Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de tramvai din Braila
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
katalin



Data înscrierii: 11/Noi/2009
Ultima vizita: 16/Noi/2013
Mesaje: 79
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 13 Ian 2011 16:07:03    Titlul subiectului: 138755

Poi din cate am auzit, unii din vadmani vor fi bagati la munca la Dorobanti, iar altii vor fi pe 21,23 si 24 iar la vara vor fi bagati pe Lacu Sarat cei de la Vidin.
Plus ca odata cu inceperea Dorobantiului, cum am mai zis, se pare ca KT4D-urile vor fi duse la vidin pentru RK si de aceea GT8-urile vor fi la Radu Negru si vor asigura 21, 23-ul pana la inceperea lucrarilor in zona Apollo. Soferii vor lucra normal insa.Exclamation Laughing Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 13 Ian 2011 16:46:11    Titlul subiectului: 138758

katalin a scris:
Poi din cate am auzit, unii din vadmani vor fi bagati la munca la Dorobanti, iar altii vor fi pe 21,23 si 24 iar la vara vor fi bagati pe Lacu Sarat cei de la Vidin.
Sa clarificam in ce consta munca vatmanilor, cei care vor munci la Dorobanti (am impresia ca toti vor fi trimisi prin rotatie) nu vor sapa canale sau vor pune borduri (de atsa se va ocupa firma doamnei Udrea), ci se vor ocupa de demontarea retelei de tramvai.

La vara vor intra pe Lacu Sarat si vatmani de la Vidin (la fel ca si in alti ani) dar si vatmanii de la Radu Negru vor avea grafice spre lac/CCH.
Citat:
Plus ca odata cu inceperea Dorobantiului, cum am mai zis, se pare ca KT4D-urile vor fi duse la vidin pentru RK si de aceea GT8-urile vor fi la Radu Negru si vor asigura 21, 23-ul pana la inceperea lucrarilor in zona Apollo.
Nu te contrazic si adaug ca trimiterea unor GT8-uri spre Radu Negru este benefica deoarece linia 23 va fi destul de aglomerata intre Garii si Bariera, deci avem nevoie si de tramvaie mai lungi dar nu cred ca vor trimite toate GT8-urile functionale la Radu Negru, fiindca este nevoie de ele si pe graficele liniei 21 (ma refer la graficele Depoului Vidin)!
_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Ian 2011 22:04:51    Titlul subiectului: 139028

O intrebare de bucurestean 'naiv':
Sa inteleg ca la Braila va lucra Swietelski si la Galati MariVila?
Deci ca in eternul meci Braila-Galati scorul e Braila 1 - Galati 0?
Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 31 Ian 2011 11:12:49    Titlul subiectului: 139329

Defapt la Braila este o asociere de firme (vreo 4-5 ) printre care una apartine cuplului Udrea Cocos.Cu siguranta ca nu se vor efectua niste lucrari ca la carte dar asta-i legislatia, asta-i tara si astia-s oamenii....

La Galati nu stiu cine cu cine lucreaza, important este sa faca o treaba buna, nu sa pape banii de pomana!

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2017
Mesaje: 6090
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 08 Apr 2011 09:55:56    Titlul subiectului: 142378

Alti "romani tipici" si "solutiile" lor tampite: in loc sa ceara reabilitarea infrastructurii, ei cer scoaterea tramvaiului si inlocuirea cu autobuze...
Asa sunt romanii (multi), ce sa le faci, minte putina, idei fixe... Evil or Very Mad

Si ce treaba au soferii, "mai ales cei de taxi" sa-si dea cu parerea despre o problema strict tehnica?!? De unde pana unde priceperea lor in toate?!? De unde isi extrag "seva" inteligentei lor surprinzatoare?!? Din versurile manelelor ragaite din boxe sau de pe etichetele "bradutilor" atarnati la parbriz si care put atat de tare a chimie incat cineva cu probleme de alergie simte ca se sufoca?!? Evil or Very Mad

http://www.adevarul.ro/locale/braila/Bulevardul_pe_care_-Cutremurul-_vine_din_cinci_in_cinci_minute-_Vezi_aici_cum_traiesc_oamenii_pe_care_pamantul_ii_zguduie_ori_de_cate_ori_trece_tramvaiul_0_458354668.html

"Locul în care cutremurul vine din cinci în cinci minute. Vezi aici cum trăiesc oamenii pe care pământul îi zguduie când trece tramvaiul! Galerie foto

8 aprilie 2011

Autor: Dorin Udrea

Fiecare tramvai provoacă un cutremur

Sute de brăileni vor să se constituie într-o asociație și să obțină scoaterea definitivă a tramvaiului de pe Dorobanților. Primii care și-au exprimat această poziție sunt cei care abia au scăpat de "seismele" provocate de trecerea greoaielor mijloace de transport, care locuiesc acolo unde se fac lucrări de reabilitare.

De fapt, locuitorii de pe bulevardul Dorobanților, zona cuprinsă între Calea Galați și strada Apollo, adică exact acolo unde se lucrează din plin în aceste zile la reabilitarea străzii, spun că deși au în fața caselor un adevărat șantier în lucru, susțin că și-au găsit, în sfârșit, liniștea.

"Ani de zile mi-a trepidat casa la fiecare trecere a tramvaiului. De când au început lucrările pur și simplu m-am liniștit. Chiar dacă trec utilaje care lucrează în zona noastră, trepidațiile aproape că nici nu se mai simt. În rest, e cutremur din cinci în cinci minute", ne-a declarat Elena Ichim, care locuiește pe Dorobanților între străzile Apollo și Carpați.

Riveranii, împotriva tramvaielor

Mai multe persoane s-au constituit deja într-un grup de inițiativă și au bătut pe la porțile oamenilor pentru a le cere părerea și după caz semnăturile, referitor la înlocuirea tramvaielor cu autobuze pe strada care va fi reabilitată.

"Au fost și la mine și le-am spus că le susțin inițiativa. De când s-a băgat tramvaiul pe Dorobanților, deși locuiesc într-o casă veche, solidă, cu fundație , anual trebuie să fac reparații pentru că din cauza vibrațiilor apar crăpături în pereți. Sincer, dacă vine un cutremur, acum nici nu sar să mă salvez pentru că ori cutremur, ori tramvai, la noi casa la fel vibrează", ne-a declarat Dumitru Sfetcu, de 74 de ani, locuitor în zona dintre străzile 1 decembrie 1918 și G-ral Ieremia Grigorescu.

Șoferii, mai ales cei de taxi, și-au exprimat în unanimitate părerea că ar fi de preferat înlocuirea cu autobuze care sunt mult mai flexibile în exploatare nedepinzând numai de calea de rulare metalică.

"Un exemplu în acest caz l-a dat Constanța. În toamnă au scos toate tramvaiele și le-au înlocuit cu autobuze", ne-a declarat Ion Georgescu, șofer de taxi încă din 1993.
Lucrările de reabilitare sunt pe trei paliere, vor fi complet refăcute canalizarea și alimentarea cu apă potabilă, sistemul de linii pentru tramvaie și calea de rulare pentru autoturisme.


Noile șine de tramvai vor fi montate pe sisteme de beton cu amortizoare de cauciuc care vor atenua considerabil vibrațiile transmise. Reabilitarea Dorobanților costă 30 de milioane de euro și este făcută cu firma gălățeană Tancrad."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2017
Mesaje: 6090
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2016 16:16:19    Titlul subiectului: 183591

http://adevarul.ro/locale/braila/autobuze-loc-tramvaie-bulevardul-dorobantilor-braila-1_56af59105ab6550cb857fb3d/index.html

"Autobuze în loc de tramvaie, pe bulevardul Dorobanților din Brăila

1 februarie 2016

de Florentin Coman

Pe bulevardul Dorobanților din municipiul Brăila se oprește circulația tramvaielor timp de o lună, începând de astăzi, luni, 1 februarie. Măsura este necesară pentru a permite derularea unor lucrări de consolidare a vechiului canal colector al orașului, al cărui traseu trece chiar pe sub linia de tramvai.

Conducerea „Braicar” SA anunță că lipsa tramvaielor va fi suplinită cu autobuze și microbuze, pe ruta Bariera Călărașilor – Pod Brăilița și Bariera Călărașilor – Str. Apollo – Șos. Baldovinești – Dedeman. „Primăria ne-a solicitat să întrerupem circulația tramvaielor pe bulevardul Dorobanților, timp de 30 de zile, începând de astăzi, pe fondul executării unor lucrări la canalul colector. În locul tramvaielor vor circula autobuze, după același orar”, a declarat Cornel Săndulescu, directorul societății de transport public local „Braicar” SA."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community