Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri / Articole de presa despre transportul local - Iasi
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 32, 33, 34  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 1005
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 26 Feb 2016 10:10:06    Titlul subiectului: 183871

Ziarul de Iași

26 februarie 2016

An profitabil pentru Iași? RATP mărește de 17 ori bugetul de investiții

AUTOR: ALEX ANDREI


(...) Pe lista de investiții a RATP în 2016 se află achiziția a 30 de autobuze second-hand (4,7 milioane lei), 15 minibuze second-hand (un milion de lei), sistem și camere video de supraveghere (circa 70.000 lei), mașini de numărat bani (9.200 lei), validatoare de bilete (303.000 lei) și o instalație de spălare (122.000 lei).

Veniturile RATP pe 2016 sunt estimate la 97,9 milioane lei, iar cheltuielile la 96,6 milioane lei. Plățile restante ale operatorului de transport sunt de 232,8 milioane lei, în contextul în care RATP are de recuperat creanțe de doar 32,4 milioane lei. În luna martie, pe masa judecătorilor ieșeni va ajunge planul de reorganizare a regiei, principala măsură fiind reorganizarea ca societate comercială, o parte din datorii urmând a fi șterse prin o serie de artificii legislative. (...)”
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 26 Feb 2016 11:13:33    Titlul subiectului: 183874

Cosmin Sandu a scris:
Ziarul de Iasi
Citat:
15 minibuze second-hand

De fapt, midibuze, in genul celui din imaginea atasata. Ideal, de 9,5 metri. Deci, sa nu sara nimeni in sus, nu e vorba de microbuze.



city-busMAN-NM-223---4_big--15121206053363684300.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.46 kb
 Vizualizat:  de 9343 ori

city-busMAN-NM-223---4_big--15121206053363684300.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
paulsback



Data înscrierii: 10/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2020
Mesaje: 96
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 26 Feb 2016 18:23:04    Titlul subiectului: 183877

Ar fi ideale pe 20,50 sau la primele si ultimele curse de pe trasee.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 11 Mar 2016 18:01:07    Titlul subiectului: 184072

Primarul interimar va fi invitat in aceasta seara de la ora 21 la emisiunea "Realitatea romaneasca" de la Realitatea TV, care va fi transmisa din depoul Dacia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 1088
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 11 Mar 2016 19:08:14    Titlul subiectului: 184073

Se pare ca emisiunea a fost anulata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 11 Mar 2016 19:18:21    Titlul subiectului: 184074

Am sunat chiar acum in Dacia si se fac pregatiri in continuare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 1088
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 11 Mar 2016 19:53:51    Titlul subiectului: 184076

Doar ca postul de televiziune a anuntat o editie speciala "Jocuri de Putere" cu Rares Bogdan.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 11 Mar 2016 20:11:20    Titlul subiectului: 184077

Pai, asta o fi emisiunea. Eu m-am luat dupa programul de pe site-ul postului TV pentru titlul emisiunii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 1088
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 11 Mar 2016 20:14:28    Titlul subiectului: 184078

Numai ca ei au anuntat ca vor vorbi despre altceva. Vedem la ora 21:00.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 1088
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 11 Mar 2016 21:04:08    Titlul subiectului: 184079

Da, e clar emisiunea a fost anulata/amanata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 11 Mar 2016 21:06:29    Titlul subiectului: 184080

Mda, Romania e in plina epoca securistica, cand toti vor sa-i asculte pe toti, asa ca... probabil ca emisiunea se inregistreaza in depou si o vor difuza ulterior. Au ratat sansa sa ma uit si eu 2 ore la postul ala...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 1088
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 11 Mar 2016 22:29:35    Titlul subiectului: 184082

Emisiunea se transmite. E acum pe Realitatea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2021
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Mar 2016 08:50:16    Titlul subiectului: 184129

http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/proiect-cum-va-arata-transportul-public-din-ia-i-in-deceniul-urmator--122153.html

Citat:
Printre principalele proiecte prevăzute de PMUD, cu termene de execuție până în 2030, constau în realizarea unei infrastructuri noi pentru tramvaie (7 km), reabilitarea infrastructurii actuale (6,2 km) și amenajarea de linii dedicate pentru tramvaie (14 km) și pentru autobuze (17 km). Totodată, specialiștii propun modernizarea tuturor stațiilor pentru transport public și achiziția a 50 de tramvaie noi și 80 de autobuze noi. Specialiștii au inclus în plan și o reorganizare a liniilor de transport public, inclusiv prin introducerea unei noi linii de tramvai spre complexul ERA.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Mar 2016 09:41:00    Titlul subiectului: 184130

Cu exceptia a vreo 2 puncte de vedere decente, din care reiesea ca persoanele respective (una, insa, nu din Iasi) inteleg cum stau lucrurile in acest domeniu acolo unde exista reglementare normala, restul "dezbaterii publice" a fost un amalgam de tampenii (dar nu cu mult sub nivelul scazut al dezbaterilor - nepublice, si nu stiu de ce - din timpul elaborarii si de dupa elaborarea acestui Plan) si de batut cu pumnul in piept. Vai de steaua lui PMUD, vai de steaua lor ieseni. Apropo de opinia publica, nu a avut nimeni nimic de obiectat cu privire la scoaterea liniei de pe Splai. Iar daca iesenii arata ca nu au nevoie, de ce sa le-o bagi pe gat cu forta?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Mar 2016 09:57:45    Titlul subiectului: 184131

Nu-i nimic, un domn consilier local a tinut sa isi puna in valoare cunostintele acumulate in timpul experientelor sale turistice, asa ca daca visati monoraiuri taind Iasul in lung si-n lat, sa nu va rusinati, sa stiti ca se-ntampla si la case boieresti (sau baronesti?!).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
florin5555



Data înscrierii: 31/Aug/2015
Ultima vizita: 18/Mai/2020
Mesaje: 93
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Mar 2016 20:36:22    Titlul subiectului: 184136

http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/--122182.html


"Reacții la dezbaterea legată de viitorul transportului ieșean: Soluții aruncate cu furca fără contact real cu orașul

O primă reacție a venit din partea Asociația "Prietenii Tramvaiului" Iași:
Redeschiderea tronsonului Podu Ros - Podu de Piatra, pe SOSEAUA NATIONALA??? Aceasta este traversata de o gramada de utilitati, precum sistem de canalizare, alimentare cu apa si energie termica. De ce sa nu pastram actualul amplasament si sa refacem legaturile din Podu Ros si sa infiintam doua racorduri dupa cum a propus Asociatia "Prietenii Tramvaiului" Iasi"."

Sper sa se refaca racordarile in P.Ros.
Dar Tramclub nu are nimic de zis...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Mar 2016 21:34:30    Titlul subiectului: 184139

Asociatia Tramclub nu se poate urca peste dorintele comunitatii. Comunitatea a avut ieri ocazia sa se exprime cu privire la acest subiect si s-a exprimat, prin acceptare tacita. In concluzie, Asociatia Tramclub nu poate decat sa constate ca iesenii considera ca acea linie nu le este necesara si sunt de acord cu eliminarea ei. Pentru schimbarea perceptiei opiniei publice nu sunt suficiente cateva minute (sub 5) de reactie intr-o sedinta si nici epistole si comunicate de presa, ci campanii sustinute, de durata, pentru ca problematica este complexa si nu poate fi extras din context si prezentat hodoronc-tronc subiectul "linia de pe Splai". Este o problema uriasa de mentalitati si, pana cand comunitatea nu va fi dispusa sa inteleaga, sa constientizeze ce inseamna cu adevarat viata intr-o comunitate, orice nu este altceva decat actiune pompieristica. Uneori oamenii trebuie sa fie lasati sa se loveasca cu capul de pragul de sus ca sa realizeze ca modul lor de viata este gresit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Mar 2016 21:38:25    Titlul subiectului: 184140

Deci, pe scurt, daca lumea dorea linia de pe Splai, ieri ar fi trebuit sa fie neincapatoare intrarea in Primarie de oameni revoltati ce au ocazia sa se exprime in fata autoritatilor si sa le zica macar ca e mult mai rau acum cu autobuzul 5 prin trafic decat era inainte cu tramvaiul 5. Nici vorba de asa ceva, deci hai sa nu fim ipocriti!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 1088
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 17 Mar 2016 10:08:36    Titlul subiectului: 184145

Acum un an de zile am invitat pe Facebook la un protest pentru salvarea tramvaiului 5. Mi s-a raspuns in doi peri si am fost luat la misto. ONG-urile nu pot face foarte multe. Cel mult pot sa organizeze campanii de informare, sau proteste. Dar pentru proteste e nevoie de oameni, oameni care sa creada in lucrul pentru care protesteaza.

Trec zilnic prin zona si vad mereu la ore de varf autobuzul 5 plin. Si mereu ma gandesc in sinea mea, ca un tramvai ar fi fost aur la ora asta, mai ales ca linia inca exista. Si va exista inca ceva vreme, pana cand cineva sa isi dea seama ca nu e bine ce se petrece.

Apropo, cum ar sta 2 GT8 la semafor pe strada Palat? Asa, ca side-effect al dezafectarii liniei de pe Splai Bahlui.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 17 Mar 2016 11:57:36    Titlul subiectului: 184148

Partea legata de transportul public din PMUD sufera de 2 probleme majore: 1. nu se delimiteaza rolul tramvaielor de cel al autobuzelor si 2. nu s-au identificat corect fluxurile de calatori si inlantuirea de tronsoane cu incarcare relativ constanta ce pot forma traseele. Pentru ca am vazut ca persoanele care au coordonat realizarea acestui Plan au cel putin cunostintele de baza din acest domeniu (ma refer la baza teoretica normala) si alcatuirea pur teoretica a retelei de tramvai, in varianta cea mai buna propusa, respecta regulile organizarii eficiente si, de asemenea, stiind ca aceasta structura de trasee a fost inclusa in simularea facuta cu o aplicatie soft specializata, extrem de complexa (VISUM), nu pot decat sa ma gandesc ca motivele care au dus in final la variante nesatisfacatoare (dar, repet, pe baza teoriei din domeniu, nu a dorintelor celor care habar nu au cum se face organizarea retelei de transport, sunt fixati pe organizarea comunista si cea actuala si nu au capacitatea de a intelege altceva) tin de diverse constrangeri (in special legate de datele prelucrate, dar nu numai).

Ma incanta foarte tare, de exemplu, linia propusa pana la gara Socola (de fapt, pana la pasajul Socola, caci acolo se poate face un terminal complex, cu pasaj subteran care sa lege o constructie P+R de bucla de intoarcere a tramvaielor si de peroanele garii, evident, cu o salubrizare si reconfigurare totala a acelei zone sinistre de acum, cu posibilitatea recuperarii si redarii acesteia in mod functional orasului). In terminalul unde ar intoarce tramvaiul ar intra autobuzele de alimentare/defluire ale unei linii urbane de Bucium si unei linii urbane de Poitiers (care ar merge mai departe, pe str. Bucium, pana la Baza 3, pentru alimentare/defluire a liniilor de tramvai de Tatarasi, Tudor si Dacia), plus autobuzele liniilor din ZMI. La acestea se pot adauga si calatorii trenurilor urbane care vor avea oprire in gara Socola (se vede, astfel, ca gara este in cazul asta doar un reper in zona, nu principalul obiectiv care da calatorii pentru tramvaie si autobuze, cum cred cei ce nu inteleg nimic din nimic si scriu epistole si comunicate). Tramvaiele care ar avea capat de linie la pasajul Socola ar merge, in mod firesc, spre Centru, unde va fi un tronson ce va strange marea majoritate a liniilor de tramvai, asigurand transbordari eficiente, ramanand de vazut daca mai departe se va merge in Copou sau spre Gara/Canta (aici trebuie verificate si comparate inlantuirile de tronsoane, de aceea nu spun clar care ar fi capatul traseului "de Socola" - asta e un alt aspect ce nu se intelege mai deloc in Romania, din cauza metehnelor organizarii vechi si prezente: nu conteaza atat de tare intre ce capete pun un traseu, caci putini spre deloc vor parcurge acel traseu intre tronsoanele terminale, ci e mult mai important sa se organizeze aceste trasee pe baza inlantuirilor de tronsoane cu cerere relativ constanta). Citesc intr-un ziar ca nu stiu ce presedinte de ONG tipa ca din gura de sarpe ca unirea traseelor 3 si 6 propusa in Plan ar fi o prostie. Nu, baiete, este un lucru ce corespunde intru totul organizarii normale si eficiente, pe baza a ce am spus mai sus.

Problema traseelor de autobuz este una extraordinar de mare, caci nu se intelege faptul ca reteaua de trasee de autobuz trebuie sa contina rute secundare scurte, ce patrund adanc in zone rezidentiale si de afaceri pentru a alimenta/deflui reteaua de tramvai, si trasee principale, ce asigura legaturi cu nodurile principale ale retelei de tramvai din zone ce nu au acoperire buna cu reteaua de transport electric. Aceste trasee presupun si un parc redus, intrucat multe dintre traseele secundare pot fi operate chiar si cu unul sau doua autobuze sau midibuze. De asemenea, parcul de tramvaie, intr-o organizare axiala a retelei, poate fi redus semnificativ (dar, sigur, dotat cu unitati de mare si medie capacitate, conform necesarului de pe traseele stabilite), rezultand eficienta.

Deci, cam asa functioneaza ceva normal, coerent, nu cu trasee de oriunde pana oriunde si cu autobuze jucand rol de tramvai si viceversa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 17 Mar 2016 12:10:51    Titlul subiectului: 184149

Un alt mare semn de intrebare pentru mine este eliminarea liniei de tramvai spre Tomesti, ruta ce are si acum cerere in varianta autobuz, dar si potential urias pentru viitor, caci Zona Industriala Est si cea rurala de dupa rondul din Tutora nu vor ramane la nesfarsit asa cum sunt astazi, ci vor renaste si se vor dezvolta. Este extrem de surprinzatoare incapatanarea de a nu include aceasta linie in Plan (una dintre cele doua axe est-vest).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 17 Mar 2016 12:25:11    Titlul subiectului: 184150

Sunt convins ca pentru multi este extrem de socant sa li se spuna ca turma de trasee de autobuz de astazi din zona Frigorifer ar putea fi inlocuita foarte bine cu 2-3 trasee de autobuz (dintre care cel mult unul ar merge spre Cotnari) si cu un traseu de tramvai. Insa, daca vrem civilizatie si normalitate, trebuie sa incepem sa fim deschisi la lucruri pe care le-am fi crezut pana acum imposibil sa fie altfel. Nu poti evolua doar redesenand marcajele de pe o strada si doar mutand un traseu actual dintr-un manunchi pe o strada paralela, schimbarea trebuie sa fie profunda si sa tina de principii (care sa fie si corecte). Un calculator nu exista doar daca ruleaza pe el Windows, un telefon inteligent nu exista doar daca ruleaza pe el Android. La fel e in orice domeniu si tot ce e necesar e capacitatea de a accepta sa incerci altceva ce potential poate fi mai bun.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 17 Mar 2016 12:49:52    Titlul subiectului: 184151

Si un ultim aspect: refacerea retelei de transport public este in stransa legatura si cu investitiile majore, indraznete, ce sunt necesare ca aerul si trebuie pornite cat mai repede cu putinta pentru reconfigurarea circulatiei auto si pietonale in oras si in jurul sau. Doar parcari noi desenate cu bidineaua pe asfalt la nivelul solului si sensuri unice pe strazile actuale si atat nu rezolva absolut nimic decat poate pe termen scurt. Orasul are nevoie de adevaratele lucrari de arta, nu de flinticuri cu impresie de opere de arta pentru cei ce nu pot cuprinde mai mult cu mintea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 1088
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 17 Mar 2016 14:23:55    Titlul subiectului: 184152

Eu cred ca unirea 3 cu 6 nu este benefica. O sa imi si argumentez decizia. Sa spunem ca un 6 pleaca din Dacia si se umple pana la Gara. El se va goli in Piata Unirii, la Teatru si in Cucu. Un 3 se umple la Gara si incepe sa se goleasca serios abia in statia Piata Chirila. Si se se umple putin si la statia Doi Baieti, unde preia de pe 11 si 27. Un singur vagon nu cred ca ar suporta atat de multa incarcare, mai ales pe zona Gara - Tg. Cucu (pentru ca un 3 se mai umple si din Piata Unirii).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 17 Mar 2016 14:36:40    Titlul subiectului: 184153

Tocmai aici e ceea ce nu intelegeti, ca tramvaiul nu e ca autobuzul. Pentru a fi eficient, tramvaiul trebuie sa duca mase mari de oameni pe distante lungi, cu schimb in diverse puncte. Tu vezi tramvaiul sub forma unui GT 4 de marime ceva mai mare decat a unui autobuz standard. Or, priveste cum arata sistemele de transport public de la vest de Romania si intelege ca tramvaiele din Vest nu sunt lungi de frumusete, ci din motive practice. De aici vine si eficienta in organizarea, exploatarea si intretinerea parcului. Un parc de cca. 70 de tramvaie de capacitate medie si mare acopera perfect (cu tot cu ranforsari, rezerve si vagoane imobilizate temporar din diverse cauze) o retea de cca. 6 trasee axiale. De asemenea, un parc de autobuze organizat dupa principiile normale de la vest de Romania (care sunt reglementate de teoria din domeniu, nu sunt inventii ale unora si altora din orasele respective) ajunge la maxim 100 de autobuze si midibuze pe o structura de genul celei care ar fi necesara la Iasi. Luati si cititi carti, incercati sa creati modele ce se potrivesc Iasului pe baza a ceea ce cititi si abia apoi exprimati-va punctul de vedere, bazat pe ceva concret, nu pe niste perceptii pe care le credeti corecte. Repet, 3 cu 6 impreuna este ceva firesc (si e o varianta de axa est-vest), se face pe acest traseu axial o inlantuire extraordinar de buna de tronsoane cu incarcare relativ constanta si cu multe puncte de schimb de calatori. Evident ca un astfel de traseu nu se face cu vagoane GT 4 solo, dar de ce gandim totul prin prisma a ce exista si nu prin prisma a ce este necesar pentru a avea mai binele dorit?

Am postat in urma cu cateva luni o harta cu o schita de retea de tramvai pe care am construit-o pe baze stiintifice. Incercati sa o intelegeti prin prisma a ce am explicat mai sus. Pe ea urmeaza dupa aceea construirea retelei de trasee de autobuz.


Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Joi 17 Mar 2016 14:42:14, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 32, 33, 34  Următoare
Pagina 26 din 34

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community