Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

BRAICAR - diverse aspecte generale

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 25 Mar 2008 09:35:45    Titlul subiectului: BRAICAR - diverse aspecte generale 90686

Pentru a ajunge la sediul Braicar, din Bariera Calarasilor, o luati inainte pe Str Vizirului cam inca o statie de tramvai si sediul e pe partea stanga, nu scrie Braicar pe el, dar e un paznic acolo. Acolo e sediul Braicar, ma refer la cel cu birourile.
Despre garajul unde sunt autobuzele, mi se pare ca le tin intr-o curte de pe str Rm Sarat, aproape de Selgros unde e statia numita Garaj.
Iar depoul de tramvaie e langa ultima statie din R Negru: capatul lui 21, 22 si 23.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bobo_bob



Data înscrierii: 06/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Oct/2010
Mesaje: 56
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 28 Dec 2008 13:08:47    Titlul subiectului: 103168

S.C. Braicar S.A.

* Adresa:
o Bulevardul Independentei, nr. 10, bloc B2, parter
* Cod Postal:
o 810011
* Telefon:
o 0239/614401, 0239/612843
* Fax:
o 0239/611395
* Dispecerat Central, Aleea Parcului, nr.1
o 0239/674834

CONDUCEREA INSTITUTIEI
Director General - ing. Cornel Sandulescu
Director Tehnic - ing. Costel Cireasa
Director Economic - ec. Teodor Hutu

Și câteva poze făcute de S.C. Braicar S.A. sau de Primăria Brăila:



braicar(1).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  16.06 kb
 Vizualizat:  de 20572 ori

braicar(1).jpg



autobuz1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.58 kb
 Vizualizat:  de 20572 ori

autobuz1.jpg



microbuz1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.4 kb
 Vizualizat:  de 20572 ori

microbuz1.jpg



tramvai1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.02 kb
 Vizualizat:  de 20572 ori

tramvai1.jpg



tramvai2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.54 kb
 Vizualizat:  de 20572 ori

tramvai2.jpg



tramvai3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.42 kb
 Vizualizat:  de 20572 ori

tramvai3.jpg



tramvai4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.32 kb
 Vizualizat:  de 20572 ori

tramvai4.jpg



tramvai5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.44 kb
 Vizualizat:  de 20572 ori

tramvai5.jpg



_________________
http://mbs-club.blogspot.com/ Join In!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bobo_bob



Data înscrierii: 06/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Oct/2010
Mesaje: 56
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 28 Dec 2008 21:50:23    Titlul subiectului: Organigrama SC. Braicar S.A. 103204

Organigrama Societatii


organigrama.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.33 kb
 Vizualizat:  de 20615 ori

organigrama.jpg



_________________
http://mbs-club.blogspot.com/ Join In!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 22 Aug 2009 15:55:11    Titlul subiectului: 115808

Haideti sa vedem cum a evoluat sau nu Braicar din 1997 pana in zilele noastre in ceea ce priveste parcul de mijloace de trasnport in comun !

1997-1998
In acesti ani Braicar aduce 20 de tramvaie TATRA KT4D(ex BVG Berlin) si 10 garnituri MAN Siemens (ex Nunremberg) plus primele autobuze Ikarus, ce au inlocuit treptat DAC-urile articulate!Revenind la tramvaie ,datorita celor 30 de tramvaie SH ce au sosit in 97' si 98' o parte din Timis-uri si cateva TATRA T3R au fost retrase din circulatie iar prin anii 2001 si 2003 au fost casate.

1999
In luna decembrie a anului 1999 traseul 8, ultimul traseu de troleibuz ce mai era activ la acea vreme a beneficiat pentru ultima data de troleibuze , acestea fiind retrase si inlocuite cu autobuze.

2000-2001
In anul 2000 se trece la scurtarea V3-A-urilor si transformarea lor in V2-A-uri.
La sfarsitul anului 2000 inceputul anului 2001 sunt eliminate din circuitul traseelor ultimele autobuze articulate articulate marca DAC ,ele fiind casate ulterior impreuna cu troleibuzele articulate DAC.
Ca uramre a disparitiei articulatelor traseul 13(ce era operat de aceste autobuze) este desfiintat fiind preluat de particulari ,tot pe la finele anului 2001 traseul 8 este si el preluat de particulari dupa aproximativ un an in care a fost operat de autobuze.
Ultimul eveniment important al anului 2001 si cel mai fericit este achizitionarea unui autobuz MAN(SH) din Germania, autobuz ce a intrat pe traseul 4 unde este si in zilele noastre si a 4 autobuze Ikarus 263.

2002
In acest an au fost achizitionate 10 microbuze Renault(ce au intrat pe traseul 10) si inca cateva remorci de tramvai marca MAN.

2003
Achizitionarea a catorva microbuze (SH) marca ZIL.Tot in anul 2003 autoritatile locale au luat in vedere schimbarea parcului auto al Braicar.

2004

Anul incepe prin achizitionarea a doua autobuze Ikarus iar in luna mai la Braila sosesc primele 5 BMC-uri noi dintr-un lot de 20 de vehicule.Aceste prime autobuze sunt introduse cu mare fast pe traseul 4.Pe parcursul anului (mai exact in lunile august si decembrie) mai sosesc si restul de BMC-uri , acestea fiind introduse pe traseele 2 si 10.Anul se incheie prin retragerea ultimelor "gargaritelor"(TATRA T3) de pe traseul 23.

2005
In luna mai sosesc la Braila 10 tramvaie (SH) Duewag GT8(ex RET).Dupa o lunga serie de teste si reparatii acestea sunt introduse pe traseu in luna iunie a aceluiasi an.
Anul 2005 mai aduce si retragerea definitiva a Timis-urilor si a V2-A-urilor(foste V3-A) , locul lor pe trasee fiind luat de KT4D-uri.

2006

In luna ianuarie sunt aduse inca 10 BMC-uri .Ca uramre a sosirii a acestor 10 bucati traseul 5 a beneficiat si el de autobuze noi , vechile DAC-uri si IKarusuri fiind eliminate din traseele locale.Tot in 2006 mai sesizam disparitia de pe trasee a garniturilor MAN 261 si 268(garnituri ce au fost retrase definititv)

2008
Anul 2008 incepe in forta prin casarea a patru DAF-uri si alte DAC-uri ce erau retrase de vreo 2,3 sau 4 ani din circulatie si se incheie prin achizitia a 6 tramvaie E1 (ex Viena) ce sunt introduse pe traseul 21 dar si prin restaurearea a unui tramvaie de epoca ce a fost primit cadou din partea unui Muzeu din Viena.Tot in 2008 a mai fost retras definitiv si tramvaiul MAN 241+1601.

2009
Voi scrie si la anul 2009(chiar daca inca mai suntem in el) deoarece nu se va mai achizitioan niciun tramvai,troleibuz sau autobuz anul acesta din cauza crizei financiare!Deci anul 2009 a inceput prin scoaterea pe traseu a tramvaqiului de epoca si continuat prin sosirea a inca 5 garnituri E1.Mai precizez ca anul acesta au disparut de pe trasee DAF-ul BR 02 SBU si tramvaiul MAN 249+1609.

Ei bine prin aceste date vreau sa va prezint pe scurt evolutia parcului Braicar.nu am intrat prea mult in amanunte deoarece nu este necesar iar pe alocuri nu cunosc nici eu cu exactitate prea mult amanunte.

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 29 Noi 2009 21:05:04    Titlul subiectului: 120695

Sa vedem si componenta parcului Braicar S.A. pe anul 2009 dar si parcul de autobuze/microbuze/tramvaie al fiecarui depou:

Autobaza Ramnicu Sarat
:

17 autobuze DAC:BR 01 KXT;343;353;354;359;361;362;363;364;365;369;370;371;373;375;376;377.
Precizez ca din aceste autobuze doar 10 mai sunt functionale(359;361;365;369;370;371;373;375;376;377)

14 autobuze Ikarus:BR 02 EZR;BR 02 EZT;BR 02 EZS;378;379;380;382;385;386;387;388;389.(precizez ca toate autobuzele Ikarus sunt functionale)

4 autobuze DAF:BR 02 KRL;BR 02 SBU;BR O2 WJA;BR 39 ADY(precizez ca BR 02 SBU si BR 39 ADY sunt retrase in depou iar sansele ca aceste doua autobuze sa mai circule sunt foarte mici)

1 autobuz MAN:BR 02 VGY

30 autobuze BMC:BR 03 AWX;BR 03 BAJ;BR 03 BAK;BR 03 BAP;BR 03 BAO;BR 03 FHI;BR 03 FHJ;BR 03 FHH;BR 03 FHK;BR 03 FHL;BR 03 FHN;BR 03 FHO;BR 03 FHS;BR 03 FHT;BR 80 EHM;BR 80 EHN;BR 80 EHO;BR 80 EHP;BR 80 ERH;BR 80 ERI;BR 80 ERJ;BR 80 ERK;BR 80 ERL;BR 80 ERM;BR 80 ERN;BR 80 ERO;BR 80 ERP;BR 80 ERR;BR 80 ERS.

10 microbuze Reanult:601;602;603;604;605;606;607;608;609;610.

2 microbuze ZIL:501 si 502(502 va fi cel mai probabil casat)

Depoul Vidin:

10 tramvaie Duewag GT8:1601;1604;1611;1612;1613;1615;1618;1619;1621;1634.
E1:4631;4650;4653;4659;4660.
MAN T4:235;237;238;239;241;242;249;ex-259;261;268.(261 si 268 sunt retrase definitiv iar ex-259 este vagon bar)
MAN B4:1564;1567;1571;1574;1579;1591;1592;1598;1600;1601;1602;1605;1607;1609;1610.(o parte din aceste remorci sunt retrase din circulatie)

1 tramvai Timis:73(nu pot garanta ca acest Timis va mai circula)

1 tramvai de epoca:2008

1 plug: P2

1 tramvai V2-A: 91(retras definitiv)

Precizez ca in trecut acest depou a avut in componenta parcului tramvaie precum Tatra T3;V3-A;Timis siTatra KT4D.

Depoul Radu Negru:

20 tramvaie Tatra KT4D:9050;9052;9060;9062;9069;9078;9080;9103;9111;9121;9141;9146;9149;9150;9152;9156;9158;9159;9160.(9149 este donator)

6 tramvaie E1:4633;4637;4638;4661;4672;4689.

5 tramvaie V2-A:82;83;85;88;90.(toate V2-A-urile sunt retrase definitiv)

5 tramvaie Timis:69;70;76;79;80;(cu exceptia lui #69 care este vagon de lucru restu Timis-urilor sunt retrase definitiv)

1 plug:P1.

Acestea sunt mijloacele de transport in comun din parcul Braicar S.A. pe anul 2009.Precizez ca aici am inclus si mijloacele de transport in comun retrase din circulatie.

Depoul R. Negru este construit in aniii 70 , iar Depoul Vidin este construit la sfarsitul anilor 80.
Am considerat ca aceste date vor fi de folos pasionatilor de transport in comun ce vor putea gasi mai usor unele tramvaie/autobuze ce nu le gasesc pe traseu. Smile

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 11 Dec 2009 13:41:46    Titlul subiectului: 121139

Depoul de troleibuze era in acelasi loc cu cel al autobuzelor? Exista infrastructura in depou (retea)?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 11 Dec 2009 14:16:43    Titlul subiectului: 121143

Troleibuzele erau garate in fata Garajului de autobuze de pe Soseaua Rm. Sarat, ele fiind trase intr-un fel de parcare aflata in fata Garajului, unde acum au statie autobuzele liniilor 11, 12 si 14.
In prezent mai trebuie precizat ca reteaua unde erau garate a fost scoasa iar in ultimii ani de existenta troleibuzele mai erau garate pe timpul zilei si in fata Garii C.F.R. Mai jos aveti o poza de langa Garajul de autobuze ce ilustreaza fosta linie de garare a troleibuzelor si inca o poza cu P-ta Garii C.F.R. , loc unde mai erau tinute pe timpul zilei.



DSC02246.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.49 kb
 Vizualizat:  de 19500 ori

DSC02246.JPG



P1020713.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.89 kb
 Vizualizat:  de 19500 ori

P1020713.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 05 Mai 2010 23:36:57    Titlul subiectului: 126640

Concluzii directe si indirecte asupra tramvaielor detinute de Braicar. Infrastructura, modificari, lucrari. Toate concretizate intr-un articol apartinand cotidianului "Adevarul", editia din 05.05.2010. Link-ul: http://www.adevarul.ro/locale/braila/Ne_plimbam_cu_tramvaie_vechi_de_doua_decenii_-_Afla_de_aici_planurile_celor_de_la_-Braicar_0_256174477.html

"Ne plimbăm cu tramvaie vechi de două decenii/Află de aici planurile celor de la "Braicar"

Recent, în Monument, un scurtcircuit a lăsat călătorii pe josDeși au fost două incidente, brăilenii iau de bune cele 50 de tramvaie pe care germanii, austriecii și olandezii le-au obosit deja. Șine tocite de vreme, tramvaie trecute de 20 de ani sau rețea electrică de pe timpul străbunicii. Așa arată transportul în comun cu tramvaiul în Brăila secolului al XXI- lea.

În urmă doar cu câteva zile, un tramvai a luat foc în Parcul Monument, din cauza unui scurtcircuit. Din fericire, niciun călător nu a avut de suferit, însă, oamenii erau extrem de revoltați pentru că au fost nevoiți să coboare din tramvai și să se îndrepte pe jos către destinație.

„Nu e posibil domnule, pe banii noștri să fim dați jos. De altfel dacă nu avem bilet la control suntem imediat amendați", spunea furios Dumitru Postelnicu, de 78 ani.

Aceeași situație a fost și în Plantelor, unde alt tramvai a blocat minute bune traficul tot din cauza unui scurtcircuit.

La ora actuală, parcul de tramvaie, vechi de peste două decenii, numără 50 de bucăți, iar 25 dintre ele deservesc zilnic sutele de călători. Trist este că toate sunt din import, Germania, Olanda sau Austria și sunt SH-uri. Situația este cu atât mai dramatică, cu cât mai mult de jumătate dintre brăileni, peste 80 de mii, circulă cu tramvaiul.

„Populația Brăilei, dintre toate mijloacele de transport îndrăgește tramvaiul, 65 - 70 % merg cu acesta. Parcul are peste 20 de ani, iar unele tramvaie sunt chiar mai vechi. Toate au ajuns la noi în ultimii 10 ani. Sunt de concepție relativ vechi, dar ca urmare a evoluției tehnicii au suferit modificări la echipamentul de bord astfel încât sunt în ton cu cerințele celor care le exploatează", a precizat Cornel Săndulescu, directorul „Braicar" care a adăugat că nu au avut loc evenimente negative deosebite.

Modernizare: 10,4 km de șină

În ceea ce privește modernizarea șinelor de tramvai, Cornel Săndulescu spune că au fost demarate proiecte îndrăznețe. Astfel, în următorii patru, cinci ani vor fi modernizați 10,4 km de rețea din totalul de 56 km de cale simplă de tramvai.

Municipalitatea are în acest moment în vedere modernizarea bd-ului Dorobanților unde vor fi refăcuți și 7,4 km, cale simplă de tramvai.

Pe tronsonul cuprins între Bariera Călărașilor și Piața Independenței, aproximativ doi km. de șine vor fi refăcute, iar în cartierul Brăilița, un km. de cale de tramvai este cuprins între strada Costache Negruzzi și bd-ul Dorobanților.

Atunci când vine vorba de tramvai, brăilenii au mai multe obiecții de făcut. „Siguranța călătorului unde-i? Vagabonzii ar trebui să dispară și să așteptăm mai puțin tramvaiul în stație", a punctat Marin Sinca, 59 ani."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 28 Noi 2010 14:12:22    Titlul subiectului: 136886

Felicitări BRAICAR !

Data: 29.10.2010 Autor: Constantin IONESCU

"Indiscutabil, suntem cu mult în urma altor orașe la capitolul prezentarea orașului și a județului prin cărți poștale ilustrate, pliante, ghiduri, mici monografii etc. în tiraj de masă sau obiecte personalizate la un preț accesibil. Nu discutăm de ceea ce se oferă la diverse protocoale, ci despre ce ar putea găsi un străin inclusiv în gări, hoteluri, chioșcuri, librării etc. Este vorba apoi și despre cum se “prezintă” unele companii, regii etc. Și luăm aici ca motto ceea ce scrie pe un pliant full color realizat de SC Braicar: “Te miști împreună cu lumea”. O figură de stil, evident, însă amintitul pliant (destinat celor care vin în contact cu societatea, pentru afaceri) are totul despre istoria și prezentul transportului în comun, dar și a municipiului Brăila: de la primul tramvai electric (anul 1900), actuala dezvoltare (54 km cale de rulare, 250 km linii de autobuze și posibila reactivare a celei de troleibuze (18 Km) și până la prestigiul câștigat de Brăila prin restaurarea ireproșabilă a unor tramvaie de epocă din Austria, aduse prin preocuparea ing. Cornel Săndulescu, director general al SC Braicar.
Societate care dispune de 47 de tramvaie, 70 de autobuze, 38 de distribuitoare automate de bilete. Din cei 36 de milioane de călători, mai mult de jumătate au preferat tramvaiul, iar prin creșterea calității serviciilor de transport public, SC Braicar și Primăria Brăila au fost acceptați ca parteneri ai proiectului PILOT coordonat de POLIs și finanțat de Comisia Europeană, societatea fiind prima din România cu un Plan de Transport Urban Durabil - pus, evident, în slujba brăilenilor."


sursa: http://www.arcasu.ro/Felicitari_BRAICAR__id_1288284952.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 30 Dec 2010 21:53:35    Titlul subiectului: 138245

La final de 2010 sa vedem parcul Braicar S.A. :

Autobaza de pe Sos. Rm. Sarat:

10 autobuze DAC: 359;361;365;369;370;371;373;375;376;377

14 autobuze Ikarus: BR 02 EZR;BR 02 EZT;BR 02 EZS;378;379;380;382;385;386;387;388;389
-378 nu cred ca va mai fi functional vreodata)

3 autobuze DAF: BR 02 KRL;BR O2 WJA;BR 39 ADY
- BR 39 ADY este descompletat.

1 autobuz MAN SL222: BR 02 VGY (momentan nu a revenit)

30 de autobuze (de capacitate medie) BMC:BR 03 AWX;BR 03 BAJ;BR 03 BAK;BR 03 BAP;BR 03 BAO;BR 03 FHI;BR 03 FHJ;BR 03 FHH;BR 03 FHK;BR 03 FHL;BR 03 FHN;BR 03 FHO;BR 03 FHS;BR 03 FHT;BR 80 EHM;BR 80 EHN;BR 80 EHO;BR 80 EHP;BR 80 ERH;BR 80 ERI;BR 80 ERJ;BR 80 ERK;BR 80 ERL;BR 80 ERM;BR 80 ERN;BR 80 ERO;BR 80 ERP;BR 80 ERR;BR 80 ERS.

-BR 80 ERP nu a iesit deloc pe strada fiind defect inca din 2009!

10 microbuze Reanult:601;602;603;604;605;606;607;608;609;610.

2 microbuze ZIL:501 si 502
-502 a scapat de casarea din februarie 2010.

..si un autocar Ikarus ce este in dotarea Braicar S.A. din 2009 (BR 55 DAM).Aceasta stire am aflat-o pe parcursul acestui an cand am obtinut informatii precise.

Depoul Vidin:

10 tramvaie Duewag GT8:1601;1604;1611;1612;1613;1615;1618;1619;1621;1634.
-1619 si 1634 incheie un an in care au stat defecte (unul din ele are sanse ca pe viitor sa fie iar functional)

E1:4631;4650;4653;4659;4660.
-4659 este donor.

MAN T4:235;237;238;239;241;242;249;ex-259
-249 este in prezent VAGON DE LUCRU
-241;239 si ex-259 sunt retrase din circulatie

MAN B4:1564;1567;1571;1574;1579;1598;1600;1601;1602;1605;1607;1609

1 tramvai de epoca:2008

1 plug: P2

Depoul Radu Negru:

20 tramvaie Tatra KT4D:9050;9052;9060;9062;9069;9078;9080;9103;9111;9121;9141;9146;9149;9150;9152;9156;9158;9159;9160.
-9149 si 9158 sunt retrase si doneaza piese (9149 nu prea mai are ce dona)

6 tramvaie E1:4633;4637;4638;4661;4672;4689.
-4637 este donor

1 tramvaie Timis (69) folosit pe post de VAGON DE LUCRU si o platforma ex-Timis

1 plug: P1

..mai adaugam si doua sararite austriece (parca), una este la Vidin iar cealalta la Radu Negru.

Acestea sunt mijloacele de transport in comun din parcul Braicar S.A. la final de 2010.

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 04 Mar 2011 16:20:15    Titlul subiectului: 140733

Citat:
"Braicar" în colaps?

În cadrul unei conferințe de presă, președintele PDL Brăila, Constantin Dumitriu a făcut public faptul că S.C. Braicar S.A. urma să rămână fără curent electric, fapt care ar fi paralizat cel puțin jumătate din transportul public brăilean. Cert este că, în urma discuțiilor purtate de către președintele PDL Brăila, Constantin Dumitriu, atât la Ministerul Transporturilor, cât și la conducerea generală a societății Electrica, s-a ajuns la un compromis, prin care, transportul public local a fost "păsuit" pentru încă o perioadă de timp.
Argumentul care a stat la baza acestei situații, în urma afirmațiilor liderului PDL Brăila a fost legat de ne-onorarea protocolului dintre Consiliul Local Municipal și S.C. Braicar S.A.
"Dimineață (n.r. marți) la ora 09.00 am vorbit cu domnul primar Simionescu și i-am spus că s-a rezolvat problema cu Braicar. Ei ar fi trebuit să rămână fără curent electric de marți, dar am purtat o serie de discuții atât la minister, cu directorul general pe România al Electrica și am reușit să amânăm sistarea furnizării energiei electrice. Le-am cerut să nu se întrerupă curentul electric la Braicar. Cert este că Primăria nu și-a respectat angajamentul cu Braicar", ne-a declarat președintele PDL Brăila, Constantin Dumitriu.
Situația este destul de dificilă, în condițiile în care, S.C. Braicar nu este pentru prima dată în această situație, ultimul moment penibil datorat nefinanțării corespunzătoare s-a derulat în vara anului trecut când Braicar a rămas fără spațiul și clădirile de pe Râmnicu Sărat unde se aflau garajele pentru autobuze, acestea fiind scoase la licitație de către Finanțele Publice brăilene în vederea acoperirii unor datorii istorice.
De altfel, în 2007, datoriile S.C. Braicar către terți se cifrau în jurul valorii de 100 de miliarde, din care s-a reușit, prin diverse intervenții ale politicienilor din acele momente să fie obținute subvenții de 35 de miliarde. Cert este că ulterior, datoriile concrete fuseseră achitate, în schimb, rămăseseră penalitățile la aceste sume și dobânzile care reveneau din această moștenire.

Datoriile istorice își continuă periplul

Legat de subiectul întreruperii curentului electric, directorul S.C. Braicar, Cornel Săndulescu ne-a menționat că nu poate preciza cu exactitate care este cuantumul datoriilor, întrucât este vorba de diverse sume, unele care reprezintă consumul lunar, iar pentru alte datorii Braicar se află în litigiu cu S.C. Electrica. Cert este că din informațiile furnizate de Cornel Săndulescu, datoriile către S.C. Electrica se cifrează între 20 și 30 de miliarde de lei.
"A fost stabilit la sfârșitul lunii februarie, începutul lunii martie un grafic de eșalonare a datoriilor cu Electrica. Graficul este valabil pentru un an de zile, timp în care va trebui să le achităm contravaloarea curentului consumat pentru luna în curs, dar și o parte din datoria pe care o avem către ei.
Nu pot să spun concret despre ce datorie este vorba, întrucât pentru o parte din aceste sume ne judecăm cu cei de la Electrica, și în plus mai sunt și penalități care se acumulează lună de lună", ne-a declarat directorul S.C. Braicar S.A.

Se oprește circulația tramvaielor pe Dorobanți...

La rândul său, primarul Aurel Simionescu știa de toate problemele societății Braicar, și a ținut să menționeze că există mai multe forme de neînțelegeri la sumele care vin de plată către Braicar S.A.
Cert este că, acesta, deși nu este de dorit disconfortul care se va crea când vor începe lucrările la Dorobanți, oprirea circulației tramvaielor pe acest bulevard va reduce consumul curent, oferind astfel posibilitatea achitării sumelor restante.
"Știu că Braicar a făcut o înțelegere cu Electrica pentru eșalonarea plăților. Acolo se pare că au plecat niște bani către Electrica, dar nu au mai ajuns. Oricum, până în 16 martie ar trebui plătiți niște bani, în schimb, directorul Săndulescu mi-a zis că ei încasează lichidități la finele lunii, undeva pe 26 - 27 ale lunii, iar februarie a fost și lună scurtă, cu 28 de zile.
Oricum, acolo există și o serie de neînțelegeri cu sume, penalități, întrucât cifrele diferă. Eu știu că am consumat atât, înmulțesc cu valoarea pe o unitate și îmi dă totalul, dar la ei am văzut că diferă, și cazul nu este singular.
Știu că din protocolul dintre Braicar și Electrica ar trebui să se dea într-o perioadă de timp valoarea curentă a facturii, dar și o parte din datorie, care se ridică pe la 30 de miliarde.
În schimb, o să înceapă lucrările la Dorobanți, și nu chiar imediat, dar prin aprilie preconizăm să fie oprită circulația la tramvaie, ceea ce va reduce cheltuiala curentă pentru electricitate", ne-a declarat primarul Aurel Simionescu.
Pe de altă parte, în bugetul din acest an, Consiliul Local are în vedere achiziționarea a 10 autobuze pentru transport urban, și pentru care investiție a pus deoparte suma de 900.000 lei.


Din acest articol am dedus niste informatii pretioase:
*In aprilie se va opri circulatia tramvaielor pe Dorobanti (probabil intre Apollo si Calea Galati)
*Anul asta se vor aduce 10 autobuze SH, cred ca este vorba de 10 fratiori ai autobuzului vienez adus in probe in noiembrie 2010.

sursa: http://www.arcasu.ro/&34Braicar&34_in_colaps_id_1299161702.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 6119
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 25 Iul 2012 15:02:16    Titlul subiectului: 157634

Braicar organizeaza licitatie pentru a face RCA pe 1 an (iulie 2012 - iulie 2013) pentru 15 tramvaie. Tramvaiele nominalizate le vedeti in atasament.

Totusi mi se par foarte putine, care o fi situatia celorlalte, au RCA-uri inca valide sau Braicar are intentia de a le folosi doar pe cele 15 ?!? Rolling Eyes



untitled.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.03 kb
 Vizualizat:  de 13478 ori

untitled.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 25 Iul 2012 15:16:11    Titlul subiectului: 157635

Este foarte simplu, acestea sunt tramvaiele disponibile de la Depoul Radu Negru. KT4D-urile vor fi folosite pe traseele 24 si 25, deci vor fi exact cum erau Timisurile la inceputurile anilor 2000 (un fel de tramvaie pentru linii secundare), E1-urile si GT8-urile prezente-n lista vor fi introduse pe linia 21 iar mai apoi pe 22 si 23.
Trebuie mentionat ca liniile 21 si 22 vor intoarce la Cimitrul Sf. Maria, Podul Brailita fiind in acest moment demolat, deci legatura cu Vidinul fiind inexistenta, la fel si cu depoul de acolo. Un alt aspect ce trebuie mentionat este modernizarea linilor de tramvai, prima linie ce va fi reactivata este 21, urmata de 22 si 23 prin iarna (probabil).Cele doua linii principale, in varianta scurta, nu vor avea mai mult de 5 (hai 6) grafice, 23-ul probabil va ramane la 2 grafice, iar 24-le la un grafic.
La toata aceasta "ecuatie" trebuie sa adunam si achitzitia unor tramvaie SH (in numar de 10) ce vor revigora parcul invechit.
Dupa ce se va termina tot taraboiul cu modernizarile de infrastructura Braicarul va casa din Tatre si alte vechituri ce ocupa spatiu degeaba si va avea mai putine grafice din motive de eficienta economica, plus ca se vor reduce timpii de parcurs, astfel ca o cursa pe 21 sau 22 nu va mai dura 80 de minute!

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 19 Mar 2014 13:38:47    Titlul subiectului: 171821

Va rog sa faceti un "inventar" al tramvaielor din oras, pe tipuri (pentru fiecare tip ma intereseaza numarul de vagoane care exista fizic, numarul celor active, observatii privind soarta celor inactive)!
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
alexioanpopa



Data înscrierii: 08/Ian/2012
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 154
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 04 Iun 2014 14:54:54    Titlul subiectului: Inventar tramvaie 173255

Tramvaie KT4D:
-#9050,#9069,#9086,#9103,#9150 si #9160 circula.
-#9060 care sta din motive pe care nu le stiu si #9080 care are probleme la boghiuri nu circula.
Tramvaie MAN T4+B4:
-#237+1610 (ex. #237+1567) circula.
-#235+1602, #249 VAGON DE LUCRU si #259 VAGON BAR nu circula din motive necunoscute mie.
Tramvaie Düwag GT8 Werkspor:
-#1612 circula.
-#1601 tinzand spre donator,#1604 de ceva timp, #1611,#1613,#1615 si #1618 nu circula.
-#1621 doneaza.
Tramvaie SGP E1:
-#4633,#4638,#4653,#4660,#4661,#4672 circula.
-#4650 tinzand spre donator si #4689 care e in hala pentru reparatii nu circula.
-#4631,#4637 si #4659 doneaza.

_________________
ALEX
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alexioanpopa



Data înscrierii: 08/Ian/2012
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 154
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 01 Sep 2014 09:23:20    Titlul subiectului: 174526

UPDATE:

KT4D-Cu ocazia închiderii temporare a liniei 23, mai circulă pe traseele 24/25(cu schimbu', bineînțeles) tramvaiele prezentate că circulă în mesajul anterior, pregatit fiind și #9060. #9080 a devenit donator, lipsindu-se de boghiul din față.

GT8-#1604 circulă și el. În rest, nimic special de adaugat.

E1-#4661 a lipsit o perioadă de pe trasee. În rest toate neschimbate.

MAN-#237+#1610 nu prea mai circulă. Să fi fost retras din circulație?

_________________
ALEX
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pTn



Data înscrierii: 29/Iul/2014
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 68
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Lun 08 Sep 2014 07:47:23    Titlul subiectului: trams in Braila 174646

This summer I was in Braila and could see the KT4D, E1 and GT8 running fine ithere. Also some buses from Vienna were to see. The driver, but also the women who controlled the tickets in the tram were extremely friendly, so friendly they are not in other cities - it was a wonderful trip.

to see more photos: http://public-transport.net/a/Braila



8807_57.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.83 kb
 Vizualizat:  de 9559 ori

8807_57.jpg



8807_35.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.26 kb
 Vizualizat:  de 9559 ori

8807_35.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 29 Mai 2016 12:02:08    Titlul subiectului: 185398

Intrucat e foarte posibil ca, odata cu accesarea fondurilor europene din bugetul 2014-2020 (sau a altor surse de finantare), in orasele romanesti care exploateaza tramvaie sa apara modelul Autentic de la Astra Vagoane Calatori Arad (avand in vedere pretul relativ mic cu care va fi ofertat), indiferent de numarul de module cu care va fi solicitat, am facut o prezentare detaliata a prototipului in cadrul subforumului generalist dedicat tramvaielor, pe care o gasiti la adresa http://tramclub.org/viewtopic.php?t=16389.
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community