Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiul Autentic de la Astra Vagoane Calatori Arad
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 16 Mai 2016 19:55:30    Titlul subiectului: Tramvaiul Autentic de la Astra Vagoane Calatori Arad 185198

In septembrie 2015, in cadrul unui discurs sustinut la prezentarea proiectului candidaturii Aradului pentru titlul de Capitala Culturala Europeana in 2021, directorul de marketing al Astra Vagoane Calatori (AVC), Adrian Paraschiv, a anuntat ca fabrica lucreaza la un proiect de tramvai de conceptie proprie, realizat independent de partenerul Siemens, impreuna cu care produce tramvaiul Imperio. Cu noul produs, ce urma sa fie lansat in 2016, compania aradeana spera sa acapareze piata romaneasca si a Europei de Est, gratie pretului atractiv, mai mic decat orice ofera la ora actuala concurenta si chiar decat pretul celuilalt tramvai propriu, Imperio. Cu aceeasi ocazie, a fost prezentata caroseria unui tramvai cu doua module in curs de echipare.

Publicatia aradeana ARQ (www.arq.ro) a prezentat primele imagini ale acestui nou produs al AVC destinat transportului public.



IMG_0226.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.45 kb
 Vizualizat:  de 30851 ori

IMG_0226.jpg



IMG_0227.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.97 kb
 Vizualizat:  de 30851 ori

IMG_0227.jpg



IMG_0230.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.59 kb
 Vizualizat:  de 30851 ori

IMG_0230.jpg



IMG_0232.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.2 kb
 Vizualizat:  de 30851 ori

IMG_0232.jpg



IMG_0234.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.71 kb
 Vizualizat:  de 30851 ori

IMG_0234.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 16 Mai 2016 20:06:18    Titlul subiectului: 185199

Primele imagini si informatii ne duc usor cu gandul la o combinatie intre proiectul Imperio (http://tramclub.org/viewtopic.php?t=16194) si proiectul Armonia (modernizarea unor tramvaie apartinand Regiei Autonome de Transport Timisoara - RATT - http://tramclub.org/viewtopic.php?t=15558).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 16 Mai 2016 20:19:36    Titlul subiectului: 185200

Produsul finit se infatiseaza publicului la jumatatea lunii martie a acestui an, la Timisoara, unde noul tramvai (despre care aflam ca a fost botezat "Autentic") a fost transportat pentru realizarea testelor in vederea omologarii (prototipul a fost realizat pentru ecartamentul de 1435 mm). Primele imagini apar pe forumul RATT (http://www.ratt.ro/forum/index.php?showtopic=2421) si confirma ipoteza de mai sus.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 16 Mai 2016 20:37:51    Titlul subiectului: 185201

Tramvaiul este prezentat oficial pentru prima data, prin intermediul unor slide-uri, participantilor la a 11-a editie a Railway PRO Technologies and Services Forum "Powering the future rail and multimodal transport business", desfasurata la sfarsitul lunii martie la Poiana Brasov.


Slide1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.51 kb
 Vizualizat:  de 30834 ori

Slide1.JPG



Slide2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.01 kb
 Vizualizat:  de 30834 ori

Slide2.JPG



Slide3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.86 kb
 Vizualizat:  de 30834 ori

Slide3.JPG



Slide4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.65 kb
 Vizualizat:  de 30834 ori

Slide4.JPG



Slide5.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.44 kb
 Vizualizat:  de 30834 ori

Slide5.JPG



Slide6.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.08 kb
 Vizualizat:  de 30834 ori

Slide6.JPG



Slide7.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.38 kb
 Vizualizat:  de 30834 ori

Slide7.JPG



Slide8.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.93 kb
 Vizualizat:  de 30834 ori

Slide8.JPG



Slide9.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.71 kb
 Vizualizat:  de 30834 ori

Slide9.JPG



Slide10.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.84 kb
 Vizualizat:  de 30834 ori

Slide10.JPG



Slide11.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.03 kb
 Vizualizat:  de 30832 ori

Slide11.JPG



Slide12.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.33 kb
 Vizualizat:  de 30832 ori

Slide12.JPG



Slide13.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.33 kb
 Vizualizat:  de 30832 ori

Slide13.JPG



Slide14.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.01 kb
 Vizualizat:  de 30832 ori

Slide14.JPG



Slide15.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.99 kb
 Vizualizat:  de 30832 ori

Slide15.JPG



Slide16.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.92 kb
 Vizualizat:  de 30832 ori

Slide16.JPG



Slide17.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.7 kb
 Vizualizat:  de 30832 ori

Slide17.JPG



Slide18.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.02 kb
 Vizualizat:  de 30832 ori

Slide18.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 16 Mai 2016 20:53:28    Titlul subiectului: 185202

ICPE SAERP, firma din Bucuresti care a furnizat echipamentul de actionare, a publicat pe site (http://www.saerp.ro) o prezentare detaliata a acestuia.


Tramvai Autentic_Page_1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  184.43 kb
 Vizualizat:  de 30830 ori

Tramvai Autentic_Page_1.jpg



Tramvai Autentic_Page_2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.64 kb
 Vizualizat:  de 30830 ori

Tramvai Autentic_Page_2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 16 Mai 2016 21:08:42    Titlul subiectului: 185203

Tramvaiul a fost prezentat pentru prima data "pe viu" la Oradea, pe data de 13 mai, membrilor Uniunii Romane de Transport Public (URTP) participanti la intalnirea asociatiei, desfasurata sub semnul aniversarii a 110 ani de transport cu tramvaiul electric. Pentru ca aducerea tramvaiului de la Timisoara la Oradea (descarcarea la Oradea: http://tramclub.org/viewtopic.php?p=185073#185073) a starnit interesul public, cetatenii au avut posibilitatea, in aceeasi zi, sa vada tramvaiul produs la Arad in depoul companiei de transport public, OTL. Pentru membrii URTP si presa a fost facuta o cursa intre depou si centrul orasului.


IMG_5113.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.45 kb
 Vizualizat:  de 30956 ori

IMG_5113.JPG



WP_20160513_12_41_47_Pro.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.33 kb
 Vizualizat:  de 30956 ori

WP_20160513_12_41_47_Pro.jpg



WP_20160513_12_41_52_Pro.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.75 kb
 Vizualizat:  de 30956 ori

WP_20160513_12_41_52_Pro.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 16 Mai 2016 21:13:24    Titlul subiectului: 185204

Testele pentru omologare vor continua la Timisoara, unde prototipul a revenit astazi (plecarea din Oradea: http://tramclub.org/viewtopic.php?p=185185#185185), AVC sperand ca acestea sa se incheie pana la sfarsitul lunii iulie. Tramvaiul va iesi cam de 2-3 ori pe saptamana, noaptea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 16 Mai 2016 21:49:43    Titlul subiectului: 185206

AVC a pregatit pentru participantii la intalnirea URTP de la Oradea materialele atasate.


Untitled-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.55 kb
 Vizualizat:  de 30937 ori

Untitled-1.jpg



Untitled-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.46 kb
 Vizualizat:  de 30937 ori

Untitled-2.jpg



Untitled-3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.69 kb
 Vizualizat:  de 30937 ori

Untitled-3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 16 Mai 2016 22:21:13    Titlul subiectului: 185207

Directorul tehnic al AVC, prezent in tramvai la cursa speciala, la care au participat si jurnalisti, a mentionat ca tramvaiul poate fi produs cu 2, 3, 4 si 6 module. De asemenea, a mentionat ca in fabrica este in lucru o varianta ca in imaginea de mai sus.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 17 Mai 2016 15:11:37    Titlul subiectului: 185216

Sa facem cunostinta cu tramvaiul, in varianta cu 2 module sub care se prezinta prototipul!


IMG_5201.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.61 kb
 Vizualizat:  de 30877 ori

IMG_5201.JPG



IMG_5196.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.86 kb
 Vizualizat:  de 30877 ori

IMG_5196.JPG



IMG_5189.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.71 kb
 Vizualizat:  de 30877 ori

IMG_5189.JPG



IMG_5186.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.91 kb
 Vizualizat:  de 30877 ori

IMG_5186.JPG



IMG_5218.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.79 kb
 Vizualizat:  de 30877 ori

IMG_5218.JPG



IMG_5215.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.88 kb
 Vizualizat:  de 30877 ori

IMG_5215.JPG



IMG_5214.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.56 kb
 Vizualizat:  de 30877 ori

IMG_5214.JPG



IMG_5212.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.28 kb
 Vizualizat:  de 30877 ori

IMG_5212.JPG



IMG_5184.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.95 kb
 Vizualizat:  de 30877 ori

IMG_5184.JPG



IMG_5206.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.63 kb
 Vizualizat:  de 30877 ori

IMG_5206.JPG



IMG_5205.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77 kb
 Vizualizat:  de 30876 ori

IMG_5205.JPG



IMG_5209.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.56 kb
 Vizualizat:  de 30876 ori

IMG_5209.JPG



IMG_5210.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.51 kb
 Vizualizat:  de 30876 ori

IMG_5210.JPG



IMG_5211.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.76 kb
 Vizualizat:  de 30876 ori

IMG_5211.JPG



IMG_5152.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.18 kb
 Vizualizat:  de 30876 ori

IMG_5152.JPG



IMG_5147.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.4 kb
 Vizualizat:  de 30876 ori

IMG_5147.JPG



IMG_5149.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.4 kb
 Vizualizat:  de 30876 ori

IMG_5149.JPG



IMG_5142.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.91 kb
 Vizualizat:  de 30876 ori

IMG_5142.JPG



IMG_5208.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.38 kb
 Vizualizat:  de 30876 ori

IMG_5208.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 17 Mai 2016 16:30:57    Titlul subiectului: 185219

Neavand acces la o punte de vizitare pentru acoperis, preiau cateva fotografii de pe forumul RATT (http://www.ratt.ro/forum), pentru a vedea ce se afla pe tramvai (pantograf, agregate de climatizare pentru cabina vatmanului si pentru salon, surse statice pentru alimentarea agregatelor de climatizare, pentru incarcarea bateriei de acumulatori si pentru alimentarea auxiliarelor, invertoare, rezistente). De asemenea, de la aceeasi adresa, atasez si o fotografie cu cupla retractabila articulata mascata.


20160315_111747_resize.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.78 kb
 Vizualizat:  de 30864 ori

20160315_111747_resize.jpg



20160315_111742_resize.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.97 kb
 Vizualizat:  de 30864 ori

20160315_111742_resize.jpg



20160315_111755_resize.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.55 kb
 Vizualizat:  de 30864 ori

20160315_111755_resize.jpg



20160315_111702_resize.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.46 kb
 Vizualizat:  de 30864 ori

20160315_111702_resize.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 17 Mai 2016 21:09:43    Titlul subiectului: 185222

Intram, si prima oprire o facem in cabina vatmanului. Observam organizarea bordului, asemanatoare cu ceea ce exista la tramvaiele modernizate Armonia de la Timisoara. Ies in evidenta: monitorul de la SAERP pentru afisarea diversilor parametri legati de functionarea tramvaiului, consola de la RADCOM care gestioneaza diverse echipamente destinate interactiunii cu pasagerii si sistemul centralizat de monitorizare a traficului (afisaje, anunturi vocale, validatoare, comunicatie, etc.), monitoarele "oglinzilor" electronice, partea superioara a aparatului de tractiune, iluminatul cu tub cu leduri.


IMG_5230.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.44 kb
 Vizualizat:  de 30803 ori

IMG_5230.JPG



IMG_5231.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.22 kb
 Vizualizat:  de 30803 ori

IMG_5231.JPG



IMG_5232.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.4 kb
 Vizualizat:  de 30803 ori

IMG_5232.JPG



IMG_5233.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74 kb
 Vizualizat:  de 30803 ori

IMG_5233.JPG



IMG_5235.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.6 kb
 Vizualizat:  de 30803 ori

IMG_5235.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 17 Mai 2016 21:16:57    Titlul subiectului: 185224

Jos, in stanga vatmanului, se afla blocul cu microprocesor care comanda tot ce tine de actionarea tramvaiului (echipament de la ICPE SAERP Bucuresti). Am atasat si o fotografie dintr-un tramvai modernizat Armonia (de la Timisoara), pentru a vedea ce se afla in spatele capacului (blocul electronic este similar).


IMG_5236.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.17 kb
 Vizualizat:  de 30797 ori

IMG_5236.JPG



IMG_4887.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.09 kb
 Vizualizat:  de 30797 ori

IMG_4887.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 29 Mai 2016 09:29:35    Titlul subiectului: 185387

Primul segment si articulatia.


IMG_5249.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.69 kb
 Vizualizat:  de 30393 ori

IMG_5249.JPG



IMG_5223.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.25 kb
 Vizualizat:  de 30393 ori

IMG_5223.JPG



IMG_5287.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.51 kb
 Vizualizat:  de 30393 ori

IMG_5287.JPG



IMG_5289.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.91 kb
 Vizualizat:  de 30393 ori

IMG_5289.JPG



IMG_5290.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.92 kb
 Vizualizat:  de 30393 ori

IMG_5290.JPG



IMG_5251.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.25 kb
 Vizualizat:  de 30393 ori

IMG_5251.JPG



IMG_5274.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.59 kb
 Vizualizat:  de 30393 ori

IMG_5274.JPG



IMG_5275.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.2 kb
 Vizualizat:  de 30393 ori

IMG_5275.JPG



IMG_5286.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.08 kb
 Vizualizat:  de 30393 ori

IMG_5286.JPG



IMG_5219.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.41 kb
 Vizualizat:  de 30393 ori

IMG_5219.JPG



IMG_5220.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.24 kb
 Vizualizat:  de 30391 ori

IMG_5220.JPG



IMG_5241.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.44 kb
 Vizualizat:  de 30388 ori

IMG_5241.JPG



IMG_5242.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.7 kb
 Vizualizat:  de 30388 ori

IMG_5242.JPG



IMG_5243.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.06 kb
 Vizualizat:  de 30388 ori

IMG_5243.JPG



IMG_5277.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.34 kb
 Vizualizat:  de 30388 ori

IMG_5277.JPG



IMG_5278.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.04 kb
 Vizualizat:  de 30388 ori

IMG_5278.JPG



IMG_5226.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.53 kb
 Vizualizat:  de 30388 ori

IMG_5226.JPG



IMG_5244.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.2 kb
 Vizualizat:  de 30388 ori

IMG_5244.JPG



IMG_5276.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.1 kb
 Vizualizat:  de 30388 ori

IMG_5276.JPG



IMG_5245.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.58 kb
 Vizualizat:  de 30388 ori

IMG_5245.JPG



IMG_5246.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.41 kb
 Vizualizat:  de 30388 ori

IMG_5246.JPG



IMG_5280.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.43 kb
 Vizualizat:  de 30388 ori

IMG_5280.JPG



IMG_5284.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.82 kb
 Vizualizat:  de 30388 ori

IMG_5284.JPG



IMG_5285.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.86 kb
 Vizualizat:  de 30388 ori

IMG_5285.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 29 Mai 2016 10:35:22    Titlul subiectului: 185389

Segmentul al doilea.


IMG_5253.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.21 kb
 Vizualizat:  de 30382 ori

IMG_5253.JPG



IMG_5297.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.27 kb
 Vizualizat:  de 30382 ori

IMG_5297.JPG



IMG_5247.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.3 kb
 Vizualizat:  de 30382 ori

IMG_5247.JPG



IMG_5256.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.44 kb
 Vizualizat:  de 30382 ori

IMG_5256.JPG



IMG_5258.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.79 kb
 Vizualizat:  de 30382 ori

IMG_5258.JPG



IMG_5259.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.4 kb
 Vizualizat:  de 30382 ori

IMG_5259.JPG



IMG_5260.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.81 kb
 Vizualizat:  de 30382 ori

IMG_5260.JPG



IMG_5261.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.36 kb
 Vizualizat:  de 30382 ori

IMG_5261.JPG



IMG_5252.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.24 kb
 Vizualizat:  de 30382 ori

IMG_5252.JPG



IMG_5281.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.05 kb
 Vizualizat:  de 30382 ori

IMG_5281.JPG



IMG_5282.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.93 kb
 Vizualizat:  de 30378 ori

IMG_5282.JPG



IMG_5283.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.89 kb
 Vizualizat:  de 30378 ori

IMG_5283.JPG



IMG_5255.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.52 kb
 Vizualizat:  de 30378 ori

IMG_5255.JPG



IMG_5262.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.22 kb
 Vizualizat:  de 30378 ori

IMG_5262.JPG



IMG_5273.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.22 kb
 Vizualizat:  de 30378 ori

IMG_5273.JPG



IMG_5264.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.54 kb
 Vizualizat:  de 30378 ori

IMG_5264.JPG



IMG_5266.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.3 kb
 Vizualizat:  de 30378 ori

IMG_5266.JPG



IMG_5267.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.6 kb
 Vizualizat:  de 30378 ori

IMG_5267.JPG



IMG_5224.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.66 kb
 Vizualizat:  de 30378 ori

IMG_5224.JPG



IMG_5225.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.09 kb
 Vizualizat:  de 30378 ori

IMG_5225.JPG



IMG_5272.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.38 kb
 Vizualizat:  de 30378 ori

IMG_5272.JPG



IMG_5271.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.45 kb
 Vizualizat:  de 30378 ori

IMG_5271.JPG



IMG_5270.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.24 kb
 Vizualizat:  de 30378 ori

IMG_5270.JPG



IMG_5269.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.99 kb
 Vizualizat:  de 30378 ori

IMG_5269.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 30 Mai 2016 15:22:52    Titlul subiectului: 185421

Sintetizand: caroserie produsa la Astra Vagoane Calatori Arad dupa modelul Avenio/Combino/Imperio, boghiuri produse la Astra sub licenta (Imperio este echipat cu boghiuri clasice de Combino si motoare de la Siemens), suspensie secundara cu elemente metal-cauciuc "hourglass" de la Trelleborg, motoare asincrone de la VEM (Germania), comanda electronica a tractiunii de la ICPE SAERP Bucuresti, aparat de tractiune de la Schaltbau, sistem de franare electrohidraulic de la Hanning & Kahl, aparat de cuplare Schaku, pantograf cu actionare electromecanica de la Schunk, actionare a usilor de la IFE (Austria), agregate de climatizare pentru cabina vatmanului si salon de la Thermo King.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 10 Aug 2016 22:22:07    Titlul subiectului: 186116

Un al doilea tramvai Autentic testat [tot] la Timișoara: http://www.tion.ro/tramvai-nou-nout-pe-strazile-timisoarei-ratt-a-mai-testat-un-autentic/1678227?platform=hootsuite

Citat:
Tramvai nou-nout pe strazile Timisoarei: RATT a mai testat un Autentic
De Roxana Deaconescu


În primăvara acestui an, timișorenii au putut vedea pe străzi un tramvai nou-nouț și au sperat până în ultimul moment că Primăria Timișoara cumpără mijloace de transport noi. N-a fost să fie așa. Până la urmă, s-a dovedit că tramvaiul, numit Autentic, aparține firmei Astra Vagoane din Arad. A fost doar în teste la Timișoara.

Iată că arădenii și-au tastat în ultimele zile încă un Autentic. Mijlocul de transport pe șine a fost plimbat pe cât mai multe linii ale RATT, pe timp de noapte.

„Este vorba despre un nou tramvai Autentic, al fabricii din Arad. S-a aflat două nopți în probe la noi. Se fac probe în Timișoara pentru că ecartamentul este diferit față de cel din Arad, cel de acolo fiind mai îngust”, ne-a declarat Cosmin Bradu, purtător de cuvânt RATT.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 29 Aug 2016 19:46:32    Titlul subiectului: 186282

Reprezentantii RATT, desi solicitati prin intermediul forumului oficial al institutiei, inca nu au raspuns nimic cu privire la cele de mai sus. Pe de alta parte, se pare ca un (unicul deocamdata?) tramvai Autentic se pregateste pentru expozitia feroviara bianuala de la Berlin, InnoTrans.
Conform presedintelui asociatiei MetrouUsor, care a publicat pe forumul organizatiei cateva fotografii facute in urma cu cateva zile la Astra Vagoane Calatori, un vagon Autentic (cel testat la Timisoara si prezentat la Oradea?) cu capete similare vagoanelor Imperio este in curs de modificare, in sensul ca i se vor monta alte masti pe capete (cele initiale erau montate provizoriu, nefiind gata anterior testarii la Timisoara si prezentarii la Oradea cele proiectate cu adevarat pentru acest produs), si va fi transportat la Berlin pentru a fi expus la InnoTrans 2016.

Preluam fotografia atasata de pe forumul MetrouUsor.



Autentic.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.75 kb
 Vizualizat:  de 28389 ori

Autentic.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 30 Aug 2016 13:01:48    Titlul subiectului: 186290

Articolul de mai sus este scris din birou. In Timisoara a existat doar un singur tramvai Autentic, cel care apare in toate imaginile din cadrul acestui subiect.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 21 Sep 2016 15:59:30    Titlul subiectului: 186563

Astra Vagoane Calatori Arad a ratat aducerea la InnoTrans 2016 a tramvaiului Autentic. Tramvaiul aparea in urma cu cateva zile pe lista produselor expuse (intre timp a fost scos), iar locul rezervat acestuia in spatiul expozitional exterior (T4/12) a ramas neocupat (pe harta interactiva a ramas figurat, insa la accesarea spatiului respectiv nu mai este afisata nici o informatie - acum cateva zile se afisau date la fel ca pentru celelalte produse expuse). Treaba romaneasca...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Sâm 24 Sep 2016 08:20:16    Titlul subiectului: 186572

Niciodata nu am inteles de ce exista stilul asta de boghiu. NU este fix pe sasiu ca sa acomodeze geometria curbelor, cand prima sectiune incepe sa se roteasca in timp ce a doua vrea sa stea drept.

Nu stiu exact care sunt normele si reparatille de rigoare, asa ca doar ma mir. E clar ca foloseste mai putine roti decat ceva gen V2A (adica 3 boghiuri)

Este frumos si reusit si ma bucur ca a ma ramas macar o fabrica romaneasca.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 14 Oct 2016 10:23:56    Titlul subiectului: 186785

Prototipul Autentic, din nou la Timisoara pentru teste, cu noua infatisare, asa cum ar fi trebuit sa arate expus la InnoTrans 2016, la care nu a mai ajuns.

sirsa foto: forum RATT



20161014_094315.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.42 kb
 Vizualizat:  de 26491 ori

20161014_094315.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 14 Oct 2016 19:20:27    Titlul subiectului: 186792

Arata parca mai bine cu noul design , dar linia aceea galbena nu se prea potriveste cu movul/albastrul. Ce este in partea superioara pe banda galbena? Lumini de balizare/gabarit?
De ce Astra nu lasa tramvaiele cu designul original? Atat Imperioul (cel rosu) cat si Autenticul au fost prezentate pentru prima data cu alte capete. Avand in vedre ca din modelul Autentic inca nu au vandut nici unul , iar Imperio sunt doar cele 6 din Arad, eu zic ca is fac costuri suplimentare nerecuperabile (ma refer strict la partea de vanbzare tramvaie).

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 14 Oct 2016 20:00:41    Titlul subiectului: 186793

Pentru ca e o firma romaneasca de doua parale...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 14 Oct 2016 22:31:51    Titlul subiectului: 186797

Cu fața aceasta parcă este gândit bidirecțional, chiar dacă nu are cabină. Poate de la farurile acelea mari Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaie Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community