Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Sunteti de acord ca tramvaiele sa aiba cale separata de rulare ? |
DA |
|
87% |
[ 36 ] |
NU |
|
12% |
[ 5 ] |
|
Voturi totale : 41 |
|
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 17 Mar 2013 13:51:04 Titlul subiectului: Tramvaie cu cale separata de rulare ? |
163441 |
|
Pornind de la accidentele din ultima perioada, din mai multe orase ale tarii, care au fost cauzate de soferi de autovehicule/tiruri care nu s-au aisgurat cand au trecut peste linia de tramvai, cred ca ar trebui sa aducem in discutie acest subiect. As vrea sa dezbatem referitor la propunerea ca tramvaiele sa aiba cale separata de rulare, cel putin pe bulevardele unde sunt minim 2 benzi pe sens. Ca model de cale separata de rulare, este tramvaiul de pe linia 41 din capitala.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 17 Mar 2013 16:56:41 Titlul subiectului: |
163442 |
|
Calea de rulare separata ca si tramvaiul 41 nu este buna din punctul de vedere al Situatiilor de Urgenta.
Daca vreti cale separata a tramvaielor ele trebuie realizata ca si in cazul sos. Progresului ( fosta Trafic Greu ).
Este singura situatie acceptata.
Pe Calea Mosilor / Stefan cel Mare / Mihai Bravu tocmai de aceea nu s-a mai facut tramvai cu cale separata, din cauza ISU.
Exemplul cel mai bun este ceea ce se intampla acum in zona Pietei Crangasi la orele de varf. No Comment.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mar 19 Mar 2013 00:06:15 Titlul subiectului: |
163492 |
|
Este discutabil de ce nu este buna din punct de vedere al situatiilor de urgenta pe bulevarde ca Stefan cel Mare, Mihai Bravu, Vacaresti sau Colentina. Pe linia 41 e o porcarie pentru ca strazile sunt inguste. Ar fi o idee ca linia sa fie inglobaba in asfalt si sa existe bariere de acces pentru vehicolele de interventie, plus camere de supraveghere.
|
|
Sus |
|
|
TudorIliescu
Data înscrierii: 12/Oct/2011 Ultima vizita: 22/Mai/2014 Mesaje: 12 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 28 Mar 2013 18:09:59 Titlul subiectului: |
163686 |
|
Toți cei care ați votat DA, vă asigur că ați regreta decizia dacă ați chema ambulanța pt o urgență și nu ar ajunge la timp pentru că e blocată în trafic.
Linie dedicată pentru mijloacele de transport în comun: DA. Linie dedicată (doar) pentru tramvai: NU.
_________________ Responsabil Dezvoltare www.transporturban.ro |
|
Sus |
|
|
Aventurierul
Data înscrierii: 04/Oct/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2022 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 28 Mar 2013 23:27:21 Titlul subiectului: |
163695 |
|
Să vă explic cum e cu ambulanțele. Din momentul apelului la 112, trec în medie 1-2 ore până pornește mașina în direcția indicată. Oare cât se mai câștigă după aceea alergând cu 100 km/oră și făcând slalom ca în filmele cu Bruce Willis?
Ca să nu mai vorbesc de sirenele acelea infernale, date la maximum, la 120 de decibeli, aproape cât un avion cu reacție O parte din șoferii de la stat sunt niște golani care își umflă mușchii pentru a agăța apoi asistentele, impresionate de tupeul lor. Au fost cazuri de accidente produse de ambulanțe care au trecut pe roșu, cazuri în care nu era nici o urgență, ci se transportau medicamente. Așa că nu sunt deloc convins că trebuie lăsate să meargă pe linia de tramvai, punând în balanță dezavantajele blocării traficului de către șoferii care virează la stânga.
_________________ Albumul meu de fotografii, aici:
http://www.panoramio.com/user/5989097 |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 29 Mar 2013 07:54:29 Titlul subiectului: |
163697 |
|
In alte tari exista linie de tramvai separata de trafic si nu sunt probleme cu ambulantele. Dar fie liniile sunt in apropierea trotuarului, iar mijlocul bulevardului este destinat traficului de masini, fie ambele linii de tramvai sunt intr-o parte a bulevardului, iar restul arterei este pentru trafic. Pentru o mai buna informare consultati topicele de la Europa de Vest.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 29 Mar 2013 09:53:46 Titlul subiectului: |
163708 |
|
Este exact ce am spus eu ceva postari mai sus ( cea de duminica ), varianta acceptata este cea de pe sos. Progresului ( fosta Trafic Greu ).
|
|
Sus |
|
|
costy92
Data înscrierii: 01/Sep/2010 Ultima vizita: 25/Dec/2022 Mesaje: 109 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 29 Mar 2013 14:01:40 Titlul subiectului: |
163714 |
|
Mai merge si varianta aceea pe margini, pentru ca se trezeste vre-un adormit sa alerge dupa alt tramvai sau autobuz pe partea cealalta, nu se se aigura, si este calcat de masini
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mar 09 Apr 2013 17:53:00 Titlul subiectului: |
163902 |
|
costy92 a scris: | ..pentru ca se trezeste vre-un adormit sa alerge dupa alt tramvai sau autobuz pe partea cealalta, nu se se aigura, si este calcat de masini |
Asta este foarte probabil sa se intample la noi, unde nu este cultura respectului participantului la trafic. De exemplu, fusei la Praga, unde in centru tramvaiele si oamenii circula impreuna armonios pe strazi fara mari restrictii...
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
ADY88
Data înscrierii: 26/Oct/2009 Ultima vizita: 16/Dec/2013 Mesaje: 59 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 12 Apr 2013 07:42:52 Titlul subiectului: |
163957 |
|
Trix a scris: | Ar fi o idee ca linia sa fie inglobaba in asfalt si sa existe bariere de acces pentru vehicolele de interventie, plus camere de supraveghere. |
Cea mai buna idee, asa am fi avut un transport public aproape la fel de rapid ca si metroul + o scurtare a timpului de parcurs a vehiculelor de urgenta
guest a scris: | fie ambele linii de tramvai sunt intr-o parte a bulevardului, iar restul arterei este pentru trafic |
Ce facem cand se strica tramvaiul sau autobuzul pe unica banda separata?(daca benzile ar fi destinate transportului public, nu doar pentru tramvai),dar liniile express gen 780 si 783?
andrei11 a scris: | varianta acceptata este cea de pe sos. Progresului ( fosta Trafic Greu ) |
Nu sunt de acord, haideti sa luam un caz, intersectia Sos.Progressului CU CAlea Rahovei. Ce se intampla cand pe Progressului (sensul spre N) in varful cozii sunt 2 soferi ce vor sa faca stanga respectiv dreapta, iar pe linia laterala trece tramvaiul 11?
|
|
Sus |
|
|
alfacorse
Data înscrierii: 28/Mar/2009 Ultima vizita: 29/Apr/2024 Mesaje: 9 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 27 Apr 2013 21:33:21 Titlul subiectului: re |
164248 |
|
Probabil este singurul lucru pentru care Basescu a gresit, pe vremea cat era primar general, campania de instalare in oras a sinelor de cale ferata.
Este inadmisibil sa tai in lung si lat orasul cu linii de tramvai - linie de cale ferata.
Se inventase un sistem de placi de beton care schimbasera complet modul de montaj a caii de rulare tramvai.
Era ieftina, performanta, se putea circula pe ea.
Oare chiar altii ex Milano sant atat de tampiti ? Macar acolo calea de rulare a tramvaiului este betonata, circula pe ea tramvaie, autobuze, taxi, salvari, politie.
As desfiinta o gramada de linii de tramvai, extrem de scumpe dupa sistemul actual de montaj, cu vagoane scumpe si cu calatori de multe ori extrem de putini.
As inlocui cu trolebuz sau autobuz, pe multe bulevarde s-ar castiga inca o banda de rulare si s-ar amenaja o gramada de locuri de parcare eventual in spic.
Cand te gandesti si la refugiile de pe mijocul strazii, oameni purtati aiurea pe mijocul strazii, cu treceri de pietoni imbecile care distrug traficul, pun in pericol oameni.
Un mijloc desuet care in multe orase civilizate nu are ce sa caute.
Un bravo si pentru Mazare macar pentru desfiintarea tramvaiului.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 27 Apr 2013 21:52:20 Titlul subiectului: |
164249 |
|
Ba eu chiar as desfiinta multe benzi de circulatie auto in favoarea tramvaiului.
Tramvaiul ramane un mijloc eficient / sigur si cu impact favorabil asupra transportului in comun orasanesc, fiind un mijloc de transport de capacitate considerabila, care culmea circula si iarna.
Cat mai multe linii de tramvai si separate de trafic.
Parcarile in spic exista si la ora actuala, deci nu inteleg ce parcari in spic mai vrei sa amenajezi daca desfiintezi tramvaiul.
Ce ai cu refugiile in mijlocul strazii ? Am impresia ca voit confunzi strazile din oras cu autostrazile dintre orase.
Strazile din oras au treceri de pietoni, de aceea sunt de oras. Ca sa aiba treceri de pietoni.
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Sâm 27 Apr 2013 22:12:53 Titlul subiectului: |
164250 |
|
Asta ar mai lipsi, tramvai schimbat cu sarmele de rufe! Cred ca Bucurestii au strazi destul de largi, care se preteaza la cai de rulare separate. Problema e ca orasul are prea multi "tarani"la volan.
Auzi bre, unde ai vazut tu ca Milano scoate tramvailele pentru troleibuze? Milano extinde la greu metroul, d-aia tot dispare tramvaiul. Dar daca chiar te-ai duce sa vezi ce e pe-acolo, ai vedea ca nici macar nu mai dau bani pe scoaterea caii de rulare. Va ramine in asfalt.
Vad c spui ca longrinele alea de beton, sau cum se chemau erau o tehnologie buna. Pai te invit pe Bd. Basarabia, sa vezi cat de buna e...
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Sâm 27 Apr 2013 22:35:27 Titlul subiectului: |
164253 |
|
Referitor la ambulante si ISU: daca tramvaiul ar avea cale de rulare separata, unde nu este trafic, nu s-ar putea ca ambulantele sa circule pe linia de tramvai? Ar ajunge mult mai repede la destinatie. Desigur, ar trebui sa iasa cu o intersectie inainte de destinatie, dar totusi ar scapa de trafic.
Iar ca si delimitare, nu s-ar putea face mai elegant, de ex. cum am vazut in Ungaria? http://goo.gl/maps/jf8m0
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 28 Apr 2013 11:54:49 Titlul subiectului: |
164264 |
|
Ca o concluzie preliminare a discutiilor la acest topic, majoritatea s-au pronuntat pentru sistemul cu linie delimitata de trafic. Dintre cei care au votat la chestionar, 31 de voturi sunt pentru si numai trei impotriva. Ramane sa vedem care ar fi cel mai bun sistem de delimitare a linei de tramvai de trafic.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Dum 28 Apr 2013 20:50:47 Titlul subiectului: |
164271 |
|
CCTV + amenzi crunte/munca in folosul comunitatii. Am zis!
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
ADY88
Data înscrierii: 26/Oct/2009 Ultima vizita: 16/Dec/2013 Mesaje: 59 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 04 Mai 2013 17:40:50 Titlul subiectului: |
164364 |
|
dm a scris: | Iar ca si delimitare, nu s-ar putea face mai elegant, de ex. cum am vazut in Ungaria? http://goo.gl/maps/jf8m0 |
Asemenea delimitari sunt si pe vestita linie 41 (poza 1) insa bulinele s-au cam sters (foto 2).
Ionescu a scris: | CCTV + amenzi crunte/munca in folosul comunitatii. Am zis! |
Camera si amenda nu rezolva situatii de genul asta(foto 3), pentru ele exista antidoturi, placuta de bulgaria si portofelul gros (unii domni "saraci" ar putea sa isi faca abonament de amenzi,pt circulatia pe benziile RATB-ului )
Aceste conflicte se rezolva doar cu gardul (foto 4) + sine inglobate in ceva circulabil (ca sa fie impacata si ISU si alte Ambulante).Iar solutia eleganta propusa de "dm" o poate trece aproape oricine cu bara neSport.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.21 kb |
Vizualizat: |
de 19367 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.94 kb |
Vizualizat: |
de 19367 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
214.61 kb |
Vizualizat: |
de 19367 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
243.77 kb |
Vizualizat: |
de 19367 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bcp10
Data înscrierii: 31/Oct/2015 Ultima vizita: 18/Dec/2015 Mesaje: 7 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 21 Noi 2015 04:20:28 Titlul subiectului: |
182590 |
|
Cum ar fi pe linii de metrou ușor să fie amplasate garduri uriașe (3-5m) care să delimiteze traficul de liniile de tramvai,și,eventual,interzicerea cu desăvârșire a accesului în acele zone(gen metrou subteran)?? Eu mă gândesc că așa nu ar mai fi(relativ) posibil să intre bizonii/pietonii pe calea de rulare,astfel făcând traversarea gardurilor 'nerentabilă' și periculoasă pentru pietoni și mai ales,mașinile nereușind să intre în 'tunel'
_________________ I <3 OMSI |
|
Sus |
|
|
|