Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Amintiri

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
cipika



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 27/Mar/2010
Mesaje: 42
Locație: Ploiesti ( Mihai Bravu )

MesajTrimis: Mar 21 Apr 2009 20:37:09    Titlul subiectului: Amintiri 109900

Si acum imi amintesc de tramvaiul 104 . Mama si bunica ma plimbau de la un capat la altul cu el . Era un traseu foarte aglomerat . Imi amintesc ca la statia Armoniei era foarte multa lume in statie si uneori mama imi spunea : " Nu luam tramvaiul asta ca e prea aglomerat , lasa ca vine repede altul . " Ce vremuri ! Astazi cand ies pe-afara vad pe strada doar niste sine parasite , pline de pamant , de unde rasar parcari , una dupa alta . Ma uitam astazi ca sunt pe strada mai multe masini decat pietoni .
Pe vremea tramvaiului nu era asa ... masinile parca erau niste specii rare , pe cale de disparitie . Daca are cineva poze cu raposata linie , sa le puna pe forum , ca tare geru imi mai imaginez tramvaie pe sinele alea pline de pamant ...
Apropo , inainte sa scoata 104 , treceau Tatre KT4D pe el , stiu foarte bine caci aveau un "p" alb pe un cerc gri si erau verzi .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 21 Apr 2009 20:40:59    Titlul subiectului: 109901

P-ul este logoul regiei din Potsdam


potsdam_123.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.64 kb
 Vizualizat:  de 12960 ori

potsdam_123.jpg



_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cipika



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 27/Mar/2010
Mesaje: 42
Locație: Ploiesti ( Mihai Bravu )

MesajTrimis: Vin 24 Apr 2009 21:55:31    Titlul subiectului: 110017

Imi amintesc si acum de linia lui 105 , nu am mers decat odata cu el . Era un traseu minunat , exact pe Drumul National . Pacat de el . Cand esti in 1 vezi bucla de intoarcere a lui 105 si resturi din reteaua de fir-contact ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cipika



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 27/Mar/2010
Mesaje: 42
Locație: Ploiesti ( Mihai Bravu )

MesajTrimis: Sâm 25 Apr 2009 17:17:10    Titlul subiectului: 110048

Daca aveti poze sau amintiri legate de 104 sau alte trasee , poate chiar IJTL , postati aici , va rog . Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Dum 26 Apr 2009 08:16:26    Titlul subiectului: 110067

Sunt si amintiri care nu pot fi vazute prin poze dar se pot aminti...

- autobuzele speciale pentru elevii care circulau doar pe trasele 30 , 44 , 35 , 35b , 2 si 2barat care la inceput aveau cate un controlor la fiecare usa care nu lasa sa urce doar cei care aratau a fi elevi. Tin minte ca pe un coleg al meu de la seral ( 42 ani imbracat in haine militare ) nu l-au lasat sa urce pana nu i-a aratat carnetul de elev Laughing

Aceste autobuze aveau doar 4-5 curse pe zi si erau puse total aiurea , nu se potriveau orele cu programul liceelor de pe parcurs. Au circulat 1 an sau 2 doar in perioadele cand elevii aveau carte in vacante nu.

- Prin 2003 - 2004 cand se tineau concerte la HIPODROM , zilele Bergenbier etc cand RATP a introdus autobuze MAN curse speciale spre toate cartierele orasului iar accesul se facea dupa ce treceai printe niste filtre de jandarmii si controlori Ratp , autpobuzele plecau unul dupa celalalt arhipline. Era coloana de autobuze pe banda 1 de mers Bucuresti-Ploiesti de cel putin 500 metri care asteptau sa intre in statie la Hipodrom sa duca ploiestenii acasa. Concertele se terminau dupa miezul noptii. Autobuzele nu opreau pana in centru nicaieri.

SI la festivalele , concertele de la Bucov RATP facea la fel insa autobuzele foarte putine.

- Pana prin 2004 Ratp-ul dadea autobuze galeriei echipeI Petrolul Ploiesti pentru deplasari. In aceste deplasari mergeau doar Ikarusurile articulate ( Pana la Brasov , Bucuresti , Pitesti ) , Ikarusurile scurte la orice distanta , Isuzu ( Galati , Constanta , Bacau ) si Skoda Karosa ( Pitesti ).
Fugea articulatul pe autostrada cu 80-85 km/h ca mai mult nu putea.

Cand s-a lucrat la magistrala de cale ferata Bucuresti - Campina vreo 3 luni trenurile spre Targoviste plecau de la statia Crangul lui Bot , drumul pana acolo era asigurat cu autobuze RATP , in special Ikarus articulate.

Acum vreo 3-4 ani controlorii la sfarsitul anului dadeau calatorilor din statii calendare facute de RATP.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 1731
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 07 Iun 2009 23:11:04    Titlul subiectului: 112144

De curand a aparut o carte ce prezinta istoria transportului ploiestean de la inceputuri pana in zilele noastre:

http://www.ziarulprahova.ro/articol~categorie-cultura~stire-53206~istoria-transportului-jude%A1ean-si-ploiestean-in-160-de-pagini.html

Ziarul de Prahova a scris:

“Pagini din istoria transportului judetean, interjudetean prahovean si al transportului urban din Ploiesti"- acesta este titlul recentului volum iesit de sub tipar care poarta semnatura autorului prahovean State Mercan. Dupa cum sugereaza si titlul, in cele 160 de pagini ale cartii se face o trecere in revista, extrem de interesanta, a evolutiei transportului judetean si local din Ploiesti, de la caruta, pana la Sageata albastra, tramvai sau troleibuz. Inedite sunt, astfel, informatiile referitoare la evolutia mijloacelor de transport. De pilda, in anul 1840, drumul din zona Vaii Prahovei catre Bucuresti era strabatut cu o caruta trasa de opt cai, calatorii fiind opriti, la drumul mare, de catre banditii care le luau banii. Odata cu trecerea anilor, pe drumurile judetului au aparut trasurile, diligentele, postalioanele, pentru ca apoi, la sfarsitul anului 1870, sa fie terminata calea ferata Bucuresti- Ploiesti si sa fie inceputa constructia la Gara de Sud Ploiesti. In anii 1900, primele trasuri fara cai, mai exact autoturismele realizate la Liege, in Belgia, au circulat si pe drumurile din Prahova. Trecand anii, odata cu dezvoltarea economica a judetului si a cresterii numarului de salariati, s-a dezvoltat si reteaua de transport a calatorilor, cu autobuze. In vremurile noastre, transportul de calatori este in pas cu moda si cerintele, fiind efectuat cu trenul, microbuzul sau autobuzul. In cazul Ploiestiului, transportul calatorilor se face cu autobuzele, troleibuzele si tramvaiele, RATP Ploiesti avand trei posturi de urmarire, prin satelit, a traseelor.


Interesant e ca acelasi autor, dl. State Mercan, a mai scris cel putin inca o carte... dar acum 30 de ani! Este vorba de Indrumatorul lucratorului din transportul urban si interurban de persoane care se gaseste si in Biblioteca TramClub aici.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
cipika



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 27/Mar/2010
Mesaje: 42
Locație: Ploiesti ( Mihai Bravu )

MesajTrimis: Mie 15 Iul 2009 17:58:41    Titlul subiectului: Istoric 114083

Istoricul RATP, care se afla pe www.ratph.ro:

"1929: Isi fac aparitia 2 autobuze, proprietatea firmei Gogiman-Dumitrescu, contractul de concesiune expira la inceputul anului 1934.

1934: Are loc licitatia pentru concesionarea transportului de persoane pe cuprinsul municipiului, licitatie ce a fost castigata de col. V.Climescu si I.Catrinescu si reziliata dupa cateva luni.

1934: Se infiinteaza "Serviciul Autobuzelor al Primariei Municipiului Ploiesti", care pune in functiune un autobuz proprietate proprie si 2 inchiriate, urmand sa mai achizitioneze inca 12 autobuze, prestand activitati pe 6 linii cu o lungime a traseelor de 18Km.

1938: Se adopta Decretul Lege pentru organizare serviciilor pulblice, urmarea directa fiind infiintarea Regiei Publice Comerciale a Intreprinderilor Municipiului Ploiesti, care cuprindea si Serviciul Autobuze.

1938: Sunt achizitionate 10 autobuze Chevrollet.

1941: Se achizitioneaza printr-o comanda la "Royal Motors" 5 autobuse MAN Diesel Type si 3 camionete de la firma SKODA.

1941: Parcul de autobuze ajunge la un numar de 21 bucati: 5 Man (1941), 2 Citroen (1940), 1 Sourer (1940), 2 International (1939), 10 Chevrollet (1938), 1 Renault (1935).

1942: Sunt rechizitionate 15 autobuze de catre armata si trimise spre zona frontului, restul fiind rechizitionate pasiv fiind folosite in marea majoritate de catre serviciile Primariei.

1944: Dupa razboi, putinele masini sunt utilizate in scopuri militare si medicale.

1946: Pe strazile Ploiestiului circulau numai 3 autobuze.

1947: Se ajunge la 2 autobuze.

1949: Se infiinteaza "Serviciile de Transport" din cadrul "Intreprinderilor Comunale Ploiesti", al carui parc de autobuze este de 15 bucati.

1957: Lungimea traseelor creste la 42 Km, iar parcul auto la 29 autobuze.

1959: Sunt transportati anual 25 mil. calatori si datorita cresterii numarului de muncitori si al populatiei in general, se dau in exploatare un numar de 10 taximetre.

1961: Conform Deciziei 243/7.2.1961 a Comitetului Executiv al Sfatului Popular regional Ploiesti, transportul de calatori este reorganizat si se infiinteaza "Intreprinderea de Transport Ploiesti" (I.T.P.). Sunt preluate da la I.R.T.A. Ploiesti un numar de 17 autobuze precum si treseele deservite de aceasta in comunele suburbane: Bucov, Blejoi, Barcanesti, Paulesti.

1961: Pana la sfarsitul anului, din investitii vor fi primite si alte autobuze, parcul auto cuprinzand un numar de 116 autobuza din care circulau in medie zilnic un numar de 81 autobuze, obtinandu-se un coeficient de utilizare a parcului (CPU) de 76,8%.

1969: Printr-o sporire a investitiilor se ajunge ca parcul I.T.P. sa numere 244 autobuze, obtinandu-se un coeficient de utilizare a parcului de 89.3%, iar numarul de calatori tranportati ajunge la cifra de 92 mil., numarul salariatilor fiind de 1450.

1969: Colectivul I.T.P. a fost distins cu diploma si a gastigat Steagul de "Intreprindere fruntasa pe ramura de gospodarie comunala pe tara".

1972: Prin cresterea calitatii organizatorice, a parcului de autobuze, a numarului de calatori transportati si a cresterii frecventei curselor, se ajunge in acest an la urmatoarele cifre: parcul auto este mai mare cu 30 autobuze, coeficientul de utilizare a parcului ajunge la 92,2% iar numarul de calatori se ridica la 111 mil.

1979: In baza Decretului 377/1979, I.T.P. isi ia denumirea de "Intreprinderea Judeteana de Transport Local" (I.J.T.L.) preluand activitatea de transport marfa de la unitatile de profil de constructii si o data cu aceasta si parcul de masini aferente.

1985: Au inceput lucrarile pentru introducerea tramvaielor in Ploiesti, si constructia Depoului de Intretinere si Reparatii si Statia de Redresare S1.

1987: A fost terminat primul tronson de tramvai de 14Km: Gara de Sud - Spitalul Judetean.

1989: Existau 6 trasee cu linii de tramvai, din care se transportau 35% din calatorii municipiului Ploiesti.

1990: Se demareaza introducerea transportului in comun cu troleibuze.

1991: Prin decizia nr. 125 a Prefectului Judetului Prahova, ia fiinta Regia Autonoma de Transport in Comun de Persoane Prahova (R.A.T.C.P. Prahova).

1995: Regia Autonoma de Transport in Comun de Persoane Prahova trece in subordinea Consiliului Local al Municipiului Ploiesti, cu denumirea de Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti (R.A.T.P. Ploiesti).

1997: Se pune in folosinta primul tronson de troleibuze in Ploiesti, pe zona Vest - Centru, urmat 4 ani mai tarziu de al doilea tronson care leaga centrul municipiului Ploiesti cu partea de sud a orasului.

1998: In lunile mai – iunie, in parcul de autovehicule al Regiei intra 20 de midibuze noi, tip ISUZU, care aduc un plus de calitate serviciului de transport oferit populatiei.

1999: Coform Legii nr. 189 / 1998 privind finantele publice locale, activitatea regiei se limiteaza la nivelul municipiului Ploiesti, traseele din zona periurbana fiind atribuite altor operatori de transport.

2000: Avand in vedere starea avansata de uzura a parcului de autovehicule s-a impus cu necesitate inlocuirea autobuzelor cu norma de serviciu indeplinita. Ca urmare, Regia, cu aprobarea Primariei, organizeaza licitatie publica pentru achizitionarea a 50 de autobuze.

In luna mai s-a achizitionat primul lot de 15 bucati autobuze.

Tot in acest an s-au mai achizitionat si 5 troleibuze pentru transportul electric.

2002: In luna noiembrie s-au mai achizitionat 5 bucati de autobuze.

S-au intreprins si demarat actiuni de imbunatatirea calitatii serviciului de transport public prin alimentarea cu GPL a unor autobuze, prin dotarea cu autobuze cu motor Euro 2, dispecerizarea computerizata a traficului, dispecereizarea substatiilor de redresare in vederea optimizarii alimentarii cu energie electrica a liniilor de transport electric.

2003: In acest an Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti s-a certificat ISO 9000:2001. Tot in acest an s-au mai achizitionat inca 15 autobuze, restul pana la 50 de bucati fiind in curs de achizitionare. In plus s-au mai achizitionat si 8 tramvaie KT4- D (second hand) din Germania.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 19 Feb 2010 02:28:24    Titlul subiectului: 123873

Pentru iubitorii de istorie, arheologie, mumii si piramide Smile , mai jos am postat o fotografie a unui panou informativ surprins la Gara de Sud, in statia de imbarcare de la tramvai. Este vorba despre un panou de tabla, pe care sunt figurate traseele de tramvai din vremea cand exista reteaua catre Teleajen si Cablu. Panoul arata jalnic, mancat de rugina, iar rutele de tramvai schitate precum si numarul traseului in mare parte abia se mai inteleg. Sunt figurate traseele: 101, 102, 103, 104, 105 si 106, exact pe aceleasi rute pe care apar schitate si in sectiunea "Retele" din cadrul acestui forum. Lipsesc insa liniile 28 si 107, liniile care au avut cea mai scurta viata.


Imag004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.22 kb
 Vizualizat:  de 11450 ori

Imag004.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 23 Iul 2010 23:33:00    Titlul subiectului: 130607

Articolul de mai jos vorbeste despre tramvaiele de epoca... De ce trebuie sa le cumpere baronii orasului si sa le transforme in cafenele?! Scopul lor este altul... Chiar nu se gaseste un locusor in depou si pentru doua bijuterii de pret?! Chiar trebuie sa ucidem istoria ori de cate ori avem ocazia?! Rusinos...

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/Ploiesti-_Doua_garnituri_de_tramvai_scoase_din_circulatie_au_fost_abandonate_in_parcuri_0_303570033.html

"Ploiești: Două garnituri de tramvai scoase din circulație au fost abandonate în parcuri

Intenția municipalității de a transforma vagoanele de tramvai scoase din uz în cafenele nu are deloc succes. Din luna aprilie, de când au fost donate de Regia Autonomă de Transport Public Persoane, și montate în Parcul Mihai Viteazul și în zona centrală a Ploieștiului, cele două garnituri cu o vechime de 80 de ani sunt doar obiecte de decor peisagistic.


Nici un om de afaceri nu se arată interesat să investească în ele și să amenajeze terase de vară, așa cum doreau inițial reprezentanții Primăriei.

„Noi am tot așteptat să primim oferte pentru aceste tramvaie. Degeaba, însă. Prin urmare, deocamdată, nu avem cum și cu cine să organizăm o licitație pentru transformarea garniturilor în cafenele", a declarat Andrei Volosevici, edilul Ploieștiului.

Vagoanele din anii 30 au devenit jucăria preferată a copiilor, care devin „vatmani" sau călători de ocazie ori de câte ori ajung în parc. Cele două obiecte retro stârnesc curiozitatea adulților care se întreabă care le este utilitatea în zone destinate promenadei.

„Păi chiar dacă sunt de decor, de ce nu au găsit ceva mai interesant, ca de exemplu, un foișor de lemn, pe care să-ș amplaseze în locul lor. Așa, astea sunt mari și nici nu arată bine. Sinceră să fiu eu nu am mai văzut așa ceva prin alte orașe. Eu nu îmi las nepotul să se joace le lângă ele. Sunt pline de praf", a spus Didina Bulgaru, o pensionară care locuiește pe Bulevardul Republicii.

Garniturile de epocă au circulat cinci ani la rând pe străzile din municipiu, pe timpul sărbătorilor de iarnă și de 1 iunie. Ele au fost cumpărate din Austria și sunt fabricate în anul 1920. Tramvaiele au 20 de locuri pe scaune din lemn și 16 locuri în picioare. Cât au servit transportului în comun, vatmanii le conduceau stând în picioare."



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.39 kb
 Vizualizat:  de 11030 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dominatrix



Data înscrierii: 07/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Oct 2011 06:25:36    Titlul subiectului: 149340

Istoria tramvaiului in Ploiesti incepe pe data de 7 octombrie 1987 cand este inaugurat traseul 101 intre Spitalul Judetean si Gara de Sud, initial cu un parc total de 20 de tramvaie V3A si Timis. In anul 1988 au mai fost achizitionate un numar de 29 de garnituri, ajungandu-se la un parc total de 49 de vagoane motor, din care 29 V3A produse la URAC Bucuresti si 20 de cupluri (vagon + remorca) Timis 2 produse la Electrometal Timisoara. In atasament, numerele de parc, conform lucrarii Stadtverkehr in Rumanien 1992, de Alex Reuther.

Intre timp s-au taiat toate, fiind inlocuite cu vagoane SH de tip Tatra KT4D. Singurul vagon care mai aminteste de trecut este vagonul V3A #051 fabricat in 1997 la Faur.

Iata o filmare in principal cu tramvaie din arhiva lui Richard Lomas realizata in 1996.
http://www.youtube.com/watch?v=mpKjUetW_0s

Majoritatea vagoanelor sunt surprinse in zona fostului capat de la Armoniei, si pe fosta linie 104, la terminalul Uztel. Acel traseu s-a desfiintat in 2004, cu tot cu linii care au fost scoase.



Ploiesti.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.65 kb
 Vizualizat:  de 9907 ori

Ploiesti.jpg



_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Citelis



Data înscrierii: 01/Iul/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2012
Mesaje: 85
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 08 Oct 2011 21:21:28    Titlul subiectului: 149410

Nu mai exista nici o urma a retelei de tramvai (sine) pe sectorul Armoniei-Uztel?
De ce au fost desfiintate tramvaiele spre Uztel?

_________________
Fan convins Irisbus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 07/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Oct 2011 08:47:33    Titlul subiectului: 149708

Din cauza vibratiilor la care erau supuse casele de pe strada Mihai Bravu. In plus de asta si cererea spre zona industriala Uztel/Terqua a scazut mult, asa ca nu a mai meritat investitia. Si acum exista autobuzul 104 care face fata cererii, desi circula rar, mai ales in weekend.
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Oct 2011 09:58:57    Titlul subiectului: 149823

Sina de tramvai inca mai exista, ea a fost scoasa numai intre statiile Armoniei-Maternitate. Intre Maternitate si Fero sinele de tramvai sunt acum parcare pentru masini, ori statie de taximetre chiar in mijlocul cartierului Mihai Bravu. De la Fero pana la Uztel sinele continua iar, doar firele de tensiune au fost scoase.

Uztel/Terqua nu ducea greul pentru zona industriala Teleaejen, ci combinatul Petrotel-Lukoil.

Doar dimineata cand intra schimbul 1 mai e aglomeratie in zona, in rest bate vantul, la cele 2 licee de la capatul lui 104 nu se mai invata decat dimineata, in rest cu 104 mai merg doar cei care stau la garsoniere.

De exemplu odata la 4 zile cursa de 20:10 cu care vin din Teleajen spre Armoniei sunt doar eu si cu colegii, 4 la numar, pana la capat nu se mai urca nimeni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Oct/2017
Mesaje: 866
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 21 Noi 2011 03:53:25    Titlul subiectului: 150444

"©koda"-"Karosa" S.M. 11 ți "Ikarus" Zemun ("Ikarbus) IK4 la Ploiești, în 1982.
Sursa: http://volganeagra.blogspot.com/2011/08/ploiesti-1979-82.html?showComment=1321836612464#c3403540316775959568
Unde e făcută poza? Mai există vreuna din clădiri?



IK4 și SM 11 la Ploiesti, PH in 1982.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  167.96 kb
 Vizualizat:  de 9549 ori

IK4 și SM 11 la Ploiesti, PH in 1982.jpg



_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 1076
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 18 Feb 2013 19:35:09    Titlul subiectului: 162731

Vechea sigla a IJTL pe un Roman 112 la Gara de Vest plus inca un autobuz in fundal, cu butelii (in "Nelu" - 1988). Sigla mai apare pe un DAC 117 in "Liliacul infloreste a doua oara" (este mai vechi decat Nelu cu 2 ani) insa este acoperita - filmarile au avut loc in Ploiesti, dar scenariul nu specifica ca locul ar fi Ploiesti. Daca nu e asa, a fost vreodata rosie, fara sa scrie nimic?


sigla IJTLPH.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  172.46 kb
 Vizualizat:  de 8095 ori

sigla IJTLPH.JPG



Roman 112 cu butelii.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  167 kb
 Vizualizat:  de 8095 ori

Roman 112 cu butelii.JPG



Dac 117.JPG
 Descriere:
Liliacul infloreste a doua oara
 Mărime fișier:  68.55 kb
 Vizualizat:  de 8095 ori

Dac 117.JPG



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
phnegativ



Data înscrierii: 20/Iun/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2014
Mesaje: 1
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Iun 2013 11:43:46    Titlul subiectului: 165402

mrM a scris:
"©koda"-"Karosa" S.M. 11 ți "Ikarus" Zemun ("Ikarbus) IK4 la Ploiești, în 1982.
Sursa: http://volganeagra.blogspot.com/2011/08/ploiesti-1979-82.html?showComment=1321836612464#c3403540316775959568
Unde e făcută poza? Mai există vreuna din clădiri?


NU.
In anii 75-80 statia se numea "strada Paris" si acolo opreau 3, 5, 7, 22 si 24 (actualul 101). Era amplasata pe actuala line de tramvai 101, pe strada Stefan Greceanu, la capatul actualei "strada Iasului", cam cu 200 m inainte de intersectia de la "Covrigi Calzi", cum te duci spre Hale. Pe locul acelor magazine sunt acum cele doua blocuri cu 10 etaje de pe Stefan Greceanu de dinainte de "covrigi calzi". De dupa colt plecau pe vremuri autobuzele care mergeau la Bucov, Valea Calugareasca, Pleasa, Berceni etc... Statia se numea tot "strada Paris" pentru ca strada Paris, unde era capatul de linie al 38, 38 B, 16, 18 si care mai erau... intersecta actuala Stefan Greceanu si se prelungea pana la Lic IL Caragiale (iesea in Oilor, actuala Gheorghe Doja) chiar in dreptul liceului. Acum bucata aia de strada se numeste altfel ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
MariusM



Data înscrierii: 19/Oct/2015
Ultima vizita: 12/Mai/2016
Mesaje: 1

MesajTrimis: Vin 29 Apr 2016 07:13:47    Titlul subiectului: 184889

1) Ikarus articulat în zona "Piața Mihai Viteazu"(ruta 1 sau 21), 1988
2) Zona stației de la Galeriile Comerciale, același an
3) Stația "Restaurant Nord"(traseele 9, 10, 24, 43, 43barat), anii '70
4) Zona intersecției "Covrigi Calzi", anii de graniță '70-'80:



Covrigi Calzi.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.65 kb
 Vizualizat:  de 3596 ori

Covrigi Calzi.jpg



ijtl anii 70 Restaurant Nord.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.78 kb
 Vizualizat:  de 3587 ori

ijtl anii 70 Restaurant Nord.jpg



ijtl 1988 Hale.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.74 kb
 Vizualizat:  de 3587 ori

ijtl 1988 Hale.jpg



IJTL 1988 Piata Mihai Viteazu.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.25 kb
 Vizualizat:  de 3587 ori

IJTL 1988 Piata Mihai Viteazu.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community