Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 18 Dec 2015 16:37:49 Titlul subiectului: |
182938 |
|
cipricherr a scris: | De cand s-a redeschis circulatia tramvaielor in Tatarasi,macazul electric din Rond Tatarasi Nord nu mai functioneaza.
Se pierd timpi importantanti si din cauza ca inaintea macazului este si semaforul de la scoala nr.22.
Va mai functiona vreodata automatic? |
Acolo trebuie facuta scurgere, pentru ca altfel se arde motorul de actionare. Deci...
|
|
Sus |
|
|
florin5555
Data înscrierii: 31/Aug/2015 Ultima vizita: 18/Mai/2020 Mesaje: 93 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 18 Dec 2015 18:42:52 Titlul subiectului: |
182939 |
|
Radu Czech/Cristina Albu a scris: | Nu. Insa, daca iesenii invata sa fie buni cetateni si sa se implice in viata comunitatii, acest "nu" se poate transforma in "da". Solutii exista, la Sala Polivalenta e simplu, dincolo e ceva mai complicat, dar absolut deloc imposibil, numai ca cetatenii trebuie sa invete sa le pese si sa ceara lucrurile ce tin de normalitate, daca acestea nu se fac implicit de catre autoritati. |
Lumea nu va iesi in strada pentru asa ceva. In afara de niste reclamatii pe la RATP si Primarie unde nu esti bagat in seama...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 18 Dec 2015 19:50:47 Titlul subiectului: |
182940 |
|
Atunci, ghinion...
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 20 Dec 2015 01:34:42 Titlul subiectului: |
182947 |
|
Ce e cu traseul 51?va fi permanent sau doar in perioada vacantei?
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 20 Dec 2015 11:03:29 Titlul subiectului: |
182948 |
|
Traseul 51 este (fosta) Cursă Specială spre/dinspre Gara Socola pentru cei care vin cu trenul din Republica Moldova.
http://ratp-iasi.ro/chisinau.html
Citat: | Va informam ca itinerariul cursei speciale pentru calatorii care sosesc cu trenul de la Chisinau este urmatorul:
1. 10.46 Gara Socola - Casa Sindicatelor - T. Vladimirescu - Hotel Europa - Moldova Mall - Sala Polivalenta (Palas);
2. 16.10 T. Vladimirescu - Hotel Europa - Moldova Mall - Sala Polivalenta(Palas)- Podu Ros (1001 Articole) - Casa Sindicatelor - Gara Socola. |
|
|
Sus |
|
|
RATB904
Data înscrierii: 21/Sep/2015 Ultima vizita: 08/Oct/2023 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)
|
Trimis: Dum 20 Dec 2015 13:38:33 Titlul subiectului: |
182951 |
|
Vor mai fi introduse alte trasee de tramvai in CUG?
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 21 Dec 2015 20:16:16 Titlul subiectului: |
182967 |
|
http://ratp-iasi.ro/traseu52.html
Citat: | Incepand cu data de 23 decembrie 2015, se infiinteaza, cu caracter experimental, traseul de autobuz nr.52 care va avea urmatorul itinerariu:
. Rond Dacia - b-dul Alexandru cel Bun - Piata ACB - str. Jijia - b-dul Alexandru cel Bun - str. Sarmisegetuza - Pasaj Octav Bancila - strada Pacurari - Piata Mihai Eminescu - b-dul Carol - Rond Copou si retur Rond Copou - b-dul Carol - Piata Mihai Eminescu - strada Pacurari - Pasaj Octav Bancila - str. Sarmisegetuza - b-dul Dacia - Rond Dacia. |
|
|
Sus |
|
|
ciubex
Data înscrierii: 20/Apr/2015 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 20 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 21 Dec 2015 22:03:31 Titlul subiectului: |
182969 |
|
Conform descrierii, prin zona cartierului Aleaxndru cel Bun, autobuzul va trece doar la dus spre Copou, la intoarcere, in intersectia de la Zimbru, va merge doar la dreapta, spre Rond Dacia.
In pricipiu, e un traseu 6 (Unistil) care evita zona Garii, Piata Unirii si Independentei.
De la Gara sunt multi studenti care merg inspre caminele din Copou.
In aceste conditii oare traseul 6 deservit de tramvaie va mai fi pastrat?
Descriere: |
Traseu probabil, experimental, 52. |
|
Mărime fișier: |
1.02 MB |
Vizualizat: |
de 11992 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 21 Dec 2015 23:15:58 Titlul subiectului: |
182970 |
|
Reprezentarea grafica de mai sus pentru acest traseu 52 este corecta. Traseele 6 de tramvai si 6b de autobuz nu sunt afectate (ca existenta sau parcurs) de introducerea transportului public pe pasajul Octav Bancila.
|
|
Sus |
|
|
RATB904
Data înscrierii: 21/Sep/2015 Ultima vizita: 08/Oct/2023 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)
|
Trimis: Lun 21 Dec 2015 23:39:58 Titlul subiectului: |
182972 |
|
Radu nu era mai usor sa faca asa?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
641.61 kb |
Vizualizat: |
de 11966 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ciubex
Data înscrierii: 20/Apr/2015 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 20 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 22 Dec 2015 01:09:17 Titlul subiectului: |
182975 |
|
@Radu, in mesajul anterior, din pacate m-am exprimat gresit, nu am dorit sa se inteleaga ca ma gandesc ca se vor produce in acest moment schimbari la traseele existente.
Ci daca s-a luat in discutie daca dupa perioada experimentala a traseului 52, in cazul in care acest va ramane implementat, daca traseele actuale, in special cele doua 6, tramvai si autobuze de la Unistil, vor avea ceva schimbari.
Imi dau seama ca-i devreme pentru asemenea discutii, dar ma gandeam ca poate si-a pus cineva totusi si problema celor doua trasee existente.
|
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 22 Dec 2015 08:10:47 Titlul subiectului: |
182977 |
|
Daca cei din Dacia au cu ce ajunge in Copou cu 6B,atunci dale celor care nu au.
Cea mai buna varianta pentru traseul 52 este Podul de piatra(statia lui 5)-b-dul ACB-Pasaj Octav Bancila-Pta Eminescu -Copou.
E mult mai simplu si mult mai practic.
Cred ca nu mai sunt motive de alte argumente.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 22 Dec 2015 09:16:21 Titlul subiectului: |
182979 |
|
Este vreo zona a orasului de unde sa nu vrea cineva sa ajunga direct in Copou? Ce sa vezi, asa ceva nu e posibil decat pentru zonele care dau numar mare de calatori sau care au norocul sa se afle pe parcursuri bune. Podu de Piatra nu se califica. Situatia va fi ceva mai buna atunci cand se va introduce abonamentul unic (daca si traficul ar fi cat de cat in regula, s-ar putea jongla si cu corelarea legaturilor si treaba ar fi si mai buna). Cipricherr, ti-am spus de nenumarate ori ca transportul public nu se face pe impresii. Tu visezi doar trasee, dar nu-ti pui si problema costurilor raportate la valoarea incasarilor.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 22 Dec 2015 09:24:12 Titlul subiectului: |
182980 |
|
ciubex a scris: | @Radu, in mesajul anterior, din pacate m-am exprimat gresit, nu am dorit sa se inteleaga ca ma gandesc ca se vor produce in acest moment schimbari la traseele existente.
Ci daca s-a luat in discutie daca dupa perioada experimentala a traseului 52, in cazul in care acest va ramane implementat, daca traseele actuale, in special cele doua 6, tramvai si autobuze de la Unistil, vor avea ceva schimbari.
Imi dau seama ca-i devreme pentru asemenea discutii, dar ma gandeam ca poate si-a pus cineva totusi si problema celor doua trasee existente. |
Mi-e greu sa raspund, pentru ca acum aveti la indemana doar o parte a unui puzzle, iar eu nu am voie sa dau si alte elemente deocamdata. Sper sa avem ocazia in curand sa discutam niste chestiuni interesante.
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 22 Dec 2015 11:37:28 Titlul subiectului: |
182983 |
|
Se punea si aici problema unei legaturi Copou-Pacurari. Pe traseul actual al lui 52 acesata legeatura nu prea exista ,adica exista dar pana mai sus de Petru Poni .
Ma gandeam ca se putea pune acest 52 pe Toma Cozma ,adica din Copou-Universitate-Toma Cozma-Moara de Foc-Petru Poni sia apoi pe pasajul nou Bancila spre Alexandru. Asa se prinde o zona mai mare din Pacurari(doua statii macar: Moara De Foc si Petru Poni). Nu siu daca acest traseu poate fi facut si in sens invers ,adica daca la iesirea spre Pacurari dinspre pasaj se poate coti la stanga pe Bd-ul Pacurari.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 22 Dec 2015 11:49:05 Titlul subiectului: |
182984 |
|
Si cum ii impaci pe cei care sunt deserviti de statiile Cimitirul Evreiesc, PECO OMV si Pacurari, care vor urla ca din gura de sarpe: "ce, noi suntem mai fraieri?!"...
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 22 Dec 2015 11:54:10 Titlul subiectului: |
182985 |
|
Vorba cuiva cunoscut: "asta e"
Macar sa se prinda zona Moara de Foc ca e cam "buricul " Pacurariului.
|
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 22 Dec 2015 12:37:22 Titlul subiectului: |
182986 |
|
Problema cu traseul lui 52 care sa treaca prin Pacurari e ca va ajunge sa faca tot 100 de ani dintr-un capat in altul, cum e cazul lui 28 in momentul de fata. Nu mi se pare normal sa se faca trasee de autobuz care sa serpuiasca tot orasul. Pentru Pacurari se poate infiinta un traseu separat care sa intoarca la fundatie sa urce spre Copou.
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 22 Dec 2015 14:28:49 Titlul subiectului: |
182989 |
|
Eu cred ca acest traseu este destul de ciudat, dar in acelasi timp si interesant. Nu inteleg de ce merge pana in Piata ACB, ca sa se intoarca de unde a plecat, dar in fine.
Cum zice si Radu (care stie el ce stie) ni se pregateste ceva. Sper sa nu mai avem dube in Copou, atat zic.
|
|
Sus |
|
|
RATB904
Data înscrierii: 21/Sep/2015 Ultima vizita: 08/Oct/2023 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)
|
Trimis: Mar 22 Dec 2015 15:03:50 Titlul subiectului: |
182990 |
|
tramfan a scris: | Nu inteleg de ce merge pana in Piata ACB, ca sa se intoarca de unde a plecat, dar in fine. |
Eu as fi propus un 52B spre piata ACB si un 52 spre Dacia (vezi postul meu anterior.)
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 22 Dec 2015 15:39:49 Titlul subiectului: |
182991 |
|
Axioma (nu a mea): pe pasajul Octav Bancila trebuie sa existe transport public.
Desigur, prima varianta de lucru a fost modificarea traseului 6b. Numai ca am adus in discutie rolurile principale ale acestui traseu: 1. legatura directa Dacia/Alexandru <-> Copou (extrem de solicitata) si 2. legatura directa Gara <-> Copou (de asemenea, foarte solicitata). Sigur, suplimentar, dar fara importanta in aceasta discutie, este rolul de conexiune cu liceele, caminele si firmele din zona Aleea Sadoveanu/Breazu. Devierea acestui traseu pe pasajul Octav Bancila ar fi insemnat pierderea legaturii directe cu Copoul pentru zona Minerva-Familial si pentru zona Garii (devierea pe Arcu, pe la Billa si pe la Gara dupa trecerea pasajului, in loc de ducerea prin Pacurariul vechi, era o varianta greoaie, rezultand un parcurs sinuos si generator de confuzii pentru calatori, deci nici nu s-a batut prea multa moneda pe o astfel de posibilitate) si beneficii doar pentru un numar restrans de cetateni (cei din zonele Dacia-Zimbru si Blocuri Pacurari). Sa zicem ca pentru cei din zona Minerva-Familial se putea pastra 28-ul cu capat la Zimbru/Piata Sf. Anton de Padova in loc de Piata ACB (pentru ca urma scurtarea lui la Piata ACB in planurile anterioare discutiei despre introducerea unui traseu pe noul pasaj, in tandem cu o alta masura, pe care nu o pot mentiona acum), pentru a avea si ei in continuare legatura directa cu Copoul, chiar daca batand jumatate de oras, ca si pana acum (foarte multi s-au obisnuit asa si parcursul foarte lung a fost acceptat), insa Gara ramanea rupta de Copou. Dupa ce am adus aceste argumente, varianta cu 6b pe pasaj a picat, asa cum era firesc sa se intample.
Despre aparitia traseului 52 nu voi vorbi, insa voi face cateva consideratii strict personale pe seama lui:
- a fost dus pana la Piata ACB pentru a prelua aproape in intregime Dacia si Alexandru;
- la intoarcere dinspre Copou, cei din zona Minerva-Piata ACB nu beneficiaza tot de legatura directa - insa, dubla parcurgere a tronsonului Zimbru-Piata ACB pe sensul de intoarcere din Copou ar fi insemnat suprapunerea peste celalalt sens, rezultand un conflict de toata frumusetea (pentru asta eu unul am o solutie, dar nu o voi face publica, pentru ca nu cred in acest traseu, nici in varianta actuala, nici in cea cu imbunatatiri, si nu vreau sa dau idei);
- cei din zonele Mircea cel Batran si Galata (si sunt foarte multi) raman in continuare in seama traseului 28, care-i poarta prin jumatate de oras si prin zone cu trafic infernal catre Centru si Copou;
- traseul nu va fi predictibil, intrucat, dincolo de fluctuatiile uriase previzibile (gratie experientei si intuitiei) ale numarului de calatori intre diverse ore, zile si perioade din an, vor exista fluctuatii mari si impredictibile in interiorul perioadelor cu incarcare buna, respectiv slaba, din acest motiv fiind un cosmar infinit mai mare pentru operator decat 6b (si el avand aceasta caracteristica - lipsa predictibilitatii).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 22 Dec 2015 16:17:57 Titlul subiectului: |
182992 |
|
Legat de conexiunea directa Pacurari-Copou... Am mai spus lucrurile astea de-a lungul anilor, dar voi pune cap la cap aici cateva chestiuni.
In 2002, dupa ani buni de haos si ilegalitate, a fost organizata prima licitatie pentru concesionarea de trasee normale si estivale de maxi-taxi. Printre cele 25 de trasee normale propuse de municipalitate se numara traseul cu indicativul 108 si parcursul Pacurari - P. Eminescu - Policlinica 1 - P. Independentei - P. Eminescu - Agronomie - P. Eminescu - Pacurari. La sedinta de licitatie desfasurata pe data de 16 aprilie 2002 au fost adjudecate 12 trasee, 108 nefiind printre acestea. Licitatia pentru concesionarea restului de 13 trasee s-a desfasurat pe data de 22 ianuarie 2003. Au fost adjudecate 8 trasee normale (printre care si 108) si un traseu estival. Au ramas neadjudecate restul de 5 trasee, plus unul estival.
Traseul 108 a fost castigat de firma Life Cris si a avut viata scurta, avand incarcare slaba spre deloc in cea mai mare parte a timpului. In general, era respectat, insa existau si situatii in care soferul intreba daca doreste cineva sa coboare la Policlinica 1 sau in statia din P. Eminescu, incat, daca nu erau solicitari, nu mai facea bucla P. Eminescu-Policlinica 1-P. Independentei-P. Eminescu.
Pentru ca aparent exista o "presiune" publica (repet, este vorba despre o aparenta, pentru ca una-doua-...-10 persoane "vocale" in spatiul public pot crea o stare de spirit, fara ca asta sa insemne ca problema lor este una comuna unei mase de oameni care se pretinde a exista!), dar sub rezerva esecului total al traseului 108 de maxi-taxi, legatura Pacurari-Copou se afla in analiza Biroului Exploatare al RATP, printre multe alte chestiuni specifice acestui departament al regiei. Daca se va ajunge la un moment dat la concluzia ca se poate face un experiment, categoric acesta nu se va face cu autobuze, ci cu microbuze (sau ce vehicule de capacitate mica/medie vor exista la vremea respectiva). Dar... sa ajungem noi acolo (atunci vor fi lucruri interesante de spus pe tema asta, pentru ca va imaginati ca discutia e mult mai lunga si complexa).
|
|
Sus |
|
|
florin5555
Data înscrierii: 31/Aug/2015 Ultima vizita: 18/Mai/2020 Mesaje: 93 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 23 Dec 2015 16:15:05 Titlul subiectului: |
183007 |
|
Fata de acum 10 infrastructura de tramvai e net superioara.
Dar pe tronsoane precum Canta-Gara, Gara-Rond P. Piatra; P. Piatra-N. Iorga-Tesatura si P.Ros-Tehnopolis circula doar un traseu de tramvai.
De ce nu exista un traseu de tramvai 9B Gara-Podu Ros-Tehnopolis?
Copoul e sufocat de 4 trasee de tramvai, in timp ce la gara ajung acuma doar 3 trasee.
Legatura T. Vladimirescu-P. Ros e deficitara. Ar trebui bagat un autobuz care sa lege P.Metalurgie-T.Vladimirecu-P.Ros-P.Piatra.
50 ar trebui sa circule de la Gara la Aeroport,nu din P.Eminescu. La Cluj troleul 5 leaga Gara de Aeroport.
O bila neagra e ca posesorii de abonamente pe toate liniile nu pot merge cu UNISTIL. CTP Cluj are transport metropolitan si nu exista un SRL Unistil .
http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/dosar/exclusiv-involutia-transportului-public-iesean--217261647.html
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 23 Dec 2015 16:40:56 Titlul subiectului: |
183008 |
|
Sa mentionam, pentru istorie, existenta traseului 52 si trecerea autobuzelor sale pe pasajul Octav Bancila in prima zi de circulatie!
Obs.: persoanele din noua "statie" de autobuz de pe str. Sarmisegetuza nu asteptau autobuzul 52.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.45 kb |
Vizualizat: |
de 11603 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.91 kb |
Vizualizat: |
de 11603 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.69 kb |
Vizualizat: |
de 11603 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.18 kb |
Vizualizat: |
de 11603 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.38 kb |
Vizualizat: |
de 11603 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.43 kb |
Vizualizat: |
de 11603 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.51 kb |
Vizualizat: |
de 11603 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.17 kb |
Vizualizat: |
de 11603 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.85 kb |
Vizualizat: |
de 11603 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.9 kb |
Vizualizat: |
de 11603 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.55 kb |
Vizualizat: |
de 11602 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.67 kb |
Vizualizat: |
de 11602 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.9 kb |
Vizualizat: |
de 11602 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.73 kb |
Vizualizat: |
de 11602 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.83 kb |
Vizualizat: |
de 11602 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.77 kb |
Vizualizat: |
de 11602 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.9 kb |
Vizualizat: |
de 11602 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.37 kb |
Vizualizat: |
de 11602 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.37 kb |
Vizualizat: |
de 11602 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 23 Dec 2015 16:49:55 Titlul subiectului: |
183009 |
|
Indiferent ce traseu va ramane sa treaca in final pe pasajul Octav Bancila, situatia din imaginile de mai jos (Piata M. Eminescu) se va mentine valabila si o consider foarte riscanta, astfel incat cred ca ar fi prudent ca autobuzele sa faca rondul la coborarea dinspre Copou pentru acces spre Pacurari.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.39 kb |
Vizualizat: |
de 11593 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.98 kb |
Vizualizat: |
de 11593 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.55 kb |
Vizualizat: |
de 11593 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|