Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mie 03 Iun 2015 11:45:38 Titlul subiectului: |
179407 |
|
GM 65-0910-3 la manevre dupa ce a sosit cu R3113 (Timisoara Nord-Oradea),vineri 29.05.
GM 65-1357-0 cu IR 1834-1(imisoara Nord-Iasi).
Desiro 96-2037+2537 ca si IR 1536 (Oradea-Cluj Napoca).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.72 MB |
Vizualizat: |
de 22152 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.75 MB |
Vizualizat: |
de 22152 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mie 10 Iun 2015 10:44:27 Titlul subiectului: |
179527 |
|
DA 60-1213-2 la manevre.
GM 65-0950-9 sosit cu R3075 9Cluj Napoca - Oradea.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.76 MB |
Vizualizat: |
de 22069 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.8 MB |
Vizualizat: |
de 22069 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Lun 15 Iun 2015 13:21:23 Titlul subiectului: |
179639 |
|
DA 60-1145-7 la manevre , 12.06.
Automotorul DH2 78-3222-3+78-3210-8 al TFC sosind de la Cluj Napoca , tren IR 15205 si plecand inapoi ca tren IR 15208.
Automotor X4500 al Regional plecand spre Sarmasag ca si R15877.
ADH 76-1418-3+76-1458-9 sosind de la Satu Mare ca tren R4336.
TE 89 asteptand zile mai bune in Gara Cluj-Napoca , 13.06.
Un automotor Regional in Gara Cluj Napoca.
Automotorul VT614 , 76-1403/1404 sosit de la Cluj Napoca ca si tren IR15207.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.9 MB |
Vizualizat: |
de 21988 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.77 MB |
Vizualizat: |
de 21988 ori |
|
Descriere: |
Plecarea catre Cluj Napoca |
|
Mărime fișier: |
1.83 MB |
Vizualizat: |
de 21988 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.86 MB |
Vizualizat: |
de 21988 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.82 MB |
Vizualizat: |
de 21988 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.84 MB |
Vizualizat: |
de 21988 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.96 MB |
Vizualizat: |
de 21988 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.78 MB |
Vizualizat: |
de 21988 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mie 15 Iul 2015 10:51:05 Titlul subiectului: |
180250 |
|
ADH 76-14-18-3 sosind de la Satu Mare ca si R 4336.
GM 65-1357-0 cu IR 1833 (Iasi-Timisoara Nord).
Desiro sosind de la Timisoara ca si IR 1743 (Timisoara Nord-Satu Mare).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.81 MB |
Vizualizat: |
de 21815 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.85 MB |
Vizualizat: |
de 21815 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.9 MB |
Vizualizat: |
de 21815 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Lun 27 Iul 2015 23:17:03 Titlul subiectului: |
180534 |
|
DA 60-01960-0 manevrand vagoanele CFR din compunerea lui IC 6814 de la linia 3 la 0(prima tura).
Plecarea automotrului VT 76-1403/1404 TFC spre Cluj ca IR 15206.
A doua manevra a lui DA 0196 , de data aceasta cu vagoanele MAV ale trenului mentinat mai sus.
Marfar Tehnotrans/Euro Est cu DA 60-1663-8 , un LDH si eacs-uri goale (se observa si muncitorul venit sa repare macazul).
Plecarea LDH-ului 82-0561-9 spre Cluj ca si R 3076 , cu 10 minute intarzaiere din cauza defectarii macazului.
PS: toate pozele sunt din 23.07.2015
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.85 MB |
Vizualizat: |
de 21754 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.8 MB |
Vizualizat: |
de 21754 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.89 MB |
Vizualizat: |
de 21754 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.81 MB |
Vizualizat: |
de 21754 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.84 MB |
Vizualizat: |
de 21754 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.8 MB |
Vizualizat: |
de 21754 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Joi 03 Sep 2015 19:25:08 Titlul subiectului: |
181304 |
|
LDH 80-489-7 cu un marfar scurt , zilele trecute.
Automotor Malaxa CFR Infrastructura , seara aceasta.(scuzati calitatea).
Marfar DB cu DA60-1682-3.
Automotorul "lui Mos Craciun" , 97-0553 venind de la Holod , ca si tren R 15815.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.82 MB |
Vizualizat: |
de 21572 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.79 MB |
Vizualizat: |
de 21572 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.81 MB |
Vizualizat: |
de 21572 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.77 MB |
Vizualizat: |
de 21572 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mie 09 Sep 2015 21:04:52 Titlul subiectului: |
181403 |
|
Automotorul DH2 3215-3216 al TFC , facand manevre pentru a trece de pe linia 5 pe linia 0 , dupa ce a sosit de la Cluj Napoca ca si tren IR15203.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.78 MB |
Vizualizat: |
de 21496 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.75 MB |
Vizualizat: |
de 21496 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 28 Sep 2015 07:18:32 Titlul subiectului: |
181704 |
|
Toate trenurile vor fi dotate cu instalatii de climatizare. Articolul se gaseste aici.
Citat: | Toate trenurile CFR, dotate cu aer condiționat
Până în 2017, toate trenurile CFR trebuie să aibă aer condiționat, conform unui ordin de ministru. CFR va începe în perioada următoare un amplu program pentru dotarea garniturilor cu sistem de climatizare.
CFR Călători are în pregătire un amplu program de dotare a trenurilor cu aer condiționat.
"Pe perioada de vară, au fost foarte multe reclamații referitoare la aerul condiționat (în trenuri — n. r.), foarte multe probleme. Majoritatea problemelor s-a rezolvat în timpul parcursului, însă unele chiar nu au putut fi rezolvate, iar în aceste situații s-au luat măsuri de a muta călătorii în alte vagoane, pe locurile rămase libere, unde clima funcționa corespunzător. Să sperăm că aceste deficiențe nu vor mai apărea. Acum avem și fonduri alocate pentru a realiza licitații numai pentru climă și trebuie să mai ținem cont de un lucru care ne presează: din 2017 trebuie să avem toate vagoanele, inclusiv trenurile Regio, cu clima în funcțiune. Este un ordin al ministrului, 723 din 2015, care modifică alt ordin al ministrului Transporturilor, nr. 153 din 2011, care prevede acest lucru, iar noi deja am început pregătirile", a explicat șeful CFR Călători, potrivit Agerpres.
Potrivit acestuia, dotarea unui vagon cu aer condiționat poate ajunge până la 400.000 de lei, dacă nu există instalația.
"Dacă este vorba să amenajăm clima într-un vagon care nu este dotat cu instalații, cu țevi etc., suma poate să meargă până în 400.000 de lei. Deci, este o investiție imensă", a precizat Szentes.
El a ținut să sublinieze că în majoritatea trenurilor Regio este prezent aerul condiționat, deși acest lucru devine obligatoriu abia din 2017. În prezent, în jur de 230 de vagoane necesită instalarea climei.
"Până acum, nu era obligatorie asigurarea climatizării în trenurile Regio. Noi, în majoritatea trenurilor Regio, am asigurat acest serviciu, chiar dacă nu era obligatoriu. Avem în continuare în jur de 230 de vagoane care necesită dotare cu climă și pe care, în programul pe care l-am lansat începând de anul viitor și până la punerea în aplicare a acestei restricții impuse de OMT 723, o să le realizăm", a adăugat directorul CFR Călători.
Iosif Szentes a participat, vineri, la proiectul cultural — educativ — social ''Arcade peste timp și ape", care a avut drept scop marcarea a 155 de ani de la inaugurarea liniei de cale ferată Cernavodă — Constanța, prima linie feroviară din Dobrogea, și 120 de ani de la realizarea complexului podurilor dunărene, sub conducerea inginerului Anghel Saligny. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 08 Oct 2015 17:30:17 Titlul subiectului: |
181894 |
|
OAB, de ceva vreme vad la Cluj un vagon modernizat ce zace (deja boit de artistii neintelesi de nimeni) atasat la turma de gioarse ce asteapta casarea si care sunt perfect expuse in dreptul garii spre incantarea publicului. Cum Dumnezeu e posibil asa ceva?!
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mie 28 Oct 2015 23:59:43 Titlul subiectului: |
182284 |
|
Un tren cu care se schimbau traversele de lemn de sub macazele din zona garii Oradea.Acesta era compus dintr-o macara Tarkaf , un vagon KS , un UAM 215 si un vagon cu aparat de sudura.
DH2-ul 78-3218 - 78-3217 pleacand spre Cluj Napoca , ca si tren IR15206.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
972.14 kb |
Vizualizat: |
de 21135 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
980.42 kb |
Vizualizat: |
de 21135 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1018.76 kb |
Vizualizat: |
de 21135 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
RATB904
Data înscrierii: 21/Sep/2015 Ultima vizita: 08/Oct/2023 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)
|
Trimis: Joi 10 Dec 2015 21:01:38 Titlul subiectului: |
182796 |
|
N-am stiut unde sa postez asta, scuze.
Ieri, 9 Decembrie 2015 s-au aniversat 50 de ani de la darea in folosinta a primului segment de cale ferata electrificata, asa ca am facut un slideshow cu trenuri electrice, ca omagiu adus acestor trenuri:
https://www.youtube.com/watch?v=qayOSY8f6VE
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 16 Feb 2016 13:01:40 Titlul subiectului: |
183775 |
|
Trenul R365-2 in data de 12.02 cu LDH-ul 82-0561-9 la tractiune.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
990.18 kb |
Vizualizat: |
de 20575 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Vin 18 Mar 2016 12:29:00 Titlul subiectului: |
184171 |
|
La linia 0 din gara Oradea se afla astazi o garnitura formata din doua automotoare Duewag 628/928 DB REGIO ca si cel clasa 92 care circula pe la Satu Mare.
Parca se mentiona pe un alt forum ca sunt cateva la Remarul 16 Februarie in Cluj pentru TFC. Nici unul dintre automotoare nu avea trecuta inregistrare romaneasca (banuiesc ca vor fi clasa 92). Cred ca garnitura a venit in Oradea pentru probe/aprobare , mecanicul tot inchidea si deschidea usile si in tren erau cativa oameni cu acte.
Scuzati caluitatea , poze facute cu mobilul.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
300.56 kb |
Vizualizat: |
de 20342 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
345.75 kb |
Vizualizat: |
de 20342 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
351.51 kb |
Vizualizat: |
de 20342 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Mie 06 Iul 2016 13:54:45 Titlul subiectului: |
185876 |
|
Ultimul produs a la SCRL Brașov: 91-53-0-400278-4.
Acum, la SCRL este 650 a depoului Suceava.
91-53-0-400278-4 RO-SNTFC by Andrei Andras, on Flickr
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Mie 24 Aug 2016 17:22:33 Titlul subiectului: |
186221 |
|
400650-4 sau „Tancul de Moldova” (cum este poreclit) a ieșit astăzi de la reparații, de la SCRL Brașov:
91-53-0-400650-4 RO-SNTFC by Pasionatul Feroviar, on Flickr
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 27 Apr 2017 15:23:01 Titlul subiectului: |
189870 |
|
Automotoarele Transferoviar Calatori au fost inscriptionate cu numarul din 12 cifre:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
447.59 kb |
Vizualizat: |
de 16056 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
476.08 kb |
Vizualizat: |
de 16056 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Sâm 22 Iul 2017 21:54:57 Titlul subiectului: |
191229 |
|
Interregional/Via Terra a inchiriat de la DB cateva automotoare Duewag 628-928.
Garnitura 651 surpinsa in zile diferite , primele poze sunt facute de pe pasarela care traveseaza gara Oradea dinspre Cluj , a3-a in Gara Vadul Crisului , iar ultima dupa sosirea in gara Oradea
Comparativ cu celelate automotoare private care circula intre Cluj Napoca si Oradea , respectiv DH2 si VT614 sau cu Desiro CFR , Duewagul mi se pare mult mai confortabil.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.79 MB |
Vizualizat: |
de 15346 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.72 MB |
Vizualizat: |
de 15346 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
872.1 kb |
Vizualizat: |
de 15346 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
664.37 kb |
Vizualizat: |
de 15346 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 18 Mar 2018 17:33:48 Titlul subiectului: |
194050 |
|
Au inceput sa vopsesca si locomotivele Diesel in tricolor
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.27 kb |
Vizualizat: |
de 13270 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 10 Apr 2018 07:07:09 Titlul subiectului: |
194327 |
|
La marea majoritate a vagoanelor de la CFR, fie ca vorbim de trenuri InterRegio (IR) fie ca vorbim de trenurile Regio (R) nu mai exista ciocanul pentru iesire in caz de urgenta (foto 1).
Alta chestie amuzata si trista in acelasi timp. Multi calatori nu s-au prins nici in ziua de azi ca usile automate se inchid singure. Multi trag ca disperatii de usi sa se inchida
Este unul dintre motivele pentru care se strica usile automate (foto 2-3).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.66 kb |
Vizualizat: |
de 13087 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.72 kb |
Vizualizat: |
de 13087 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.03 kb |
Vizualizat: |
de 13087 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|