Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Magistrala 900

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Oct/2017
Mesaje: 6455
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 16 Noi 2015 09:58:43    Titlul subiectului: Magistrala 900 182501

In urma calatoriilor cu trenul la Timisoara si Craiova, am constatat urmatoarele.

-Timpul de parcurs catre Timisoara a crescut cu mai mult de o ora. Daca in 2007, cu Intercity-ul, faceam 7 ore si 45 de minute, in 2011 faceam 8 ore jumate, acum (teoretic) cel mai rapid tren pe relatia Bucuresti-Timisoara Nord face 8 ore si 50 de minute (internationalul IR 72). Eu am mers cu trenul de noapte, care la Timisoara a sosit intarziat cu o ora (a facut 10 ore in loc de 9) iar la intoarcere, trenul de noapte din Timisoara spre Bucuresti, a facut 10 ore si un sfert (cu 15 minute mai mult fata de orar).

-Timpul de parcurs dintre Bucuresti si Craiova creste constant. Daca in 2007 faceam 2 ore jumate, in 2011 faceam 2 ore si 40 de minute, acum doi ani faceam in jur de 2 ore si 50 de minute, acum se fac trei ore sau mai mult. Desi pe mersul trenurilor sunt timpi si sub trei ore, in general trenurile vin intarziate cu 10-20 de minute sau chiar cu 45 de minute, cum a fost cazul Softrans-ului, cu care am fost la Craiova pe 11 noiembrie !

-Un motiv al intarzierilor este ca se lucreaza pe doua sectoare. Primul intre Bucuresti si Videle (halta Domnestii de Sus si Gradinari), unde se lucreaza la inlocuirea sinei de pe trei podete. Al doilea sector intre Caracal si Craiova. In ambele cazuri se circula pe un fir. Stie cineva mai multe despre aceste lucrari de modernizare pe M900 ? Sunt locale sau se are in vedere modernizarea pe scara mare a acestei magistrale feroviare ?

Ca o concluzie, pe tronsoanele nemodernizate de cale ferata se circula din ce in ce mai rau. Timpii de parcurs cresc de la un an la altul. De ce nu se fac macar lucrarile normale de mentenanta a caii ferate ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Noi 2015 09:36:35    Titlul subiectului: 182520

Dupa ce termina de modernizat coridorul IV Pan European o sa inceapa modernizarea magistrelei 900, dar pana atunci o sa albim.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Oct/2017
Mesaje: 6455
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Noi 2015 10:41:07    Titlul subiectului: 182523

Teoretic se vehiculeaza anul 2018 pentru coridorul IV. Practic nu stiu care mai e situatia din teren. Poate ne lamureste cineva, dar la topicul dedicat coridorului IV.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community