Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuze pentru transportul local - Barlad
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul VASLUI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 31 Aug 2014 16:42:45    Titlul subiectului: 174516

Am inteles ca la Barlad a fost adus un midibuz nou, cu podea coborata.
E adevarat?Daca da, are cineva niste poze?

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Mar 16 Iun 2015 13:56:16    Titlul subiectului: 179660

De-a lungul timpului, in Bârlad s-au utilizat autobuze urbane de tipul TV-2, TV-20, Roman-112-UD si DAC-112-UDM.

Dupa 1990, fosta SC Urbantrans SA Bârlad preia serviciul de transport in comun urban, insa in momentul când aceasta societate falimenteaza, mai aveea in parc doar doua autobuze DAC-112-UDM functionale!

Intre anii 2002-2005, transportul in comun in Bârlad s-a efectuat de catre operatori privati, in conditii total improprii, cu microbuze.

Din anul 2004-2005 acesta este preluat de firma SC Unistil SRL, care aduce un numar de 21 de autobuze urbane second-hand, astfel- o bucata tip MAN (articulat), 5 bucati tip MAN (solo), 5 bucati tip Mercedes-405, doua bucati tip NEOPLAN, 7 bucati tip NAW si o bucata tip Volvo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Joi 07 Apr 2016 12:59:39    Titlul subiectului: 184469

Articol preluat din Monitorul de Vaslui (18 martie 2016)
Citat:
Initiativa unica, cu miza mare , în concesionarea transportului public local din Bârlad.

Singurul ofertant (SC Vertrantis SRL) care s-a înscris la licitatia de saptamana trecuta, amânata pentru data de 19 aprilie, si-a prezentat public oferta, în fata mass-media, pentru ca fiecare bârladean în parte sa poata vedea cum ar trebui sa arate un transport public local european.

Parcul auto al societatii este impresionant, având în vedere ca toate autobuzele care sunt propuse a fi trimise pe trasee, evident, în caz de adjudecare a licitatiei, sunt nou-noute, cu 0 kilometri la bord si îndeplinesc si cele mai drastice criterii din caietul de sarcini.

Singurul ofertant inscris la licitatia publica pentru adjudecarea transportului public in Barlad, SC Vertrantis SRL, a declarat ca nu are nicio strategie secreta.

Reprezentantii societatii au reactionat la anuntul potentialului concurent, SC Unistil SRL, de a prefera sa nu se inscrie in cursa, ca parte a unei strategii proprii. Prin urmare, cei de la Vertrantis au convocat o conferinta de presa, iesind din tipare.

Ieri, de la orele 11.00, trei din cele 12 autobuze ale societatii au fost prezentate presei, care a fost invitata la o „plimbare” in conditii de transport europene. Convoiul s-a oprit in parcul auto al societatii, respectiv in localitatea Tutova, acolo unde aceasta detine si o pensiune turistica.

Experienta unei calatorii cu autobuze de ultima generatie, a caror achizitionare a costat firma circa 1,8 milioane euro, a fost… unica, in raport cu ce au beneficiat pana acum barladenii. În parcul auto, oricine a vrut a putut constata pe voiu performantele autobuzelor marca Otokar, construite pe platforma Mercedes, cu motoare nemtesti, dar de o firma turceasca producatoare, printre altele, de armament.

„Societatea noastra, recunoscuta in tara mai mult decat pe plan local pentru transportul de persoane, pe care il efectuam din 2001, are in prezent acest parc auto nou, o autogara si aceasta pensiune, la care ne aflam acum. Cazierul este curat, nu avem datorii si motivul pentru care am decis sa intram in aceasta licitatie este de a veni in intampinarea nevoilor barladenilor, care au afirmat clar ca doresc mult mai mult de la transportul public local. Este, daca doriti, si o modalitate de promovare a societatii, dar mai mult o nevoie de transparenta in raport cu cetateanul, beneficiarul direct al acestui serviciu. Vorbim despre o licitatie publica deschisa la care participam noi, si prin urmare trebuie sa fim deschisi fata de orice cetatean din Barlad.

Va asiguram ca ne-am pregatit temeinic pentru licitatie si ca absolut toate prevederile din caietul de sarcini sunt indeplinite in proportie de 100%. Avem personal angajat suficient, incepand de la soferi, pana la taxatoare, si vrem sa asiguram un singur lucru: tarifele de calatorie vor fi mai mici decat in prezent. Asta pentru ca totul depinde de consumul de carburnat al masinilor noastre, toate Euro 6, care este net inferior masinilor aflate in prezent pe trasee”, a spus Catalin Munteanu, reprezentantul Vertrantis.

Totodata, acesta a raspuns si intrebarilor referitoare la eventualele sicane pe care le-ar resimti din partea concurentului din umbra, SC Unistil. „Ca sunt sau nu urmarit, verificat sau atent monitorizat de concurenta este prea putin important pentru noi. Nu ne simtim intimidati, dintr-un simplu motiv: noi avem drumul nostru si suntem siguri ca, asa cum arata caietul de sarcini si asa cum l-am respectat noi, nu avem niciun motiv de ingrijorare. Daca se interpreteaza ca am putea fi nelinistiti, vreau sa va asigur ca nu este deloc asa, ci vorbim doar despre transparenta fata de cetatenii orasului. Atat si nimic mai mult!”, a incheiat Munteanu, nu inainte de a prezenta si autogara privata recent achizitionata de societate si aflata acum intr-un amplu proces de modernizare.

http://www.monitoruldevaslui.ro/wp-content/uploads/2016/03/vertrantis.jpg
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Joi 07 Apr 2016 13:31:04    Titlul subiectului: 184470

Si acum cateva precizari

1. Este adevarat ca autobuzele actuale ale SC Unistil SRL sunt autobuze second-hand, nu noi.
Insa macar sunt autobuze urbane standard, de 12 m lungime, de mare capacitate (si exista si un autobuz articulat).


2. Vehiculele prezentate de Vertrantis sunt noi intradevar, insa NU sunt autobuze , ci minibuze!
In plus sunt si de o marca turceasca, nu foarte renumita prin fiabilitate.


3. In Bârlad ar fi nevoie (si astfel ar fi trebuit intocmit caietul de sarcini de catre primaria Bârlad)

-12 autobuze urbane noi, de 12 m lungime, standard, produse in spatiul UE de un producator consacrat- din una din urmatoarele marci- Mercedes-Citaro-euro-6 (model produs din 2012), MAN Lyon s City, Iveco-Bus Urbanway (produs din 2013), Solaris-Urbino a patra generatie (produs din 2014), Volvo- 7900.
Acestea pentru acoperirea celor doua trasee principale (IRB- Gara si IRB-Liceu).

-Maxim 15 minibuze noi, produse in spatiul UE de un producator consacrat (de exemplul Solaris-Alpino-8.9 LE).
Acestea pentru acoperirea celor 3 trasee secundare, care deservesc cartiere de case.

4. Amenajarea statiilor de transport in comun urban din Bârlad

5. Prin caietul de sarcini, obligativitatea firmei care va castiga licitatia de a-si construi un garaj/dispecerat nou, dotat cu toate uitilajele, sculele, aparatura electronica, etc, pentru verificarea/testarea/intretinerea/reparatia unor autobuze urbane si minibuze noi din marcile sus-amintite.

Garajul de transport urban in comun din Bârlad actual (situat pe strada Tecuciului, nr 6), din cate stiu, se afla in proprietatea SC Unistil SRL (care l-a preluat de la SC Urbantrans SA/fosta IJTL).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Apr 2016 19:55:53    Titlul subiectului: 184473

Totusi, sa luam si partile bune, transportul in comun barladean devine unul barladean.
Da, poate ca midibuzele nu sunt cea mai solutie pentru Barlad, dar atata timp cat sunt destule midibuze pentru a nu fi aglomeratie in vehicule, nu ar trebui sa fie probleme. Plus, sunt dotate cu tehnologie mai moderna si motor EURO 6, fata de vechile autobuze sunt mai bune. Iar articulate in Barlad? Nu prea le vad rostul, maxim autobuze de 12 metrii, nu am vazut niciodata aglomeratie in autobuze cat sa fie nevoie de articulate.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Mar 19 Apr 2016 10:46:26    Titlul subiectului: 184688

Din Vremea Noua de Vaslui

ZVONURI SI REALITATI Apropierea licitatiei pentru concesionarea transportului în comun din Bârlad scoate la iveala razboiul incredibil dus de Vasile Puscasu, patronul SC Unistil SRL Bârlad, cu firma SC Vertrantis SRL Bârlad, pentru ca aceasta din urma sa fie “depunctata”, iar el sa câstige.

Sunt zvonuri ca ar fi batut cu pumnul în masa la “personalitatile” politice ale Bârladului si le-a amenintat ca “Va dau pe toti în gât, daca nu ma ajutati sa câstig aceasta licitatie”. Mai mult, ieri, un bârladean simplu, fost transportator local în perioada 2000-2007, a adus la cunostinta presei locale cam ce mismasuri a facut Puscasu ca sa câstige prima licitatie, cea din 2005! Licitatia pentru concesionarea transportului în comun din Bârlad are loc … mâine, 19 aprilie, fiind a doua “strigare”, la prima nefiind prezenta decât firma Vertrantis. Unistil, prin Vasile Puscasu, Sergiu Hotoi si liderii PSD din Bârlad, a ajuns în pragul disperarii. Acestia au fost refuzati de functionarii din primarie, care au fost somati sa faca modificari în caietul de sarcini, iar functionarii le-au dat cu flit! “Nu mergem la puscarie pentru voi”, ar fi spus oamenii, care cu siguranta vor vorbi mult mai mult, dupa ce va avea loc licitatia! Dumitru Buzatu, liderul PSD Vaslui, a precizat ca: “Totul este o facatura a PNL-ului! Sub nicio forma nu am fost la Bârlad, pentru ca am fost plecat cu un prieten si cu nepoata mea preferata la strabunicii ei preferati, la Ruginoasa. N-am fost prin Bârlad si o pot dovedi.”



Mâine este o zi foarte importanta pentru Bârlad si locuitorii sai. Vor sti cu certitudine daca le-a venit si lor rândul sa aiba parte de un transport civilizat! Mâine are loc licitatia pentru concesionarea serviciului de transport în comun, dupa ce timp de zece ani SC Unistil SRL si Vasile Puscasu au facut legea, sub obladuirea PSD (primarul Titi Constantinescu, deputatul Adrian Solomon si presedintele CJ Vaslui, Dumitru Buzatu).

Si nu pot nega nici unul asemenea afirmatie, deoarece Vasile Puscasu – patronul Unistil SRL – are si singurul post de televiziune ramas în judetul Vaslui, Media TV Bârlad, în colaborare cu Dumitru Buzatu, care detine licenta de emisie a acestui post local. Acum însa, cu DNA-ul în coasta, dupa perchezitiile facute pe 8 ianuarie în tot PSD-ul (CJ Vaslui, constructorii de casa, fostul primar al Bârladului, etc.), devine din ce în ce mai greu sa obtii “un favor”, ca de exemplu câstigarea licitatiei pentru transport în comun, fortând mâna autoritatilor. Dar se pare ca, pentru Vasile Puscasu, acest lucru este mult prea greu de priceput, având în vedere ca are un concurent foarte serios în SC Vertrantis SRL Bârlad. Si cu acest concurent nu poate sa faca ce-a facut în 2004, când a “adunat” într-o Asociatie a Transportatorilor din Bârlad, 28 de societati, el fiind “liderul” Asociatiei Bârlad-Trans 2004, iar dupa ce a câstigat licitatia, i-a aruncat pe ceilalti 27 de transportatori ca pe niste masele stricate afara de pe trasee.

Remember 2005- zbaterile transportatorilor locali alungati din oras!

Unul dintre acesti fosti transportatori locali, Gheorghe Chitic, a facut ieri dezvaluiri în cadrul unei conferinte de presa, dezvaluiri cu care, sa zicem pe cea dreapta, încearca sa atraga atentia autoritatilor locale ca este timpul sa puna capat domniei Unistil si si asigure un transport local decent. “Sunt fost transportator în Bârlad, pe trasee din Bârlad, între 2000 – 2007. În 2005 am participat la licitatia pentru concesionarea transportului în comun din Bârlad, împreuna cu Asociatia <>, am câstigat licitatia, însa atunci s-a întâmplat un fenomen, care sper sa nu se mai repete acum, noi care am câstigat licitatia fiind eliminati abuziv din transportul public de catre primarul Constantin Constantinescu. Doresc ca licitatia de mâine sa fie corecta, transparenta si fara presiuni politice. Sunt doi transportatori care se lupta pentru câstigarea licitatiei, unul cu masini noi-noute si transparent, care a participat si la prima licitatie din luna martie, iar al doilea fiind Unistil, care face exact ca si în 2005: nu se prezinta, sicaneaza, ameninta. Noi ne-am judecat cu Unistil, am câstigat dupa trei ani de chin, decizia fiind definitiva, iar primarul Constantinescu n-a vrut sa puna în aplicare hotarârea judecatoareasca, care îl obliga sa ne bage pe trasee! Am câstigat si la ICCJ, dar nimic! Acum, aceeasi firma, Unistil, nu are intentii serioase la licitatie, nu a avut curaj sa vina la prima licitatie, nu a vrut sa vina cu masini de ultima generatie, cu masini nepoluante .. Sper ca autoritatile Bârladului si bârladenii sa nu se lase prostiti înca o data de Unistil!”, a precizat Gheorghe Chitic.

Unistil joaca necinstit si prost!

Pentru ca populatia sa vada ce masini “noi” a adus Unistil, Vasile Puscasu a scos pe traseele din Bârlad, de câteva zile bune, masinile cu care intentioneaza sa câstige el licitatia: evident au culoarea “rosie” a PSD, sunt proaspat vopsite, fiind achizitie second hand (au rugina vizibila pe caroserie, roti vechi, scaune rupte în interior, nu au rampa pentru persoanele cu handicap, nu au aer conditionat etc.).

Mai mult, surse din Primaria Bârlad ne-au precizat ca acum câteva zile, mai precis vineri seara, într-o casa “galbena” din catierul Munteni, s-au adunat la “mare sfat” liderii PSD Bârlad, unul din edilii primariei, doi functionari publici din primarie si Vasile Puscasu, care a cerut imperios sa fie ajutat sa câstige licitatia, altfel “va dau pe toti în gât”! Sursa noastra ne-a precizat ca se pare ca a fost adus si secretarul primariei Bârlad la aceasta “întrunire de taina” si i s-a cerut sa schimbe “pe ici, pe colo, dar sa nu se cunoasca nimic” caietul de licitatie! Mai precis, i s-ar fi cerut sa introduca în caietul de sarcini noi criterii privind existenta unei statii de alimentare proprie, a unei platforme pentru autobuze, etc. Dar, spre mirarea celor care se spune ca sunt sub “papucul” lui Vasile Puscasu, secretarul primariei a refuzat categoric sa se puna în afara legii, caietul de sarcini fiind deja aprobat de autoritatile superioare si publicat!

Unul dintre cei acuzati ca ar fi fost la întâlnirea respectiva, pentru a cauta solutii cum sa fie favorizat Puscasu, este Dumitru Buzatu, presedintele PSD Vaslui si a CJ Vaslui. Acesta însa a râs copios, când a auzit zvonurile respective si a negat vehement aceste “tâmpenii PNL-iste”. “În ziua de vineri, când spuneti ca vi s-a spus ca am fost la Bârlad în nu stiu ce casa galbena din Cartierul Munteni, eu nici n-am calatorit prin Bârlad. Am fost plecat pâna târziu, cu un prieten si cu nepoata mea favorita la Ruginoasa, sa-si vada fetita strabunicii, si am revenit pe la orele 23.00 acasa, la Vaslui! Nici vorba la acea ora sa vin eu la Bârlad pentru prostiile care le debiteaza cu siguranta PNL-ul! Nu eram nebun sa-mi îmi bag capul la taietorul DNA, pentru licitatia asta de la Bârlad, care va fi, am convingerea, foarte corecta. Nimeni nu se încumeta la asa ceva acum, în aceste vremuri”, a spus Dumitru Buzatu.
________________________________________________________
http://www.vremeanoua.ro/wp-content/uploads/2016/04/masinile-second-hand-al-unistil-1.jpg

Autobuz urban second-hand (si relativ vechi) , dar standart de 12 m lungime si de mare capacitate ( prezentat de Unistil)

http://www.vremeanoua.ro/wp-content/uploads/2016/04/vertrantis-prezentare-masini-noi-noute.jpg

Minibuz- nou intradevar- dar de mica capacitate si produs de o firma mai putin renumita pentru fiabilitate- Otokar, prezentat de Vertrantis.



masinile-second-hand-al-unistil-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  284.01 kb
 Vizualizat:  de 21222 ori

masinile-second-hand-al-unistil-1.jpg



vertrantis-prezentare-masini-noi-noute.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  250.63 kb
 Vizualizat:  de 21222 ori

vertrantis-prezentare-masini-noi-noute.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Mar 19 Apr 2016 11:45:50    Titlul subiectului: 184693

Cateva precizari legate de acel articol

-In perioada anilor 2002- 2005, Bârladul era efectiv sufocat de microbuze, cu care se efectua un asa-zis transport urban in comun total necivilizat si nepotrivit! Microbuzele nu au ce cauta in transportul urban in comun.

Ori Unistil (cu toate petele sale), macar a reusit sa scape Bârladul de ciuma denumita microbuz. Iar acel asa-zis transportator care se plange ca a fost eliminat atunci de pe trasee aveea cu siguranta microbuze (in anii 2002-2005, oricine care aveea cate un jaf de microbuz se apuca de transport in comun in Bârlad, intr-un haos si o dezorganizare totala).


-Este adevarat ca ar trebui (si astfel trebuia intocmit caietul de sarcini de primaria Bârlad) ca firma care va castiga licitatia sa fie obligata sa aduca pentru cele doua trasee principale din Bârlad un numar de minim 12 autobuze urbane noi, standart de 12 m lungime, cu 3 usi, de mare capacitate, produse in interiorul UE, de o marca consacrata (care putea fi- Mercedes Citaro euro 6, produs din 2012- ca acelea achizitionate in Budapesta, MAN Lyons City, Iveco Bus Urbanway produs din 2013- ca acelea achizitionate in Cluj-Napoca, Solaris-Urbino-12 a patra generatie produse din 2014, Volvo-7900).

Insa in lipsa unei firme (cel putin deocamdata) care sa poata aduce in Bârlad astfel de autobuze noi, daca alta alegere nu exista, intre autobuzele second-hand si mai vechi a Unistil (dar de mare capacitate si standart de 12 m lungime) si minibuzele Vertrantis (noi intradevar, dar de mai mica capacitate de transport ), le-as prefera pe primele.

Pentru celelalte 3 trasee secundare din Bârlad, care deservesc zone de case, ambele firme (atat Unistil cat si Vertrantis) au aratat ca doresc sa utilizeze microbuze din pacate!

Pentru aceste 3 trasee secundare, ar trebui ca irma castigatoare sa fie obligata sa aduca un numar de 15 minibuze noi , produse in spatiul UE, de catre o firma consacrata.


In plus, Unistil are si avantajul ca dispune de singurul garaj adevarat pentru transport urban in comun din Bârlad, situat pe strada Tecuciului nr. 6, preluat de la fosta SC Urbantrans SA (mostenitoarea fostei IJTL).

Oricum, in Bârlad serviciul de transport urban in comun nu trebuia nicioadata privatizat, ci trebuia sa ramana in subordinea Consiliului Local (cum s-a facut la Vaslui), si sunt convins ca existau solutii (daca se dorea) ca SC Urbantrans SA sa-si continuie activitatea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 19 Apr 2016 12:38:02    Titlul subiectului: 184696

La faza cu masinile vopsite in rosu, ca e cu PSD, ziaristii arata cat sunt de tembelici. Autobuzele provin din Oslo (Norvegia) si asa au fost aduse, ca asa sunt ele acolo de unde provin. De altfel, exact acest tip de autobuz (Scania CN230UB) ofertase Puscasu la licitatia pentru sh-uri de la Iasi de anul trecut, care a fost anulata din cauza preturilor mult peste valoarea prost estimata de autoritatea contractanta in conditiile unui caiet de sarcini generos in privinta cerintelor.

La cantarirea ofertelor, in privinta vehiculelor trebuie avute in vedere o multitudine de aspecte, nu doar faptul ca sunt noi sau la mana a doua. Trebuie sa te asiguri ca ele corespund nevoilor orasului, prezente si viitoare, ca sunt specifice transportului urban, ca firma de transport va avea capacitatea de a asigura necesarul de masini pe trasee si de a le asigura buna intretinere, s.a.m.d. Personal, daca as avea garantii ca masinile alea la mana a doua sunt fiabile si pot fi intretinute corespunzator (in conditii similare unui vehicul nou), n-as avea nimic impotriva lor, ba chiar mi s-ar parea o alegere mai buna decat celelalte. La interior si exterior arata foarte bine, modern, sunt 100% lf, spatiul este generos in interior, organizarea interioara este foarte buna, au 3 usi si circulatia calatorilor in interior e foarte buna in tot autobuzul din acest motiv si datorita organizarii interioare (la celelalte e jale), au afisaje electronice cu leduri, au aer conditionat, stau bine cu norma de poluare, sunt destul de recent produse. Singura bubuta vizibila "din avion" ar fi puterea cam mica (dar nu stiu cum sunt traseele din Barlad).

Ca un amanunt, astfel de autobuze au fost cumparate din Oslo de catre orasul Kaunas din Lituania.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
impuls



Data înscrierii: 03/Noi/2013
Ultima vizita: 24/Ian/2024
Mesaje: 41
Locație: Vutcani (jud. VS)

MesajTrimis: Joi 21 Apr 2016 18:39:43    Titlul subiectului: 184759

Astazi aflandu-ma cu treburi in interes de serviciu in municipiul Barlad, am observat ca Unistil a scos pe strazi doar autobuzele rosii Scania, atat pe Linia 1 cat si pe 2. Din autobuzele vechi nu era nici unu.Insa pe traseul de cartier Deal si Podeni au ramas mizerele dube.
_________________
Spune NU desfiintarii transportului electric ! Spune DA aerului curat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 21 Apr 2016 18:48:56    Titlul subiectului: 184760

Scaniile mi se par mult mai bune decat Otokar si ca si capacitate si ca si fiabilitate, tot.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Vin 22 Apr 2016 12:01:46    Titlul subiectului: 184777

Modelul de autobuz sh prezentat de Unistil (pe cele doua linii principale din Bârlad) este Scania Omni City, produs intre anii 1996/1997- 2012 (succedat din 2011 de modelul Scania Citywide).

Daca ar fi sa aleg, si eu as inclina spre autobuzele Scania Omni City a Unistil (chiar daca sunt vehicule sh, dar macar sunt autobuze in adevaratul inteles al cuvântului si tehnologia Scania mi se pare mai de incredere decat o marca turceasca).

Acum nu stiu ce capacitate are Unistil de a intretine aceste autobuze- Unistil a preluat garajul fostei IJTL/Urbantrans, insa nu cred sa fi facut acolo mari investitii in cea ce priveste utilajele si dotarea tehnica pentru intretinerea/reparatia/verificarea autobuzelor (nu cred ca la aceste autobuze- fie ele si sh- ca sa fie intretinute si exploadate ca lumea merge ca la DAC-112-UDM).

In privinta celorlalte 3 trasee secundare din Bârlad (care leaga cartierele Munteni/Podeni si Deal si blocurile ANL de la caramidarie (nu stiu a cui o fi fost ideea sa construiasca blocuri ANL practic in afara orasului!), de când au fost infiintate aceste trasee secundare (dupa 2002), ele au fost deservite tot timpul numai cu microbuze!

Evident ca nu este normal asa ceva- microbuzele nu au ce cauta in transportul in comun urban, iar aceste trasee ar trebui deservite cu minibuze sau midibuze (pe aceste 3 trasee secundare ar fi fost potrivite poate vehiculele Otokar prezentate de Vertrantis).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 22 Apr 2016 12:35:44    Titlul subiectului: 184779

Cred ca am spus clar mai sus: Scania CN230UB (ma rog, complet e Scania OmniCity CN230UB 4x2 EB) ex Oslo. Nu e greu de vazut online ca masinile sunt fabricate in 2006 si sunt EuroIV (vorbim despre lucruri concrete, deci despre acest model, nu despre toata gama OmniCity).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 29 Apr 2016 21:22:21    Titlul subiectului: 184903

Pe cele doua trasee acoperite de Unistil cu autobuze circula acum doar masini Scania. Dintre autobuzele aduse anterior mai circula unele doar pe curse conventie.

Unistil a adus la Barlad 12 autobuze Scania OmniCity CN230UB 4x2 EB ex Oslo (Norvegia) prin intermediarul olandez Womy. Numerele de parc Norgesbuss AS Oslo (folosite si la Barlad) sunt: 471, 476, 479, 560, 585, 586, 587, 590, 880, 881. La acestea se adauga masinile ce poarta numerele de parc 122 si 123, care, desi sunt inscriptionate similar celor de la Norgesbuss, nu se incadreaza in intervalul care cuprinde masinile de acest tip ale companiei din Oslo (au apartinut Norgesbuss si e posibil sa fi fost preluate o perioada de timp de alta firma, fie de la Norgesbuss, fie de la Womy, inaintea vanzarii finale - din pacate, n-am reusit inca sa descopar "parcursul" lor, dar "sap" in continuare).

Am fost joi, 28 aprilie, la Barlad si am gasit pe trasee 7 autobuze (3 pe linia 1 si 4 pe 2), iar spre seara a fost schimbat unul, asa incat am reusit sa pozam in oras 8 dintre cele 12 masini. Pe celelalte le-am fotografiat in garaj, cu permisiunea conducerii Unistil. Vom vedea impreuna autobuzele in cadrul mesajelor care urmeaza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 29 Apr 2016 22:52:26    Titlul subiectului: 184905

Incepem cu prezentarea exterioara.


IMG_4078.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.59 kb
 Vizualizat:  de 19617 ori

IMG_4078.JPG



IMG_4113.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.1 kb
 Vizualizat:  de 19617 ori

IMG_4113.JPG



IMG_4053.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.31 kb
 Vizualizat:  de 19617 ori

IMG_4053.JPG



IMG_4294.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.21 kb
 Vizualizat:  de 19617 ori

IMG_4294.JPG



IMG_4314.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.03 kb
 Vizualizat:  de 19617 ori

IMG_4314.JPG



IMG_4289.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.23 kb
 Vizualizat:  de 19617 ori

IMG_4289.JPG



IMG_4313.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.6 kb
 Vizualizat:  de 19617 ori

IMG_4313.JPG



IMG_4290.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.62 kb
 Vizualizat:  de 19617 ori

IMG_4290.JPG



IMG_4064.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.59 kb
 Vizualizat:  de 19617 ori

IMG_4064.JPG



IMG_4117.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.65 kb
 Vizualizat:  de 19617 ori

IMG_4117.JPG



IMG_4311.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.94 kb
 Vizualizat:  de 19616 ori

IMG_4311.JPG



IMG_4116.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.8 kb
 Vizualizat:  de 19616 ori

IMG_4116.JPG



IMG_4297.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.13 kb
 Vizualizat:  de 19616 ori

IMG_4297.JPG



IMG_4296.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  21.6 kb
 Vizualizat:  de 19616 ori

IMG_4296.JPG



IMG_4081.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.05 kb
 Vizualizat:  de 19616 ori

IMG_4081.JPG



IMG_4082.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.01 kb
 Vizualizat:  de 19616 ori

IMG_4082.JPG



IMG_4077.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.61 kb
 Vizualizat:  de 19616 ori

IMG_4077.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1074
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 29 Apr 2016 23:35:19    Titlul subiectului: 184906

Unistil a pierdut licitatia pentru traseele de autobuz din Barlad, in detrimentul unei alte firme. Mai multe detalii nu stiu, dar se gasesc pe Internet.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 30 Apr 2016 00:26:56    Titlul subiectului: 184907

A fost o licitatie in martie, la care s-a prezentat doar firma care a castigat acum, Vertrantis, nu si Unistil, aceasta a fost anulata pe motiv ca a fost un singur ofertant (cine stie chichitele OUG 34 poate da mai multe detalii). Pe 19 aprilie a fost o noua procedura, de data aceasta s-au inscris ambele firme si pe 27 a fost desemnata castigatoare Vertrantis (punctaj mai mare motivat de valoarea mai mare a investitiei, masinile aduse, care-s noi, si facilitatile oferite diverselor categorii de calatori). Personal cred ca in privinta autobuzelor alegerea nu e cea mai buna, fiind practic midibuze, cu o capacitate redusa, o organizare a spatiului interior extrem de proasta, ce permite calatoria in picioare doar unui numar foarte mic de calatori, la mijlocul masinii si partial intre usile 1 si 2, podea coborata doar in prima jumatate a masinii, trepte de acces dinspre mijloc catre spate (despre toate astea am discutat, insa, in mesajele anterioare). Deocamdata mai trebuie sa treaca termenul legal pentru contestatii, iar daca lucrurile raman asa, pana cand noua firma isi va intra in drepturi, Unistil va mai sta putin pe trasee (ma intreb daca va folosi in continuare autobuzele Scania sau le va scoate din nou pe celelalte). Avand in vedere ca si la Iasi expira contractul cu Unistil si se pare ca traseele vor fi operate dupa aceea de RATP/CTP, care insa nu va avea cu ce sa le acopere din momentul in care Unistil va iesi si pana cand vor putea fi procurate autobuze la mana a doua (situatie ce se va prelungi pana cand se va incheia preluarea transportului public din Iasi de catre CTP, caci abia atunci se va putea organiza licitatie), nu e exclus ca PMI sa inchirieze autobuze pana cand CTP le va avea pe ale ei (banuiesc ca va fi aleasa varianta asta, pentru a nu exista complicatii si necazuri cu trasee concesionate altor firme), caz in care Unistil ar putea fi in avantaj, avand deja autobuze disponibile, deci, logic discutand, exista sanse foarte mari sa vedem autobuzele Scania la Iasi o vreme. Om vedea ce-o mai fi, deocamdata continuam prezentarea acestor autobuze in serviciu la Barlad.

In atasament, doua fotografii pe care le-am facut joi unei masini Otokar de tipul celor cu care va opera Vertrantis la Barlad daca rezultatul licitatiei va ramane cel stabilit miercuri (masinile sunt deja la Barlad, caci firma a avut activitate si pana acum in zona) si cateva imagini cu interiorul, preluate de pe Est News.



IMG_4158.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.5 kb
 Vizualizat:  de 19604 ori

IMG_4158.JPG



IMG_4159.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.51 kb
 Vizualizat:  de 19604 ori

IMG_4159.JPG



autobuz-vertrantis1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  189.98 kb
 Vizualizat:  de 19595 ori

autobuz-vertrantis1.jpg



autobuz-vertrantis.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  173.95 kb
 Vizualizat:  de 19595 ori

autobuz-vertrantis.jpg



autobuz-vertrantis3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  191.38 kb
 Vizualizat:  de 19595 ori

autobuz-vertrantis3.jpg



evaluare-autobuze-vertrantis-600x330.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.6 kb
 Vizualizat:  de 19595 ori

evaluare-autobuze-vertrantis-600x330.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 30 Apr 2016 01:14:35    Titlul subiectului: 184908

Revenim, asadar, la autobuzele Scania si vedem cum arata in interior.


IMG_4086.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.24 kb
 Vizualizat:  de 19594 ori

IMG_4086.JPG



IMG_4085.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.43 kb
 Vizualizat:  de 19594 ori

IMG_4085.JPG



IMG_4037.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.75 kb
 Vizualizat:  de 19594 ori

IMG_4037.JPG



IMG_4061.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.05 kb
 Vizualizat:  de 19594 ori

IMG_4061.JPG



IMG_4057.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.15 kb
 Vizualizat:  de 19594 ori

IMG_4057.JPG



IMG_4041.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.9 kb
 Vizualizat:  de 19594 ori

IMG_4041.JPG



IMG_3990.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.82 kb
 Vizualizat:  de 19594 ori

IMG_3990.JPG



IMG_4032.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.72 kb
 Vizualizat:  de 19594 ori

IMG_4032.JPG



IMG_4030.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.39 kb
 Vizualizat:  de 19594 ori

IMG_4030.JPG



IMG_4031.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.28 kb
 Vizualizat:  de 19594 ori

IMG_4031.JPG



IMG_3991.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.13 kb
 Vizualizat:  de 19592 ori

IMG_3991.JPG



IMG_4026.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.74 kb
 Vizualizat:  de 19592 ori

IMG_4026.JPG



IMG_4024.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.2 kb
 Vizualizat:  de 19592 ori

IMG_4024.JPG



IMG_4019.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.85 kb
 Vizualizat:  de 19592 ori

IMG_4019.JPG



IMG_3996.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.87 kb
 Vizualizat:  de 19592 ori

IMG_3996.JPG



IMG_4021.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.76 kb
 Vizualizat:  de 19592 ori

IMG_4021.JPG



IMG_3998.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.64 kb
 Vizualizat:  de 19592 ori

IMG_3998.JPG



IMG_3997.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.21 kb
 Vizualizat:  de 19592 ori

IMG_3997.JPG



IMG_4017.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.11 kb
 Vizualizat:  de 19592 ori

IMG_4017.JPG



IMG_3994.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.95 kb
 Vizualizat:  de 19592 ori

IMG_3994.JPG



IMG_4034.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.16 kb
 Vizualizat:  de 19592 ori

IMG_4034.JPG



IMG_4033.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.57 kb
 Vizualizat:  de 19592 ori

IMG_4033.JPG



IMG_3999.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.15 kb
 Vizualizat:  de 19592 ori

IMG_3999.JPG



IMG_4014.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.71 kb
 Vizualizat:  de 19592 ori

IMG_4014.JPG



IMG_4000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.37 kb
 Vizualizat:  de 19592 ori

IMG_4000.JPG



IMG_4003.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.64 kb
 Vizualizat:  de 19592 ori

IMG_4003.JPG



IMG_4013.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.77 kb
 Vizualizat:  de 19592 ori

IMG_4013.JPG



IMG_4009.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.31 kb
 Vizualizat:  de 19592 ori

IMG_4009.JPG



IMG_4007.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.81 kb
 Vizualizat:  de 19592 ori

IMG_4007.JPG



IMG_4005.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.09 kb
 Vizualizat:  de 19592 ori

IMG_4005.JPG



IMG_4004.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.89 kb
 Vizualizat:  de 19592 ori

IMG_4004.JPG



IMG_4006.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.01 kb
 Vizualizat:  de 19592 ori

IMG_4006.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 30 Apr 2016 01:45:10    Titlul subiectului: 184909

Vedem, rand pe rand, cele 12 autobuze.

122 - fotografiat doar in garaj



IMG_4068.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.17 kb
 Vizualizat:  de 19590 ori

IMG_4068.JPG



IMG_3988.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.81 kb
 Vizualizat:  de 19590 ori

IMG_3988.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 30 Apr 2016 09:03:29    Titlul subiectului: 184910

123 - l-am gasit dimineata in garaj, iar spre seara a iesit pe traseul 1

foto 1 - garaj
foto 2-5 - capatul de linie comun al liniilor de autobuz 1 si 2, IRB (URB - SC Rulmenti SA)
foto 6,7 - soseste la capatul liniei 1 de la Gara
foto 8 - in statia din fata garii Barlad
foto 9,10 - pleaca de la Gara spre IRB (la intrare pe bulevardul Primaverii)



IMG_4070.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.32 kb
 Vizualizat:  de 19566 ori

IMG_4070.JPG



IMG_4305.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.18 kb
 Vizualizat:  de 19566 ori

IMG_4305.JPG



IMG_4308.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.27 kb
 Vizualizat:  de 19566 ori

IMG_4308.JPG



IMG_4310.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.28 kb
 Vizualizat:  de 19566 ori

IMG_4310.JPG



IMG_4315.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.52 kb
 Vizualizat:  de 19566 ori

IMG_4315.JPG



IMG_4324.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.42 kb
 Vizualizat:  de 19566 ori

IMG_4324.JPG



IMG_4325.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.25 kb
 Vizualizat:  de 19566 ori

IMG_4325.JPG



WP_20160428_18_47_42_Pro.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.58 kb
 Vizualizat:  de 19566 ori

WP_20160428_18_47_42_Pro.jpg



IMG_4326.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.64 kb
 Vizualizat:  de 19566 ori

IMG_4326.JPG



IMG_4327.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.72 kb
 Vizualizat:  de 19566 ori

IMG_4327.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 30 Apr 2016 09:17:03    Titlul subiectului: 184911

471 - fotografiat doar in garaj


IMG_4119.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.84 kb
 Vizualizat:  de 19560 ori

IMG_4119.JPG



IMG_4113.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.04 kb
 Vizualizat:  de 19560 ori

IMG_4113.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 30 Apr 2016 09:36:32    Titlul subiectului: 184912

476 - fotografiat in Centru, pe bulevardul Republicii


WP_20160428_12_40_46_Pro.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.29 kb
 Vizualizat:  de 19555 ori

WP_20160428_12_40_46_Pro.jpg



IMG_4170.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.88 kb
 Vizualizat:  de 19555 ori

IMG_4170.JPG



IMG_4234.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.49 kb
 Vizualizat:  de 19555 ori

IMG_4234.JPG



IMG_4207.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.8 kb
 Vizualizat:  de 19555 ori

IMG_4207.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 30 Apr 2016 10:16:01    Titlul subiectului: 184913

479

foto 1-3 - la capatul de linie IRB (bd. Republicii)
foto 4-10 - Centru (bd. Republicii)
foto 11 - Gara Barlad (capatul liniei 1)
foto 12-14 - bd. Primaverii (in apropierea garii)



IMG_4287.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.55 kb
 Vizualizat:  de 19547 ori

IMG_4287.JPG



IMG_4288.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.57 kb
 Vizualizat:  de 19547 ori

IMG_4288.JPG



IMG_4321.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.04 kb
 Vizualizat:  de 19547 ori

IMG_4321.JPG



IMG_3984.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.35 kb
 Vizualizat:  de 19547 ori

IMG_3984.JPG



IMG_4193.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.68 kb
 Vizualizat:  de 19547 ori

IMG_4193.JPG



IMG_4194.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.1 kb
 Vizualizat:  de 19547 ori

IMG_4194.JPG



IMG_4222.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.73 kb
 Vizualizat:  de 19547 ori

IMG_4222.JPG



IMG_4228.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.99 kb
 Vizualizat:  de 19547 ori

IMG_4228.JPG



WP_20160428_12_40_30_Pro.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.26 kb
 Vizualizat:  de 19547 ori

WP_20160428_12_40_30_Pro.jpg



IMG_4176.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.74 kb
 Vizualizat:  de 19547 ori

IMG_4176.JPG



IMG_4247.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.29 kb
 Vizualizat:  de 19545 ori

IMG_4247.JPG



IMG_4262.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.69 kb
 Vizualizat:  de 19545 ori

IMG_4262.JPG



IMG_4263.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.15 kb
 Vizualizat:  de 19545 ori

IMG_4263.JPG



IMG_4264.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.26 kb
 Vizualizat:  de 19545 ori

IMG_4264.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 30 Apr 2016 17:06:23    Titlul subiectului: 184914

560

foto 1-9 - Centru (bd. Republicii)
foto 10-13 - IRB (capatul de linie comun al liniilor de autobuz 1 si 2, aflat la iesirea din Barlad spre Vaslui)



IMG_4169.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.93 kb
 Vizualizat:  de 19521 ori

IMG_4169.JPG



IMG_4178.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.77 kb
 Vizualizat:  de 19521 ori

IMG_4178.JPG



IMG_4160.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.15 kb
 Vizualizat:  de 19521 ori

IMG_4160.JPG



IMG_4161.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.36 kb
 Vizualizat:  de 19521 ori

IMG_4161.JPG



IMG_4162.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.13 kb
 Vizualizat:  de 19521 ori

IMG_4162.JPG



IMG_4188.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.68 kb
 Vizualizat:  de 19521 ori

IMG_4188.JPG



IMG_4243.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.1 kb
 Vizualizat:  de 19521 ori

IMG_4243.JPG



IMG_4244.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.4 kb
 Vizualizat:  de 19521 ori

IMG_4244.JPG



IMG_4245.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.37 kb
 Vizualizat:  de 19521 ori

IMG_4245.JPG



IMG_4289.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.8 kb
 Vizualizat:  de 19521 ori

IMG_4289.JPG



IMG_4301.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.72 kb
 Vizualizat:  de 19519 ori

IMG_4301.JPG



IMG_4300.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.41 kb
 Vizualizat:  de 19519 ori

IMG_4300.JPG



IMG_4303.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74 kb
 Vizualizat:  de 19519 ori

IMG_4303.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 30 Apr 2016 17:15:19    Titlul subiectului: 184915

585 - doar in garaj


IMG_4071.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.43 kb
 Vizualizat:  de 19514 ori

IMG_4071.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 30 Apr 2016 17:29:06    Titlul subiectului: 184916

Azi am facut o vizita in Barlad special ca sa vad si sa dau o tura cu autobuzele Scania.
Ca o prima parere, scaune foarte comfortabile, mai bun decat ce are RATB, aer conditionat, podea LF pe toata lungimea autobuzului, afisaj electronic(premiera la Barlad). Ca si viteza a fost ok, tinand cont ca era destul de aglomerat si ca pe Primaverii aveai practic o banda jumate si asfalt extrem de prost, se miscau foarte bine. Sunt rezistente pentru drumurile din Barlad, sa speram ca o sa ramana pe trasee.
Din vechile autobuze nu am vazut niciunul pe traseu, toate erau in garaj, inclusiv articulatul si Volvo-ul albastru.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul VASLUI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community