Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Bilete/abonamente RATB.Puncte de vanzare.Validatoare vechi
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tarife, bilete, validatoare
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Apr 2012 14:24:48    Titlul subiectului: 154666

Eu cred ca solutia la indemana ar fi introducerea unui sistem de plata prin sms ca la metrou. Toata lumea are telefon mobil si isi poate permite plata unei astfel de calatorii. Nu ar mai fi deloc probleme pe timpul noptii. Arati pur si simplu codul soferului pe ecran si cu asta gata.
Am inteles ca pe validatoarele SAT functioneaza un sistem care permite plata cu card fara contact. Functioneaza doar pentru anumite carduri sau pentru toate care suporta acest sistem nou? Stiu ca la BCR se facea reclama la un soi de cartela din asta. Pe scara larga ar rezolva si mai bine problema platii calatoriilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
BIGRED1984



Data înscrierii: 27/Iun/2007
Ultima vizita: 07/Sep/2016
Mesaje: 67
Locație: Bucuresti 4 (Piata Sudului // Piata Straduintei)

MesajTrimis: Vin 06 Apr 2012 08:52:22    Titlul subiectului: 154697

Eu cred ca cel mai usor se poate rezolva problema, doar pentru transportul de noapte, ca in multe alte tari, prin sistemul de acces pe la usa 1 si vanzarea de carduri de catre soferi.
Metoda prin SMS mi se pare o investitie care nu poate fi profitabila - ai nevoie de hardware, software , pliante utilizare/promovare etc. asta pentru un posibil target nu foarte mare de clienti - sa nu uitam ca cine foloseste metoda SMS nu o va face in fiecare zi (multa lume are abonament sau carduri multiple), ci doar in momente critice sa zicem - noaptea, cand nu are bani.
Iar afirmatiile "Toata lumea are telefon mobil si isi poate permite plata unei astfel de calatorii" e un pic fortata - nu orice telefon mobil poate fi folosit pentru un sistem de SMS de acces, ca sa nu mai zic ca depinzi de credit, valabilitate credit, operator, baterie telefon.
Deci mie mi se pare si mai usor si mai elegant ca taxarea sa fie la sofer, noaptea, in lipsa abonamentelor/cardurilor.

_________________
In me the WishMaster
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 06 Apr 2012 09:30:52    Titlul subiectului: 154700

Da, taxarea la sofer mi se pare solutia cea mai simpla si la indemana.
Insa ea nu trebuie sa fie principala modalitate de plata, ci doar o alternativa "de urgenta".
Modalitatea principala trebuie sa ramana cardul RATB si doar in ultima instanta sa fie utilizata plata la sofer, asta pentru a nu aglomera soferul si pentru a nu perturba circulatia.
Pretul biletului achizitionat de la sofer trebuie sa fie mai mare decat cel platit cu cardul, asta pentru a descuraja oamenii sa fie neglijenti.
De exemplu acum, cand un bilet "normal" este 1,30 lei, cred ca un bilet de la sofer ar trebui sa fie 3 sau 4 lei, oricum o suma INTREAGA, asta pentru a nu intra in alte complicatii cu datul restului.
Un bilet la 4 lei nu este exagerat de scump, dar este suficient pentru a descuraja calatorul sa foloseasca plata la sofer ca metoda de baza, aceasta ramanand doar una ocazionala.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flat



Data înscrierii: 11/Feb/2010
Ultima vizita: 13/Iul/2016
Mesaje: 43
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Apr 2012 13:34:19    Titlul subiectului: 154708

Stim prea bine ca metoda 'biletului la sofer' este o sursa inepuizabila de bani de buzunar pentru respectivii soferi. Ca sa fie totul legal ar trebui sa dea bilete si cum biletele de hartie au fost desfiintate, nu ar putea vinde decat carduri. Ca sa vanda carduri ar trebui sa dea si chitanta, deja e prea complicat pentru un sofer care are ca obiect de activitate condusul.

Cea mai civilizata metoda mi s-ar parea automatele de carduri amplasate in statii. Nu in toate, ci in cele mai importante.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Apr/2017
Mesaje: 6212
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Apr 2012 14:02:07    Titlul subiectului: 154710

In opinia mea solutia ar trebui sa fie o "combinata" a parerilor expuse mai sus ! Automat de card in statiile importante, urcarea sa se faca pe usa din fata, cardul sa il validezi la sofer (asa cum se valida cartela pe timpuri la liniile expres spre aeroport).
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 25 Apr 2012 10:12:55    Titlul subiectului: 155323

La Aeroportul Henri Coanda/Otopeni exista un automat de unde iti poti cumpara carduri pentru liniile expres. Am vazut doar carduri din acelea de carton, "multiplu "de "unica folosinta", nu stiu daca se pot reincarca si carduri Activ.

Mai exista pe undeva astfel de automate?

Merita remarcata si treaba cu "Transport metropolitan"... suna bine, nu? E, daca suna bine, o folosim, desi eu unul as numi cu greu "transport metropolitan" ce se intampla in Bucuresti si Ilfov acum, Bucurestiul e, intr-adevar, bine deservit, dar Ilfov-ul este acaparat in mare parte de transportul metropolitan de tip rural/satesc, cu cotete maxi-taxi...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 24 Aug 2012 14:05:27    Titlul subiectului: 158342

Desigur, nicio scumpire nu e bine primita, sa nu uitam insa ca biletul costa de mult 2 lei in alte orase, asta desi, cu toate neajunsurile sale, RATB asigura un transport de o calitate mult superioara altor orase, in timp ce biletul e mentinut artifical la 1,30 lei/calatoria.
Sa nu ne amagim, diferenta pana la pretul real al calatoriei o platim tot noi, prin taxe si impozite, asa ca mi s-ar parea mai cinstit sa platim pretul real al calatoriei, dar sa se asigure conditii mai bune si sa se elimine toate gratuitatile acordate pomanagiilor.
E de fapt o "haiducie" politica prin care vacarii politici ne baga noua mana in buzunar pentru a acoperi din banii nostri "gratuitatilor" acordate manipulabililor electorali.

http://www.romanialibera.ro/bani-afaceri/economie/biletele-ratb-se-scumpesc-o-calatorie-va-costa-2-lei-274733.html

"Biletele RATB se scumpesc. O călătorie va costa 2 lei
23 August 2012

O călătorie cu RATB va costa doi lei. Motivul principal? 80 la sută din autobuze au ieșit din garanție. Asta înseamnă că orice reparație se plătește din bugetul regiei, adică din banii bucureștenilor. Iar calculele conducerii arată că biletul de 1,3 lei, pentru o călătorie, cât este în prezent, nu acoperă costurile, explică Realitatea.net.

În prezent, puțin peste 200 de autobuze ale RATB mai sunt încă în garanție. Din această cauză, de la anul, cheltuielile Regiei cu reparațiile vor crește cu 48% față de anul acesta.

La costurile cu întreținerea se adaugă și creșterea prețurilor carburanților.

"Pretul unui bilet, ultima propunere a RATB, a fost facuta la sfarsitul anului trecut in sensul ca pretul biletului sa fie de doi lei.", spune Constantin Tobescu, purtător de cuvânt RATB.

Creșterea tarifelor trebuie votată în Consiliul General al Capitalei. Numai că de la alegerile locale din iunie, consilierii nu s-au întrunit în nicio ședinta extraodinară. Ultima creștere a prețului biletelor a avut loc în 2008. La începutul lunii august, s-a scumpit și călătoria cu metroul, cu până la 50 la sută."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Apr/2017
Mesaje: 6212
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Aug 2012 21:10:31    Titlul subiectului: 158351

Amuzat (sau poate nu) este faptul ca de vreo un an jumate tot ne "amenintau" cu scumpirea abonamentelor. Uite scumpirea, nu e scumpirea. Si cand colo .. ei scumpesc doar titlurile simple de calatorie.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 25/Apr/2017
Mesaje: 590
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 25 Aug 2012 11:30:37    Titlul subiectului: 158361

Pai ai sa razi, titlurile simple sunt cele mai solicitate in Bucuresti, chiar si de cei care merg regulat cu RATB.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 26/Dec/2014
Mesaje: 140
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Iul 2013 21:51:58    Titlul subiectului: 165628

Un fenomen care mi-a scăpat atenției până de curând este acela că unii din pensionarii care circulă pe mijloacele RATB fără a fi controlați nu au domiciliu de București. Conform deciziilor Primăriei, doar pensionarii bucureșteni au dreptul la transport gratuit, iar ceilalți doar cu 50% reducere. Ei bine, acești pensionari veniți din afara orașului au aflat secretul că nici un om în vârstă nu este controlat și nu se mai obosesc să-și plătească procentul de 50% cum ar trebui. Evident că nu se știe exact ponderea lor, dar cert este faptul că produc găuri suplimentare în bugetul orașului, care deja arată ca un ”șvaițer”.
_________________
Albumul meu de fotografii, aici:
http://www.panoramio.com/user/5989097
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Apr/2017
Mesaje: 6212
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Apr 2014 08:02:01    Titlul subiectului: 172619

RATB intentioneaza sa achizitioneze 40 de automate pentru reincarcarea cardurilor de calatorie. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Tonetele cu bilete RATB, înlocuite cu automate pentru reîncărcarea cardurilor de călătorie

Regia Autonomă de Transport București (RATB) vrea să achiziționeze 40 de automate pentru carduri de călătorie. Acestea ar urma să fie instalate în zonele cu flux mare de călători, iar în unele locații va înlocui tonetele RATB care vând și reîncarcă carduri de călătorie. Suma prevăzută pentru noile achiziții nu este deloc de neglijat. Astfel, în bugetul pentru acest an a fost alocată suma de 3.623.000 lei pentru a cumpăra cele 40 de automate. Practic RATB va plăti aproximativ 90.000 lei (20.000 euro) pentru un singur automat.
Regia Autonomă de Transport București (RATB) vrea să achiziționeze în acest an 40 de automate pentru carduri de călătorie.

"Aceste automate vor permite reîncărcarea titlurilor de călătorie pe cardul de transport al clientului, plata făcându-se doar cu cardul bancar. Eventual, unele din aceste automate vor permite și emiterea de carduri încarcate cu anumite titluri de călătorie", au precizat pentru B365.ro, reprezentanții RATB.

În acest moment, în București, există un singur astfel de aparat, instalat la Aeroportul Otopeni. Cele 40 de aparate noi vor fi instalate în zone cu fluxuri mari de călători, cu cerere mare și vânzare corespunzătoare, dar și în zonele cu cerere mai scăzută pentru a înlocui actualele centre de reîncarcare titluri de călătorie. Automatele vor putea fi utilizate de orice persoană deținătoare de card bancar.

"Principalul beneficiu pentru călători îl reprezintă posibilitatea procurarii la orice oră a titlurilor de călătorie, deci și în afara orelor în care centrele de vânzare sunt deschise. Pentru RATB, principalul beneficiu îl reprezintă realizarea de economii prin înlocuirea unor tonete cu aceste automate (cheltuielile de exploatare fiind mai mici în cazul automatelor). De asemenea, prin montarea acestor automate, rețeaua de vânzare se va diversifica, va răspunde în mai mare măsură cererii și, ca urmare, vor crește încasările", explică reprezentanții RATB.

20.000 euro pe un singur automat

Conducerea RATB susține că noile automate vor ajuta regia să economisească bani prin înlocuirea tonetelor vechi, care au costuri de administrare mai mari. Pe de altă parte nici costurile de achiziție a noilor automate nu sunt mici. Astfel, în bugetul pentru acest an a fost alocată suma de 3.623.000 lei pentru a cumpăra cele 40 de automate. Practic RATB va plăti aproximativ 90.000 lei (20.000 euro) pentru un singur automat.

Deocamdată reprezentanții RATB nu stiu când noile automate vor putea fi utilizate de bucureșteni. Achiziția se află în bugetul pentru acest an, însă deocamdată nu a fost începută și procedura de cumpărare.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Mar 03 Feb 2015 13:01:06    Titlul subiectului: 177011

Daca aveati dubii referitor la valabilitatea abonamentelor urbane pe liniile preorasenesti in zonele comune cu liniile urbane, am cerut un raspuns oficial din partea RATB (specificand liniile 408 si 428, comune cu 105,122,222,385). Iata care este raspunsul:

RATB a scris:
In prezent, oferta tarifara RATB este stabilita prin decizii si hotarari ale Consiliului General al Municipiului Bucuresti.

Abonamentul eliberat pe liniile urbane nu este valabil pe niciuna din liniile preorasenesti, pe nicio portiune de traseu.

In conformitate cu oferta tarifara, pretul unei calatorii cu mijloacele de transport de pe liniile urbane (1,3 lei) este diferit de cel stabilit pentru liniile preorasenesti (1,5 lei). De asemenea, pretul unui abonament valabil pe liniile urbane este altul decat cel stabilit pentru liniile preorasenesti.

Astfel, abonamentul urban nu este valabil cand calatoriti pe liniile preorasenesti 408 sau 428, ci trebuie sa achitati taxa de calatorie aferenta, chiar si pentru portiunile de traseu din Bucuresti.

Va multumim pentru intelegere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Apr/2017
Mesaje: 6212
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Feb 2015 13:01:28    Titlul subiectului: 177217

Revine in discutie ideea tarifarii pe zone. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Bucureștenii vor plăti pentru transportul în comun în funcție de zona în care se vor deplasa

Bucureștiul va avea un sistem tarifar zonal pentru transportul public. Astfel, bucureștenii care se vor deplasa în oraș cu ajutorul mijloacelor de transport în comun, fie ele autobuze, tramvaie sau metrou, nu vor mai plăti un preț unic per călătorie, ci tarife diferite în funcție de zona în care se vor deplasa. La sfârșitul anului trecut a fost creată și o alianță al cărei scop principal este acela de a elabora un standard național pentru o tarifare zonală în transportul public din România. La nivelul Capitalei, această măsură este discutată de câteva luni în cadrul Grupului de mobiltate constituit la nivelul Primăriei generale. Introducerea acestei măsuri în București va fi posibilă însă, abia după ce Autoritatea Metropolitană de Transport București va gestiona și va avea contracte cu RATB, Metrorex și operatorii privați de transport, lucru recomandat de instituțiile europene, însă neaplicat deocamdată de autoritățile din România.

Autoritățile din București intenționează să introducă un sistem tarifar zonal pentru transportul în comun. Astfel, bucureștenii care se vor deplasa în oraș cu ajutorul mijloacelor de transport în comun, fie ele autobuze, tramvaie, troleibuze sau metrou, nu vor mai plăti un preț unic per călătorie, ci tarife diferite în funcție de zona în care se vor deplasa. Cum va fi împărțit Bucureștiul pe zone și ce tarife vor avea de achitat bucureștenii nu s-a stabilit încă. Se știe însă cum va funcționa acest sistem.

"În momentul în care validezi biletul, validatorul care știe în ce zona ești, te întreabă în ce zona vrei să ajungi. Daca vrei în zona 1 apeși zona 1 și te taxează corespunzător. Când treci cu mijlocul de transport în comun dintr-o zonă în altul, sistemul te anunță. Dacă a intrat în zona 2, cine a platit pentru zona 2 merge mai departe, iar cine a platit doar pentru zona 1 coboară sau mai validează o data pentru a merge în zona 2", a explicat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției de Trabsporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

La sfârșitul anului trecut a fost creată și o alianță al cărei scop principal este acela de a elabora un standard național pentru o tarifare zonală în transportul public din România. Alianța Națională pentru Interoperabilitate Tarifară are deocamdată 16 membri, printre care și Rehgia Autonomă de Transport București (RATB).

La nivel instituțional însă, introducerea acestui sistem de tarifare depinde de Autoritatea Metropolitană de Transport București.

"Termenul de timp pentru introducerea sistemului tarifar zonal este dat de următorul lucru: când Autoritatea Metropolitană de Transport va gestiona și va avea contracte și cu metroul și cu RATB și cu operatorii privați", spune Ion Dedu. Întărirea rolului pe care AMP îl are în gestionarea transportului din zona București-Ilfov este un lucru recomandat de instituțiile europene, însă deocamdată nu este aplicat de autoritățile din România.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Apr/2017
Mesaje: 6212
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Feb 2015 13:04:00    Titlul subiectului: 177218

Postez continuarea articolului, am decis sa nu incarc excesiv o postare, daca articolele citate sunt mai lungi.

Citat:
Sistem Inteligent de Transport în București. Proiectul începe din acest an

Tarifarea zonală va fi posibilă cu dotarea tehnică din sistemul ITS (Intelligent Transport System). Sistemul face parte din conceptul Smart Cities (administrarea inteligentă a orașului) și include, printre altele, managementul traficului, managementului transportului public, informarea călătorilor și sistemul de supraveghere video în oraș. Primăria Capitalei vrea să demareze încă din acest an proiectul de implementare în București a acestui sistem.

"În acest moment, noi avem un sistem de management al traficului, însă este doar parțial implementat, doar pe aproape 200 de intersecții din aproximativ 600 câte sunt în oraș. Și atunci el trebuie extins în toate sfera orașului ba chiar și în afara lui", a precizat pentru B365.ro, Ion Dedu.

Sistemul de management al traficului include și managementul incidentelor ce apar în trafic, al lucrărilor de întreținere, managementul transportului de mărfuri sau pe cel al cererii de transport. Acesta din urmă permite numărarea călătorilor care utilizează transportul public. Informația este transmisă direcției responsabile care poate ajusta astfel planul de circulație al mijloacelor de transport în comun, în acord cu nevoile bucureștenilor.

Același sistem va permite și informarea mai rapidă a autorităților asupra problemelor care apar în trafic, dar și a șoferilor care pot afla în timp real, prin intermediul unor panouri electronice montate în oraș, unde există blocaje și ce zone ar trebui evitate pentru a ajunge mai repede la destinație.

Și transportul public din București va fi revoluționat prin implementarea Sistemului Integrat de Transport. "Acest ITS include și servicii de informare și asistare cu privire la trafic și călătorie, de informare a călătorilor înainte și în timpul călătoriei. Astfel, vei putea planifica călătoria. Dacă vrei să ajungi dintr-un punct în altul al orașului, sistemul îți va spune ce mijloace de transport poți să iei și la ce oră ajung acestea în stație. De asemenea, sistemul va comunica și eventualele evenimente apărute în trafic care modifică programul de transport public, dar și un un model de schimbare a mijlocului de transport atunci când apar astfel de evenimente", explică Ion Dedu.

Sistemul va include și servicii pentru bilete și plăți electronice, dar și un sistem de management al parcărilor din oraș. "Șoferii vor fi informați în timp real privind locurile de parcare disponibile în oraș - prin intermediul panourilor electronice instalate în oraș. Chiar și prin GPS ai putea primi informația că în parcarea de la universitate sunt disponibile atâtea locuri", mai spune directorul de la Transporturi.

Primăria intenționează să demareze acest proiect în acest an, imediat după aprobarea bugetului. În acest moment, Universitatea Politehnică București lucrează pro bono la arhitectura acestui sistem. Mai exact, se stabilește o primă schemă a sistemului și o adaptare a modelului la realitatea bucureșteană. "Pe baza acestei arhitecturi noi o să concepem un caiet de sarcini pentru realizarea unui studiu de fezabilitate. Licitația va începe imediat după aprobarea bugetului. Noi l-am prins în planul de achiziții publice din acest an. Studiul de fezabilitate va cuprinde toate modulele ce vor fi realizate în cadrul acestui Sistem Inteligent și Integrat de Transport. Ulterior, Primăria va implementa modulele treptat", a mai spus Ion Dedu.

Ce parere aveti ? Sunt sanse sa se materializeze acest sistem in viitorul apropiat sau, ca de obicei, sunt numai vorbe frumoase ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 25/Apr/2017
Mesaje: 590
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Feb 2015 23:43:42    Titlul subiectului: 177255

Sunt inca oameni care nu stiu sa valideze un card. Tu ce crezi?
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 1723
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 06 Mai 2016 13:32:27    Titlul subiectului: 185009

Am vazut astazi urmatorul orar la chioscul de reincarcare carduri de la metrou Politehnica, pe bd. Iuliu Maniu, statia de 61, 62, 136, 236, 336 sens spre periferie:

Luni-Vineri: Inchis
Sambata: Inchis
Duminica: Inchis

Era scos la imprimanta, spre deosebire de orarele vechi care erau scrise cu carioca pe un tipizat.

E vreo problema cu angajatul/a RATB ce vindea acolo sau e o campanie mai larga de inchidere a chioscurilor posibil neperformante?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Apr/2017
Mesaje: 6212
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Mai 2016 19:37:08    Titlul subiectului: 185016

O fi dat din greseala copy/paste de la duminica, la celelalte zile ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Apr/2017
Mesaje: 6212
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Ian 2017 11:23:39    Titlul subiectului: 188069

O idee buna a celor de la RATB. Articolul se gaseste aici.

Citat:
656 de abonați RATB au obținut bilete GRATUITE la teatru, circ sau muzee. LISTA câștigătorilor

CONCURS RATB. În urma tragerii la sorți de miercuri, 25 ianuarie 2017, au câștigat invitații la evenimente culturale bucureștene un număr de 656 de persoane deținătoare de abonamente nominale lunare. RATB precizează că au fost luați în considerare dintre cei înscriși doar aceia care la momentul înscrierii aveau card nominal cu abonament lunar valabil.

CONCURS RATB. În cadrul proiectului de colaborare dintre RATB și cele 22 de instituții de cultură din subordinea Primăriei Municipiului București, până la data de 25 ianuarie 2016, ora 0.00, s-au înscris 2.441 de participanți la tragerea la sorți pentru invitațiile la evenimentele culturale care vor avea loc în luna februarie 2017.

RATB precizează că toți cei care s-au înscris începând cu 25.12.2016, ora 0.00, vor fi incluși automat în lista participanților la tragerea la sorți care va fi organizată în luna februarie 2017. Lista celor 656 de câștigători a fost publicată pe site-ul RATB la adresa de internet http://ratb.ro/inscrie_castigator.php.

Câștigătorii vor putea ridica premiul în zilele 26, 27, 30 și 31 ianuarie 2016, între orele 8.00-18.00, de la sediul RATB din Bd. Dinicu Golescu nr.1, Sector 1, București. RATB a extins orarul de ridicare a invitațiilor la zece ore și face apel la câștigători să vină să își ridice premiile în perioada de timp menționată.

CONCURS RATB. Dacă beneficiarii doresc să schimbe invitațiile între ei, pot face acest lucru în mod direct, precum și utilizând pagina de Forum a website-ului RATB. Pentru aceasta, ei trebuie să se înscrie la adresa de internet www.ratb.ro/forum/ și să trimită un e-mail la adresa concurs@ratb.ro, pentru a le fi activat numele de utilizator ales. La aceeași adresă de e-mail, precum și la numărul de telefon 021.307.44.46, puteți obține mai multe informații referitoare la acest proiect.

CONCURS RATB. În urma acordului semnat între RATB și Direcția Cultură, Sport, Turism din cadrul Primăriei Municipiului București, bucureștenii care dețin carduri nominale cu abonamente lunare (valabile la data înscrierii) primesc prin tragere la sorți invitații la evenimentele culturale ale celor 22 de instituții de cultură bucureștene.

Acest proiect a demarat în luna decembrie 2016 și se va desfășura timp de doi ani, până în luna decembrie 2018. Scopul acestuia este, pe de o parte, creșterea interesului publicului pentru actul cultural și, pe de altă parte, fidelizarea călătorilor RATB. Prin acest acord, RATB își manifestă sprijinul pentru actul cultural și își reafirmă atașamentul față de călători.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
valicaddy



Data înscrierii: 05/Ian/2010
Ultima vizita: 02/Mar/2017
Mesaje: 3
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 26 Feb 2017 11:31:39    Titlul subiectului: 188537

Câteva bilete nevalidate vrea cineva? Am dat peste ele la curățenie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tarife, bilete, validatoare Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 9 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Nu puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community