Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele de transport din Iasi si infrastructura adiacenta
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 35, 36, 37  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 18 Dec 2015 16:37:49    Titlul subiectului: 182938

cipricherr a scris:
De cand s-a redeschis circulatia tramvaielor in Tatarasi,macazul electric din Rond Tatarasi Nord nu mai functioneaza.
Se pierd timpi importantanti si din cauza ca inaintea macazului este si semaforul de la scoala nr.22.
Va mai functiona vreodata automatic?

Acolo trebuie facuta scurgere, pentru ca altfel se arde motorul de actionare. Deci...

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
florin5555



Data înscrierii: 31/Aug/2015
Ultima vizita: 13/Mai/2019
Mesaje: 88
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 18 Dec 2015 18:42:52    Titlul subiectului: 182939

Radu Czech/Cristina Albu a scris:
Nu. Insa, daca iesenii invata sa fie buni cetateni si sa se implice in viata comunitatii, acest "nu" se poate transforma in "da". Solutii exista, la Sala Polivalenta e simplu, dincolo e ceva mai complicat, dar absolut deloc imposibil, numai ca cetatenii trebuie sa invete sa le pese si sa ceara lucrurile ce tin de normalitate, daca acestea nu se fac implicit de catre autoritati.

Lumea nu va iesi in strada pentru asa ceva. In afara de niste reclamatii pe la RATP si Primarie unde nu esti bagat in seama... Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 18 Dec 2015 19:50:47    Titlul subiectului: 182940

Atunci, ghinion...
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 12/Dec/2019
Mesaje: 646
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 20 Dec 2015 01:34:42    Titlul subiectului: 182947

Ce e cu traseul 51?va fi permanent sau doar in perioada vacantei?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 13/Dec/2019
Mesaje: 902
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 20 Dec 2015 11:03:29    Titlul subiectului: 182948

Traseul 51 este (fosta) Cursă Specială spre/dinspre Gara Socola pentru cei care vin cu trenul din Republica Moldova.

http://ratp-iasi.ro/chisinau.html

Citat:
Va informam ca itinerariul cursei speciale pentru calatorii care sosesc cu trenul de la Chisinau este urmatorul:

1. 10.46 Gara Socola - Casa Sindicatelor - T. Vladimirescu - Hotel Europa - Moldova Mall - Sala Polivalenta (Palas);

2. 16.10 T. Vladimirescu - Hotel Europa - Moldova Mall - Sala Polivalenta(Palas)- Podu Ros (1001 Articole) - Casa Sindicatelor - Gara Socola.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
RATB904



Data înscrierii: 21/Sep/2015
Ultima vizita: 29/Noi/2019
Mesaje: 80
Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)

MesajTrimis: Dum 20 Dec 2015 13:38:33    Titlul subiectului: 182951

Vor mai fi introduse alte trasee de tramvai in CUG?
_________________
DAF, Rocar de Simon si Iveco Rules!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 13/Dec/2019
Mesaje: 902
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 21 Dec 2015 20:16:16    Titlul subiectului: 182967

http://ratp-iasi.ro/traseu52.html

Citat:
Incepand cu data de 23 decembrie 2015, se infiinteaza, cu caracter experimental, traseul de autobuz nr.52 care va avea urmatorul itinerariu:

. Rond Dacia - b-dul Alexandru cel Bun - Piata ACB - str. Jijia - b-dul Alexandru cel Bun - str. Sarmisegetuza - Pasaj Octav Bancila - strada Pacurari - Piata Mihai Eminescu - b-dul Carol - Rond Copou si retur Rond Copou - b-dul Carol - Piata Mihai Eminescu - strada Pacurari - Pasaj Octav Bancila - str. Sarmisegetuza - b-dul Dacia - Rond Dacia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ciubex



Data înscrierii: 20/Apr/2015
Ultima vizita: 21/Mai/2018
Mesaje: 20
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 21 Dec 2015 22:03:31    Titlul subiectului: 182969

Conform descrierii, prin zona cartierului Aleaxndru cel Bun, autobuzul va trece doar la dus spre Copou, la intoarcere, in intersectia de la Zimbru, va merge doar la dreapta, spre Rond Dacia.

In pricipiu, e un traseu 6 (Unistil) care evita zona Garii, Piata Unirii si Independentei.
De la Gara sunt multi studenti care merg inspre caminele din Copou.

In aceste conditii oare traseul 6 deservit de tramvaie va mai fi pastrat?



traseu_52.png
 Descriere:
Traseu probabil, experimental, 52.
 Mărime fișier:  1.02 MB
 Vizualizat:  de 5857 ori

traseu_52.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 21 Dec 2015 23:15:58    Titlul subiectului: 182970

Reprezentarea grafica de mai sus pentru acest traseu 52 este corecta. Traseele 6 de tramvai si 6b de autobuz nu sunt afectate (ca existenta sau parcurs) de introducerea transportului public pe pasajul Octav Bancila.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
RATB904



Data înscrierii: 21/Sep/2015
Ultima vizita: 29/Noi/2019
Mesaje: 80
Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)

MesajTrimis: Lun 21 Dec 2015 23:39:58    Titlul subiectului: 182972

Radu nu era mai usor sa faca asa?


Linia 52-Propunere.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  641.61 kb
 Vizualizat:  de 5831 ori

Linia 52-Propunere.png



_________________
DAF, Rocar de Simon si Iveco Rules!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ciubex



Data înscrierii: 20/Apr/2015
Ultima vizita: 21/Mai/2018
Mesaje: 20
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Dec 2015 01:09:17    Titlul subiectului: 182975

@Radu, in mesajul anterior, din pacate m-am exprimat gresit, nu am dorit sa se inteleaga ca ma gandesc ca se vor produce in acest moment schimbari la traseele existente.
Ci daca s-a luat in discutie daca dupa perioada experimentala a traseului 52, in cazul in care acest va ramane implementat, daca traseele actuale, in special cele doua 6, tramvai si autobuze de la Unistil, vor avea ceva schimbari.
Imi dau seama ca-i devreme pentru asemenea discutii, dar ma gandeam ca poate si-a pus cineva totusi si problema celor doua trasee existente.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cipricherr



Data înscrierii: 25/Iul/2012
Ultima vizita: 28/Sep/2017
Mesaje: 108
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Dec 2015 08:10:47    Titlul subiectului: 182977

Daca cei din Dacia au cu ce ajunge in Copou cu 6B,atunci dale celor care nu au.
Cea mai buna varianta pentru traseul 52 este Podul de piatra(statia lui 5)-b-dul ACB-Pasaj Octav Bancila-Pta Eminescu -Copou.
E mult mai simplu si mult mai practic.
Cred ca nu mai sunt motive de alte argumente.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Dec 2015 09:16:21    Titlul subiectului: 182979

Este vreo zona a orasului de unde sa nu vrea cineva sa ajunga direct in Copou? Ce sa vezi, asa ceva nu e posibil decat pentru zonele care dau numar mare de calatori sau care au norocul sa se afle pe parcursuri bune. Podu de Piatra nu se califica. Situatia va fi ceva mai buna atunci cand se va introduce abonamentul unic (daca si traficul ar fi cat de cat in regula, s-ar putea jongla si cu corelarea legaturilor si treaba ar fi si mai buna). Cipricherr, ti-am spus de nenumarate ori ca transportul public nu se face pe impresii. Tu visezi doar trasee, dar nu-ti pui si problema costurilor raportate la valoarea incasarilor.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Dec 2015 09:24:12    Titlul subiectului: 182980

ciubex a scris:
@Radu, in mesajul anterior, din pacate m-am exprimat gresit, nu am dorit sa se inteleaga ca ma gandesc ca se vor produce in acest moment schimbari la traseele existente.
Ci daca s-a luat in discutie daca dupa perioada experimentala a traseului 52, in cazul in care acest va ramane implementat, daca traseele actuale, in special cele doua 6, tramvai si autobuze de la Unistil, vor avea ceva schimbari.
Imi dau seama ca-i devreme pentru asemenea discutii, dar ma gandeam ca poate si-a pus cineva totusi si problema celor doua trasee existente.

Mi-e greu sa raspund, pentru ca acum aveti la indemana doar o parte a unui puzzle, iar eu nu am voie sa dau si alte elemente deocamdata. Sper sa avem ocazia in curand sa discutam niste chestiuni interesante.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 30/Iun/2019
Mesaje: 252
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Dec 2015 11:37:28    Titlul subiectului: 182983

Se punea si aici problema unei legaturi Copou-Pacurari. Pe traseul actual al lui 52 acesata legeatura nu prea exista ,adica exista dar pana mai sus de Petru Poni .
Ma gandeam ca se putea pune acest 52 pe Toma Cozma ,adica din Copou-Universitate-Toma Cozma-Moara de Foc-Petru Poni sia apoi pe pasajul nou Bancila spre Alexandru. Asa se prinde o zona mai mare din Pacurari(doua statii macar: Moara De Foc si Petru Poni). Nu siu daca acest traseu poate fi facut si in sens invers ,adica daca la iesirea spre Pacurari dinspre pasaj se poate coti la stanga pe Bd-ul Pacurari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Dec 2015 11:49:05    Titlul subiectului: 182984

Si cum ii impaci pe cei care sunt deserviti de statiile Cimitirul Evreiesc, PECO OMV si Pacurari, care vor urla ca din gura de sarpe: "ce, noi suntem mai fraieri?!"...
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 30/Iun/2019
Mesaje: 252
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Dec 2015 11:54:10    Titlul subiectului: 182985

Vorba cuiva cunoscut: "asta e"
Macar sa se prinda zona Moara de Foc ca e cam "buricul " Pacurariului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 05/Noi/2019
Mesaje: 186
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Dec 2015 12:37:22    Titlul subiectului: 182986

Problema cu traseul lui 52 care sa treaca prin Pacurari e ca va ajunge sa faca tot 100 de ani dintr-un capat in altul, cum e cazul lui 28 in momentul de fata. Nu mi se pare normal sa se faca trasee de autobuz care sa serpuiasca tot orasul. Pentru Pacurari se poate infiinta un traseu separat care sa intoarca la fundatie sa urce spre Copou.
_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 08/Dec/2019
Mesaje: 372
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Dec 2015 14:28:49    Titlul subiectului: 182989

Eu cred ca acest traseu este destul de ciudat, dar in acelasi timp si interesant. Nu inteleg de ce merge pana in Piata ACB, ca sa se intoarca de unde a plecat, dar in fine.

Cum zice si Radu (care stie el ce stie) ni se pregateste ceva. Sper sa nu mai avem dube in Copou, atat zic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RATB904



Data înscrierii: 21/Sep/2015
Ultima vizita: 29/Noi/2019
Mesaje: 80
Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)

MesajTrimis: Mar 22 Dec 2015 15:03:50    Titlul subiectului: 182990

tramfan a scris:
Nu inteleg de ce merge pana in Piata ACB, ca sa se intoarca de unde a plecat, dar in fine.

Eu as fi propus un 52B spre piata ACB si un 52 spre Dacia (vezi postul meu anterior.)

_________________
DAF, Rocar de Simon si Iveco Rules!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Dec 2015 15:39:49    Titlul subiectului: 182991

Axioma (nu a mea): pe pasajul Octav Bancila trebuie sa existe transport public.

Desigur, prima varianta de lucru a fost modificarea traseului 6b. Numai ca am adus in discutie rolurile principale ale acestui traseu: 1. legatura directa Dacia/Alexandru <-> Copou (extrem de solicitata) si 2. legatura directa Gara <-> Copou (de asemenea, foarte solicitata). Sigur, suplimentar, dar fara importanta in aceasta discutie, este rolul de conexiune cu liceele, caminele si firmele din zona Aleea Sadoveanu/Breazu. Devierea acestui traseu pe pasajul Octav Bancila ar fi insemnat pierderea legaturii directe cu Copoul pentru zona Minerva-Familial si pentru zona Garii (devierea pe Arcu, pe la Billa si pe la Gara dupa trecerea pasajului, in loc de ducerea prin Pacurariul vechi, era o varianta greoaie, rezultand un parcurs sinuos si generator de confuzii pentru calatori, deci nici nu s-a batut prea multa moneda pe o astfel de posibilitate) si beneficii doar pentru un numar restrans de cetateni (cei din zonele Dacia-Zimbru si Blocuri Pacurari). Sa zicem ca pentru cei din zona Minerva-Familial se putea pastra 28-ul cu capat la Zimbru/Piata Sf. Anton de Padova in loc de Piata ACB (pentru ca urma scurtarea lui la Piata ACB in planurile anterioare discutiei despre introducerea unui traseu pe noul pasaj, in tandem cu o alta masura, pe care nu o pot mentiona acum), pentru a avea si ei in continuare legatura directa cu Copoul, chiar daca batand jumatate de oras, ca si pana acum (foarte multi s-au obisnuit asa si parcursul foarte lung a fost acceptat), insa Gara ramanea rupta de Copou. Dupa ce am adus aceste argumente, varianta cu 6b pe pasaj a picat, asa cum era firesc sa se intample.

Despre aparitia traseului 52 nu voi vorbi, insa voi face cateva consideratii strict personale pe seama lui:

- a fost dus pana la Piata ACB pentru a prelua aproape in intregime Dacia si Alexandru;
- la intoarcere dinspre Copou, cei din zona Minerva-Piata ACB nu beneficiaza tot de legatura directa - insa, dubla parcurgere a tronsonului Zimbru-Piata ACB pe sensul de intoarcere din Copou ar fi insemnat suprapunerea peste celalalt sens, rezultand un conflict de toata frumusetea (pentru asta eu unul am o solutie, dar nu o voi face publica, pentru ca nu cred in acest traseu, nici in varianta actuala, nici in cea cu imbunatatiri, si nu vreau sa dau idei);
- cei din zonele Mircea cel Batran si Galata (si sunt foarte multi) raman in continuare in seama traseului 28, care-i poarta prin jumatate de oras si prin zone cu trafic infernal catre Centru si Copou;
- traseul nu va fi predictibil, intrucat, dincolo de fluctuatiile uriase previzibile (gratie experientei si intuitiei) ale numarului de calatori intre diverse ore, zile si perioade din an, vor exista fluctuatii mari si impredictibile in interiorul perioadelor cu incarcare buna, respectiv slaba, din acest motiv fiind un cosmar infinit mai mare pentru operator decat 6b (si el avand aceasta caracteristica - lipsa predictibilitatii).

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Dec 2015 16:17:57    Titlul subiectului: 182992

Legat de conexiunea directa Pacurari-Copou... Am mai spus lucrurile astea de-a lungul anilor, dar voi pune cap la cap aici cateva chestiuni.

In 2002, dupa ani buni de haos si ilegalitate, a fost organizata prima licitatie pentru concesionarea de trasee normale si estivale de maxi-taxi. Printre cele 25 de trasee normale propuse de municipalitate se numara traseul cu indicativul 108 si parcursul Pacurari - P. Eminescu - Policlinica 1 - P. Independentei - P. Eminescu - Agronomie - P. Eminescu - Pacurari. La sedinta de licitatie desfasurata pe data de 16 aprilie 2002 au fost adjudecate 12 trasee, 108 nefiind printre acestea. Licitatia pentru concesionarea restului de 13 trasee s-a desfasurat pe data de 22 ianuarie 2003. Au fost adjudecate 8 trasee normale (printre care si 108) si un traseu estival. Au ramas neadjudecate restul de 5 trasee, plus unul estival.

Traseul 108 a fost castigat de firma Life Cris si a avut viata scurta, avand incarcare slaba spre deloc in cea mai mare parte a timpului. In general, era respectat, insa existau si situatii in care soferul intreba daca doreste cineva sa coboare la Policlinica 1 sau in statia din P. Eminescu, incat, daca nu erau solicitari, nu mai facea bucla P. Eminescu-Policlinica 1-P. Independentei-P. Eminescu.

Pentru ca aparent exista o "presiune" publica (repet, este vorba despre o aparenta, pentru ca una-doua-...-10 persoane "vocale" in spatiul public pot crea o stare de spirit, fara ca asta sa insemne ca problema lor este una comuna unei mase de oameni care se pretinde a exista!), dar sub rezerva esecului total al traseului 108 de maxi-taxi, legatura Pacurari-Copou se afla in analiza Biroului Exploatare al RATP, printre multe alte chestiuni specifice acestui departament al regiei. Daca se va ajunge la un moment dat la concluzia ca se poate face un experiment, categoric acesta nu se va face cu autobuze, ci cu microbuze (sau ce vehicule de capacitate mica/medie vor exista la vremea respectiva). Dar... sa ajungem noi acolo (atunci vor fi lucruri interesante de spus pe tema asta, pentru ca va imaginati ca discutia e mult mai lunga si complexa).

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
florin5555



Data înscrierii: 31/Aug/2015
Ultima vizita: 13/Mai/2019
Mesaje: 88
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 23 Dec 2015 16:15:05    Titlul subiectului: 183007

Fata de acum 10 infrastructura de tramvai e net superioara.
Dar pe tronsoane precum Canta-Gara, Gara-Rond P. Piatra; P. Piatra-N. Iorga-Tesatura si P.Ros-Tehnopolis circula doar un traseu de tramvai.
De ce nu exista un traseu de tramvai 9B Gara-Podu Ros-Tehnopolis?
Copoul e sufocat de 4 trasee de tramvai, in timp ce la gara ajung acuma doar 3 trasee.
Legatura T. Vladimirescu-P. Ros e deficitara. Ar trebui bagat un autobuz care sa lege P.Metalurgie-T.Vladimirecu-P.Ros-P.Piatra.
50 ar trebui sa circule de la Gara la Aeroport,nu din P.Eminescu. La Cluj troleul 5 leaga Gara de Aeroport.
O bila neagra e ca posesorii de abonamente pe toate liniile nu pot merge cu UNISTIL. CTP Cluj are transport metropolitan si nu exista un SRL Unistil .

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/dosar/exclusiv-involutia-transportului-public-iesean--217261647.html Twisted Evil
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 23 Dec 2015 16:40:56    Titlul subiectului: 183008

Sa mentionam, pentru istorie, existenta traseului 52 si trecerea autobuzelor sale pe pasajul Octav Bancila in prima zi de circulatie!

Obs.: persoanele din noua "statie" de autobuz de pe str. Sarmisegetuza nu asteptau autobuzul 52.



IMG_0752.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.45 kb
 Vizualizat:  de 5468 ori

IMG_0752.JPG



IMG_0753.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.91 kb
 Vizualizat:  de 5468 ori

IMG_0753.JPG



IMG_0758.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.69 kb
 Vizualizat:  de 5468 ori

IMG_0758.JPG



IMG_0760.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.18 kb
 Vizualizat:  de 5468 ori

IMG_0760.JPG



IMG_0773.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.38 kb
 Vizualizat:  de 5468 ori

IMG_0773.JPG



IMG_0777.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.43 kb
 Vizualizat:  de 5468 ori

IMG_0777.JPG



IMG_0778.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.51 kb
 Vizualizat:  de 5468 ori

IMG_0778.JPG



IMG_0782.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.17 kb
 Vizualizat:  de 5468 ori

IMG_0782.JPG



IMG_0784.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.85 kb
 Vizualizat:  de 5468 ori

IMG_0784.JPG



IMG_0791.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.9 kb
 Vizualizat:  de 5468 ori

IMG_0791.JPG



IMG_0792.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.55 kb
 Vizualizat:  de 5467 ori

IMG_0792.JPG



IMG_0793.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.67 kb
 Vizualizat:  de 5467 ori

IMG_0793.JPG



IMG_0803.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.9 kb
 Vizualizat:  de 5467 ori

IMG_0803.JPG



IMG_0804.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.73 kb
 Vizualizat:  de 5467 ori

IMG_0804.JPG



IMG_0806.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.83 kb
 Vizualizat:  de 5467 ori

IMG_0806.JPG



IMG_0807.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.77 kb
 Vizualizat:  de 5467 ori

IMG_0807.JPG



IMG_0809.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.9 kb
 Vizualizat:  de 5467 ori

IMG_0809.JPG



IMG_0814.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.37 kb
 Vizualizat:  de 5467 ori

IMG_0814.JPG



IMG_0818.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.37 kb
 Vizualizat:  de 5467 ori

IMG_0818.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 23 Dec 2015 16:49:55    Titlul subiectului: 183009

Indiferent ce traseu va ramane sa treaca in final pe pasajul Octav Bancila, situatia din imaginile de mai jos (Piata M. Eminescu) se va mentine valabila si o consider foarte riscanta, astfel incat cred ca ar fi prudent ca autobuzele sa faca rondul la coborarea dinspre Copou pentru acces spre Pacurari.


IMG_0877.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.39 kb
 Vizualizat:  de 5458 ori

IMG_0877.JPG



IMG_0878.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.98 kb
 Vizualizat:  de 5458 ori

IMG_0878.JPG



IMG_0879.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.55 kb
 Vizualizat:  de 5458 ori

IMG_0879.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 35, 36, 37  Următoare
Pagina 29 din 37

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community