Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele CTP (ex-RATUC)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 68, 69, 70  Următoare
 
Crează un subiect nou   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 811
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 26 Noi 2015 14:14:05    Titlul subiectului: 182622

Ed a scris:
iar Compania de Transport Public mai așteaptă zilele acestea încă 10 autobuze diesel second-hand.


De ce întârzie așa de mult sosirea celor 10 autobuze second a căror licitație a fost în vară?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergiu.9



Data înscrierii: 26/Sep/2015
Ultima vizita: 17/Oct/2020
Mesaje: 181
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 26 Noi 2015 23:38:02    Titlul subiectului: 182631

Ce autobuze au cumparat? (Vreau sa stiu marca si modelul daca se poate)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Carligu



Data înscrierii: 20/Ian/2015
Ultima vizita: 19/Oct/2020
Mesaje: 160
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 27 Noi 2015 00:55:18    Titlul subiectului: 182632

Inca nu au cumparat nimic . Sunt 3 firme care probabil vor parcitipa la licitatie ...vom vedea cine castiga
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ed



Data înscrierii: 01/Dec/2014
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 257
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 27 Noi 2015 16:24:17    Titlul subiectului: 182636

Robert a scris:

De ce întârzie așa de mult sosirea celor 10 autobuze second a căror licitație a fost în vară?


Licitatia a avut loc la finele lunii iulie, iar directorul CTP Cluj declara in Ziua de Cluj, in data de 14 august, ca licitatia a fost castigata de o firma din Franta si ca autobuzele vor sosi la Cluj pana la sfarsitul lunii august (a afirmat ca vor ajunge in termen de doua saptamani, iar cum declaratia a fost facuta pe 14 august, rezulta ca autobuzele ar fi trebuit sa ajunga inca de pe 29 august). Este vorba de autobuze Renault, articulate, cel mai probabil Agora. In ce priveste firma castigatoare, desi nu se specifica in acest articol, este vorba despre Infitrade. Cei de la Infitrade au castigat absolut toate licitatiile care au avut loc la Cluj pentru autobuze second hand. In ce priveste motivele intarzierii, nu se stie absolut nimic oficial. Posibil ca din cauza anchetelor DNA care au vizat CTP Cluj si Primaria Cluj sa fi aparut unele probleme sau poate ca vina le apartine celor de la Infitrade. Mai jos puteti citi articolul aparut in data de 14 august, in Ziua de Cluj, unde apar si declaratiile directorului companiei:

http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/inca-o-transa-de-autobuze-din-franta-pentru-cluj--140266.html

Încă o tranșă de autobuze din Franța, pentru Cluj

CTP cumpără autobuze second-hand din Franța. E deja o tradiție: pe străzile Clujului au circulat celebrele vehicule verde închis Saviem, iar acum se pot vedea mașini verde deschis Renault.

Directorul Companiei de Transport Public (CTP) Cluj-Napoca, Liviu Neag, a anunțat că, în două săptămâni, la Cluj vor sosi 10 autobuze second-hand cumpărate din Franța. „A existat o licitație, s-au prezentat două firme, iar cea care a câștigat este din Franța", a spus Neag.

Este vorba despre autobuze Renault articulate, despre care șeful CTP susține că sunt într-o stare foarte bună. „Au în jur de 9 ani vechime, sunt în stare tehnică bună și au caroseria ireproșabilă, au norme de poluare Euro 4. Nu sunt dotate cu aer condiționat, ci cu exhaustoare, care schimbă permanent aerul din salonul autobuzului și au geamuri fumurii, în așa fel încât razele soarelui să nu poată pătrunde în salon", a explicat Neag.

Aceste mașini ar urma să circule în special în afara municipiului Cluj-Napoca, adică la Florești, Apahida sau Chinteni. Decizia de a se cumpăra aceste vehicule vine după ce locuitorii din Florești s-au plâns că autobuzele care deservesc comuna sunt prea aglomerate. Așa cum se știe, mașinile articulate Solaris, care pot transporta un număr mai mare de călători, circulă - în urma unei decizii a primarului și a șefului CTP - doar pe trasee din municipiul Cluj-Napoca.

CTP intenționează să cumpere și 20 de troleibuze, cu bani de la bugetul local, respectiv 10 autobuze electrice, cu bani obținuți de la Guvernul Elveției. „Am convingerea că până în vara anului viitor acestea vor circula deja pe străzile Clujului", a subliniat Neag.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 811
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 27 Noi 2015 23:58:44    Titlul subiectului: 182638

Renault? Printre ultimele articulate de la Cluj s-au strecurat și Irisbus Agora. Oare cei din Paris mai aveau Renault Agora în exploatare sau vor aduce acele Irisbus Agora cu afișaj electronic?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ed



Data înscrierii: 01/Dec/2014
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 257
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 28 Noi 2015 20:41:46    Titlul subiectului: 182643

Din ce stiu eu, parizienii au ”strecurat” cateva Irisbus doar in lotul de 10 autobuze scurte (nearticulate) care au fost aduse la Cluj in 2014, Agora S. In ce priveste autobuzele articulate luate second hand de CTP, eu stiu ca toate sunt marca Renault. N-am vazut nici macar un Irisbus Agora L, ci doar Renault Agora L. Sincer, ma indoiesc ca autobuzele care vor fi aduse in acest lot au doar 9 ani vechime. Si ma indoiesc pentru ca, sa nu uitam, in ianuarie 1999 lua nastere alianta dintre Renault, Iveco si Fiat in urma careia a aparut un nou producator de autobuze, Irisbus. Dupa aceasta data, nici Renault si nici Iveco nu au mai fabricat de capul lor autobuze sub propria marca, ci au produs, impreuna, in cadrul aliantei, diverse modele de Irisbus. Asa ca, in mod normal toate autobuzele cu sigla Renault, inclusiv Renault Agora L, au fost fabricate inainte de 1999 si ar trebui sa aiba cel putin 16-17 ani vechime, in niciun caz 9. In caz contrar, daca autobuzelecare urmeaza sa vina au intr-adevar 9 ani vechime, ele ar trebui sa fie Irisbus. Si tot referitor la declaratia data de directorul CTP in articolul din Ziua de Cluj, exista doua variante: fie nu stia exact ce marca vor fi cele 10 autobuze care urmeaza sa soseasca din Paris, fie nu stia ce vechime au acestea. Asa cum nu stia atunci nici ca autobuzele comandate din Franta nu vor ajunge in doua saptamani (de la data declaratiei sale) si nici macar in urmatoarele 3 luni si jumatate, timp care s-a scurs din momentul declaratiei sale si pana in prezent.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 28/Sep/2020
Mesaje: 267
Locație: Constanta

MesajTrimis: Dum 29 Noi 2015 08:48:47    Titlul subiectului: 182652

Si daca se va dovedi ca autobuzele frantuzesti au 17 ani vechime si nu 9 ani , cum s-a vehiculat pt. urechile clujenilor, ce se va-ntampla ? Va fi cineva demis din conducerea CTP-ului ? NU ! Nu va mai fi ales acelasi primar in primavera viitoare ? NU ! S-atunci, unde-i buba ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Norbi



Data înscrierii: 22/Noi/2014
Ultima vizita: 19/Oct/2020
Mesaje: 58
Locație: Bistrita

MesajTrimis: Dum 29 Noi 2015 10:31:40    Titlul subiectului: 182653

Autobuzele second din ultima achizitie (cele 10 cu geamuri fumurii si doua usi de acces) sunt din anii 2003-2004 si sunt inscriptionate Irisbus pe ele nu Renault. Renaulturile lungi variaza intre 1996-2002. Renaulturile R312 variaza intre 1992-1996 (ambele variante cu 2 si cu 3 usi).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ed



Data înscrierii: 01/Dec/2014
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 257
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 29 Noi 2015 16:32:14    Titlul subiectului: 182662

Asta spuneam si eu, ca printre ultimele 10 autobuze nearticulate care au ajuns la Cluj anul trecut se afla si cateva Irisbus. Insa nu toate sunt Irisbus, cateva sunt si Renault. Este cazul celor cu numerele de parc 525, 526, 529 si 531, de exemplu, pe care scrie Renault si au sigla vechiului producator, nu delfinul de la Irisbus. E simplu de verificat, mai ales ca exista si fotografii cu aceste autobuze postate la topicul ”Autobuze Renault Agora S ex Paris”, chiar aici, pe Tram Club.

Apoi, in ce priveste autobuzele articulate, toate sunt Renault Agora L. Nu stiu in ce an au fost fabricate, dar cum Renault, Iveco si Fiat au creat Irisbus in 1999, nu inteleg de ce ar fi continuat sa se fabrice autobuze Renault in paralel cu Irisbus. Ar fi cel putin ciudat ca tu, Renault, sa te aliezi cu ceilalti producatori pentru a crea brandul Irisbus, iar in acelasi timp sa continui sa fabrici inca in paralel si autobuze sub propria marca si pe deasupra sa faci asta timp de inca 5 ani, pana in 2004. Asa ca nu vad alta explicatie in afara faptului ca unele dintre autobuzele Agora S cu doua usi au fost fabricate inainte de 2003-2004 (cazul acelor Renault Agora S despre care vorbeam mai sus). Pe de alta parte, probabil ca cele cateva Irisbus Agora S sosite la Cluj tot in ”lotul 2014” au fost intr-adevar fabricate in perioada mentionata.

Nu in ultimul rand, Primaria Cluj-Napoca organiza in 2003 o licitatie pentru autobuze noi, care a fost castigata de Irisbus. Iar atunci cand au fost livrate autobuzele (in 2004 si 2005) toate purtau marca Irisbus, ceea ce nu face decat sa confirme faptul ca in 2003 nu se mai produceau autobuze Renault.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ikarus



Data înscrierii: 20/Iun/2007
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 135
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 29 Noi 2015 17:24:01    Titlul subiectului: 182663

Licitatia aia din 2003 a fost castigata de Astra Bus Arad.Pe cele mai multe inca apare in spate scris: Carosat la Astra Bus Arad.
_________________
ikarusurile viata mea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 13/Sep/2020
Mesaje: 1289
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Dum 29 Noi 2015 18:20:32    Titlul subiectului: 182664

Deci in Cluj s-au adus 4 loturi de Agora L:
462-471 fabricate in 1999-2000
472-486 fabricate in 2001-2002
498-509 fabricate in 2001-2002
510-524 fabricate in 2003
Si mai avem 538 care este fabricat in 2003

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 13/Iul/2020
Mesaje: 1620
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 29 Noi 2015 18:42:35    Titlul subiectului: 182665

Trebuie făcută o precizare. Al treilea lot e 497-509 cu precizarea că 497, 498, 499, 500, 504, 506, 507 și 508 nu au circulat ca atare, ci au fost transformate în troleibuze imediat după achiziționare. 501 și 502 au circulat, o vreme ca atare, dar, și acestea, au fost transformate.

O sursă a cărei credibilitate o pun la îndoială susține că 497-500, 504 și 506-508 ar fi fost duse direct la Arad sosind la Cluj gata transformate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ed



Data înscrierii: 01/Dec/2014
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 257
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 29 Noi 2015 19:12:44    Titlul subiectului: 182667

Si totusi, in datele puse la dispozitie chiar de CTP Cluj, in urma cu un an, pentru realizarea Planului de Mobilitate Urbana Durabila apare cu totul altceva in dreptul datelor de fabricare. Conform datelor oficiale ale CTP Cluj, cele mai noi dintre autobuzele Renault Agora Long ar fi fost produse in anii 1999 si 2000. Nu in ultimul rand, tot potrivit informatiilor oficiale furnizate de CTP Cluj, cele 10 autobuze scurte Agora S, cu doua usi, au fost in realitate fabricate in anul 2000. Si aici e vorba de date oficiale care au fost transmise de CTP Cluj celor care realizeaza PMUD. Nu cred ca cei de la CTP Cluj si-ar fi permis sa le dea informatii false, asa cum nu cred ca cei de la CTP Cluj ar fi avut vreun interes sa modifice datele la care au fost fabricate autobuzele ca sa le ”imbatraneasca” cu cativa ani.

Informatia a aparut intr-un articol mai vechi in Ziar de Cluj si cuprinde chiar si un tabel in care apar detaliat datele de fabricare pentru toate autobuzele detinute de compania clujeana in 2014 (deci inainte de casarea batranelor SC 10 si inainte ca cele 40 de Solaris si cele 10 Iveco sa ajunga la Cluj). Mai jos am atasat tabelul cu datele oferite de CTP Cluj. Articolul a mai fost postat pe Tram Club de userul Carligu, in urma cu cateva luni bune, in luna martie si poate fi citit aici:

http://www.ziardecluj.ro/autobuzele-clujului-nu-ar-fi-acceptate-de-niciun-alt-oras-european



baza_autobuze_0_145.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  166.12 kb
 Vizualizat:  de 7074 ori

baza_autobuze_0_145.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bobcik



Data înscrierii: 19/Noi/2011
Ultima vizita: 19/Oct/2020
Mesaje: 130
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 03 Dec 2015 20:55:38    Titlul subiectului: 182706

517 a fost mutat la coloana centru? L-am vazut de mai multe ori circuland pe 31, iar astazi si pe linia 8.
_________________
trol-tram-bus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 674
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 03 Dec 2015 23:24:10    Titlul subiectului: 182707

Din iunie circula pe liniile de centru cu rulouri albe si tabla/hartie in parbriz. Cu rulouri cu linia si traseul circula doat din octombrie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ed



Data înscrierii: 01/Dec/2014
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 257
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 05 Dec 2015 22:58:27    Titlul subiectului: 182744

Am gasit in Actual de Cluj un articol ceva mai vechi, din luna mai, in care directorul CTP Cluj spunea ca spera sa lanseze in vara (care a trecut) licitatia pentru autobuzele electrice. Cert e ca suntem in decembrie, iar licitatia pentru autobuze electrice nu a mai fost facuta si nici nu cred ca va fi pana cel mai devreme in primavara (asta e o parere personala, avand in vedere cum se misca lucrurile). De urmarit si acest subiect, poate ca unii dintre voi aveti informatii noi in sensul asta. Si as mai avea o intrebare, poate ca e cineva care ma poate lamuri: ce inseamna, citez: ”înlocuirea vechilor autobuze diesel cu autobuze electrice”? Se are in vedere inlocuirea vechilor autobuze diesel cu autobuze electrice? Si daca da, de ce CTP Cluj continua sa faca licitatii si pentru autobuze second hand? Fie exista un plan, un proiect, ceva concret pentru inlocuirea vechilor autobuze, fie le place sa foloseasca cuvinte mari, ca sa sune mai pompos, o mai veche meteahna de care inca multi nu se pot debarasa.

http://actualdecluj.ro/tag/ctp/

Ce se întâmplă cu ecoautobuzele? Speranțe la licitație în vară

Se lucrează la caietul de sarcini pentru achiziția de autobuze electrice, confirmă directorul Companiei de Transport Local (CTP), Liviu Neag. Autobuzele eco sunt dorite de primărie încă din 2013 pe o finanțare europeană (fonduri elvețiene) dar până în prezent nu au rămas decât o promisiune neonorată.

„Acuma se lucreaza la documentație. Prin vara, iulie august, sperăm să lansăm licitația preliminară pentru achiziția de autobuze electrice. Încă nu este stabilit pe câte bucăți mergem. Undeva la 10-12 ne docirim dar depindem de plafonul de licitație. Avem undeva la 4,6 milioane euro”, a explicat directorul Companiei de Transport Local, Liviu Neag.

Anul trecut, CTP a încheiat un contract de proiectare și consultanță de peste 340.000 lei cu societatea EPCM Transilvania pentru înlocuirea vechilor autobuze diesel cu autobuze electrice și amenajarea două stații de încărcare în Cluj-Napoca.

„Cred că vom avea trei puncte de încărcare pentru aceste autobuze electrice. Pentru acestea vom avea o licitație separată. Nu va fi o sumă mare și o vom lansa și pe aceasta. Sperăm ca în aceste condiții pe final de an sau început de 2016 să avem autobuzele electrice circulând în oraș”, a mai spus Neag.

Administrația locală ;i-a anunțat intenția de a introduce autobuze electrice în Cluj-Napoca încă din 2013, în cadrul unui program cu finanțare elvețiană de îmbunătățire a mediului înconjurător. Pe lângă Cluj-Napoca, orașele partenere în program sunt Arad, Suceava și Brașov. Clujului îi revin 9 milioane de franci elvețieni, adică 7 milioane de euro, iar cofinanțarea este de 15%. Programul cu finanțare elevețiană s-a lansat pe timpul guvernării Emil Boc, când s-au ales și orașeșe care să beneficieze de fondurile nerambursabile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adymocan



Data înscrierii: 24/Sep/2012
Ultima vizita: 19/Oct/2020
Mesaje: 14
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 06 Dec 2015 00:04:26    Titlul subiectului: 182745

Avand in vedere ca numarul de autobuze este superior troleibuzelor si tramvaielor, postez aici lista cu mijloacele de transport (autobuze, troleibuze, tramvaie, altele) extrasa din licitatia care se desfasoara in acest moment pentru incheierea politelor RCA pentru anul 2016.
Lista contine urmatoarele informatii:
- marca si tip
- nr. inmatriculare
- nr. identificare sau serie sasiu
- serie CIV
- an fabricatie
- capacitate cilindrica sau putere
- nr. locuri
- nr. inventar
- data exprirarii actualei politei RCA

Din pacate fisierul este scanat, deci nu se pot extrage datele foarte usor, insa sper ca informatiile vor fi de folos.



Lista mijloace transport CTP.pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Lista mijloace transport CTP.pdf
 Mărime fișier:  2.54 MB
 Descărcat:  de 229 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 811
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 06 Dec 2015 13:04:05    Titlul subiectului: 182752

Interesantă poziția 331. Bănuiesc că este o grașeală la anul fabricației nu?

Ultimele 10 autobuze Renault Agora 2013 în vederea înmatriculării. Știe cineva de ce autobuze este vorba?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Carligu



Data înscrierii: 20/Ian/2015
Ultima vizita: 19/Oct/2020
Mesaje: 160
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 06 Dec 2015 21:49:40    Titlul subiectului: 182763

Cred ca sunt cele second hand de la ultima licitatie de care nu se mai stie nimic de ele ... trebuiau sa soseasca de cateva luni ...
Referitor la pozitia 331 este clar o greseala , si cand ma gandesc ca 3 persoane au semnat acea hartie ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ikarus



Data înscrierii: 20/Iun/2007
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 135
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 06 Dec 2015 23:50:19    Titlul subiectului: 182765

Nu cred ca este o greseala la pozitia 331, probabil in acte este tot R312.
_________________
ikarusurile viata mea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ed



Data înscrierii: 01/Dec/2014
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 257
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 07 Dec 2015 00:22:18    Titlul subiectului: 182766

Greseli s-au strecurat si la pozitiile 377-386, chiar ultimele din lista. Nu au cum sa fie fabricate in 2013! Poate ca in 2013 le-au retras francezii din circulatie, insa cu siguranta nu acela e anul de fabricatie. Avand in vedere ca e vorba de Renault Agora, cel mai probabil ca au fost fabricate undeva pana in 2000. In alta ordine de idei, am gasit o stire (care a aparut in data de 1 octombrie in Actual de Cluj) in care anunta ca CTP a comandat la finele lunii septembrie 5 din cele 10 autobuze second hand despre care s-a tot vorbit in ultimul timp. Stirea e mai jos:

http://actualdecluj.ro/tag/autobuze-second/

Autobuze franțuzești second pentru zona metropolitană

Compania de Trasport Public (CTP) Cluj-Napoca din subordinea primăriei a comandat deja 5 autobuze articulate second-hand de la furnizorul tradițional din Franța, Infitrade, cu care a mai încheitat la finalul verii un contract de 312.000 euro pentru zece astfel de mijloace de transport.

Infitrade din Neuily Sur Sein Franța mai furnizat și în trecut autobuze second către CTP Cluj-Napoca care circulă în prezent în oraș.

La finalul lunii septembrie, CTP a făcut comanda pentru cinci bucăți de autobuze second, urmând ca acestea să ajungă la Cluj-Napoca și să fie introduse în trafic, în special pentru a deservi zona metropolitană pe care compania operează curse. Cele cinci autobuze second costă peste 156.000 de euro. Următoarea comandă se va face în funcție de resursele finananciare ale CTP. Un astfel de autobuz mai poate circula în jur de zece ani, după cum informat reprezentanții instituției.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RATB904



Data înscrierii: 21/Sep/2015
Ultima vizita: 20/Iul/2020
Mesaje: 80
Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)

MesajTrimis: Lun 07 Dec 2015 01:41:11    Titlul subiectului: 182768

Ce model de autobuze vor fi? Renault? Heuliez?
_________________
DAF, Rocar de Simon si Iveco Rules!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 07 Dec 2015 02:40:15    Titlul subiectului: 182769

M-am uitat pe listă și după ce am verificat de 2 ori nu apar 3 vehicule cel puțin. Timișul 01, utilitară tramvai și DAC 007. Acestea nu sunt pe listă pentru că nu vor mai circula ?
_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 811
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 07 Dec 2015 08:45:39    Titlul subiectului: 182772

RATB904 a scris:
Ce model de autobuze vor fi? Renault? Heuliez?


Cel mai probabil vor fi Renault Agora sau Irisbus Agora
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 13/Sep/2020
Mesaje: 1289
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 07 Dec 2015 13:05:23    Titlul subiectului: 182773

Foarte interesant e faptul ca in lista de autobuze care vor fi asigurate anul viitor apar si Renaulturile SC10 263, 319, 229, 323, 289 si 341. Oare ce au de gand sa mai faca cu ele? Singurul care l-am mai vazut la strada este 289. De asemenea pe lista nu mai apare niciun autobuz Rocar de Simon, nici macar 670 care inca este activ.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 68, 69, 70  Următoare
Pagina 55 din 70

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community