|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 30 Ian 2016 19:15:14 Titlul subiectului: |
183538 |
|
Alaltaieri, dupa retragerea la garaj de pe traseul 30, au rezultat 122 de km si descarcare de la 100% la 45% (cum am spus, dupa acea ora masina a avut un program special si trebuia retrasa de pe traseu).
Ieri a fost pe traseul 46 (mediu ca dificultate si incarcare), plecand la ora 7 din garaj cu incarcare 100%, insa a facut doar vreo doua curse, avand un program special dupa aceea, care a implicat mult urcat si la fel de mult coborat, si declivitate mare, revenind la garaj cu incarcare 70% dupa 88 de km parcursi. Din pacate, nu am date dupa cursele facute pe 46, deci nu pot trage o concluzie cu privire la evolutia pe acest traseu.
Astazi a fost pe traseul 28 (dificil ca relief si dificil ca trafic si aglomeratie in timpul saptamanii, dar lejer ca trafic si alternand ca aglomeratie, de la cursa la cursa, la sfarsit de saptamana) de la ora 7 la ora 14:30, apoi a mers din Dacia la garaj fara calatori, pe la Podu de Piatra si pe N. Iorga, rezultand un total de 111 km si o descarcare de la 100% la cca. 58%. Pe traseul 28 ar trebui repetat testul intr-o zi lucratoare, cand conditiile sunt cu totul altele.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 30 Ian 2016 19:23:52 Titlul subiectului: |
183539 |
|
Legat de consum, s-a inregistrat consumul la fiecare incarcare si, pentru situatia cea mai nefavorabila, cand s-a facut incarcare timp de 7 ore si jumatate, de la 22% la 100%, consumul a fost de 65 kWh.
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Dum 31 Ian 2016 13:18:34 Titlul subiectului: |
183550 |
|
Deci calculand cu 0,60 RON/kWh (bine, mai sunt si alte costuri) un "plin" pt. cca 110 km costa 39 de lei.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 31 Ian 2016 13:42:12 Titlul subiectului: |
183552 |
|
Da, evident, trebuie puse la un loc toate "ingredientele", de la pretul mare de achizitie al masinii pana la durata de viata a acumulatorilor, ce nu permite atingerea momentului pentru RK (cand, in cazul unui autobuz clasic, iti pui problema daca il faci sau schimbi masina, in functie de uzura acesteia) si te obliga sa achizitionezi un al doilea set de acumulatori, care costa destul de mult, rezultand obligatia de a mai tine masina inca un ciclu, timp in care uzura se accentueaza (sigur, ar trebui sa fie, din anumite puncte de vedere, mai mica decat la un autobuz diesel, a carui caroserie este supusa unor forte suplimentare), de la costurile de intretinere mult mai mici pana la cheltuielile foarte mici cu "combustibilul", plus aspectele discutate anterior. Un aspect ceva mai putin placut il reprezinta sistemul de incalzire pe diesel (un sistem electric consuma foarte mult). Consumul de carburant nu e deloc mare, dar e sacaitor faptul ca folosesti o masina electrica si o incalzesti cu combustibil (basca, ti se mai ineaca instalatia, cum s-a intamplat cu masina asta, si panichezi calatorii - chiar daca nu exista un pericol real - care te mai si ironizeaza in privinta ecologiei).
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Dum 31 Ian 2016 14:45:16 Titlul subiectului: |
183555 |
|
Sa inteleg ca atunci cand se trage linia la sfarsitul vietii unui asemenea autobuz, costurile totale (achizitie, intretinere, rulare etc) sunt aproape la fel ca la un autobuz diesel. Singura diferenta e ca acesta nu polueaza, sau cel putin nu polueaza pe strada, pentru ca curentul electric tot vine de undeva (de obicei din centrale termice bazate pe carbune:
Descriere: |
sursa: http://version1.sistemulenergetic.ro |
|
Mărime fișier: |
68.23 kb |
Vizualizat: |
de 16619 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 31 Ian 2016 16:37:02 Titlul subiectului: |
183560 |
|
Joi si vineri au fost la Iasi oficiali de la SOR, care au facut o prezentare pentru reprezentantii operatorilor de transport public din Romania si au raspuns intrebarilor puse de acestia. Au explicat ca au avut de ales intre varianta de a echipa autobuzul cu acumulatori de capacitate mare, care ar fi dat autonomie mai mare, dar ar fi redus capacitatea de transport, si cea de a monta acumulatori mai mici, care dau autonomie mai mica, dar nu afecteaza capacitatea de transport. Fata de perioada de pionierat, au mai lucrat la caroserie, care acum e mai usoara, pe sasiu din inox. Afirma ca distanta parcursa se poate mari cu mai multe incarcari rapide la capete de linie. Cu 4 incarcari rapide pe zi a cate 15 minute (baterie la cca. 40%, pornind de la 20%) estimeaza ca se poate ajunge la 250 de km si chiar mai mult. Producatorul afirma ca bateriile n-ar avea de suferit pe termen lung daca se fac zilnic astfel de incarcari rapide, cata vreme nu se lasa sub nici o forma sa scada nivelul sub 20% (cu recomandarea ferma ca incarcarea sa se faca imediat ce nivelul scade sub 30%). Care e realitatea, ramane de vazut, caci experienta (din alte domenii) ne spune ca incarcarile rapide afecteaza acumulatorii. In plus, chiar daca se fac aceste incarcari rapide, in general masinile nu stau atat de mult la capete de linie in orasele mari de la noi, care fie nu tin seama de particularitatile fiecarui sistem de transport, diferenta intre tramvai/metrou si autobuz nefiind facuta acolo unde exista transport pe sine, fie pur si simplu au grafice de circulatie ce prevad intervale de urmarire mici (situatie valabila atat in orasele care au transport pe sine, cat si in celelalte). Chiar si pentru orasele mari din Vest, un tact de 15-20 de minute pe trasee de autobuz principale este cam mare la orele de varf. De aici rezulta necesitatea ca pe traseu sa existe de la un moment dat un autobuz suplimentar fata de necesar, care sa inlocuiasca autobuzul imobilizat. SOR testeaza diverse sisteme automate de incarcare la capete de linie (folosind chiar reteaua de troleibuz sau tramvai, acolo unde e posibil) si un sistem care sa permita incarcarea simultana a mai multor masini. Eficienta se mentine cam pana in momentul in care capacitatea acumulatorilor ajunge pe la 80%. Din testele facute in circulatie normala, se pare ca dupa doi ani capacitatea scade cam la 98%, producatorul fiind foarte multumit de aceasta evolutie. Un set de acumulatori costa cca. 80 de mii de euro.
Se pare ca ar fi in circulatie normala cca. 25 de midibuze electrice SOR (in variantele din prezentarea tehnica) in Cehia, Slovacia, Elvetia si Germania. Am vazut ca cele mai multe (de tipul celui prezent la Iasi) ar fi la Ostrava (4) si Kočice (5). Kočice se pare ca vrea 50 de autobuze electrice, primele 10 urmand a fi livrate pana la sfarsitul lui iulie (in februarie vor fi livrate primele doua). Este in lucru un autobuz de 12 m, care va fi prezentat la o expozitie in Hanovra, in septembrie.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 31 Ian 2016 17:33:36 Titlul subiectului: |
183562 |
|
Sistemul de incarcare lenta se livreaza odata cu autobuzul.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.73 kb |
Vizualizat: |
de 16580 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 31 Ian 2016 18:14:53 Titlul subiectului: |
183563 |
|
Instalatia de incarcare rapida automata tip "umar" RNS 10 de la Rail Electronics CZ a fost montata experimental intr-un terminal al operatorului de transport public din orasul ceh Hradec Králové, pentru incarcare rapida in 15 minute, cu un plus de autonomie de cca. 40%. Sistemul a fost montat in decembrie 2015 si este utilizat pentru incarcarea noului autobuz electric SOR EBN 11. In Hradec Králové exista 3 autobuze electrice experimentale in circulatie normala (un SOR EBN 9.5, din septembrie 2013, un autobuz ©koda Perun 26BB HE, din octombrie 2014, si autobuzul SOR EBN 11, din februarie 2015).
surse foto: SOR, DPMHK, hradecketrolejbusy.cz
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
40.19 kb |
Vizualizat: |
de 16567 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.04 kb |
Vizualizat: |
de 16567 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.55 kb |
Vizualizat: |
de 16567 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.84 kb |
Vizualizat: |
de 16567 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.6 kb |
Vizualizat: |
de 16567 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.58 kb |
Vizualizat: |
de 16567 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.05 kb |
Vizualizat: |
de 16567 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.77 kb |
Vizualizat: |
de 16560 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 31 Ian 2016 19:25:50 Titlul subiectului: |
183565 |
|
Pe 1 septembrie 2015, SOR si Cegelec, impreuna cu municipalitatea pragheza si operatorul public de transport din Praga, au inceput testarea pe termen lung a unui autobuz electric EBN 11 ce foloseste un sistem de incarcare rapida cu pantograf, similar celui utilizat de midibuzele electrice Rampini/Siemens Alè EL (denumite intern NBA 85) din Viena. Echipamentul pentru incarcare (statia de incarcare, consolele si cablurile de alimentare - un sistem ce da senzatia unei retele de troleibuz) a fost montat in terminalul źelivského, a fost conectat la reteaua de alimentare a tramvaielor din zona si permite incarcarea simultana a mai multor autobuze. Autobuzul stationeaza sub cabluri si este ridicat pantograful, care are doua zone de contact izolate una de alta. SOR si Cegelec lucreaza pentru diminuarea dimensiunilor statiei de alimentare. Mai multe informatii despre statia de incarcare rapida testata la Praga (denumita DOBUDKA): http://www.dobudka.cz/index_en.html.
De mentionat ca autobuzul testat beneficiaza de incalzire electrica.
surse foto: buspress.eu, mhd86.cz, Cegelec, pravapraha.cz, citybus.cz
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.08 kb |
Vizualizat: |
de 16547 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.97 kb |
Vizualizat: |
de 16547 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.35 kb |
Vizualizat: |
de 16547 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.64 kb |
Vizualizat: |
de 16547 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.26 kb |
Vizualizat: |
de 16547 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84 kb |
Vizualizat: |
de 16547 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.28 kb |
Vizualizat: |
de 16547 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.09 kb |
Vizualizat: |
de 16547 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 31 Ian 2016 19:46:37 Titlul subiectului: |
183566 |
|
Autobuzul electric este planificat sa circule maine pe traseul 43, incepand de la ora 7.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 02 Feb 2016 07:22:46 Titlul subiectului: |
183613 |
|
Astazi, 42.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 02 Feb 2016 20:37:29 Titlul subiectului: |
183627 |
|
Maine va fi pe traseul 28, de la ora 6.
|
|
Sus |
|
|
gavril
Data înscrierii: 05/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Apr/2022 Mesaje: 82 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 03 Feb 2016 22:13:32 Titlul subiectului: |
183638 |
|
Și mâine?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 04 Feb 2016 08:16:49 Titlul subiectului: |
183643 |
|
Astazi nu va mai iesi, din pacate, pentru ca, dupa cum deja stiti din ziare, ieri a avut o problema. In ultimele doua zile nu s-a incarcat cum trebuie, desi a stat suficient "in priza", si a iesit din garaj cu 97%, respectiv 85%. Alaltaieri a iesit de pe traseul 42 la 37% (dupa 133 de km) si s-a retras fara probleme, insa ieri, desi pe traseu (28) nu a facut probleme, in timp ce se retragea (baterie la 42%), pe N. Iorga a aparut o eroare la bord si nu mai putea accelera, asa ca a fost tras pe dreapta, ulterior fiind tractat la garaj. Reprezentantii producatorului suspecteaza ca a fost o problema la incarcare si acumulatorii nu s-au incarcat uniform (ma rog, care e realitatea vor vedea ei). Au recomandat ca masina sa fie pusa din nou la incarcat, insa problema nu s-a rezolvat, asa ca astazi nu poate iesi pe traseu. Pe mine ma bucura cumva aceasta situatie, pentru ca, atunci cand noi tehnologii sunt testate, orice problema aparuta si rezolvata la timp este un castig pentru toata lumea. Astept curios sa vad despre ce a fost vorba.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 13 Feb 2016 09:57:16 Titlul subiectului: |
183745 |
|
Subiectul a ramas in aer dupa incidentul de acum doua saptamani si e cazul sa lamurim problema, astfel incat dupa plecarea masinii de la Iasi sa avem o imagine completa si corecta.
Masina se afla in continuare la Iasi, caci nu s-a mai reusit incarcarea ei, desi s-a incercat in fel si chip, conform instructiunilor primite de la reprezentanta SOR, sa se dea de capat problemei. In final a venit o echipa la Iasi si ieri s-a rezolvat misterul. Sunt doua povesti care s-au intamplat pe 3 februarie.
Cum am spus, masina a plecat din garaj cu incarcare 85%, fara a se gasi (atunci) explicatia pentru acest lucru. Evident, celulele nu erau perfect balansate, ceea ce in final a dus la comportamentul pe care l-a avut masina pe drumul spre garaj (e bine macar ca asta s-a intamplat cu ea fara calatori, ca sa nu ramana lumea cu o imagine deformata). In perioada scursa de atunci s-au incercat diverse variante pentru a se incarca acumulatorii, fara nici un rezultat. S-au schimbat chiar si cele doua baterii de 12V, chiar si echipa care a venit a adus un set nou de baterii de 12V, si degeaba. In final s-a descoperit problema de la care a pornit tot sirul asta de evenimente si, asa cum ni se intampla uneori tuturor, nu era vorba de nimic foarte complicat, ci de o banala siguranta de la sursa de alimentare, care a sarit (de la supratensiune). De aceea s-a oprit aparent fara motiv incarcarea in ultima noapte si de aceea nici nu s-a mai putut face reincarcarea de atunci.
Aseara a fost pusa la incarcat, totul a functionat perfect si astazi mai iese o data pe traseu, inainte de a pleca din Iasi. Acum iese pe traseul 42, se duce in Copou si va circula pana in jurul orelor 14-15.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 13 Feb 2016 11:33:29 Titlul subiectului: |
183746 |
|
Masina va mai iesi pe traseele din Iasi pana miercuri inclusiv, deci testati-o!
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 13 Feb 2016 19:42:56 Titlul subiectului: |
183752 |
|
Asadar, astazi a iesit incarcat 100% pe traseul 42 la ora 10 (din Tudor a intrat pe sensul spre Copou) si a revenit la garaj la 14:45 cu bateria la 62%, dupa 80 de km efectuati.
Maine va fi in principiu pe traseul 30, tura de dimineata.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 13 Feb 2016 20:39:31 Titlul subiectului: |
183753 |
|
Imaginile de mai jos nu aduc nimic dpdv tehnic, infatisand un banal autobuz in trafic, insa surprind zilele existentei sale la Iasi. Asadar:
- cateva fotografii din seara zilei de 28 ianuarie, cand autobuzul a fost prezentat la hotelul Ramada participantilor la sedinta URTP desfasurata la Iasi in acea perioada;
- cateva fotografii de astazi, pe traseul 42.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.2 kb |
Vizualizat: |
de 15795 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.93 kb |
Vizualizat: |
de 15795 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.48 kb |
Vizualizat: |
de 15795 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.61 kb |
Vizualizat: |
de 15795 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.74 kb |
Vizualizat: |
de 15795 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.83 kb |
Vizualizat: |
de 15795 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.37 kb |
Vizualizat: |
de 15795 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.85 kb |
Vizualizat: |
de 15795 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.12 kb |
Vizualizat: |
de 15795 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 14 Feb 2016 22:28:58 Titlul subiectului: |
183761 |
|
Astazi a circulat de la 6 la 14:40 pe traseul 30 (plus drumul de la/la garaj), a iesit din garaj cu 100%, a facut 143 de km si a revenit cu 34%. Soferul nu s-a straduit de aceasta data sa-l conduca economic, tocmai pentru a-l testa in diverse conditii de mers.
Maine iese tot in tura de dimineata, pe traseul 36.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 15 Feb 2016 08:36:58 Titlul subiectului: |
183762 |
|
Mi se pare destul de OK 143 km. cu 66% din incarcare.
Pe de alta parte, sunt curios cum evolueaza capacitatea bateriei in timp, presupun ca dupa un anumit numar de cicluri de incarcare/descarcare capacitatea de 100% de atunci va corespunde la 85% din cea de 100% de acum, sa zicem.
S-au furnizat date in acest sens? Ca ar putea parea destul de tentant la o prima impresie, insa s-ar putea ca aceste caracteristici sa nu fie constante in timp.
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Lun 15 Feb 2016 22:14:52, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 15 Feb 2016 09:03:53 Titlul subiectului: |
183764 |
|
Producatorul spune ca autobuzul asta, care e din 2010, are acumulatorii initiali, care, chiar daca masina a avut perioade cand a stat, tot au fost reincarcati complet cand au ajuns la 30%. Cu timpul sigur ca scade capacitatea bateriei, insa deocamdata, in conditii dificile de exploatare, se incadreaza perfect in specificatiile din fisa tehnica. Reamintesc ca producatorul spune ca in conditii normale de exploatare, acumulatorii ar trebui sa tina cca. 6 ani. De asemenea, spune ca a constatat ca in exploatare normala (cu tot cu 4-5 incarcari rapide) capacitatea s-a redus cam cu 2% (deci nu la masina asta).
|
|
Sus |
|
|
liviumarius96
Data înscrierii: 08/Sep/2015 Ultima vizita: 21/Noi/2022 Mesaje: 16 Locație: Baia Sprie
|
Trimis: Lun 15 Feb 2016 21:47:08 Titlul subiectului: |
183772 |
|
Am lucrat prin anii 80 cu baterii de tractiune pentru locomotive de mina . O baterie avea o tona greutate 400 AH la 75 V . Bateria era exploatata la greu si tinea cam trei ani . Capacitatea de incarcare se reducea cam dupa 2 ani jumate si trebuia pusa mai des la incarcat . Cred ca asa este si cu cele de autobuz cand incep sa slabeasca nu mai au mult . Daca bateria nu se incarca atunci cand nu este folosita se distruge .
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 17 Feb 2016 22:03:34 Titlul subiectului: |
183780 |
|
Luni si marti au fost niste balbe in garaj, cauzate din nou de supratensiune, si datele sunt viciate, asa ca n-are sens sa le mai dau (spun doar ca in ambele zile a circulat pe 42). Astazi a circulat pe 43 si ultima semicursa pe 42, de la ora 6 pana la 15, a iesit cu bateria la 100% si dupa 130 de km a revenit la garaj cu ea la cca. 35%.
Maine ne luam la revedere de la acest autobuz, care va pleca la Bistrita, unde va circula, de asemenea, demonstrativ. Dupa Bistrita vor urma: Borsa, Baia Mare, Carei, Zalau, Timisoara si Corabia.
Voi face cat de curand cateva consideratii personale la finalul acestor teste si voi mai prezenta si cateva date interesante de la reprezentantii SOR.
|
|
Sus |
|
|
Cipiotul
Data înscrierii: 29/Dec/2013 Ultima vizita: 12/Aug/2021 Mesaje: 24 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 25 Apr 2016 08:08:15 Titlul subiectului: |
184808 |
|
Radu Czech/Cristina Albu a scris: | Voi face cat de curand cateva consideratii personale la finalul acestor teste si voi mai prezenta si cateva date interesante de la reprezentantii SOR. |
Ceva concluzii de la finalul testarii ne mai puteti prezenta?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 25 Apr 2016 08:38:39 Titlul subiectului: |
184809 |
|
Da, n-am uitat, dar n-a fost timp pana acum pentru a pune cap la cap datele adunate.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|