Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
gavril
Data înscrierii: 05/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Apr/2022 Mesaje: 82 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 16 Sep 2015 19:05:48 Titlul subiectului: |
181546 |
|
Nu-mi dau seama, trebuiau tăiați când s-a reabilitat podul, sau ce s-a întâmplat? Acum am văzut, scuze
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 16 Sep 2015 19:11:42 Titlul subiectului: |
181547 |
|
Inainte erau pe trotuare, spatiu care a fost la randul sau reabilitat, iar lucrarea nu se putea realiza mentinand stalpii.
|
|
Sus |
|
|
kikisor11
Data înscrierii: 22/Aug/2013 Ultima vizita: 23/Iun/2021 Mesaje: 3 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 20 Sep 2015 13:39:52 Titlul subiectului: |
181585 |
|
Aveti idee de ce nu se avanseaza cu peronul din Podu Ros care nu e facut deloc? Acum ca linia este terminata, parca nu vor sa bage tramvaiele atat de utile pe acest tronson... Mai au de facut un peron in Posu Ros (puteau sa-l faca de mult) si de pus reteaua de contact pe pod (la fel putea fi pusa de mult). Acum ca linia este gata trebuia dat drumu la tramvaie, mai ales ca intr-o saptamana incepe si facultatea. Senzatia mea este ca nu vor sa termine ce mai au de facut si nu inteleg de ce. Era sa uit ca suntem in Iasi, Romania... asta le explica pe toate.
|
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 20 Sep 2015 14:00:06 Titlul subiectului: |
181586 |
|
Raspunsul la nedumerirea dumitale se afla pe paginile anterioare! Traim in Iasi, dar asta nu inseamna ca trebuie sa fim doar pesimisti
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
florin5555
Data înscrierii: 31/Aug/2015 Ultima vizita: 18/Mai/2020 Mesaje: 93 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 20 Sep 2015 14:30:21 Titlul subiectului: |
181587 |
|
La Iasi se mai foloseste patina de comanda a macazului la macazuri automate, pana si la Botosani acest sistem e istorie de anul acesta. Macazul e schimbat telecomandat.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 1088 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 20 Sep 2015 16:31:48 Titlul subiectului: |
181589 |
|
Daca imi aduc eu aminte, cele din trecut erau si ele "telecomandate".
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 20 Sep 2015 21:29:09 Titlul subiectului: |
181592 |
|
http://www.theregister.co.uk/2008/01/11/tram_hack/
Asta e probabil unul din motivele pt. care nu se mai folosesc macazuri telecomandate. La tehnologia de acum cred ca poti sa le faci la acele sisteme hacking si cu un smartphone.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 20 Sep 2015 21:59:47 Titlul subiectului: |
181594 |
|
Sistemul de comanda instalat in dulapurile montate pe proiectele de reabilitare (de la BERD incoace) este configurat pentru a se putea utiliza si transpondere.
|
|
Sus |
|
|
KTLYN
Data înscrierii: 25/Ian/2013 Ultima vizita: 16/Apr/2024 Mesaje: 209 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 21 Sep 2015 08:04:03 Titlul subiectului: |
181599 |
|
Avand in vedere faptul ca in aceasta toamna vom avea din nou tramvai catre CUG si ca se doreste folosirea unor tramvaie de mare capacitate pe noul traseu cred ca ar trebui relocata statia de tramvai de la Moldova in sensul spre Podu Ros de pe amplasamentul actual in zona statiei de autobuz inspre Casa Dosoftei.
Actualul amplasament nu permite gazduirea unui tramvai de tipul GT8 sau Be 8/8 si imbarcarea si debarcarea calatorilor in conditii de siguranta si este riscul sa fie blocata si trecerea de pietoni din zona.
Cred ca ar fi oportuna si construirea unei copertine pe noul amplasament.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
745.62 kb |
Vizualizat: |
de 14042 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 02 Oct 2015 20:46:42 Titlul subiectului: |
181772 |
|
just me a scris: | Nu e nevoie de conectarea retelei la sursele de alimentare? |
Radu Czech/Cristina Albu a scris: | Reteaua de contact de pe tronsonul Pasaj Nicolina - CUG va fi alimentata din substatia de redresare SSR 5 (care este alimentata la 20 kV din statia de transformare E.ON din Galata - statiile de transformare ale E.ON sunt alimentate de la liniile de inalta tensiune - LIT - de 110 si 220 kV ale Sistemului Energetic National), aflata pe aleea Tudor Neculai. Aceasta a alimentat initial reteaua de tramvai din CUG si reteaua de troleibuz din Frumoasa, iar din 2002 reteaua troleibuzului 41 de pe sos. Nicolina. Dupa desfiintarea troleibuzelor a fost trecuta in conservare, iar acum va fi reactivata (s-au facut deja lucrarile necesare). La un moment dat vor aparea pe traversee si cablurile de alimentare a retelei de contact (cabluri de injectie), venind din niste cutii metalice (firide) montate langa stalpi (acestea exista, iar in ele intra cabluri trase din reteaua de alimentare subterana - LES - linii electrice subterane - ce vine din statiile de redresare - zic la plural, pentru ca mai exista si niste interconexiuni). Cablurile de injectie se prind pe retea (puncte de injectie). Tot pe traversee, din loc in loc, va fi montat un cablu intre firele de pe cele doua sensuri (punte de egalizare) pentru reducerea caderilor de tensiune. Reteaua de contact (LEA - linii electrice aeriene) asigura plusul, iar sina insasi reprezinta minusul. In timpul lucrarilor la cale s-au facut si conexiunile electrice necesare. |
Iata ca intre timp au aparut si cabluri de injectie, si firide noi, si punti de egalizare in diverse puncte ale tronsonului. Cate un exemplu (fotografii de astazi):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.99 kb |
Vizualizat: |
de 13693 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78 kb |
Vizualizat: |
de 13693 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 02 Oct 2015 20:49:25 Titlul subiectului: |
181773 |
|
Patina de comanda a macazului de la intrarea in rondul de la Tehnopolis (cam prost amplasata, zic eu):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.51 kb |
Vizualizat: |
de 13689 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 02 Oct 2015 20:58:00 Titlul subiectului: |
181775 |
|
Am lipsit doua saptamani din Iasi, dar evolutii spectaculoase n-am gasit astazi, cand am revenit. Peronul din Podu Ros (sens spre Tehnopolis) este aproape finalizat si sunt in toi lucrarile la cel de pe sensul spre Centru. Pe pasaj nimic nou in legatura cu sustinerea retelei de contact.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.37 kb |
Vizualizat: |
de 13683 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.07 kb |
Vizualizat: |
de 13683 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.2 kb |
Vizualizat: |
de 13683 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 14 Oct 2015 20:53:31 Titlul subiectului: |
182034 |
|
Cu foarte mare greutate (de ce, oare, pentru ca, fie si daca ar fi durat mult confectionarea stalpilor - ?! - tot s-ar fi putut face de saptamani intregi operatiunile premergatoare amplasarii lor efective) au inceput lucrarile pentru montarea stalpilor pe pasajul Nicolina, ce fac parte, printre altele, din proiectul "Lucrari de construire (inclusiv diverse si neprevazute) pentru proiectul Dezvoltare artera functionala SUD - Municipiul Iasi - revizuire proiect tehnic si detalii de executie". Deocamdata se dau gauri in grinzile de sustinere in vederea montarii a cate 4 tije filetate pe fiecare grinda, peste care se va aplica o placa metalica ce va sustine stalpul. Nu voi comenta prea mult, insa atasez cateva fotografii de astazi si decupaje de pe plansa din proiect cu detaliile de prindere (proiectul este disponibil public pe SEAP, il puteti cauta si descarca) si va intreb daca vi se pare si voua ca exista "niste" diferente.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.93 kb |
Vizualizat: |
de 13346 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
165.32 kb |
Vizualizat: |
de 13346 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.79 kb |
Vizualizat: |
de 13346 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
36.93 kb |
Vizualizat: |
de 13346 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.46 kb |
Vizualizat: |
de 13346 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.07 kb |
Vizualizat: |
de 13346 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
gavril
Data înscrierii: 05/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Apr/2022 Mesaje: 82 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 14 Oct 2015 23:51:02 Titlul subiectului: |
182036 |
|
E cea mai mare porcărie făcută - să tai stâlpii și să nu te gândești că o să mai ai nevoie de ei.
Dar ce spun, au asfaltat trotuarul iar la îmbinări, unde firesc era nevoie de mai mult asfalt, nu au pus.
Amuzant (NOT) e că au tras și cu vopsea pe deasupra, arăta ca-n desenele animate.
Acu' că s-a prins careva de prostiile făcute, au revenit și-au pus niște plăci metalice ca să acopere denivelarea.
Mulți proști mai sunt la firmele de construcții...
Cât despre cablurile alea care acum atârnă artistic pe exteriorul podului, numai de bine!
|
|
Sus |
|
|
Rodeo
Data înscrierii: 15/Aug/2006 Ultima vizita: 24/Iun/2020 Mesaje: 24 Locație: Ramnicu Sarat
|
Trimis: Vin 16 Oct 2015 00:24:24 Titlul subiectului: |
182056 |
|
In mod evident Doreii au inteles ca prinderea se face doar de grinda, nu de ansamblul bloc-grinda. Ori s-a modificat solutia. Caci daca confectia metalica se face exact dupa schitele atasate aici atunci la montaj vor ramane cu tijele in mana stanga, cheia de 24 in mana dreapta, stalpul agatat in macara si o privire tampa pe chip.
Iar rosturile de dilatatie si anti-seismice mi se par ceva mult prea complicat pentru constructorii de poduri romani. Intotdeauna mi se par montate fara chef, aproape fortati de cineva. Asfalt asternut la strat de uzura spart in dusmanie, pe aproape 1m de la axul rostului, planeitati inexistente, peticeala cu asfalt rece care e prea mult sau prea putin, decalaje mari intre elementele abia montate.... totul vorbeste de o etapa executata de mantuiala, plini de sictir.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 16 Oct 2015 17:07:57 Titlul subiectului: |
182087 |
|
Intre timp am aflat ca proiectul s-a modificat, asa cum era de presupus studiind imaginile de mai sus. N-am vazut inca vreo plansa cu noua solutie, dar putem banui cam ce se intentioneaza. Am inteles ca acum pentru fiecare stalp exista un proiect (probabil tot din motivele ce sar in ochi din fotografii).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 20 Oct 2015 22:38:48 Titlul subiectului: |
182178 |
|
Continua gaurirea riglelor, iar gaurile deja facute se largesc, conform procedurii descrise in plansa de mai sus.
Pentru cei interesati si de pasarelele pietonale ce se construiesc pe langa pasaj pe partea dinspre Podu Ros, am postat cateva fotografii pe SSC, care pot fi vazute la adresa: http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=127979635&postcount=3301.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.25 kb |
Vizualizat: |
de 12954 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.24 kb |
Vizualizat: |
de 12954 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.05 kb |
Vizualizat: |
de 12954 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.77 kb |
Vizualizat: |
de 12954 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
gavril
Data înscrierii: 05/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Apr/2022 Mesaje: 82 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 21 Oct 2015 01:02:37 Titlul subiectului: |
182182 |
|
E amuzant că se toarnă beton, se fac armături etc. În loc să se fi folsit stâlpii deja existenți.(distruși, tăiați?!)
Dar probabil e o inginerie nouă, dacă e mai bine așa, asta e.
Pista de biciclete (offtpic, știu) e împresurată de „poduri” de metal. C-așa-i când nimeni nu zice „bă, ești prost, cum să predai lucrarea în halul ăsta?!”
Nu știu nici măcar dacă o plângere la OPC ar rezolva ceva. Știind faptul că domnii de acolo sunt extrem de comozi.
|
|
Sus |
|
|
d4n
Data înscrierii: 25/Mai/2009 Ultima vizita: 25/Dec/2015 Mesaje: 53 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 29 Oct 2015 16:51:16 Titlul subiectului: |
182289 |
|
Azi a fost adus primul (?) stalp pentru pasaj la capatul dinspre Nicolina 1.
|
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 01 Noi 2015 17:30:26 Titlul subiectului: |
182309 |
|
Stalpii si reperele de montaj sunt pregatite.
Sunt modificari mari fata de plansele de proiectare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.73 kb |
Vizualizat: |
de 12526 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.23 kb |
Vizualizat: |
de 12526 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.85 kb |
Vizualizat: |
de 12526 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.68 kb |
Vizualizat: |
de 12526 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 03 Noi 2015 20:57:10 Titlul subiectului: |
182325 |
|
INCREDIBIL! Mizeriile din fotografiile atasate se vor a fi ghidaj pentru nevazatori?! DUMNEZEULE MARE!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.24 kb |
Vizualizat: |
de 12349 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.22 kb |
Vizualizat: |
de 12349 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.01 kb |
Vizualizat: |
de 12341 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 03 Noi 2015 22:28:06 Titlul subiectului: |
182328 |
|
Lucrarile de montare a tijelor filetate si a placilor metalice peste care vor fi amplasati stalpii au inceput doar pe rampa dinspre Nicolina a pasajului. Acolo existau anterior (probabil de la inceputuri) fixati in blocurile de beton (blocuri antiseismice?) niste cilindri metalici, banuiesc ca pusi tot pentru amplasarea de stalpi (e interesant, insa, de ce, din moment ce de la inceput stalpii au fost pusi pe toata lungimea pasajului pe trotuare).
Atasez fotografii cu situatia de dinaintea acestor lucrari si cu ceea ce se intampla acum (din mai multe puncte, pentru ca nu cred ca sunt pe tot pasajul doua unde lucrurile sa arate la fel).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.57 kb |
Vizualizat: |
de 12321 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.65 kb |
Vizualizat: |
de 12321 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.23 kb |
Vizualizat: |
de 12321 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.14 kb |
Vizualizat: |
de 12321 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.84 kb |
Vizualizat: |
de 12321 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.32 kb |
Vizualizat: |
de 12321 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.26 kb |
Vizualizat: |
de 12321 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 03 Noi 2015 22:31:36 Titlul subiectului: |
182329 |
|
Intre timp se "recolteaza" si ultimii stalpi ramasi pe bretele (probabil ca si cei de pe rampa dinspre Podu Ros).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.11 kb |
Vizualizat: |
de 12319 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.63 kb |
Vizualizat: |
de 12319 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|