ca si in cazul transportului in comun pe timp de noapte, cred ca orice persoana normala isi doreste sa circule cu mijloace de transport moderne, care sa aduca un plus de confort. Nu vad cine ar spune ca prefera sa circule cu tramvaie/autobuze/troleibuze vechi si lipsite de orice fel de confort. Plus, observatia - cat se poate de pertinenta - facuta de userul Radu Czech/Cristina Albu. Subscriu.
Si mai apar inca doua intrebari usor ciudate. este vorba de ”Alegeți trei probleme pe care le considerați a fi cele mai mari în ceea ce privește transportul în comun din oraș, din lista urmatoare” si de ”Alegeți trei aspecte pe care le considerați a fi pozitive in ceea ce privește transportul în comun din oraș”.
Spun ca mi se par usor ciudate pentru faptul ca trebuie bifate neaparat 3 aspecte pozitive/negative. In cazul meu, cu greu gasesc un aspect sau doua aspecte pozitive. Altora probabil ca li se va parea ca nu exista aspecte negative, dar vor fi totusi obligati sa bifeze cel putin 3. Problema s-ar fi rezolvat daca ar fi existat si optiune pentru a bifa ”nicio problema” sau ”niciun aspect pozitiv”. |
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 747 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 07 Aug 2015 11:55:39 Titlul subiectului: |
180833 |
|
http://www.stiridecluj.ro/politic/ce-spune-emil-boc-despre-transportul-de-noapte-din-cluj-napoca
Primarul Emil Boc a fost întrebat la o emisiune radio cât de viabilă i se pare propunerea de introducere a transportului în comun de noapte în Cluj-Napoca.
”Nu vom avea transport pe timp de noapte în Cluj pentru că nu ne permite numărul actual de autobuze din dotare. Costurile ar fi foarte mari și nici dacă am majora prețul biletelor nu am putea suporta costurile. Șoferii ar trebui să se împartă în ture de zi și de noapte și ar avea de suferit transportul de zi”, a declarat Emil Boc la Napoca FM.
Primarul a motivat și că taximetria din Cluj-Napoca a avea de suferit. ”S-a dovedit și în alte mari orașe din Europa că transportul de noapte nu este viabil. În plus ar însemna că omorâm taximetria”, a mai precizat Emil Boc. |
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 28 Sep 2015 23:59:26 Titlul subiectului: |
181711 |
|
Tocmai ca mai toate orașele cu peste 250.000, mai ales centre universitare au vreun fel de transport public de noapte.
Se practica inclusiv tramvai de noapte în orașe mari și dense(mult peste 300.000), unde fluxurile de călători justifică operarea vagoanelor.
Radu Czech/Cristina Albu a scris: | Ce intrebare tampita: "Sunteți de acord cu reabilitarea vechilor tramvaie sau doriți achiziționarea de tramvaie noi?"... |
Mereu cizelat... Scopul sondajului de opinie e sa afle o opinie generala. Nu neagã nimeni ca Radu Czech/Cristina Albu a scris: |
Modernizarea unei parti a parcului de vehicule apartinand unei companii de transport public isi are rostul ei | însă nu are titlu obligatoriu și nu interzice dreptul la opinie.
De asemenea, existenta unui parc modernizabil nu privează operatorul de alegerea achizițiilor noi, dacă consideră oportun și fezabil.
Merita subliniat ca exista 3 variante de răspuns, nu alba-neagra:
1. Da
2. Da, dar aș dori sa se cumpere și tramvaie noi
3. Nu, orașul are nevoie de o flotă de tramvaie noi _________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 29 Sep 2015 07:04:33 Titlul subiectului: |
181714 |
|
Parerea mea este ca pentru tramvaie noi, ar trebui ca sa fie separata calea de rulare. Asta una la mana, apoi mentenanta facuta cum trebuie, etc, etc....
Acum, referitor la sondaj, cam care ar fi rezultatele lui ? _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
stef
Data înscrierii: 24/Mar/2008 Ultima vizita: 04/Oct/2015 Mesaje: 24 Locație: Deva
|
Trimis: Dum 04 Oct 2015 23:10:56 Titlul subiectului: |
181812 |
|
Nu stiu daca e topicul potrivit . Am luat ultimul 30 al zilei pana la capatul IRA. Dupa debarcarea pasagerilor, a pornit avariile , a schimbat afisajul in Cursa Speciala si a pornit gol spre Someseni. Sa fie vorba de transportul angajatilor de la vreo firma/ instalatie industriala din zona respectiva? |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 05 Oct 2015 06:08:58 Titlul subiectului: |
181813 |
|
Nu, s-a retras la garaj. Autobuzele coloanei Grigorescu care parcheaza in autobaza de pe strada Plevnei cand se retrag de pe 30 din capatul de la Ira, trec podul in Someseni, apoi o iau la stanga pe strada Branului si apoi merg pe strada Plevnei spre autobaza. In ceea ce priveste afisajul, toate autobuzele cand se retrag fie afiseaza "Retragere" fie "Cursa speciala" fie "Se retrage la garaj". _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
|