Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 16 Mai 2016 19:55:30 Titlul subiectului: Tramvaiul Autentic de la Astra Vagoane Calatori Arad |
185198 |
|
In septembrie 2015, in cadrul unui discurs sustinut la prezentarea proiectului candidaturii Aradului pentru titlul de Capitala Culturala Europeana in 2021, directorul de marketing al Astra Vagoane Calatori (AVC), Adrian Paraschiv, a anuntat ca fabrica lucreaza la un proiect de tramvai de conceptie proprie, realizat independent de partenerul Siemens, impreuna cu care produce tramvaiul Imperio. Cu noul produs, ce urma sa fie lansat in 2016, compania aradeana spera sa acapareze piata romaneasca si a Europei de Est, gratie pretului atractiv, mai mic decat orice ofera la ora actuala concurenta si chiar decat pretul celuilalt tramvai propriu, Imperio. Cu aceeasi ocazie, a fost prezentata caroseria unui tramvai cu doua module in curs de echipare.
Publicatia aradeana ARQ (www.arq.ro) a prezentat primele imagini ale acestui nou produs al AVC destinat transportului public.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.45 kb |
Vizualizat: |
de 31376 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.97 kb |
Vizualizat: |
de 31376 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.59 kb |
Vizualizat: |
de 31376 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.2 kb |
Vizualizat: |
de 31376 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.71 kb |
Vizualizat: |
de 31376 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 16 Mai 2016 20:19:36 Titlul subiectului: |
185200 |
|
Produsul finit se infatiseaza publicului la jumatatea lunii martie a acestui an, la Timisoara, unde noul tramvai (despre care aflam ca a fost botezat "Autentic") a fost transportat pentru realizarea testelor in vederea omologarii (prototipul a fost realizat pentru ecartamentul de 1435 mm). Primele imagini apar pe forumul RATT (http://www.ratt.ro/forum/index.php?showtopic=2421) si confirma ipoteza de mai sus.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 16 Mai 2016 20:37:51 Titlul subiectului: |
185201 |
|
Tramvaiul este prezentat oficial pentru prima data, prin intermediul unor slide-uri, participantilor la a 11-a editie a Railway PRO Technologies and Services Forum "Powering the future rail and multimodal transport business", desfasurata la sfarsitul lunii martie la Poiana Brasov.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.51 kb |
Vizualizat: |
de 31359 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.01 kb |
Vizualizat: |
de 31359 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.86 kb |
Vizualizat: |
de 31359 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.65 kb |
Vizualizat: |
de 31359 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.44 kb |
Vizualizat: |
de 31359 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.08 kb |
Vizualizat: |
de 31359 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.38 kb |
Vizualizat: |
de 31359 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.93 kb |
Vizualizat: |
de 31359 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.71 kb |
Vizualizat: |
de 31359 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.84 kb |
Vizualizat: |
de 31359 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.03 kb |
Vizualizat: |
de 31357 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.33 kb |
Vizualizat: |
de 31357 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.33 kb |
Vizualizat: |
de 31357 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.01 kb |
Vizualizat: |
de 31357 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.99 kb |
Vizualizat: |
de 31357 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.92 kb |
Vizualizat: |
de 31357 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.7 kb |
Vizualizat: |
de 31357 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.02 kb |
Vizualizat: |
de 31357 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 16 Mai 2016 20:53:28 Titlul subiectului: |
185202 |
|
ICPE SAERP, firma din Bucuresti care a furnizat echipamentul de actionare, a publicat pe site (http://www.saerp.ro) o prezentare detaliata a acestuia.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
184.43 kb |
Vizualizat: |
de 31355 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.64 kb |
Vizualizat: |
de 31355 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 16 Mai 2016 21:08:42 Titlul subiectului: |
185203 |
|
Tramvaiul a fost prezentat pentru prima data "pe viu" la Oradea, pe data de 13 mai, membrilor Uniunii Romane de Transport Public (URTP) participanti la intalnirea asociatiei, desfasurata sub semnul aniversarii a 110 ani de transport cu tramvaiul electric. Pentru ca aducerea tramvaiului de la Timisoara la Oradea (descarcarea la Oradea: http://tramclub.org/viewtopic.php?p=185073#185073) a starnit interesul public, cetatenii au avut posibilitatea, in aceeasi zi, sa vada tramvaiul produs la Arad in depoul companiei de transport public, OTL. Pentru membrii URTP si presa a fost facuta o cursa intre depou si centrul orasului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.45 kb |
Vizualizat: |
de 31481 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.33 kb |
Vizualizat: |
de 31481 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.75 kb |
Vizualizat: |
de 31481 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 16 Mai 2016 21:13:24 Titlul subiectului: |
185204 |
|
Testele pentru omologare vor continua la Timisoara, unde prototipul a revenit astazi (plecarea din Oradea: http://tramclub.org/viewtopic.php?p=185185#185185), AVC sperand ca acestea sa se incheie pana la sfarsitul lunii iulie. Tramvaiul va iesi cam de 2-3 ori pe saptamana, noaptea.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 16 Mai 2016 21:49:43 Titlul subiectului: |
185206 |
|
AVC a pregatit pentru participantii la intalnirea URTP de la Oradea materialele atasate.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.55 kb |
Vizualizat: |
de 31462 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.46 kb |
Vizualizat: |
de 31462 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.69 kb |
Vizualizat: |
de 31462 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 16 Mai 2016 22:21:13 Titlul subiectului: |
185207 |
|
Directorul tehnic al AVC, prezent in tramvai la cursa speciala, la care au participat si jurnalisti, a mentionat ca tramvaiul poate fi produs cu 2, 3, 4 si 6 module. De asemenea, a mentionat ca in fabrica este in lucru o varianta ca in imaginea de mai sus.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 17 Mai 2016 15:11:37 Titlul subiectului: |
185216 |
|
Sa facem cunostinta cu tramvaiul, in varianta cu 2 module sub care se prezinta prototipul!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.61 kb |
Vizualizat: |
de 31402 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.86 kb |
Vizualizat: |
de 31402 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.71 kb |
Vizualizat: |
de 31402 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.91 kb |
Vizualizat: |
de 31402 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.79 kb |
Vizualizat: |
de 31402 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.88 kb |
Vizualizat: |
de 31402 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.56 kb |
Vizualizat: |
de 31402 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.28 kb |
Vizualizat: |
de 31402 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.95 kb |
Vizualizat: |
de 31402 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.63 kb |
Vizualizat: |
de 31402 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77 kb |
Vizualizat: |
de 31401 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.56 kb |
Vizualizat: |
de 31401 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.51 kb |
Vizualizat: |
de 31401 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.76 kb |
Vizualizat: |
de 31401 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.18 kb |
Vizualizat: |
de 31401 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.4 kb |
Vizualizat: |
de 31401 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.4 kb |
Vizualizat: |
de 31401 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.91 kb |
Vizualizat: |
de 31401 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.38 kb |
Vizualizat: |
de 31401 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 17 Mai 2016 16:30:57 Titlul subiectului: |
185219 |
|
Neavand acces la o punte de vizitare pentru acoperis, preiau cateva fotografii de pe forumul RATT (http://www.ratt.ro/forum), pentru a vedea ce se afla pe tramvai (pantograf, agregate de climatizare pentru cabina vatmanului si pentru salon, surse statice pentru alimentarea agregatelor de climatizare, pentru incarcarea bateriei de acumulatori si pentru alimentarea auxiliarelor, invertoare, rezistente). De asemenea, de la aceeasi adresa, atasez si o fotografie cu cupla retractabila articulata mascata.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.78 kb |
Vizualizat: |
de 31389 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.97 kb |
Vizualizat: |
de 31389 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.55 kb |
Vizualizat: |
de 31389 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.46 kb |
Vizualizat: |
de 31389 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 17 Mai 2016 21:09:43 Titlul subiectului: |
185222 |
|
Intram, si prima oprire o facem in cabina vatmanului. Observam organizarea bordului, asemanatoare cu ceea ce exista la tramvaiele modernizate Armonia de la Timisoara. Ies in evidenta: monitorul de la SAERP pentru afisarea diversilor parametri legati de functionarea tramvaiului, consola de la RADCOM care gestioneaza diverse echipamente destinate interactiunii cu pasagerii si sistemul centralizat de monitorizare a traficului (afisaje, anunturi vocale, validatoare, comunicatie, etc.), monitoarele "oglinzilor" electronice, partea superioara a aparatului de tractiune, iluminatul cu tub cu leduri.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.44 kb |
Vizualizat: |
de 31328 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.22 kb |
Vizualizat: |
de 31328 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.4 kb |
Vizualizat: |
de 31328 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74 kb |
Vizualizat: |
de 31328 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
34.6 kb |
Vizualizat: |
de 31328 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 17 Mai 2016 21:16:57 Titlul subiectului: |
185224 |
|
Jos, in stanga vatmanului, se afla blocul cu microprocesor care comanda tot ce tine de actionarea tramvaiului (echipament de la ICPE SAERP Bucuresti). Am atasat si o fotografie dintr-un tramvai modernizat Armonia (de la Timisoara), pentru a vedea ce se afla in spatele capacului (blocul electronic este similar).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.17 kb |
Vizualizat: |
de 31322 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.09 kb |
Vizualizat: |
de 31322 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 29 Mai 2016 09:29:35 Titlul subiectului: |
185387 |
|
Primul segment si articulatia.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.69 kb |
Vizualizat: |
de 30918 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.25 kb |
Vizualizat: |
de 30918 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.51 kb |
Vizualizat: |
de 30918 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.91 kb |
Vizualizat: |
de 30918 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.92 kb |
Vizualizat: |
de 30918 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.25 kb |
Vizualizat: |
de 30918 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.59 kb |
Vizualizat: |
de 30918 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
36.2 kb |
Vizualizat: |
de 30918 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.08 kb |
Vizualizat: |
de 30918 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.41 kb |
Vizualizat: |
de 30918 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.24 kb |
Vizualizat: |
de 30916 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.44 kb |
Vizualizat: |
de 30913 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.7 kb |
Vizualizat: |
de 30913 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.06 kb |
Vizualizat: |
de 30913 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.34 kb |
Vizualizat: |
de 30913 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.04 kb |
Vizualizat: |
de 30913 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.53 kb |
Vizualizat: |
de 30913 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.2 kb |
Vizualizat: |
de 30913 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.1 kb |
Vizualizat: |
de 30913 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.58 kb |
Vizualizat: |
de 30913 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.41 kb |
Vizualizat: |
de 30913 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.43 kb |
Vizualizat: |
de 30913 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.82 kb |
Vizualizat: |
de 30913 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.86 kb |
Vizualizat: |
de 30913 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 29 Mai 2016 10:35:22 Titlul subiectului: |
185389 |
|
Segmentul al doilea.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.21 kb |
Vizualizat: |
de 30907 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.27 kb |
Vizualizat: |
de 30907 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.3 kb |
Vizualizat: |
de 30907 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.44 kb |
Vizualizat: |
de 30907 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.79 kb |
Vizualizat: |
de 30907 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.4 kb |
Vizualizat: |
de 30907 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.81 kb |
Vizualizat: |
de 30907 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.36 kb |
Vizualizat: |
de 30907 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.24 kb |
Vizualizat: |
de 30907 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.05 kb |
Vizualizat: |
de 30907 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.93 kb |
Vizualizat: |
de 30903 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.89 kb |
Vizualizat: |
de 30903 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.52 kb |
Vizualizat: |
de 30903 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.22 kb |
Vizualizat: |
de 30903 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.22 kb |
Vizualizat: |
de 30903 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.54 kb |
Vizualizat: |
de 30903 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.3 kb |
Vizualizat: |
de 30903 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.6 kb |
Vizualizat: |
de 30903 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.66 kb |
Vizualizat: |
de 30903 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.09 kb |
Vizualizat: |
de 30903 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.38 kb |
Vizualizat: |
de 30903 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.45 kb |
Vizualizat: |
de 30903 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.24 kb |
Vizualizat: |
de 30903 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.99 kb |
Vizualizat: |
de 30903 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 30 Mai 2016 15:22:52 Titlul subiectului: |
185421 |
|
Sintetizand: caroserie produsa la Astra Vagoane Calatori Arad dupa modelul Avenio/Combino/Imperio, boghiuri produse la Astra sub licenta (Imperio este echipat cu boghiuri clasice de Combino si motoare de la Siemens), suspensie secundara cu elemente metal-cauciuc "hourglass" de la Trelleborg, motoare asincrone de la VEM (Germania), comanda electronica a tractiunii de la ICPE SAERP Bucuresti, aparat de tractiune de la Schaltbau, sistem de franare electrohidraulic de la Hanning & Kahl, aparat de cuplare Schaku, pantograf cu actionare electromecanica de la Schunk, actionare a usilor de la IFE (Austria), agregate de climatizare pentru cabina vatmanului si salon de la Thermo King.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 1006 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 10 Aug 2016 22:22:07 Titlul subiectului: |
186116 |
|
Un al doilea tramvai Autentic testat [tot] la Timișoara: http://www.tion.ro/tramvai-nou-nout-pe-strazile-timisoarei-ratt-a-mai-testat-un-autentic/1678227?platform=hootsuite
Citat: | Tramvai nou-nout pe strazile Timisoarei: RATT a mai testat un Autentic
De Roxana Deaconescu
În primăvara acestui an, timișorenii au putut vedea pe străzi un tramvai nou-nouț și au sperat până în ultimul moment că Primăria Timișoara cumpără mijloace de transport noi. N-a fost să fie așa. Până la urmă, s-a dovedit că tramvaiul, numit Autentic, aparține firmei Astra Vagoane din Arad. A fost doar în teste la Timișoara.
Iată că arădenii și-au tastat în ultimele zile încă un Autentic. Mijlocul de transport pe șine a fost plimbat pe cât mai multe linii ale RATT, pe timp de noapte.
„Este vorba despre un nou tramvai Autentic, al fabricii din Arad. S-a aflat două nopți în probe la noi. Se fac probe în Timișoara pentru că ecartamentul este diferit față de cel din Arad, cel de acolo fiind mai îngust”, ne-a declarat Cosmin Bradu, purtător de cuvânt RATT. |
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 29 Aug 2016 19:46:32 Titlul subiectului: |
186282 |
|
Reprezentantii RATT, desi solicitati prin intermediul forumului oficial al institutiei, inca nu au raspuns nimic cu privire la cele de mai sus. Pe de alta parte, se pare ca un (unicul deocamdata?) tramvai Autentic se pregateste pentru expozitia feroviara bianuala de la Berlin, InnoTrans.
Conform presedintelui asociatiei MetrouUsor, care a publicat pe forumul organizatiei cateva fotografii facute in urma cu cateva zile la Astra Vagoane Calatori, un vagon Autentic (cel testat la Timisoara si prezentat la Oradea?) cu capete similare vagoanelor Imperio este in curs de modificare, in sensul ca i se vor monta alte masti pe capete (cele initiale erau montate provizoriu, nefiind gata anterior testarii la Timisoara si prezentarii la Oradea cele proiectate cu adevarat pentru acest produs), si va fi transportat la Berlin pentru a fi expus la InnoTrans 2016.
Preluam fotografia atasata de pe forumul MetrouUsor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.75 kb |
Vizualizat: |
de 28914 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 30 Aug 2016 13:01:48 Titlul subiectului: |
186290 |
|
Articolul de mai sus este scris din birou. In Timisoara a existat doar un singur tramvai Autentic, cel care apare in toate imaginile din cadrul acestui subiect.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 21 Sep 2016 15:59:30 Titlul subiectului: |
186563 |
|
Astra Vagoane Calatori Arad a ratat aducerea la InnoTrans 2016 a tramvaiului Autentic. Tramvaiul aparea in urma cu cateva zile pe lista produselor expuse (intre timp a fost scos), iar locul rezervat acestuia in spatiul expozitional exterior (T4/12) a ramas neocupat (pe harta interactiva a ramas figurat, insa la accesarea spatiului respectiv nu mai este afisata nici o informatie - acum cateva zile se afisau date la fel ca pentru celelalte produse expuse). Treaba romaneasca...
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Sâm 24 Sep 2016 08:20:16 Titlul subiectului: |
186572 |
|
Niciodata nu am inteles de ce exista stilul asta de boghiu. NU este fix pe sasiu ca sa acomodeze geometria curbelor, cand prima sectiune incepe sa se roteasca in timp ce a doua vrea sa stea drept.
Nu stiu exact care sunt normele si reparatille de rigoare, asa ca doar ma mir. E clar ca foloseste mai putine roti decat ceva gen V2A (adica 3 boghiuri)
Este frumos si reusit si ma bucur ca a ma ramas macar o fabrica romaneasca.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 14 Oct 2016 10:23:56 Titlul subiectului: |
186785 |
|
Prototipul Autentic, din nou la Timisoara pentru teste, cu noua infatisare, asa cum ar fi trebuit sa arate expus la InnoTrans 2016, la care nu a mai ajuns.
sirsa foto: forum RATT
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.42 kb |
Vizualizat: |
de 27016 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 1959 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Vin 14 Oct 2016 19:20:27 Titlul subiectului: |
186792 |
|
Arata parca mai bine cu noul design , dar linia aceea galbena nu se prea potriveste cu movul/albastrul. Ce este in partea superioara pe banda galbena? Lumini de balizare/gabarit?
De ce Astra nu lasa tramvaiele cu designul original? Atat Imperioul (cel rosu) cat si Autenticul au fost prezentate pentru prima data cu alte capete. Avand in vedre ca din modelul Autentic inca nu au vandut nici unul , iar Imperio sunt doar cele 6 din Arad, eu zic ca is fac costuri suplimentare nerecuperabile (ma refer strict la partea de vanbzare tramvaie).
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 14 Oct 2016 20:00:41 Titlul subiectului: |
186793 |
|
Pentru ca e o firma romaneasca de doua parale...
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 30/Apr/2024 Mesaje: 1026 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 14 Oct 2016 22:31:51 Titlul subiectului: |
186797 |
|
Cu fața aceasta parcă este gândit bidirecțional, chiar dacă nu are cabină. Poate de la farurile acelea mari
|
|
Sus |
|
|
|