Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaie cu cale separata de rulare ?

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub
Subiectul anterior :: Subiectul următor  

Sunteti de acord ca tramvaiele sa aiba cale separata de rulare ?
DA
87%
 87%  [ 36 ]
NU
12%
 12%  [ 5 ]
Voturi totale : 41

Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Iun/2018
Mesaje: 6754
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 17 Mar 2013 13:51:04    Titlul subiectului: Tramvaie cu cale separata de rulare ? 163441

Pornind de la accidentele din ultima perioada, din mai multe orase ale tarii, care au fost cauzate de soferi de autovehicule/tiruri care nu s-au aisgurat cand au trecut peste linia de tramvai, cred ca ar trebui sa aducem in discutie acest subiect. As vrea sa dezbatem referitor la propunerea ca tramvaiele sa aiba cale separata de rulare, cel putin pe bulevardele unde sunt minim 2 benzi pe sens. Ca model de cale separata de rulare, este tramvaiul de pe linia 41 din capitala.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 16/Iul/2018
Mesaje: 1812
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 17 Mar 2013 16:56:41    Titlul subiectului: 163442

Calea de rulare separata ca si tramvaiul 41 nu este buna din punctul de vedere al Situatiilor de Urgenta.
Daca vreti cale separata a tramvaielor ele trebuie realizata ca si in cazul sos. Progresului ( fosta Trafic Greu ).
Este singura situatie acceptata.
Pe Calea Mosilor / Stefan cel Mare / Mihai Bravu tocmai de aceea nu s-a mai facut tramvai cu cale separata, din cauza ISU.
Exemplul cel mai bun este ceea ce se intampla acum in zona Pietei Crangasi la orele de varf. No Comment.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 16/Iul/2018
Mesaje: 1102
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mar 19 Mar 2013 00:06:15    Titlul subiectului: 163492

Este discutabil de ce nu este buna din punct de vedere al situatiilor de urgenta pe bulevarde ca Stefan cel Mare, Mihai Bravu, Vacaresti sau Colentina. Pe linia 41 e o porcarie pentru ca strazile sunt inguste. Ar fi o idee ca linia sa fie inglobaba in asfalt si sa existe bariere de acces pentru vehicolele de interventie, plus camere de supraveghere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TudorIliescu



Data înscrierii: 12/Oct/2011
Ultima vizita: 22/Mai/2014
Mesaje: 12
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Mar 2013 18:09:59    Titlul subiectului: 163686

Toți cei care ați votat DA, vă asigur că ați regreta decizia dacă ați chema ambulanța pt o urgență și nu ar ajunge la timp pentru că e blocată în trafic.

Linie dedicată pentru mijloacele de transport în comun: DA. Linie dedicată (doar) pentru tramvai: NU.

_________________
Responsabil Dezvoltare www.transporturban.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Iun/2018
Mesaje: 140
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Mar 2013 23:27:21    Titlul subiectului: 163695

Să vă explic cum e cu ambulanțele. Din momentul apelului la 112, trec în medie 1-2 ore până pornește mașina în direcția indicată. Oare cât se mai câștigă după aceea alergând cu 100 km/oră și făcând slalom ca în filmele cu Bruce Willis?
Ca să nu mai vorbesc de sirenele acelea infernale, date la maximum, la 120 de decibeli, aproape cât un avion cu reacție Shocked O parte din șoferii de la stat sunt niște golani care își umflă mușchii pentru a agăța apoi asistentele, impresionate de tupeul lor. Au fost cazuri de accidente produse de ambulanțe care au trecut pe roșu, cazuri în care nu era nici o urgență, ci se transportau medicamente. Așa că nu sunt deloc convins că trebuie lăsate să meargă pe linia de tramvai, punând în balanță dezavantajele blocării traficului de către șoferii care virează la stânga.

_________________
Albumul meu de fotografii, aici:
http://www.panoramio.com/user/5989097
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Iun/2018
Mesaje: 6754
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Mar 2013 07:54:29    Titlul subiectului: 163697

In alte tari exista linie de tramvai separata de trafic si nu sunt probleme cu ambulantele. Dar fie liniile sunt in apropierea trotuarului, iar mijlocul bulevardului este destinat traficului de masini, fie ambele linii de tramvai sunt intr-o parte a bulevardului, iar restul arterei este pentru trafic. Pentru o mai buna informare consultati topicele de la Europa de Vest.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 16/Iul/2018
Mesaje: 1812
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Mar 2013 09:53:46    Titlul subiectului: 163708

Este exact ce am spus eu ceva postari mai sus ( cea de duminica ), varianta acceptata este cea de pe sos. Progresului ( fosta Trafic Greu ).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
costy92



Data înscrierii: 01/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Iun/2018
Mesaje: 104
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Mar 2013 14:01:40    Titlul subiectului: 163714

Mai merge si varianta aceea pe margini, pentru ca se trezeste vre-un adormit sa alerge dupa alt tramvai sau autobuz pe partea cealalta, nu se se aigura, si este calcat de masini
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Apr 2013 17:53:00    Titlul subiectului: 163902

costy92 a scris:
..pentru ca se trezeste vre-un adormit sa alerge dupa alt tramvai sau autobuz pe partea cealalta, nu se se aigura, si este calcat de masini

Asta este foarte probabil sa se intample la noi, unde nu este cultura respectului participantului la trafic. De exemplu, fusei la Praga, unde in centru tramvaiele si oamenii circula impreuna armonios pe strazi fara mari restrictii...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Apr 2013 07:42:52    Titlul subiectului: 163957

Trix a scris:
Ar fi o idee ca linia sa fie inglobaba in asfalt si sa existe bariere de acces pentru vehicolele de interventie, plus camere de supraveghere.

Cea mai buna idee, asa am fi avut un transport public aproape la fel de rapid ca si metroul + o scurtare a timpului de parcurs a vehiculelor de urgenta

guest a scris:
fie ambele linii de tramvai sunt intr-o parte a bulevardului, iar restul arterei este pentru trafic

Ce facem cand se strica tramvaiul sau autobuzul pe unica banda separata?(daca benzile ar fi destinate transportului public, nu doar pentru tramvai),dar liniile express gen 780 si 783?

andrei11 a scris:
varianta acceptata este cea de pe sos. Progresului ( fosta Trafic Greu )

Nu sunt de acord, haideti sa luam un caz, intersectia Sos.Progressului CU CAlea Rahovei. Ce se intampla cand pe Progressului (sensul spre N) in varful cozii sunt 2 soferi ce vor sa faca stanga respectiv dreapta, iar pe linia laterala trece tramvaiul 11?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alfacorse



Data înscrierii: 28/Mar/2009
Ultima vizita: 24/Mar/2016
Mesaje: 8
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Apr 2013 21:33:21    Titlul subiectului: re 164248

Probabil este singurul lucru pentru care Basescu a gresit, pe vremea cat era primar general, campania de instalare in oras a sinelor de cale ferata.
Este inadmisibil sa tai in lung si lat orasul cu linii de tramvai - linie de cale ferata.
Se inventase un sistem de placi de beton care schimbasera complet modul de montaj a caii de rulare tramvai.
Era ieftina, performanta, se putea circula pe ea.
Oare chiar altii ex Milano sant atat de tampiti ? Macar acolo calea de rulare a tramvaiului este betonata, circula pe ea tramvaie, autobuze, taxi, salvari, politie.
As desfiinta o gramada de linii de tramvai, extrem de scumpe dupa sistemul actual de montaj, cu vagoane scumpe si cu calatori de multe ori extrem de putini.
As inlocui cu trolebuz sau autobuz, pe multe bulevarde s-ar castiga inca o banda de rulare si s-ar amenaja o gramada de locuri de parcare eventual in spic. Shocked
Cand te gandesti si la refugiile de pe mijocul strazii, oameni purtati aiurea pe mijocul strazii, cu treceri de pietoni imbecile care distrug traficul, pun in pericol oameni.
Un mijloc desuet care in multe orase civilizate nu are ce sa caute.
Un bravo si pentru Mazare macar pentru desfiintarea tramvaiului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 16/Iul/2018
Mesaje: 1812
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Apr 2013 21:52:20    Titlul subiectului: 164249

Ba eu chiar as desfiinta multe benzi de circulatie auto in favoarea tramvaiului.
Tramvaiul ramane un mijloc eficient / sigur si cu impact favorabil asupra transportului in comun orasanesc, fiind un mijloc de transport de capacitate considerabila, care culmea circula si iarna.
Cat mai multe linii de tramvai si separate de trafic.
Parcarile in spic exista si la ora actuala, deci nu inteleg ce parcari in spic mai vrei sa amenajezi daca desfiintezi tramvaiul.
Ce ai cu refugiile in mijlocul strazii ? Am impresia ca voit confunzi strazile din oras cu autostrazile dintre orase.
Strazile din oras au treceri de pietoni, de aceea sunt de oras. Ca sa aiba treceri de pietoni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Apr 2013 22:12:53    Titlul subiectului: 164250

Asta ar mai lipsi, tramvai schimbat cu sarmele de rufe! Cred ca Bucurestii au strazi destul de largi, care se preteaza la cai de rulare separate. Problema e ca orasul are prea multi "tarani"la volan.
Auzi bre, unde ai vazut tu ca Milano scoate tramvailele pentru troleibuze? Milano extinde la greu metroul, d-aia tot dispare tramvaiul. Dar daca chiar te-ai duce sa vezi ce e pe-acolo, ai vedea ca nici macar nu mai dau bani pe scoaterea caii de rulare. Va ramine in asfalt.
Vad c spui ca longrinele alea de beton, sau cum se chemau erau o tehnologie buna. Pai te invit pe Bd. Basarabia, sa vezi cat de buna e...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Iul/2018
Mesaje: 679
Locație: Tirgu Mures

MesajTrimis: Sâm 27 Apr 2013 22:35:27    Titlul subiectului: 164253

Referitor la ambulante si ISU: daca tramvaiul ar avea cale de rulare separata, unde nu este trafic, nu s-ar putea ca ambulantele sa circule pe linia de tramvai? Ar ajunge mult mai repede la destinatie. Desigur, ar trebui sa iasa cu o intersectie inainte de destinatie, dar totusi ar scapa de trafic.

Iar ca si delimitare, nu s-ar putea face mai elegant, de ex. cum am vazut in Ungaria? http://goo.gl/maps/jf8m0
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Iun/2018
Mesaje: 6754
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Apr 2013 11:54:49    Titlul subiectului: 164264

Ca o concluzie preliminare a discutiilor la acest topic, majoritatea s-au pronuntat pentru sistemul cu linie delimitata de trafic. Dintre cei care au votat la chestionar, 31 de voturi sunt pentru si numai trei impotriva. Ramane sa vedem care ar fi cel mai bun sistem de delimitare a linei de tramvai de trafic.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Apr 2013 20:50:47    Titlul subiectului: 164271

CCTV + amenzi crunte/munca in folosul comunitatii. Am zis!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 04 Mai 2013 17:40:50    Titlul subiectului: 164364

dm a scris:
Iar ca si delimitare, nu s-ar putea face mai elegant, de ex. cum am vazut in Ungaria? http://goo.gl/maps/jf8m0

Asemenea delimitari sunt si pe vestita linie 41 (poza 1) insa bulinele s-au cam sters (foto 2).

Ionescu a scris:
CCTV + amenzi crunte/munca in folosul comunitatii. Am zis!

Camera si amenda nu rezolva situatii de genul asta(foto 3), pentru ele exista antidoturi, placuta de bulgaria si portofelul gros (unii domni "saraci" ar putea sa isi faca abonament de amenzi,pt circulatia pe benziile RATB-ului Smile)
Aceste conflicte se rezolva doar cu gardul (foto 4) + sine inglobate in ceva circulabil (ca sa fie impacata si ISU si alte Ambulante).Iar solutia eleganta propusa de "dm" o poate trece aproape oricine cu bara neSport.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.21 kb
 Vizualizat:  de 7004 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.94 kb
 Vizualizat:  de 7004 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  214.61 kb
 Vizualizat:  de 7004 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  243.77 kb
 Vizualizat:  de 7004 ori

4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bcp10



Data înscrierii: 31/Oct/2015
Ultima vizita: 18/Dec/2015
Mesaje: 7
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 21 Noi 2015 04:20:28    Titlul subiectului: 182590

Cum ar fi pe linii de metrou ușor să fie amplasate garduri uriașe (3-5m) care să delimiteze traficul de liniile de tramvai,și,eventual,interzicerea cu desăvârșire a accesului în acele zone(gen metrou subteran)?? Eu mă gândesc că așa nu ar mai fi(relativ) posibil să intre bizonii/pietonii pe calea de rulare,astfel făcând traversarea gardurilor 'nerentabilă' și periculoasă pentru pietoni și mai ales,mașinile nereușind să intre în 'tunel'
_________________
I <3 OMSI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community