Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaie noi in Bucuresti

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Aug 2010 17:20:43    Titlul subiectului: Tramvaie noi in Bucuresti 132482

Anunt de atribuire numarul 89520/18.08.2010


Informatii anunt de participare asociat
Numar anunt: 50186 / 19.04.2008
Denumire contract: Servicii de consultanta în vederea achizitionarii de tramvaie pentru reabilitarea transportului urban de calatori din Municipiul Bucuresti

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:

MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: RO 060042 , Romania , Punct(e) de contact: Daniela Mincu , Tel. 021.305.55.30 , Email: daniela.mincu@bucuresti-primaria.ro , Fax: 021.305.55.30 , Adresa internet (URL): www.pmb.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)

Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta în vederea achizitionarii de tramvaie pentru reabilitarea transportului urban de calatori din Municipiul Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor

Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii de proiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica

II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta în vederea achizitionarii de tramvaie pentru reabilitarea transportului urban de calatori din Municipiul Bucuresti
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)

71600000-4 - Servicii de testare, analiza si consultanta tehnica (Rev.2)
79418000-7 - Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor

1,733,411.68 RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire

Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da

Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2008/S79-107327 din 23.04.2008
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 134 Denumirea: Consultanta in vederea achizitionarii de tramvaie
V.1) Data atribuirii contractului 8/5/2010
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul

SC SYSTRA SA Franta - Sucursala Bucuresti
Adresa postala: Str. Otetari, nr. 6B, ap. 3, sector 2 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 020978 , Romania , Tel. 031.100.47.01 , Fax: 031.100.47.02
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1765000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1733411.68 Moneda: RON Fara TVA

V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu


SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac

-
Adresa postala: - , Localitatea: - , Cod postal: - , Romania , Tel. - , Fax: -
Organismul competent pentru procedurile de mediere

Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 050091 , Romania , Tel. 021.319.51.80 , Fax: 021.319.51.76
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac

Directia Generala Achizitii
Adresa postala: Splaiul Independentei, NR. 291-293, SECTOR 6 , Localitatea: BUCURESTI , Cod postal: 060042 , Romania , Tel. (+4)021.30.555.30 , Email: daniela.mincu@primaria-bucuresti.ro , Fax: (+4)021.30.555.30 , Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2010 10:37
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Lun 06 Feb 2012 20:41:33    Titlul subiectului: 152830

Un mic articol despre ce putem avea si nu avem...

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/RATB-transport_in_comun-tramvai-achizitii_publice-Astra_vagoane_0_641336408.html

"FOTOGALERIE RATB construieste două modele de tramvaie: unul ieftin pentru bucureșteni și altul scump pentru străini

6 februarie 2012

Autor: Vlad Ignat

Tramvaiul Imperio, produs împreună cu Astra Vagoane Călători Arad foto: rtv.net

Bucureștenii ar fi putut să călătorească, din acest an, cu un tramvai Siemens produs în colaborare cu arădenii de la “Astra Vagoane Călători”, însă o vor face cu unul de producție locală denumit Bucur.

Regia Autonomă de Transport în Comun București colaborează cu fabrica arădeană “Astra Vagoane Călători” pentru a construi un tramvai modern cu licență Siemens, deși nu și-l poate permite financiar. În schimb, oficialii regiei bucureștene au decis ca, începând cu acest an, să pună în funcțiune noul model de tramvai “Bucur” de producție proprie. Acesta este un proiect dezvoltat în ultimii doi ani în totalitate de RATB, în prezent fiind deja cinci tramvaie de acest gen pe șinele din București.

Viorel Popescu, directorul RATB a declarat pentru RTV că “până în primăvara acestui an, modelul Imperio ar trebui să fie gata, dar nu avem buget pentru achiziționarea acestui model. Noi producem deja Bucur în uzina noastră. Avem cinci tramvaie din acest model care sunt pe șină, în scurt timp mai urmează două, iar la sfârșitul anului vom avea 15 care suplimentează parcul de 300 de tramvaie deja existent”.

Potrivit reprezentantului regiei de transport, investiția în modelul Imperio, nu este o pierdere de timp si resurse deoarece ar putea incerca să îl vandă altor municipalitati.

Astra Vagoane și RATB vor participa cu Imperio la toate licitațiile organizate de municipalitățile din România, Valer Vlidar, președintele companiei arădene Astra, spune că necesarul de tramavaie al României, pe termen scurt, este de 1.500 - 2.000. Potrivit acestuia, tramvaiele trebuie să fie unele ușoare și cu recuperare de energie. Imperio ar putea să acopere 15% din acest necesar.

Adrian Criț, fostul director al Regiei a declarat ca planul celor două companii producatoare al modelului Imperio este de a scoate pe piață 100 de tramvaie, chiar dacă investiția pentru un singur tren ajunge la 1,7 milioane de euro. In viziunea acestuia, costurile lui se pot amortiza în 13 ani pentru că este foarte eficient energetic.

Spre comparație, tramvaiul de productie autohtona, Bucur costă doar un milion de euro si are caracteristici asemanantoare cu modelele care ii fac concurență.

Bucur are podea joasă, aer condiționat și o capacitate de 300 de locuri.Viteza maximă este de doar 50 de km/h, iar potrivit reprezentaților uzinei Atelierele Centrale a RATB, tramvaiul nu ar avea nevoie de reparații timp de 14 ani

Tramvaiul Imperio este construit în două variante: cu unu sau cu două burdufuri, este prevăzut cu podea joasă, camere de supraveghere video, aer condiționat și controloare electronice de bilete. Boghiurile tramvaiului sunt prevăzute să reziste până la viteze de 200 de km/oră ceea ce-l fac recomandabil și pentru folosirea drept metrou de suprafață. De asemenea, Imperio are o capacitate de 300 de pasageri."


Ultima modificare efectuată de către itb 139 la Lun 06 Feb 2012 20:58:56, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Aug/2017
Mesaje: 6394
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 31 Iul 2012 15:45:26    Titlul subiectului: 157734

Din nou un articol despre viitorul tramvai IMPERIO, produs la Bucuresti. Oare cand il vom vedea in trafic ? Articolul se gaseste aici

Citat:
Cum arată super-tramvaiul Imperio Eco, produs la București

Imperio Eco, cel mai ieftin tramvai de ultimă generație, produs de Astra Vagoane Arad în colaborare cu Regia Autonomă de Transport București, a fost prezentat marți la fabrica Astra - RATB din Capitală.

Imperio Eco asigură toate standardele de confort necesare călătorilor, fiind dotat cu instalație de climatizare, podea joasă, care facilitează accesul persoanelor cu mobilitate redusă, scaune tapițate și echipamente care asigură costuri reduse de exploatare și întreținere. De asemenea, tramvaiul este dotat cu un sistem de recuperare a energiei, care asigură funcționarea aerului condiționat fără costuri suplimentare.

"Imperio Eco răspunde politicilor Uniunii Europene de dezvoltare a transportului urban pe șine, satisfăcând dezideratele ecologice, de protecția mediului, de eficiență economică, prin randamentul crescut față de alte mijloace de transport în comun, și cele de siguranță a transportului călătorilor. În marile centre urbane, care se confruntă cu o capacitate depășită a șoselelor și cu creșterea peste măsură a numărului de autovehicule, tramvaiul este principalul mijloc de transport cu rol în decongestionarea traficului în orele de vârf. În anumite perioade ale anului, mai ales vara, cetățenii evită transportul cu tramvaiul din cauza condițiilor inumane. În România circulă 1.500 de tramvaie, dintre care doar 10 la Oradea și două la Cluj sunt dotate cu aer condiționat", a declarat, marți, Valer Blidar, omul de afaceri care controlează Astra Vagoane Arad.

Tramvaiul Imperio Eco produs la București costă circa 2 milioane de euro și poate fi realizat în funcție de cerințele autorităților.

Imperio Eco poate avea două până la șase module (vagoane), potrivit directorului de marketing al companiei, Cornel Negret. Capacitatea de transport a mijlocului de transport în comun este de 228 călători și poate ajunge la 360 de persoane, pentru un metrou ușor cu trei sau patru module. Ușile de acces pot fi dispuse pe ambele părți, iar tramvaiul poate fi uni sau bidirecțional, în funcție de cerințe.

"Bucureștiul, o aglomerare urbană cu peste 2 milioane locuitori, trebuie să își găsească propriile soluții pentru rezolvarea problemelor de trafic cu care se confruntă. Aici, din cele circa 500 de tramvaie, niciunul nu este dotat cu aer condiționat. Bucureștiul este singura capitală europeană în această situație. În toate orașele din România cu rețea de tramvaie, aceste mijloace de transport au o vechime de minimum 40 - 50 de ani, fiind uzate complet, iar așa-zisele modernizări nu reprezintă decât soluții de moment, cu costuri foarte mari și nu pe termen lung", a mai spus Valer Blidar.

Fabrica de la București poate produce până la trei tramvaie pe lună, potrivit lui Cornel Negret.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 03/Aug/2017
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 31 Iul 2012 21:37:59    Titlul subiectului: 157746

Sa inteleg ca acel tramvai care apare in imagini a fost asamblat in Bucuresti, la fabrica Astra-RATB Bucuresti, adica la URAC sau este o locatie cu totul noua?
Pretul de 2 milioane de euro totusi mi se pare cam mare pentru un produs asamblat loco la Bucuresti cu forta de munca banuiesc de la RATB, chiar si fata de tramvaiele PESA poloneze aduse de la peste 1000 de km distanta.
Aspectul exterior pare un pic mai adaptat nevoilor zilnice de transport decat primul prototip prezentat la Arad.
La interior parca s-a mai lucrat la ergonomie fata de prototipul precedent, chiar si culorile par mai bine alese. Este interesant acel perete despartitor de la cabina vatmanului cu usa din profil PVC, mi se pare un ansablu cam greoi si nelalocul lui intr-un tramvai care are pretentia de a fi cel mai economic la consumul de energie de pe piata, poate nu sunt de specialitate dar acolo sunt cateva kilograme in plus, era mai potrivit un perete de sticla cu geam semitransparent (fumuriu). Numarul usilor mi se par cam putine pentru Bucuresti pentru un flux mare de calatori.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Aug/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 01 Aug 2012 09:13:27    Titlul subiectului: 157759

Penibilitatea/pocitania asta era concurenta la Cluj pentru tramvaiul polonez?! Jalnic. Design exterior de modernizare in anii '90 a unui tramvai vechi. Cam la asta se reduce descrierea produsului realizat la URAC. Foarte tare zgarie la ochi cele doua masti pentru cuple, care arata ca o indarjire a RATB sa nu renunte la designul capacelor de la PPC-uri/MMC-uri/cum naiba le-o chema.

Singurul aspect pozitiv fata de varianta de la Arad ar fi designul interior (nu ca ar fi nemaipomenit, dar e un pas inainte fata de aberatia aia de la Arad).

Deci, inca o data, clujeni, fiti mandri de tramvaiul pe care il aveti! Eu il privesc ca pe un Cityrunner cu pret bun. RATUC e mai mult decat incantata de el din toate punctele de vedere.

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 18/Aug/2017
Mesaje: 1784
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 01 Aug 2012 12:28:48    Titlul subiectului: 157760

Ingaduiti un mic pronostic ? Aceste tramvaie NU SUNT PENTRU Bucuresti. Or fi ele fabricate in Bucuresti, dar nu sunt pentru Bucuresti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Aug/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 01 Aug 2012 12:37:05    Titlul subiectului: 157761

Ce va fi, licitatia va decide, categoric. Trucata, netrucata, surprize sunt posibile oricand. Sigur, daca va fi vreo licitatie, adica daca vor fi vreodata tramvaie noi la Bucuresti...
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 09/Iul/2017
Mesaje: 117
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 27 Aug 2013 19:21:52    Titlul subiectului: 166725

Nu pot pricepe insa cum de isi pot permite sa ceara asa un pret. In fond, asta ar trebui sa fie avantajul de a-ti fabrica/moderniza tramvaiele in tara. Sa beneficiezi de un pret mai mic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Aug 2013 19:32:06    Titlul subiectului: 166748

radub a scris:
Singurul aspect pozitiv fata de varianta de la Arad ar fi designul interior (nu ca ar fi nemaipomenit, dar e un pas inainte fata de aberatia aia de la Arad).

Tramvaiul e de fapt acelasi Siemens Combino, de care intalnim in Budapesta, diferenta fiind doar in lungime, dotari si masca fata/spate (da si ala din Ungaria e bidirectional), avantaajul major a acestui model consta in faptul ca in caz de necesitate se poate lungi, adica poti sa adaugi segmente intermediare(ce ar fi util in cazul unor linii mai aglomerate).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 18/Aug/2017
Mesaje: 1187
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 31 Aug 2015 22:49:08    Titlul subiectului: 181217

Se pare ca Primaria capitalei va lua 100 de milioane de euro imprumut de la BERD pentru tramvaie noi.
[url] http://m.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/100+de+milioane+de+euro+pentru+tramvaie+noi+in+Bucuresti [/url]

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Aug/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 29 Mai 2016 12:03:45    Titlul subiectului: 185400

Intrucat e foarte posibil ca, odata cu accesarea fondurilor europene din bugetul 2014-2020 (sau a altor surse de finantare), in orasele romanesti care exploateaza tramvaie sa apara modelul Autentic de la Astra Vagoane Calatori Arad (avand in vedere pretul relativ mic cu care va fi ofertat), indiferent de numarul de module cu care va fi solicitat, am facut o prezentare detaliata a prototipului in cadrul subforumului generalist dedicat tramvaielor, pe care o gasiti la adresa http://tramclub.org/viewtopic.php?t=16389.
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community