Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Trasee si linii de tramvai desfiintate.
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 11 Mar 2012 22:22:46    Titlul subiectului: 154003

Categoric, degetul meu arata spre municipalitate inainte de orice.
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 6496
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 12 Mar 2012 21:30:15    Titlul subiectului: 154046

In ritmul asta, nu cred ca va mai supravietui multa vreme tramvaiul in Galati !
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 12 Mar 2012 21:49:02    Titlul subiectului: 154047

Ei, guest, ba o sa supravietuiasca dar nu la nivelul care l-a cunoscut in anii comunismului precum si-n prima jumatate a anilor 90. De exemplu, traseul 39 este cel mai aglomerat din Galati. Pe urma vin 7 si 44 care nici ele nu sunt straine de ingramadeala. Ceva mai liniste este intre orele de varf pentru traseele care merg in Bazin, In rest... lumea continua sa se dea cu... electricele.

Tramvaiul si-a pierdut eficienta, dupa cum bine a observat colegul nostru radub, odata cu dezvoltarea sistemului de transport privat (microbuze) precum si cu expansiunea pietei auto (ma refer la autoturisme unde, conform unui sondaj ar fi doua masini la trei galateni). Alesii nostri, mai corect, o parte dintre ei n-au circulat niciodata cu tramvaiul si prin urmare nu-i prea inteleg rostul. Si nici traditia... La unii, totul se rezuma la "ori fac bani, ori fac foarte multi bani".

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Mar 2012 23:43:15    Titlul subiectului: 154051

Si la Iasi a crescut infiorator numarul de autoturisme, tramvaiul are infiorator de multi dusmani, dar uite ca a reusit sa treaca peste momentele grele, cand niste imbecili cochetau cu ideea desfiintarii.

Si la Iasi a fost dubarie cata frunza si iarba (nu mai numi asta forma de transport, ca modul in care functioneaza in Romania nu se regaseste pe nicaieri in civilizatie - atentie, nu am zis ca in Vest nu exista microbuze in transportul public, ci doar ca rolul lor este cu totul si cu totul altul decat aici). Ani intregi fara vreo baza legala de functionare. Apoi ani intregi cu functionare reglementata, dar cu reguli incalcate cu nesimtire la fiecare pas si fara o interventie ferma a municipalitatii (pe vremea fostului primar, despre al carui fiu umbla vorba prin targ ca avea dube pe "trasee"). Pentru ca lucrurile nu mai puteau merge asa, urmatorul primar i-a zburat pe dubagii si transportul public a revenit la normal, cu vehicule de mare capacitate, adecvate pentru a presta acest serviciu. RATP mai scoate la strada cateva dube pe 3 trasee (unul dintre ele va primi autobuze atunci cand vom avea numarul necesar de masini, unul dubleaza un traseu aglomerat de autobuz si are suplimentar cateva statii la ambele capete, insa va disparea atunci cand se va putea pune complet in aplicare Planul de transport, iar al treilea functioneaza pe baza unui contract cu o comuna vecina, exclusiv in acea comuna). De aceste dube abia asteptam sa scapam si le avem pentru a ca trebuit sa le preluam de la fosta societate desprinsa din regie. Dube private mai sunt pe 2 trasee, unul insa e slab tare, celalalt va fi preluat de RATP la un moment dat.

Asadar, daca vreti transport normal in Galati, fortati municipalitatea sa vi-l ofere! Vin alegerile, s-or gasi si unii destupati la minte si capabili sa inteleaga pe ce lume traiesc...

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 13 Mar 2012 00:11:14    Titlul subiectului: 154052

Radule, difera optica si desigur, interesele. Pe de alta parte, ducem lipsa de persoane care sa inteleaga si sa promoveze Transurb-ul. Sunt idei bune, au fost si vor fi multe propuneri constructive care insa se blocheaza atunci cand ajung acolo... sus, pe la o parte dintre usile alesilor si reprezentantilor nostri din fruntea urbei.
Galatiul nu este in singurul oras unde, pentru un raspuns la o sesizare si pentru aplicarea unei masuri corecte te plimbi cu actele pe la diferite usi. Atata vreme cat nu se intelege diferenta dintre transportul local, pus in slujba calatorilor si... forma de deplasare privata, avand la baza alte scopuri, mai mult sau mai putin constructive, nu se poate schimba nimic. Din pacate, si alte orase se afla in aceeasi situatie. Piatra-Neamt si Buzau ar fi doua exemple solide.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Melkcool



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 13/Mar/2012
Mesaje: 28
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Mar 2012 20:11:24    Titlul subiectului: 154084

In romanul lui Vlad Musatescu, "Expeditia Nisetrul 2" (aparut in 1987), se fac unele referiri la reteaua de tramvai din zona portului (spune ceva si de un depou in zona).

Am atasat coperta romanului si cele doua pagini in care apare acest subiect.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.99 kb
 Vizualizat:  de 5881 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.54 kb
 Vizualizat:  de 5881 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.39 kb
 Vizualizat:  de 5881 ori

3.jpg



_________________
Melkcool
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 14 Mar 2012 13:18:15    Titlul subiectului: 154102

Nu-mi amintesc sa fi fost vre-un depou in preajma portului Galati dar tramvai a fost pana pe la inceputul anilor 90.

Initial, liniile de tramvai coborau din zona Centrala pe la Spicu iar aici, turul era pe strada pietruita din fata pizzeriei Panoramic pe cand returul era pe Navelor (prin fata pe la I.P.J.). Tramvaiul mergea apoi pe Portului, intra pe la autobaza IREG, iesea pe Moruzzi si de acolo spre S.N.G. unde isi avea bucla in dreptul Portii 1.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Dec 2012 09:37:39    Titlul subiectului: 161076

Linia de langa Combinat a devenit tinta hotilor. Ar fi bine totusi ca Transurb sa valorifice sinele si traversele, pentru ca le valorifica altii...

http://www.viata-libera.ro/eveniment/37394-gala%C8%9Bi-viata-libera-tramvai-cale-ferata-furt-hoti-dosar-penal-jandarmi

Lovitură disperată a hoților de fier înainte de Crăciun! Peste 15 metri de linie de tramvai, furați de la Combinat!

Trei persoane au fost reținute în noaptea de luni spre marți de jandarmii gălățeni după ce au fost surprinse tăind bucăți întregi din calea de tramvai situată în apropierea societății Profiland, de pe platforma siderurgică. Potrivit IJJ Galați, flagrantul a fost făcut în jurul orei 2.20, când echipajul de intervenție i-au surprins pe trei tineri care tăiaseră șase bucăți de cale ferată a 2,5 metri liniari/bucata, cu ajutorul unui aparat autogen, urmând ca marfa să fie apoi transportată la un centru de colectare a fierului vechi. În urma verificărilor, jandarmii au constatat că cei trei abia își încheiaseră ”misiunea” și că aveau în mașina cu care se deplasau instrumentele necesare dizlocării și tăierii liniei ferate care aparține SC Transurb: aparat autogen, cuțit de tăiat (bec), două furtunuri a 22 de metri bucata, o butelie, un tub de oxigen cu manometru și două ceasuri, o rangă, un târnăcop.

”Cele trei persoane, cu vârste între 21 și 27 de ani, toți din Galați, au declarat echipajului de jandarmerie că ei au fost până la un centru de fier vechi să împrumute obiectele pe care urmau să le folosească de dimineață la un alt punct de lucru. Dacă ar fi reușit să ducă cele 740 de kg de cale ferată la un centru, ar fi obținut suma de 740 lei”, a precizat cpt. Costin Barbu, purtătorul de cuvânt al IJJ Galați.

Șinele de cale ferată, obiectele muncii dar și mașina au fost lăsate în custodie combinatului iar celor trei persoane li s-au întocmit actele de constatare pentru săvârșirea infracțiunii de furt calificat. Doi dintre cei prinși în cursul nopții trecute au șanse sporite să ajungă după gratii, Ionel M., de 21 de ani și Cristinel F., de 25de ani, având antecedente penale.

Aceasta nu este prima captură de cale ferată făcută de jandarmi în urma unor furturi, pe data de 7 iunie 2010 oamenii legii descoperind un kilometru de linie tăiată din zona gării Cătușa.



700b13e88417bbed22f03c2a3f68ead6_L.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.27 kb
 Vizualizat:  de 5222 ori

700b13e88417bbed22f03c2a3f68ead6_L.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 24 Dec 2012 22:57:04    Titlul subiectului: 161192

Situatia nu este prea grozava in ceea ce priveste legatura electrica pe traseul dintre cele doua porti. Linia aceea a fost data in folosinta in a doua jumatate a anilor 80 (parca prin 1986) si pana in 2003 a fost strabatuta de trasee precum 6, 48, 49 sau 53.
Acum, in dreptul Portii Nord, o parte din linie a fost acoperita de balarii. Mai mult, au aparut si diferite "birouri", exact pe locul pe unde era linia. Pe urma, sunt zone unde pamantul s-a surpat.
La inceput, parca prin 2000, alunecarile de teren au afectat turul spre Poarta Nord. Pe urma, dat fiind faptul ca nu s-au intreprins consolidarile necesare, s-a dus si returul... Asta a dus la suspendarea liniei 53, care obisinuia in ultimii sai ani, sa functioneze pe un singur sens (adica doua vagoane motoare, puse spate in spate).
Din 2003 si pana acum, multe sine au fost... "valorificate" de precupeti la centrele de colectare a fierului vechi. La fel si cantitati insemnate din reteaua de alimentare precum si echipamente conexe.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 30/Sep/2017
Mesaje: 341
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Iun 2016 14:59:54    Titlul subiectului: 185520

Frumoasa retea de tramvai mai avea orasul asta. M-am uitat si eu pe Google Street View si mi se pare ca este una dintre cele mai interesante retele de tramvai din tara. Din pacate, interesele de diverse facturi au distrus jumatate din retea. Trist, foarte trist.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community