Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 14 Feb 2012 01:03:06 Titlul subiectului: |
153126 |
|
Casare la pret de fier vechi care oricum este mai mare decat ar avea intentia vreo regie din tara sa plateasca pe ele. Erau vremuri cand credeam ca un Vaslui sau Tg. Jiu s-ar bucura de astfel de relicve, insa m-am inselat. Nimeni nu doreste achizitionarea unor masini rulate in tara, decat in urma unei eventuale donatii.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 14 Feb 2012 10:00:29 Titlul subiectului: |
153129 |
|
NightWishMaster a scris: | Nu pot fi vandute la preturi mici catre alte regii din tara (gen Galati)? |
(Partial off-topic) Desi la Galati Rocar-urile de Simon au facut o impresie buna iar 212 E desi n-au circulat se stie ca sunt robuste si fiabile, urbea noastra are alte orientari in ceea ce priveste achizitia de mijloace de transport.
Intr-adevar, vorba lui radu, cunostiinta cu autogenul este cea mai posibila varianta. Nu stiu daca la Constanta s-a efectuat licitatie publica pentru troleibuze... Chiar daca s-ar fi facut, la nivel local, nimeni n-ar avea interes sa le achizitioneze fiindca vorba aia, "nu te poti apuca de-o afacere privata cu un mijloc de transport cu deplasare limitata".
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Mar 17 Apr 2012 12:27:18 Titlul subiectului: |
155062 |
|
Din cele 15 Rocar De Simon aflate in parcul rece au disparut 2 troleibuze. N-am inca nicio informatie despre ce s-a intamplat cu ele.
|
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Mar 14 Aug 2012 10:02:54 Titlul subiectului: |
158084 |
|
In curtea RATC-ului se mai gasesc doar 10 din cele 15 ROCAR 412E. Unde or fi disparut, ca niciun angajat nu stie nimic!
Dar, in ideea ca au luat drumul altui oras din Romania, cum de n-a observat nimeni nimic in vreunul dintre orasele noastre?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 14 Aug 2012 11:33:20 Titlul subiectului: |
158087 |
|
Hai sa ne gandim! La Cluj, de exemplu (deci ia ce spun ca exemplu, nu ca pe un fapt cert), sunt doua troleibuze de acelasi tip. Ce te face sa crezi ca, daca intr-adavar, au "disparut" 5 masini la Constanta, acestea nu au ajuns, sub forma de piese de schimb, la Cluj?! Nici KT-urile n-au pierit in van, te asigur.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 14 Aug 2012 12:00:37 Titlul subiectului: |
158089 |
|
Sustin afirmatiile colegului Radub. Sunt lucruri de care stiu putini din autobaze (de regula cei implicati in astfel de procese) si-si tin gura fiindca, in cazul in care s-ar afla ceva... mai putin placut pentru "unii ochi", ei sunt primii pe care ar cade vina si care ar avea de suportat posibile sanctiuni interne (daca te scoate sefu' al mare de la inima, serviciul poate deveni un iad).
Au existat, exista si vor exista intelegeri si schimburi intre regiile de transport din tara, fie ca sunt subventionate de stat sau apartin operatorilor privati. E neoficial dar benefic.
Pe de alta parte, nu e vorba doar de modele similare... Rocar-ul a avut multe echipamente comune pe tipurile de mijloace de transport fabricate, astfel, exista piese de la un troleibuz care pot fi montate si la un autobuz (suspensii, bloc optic, elemente de transmisie, piese ce tin de configuratia exterioara sau interna - salon, cabina, dotari conexe...). Desigur, gradul mai mare de profit se inregistreaza atunci cand operezi schimbari masive pe model similar dar asta nu marcheaza excluderea variantei unor livrari pe bucati, functie de cerinte.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 09 Apr 2013 20:14:34 Titlul subiectului: |
163914 |
|
Are cineva informatii actuale cu privire la troleibuzele Rocar ale RATC? Acestea mai exista sau au disparut toate? Si daca mai exista, cate la numar?
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Mie 10 Apr 2013 13:26:04 Titlul subiectului: |
163939 |
|
Mai usor patrunzi in curte la NATO, cred, decat in curtea RATC-ului constantean, in cladirea de birouri poti intra dar sa te plimbi prin curte sau sa ajungi la marginea autobazei, langa gardul unde sunt parcate ROCAR De Simon-urile, sansele sunt foarte mici. In schimb, de pe strada Industriala ce delimiteaza autobaza, se pot zari ,cu oarecare dificultate circa 12 troleibuze ROCAR De Simon si vreo 3 DAC 212E. Dar cum toata lumea stie ca au fost 15 De Simon ( #625 > #639 ), unde or fi celelalte ? Mai ales ca erau toate 15 functionale , nu bune de dat la fier vechi !
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Joi 11 Apr 2013 08:54:56 Titlul subiectului: |
163948 |
|
In orice caz Clujul nu le-a cumparat. Iata un raspuns oficial din partea RATUC, legate de aceste troleibuze.
Achizitia de troleibuze disponibile la Constanta nu este o solutie prea fericita; Le cunoastem, si noi avem astfel de troleibuze si speram sa le putem inlocui cu altele noi.
Sef Serviciu Tehnic
Ing. Dobos Niculae
Deci iata aceste troleibuze care chiar daca aveau un aspect frumos si erau functionale, din punct de vedere tehnic nu sunt cele mai rasarite, deci clar nu au ajuns la Cluj si este clar ca si RATUC in viitor, doreste sa scape de cele 2 Rocaruri de Simon ale sale.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Sâm 13 Apr 2013 09:33:33 Titlul subiectului: |
163984 |
|
Tipic romanesc ! Preferam sa achizitionam ce arunca vesticii europeni ! Oricum, nu-i nicio probleme, poate in 2016, alege lumea alt primar, si acela va avea alte orientari in privinta transportului electric, nu ca acesta , care acum umbla cu Loredana Groza in turneu prin tara, sa-si promoveze "ideile lui marete" in ceea ce priveste statiunea Mamaia ! DOAMNE, cum de-i mai suporti pe unii dintre noi ???
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Sâm 13 Apr 2013 19:11:22 Titlul subiectului: |
163986 |
|
E greu de crezut ca in orasele unde s-a desfiintat infrastructura electrica sa mai primeasca una noua. Sunt cazuri foarte izolate si acelea in locuri unde aceasta exista(Vaslui, Baia Mare). Trist, dar adevarat.
|
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Vin 26 Apr 2013 11:24:03 Titlul subiectului: |
164227 |
|
In sfarsit, un inginer al RATC-ului, mi-a marturisit, sub protectia anonimatului, ca 5 din cele 15 troleibuze ROCAR De Simon, au fost taiate si date la fier vechi, deoarece nu mai erau COMPLETE ! ! ! Nici cele 10 ramase, nu pot fi puse in circulatie imediat, necesita anumite piese ! ! ! Iar in ceea ce priveste DAC-urile 212E, nu mai "traieste" vreunul !
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 28 Apr 2013 12:02:00 Titlul subiectului: |
164267 |
|
Deci, dupa toate probabilitatile, vor ajunge toate la fier vechi. Daca nu sunt in stare sa le asigure paza.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Joi 17 Apr 2014 14:27:07 Titlul subiectului: |
172449 |
|
Ultimele 10 Rocaruri de Simon mai sunt in curtea RATC sau au fost casate intre timp?
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 27 Ian 2015 22:06:14 Titlul subiectului: |
176758 |
|
Am citit pe forumul Transport Public ca cele 10 Rocaruri de Simon au fost cumparate de catre cei din Piatra Neamt si vor circula acolo.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 28 Ian 2015 01:06:52 Titlul subiectului: |
176764 |
|
Ai putea te rog sa dai un link?
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Vin 17 Apr 2015 08:27:17 Titlul subiectului: |
178627 |
|
Am reusit sa fotografiez printre gratiile gardului ce inconjoara curtea RATC-ului ,troleibuzele ramase aici, dar fotografia este de proasta calitate. ROCAR-urile DeSimon sunt in numar de 9. In aprilie 2013,s-a zvonit ca s-au taiat la fier vechi (de ce oare ?) 5 bucati, de unde deducem ca din cele 15 care au circulat in Constanta, doar unul singur a fost achizitionat cu 6000 Euro (o fi adevarat ?)de societatea de transport din Piatra Neamt, unde de altfel a si primit noul numar de parc: 158. Din cele 9 existente in curtea RATC-ului, unul nu are geamurile din fata, toata partea frontala fiind acoperita cu o musama neagra. Pe acesta ,l-as dona Puscariei Rahova, sa-l puna in curte si sa-l cazeze acolo pe primarul (suspendat momentan ,speram definitiv !)Mazare, care se plange ca nu poate dormi de sforaiturile lui Vanghelie ! Off ,cand ma gandesc cate am patimit in acesti 15 ani de "domnie" a lui Raducu !
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 20 Iul 2015 11:30:51 Titlul subiectului: |
180357 |
|
Niste poze superbe, dibuite pe flickr:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
958.39 kb |
Vizualizat: |
de 20687 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.12 MB |
Vizualizat: |
de 20687 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
999.67 kb |
Vizualizat: |
de 20687 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 29 Feb 2016 11:46:59 Titlul subiectului: |
183909 |
|
Am o intrebare. Reteaua din fostul depou de troleibuze din Inel II mai exista sau a fost si aceea desfiintata?
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Sherifu
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 07/Ian/2020 Mesaje: 62 Locație: Constanta
|
Trimis: Mar 01 Mar 2016 02:45:12 Titlul subiectului: |
183923 |
|
A fost defrisata si aceea inca de atunci, impreuna cu toata reteaua de peste tot.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 01 Ian 2018 06:08:36 Titlul subiectului: |
193057 |
|
O completare legată de 494.
Cu respectivul am avut o experiență puțin cam neplăcută în anul 1985. Șoferul așa l-a bruscat încât o copilă cam de vârsta mea (și care ținea gura întredeschisă) a dat, efectiv, cu dinții în mâna mea. Și cred că doar norocul a făcut ca acea fată să aibă incisivii frontali intacți în urma impactului. Circula pe linia 41, sens spre gară, iar eu așa țin minte că stăteam în zona articulației, pe unul din cele două capace semicirculare. Prin 1996 (cu aproximație) am mai călătorit cu el și am avut o altă experiență, de astă dată pitorească: scaunele erau de tip scoică, de culoare albastră (ca și la autobuzele cu numere de parc 94xx), dar montate pe cadrele originale. Nu mai văzusem așa ceva până atunci. Mă întrebam: era atât de greu să pună un șezut și un spătar din piele / mușama, cu burete în interior? 494 chiar trebuia batjocorit? Șeful de coloană chiar nu a putut interveni când a văzut "improvizația" făcută de cei de la atelierele unde a fost reparat troleibuzul?
|
|
Sus |
|
|
Sherifu
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 07/Ian/2020 Mesaje: 62 Locație: Constanta
|
Trimis: Mar 02 Ian 2018 18:03:18 Titlul subiectului: |
193074 |
|
Erau destui soferi constanteni de troleibuze care mergeau destul de brutal. Chiar discutand cu un fost director al RATC din anii '90, care mi-a fost mai tarziu profesor, despre faptul ca unii soferi de autobuze merg tot asa foarte brutal, spunea ca majoritatea sunt fosti soferi experimentati de troleibuz care au luat categoria D si trecut pe autobuz. Si sunt, deci, obisnuiti sa mearga la fel ca si cu motorul electric... nefiind obisnuiti cu frana de motor.
In multe din troleibuzele constantene au fost facute improvizatii. Dupa cum aveau sau nu aveau piese. De multe ori reparatiile se faceau mai temeinic sau mai rau in functie de cum se intelegeau soferul si cei ce efectuau reparatiile. Si-apoi seful de coloana nu stiu daca putea decide in ce mod doreste a se repara un troleibuz. Dat fiind ca oricum reparatiile se faceau in acelasi garaj. Nu se duceau la URAC sau in alta parte, asa cum se proceda in Bucuresti.
Intrebarea mea este de unde au luat modelul acela de scaune care aparusera in urma cu putin timp. Chiar si puse pe cadru vechi. Ce troleibuz sau autobuz au defrisat ? Mi-e greu sa cred ca puteau cumpara scoicile de scaune noi direct de la fabrica.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mar 16 Ian 2018 21:17:14 Titlul subiectului: |
193243 |
|
Nu imi vine acum in minte, dar daca au avut scoici pe 117E, de la fabrica le luau, sau poate de la alte regii (desi cred ca le-ar fi tinut pentru nevoilor lor).
Nu erau magazine de piese ca la Dacie, dar puteau face comenzi de piese.
Dar iarasi revin la intrebarea originala lol. Scoicile erau mai scumpe decat placajul, care puteau la o adica sa-l faca din mai nmic.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
|