Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuze extraterestre - Irisbus Civis

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Mar 29 Noi 2005 14:01:25    Titlul subiectului: Troleibuze extraterestre - Irisbus Civis 4599

Dupa ce francezii s-au pus pe designul futurist concepand troleibuzele Cristalis, au continuat intr-aceeasi directie cu autobuzul Civis. Este un vehicul hibrid, cu o tehnologie extrem de costisitoare si de fragila, motive din care este un esec comercial si numai orasul Milano il foloseste.

Englezii, rivali din totdeauna a celor de peste canalul Mânecii, au conceput si ei un autobuz OZN, produs de Wright : modelul FTR. Acesta din urma se multumeste doar cu un design inspirat din Star Wars, tehnologia fiind identica celei utilizate pe autobuzele clasice.
Din pacate, poza nu vrea sa se afisheze, asa ca va dau adresa paginii :
http://images2.fotopic.net/?iid=yd624s&outx=1024&quality=90
[img]http://images2.fotopic.net/?iid=yd624s&outx=1024&quality=90[/img]
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 29 Noi 2005 22:02:51    Titlul subiectului: 4677

Irisbus Civis a fost conceput pt a fi un tramvai care nu necesita sine si in acelasi timp un mijloc de transport public in masa. Acesta poate fi folosit atat ca autobuz cat si ca tramvai fiind inzestrat cu pilot automat (traseul recunocandu-l dupa dunga alba de pe asfalt care este detectata de un senzor montat deasupra parbrizului la fel ca in poza ce urmeaza)
La adresa urmatoare gasesti mai multe informatii:
http://www.irisbus.com/cgi-bin/irisbus.dll/irisbus/index.jsp?BV_SessionID=@@@@0462576627.1133414330@@@@&BV_EngineID=cccdaddgfemfflmcefeceegdgimdfhi.0&categoryOID=-1073749831



civis_01_184.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  28.51 kb
 Vizualizat:  de 13281 ori

civis_01_184.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2014
Mesaje: 130
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Dum 18 Dec 2005 05:17:45    Titlul subiectului: 1111111 7828

Am aflat ce este :
Tipo: Irisbus Civis THD18, 18 metri
Classificazione: 696W63 (targa)
QuantitĂ : 1
Costruttore: Irisbus
Anno di costruzione: 2002
Practic a fost presentat la "Fiera di Milano" in februarie 2003 dar a fost proiectat pentru francezi. Acest autobuz a circulat o singura zi pe 24 februarie 2003 in Milano pe linia 94 pentru a putea fi experimentat si pentru al arata populatiei.
3. o imagine cu internul
4. aici un detaliu pe care poate la pierdut andrei. Toate foto si detaliile leam citit pe situl http://milanotrasporti.ferrovie.ch
Oricum, acest tip de autobuz, a fost criticat de soferii din Milano pentru faptul ca tabla era prea subtire si fragila pentru traficul de acolo. In ceea ce priveste troleibuzul irisbus cristalis, soferii sau plins si pentru faptul ca betele de contact nu au nici un tip de fringhii sau de colegare pentru a le putea ridica sau cobori.
5. uite aici cum se chinuie



Immagine.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.18 kb
 Vizualizat:  de 15107 ori

Immagine.JPG



immagine2_105.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.61 kb
 Vizualizat:  de 13268 ori

immagine2_105.jpg



immagine3_165.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.95 kb
 Vizualizat:  de 13268 ori

immagine3_165.jpg



immagine4_154.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.05 kb
 Vizualizat:  de 13268 ori

immagine4_154.jpg



immagine5_148.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.16 kb
 Vizualizat:  de 13268 ori

immagine5_148.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
7158



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Mar/2006
Mesaje: 16

MesajTrimis: Dum 18 Dec 2005 23:44:31    Titlul subiectului: 7930

Asa cum se vede in poza de mai sus, se pare ca imbecili nu sunt numai in Romania. Oare cat timp s-au gandit inainte sa ia decizia de a lasa captatorii fara franghii?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Lun 19 Dec 2005 12:52:56    Titlul subiectului: 7976

la cat de avansat e troleibuzul m-as astepta sa aiba un sistem automat de coborare a troleelor in caz ca "de-fireaza"... nici troleibuzele din Anglia nu avea franghii si foloseau tot acea prajina, asa ca nu e o inovatie... bine, asta era prin anii '40-'50-'60, iar respectivele troleibuze erau double-deck cu troleele mai scurte
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Lun 19 Dec 2005 16:27:31    Titlul subiectului: 8033

Probabil ca au sistem automat de punere a captatorilor pe retea. Nu e ca la noi, cu trasul de sfoara. Si oricum, retelele de acolo sunt mult mai bune ca cele din Romania si nu cred ca acolo sar asa des captatorii ca la noi.
Sus
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Lun 19 Dec 2005 17:11:54    Titlul subiectului: 8050

Din cîte tin eu minte si daca nu confund cu un alt tip si model de troleibuz, este alta tarashenie :
Au un sistem electronic de manevrare a captatorilor. Soferul are un ecran mitiel, conectat la un webcam de pe acoperis, si vede firele precum si captatorii. Dispune de un joystick cu care manevreaza captatorii.
Din cate vad eu, vehiculul italian ori nu dispune de sistemul video descris mai sus, ori acest sistem este in pana !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2014
Mesaje: 130
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Joi 22 Dec 2005 23:21:52    Titlul subiectului: 8670

Troleibuzele din Roma Solaris-Ganz Trollino18 au acest sistem de ridicare si coborire a betelor printreun sistem computerizat si un joystic cu o telecamera.
Pe fiecare fir sint puse niste foi de plastic cu forma de acoperis si care conduc, daca se poate spune asa, betele la locul lor
Dispun de acumulatoare care probabil se reincarca atit timp cit are curentul de la fire. Repet: Nu au ABSOLUT nici un tip de motor extra de tip DIESEL
Oricum si in Roma tensiunea este de 600V pe toata reteaua de troleibuze si tramvaie.
Din pacate nu stiu ce autonomie au.
Oricum ar trebui sa fie destul de multa dat fiind ca de la Termini pina la depozitul din Tiburtina sint cam vreo 20 de minute fara trafic si fara retea electrica. In alte cuvinte acumulatorii trebuie sa ii ajunga de la capat la depou si inapoi cind reiese pe traseu.
Nu sint sigur 100% de ceea ce spun dar am sa ma informez cit de curind.

_________________
"sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Joi 09 Dec 2010 16:11:25    Titlul subiectului: Troleibuse Iribus-Civis 137307

Lungime: 18,430 m, latime 2,550 m, inaltime 3,4 m, capacitatea de transport 145 pasageri.
Se remarca dotarile de "top", printre care: sistemul automat (cu camera video) pentru ghidarea vehiculului, sistemul de ghidare automata a coborarii/ridicarii captatorilor, etc.
Pe yutube- "Opticguide trolleybus Civis in Castellon" se poate vedea ca este o adevarata placere sa conduci un astfel de troleibus!
Alte date tehnice (putere electromotoare, sisteme electronice, sisteme de climatizare, pret) nu am reusit sa aflu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 22/Noi/2017
Mesaje: 416
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Mar 2016 19:43:53    Titlul subiectului: 184273

Troleibuze Irisbus Civis de vanzare pe site-ul autoline.eu
http://autoline-eu.ro/sf/autobuz-troleibuz-IRISBUS-N-47-CIVIS-TROLLEYBUS--16032513042746134900.html
Daca nu ma insel acestea erau cele din Bologna.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 22/Noi/2017
Mesaje: 1195
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 26 Mar 2016 20:30:00    Titlul subiectului: 184308

Initial era vorba ca le va cumpara orasul Lyon, si chiar a fost unul in probe in Lyon. Dar se pare ca a picat tranzactia. Sunt curios cine le va cumpara. Mie greu sa cred insa ca vor ajunge in Romania.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Carligu



Data înscrierii: 20/Ian/2015
Ultima vizita: 22/Noi/2017
Mesaje: 105
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 27 Mar 2016 12:57:46    Titlul subiectului: 184317

In anunt scrie ca sunt 28 de bucati dar nu inteleg de ce scrie ca sunt noi daca tot in anunt scrie ca sunt din 2008 ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 22/Noi/2017
Mesaje: 1195
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Dum 27 Mar 2016 13:56:23    Titlul subiectului: 184318

Pentru ca in afară de câteva probe în Bologna și Lyon nu au făcut rulaj. Din cate știu cu călători nu au circulat. De aceea se consideră noi. Sunt 47 de bucăți. Scrie "unita disponibile: 47"
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 22/Noi/2017
Mesaje: 416
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 27 Mar 2016 14:48:05    Titlul subiectului: 184324

Singură dată când au circulat au fost probele din Bologna și Lyon, am urmărit subiectul si nu le-am văzut circulând cu călători.
Posibil să fi făcut și câteva probe în Plzen, sunt echipate cu echipament Skoda.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 22/Noi/2017
Mesaje: 1195
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Dum 27 Mar 2016 16:57:10    Titlul subiectului: 184329

Sunt echipate cu motoare Alstom. Scrie și în descriere. Deci în Plezen nu au fost. Cu echipamente Skoda sunt echipate Crealis-urile cumpărate de Bologna în locul acestor troleibuze.
Troleibuzele Civis/Cristalis toate au fost dotate cu motoare Alstom. De aceea nici nu se mai fabrică deoarece colaborarea dintre Iveco și Alstom a încetat in decembrie 2010.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuze Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community