Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Taxarea in transportul public din municipiul Iasi
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
florin5555



Data înscrierii: 31/Aug/2015
Ultima vizita: 18/Mai/2020
Mesaje: 93
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 04 Dec 2015 13:47:45    Titlul subiectului: 182714

O problema mare este la validatoarele vechi care creeaza neplaceri calatorilor.
Intr-o zi un student a ramas cu biletul blocat in validator, pana si vatmanul nu a reusit sa-l mai scoata.
Alta data un calator a fost obligat sa plateasca un bilet de 30 lei de catre control deoarece pe biletul validat nu aparea nimica. Controlul a rugat calatorul sa mearga la Sediul RATP.

Cand vor fi inlocuite aceste validatoare cu cele electronice?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1074
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 04 Dec 2015 15:45:14    Titlul subiectului: 182718

Nu exista nici un fel de interes. Crede-ma, nu se va schimba nimic in urmatorii ani. Tot validatoarele alea pe care scrie "Va garantez o calatorie fara stress" vor fi. Atat timp cat se desfiinteaza trasee, autobuzele raman in statii, tramvaiele raman fara frane in panta, nimic nu se va intampla.

Noi, nu am fost in stare sa iesim si sa aplaudam fiecare tramvai 5 care trecerea prin Podu' Ros, si sa le aratam cat de importanta este linia Pd. de Piatra - Pd. Ros.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 04 Dec 2015 22:18:05    Titlul subiectului: 182726

Tramfan, hai sa o luam metodic, pentru ca te stiu om rezonabil!

tramfan a scris:
Nu exista nici un fel de interes.

Nu stiu la cine te referi cand spui asta, la RATP sau la PMI. In privinta RATP nu-ti voi spune daca exista sau nu interes, intrucat discutia e mai complicata decat un raspuns sec si implica chestiuni de bucatarie interna pe care nu le pot insira public, dar iti voi spune ca sigur nu exista bani.

tramfan a scris:
Crede-ma, nu se va schimba nimic in urmatorii ani.

Schimbari vor fi, dar eu unul nu stiu sa-ti spun in acest moment cat de profunde si cat de rapide sau lente, pentru ca sunt atat de multe variabile in discutia asta, incat e pur si simplu imposibil de prevazut. Cu siguranta, insa, vom ramane departe de Occident (si asta e valabil si in restul tarii). Iar vina va fi impartita intre autoritati, institutii si comunitate. Ca si pana acum, de altfel.

tramfan a scris:
Tot validatoarele alea pe care scrie "Va garantez o calatorie fara stress" vor fi.

Validatoarele... Incepand de acum cativa ani RATP a achizitionat anual validatoare electronice, mai multe sau mai putine la fiecare achizitie, dupa banii disponibili. Unele dintre aceste validatoare au fost montate in vehicule care anterior au avut compostoare mecanice, altele au ajuns in vehicule care aveau anterior asa ceva, inlocuind aparate deteriorate (din diverse motive) care nu mai puteau fi reparate. Cea mai recenta achizitie a avut loc chiar in aceasta toamna, in data de 10 noiembrie fiind atribuit firmei Radcom un contract pentru livrarea a 150 de validatoare, cu o valoare totala de 384150 de lei (gasesti toata documentatia de atribuire pe SEAP, e accesibila oricui). Deci, aproape 4 miliarde de lei vechi, ceea ce inseamna incasarile de la strada ale RATP (caci aceasta institutie este autoritatea contractanta) din 3 zile. Daca ar fi sa ajunga doar in vehicule cu compostoare mecanice, acestea ar primi intre 3 si 5 astfel de validatoare, deci ar fi dotate intre 30 si 50 de vehicule (dar, desigur, unele dintre aparate vor inlocui altele, deteriorate, deci numarul de vehicule nou echipate va fi mai mic). Iar validatoarele reprezinta doar una dintre zecile/sutele/miile de achizitii sensibile si indispensabile pe care ar trebui sa le faca RATP si pentru care efectiv nu exista banii necesari. Sper ca s-a inteles acum de ce echiparea tuturor vehiculelor din parc se face atat de greu de pare ca nu se face nimic.

tramfan a scris:
Atat timp cat se desfiinteaza trasee

Ce trasee au fost desfiintate si cand? Traseul 5 nu a fost desfiintat, exista in continuare, doar ca este operat cu autobuze (asta e alta discutie, insa). Traseul 2 a fost desfiintat din cauza incarcarii extrem de slabe. Am mai explicat, personal nu cred ca putea fi imbunatatita in vreun fel situatia sa, pentru ca nevoile de deplasare de pe tronsoanele deservite erau (in momentul desfiintarii)/sunt cu totul altele si erau/sunt satisfacute de alte trasee.

tramfan a scris:
autobuzele raman in statii

...si chiar si in mijlocul drumului... Tot de la dificultatea intretinerii in conditiile dezastrului financiar in care se afla institutia si pieselor de proasta calitate achizitionate conform legislatiei tampite din domeniul achizitiilor publice, care prevad pretul cel mai mic drept criteriu de baza.

tramfan a scris:
tramvaiele raman fara frane in panta

Aici ne suparam (noi doi, adica tu si cu mine)! Cum am spus, te stiu om rezonabil, care nu pune botul la prostii de prin "ziare" si alte povesti vanatoresti. Intelegeti, pentru Dumnezeu, ca nu exista asa ceva! Nici unul dintre accidentele in care au fost implicate tramvaie de tipurile celor existente in prezent in parc nu a avut drept cauza imposibilitatea fizica de a frana vehiculul prin metode normale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1074
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 05 Dec 2015 01:26:47    Titlul subiectului: 182727

Eu nu am citit asta in ziare. Am auzit "din interior". Nu am spus ca au fost accidente din cauza asta, ci doar ca tramvaiele raman fara frane, si pot fi oprite din patina.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 05 Dec 2015 07:35:08    Titlul subiectului: 182728

Aiureli! Intai de toate, fiecare tip de tramvai are propriile scenarii pentru actionarea sistemelor de franare, in functie de o multime de parametri, ce difera de la un tip la altul. Pot aparea situatii care sa duca la nefunctionarea unui sistem de franare, insa probabilitatea ca un tramvai sa ajunga in situatia de a nu putea fi franat, daca se respecta cu strictete pasii indicati de producator, este aproape nula. Repet, fiecare tip de tramvai are particularitatile sale si propriile secvente de franare, in functie de situatia in care se afla, care este descrisa printr-o serie de parametri, de aceea vorbe precum cea pe care ai auzit-o tu spusa de cine stie cine nu pot fi catalogate altfel decat rizibile. Iar daca un tramvai ajunge in situatia de a nu mai fi exploatat in siguranta, se iau imediat toate masurile, dupa caz, ca acesta sa poata fi evacuat (evident, asta se face tot conform unor instructiuni, nu alandala) si dus fara riscuri la depou. Totul este ca in urma instruirii vatmanii sa cunoasca perfect functionarea tipului de tramvai pe care il conduc si sa nu se abata de la pasii pe care ii au de urmat cand apar situatii deosebite. Din momentul in care vatmanul iese din scenariul stabilit si incepe sa actioneze haotic, lucrurile pot sa o ia razna rau de tot. Am franat pe Copou vagonul ala implicat in accidentul din 2011 de zeci de ori, de i-am tocit bandajele, in toate scenariile posibile si imposibile, de cateva ori fiecare, si s-a comportat de fiecare data exemplar, conform instructiunilor producatorului (si asta exact in starea in care se afla vagonul dupa accident). De asemenea, la ST-ul facut praf in 2013 functioneaza perfect si acum franarea electrodinamica, desi distrugerile sunt masive. Deci, nu mai plecati urechea la povestile cu "a ramas tramvaiul fara frane", indiferent de unghiul la care se afla fata de orizontala, pentru ca sunt simple povesti! Eu stiu ca sunt cazuri cand dinspre cabina vatmanului se mai aud uneori catre calatori texte de genul "am ramas fara frana!", dar astfel de formulari sunt fie descrierea eronata a unei situatii nepericuloase, cand calatorii trebuie informati si sfatuiti sa-si ia masurile necesare pentru o franare mai putin lina decat de obicei, fie incercari de a "coopta" martori pentru a scapa basma curata dintr-o incurcatura (in unele situatii asa functioneaza psihicul uman ca reactie de conservare si astfel de atitudini pot fi usor disimulate de majoritatea oamenilor la testarile psihologice). In cazuri izolate, pot insemna si inceputul unei situatii de criza, ce poate evolua oribil daca vatmanul nu se aduna, intra in panica si nu face pasii corecti pentru a aplica intocmai scenariul corespunzator situatiei in care se afla. Trebuie sa invatam cu totii sa fim mai putin romani atunci cand actionam in situatii deosebite (si acum nu ma refer doar la tramvaie, ci la multe alte aspecte ale vietii de zi cu zi), pentru ca pasii de urmat nu sunt stabiliti degeaba, iar daca iesim din secventa corespunzatoare situatiei in care ne aflam, riscam foarte mult sa nu scapam cu bine!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 01 Ian 2016 18:26:31    Titlul subiectului: 183120

Din 4 ianuarie toneta Piata A.C.B. redevine dispecerat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2021
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 11 Ian 2016 11:23:51    Titlul subiectului: 183242

Radu, din ce spui tu se pare ca regia de transport public se afla intr-o situatie foarte complicata si ca viitorul transportului public din Iasi are sanse minore de imbunatatire. Dar daca datoriile istorice nu ar exista, ar exista profit contabil la sfarsit de an? Care ar fi conditiile pentru a iesi din acest cerc vicios al lipsei banilor care duce la conditii mai slabe pentru calatori, care calatori aleg masina personala din cauza conditiilor samd.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 11 Ian 2016 19:03:43    Titlul subiectului: 183255

Profit nu exista in transportul public nici in cazurile cele mai fericite, din doua motive: componenta sociala (acest serviciu trebuie asigurat indiferent de orice si astfel incat toti cetatenii sa aiba acces usor la el) si nevoia permanenta de imbunatatire a unui numar foarte mare de elemente ce compun acest serviciu public.

Despre probabilitatea ca Iasul sa aiba candva un transport public civilizat sunt multe de spus si voi reveni asupra subiectului peste cateva zile, cand ma intorc in oras (acum nu am conditiile necesare pentru a dezvolta aceasta discutie).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2021
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 12 Ian 2016 12:37:56    Titlul subiectului: 183272

Cei din Oradea au delegat acest serviciu catre o alta firma, in schimb RATP Iasi a renuntat complet.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cipiotul



Data înscrierii: 29/Dec/2013
Ultima vizita: 12/Aug/2021
Mesaje: 24
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 12 Ian 2016 14:09:58    Titlul subiectului: 183274

"În România există mai multe companii care gestionează sisteme de plată prin SMS, dar cea care a câștigat licitația pentru intermedierea plăților Simplus Invest SRL, din București, care oferă astfel de soluții din 2002. Aceasta a câștigat licitațiile organizate în mai multe orașe, dar la sfârșitul anului trecut a intrat în insolvență, după ce au acumulat datorii de peste 8 milioane de lei.
În schimb, autoritățile din Iași au abandonat complet plata prin SMS a călătoriilor.
560.000 de lei a fost gaura lăsată în bugetul Regiei Autonome de Transport Public Iași de firma care a intermediat plățile biletelor prin SMS în perioada iunie 2014 - ianuarie 2015. Compania de transport a oprit sistemul de plată anul trecut în februarie și a mers în instanță ca să recupereze datoria. Abia în noiembrie a încasat o parte din bani.
Cristi Stoica, director tehnic RATP Iași: „Diferența de 156 de mii reprezintă 86 de mii facturi efective și diferența reprezintă penalizări și cheltuieli de judecată. Diferența de 86 de mii facturi pentru ce? Sunt facturile pentru serviciile neprestate.”


Sursa: Digi24
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 30 Ian 2016 22:30:49    Titlul subiectului: 183541

De pe 3 februarie nu vor mai exista taxatori in autobuzele Unistil, biletele urmand a fi procurate de la tonetele de bilete ale RATP (mentionandu-se ca se doreste achizitionarea de bilete pentru Unistil) si compostate la urcarea in autobuz. In masinile Unistil au aparut deja validatoare Mikroelektronika similare celor din vehiculele RATP.


IMG_1869.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.86 kb
 Vizualizat:  de 15036 ori

IMG_1869.JPG



IMG_1870.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.6 kb
 Vizualizat:  de 15036 ori

IMG_1870.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1074
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 31 Ian 2016 00:55:30    Titlul subiectului: 183542

Stiu ca visez, dar nu s-ar fi putut cu bilet unic? Nu stiu, zic, intreb. Adica sa fie ceva gen pe baza a cate bilete au fost validate, sau ceva de genul? Sau compostorul nu e suficient de destept sa stie cate bilete a validat?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 31 Ian 2016 10:27:00    Titlul subiectului: 183545

Validatorul respectiv nu are nici o posibilitate de a scana biletul, pe care trebuie imprimat un cod ce ar fi verificat, ceea ce presupune infrastructura suplimentara care sa asigure schimbul de informatie (fie si pentru preluarea, in timpul stationarii in garaj, pentru gestionare locala, a unor date cu privire la biletele puse in circulatie din casierie). De aici rezulta ca poate fi "validat" orice petic de hartie, care ar fi contorizat. Deci, nu merge.

Despre biletul unic, numai de bine. Fara un mecanism de tipul celui prezentat mai sus (in cazul biletelor de hartie) sau fara un sistem de taxare bazat pe cartele, suspiciunile intre operatori nu s-ar elimina. In Vest (cel putin in sistemul clasic german, la care ma raportez ca fiind cel mai raspandit - desigur, nu doar in Germania - si eficient) nu exista un calcul "la virgula" pentru cota ce revine fiecarui operator, insa exista niste mecanisme unanim acceptate de operatorii ce fac parte din asociatia de transport ce gestioneaza transportul public intr-o regiune, si nu apar neintelegeri de la bani. Ma indoiesc ca in Romania ar fi posibila o astfel de intelegere, bazata, pana la urma, pe niste date statistice, daca metode moderne de evidenta a gestiunii nu pot fi puse in practica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 08/Mar/2024
Mesaje: 391
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 31 Ian 2016 12:35:31    Titlul subiectului: 183549

Ce nu înțeleg este de ce s-a renunțat la vânzatorii de bilete din autobuzele Unistil? Am înțeles ca treptat Unistilul va dispare, dar nu ințeleg de ce e necesară această masură legată de bilete.
_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 31 Ian 2016 14:28:56    Titlul subiectului: 183554

Pentru ca au cheltuieli cu personalul pe care nu le mai pot sustine. Nu stiu de unde a aparut ideea asta ca RATP preia traseele Unistil si ramane singurul operator. RATP nu are nici masinile, nici oamenii de care ar avea nevoie pentru un asemenea pas. Mai mult, autobuzele MAZ si Van Hool necesita inlocuire, iar concursurile pentru soferi nu prea rezolva nici acum necesarul uman. Apoi, cei ce folosesc traseul 20 inca nu au parte de autobuze, deci de unde RATP pe toate traseele anul asta, asa cum spune presa?! Nu-mi dau seama cine si pe ce baze a lansat zvonul asta. Preluarea traseului 6b este o intentie mai veche a RATP, si a fost pusa in practica acum, cand a existat un numar suficient de autobuze dupa modificarea traseului 41 si in urma repararii mai multor autobuze ce au fost inactive un timp mai mare din lipsa de piese.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 08/Mar/2024
Mesaje: 391
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 31 Ian 2016 15:01:13    Titlul subiectului: 183557

Eram curios, multumesc!
_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2016 10:33:02    Titlul subiectului: 183580

Noile bilete de calatorie ale Unistil:


IMG_1872-1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.88 kb
 Vizualizat:  de 14868 ori

IMG_1872-1.JPG



IMG_1872-2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  35.06 kb
 Vizualizat:  de 14868 ori

IMG_1872-2.JPG



IMG_1872-3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.62 kb
 Vizualizat:  de 14868 ori

IMG_1872-3.JPG



IMG_1872-4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.11 kb
 Vizualizat:  de 14868 ori

IMG_1872-4.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1074
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2016 11:43:24    Titlul subiectului: 183583

Aceste bilete sunt valabile si pe 29/44b/27b, in afara municipiului Iasi?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2016 11:44:27    Titlul subiectului: 183584

Da. Dar nu 27b si 44b, caci nu exista asa ceva, ci 27 si 44, care au capat la Blocuri Ciurea, nu la Tehnopolis.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cipiotul



Data înscrierii: 29/Dec/2013
Ultima vizita: 12/Aug/2021
Mesaje: 24
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2016 13:20:15    Titlul subiectului: 183588

Vazusem undeva pe facebook orarul tonetelor de bilete de unde vor putea fi procurate bilete Unistil... unele nu au program sambata si duminica...
Spre exemplu pentru 27 tonete sunt la Ateneu, Dr. Savini si Pod Metalurgie... cea din Dr. Savini nu are program sambata si duminica (probabil din cauza ca exista automatul de bilete RATP)... deci sambata si duminica ori nu mai calatorim cu Unistil, ori mergem la Ateneu sau Pod Metalurgie dupa bilet...



12565348_925245334197433_9070598100784128303_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.42 kb
 Vizualizat:  de 14803 ori

12565348_925245334197433_9070598100784128303_n.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2016 15:15:47    Titlul subiectului: 183590

Biletele Unistil nu vor fi disponibile la toate tonetele RATP, ci doar la cele din lista de mai jos. De asemenea, nu vor fi disponibile la dispeceratele RATP, ci doar la dispeceratele Unistil. Soferii de la Unistil vor avea si ei bilete (cel putin o perioada).


ton.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.59 kb
 Vizualizat:  de 14766 ori

ton.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
gavril



Data înscrierii: 05/Ian/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2022
Mesaje: 82
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2016 17:28:37    Titlul subiectului: 183597

Stai așa, deci o să fie bilete la tonete - care nu sunt RATP.
Tonete care se găsesc când și unde... asta ca să salveze Unistil ceva bani?!

Scuze, da... Mwaaaahahahahahhahahahaaaaaa Smile))))))))

Probabil vor vedea într-o lună sau două cam care sunt încasările. Hehehehehe
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2016 18:38:50    Titlul subiectului: 183598

RATP va primi de la Unistil un anumit procent din incasari pentru prestatie (nu stiu exact cat, prin ziare am citit ca undeva pe la 4%). In rest, ce strategii de imbunatatire a incasarilor are Unistil, pe mine unul nu ma prea preocupa. Imi pare rau doar de oamenii care vor avea dificultati in privinta accesului la transportul public din cauza variantelor reduse de achizitionare a legitimatiilor de calatorie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cipiotul



Data înscrierii: 29/Dec/2013
Ultima vizita: 12/Aug/2021
Mesaje: 24
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2016 19:03:30    Titlul subiectului: 183604

Radu Czech/Cristina Albu a scris:
Imi pare rau doar de oamenii care vor avea dificultati in privinta accesului la transportul public din cauza variantelor reduse de achizitionare a legitimatiilor de calatorie.

la asta ma refeream si eu cu postarea de mai devreme... din cazul expus de mine, din statia Flora de exemplu ai optiune sa mergi pana la Ateneu pt un bilet sau pana in Metalurgie.
dar daca spuneti ca se vor gasi bilete si la sofer, e "mai bine"... oarecum...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2016 19:28:14    Titlul subiectului: 183605

Ar trebui sa se gandeasca sa vanda si prin intermediul altor agenti economici (tonete de ziare, in general), asa cum face RATP. Sigur ca si aia isi incheie programul mult mai devreme de ora 23 si il incep mult dupa 5, dar tot ar fi un plus...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Următoare
Pagina 9 din 12

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community