Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
florin5555
Data înscrierii: 31/Aug/2015 Ultima vizita: 18/Mai/2020 Mesaje: 93 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 05 Sep 2015 09:30:30 Titlul subiectului: |
181330 |
|
Am observat ca in planificarea mijloacelor de transport nu este specificat in ce interval orar se circula in sensul ca, cand e prima si ultima cursa de pe fiecare traseu.
http://www.ratp-iasi.ro/planif.html
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 15/Iun/2024 Mesaje: 1102 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 11 Sep 2015 19:10:04 Titlul subiectului: |
181433 |
|
48 si 49 nu trec ambele pe la cimitiru Sf. Petru si Pavel? De ce sunt doua trasee?
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 06/Iun/2024 Mesaje: 825 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 11 Sep 2015 19:25:25 Titlul subiectului: |
181434 |
|
48 circula din Mai pana in Octombrie iar 49 in restul anului...
|
|
Sus |
|
|
florin5555
Data înscrierii: 31/Aug/2015 Ultima vizita: 18/Mai/2020 Mesaje: 93 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 15 Sep 2015 10:33:39 Titlul subiectului: |
181486 |
|
De ce s-a desfiintat statia de tramvai CFS si Vama pe sensul spre Podu de Piatra?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2024 Mesaje: 8733 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 15 Sep 2015 11:39:00 Titlul subiectului: |
181489 |
|
Circula si 49 in paralel cu 48, la solicitarea calatorilor, pentru interval de urmarire mai mic pe distanta Targu Cucu <-> Cimitirul Sf. Petru si Pavel.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 15/Iun/2024 Mesaje: 1102 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 15 Sep 2015 12:49:57 Titlul subiectului: |
181496 |
|
Statie la Vama pe sensul spre Pd. de Piatra nu a fost nicodata. Iar la CFS... a zis Radu mai sus...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2024 Mesaje: 8733 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 15 Sep 2015 13:06:29 Titlul subiectului: |
181497 |
|
A existat statie la fostul bazar si pe sensul spre Podu de Piatra/CUG. Era sub pasaj, fara peron. Nu mai stiu cand a fost desfiintata, dar cred ca prin anii '90.
|
|
Sus |
|
|
florin5555
Data înscrierii: 31/Aug/2015 Ultima vizita: 18/Mai/2020 Mesaje: 93 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 18 Sep 2015 20:33:20 Titlul subiectului: |
181578 |
|
Când va ajunge tramvaiul in Tutora?
|
|
Sus |
|
|
luk777
Data înscrierii: 01/Iun/2015 Ultima vizita: 15/Iun/2024 Mesaje: 95 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 20 Sep 2015 19:10:52 Titlul subiectului: |
181590 |
|
Inca nu se stie dar tronsonul Tepro-Tutora e posibil de a fi reabilitat
|
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Dum 04 Oct 2015 06:22:18 Titlul subiectului: |
181791 |
|
Am ramas profund surprins si indignat aseara la terminarea meciului de prima liga , CSMS Iasi-Steaua, cand ,domnul presedinte al clubului iesean, fostul mare portar Prunea, s-a plans de faptul ca au fost asa de putini spectatori la meci din cauza distantei cam mari de la stadion pana in oras ( ??? ) si din cauza Regiei de transport in comun care trateaza cu indiferenta faptul ca localnicii si cei veniti si din alte orase sa vada meciurile, nu au cum ajunge la stadion ! Care-I adevarul ?
|
|
Sus |
|
|
d4n
Data înscrierii: 25/Mai/2009 Ultima vizita: 25/Dec/2015 Mesaje: 53 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 04 Oct 2015 13:22:42 Titlul subiectului: |
181797 |
|
Vorbeste tampenii. Chiar si fara transportul in comun, stadionul din Copou e la mai putin de o ora de mers pe jos din orice cartier "muncitoresc" al orasului.
Realitatea e ca, decat sa dea 30 Lei pe cel mai ieftin bilet pentru o partida de miuta, lumea mai degraba merge la un film si-o cola cu aceeasi bani.
|
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Dum 11 Oct 2015 08:21:38 Titlul subiectului: |
181949 |
|
Nu spune nimeni ca nu este important si pretul biletului (poate chiar cel mai important, pentru multi suporteri ), dar totusi, cum ajunge cineva care doar ce a sosit in gara din Iasi si vrea sa mearga sa vada meciul de fotbal, bineinteles fara a apela la un taxi ?
|
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 11 Oct 2015 08:28:06 Titlul subiectului: |
181950 |
|
Foarte simplu:
Cu traseul 6 de autobuz
|
|
Sus |
|
|
d4n
Data înscrierii: 25/Mai/2009 Ultima vizita: 25/Dec/2015 Mesaje: 53 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 11 Oct 2015 13:03:37 Titlul subiectului: |
181956 |
|
virgilius a scris: | cum ajunge cineva care doar ce a sosit in gara din Iasi si vrea sa mearga sa vada meciul de fotbal, bineinteles fara a apela la un taxi ? |
De la Gara Mare:
- pe jos sunt maxim 3 km. Adica 30 minute
- Cu RATP iei tramvaiul 3 sau 7 pana in Pta Unirii (sau mergi 900m pe jos). De acolo iei tramvaiul 1 sau 8 sau 13 (4 Lei un bilet dublu, sau 8 Lei liber pt intreaga zi)
- Cu Unistil iei direct autobuzul/microbuzul 6b (2 Lei un bilet)
- Nu vad de ce ar evita taxiul. Costa sub 10 Lei pentru acea distanta, care pot fi impartiti la 4 pasageri.
Stai sa vezi ce distractie va fi daca se vor apuca de mutat stadionul in zona Moara de Vant, unde infrastructura de transport e constituita dintr-o strada de 6m latime cu trotuare de juma' de metru si mai e si la marginea orasului.
|
|
Sus |
|
|
florin5555
Data înscrierii: 31/Aug/2015 Ultima vizita: 18/Mai/2020 Mesaje: 93 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 15/Iun/2024 Mesaje: 1102 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 16 Oct 2015 14:13:02 Titlul subiectului: |
182084 |
|
O sa radeti ce ce zic, sau o sa vi se para ciudat ca scriu asta aici:
Cu cat esti mai la est, cu cat vei spune "la altii se poate" de mai multe ori. E fix la fel ca si cu autostrada, civilizatia, curatenia.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2024 Mesaje: 8733 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 16 Oct 2015 15:59:29 Titlul subiectului: |
182085 |
|
florin5555 a scris: | tramfan a scris: | Statie la Vama pe sensul spre Pd. de Piatra nu a fost nicodata. Iar la CFS... a zis Radu mai sus... |
Noua harta. http://www.ratp-iasi.ro/harta.html
La Vama apare statie de tramvai in ambele sensuri. |
Greseala imi apartine, o voi corecta. Ca idee (si nu ma scuz, ci doar explic, pentru ca stiu ca in cazul meu nu e vorba niciodata de rea intentie sau munca de mantuiala), provine de la faptul ca pe perioada lucrarilor, cat au circulat autobuze pe traseul 11, am figurat acest traseu tot separat, ca si cum ar fi de tramvai, dar cu un simbol suplimentar, ce semnala lucrarile (cu explicatia de rigoare in legenda). Cand am refacut harta pentru perioada actuala, cand traseele sunt cat de cat stabile, am avut de facut o multime de modificari intr-un timp foarte scurt si, iata, mi-a scapat modificarea ce trebuia facuta pentru statia Vama (autobuzele opreau acolo si pe sensul spre Podu de Piatra si asta a fost o propunere pe care am facut-o la vremea respectiva in folosul calatorilor, pentru ca initial autobuzele opreau doar in statiile tramvaiului 11). Nu exclud sa mai fie si alte mici scapari, desi in principiu cred ca nu sunt (mai exista o problema cu traseul 29 si statia Podu Ros 1, dar e asumata si discutata si incerc sa-i gasesc o rezolvare eleganta - din pacate, reteaua de transport public din Iasi e plina de aberatii si situatii speciale, ce dau mari batai de cap cand vine vorba de reprezentarea sa grafica, de aceea va rog sa aveti intelegere). E bine ca ai semnalat problema (incurajez pe oricine sa procedeze asa, cata vreme nu face demersul cu ganduri razboinice), iar ce depinde de mine garantez ca se rezolva.
florin5555 a scris: | Si totusi nu sunt lamurit cand e prima si ultima cursa de pe fiecare traseu. |
Problema asta nu depinde de mine, dar am discutat-o dupa postarea ta anterioara (era un "of" vechi si pentru mine) cu cine trebuie si ar trebui sa se poata rezolva de o maniera utila calatorilor (exista niste explicatii pentru nepublicarea lor, dar nu e treaba mea sa le dau - tin de niste aspecte sensibile de bucatarie interna, pe care nu-mi permit sa le fac publice - si oricum nu cred ca tin "de cald" cuiva).
Se poate sa existe si la Iasi, la fel cum se poate ca si la Cluj graficele sa nu poata fi respectate de nenumarate ori, din motive obiective specifice oraselor romanesti (cel putin celor mari). La Iasi s-a considerat ca publicarea acestor grafice in statii ar fi complet inutila, cata vreme nu pot fi respectate.
|
|
Sus |
|
|
florin5555
Data înscrierii: 31/Aug/2015 Ultima vizita: 18/Mai/2020 Mesaje: 93 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 16 Oct 2015 17:26:16 Titlul subiectului: |
182088 |
|
Cand se va pune tramvaiul in Tutora?
S-ar putea pune treaseul 2 Canta- P.Piatra-N. Iorga-Baza3-Tutora care era acum vreo 10 ani.
E dubios de nu au inceput lucrarile pe Splai Drept pentru dezafectarea linie.
Era foarte bun tramvaiul 5 intre P.Ros - P. Piatra fata de autobuz...
Sper ca odata cu deschiderea linie din C.U.G. sa se rezolve problema.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2024 Mesaje: 8733 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 16 Oct 2015 17:42:57 Titlul subiectului: |
182089 |
|
Traseul 2 prin N. Iorga s-ar surpapune pe o portiune mare peste traseul 19, si pe o portiune si mai mare peste traseul 30. De asemenea, s-ar suprapune foarte mult peste traseul 11. Din pacate pentru tramvai, pe organizarea actuala a retelei de transport public din Iasi (si ma refer la filosofie, caci de acolo pornesc problemele), traseele 19, 30 si 11 nu pot suferi modificari in favoarea traseului 2 prin N. Iorga, din motive ce tin de necesitatile de deplasare ale calatorilor de pe tronsoanele respective, net defavorabile acestuia. De altfel, a fost una dintre variantele de lucru avute in vedere de Biroul Exploatare, dar a picat repede. Linia din Tutora ramane nefolosita pe termen nedeterminat. Eu am dat doua solutii extrem de bine argumentate, dar "butoanele" nu-s la mine...
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 15/Iun/2024 Mesaje: 1102 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 17 Oct 2015 14:29:08 Titlul subiectului: |
182102 |
|
Asta din cauza genialitatii celor din PMI, care au scos linia de pe Splai. Daca acea linie un era scoasa si se facea giratoriu in Podu Ros, alta era treaba azi.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2024 Mesaje: 8733 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 18 Oct 2015 12:10:46 Titlul subiectului: |
182107 |
|
A fost reluata "campania" de echipare a statiilor de transport public cu indicatoare continand denumirea si traseele ce le deservesc. Indicatoarele sunt pe formatul stabilit in 2012. Sper ca macar acum vor exista resursele necesare pentru a finaliza, in sfarsit, aceasta actiune ce tine de punerea lucrurilor intr-o stare de normalitate banala pentru lumea civilizata. Pentru a nu micsora cifrele de pe indicatoare, s-a profitat de aceasta ocazie pentru a se elimina, in sfarsit, aberatia indicativului cu trei cifre dat unui singur traseu - 121.
Noul indicativ al traseului 121 este 47.
Reamintesc ca acest indicativ isi are originea in incercarea PMI de a reglementa, incepand din 2002, dupa multi ani de haos bine intretinut, activitatea "operatorilor privati de maxi-taxi", prin organizarea de trasee si licitatii in vederea stabilirii firmelor care vor opera pe acestea. Anterior anului 2002, de prin 1996, diversi indivizi au prestat acest "serviciu" in deplina ilegalitate, fara vreo reglementare, pe trasee ad-hoc ce se suprapuneau peste traseele bune ale operatorului public, cu vehicule neomologate in vreun fel pentru aceasta activitate, in deplina evaziune fiscala, s.a.m.d., totul fara vreo interventie reala din partea municipalitatii impotriva acestui fenomen fara vreo legatura cu civilizatia si concurenta. Traseele de "maxi-taxi" scoase la licitatie pe 16 aprilie 2002 aveau indicative formate din 3 cifre, incepand de la numarul 101. Traseul 121 a fost adjudecat de la prima licitatie de firma Minibus si a fost singurul dintre cele care au functionat pana la final ce avea adresabilitate care nu se suprapunea masiv peste cea a rutelor operatorului public de transport. Dupa schimbarea conducerii de la PMI, un obiectiv declarat a fost readucerea transportului public in parametrii lumii civilizate, prin eliminarea microbuzelor "maxi-taxi" si revenirea la transportul public de mare capacitate, desfasurat in conditii stricte de dispecerizare si fiscalizare. Aceasta actiune a inceput in 2005 si s-a incheiat pe 17 aprilie 2006, cand RATP a preluat ultimele trei trasee, printre care si 121. Cu argumentul ca in acel moment RATP nu avea necesarul de vehicule pentru a acoperi traseele preluate, acestea au fost incredintate SC Unistil SRL. O perioada, pe traseul 121 au circulat tot microbuze, unele apartinand unor indivizi desprinsi din fostele firme de "maxi-taxi", care s-au asociat cu Unistil (care se concentra pe operarea cu autobuze) pentru a nu-si pierde "painea". Din 2007, traseul 121 este operat in exclusivitate cu autobuze.
Mai multe informatii cu privire la povestea maxi-taxi la Iasi dupa incercarea de reglementare din 2002 gasiti la: http://tramclub.org/viewtopic.php?p=7278#7278.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.25 kb |
Vizualizat: |
de 12375 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.01 kb |
Vizualizat: |
de 12375 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.58 kb |
Vizualizat: |
de 12375 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.49 kb |
Vizualizat: |
de 12375 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
florin5555
Data înscrierii: 31/Aug/2015 Ultima vizita: 18/Mai/2020 Mesaje: 93 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 18 Oct 2015 12:36:30 Titlul subiectului: |
182108 |
|
Ar trebui actualizate si indicatoarele din statiile liniilor 2 si 5 si cele pe unde va opri si traseul 9.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2024 Mesaje: 8733 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 18 Oct 2015 13:23:54 Titlul subiectului: |
182110 |
|
Toate statiile se aduc "la zi" in privinta informatiilor afisate. Dar nu deodata, ca nu e posibil, ci pe tronsoane, pe zile, etc. Pe tronsoanele recent reabilitate, unde au fost realizate peroane, vor fi montate indicatoare luminoase. Pe ruta lui 9 asta se va intampla atunci cand va veni momentul punerii in functiune. Deocamdata va pot arata doar o simulare (trucaj) pe care am facut-o pentru statia Biserica Inaltarea Domnului, cu un indicator deja confectionat si functional (pe acesta nu-l pot arata, inca, in toata splendoarea lui).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.57 kb |
Vizualizat: |
de 12340 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.33 kb |
Vizualizat: |
de 12340 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2024 Mesaje: 8733 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 19 Oct 2015 16:21:16 Titlul subiectului: |
182154 |
|
Legat de indicativul 47 dat fostului traseu 121, trebuie spus ca acesta a fost prevazut inca din 2010 in Planul de transport adoptat prin HCL 115. Iar numarul dat acestui traseu nu este intamplator, ci reprezinta un apel la trecut, la anii '90, cand a functionat traseul de autobuz 47, tot intre Dacia si Tatarasi, dar cu alt parcurs. Acesta a fost infiintat in prima jumatate a anilor '90, iar indicativul duce cu gandul la traseele de troleibuz, numerotate 4x. Probabil ca, in asteptarea realizarii liniei de troleibuz Alexandru cel Bun - Podu Ros - Tudor Vladimirescu - bd. Chimiei - Pod Metalurgie - Tatarasi Sud - Dr. Savini - Ciurchi, a carei punere in functiune pe intregul parcurs a fost posibila abia in 1995, a fost infiintat traseul de autobuz 47, cu parcursul Dacia - Podu de Piatra - sos. Nationala - Podu Ros - Baza 3 - Tepro - Tatarasi Sud (prelungit ulterior pana in Tatarasi Nord). Dupa punerea in circulatie a troleibuzelor pe traseul mentionat mai sus (prelungit, ulterior, pana la Piata Dacia), acesta a primit indicativul 47, iar indicativul traseului de autobuz a devenit 47b (barat) si, mai apoi, parcursul a fost modificat prin bd. N. Iorga. In final, in a doua jumatate a anilor '90 (cca. 1998), traseele 47 de troleibuz si 47b de autobuz au fost desfiintate si a aparut in loc traseul 11 de tramvai, asa cum il stim si in prezent, cu parcursul Dacia - Podu de Piatra - N. Iorga - Baza 3 - Tepro - Tatarasi Nord. Trebuie spus si faptul ca indicativul 11 a fost purtat in anii '80 si '90 de un alt traseu de tramvai, cu parcursul Canta - Gara - Targu Cucu (devenit, mai tarziu, traseul 7, acest indicativ avand, la randul sau, o istorie in spate).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2024 Mesaje: 8733 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 19 Oct 2015 16:54:51 Titlul subiectului: |
182156 |
|
Din cutia cu surprize (cca. 1996):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.63 kb |
Vizualizat: |
de 11565 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.49 kb |
Vizualizat: |
de 11565 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|