Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele de transport din Iasi si infrastructura adiacenta
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 36, 37, 38  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 14 Ian 2016 23:24:05    Titlul subiectului: 183307

Ieri, in sedinta Comisiei de circulatie, au fost respinse doua solicitari ale RATP, una vizand eliminarea ocolirii prin stanga a peroanelor statiilor de tramvai din Nicolina-CUG (s-a stabilit doar limitarea vitezei la 30 de km/h), cealalta pentru reinfiintarea statiilor de tramvai Elena Doamna de pe A. Panu si infiintarea de statii de tramvai la Sala Polivalenta. Asadar, acces la transportul public canci, iar despre siguranta calatorilor care asteapta in statii, Dumnezeu cu mila...
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
florin5555



Data înscrierii: 31/Aug/2015
Ultima vizita: 18/Mai/2020
Mesaje: 93
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 15 Ian 2016 13:02:05    Titlul subiectului: 183314

Presupun ca s-a cerut reiinfiintarea statiilor FARA refugii. Acolo trebuie refugii!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 15 Ian 2016 16:18:22    Titlul subiectului: 183322

Multumim ca ne-ai luminat, ca nu eram constienti de asta! S-a cerut reinfiintarea/infiintarea statiilor, asa este, dar in acea comisie s-au purtat si niste discutii.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 01/Feb/2020
Mesaje: 253
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 15 Ian 2016 16:49:34    Titlul subiectului: 183323

florin5555 a scris:
Presupun ca s-a cerut reiinfiintarea statiilor FARA refugii. Acolo trebuie refugii!

De unde concluzia asta? Din "presupuneri"? S-a discutat aici si nu numai de posibilitatea practica actuala de a se construi refugii in ambele locatii fara prea mari probleme. Cum poate propune cineva la traficul intens de pe cele 2 artere(A.PAnu si Palat) statii fara refugii?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cipiotul



Data înscrierii: 29/Dec/2013
Ultima vizita: 14/Mai/2018
Mesaje: 24
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 02 Feb 2016 10:52:42    Titlul subiectului: 183617

Am circulat dimineata cu un tramvai "1 - Dancu - Copou" ... e traseu experimental sau care-i faza? Chiar m-am bucurat ca n-am mai fost nevoit sa "bag talpa" din Piata Unirii pana la Universitate Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 01/Iun/2020
Mesaje: 386
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 02 Feb 2016 11:12:50    Titlul subiectului: 183619

RATP face astfel de experimente de prin 2004 - 2005 dimineata. Dar ar fi misto, daca aceste experimente ar deveni permanente. Adica sa se intercaleze cu 3-ul normal.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 02 Feb 2016 11:35:24    Titlul subiectului: 183620

Nu merge, din mai multe motive:

1. nu e nevoie de unitati suplimentare pe Aurel Vlaicu;
2. din punctul 1 ar rezulta marirea intervalului de urmarire pe 3, prin trimiterea unitatilor intercalat Gara/Copou, ceea ce nu e bine, caci se aglomereaza la Gara;
3. ar fi necesare ajustari si la 1/13 pe unele intervale orare, care si asa circula cu graficele date peste cap din cauza traficului;
4. sunt deja mult prea multe trasee in Copou;
5. e imposibil de intercalat eficient vagoanele care vin din Copou cu cele care vin de la Gara (si asa apar des situatii cand 3 si 13 merg impreuna spre Tatarasi);
6. e imposibil de intercalat eficient vagoanele care vin dinspre Dancu cu cele de pe 1, care vin dinspre Metalurgie, rezultand alte "trenulete".

Deci, nu. Ceea ce face RATP dimineata cu Dancu-Copou e generat de faptul ca totul in orasul asta incepe la ora 8 si de problemele mari cu traficul care impiedica tramvaiele sa ajunga la timp in Tatarasi, ceea ce duce la aglomerarea statiilor si dificultati la preluarea calatorilor. Acolo singura masura realista care trebuie luata este reinfiintarea rondului de la Tatarasi Sud, fapt care ar duce fie la spargerea inelului 1/13, fie la posibilitatea de a gestiona flexibil vagoanele de pe aceste trasee la anumite ore (RATP isi doreste si a cerut reinfiintarea acestui rond).

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 02 Feb 2016 11:44:28    Titlul subiectului: 183621

Intre orele 7 si 8 sunt puse 3 vagoane pe Dancu-Copou si afiseaza, intr-adevar, indicativul 1. Similar, pe 42 se introduc 3 autobuze suplimentare, care intra pe traseu de la Frigorifer catre Copou.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ciubex



Data înscrierii: 20/Apr/2015
Ultima vizita: 05/Feb/2020
Mesaje: 20
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 04 Feb 2016 16:08:13    Titlul subiectului: 183645

Daca se vrea cu adevarat, nimic nu este imposibil.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 04 Feb 2016 16:09:41    Titlul subiectului: 183646

Ai incredere in ce spun, nu e deloc asa... Iti pot arata oricand doresti ca, in cinci zile dintr-o saptamana, cu aceleasi conditii initiale, de fiecare data apar probleme (unele predictibile, altele nu, dar care se pot intampla sau nu intr-o zi sau alta) ce dau peste cap dramatic orice incercare de a jongla cu aceste trasee (fapt care nu e simplu nici in conditii ideale). Exploatarea in transportul public e o arta si nu se face pe presupuneri si impresii, ci pe buna cunoastere a multor aspecte ce tin de functionarea orasului, pe buna cunoastere a teoriilor din domeniu, pe experienta si pe intuitie.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 04 Feb 2016 16:25:23    Titlul subiectului: 183647

Hai sa zicem 3 zile, caci luni si vineri contin si niste elemente ce le fac sa nu fie asemanatoare celor 3 din mijlocul saptamanii.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bitiuscal



Data înscrierii: 19/Mai/2010
Ultima vizita: 08/Feb/2016
Mesaje: 10
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 08 Feb 2016 20:52:31    Titlul subiectului: 183693

Intrebare: la Iasi exista vreun dispecerat de genul celui din poza? (nu asemanator caci acesta este un dispecerat de metrou). Dar un dispecerat in care pe un panou / monitor mare sa fie trecute toate traseele si cam cate mijloace de transport sunt in trafic?


m1_m3_mic_202.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.53 kb
 Vizualizat:  de 5352 ori

m1_m3_mic_202.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 08 Feb 2016 21:31:33    Titlul subiectului: 183694

http://tramclub.org/viewtopic.php?t=11440&start=125

Din pacate, inca nu sunt echipate cu GPS toate vehiculele. Ar fi fost daca o firma nu ar fi contestat intruna vreme de mai bine de 2 ani licitatia, etc., etc., e un subiect discutat si rasdiscutat pe forum. Citeste cu atentie topicul dedicat proiectului ARCHIMEDES.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 08 Feb 2016 21:38:30    Titlul subiectului: 183695

Cam asa arata in urma cu 5 minute situatia de pe trasee in ce priveste vehiculele echipate...


wink.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.2 kb
 Vizualizat:  de 5337 ori

wink.jpg



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 08 Feb 2016 21:56:26    Titlul subiectului: 183696

Cu tot cu statii si un exemplu practic:


winkst.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.19 kb
 Vizualizat:  de 5329 ori

winkst.jpg



winkst2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  35.69 kb
 Vizualizat:  de 5329 ori

winkst2.jpg



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 08 Feb 2016 22:05:44    Titlul subiectului: 183697

Si un exemplu cu situatia din statia T. Vladimirescu (sens spre Centru), respectiv pozitia uneia dintre cele doua masini indicate in statia respectiva:


wink3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  35.8 kb
 Vizualizat:  de 5326 ori

wink3.jpg



wink4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.15 kb
 Vizualizat:  de 5326 ori

wink4.jpg



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 08 Feb 2016 22:25:36    Titlul subiectului: 183698

Tot ca exemplificare, situatia din acest moment pe traseul 19 (exista si posibilitatea afisarii situatiei doar de pe un sens de mers). Pe langa masinile care se vad pe harta mai exista pe traseu una fara GPS (am vazut-o mai inainte pe geam).


wink5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.04 kb
 Vizualizat:  de 5317 ori

wink5.jpg



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
crissbc



Data înscrierii: 13/Iun/2014
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 33
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 11 Feb 2016 10:00:46    Titlul subiectului: 183717

Ar fi ineresant sa existe o aplicatie pentru telefon sa vedem in timp real cand ajunge un mijloc de transport...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 11 Feb 2016 10:33:19    Titlul subiectului: 183718

Pana nu se generalizeaza echiparea vehiculelor cu GPS e oarecum lipsit de sens accesul public. De asemenea, aplicatia e in dezvoltare, pentru adaugarea de noi functiuni (unele pentru uz intern, altele orientate catre public). Dupa finalizarea echiparii, personal nu vad vreun motiv pentru care nu s-ar permite accesul public la ceea ce am aratat mai sus.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
gavril



Data înscrierii: 05/Ian/2011
Ultima vizita: 27/Apr/2020
Mesaje: 82
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 11 Feb 2016 17:36:17    Titlul subiectului: 183722

Cel mai util ar fi afișarea informațiilor în stații pe niște panouri decente, cu LED etc. Vise...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 11 Feb 2016 19:04:26    Titlul subiectului: 183723

De ce vise? Baza exista deja, problema fiind - dincolo de faptul ca inca nu-s echipate toate vehiculele cu GPS - doar de costuri de amplasare si conectare a echipamentelor macar in statiile importante. Altfel, informatia este si acum disponibila in statiile unde WINK a montat monitoare. Sigur ca ideal ar fi sa existe panouri mari, usor vizibile din orice punct al statiei, dar exista nenumarate alte posibilitati de accesare a informatiei (de exemplu, cu un cod QR amplasat undeva in orice statie s-ar putea accesa rapid informatiile legate de acea statie).
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
gavril



Data înscrierii: 05/Ian/2011
Ultima vizita: 27/Apr/2020
Mesaje: 82
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 12 Feb 2016 10:32:44    Titlul subiectului: 183736

Citat:
exista nenumarate alte posibilitati de accesare a informatiei (de exemplu, cu un cod QR amplasat undeva in orice statie s-ar putea accesa rapid informatiile legate de acea statie).
Păi da, că în loc să simplificăm le-am putea complica.
Ca să scanezi un QR ai nevoie de telefon mobil (smartphone musai), legătură la Internet, aplicația care să citească codul. Și mâini libere care să-ți permită să faci asta.
Cred că e mult mai facil să pui un panou pe care toată lumea poate să-l citească Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 12 Feb 2016 11:06:44    Titlul subiectului: 183738

Eu nu am spus ca asta ar fi alternativa la un panou mare cu leduri, ci doar ca posibilitati sunt nenumarate pentru a oferi in paralel acces la informatii pe baza a ce s-a facut pana acum si, cum pe termen scurt este improbabila montarea de panouri electronice in FIECARE statie, pana cand asta se va intampla, un abtibild cu un cod QR care sa te duca la o adresa unde sa poti vedea informatiile legate de vehiculele care urmeaza sa treaca prin statia respectiva e tot mai bine decat nimic. Nu?

In plus, si in lumea de la vest de Romania sistemele electronice de informare in timp real sunt prezente intr-un numar limitat de statii, in majoritatea oraselor singura informatie disponibila despre trafic in cea mai mare parte a statiilor fiind graficul tiparit (stiu, la noi nu exista nici asta, dar am explicat de nenumarate ori de ce nu exista si nu mai reiau acum). Exemplul meu, cu codul QR, poate fi o solutie (fie si doar pentru cei care au cu ce accesa informatia) pentru acces la informatie in timp real din fiecare statie.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi


Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Vin 12 Feb 2016 12:14:20, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
gavril



Data înscrierii: 05/Ian/2011
Ultima vizita: 27/Apr/2020
Mesaje: 82
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 12 Feb 2016 12:12:53    Titlul subiectului: 183739

Dac-o iei așa, da!
Dar unde-l lipim? Din ce-l confecționăm? Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 12 Feb 2016 13:01:57    Titlul subiectului: 183740

Indicatoarele de statie luminoase din CUG si Zona Industriala arata ca macar mici pasi spre o altfel de abordare a lucrurilor pot fi facuti. Daca nu se poate ca-n a doua imagine atasata, macar ca-n prima s-ar putea (zic din nou, asa ceva a existat la Iasi in anii '90, dar putini isi amintesc).


490.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.81 kb
 Vizualizat:  de 4958 ori

490.jpg



IMG_8685.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.56 kb
 Vizualizat:  de 4958 ori

IMG_8685.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 36, 37, 38  Următoare
Pagina 31 din 38

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community