|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Vin 19 Sep 2014 20:14:06 Titlul subiectului: |
174786 |
|
sorinache96 a scris: | Se pare ca în momentul in care toate FBW-urile noi vor fi funcționale acestea vor circula exclusiv pe linia 8 iar Volvo-urile pe restul linilor. | Probabil ca la inceput asa va fi, si FBW-urile vor circula doar pe linia 8, insa dupa o vreme is convins ca le vor introduce si pe celelalte linii. Asa s-a intamplat si cu Volvourile, la inceput au fost introduse doar pe linia 8, insa dupa cateva luni au inceput sa circule si pe celalalte linii.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
BV2002
Data înscrierii: 28/Oct/2013 Ultima vizita: 01/Dec/2017 Mesaje: 9 Locație: Brasov
|
Trimis: Joi 25 Sep 2014 15:00:22 Titlul subiectului: |
174853 |
|
Imi cer scuze de pe acum pentru lipsa pozelor, dar la momentul respectiv nu eram in posesia unui aparat calitativ rezonabil, si nu avea sens sa imi bat capul cu asta. Voi reveni si cu poze, poate saptamana viitoare.
In schimb am pus cap la cap o lista cu tot ce mai misca prin Brasov la ora actuala plus o mare parte din ce se afla in depou. Este vorba de data de miercuri, 17.09.2014, in tura de dupa-masa.
Troleibuze (sau inlocuitor) pe traseu:
Linia 3 : 758
Linia 5b: 759
Linia 7 : 71, 756
Linia 10: 66
Linia 11: 307
Linia 30: 308, 69
Linia 33: 306
Linia 8 : 120, 62, 127, 763, 130, 126, 123, 65
Troleibuze in depou:
FBW noi (5 bucati): 121, 122, 124, 128, 131
FBW vechi (5 bucati): 33, 34, 51, 54, 58 (toate descompletate, e foarte posibil sa gresesc unele numere deoarece erau foarte departe)
Volvo (6 bucati): 63, 64, 67, 68, 70, 72
Renault (5 bucati): 264, 270, 280, 309, 311
G&S (1 bucata): 813 (nu am idee ce se intampla cu 808 si unde e, poate e inauntrul unui atelier)
P.S. In dimineata urmatoare (joi 18.09.2014) l-am vazut pe 311 pe linia 30, deci se pare ca functioneaza si el.
|
|
Sus |
|
|
BV2002
Data înscrierii: 28/Oct/2013 Ultima vizita: 01/Dec/2017 Mesaje: 9 Locație: Brasov
|
Trimis: Joi 25 Sep 2014 15:25:20 Titlul subiectului: |
174854 |
|
Deci bilantul transportului electric in orasul nostru ar cam sta in felul urmator:
FBW noi (10 bucati): 120, 121, 122, 123, 124, 126, 127, 128, 130, 131
(dintre ele am vazut la traseu doar 120, 123, 126, 127, 130)
FBW vechi (5 bucati): 33, 34, 51, 54, 58
(descompletate, probabil nu mai functioneaza nici unul)
Volvo (11 bucati): 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72
(functioneaza toate in afara de 67, chiar si 62 care inteleg ca are cei mai multi kilometri la bord)
Renault ex Limoges (6 bucati): 306, 307, 308, 309, 310, 311
(din cate stiu eu cicula toate in afara de 309)
Renault ex St. Etienne (? bucati): 264, 270, 280
(au fost intr-o stare groaznica de cand au sosit, nu mai circula nici unul)
G&S (2 bucati): 808, 813
(nu stiu care e situatia lui 808, am inteles ca inca mai are sanse de supravietuire)
TOTAL:
Troleibuze articulate (10 FBW + 10 Volvo + 2 G&S): 22
Troleibuze scurte (5 Renault): 5
(asta in zilele bune...)
|
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Joi 25 Sep 2014 20:35:31 Titlul subiectului: |
174855 |
|
808 ul are probleme cu franele si probabil ca e in atelier.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Vin 26 Sep 2014 06:24:02 Titlul subiectului: |
174856 |
|
Eu nu inteleg de ce mai introduc si autobuze in paralel cu troleibuzele pe diverse linii, in timp ce 6 troleibuze Volvo lucreaza intr-o singura tura iar apoi stau fara nicio problema in garaj. De ce nu introduc toate Volvourile concomitent? Pentru ca astfel nu ar mai fi nevoie si de autobuze. De asemenea nu inteleg de ce se planifica Volvouri pe linii precum 7 sau 10, in timp ce pe linia 8 continua sa fie planificate autobuze MAN solo in paralele cu troleibuzele. Pe linia 8 nici macar in timpul vacantelor nu fac fata autobuzele solo, in vara cand am vizitat Brasovul erau neincapatoare. In alta ordine de idei, s-a inteleg ca 813 este activ? Pentru ca din cate stiu 808 nu a luat ITP-ul din cauza franelor si de aceea este la reparatii.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 26 Sep 2014 14:51:20 Titlul subiectului: |
174860 |
|
Sunt introduse autobuze pe lini de troleibuz din lipsa șoferilor, mai ales ca urmeaza să plece alti soferi sau ies la pensie.
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Sâm 27 Sep 2014 00:10:47 Titlul subiectului: |
174861 |
|
Troleibuzele ar putea fi oricand inlocuite cu autobuze. Ele mai sunt mentinute intocmai pentru a deservi niste obligatii: si ultimele troleibuze sosite au fost aduse politic dupa ce acestea au zacut mai bine de 2 ani in curtea Omnibus din Selimbar. Cand au fost aduse Berlieturile cu2 si 3 usi ele existau deja. Au fost achizitionate acum pt ca nici o regie nu le mai dorea. Acelasi lucru s-a intamplat si la Medias.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Sâm 27 Sep 2014 09:14:56 Titlul subiectului: |
174863 |
|
sorinache96 a scris: | Sunt introduse autobuze pe lini de troleibuz din lipsa șoferilor, mai ales ca urmeaza să plece alti soferi sau ies la pensie. | Daca tot este lipsa de personal, de ce nu se fac angajari, sau de ce nu sunt mutati soferi de pe autobuze pe troleibuze? Pacat ca niste troleibuze in perfecta stare de functionare stau in garaj.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Sâm 27 Sep 2014 10:59:06 Titlul subiectului: |
174864 |
|
Problema e ca nimeni nu vrea să vina pe salariul existent, iar soferii de autobuz nu vor sa urce pe troleibuz.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 29 Sep 2014 06:13:19 Titlul subiectului: |
174881 |
|
sorinache96 a scris: | iar soferii de autobuz nu vor sa urce pe troleibuz. |
Pai cum adica nu vor? In Brasov nu exista sefi de coloane, autobaze, sectii, care sa dea dispozitii de genul "Incepand cu data X, soferii X, Y, Z etc vor fi mutati de pe autobuze pe troleibuze". Cum adica in Brasov soferii pot face ce vor? De exemplu si la Cluj au fost cazuri in care unii soferi au fost mutati de pe autobuz pe troleibuz sau chiar si invers de pe troleibuz pe autobuz fara sa le convina, insa nu au avut ce sa faca pentru ca au fost anuntati ca daca nu accepta mutarea vor fi disponibilizati.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 20 Oct 2014 01:17:33 Titlul subiectului: |
175235 |
|
Scuze Volvo că te contrazic aici, dar tu ai habar cât e de greu să conduci un troleibuz ? Nu e pur și simplu că poți muta un șofer de autobuz pe troleibuz. Arată la fel dar funcționează total diferit ! Nu e de loc ușor să conduci un troleibuz. Și e total diferit față de un autobuz.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 22 Oct 2014 16:17:15 Titlul subiectului: |
175282 |
|
Stiu ca e total diferit si e foarte dificil sa conduci un troleibuz, dar cativa soferi de pe autobuze ar putea fi instruiti pentru a putea trece pe troleibuze.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Dum 26 Oct 2014 15:42:01 Titlul subiectului: |
175308 |
|
808 -ul a luat ITP-ul si incepand de ieri e din nou la traseu pe linia 30.
|
|
Sus |
|
|
Volvo 65
Data înscrierii: 29/Oct/2008 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 137 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 23 Feb 2016 15:09:42 Titlul subiectului: |
183842 |
|
Zilele trecute a iesit gresorul, Rocar-ul 84, la strada si toata reteaua a fost gresata. Iata mai jos o poza cu el din zona Onix
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
199.21 kb |
Vizualizat: |
de 16034 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
MarianS28
Data înscrierii: 16/Feb/2016 Ultima vizita: 02/Apr/2017 Mesaje: 5 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 24 Feb 2016 09:18:03 Titlul subiectului: |
183847 |
|
Gresorul a fost prezent cel putin 3 zile pe strazile orasului
|
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Mie 24 Feb 2016 11:06:15 Titlul subiectului: |
183848 |
|
Arata nemaipomenit de bine ! Felicitari !
|
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Sâm 05 Mar 2016 21:38:08 Titlul subiectului: |
184009 |
|
Pana la urma gresorul a iesit 4 zile la rand.
121 a cazut si el cu retarderele, pacat de troleibuz ca era cel mai bun
122 nu-i functioneaza retarderele dar circula zilnic. La fel si 120
124 nu a luat ITP-ul
126 a fost completat!!!! Inca nu a iesit in probe
128 tot defect cu retarderele e, si a inceput sa fie descompletat
62 a inceput sa circule zilnic
63, 64, 68 tot fara frane sunt
306 e tot defect
808-ul circula zilnic. Cel putin pana la sfarsitul lui aprilie cand ii expira ITP-ul
|
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 07 Mar 2016 21:41:13 Titlul subiectului: |
184033 |
|
126 circula la aceasta ora pe linia 8!!!
In schimb 808-ul a ramas defect azi, motivul nu il cunosc inca.
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Mar 08 Mar 2016 14:20:42 Titlul subiectului: |
184037 |
|
Măcar pe ăstea le avem și să le întrținem cum putem.
În schimb, la câtă inimă are șoferul lui #808 pentru el, posibil o să-l vedem curând la strada. Păcat de Graf&Stift-uri că au fost niște troleibuze foarte bune.
Apropo, ce se mai aude de achiziționarea celor 10-15 troleibuze și cele 80 de autobuze? Mai este valabilă achiziționarea sau s-a abandonat din cauza stării prea bune a vehiculelor din momentul de față.
|
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 16 Mar 2016 18:09:55 Titlul subiectului: |
184133 |
|
A inceput casarea Renault-urilor, se taie toate in afara de 306, 307, 308, 310 si 311.
In afara de Renaulturi se mai taie MAZ-ul galben 618, Mazul verde 654, acoperisul de la 813, depanarea AGB.
Casarea se efectueaza de catre o firma, iar angajatii RAT, astazi mai luau tot ce puteau de pe troleibuzele ce urmeaza a fi casate(captatori, tragatori,etc).
Volvo-ul 67 nu stiu daca se caseaza sau nu inca, + un autoturn descompletat caruia la fel, nu ii stiu soarta.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 23 Mar 2016 19:19:29 Titlul subiectului: |
184236 |
|
Care mai e stadiul casarilor? De asemenea de 808 ce se mai stie?
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 23 Mar 2016 21:40:12 Titlul subiectului: |
184245 |
|
Renault-urile 264, 270, 280, 281, 284 si 309 sunt deja istorie.
Volvo-ul 67 a fost astazi tarat in spate si s-a inceput taierea lui.
808-ul e bine mersi si circula zilnic.
|
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 23 Mar 2016 22:02:24 Titlul subiectului: |
184248 |
|
O situatie a troleibuzelor din Brasov:
VOLVO:
62 - are un sofer nou ca titular si circula aproape zilnic
63 - inactiv de anul trecut, nu are titular, nu cred ca e functional, posibil sa fi ajuns chiar donor de piese
64 - cazut cu retarderele, nu are titular, ramane de vazut daca va mai fi reparat
65 - are titular, circula zilnic
66 - are 2 titulari, circula zilnic
67 - in curs de CASARE
68 - nu are titulari, nu are frane, deocamdata este inactiv
69 - are un sofer nou ca titular si circula zilnic
70 - are titular, luni a luat ITP-ul, dupa ce timp de 3 saptamani i sa schimbat tot sistemul de franare. Si ITP-ul la luat dupa 4 incercari,
71 - are titular, circula zilnic
72 - are titular, circula zilnic
FBW:
120 - are un titular, circula zilnic; frana electrica nefunctionala
121 - are un titular, defecta de pe 1.03.2016 cu retarderele
122 - are un titular, circula aproape zilnic
123 - are titular, nu a luat ITP-ul
124 - are un titular, circula zilnic
126 - nu are titular, circula ocazional
127 - are 2 titulari, circula zilnic
128 - are un titular, defecta cu retarderele de aprox. 6 luni, a inceput sa fie descompletata
130 - are 2 titulari, circula zilnic
131 - are 2 titulari, circula zilnic, are ceva probleme cu directia si nu poate merge cu mai mult de 40 KM/ora
RENAULT:
Renault-urile 264, 270, 280, 281, 284 si 309 sunt deja istorie.
307 - are un titular, circula zilnic
308 - are un titular, circula zilnic
310 - are un titular, circula zilnic
306 si 311 au o soarta incerta inca, se zvoneste ca vor fi si ele casate
808 - are un titular, e functional si circula zilnic doar pe linia 8
Troleibuze existente: 26
Troleibuze functionale: 18
Troleibuze defecte/inactive/stare incerta/: 8
|
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 29 Mar 2016 18:03:47 Titlul subiectului: |
184348 |
|
123 - a luat ITP-il si circula
127 - NU a luat ITP-ul azi, si a fost tras pe dreapta. Acesta a picat ITP-ul din lipsa franelor si a rotilor descentrate.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 30 Mar 2016 09:41:33 Titlul subiectului: |
184363 |
|
Cel putin teoretic chiar si numai cu 18 troleibuze functionale ar trebui sa se poata asigura toate orarele de pe linile de troleibuz cu troleibuze. Pentru ca daca nu ma insel sunt 2 orare pe linia 3, 4 orare pe linia 7, 8 orare pe linia 8 si cate un orar pe 10 si 33, deci un total de 16 orare.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|