Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele din Arad - Discutii generale
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 957
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 31 Dec 2014 00:27:44    Titlul subiectului: 176239

I think that the Arad County Council managed to change the company that had won the first auction, and a second company started work this autumn. Trams will go to Ghioroc again but I am not sure when. I would say that in march the works will not be finished.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
muhle



Data înscrierii: 20/Iun/2009
Ultima vizita: 03/Mar/2017
Mesaje: 20
Locație: Almere (Olanda)

MesajTrimis: Vin 02 Ian 2015 17:00:21    Titlul subiectului: 176249

Thanks for your information. I looked on the internet, but I can't find anything about the bridge in Ghioroc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 957
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 27 Ian 2015 19:26:14    Titlul subiectului: 176754

Citat:
Primăria alocă 5,58 milioane de lei pentru modernizarea unor tramvaie

Primăria va aloca, din bugetul local pe 2015, suma de 5,58 milioane de lei pentru modernizarea a cel puțin opt garnituri de tramvaie de tipurile GT6 și GT8.

Primarul Gheorghe Falcă a declarat, marți, că după achiziția a șase tramvaie Imperio de la Astra Vagoane Călători, în acest an se va investi în modernizarea mai multor vagoane vechi, pentru a se spori confortul călătorilor.

”Licitația va stabili dacă putem moderniza mai multe garnituri cu suma disponibilă, dar noi estimăm că cel puțin opt vor intra în acest proiect”, a spus Falcă.

Tramvaielor vechi li se vor aduce îmbunătățiri tehnice, iar confortul oferit va crește, urmând ca interioarele să fie recondiționate și să beneficieze de aer condiționat, atât pentru vară cât și pentru anotimpul rece.

De asemenea, în cadrul altui proiect, vor fi schimbate pantografele de la toate tramvaiele vechi care circulă în oraș, operațiune care va costa alți 268.000 de lei.

Primarul a spus că Aradul a parcurs ”două etape importante în modernizarea transportului în comun”, după investițiile realizate în infrastructura pentru tramvaie și achiziția a șase garnituri noi.

”În continuare, pe fondurile europene din perioada 2014 -2020, vrem să accesăm bani pentru procedura de reabilitare a liniilor de tramvai, rețeaua nemodernizată. Investim în studiul de fezabilitate și proiectul de execuție 150.000 de lei. Odată cu finalizarea acestor noi investiții, Aradul se va încadra în una din cele zece condiții pentru a fi definit ca oraș verde, având un transport public ecologi”, a spus Falcă.

Conform primarului, o a doua condiție pentru titlul de ”oraș verde” va fi îndeplinită după finalizarea, în acest an, a pistei de biciclete de pe faleza Mureșului și a celor 122 de kilometri de piste din municipiu, finanțate cu fonduri europene.

Tot în acest an, va începe implementarea sistemului de taxare electronică a călătoriilor, care presupune inclusiv plata prin sms.


http://www.arq.ro/primaria-aloca-5-58-milioane-de-lei-pentru-modernizarea-unor-tramvaie

Era clar ca se ajunge si aici, desi eu ma gandeam mai repede la aducerea unor vagoane SH de generatie mai noua, daca mai exista (stiu ca erau aici discutii despre terminarea stocului de SH-uri pe 1000 mm prin tarile vestice). Probabil ca cei de la Astra impreuna cu Pascaniul vor castiga licitatia, sunt curios sa vad cum arata proiectul lor pentru GT 8. Vazand cum arata modernizarea pe la Timisoara, poate ar fi o idee sa facem un fel de programul rabla: le dam un GT8, ne dau un Imperio nou. Laughing Vorbind insa serios, in banii anuntati nu cred ca vor fi cuprinse modernizari atat de drastice, in sensul de a face din tramvaie vehicule noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech/Cristina Albu



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Apr/2017
Mesaje: 7984
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 27 Ian 2015 20:02:39    Titlul subiectului: 176755

Achizitia de tramvaie second-hand este aproape imposibila pe termen scurt. Nu exista vagoane disponibile in urmatorii cativa ani (ma rog, exista cate un ciuruc aici, unul dincolo, dar nimic demn de luat in considerare). Singura varianta ar fi achizitia ultimelor 20 de T4D-C-uri de la Halle (plus 10 B4D-C) ce inca n-au fost casate in 2013-2014 pentru ca a aparut o situatie neplanificata ce a impus reactivarea lor (dar inca e incerta data pana la care vor circula). Iar ce se va scoate la vanzare pe termen mediu va fi extrem de putin divers si putin raportat la cerere.

Tramvaie din generatia celor fabricate la inceputul anilor '90 nu cred ca vom vedea prea curand in Romania. Halle a vandut anul trecut la Brandenburg a.d. Havel primele sale vagoane cu podea joasa, doua MGT6D facute de Duewag (prototipurile), pentru cca. 800 de mii de euro pe bucata.

Companiile de transport public din Europa Centrala si de Est trebuie sa uite cornul abundentei care a fost pana nu demult, situatia s-a schimbat dramatic, piata este secatuita. De-acum trebuie avuta mare grija cu parcurile existente. Deci, intretinere facuta serios si, pe cat posibil, modernizare.

Noi, la Iasi, incercam sa cumparam anul acesta cateva vagoane second-hand, insa pentru ca lucrurile stau extrem, extrem de prost pe piata de tramvaie rulate, cel mai probabil va trebui sa ne reorientam si sa gasim alte variante de actiune.

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatilor!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mar/2017
Mesaje: 149

MesajTrimis: Mar 27 Ian 2015 23:06:33    Titlul subiectului: 176759

Nu vreau sa mi-o luati in nume de rau insa nu inteleg prea bine de ce are nevoie Astra sa castige licitatia impreuna cu Pascaniul?
Sunt doua entitati comerciale diferite, know-how exista la Arad nu cred ca e nevoie de Pascani, locatie in Arad deci nu vom avea probleme de logistica.

Sincer sa fiu nu am inteles nici pana acum cum functioneaza proiectul de modernizare a tramvaielor timisorene. Ma refer la partea comerciala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 20/Apr/2017
Mesaje: 335
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 28 Ian 2015 01:43:03    Titlul subiectului: 176763

Radu Czech/Cristina Albu a scris:
Achizitia de tramvaie second-hand este aproape imposibila pe termen scurt. Nu exista vagoane disponibile in urmatorii cativa ani (ma rog, exista cate un ciuruc aici, unul dincolo, dar nimic demn de luat in considerare). Singura varianta ar fi achizitia ultimelor 20 de T4D-C-uri de la Halle (plus 10 B4D-C) ce inca n-au fost casate in 2013-2014 pentru ca a aparut o situatie neplanificata ce a impus reactivarea lor (dar inca e incerta data pana la care vor circula). Iar ce se va scoate la vanzare pe termen mediu va fi extrem de putin divers si putin raportat la cerere.

Tramvaie din generatia celor fabricate la inceputul anilor '90 nu cred ca vom vedea prea curand in Romania. Halle a vandut anul trecut la Brandenburg a.d. Havel primele sale vagoane cu podea joasa, doua MGT6D facute de Duewag (prototipurile), pentru cca. 800 de mii de euro pe bucata.

Companiile de transport public din Europa Centrala si de Est trebuie sa uite cornul abundentei care a fost pana nu demult, situatia s-a schimbat dramatic, piata este secatuita. De-acum trebuie avuta mare grija cu parcurile existente. Deci, intretinere facuta serios si, pe cat posibil, modernizare.

Noi, la Iasi, incercam sa cumparam anul acesta cateva vagoane second-hand, insa pentru ca lucrurile stau extrem, extrem de prost pe piata de tramvaie rulate, cel mai probabil va trebui sa ne reorientam si sa gasim alte variante de actiune.


Si ce vagoane are in vizor Iasiul Radu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 957
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 28 Ian 2015 10:00:54    Titlul subiectului: 176771

Nu stiu de ce Arad plus Pascani, poate ca impreuna au mai multe sanse sa castige licitatia si e spre interesul ambelor firme sa aiba lucrari, fiind la inceput.
Intrebarea e ce fel de modernizare va fi pentru ca vagoanelor din Timisoara li se schimba si partea de tractiune, iar in declaratiile celor din Primaria Arad apare ca va fi introdus aerul conditionat si vor fi facute modificari "la interior si exterior". Mi-e teama ca fara interventii/modernizari la sistemele de tractiune (tot ce inseamna electric-mecanic), vagoanele modernizate nu vor avea o fiabilitate mult mai mare. Niste exemple:

Din cate am observat eu, cei din CTP fac o treaba foarte buna cand vine vorba de a trece prin reparatii capitale unele tipuri de vagoane. E vorba in special de GT 4 si de Tatre. In ultimii ani au fost renovate cateva si chiar nu ar fi ce sa reprosezi dpdv al aspectului: rugina eliminata, exterior si interior vopsit, tapiserie noua, pereti interiori inlocuiti (la GT 4). Vagoanele 03,09,011,014, 486, 608 (GT 4), sau 1069, 1180, 1129,1179, 1165 (tatre) arata foarte bine. Ritmul reparatiilor de acest fel cred ca e de vreo 2-3 pe an din fiecare tip. Numai ca si aceste vagoane se strica, 011 de exemplu a stat vreo 6 luni pentru ceva problema dupa ce a trecut prin "renovare". La fel si 608, care sta de cateva luni, sau statea pentru ca ieri l-am vazut in probe cu tot cu remorca 611 care pare ca e doar mentinuta in stare de functionare.
In rest din cate vad la strada Tatrele cam circula toate, pe rand, in timp ce duwag-urile par mai coapte. Probabil se simte si diferenta de varsta, dar mai ales diferenta anilor de exploatare romaneasca. Avem vagoane in circulatie aduse acum 20 de ani (cateva GT 4 plus GT 6 din seria 107,108), GT8-urile din Essen au venit acum 15 ani, in timp ce T4D sunt la noi de doar vreo 10 ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
muhle



Data înscrierii: 20/Iun/2009
Ultima vizita: 03/Mar/2017
Mesaje: 20
Locație: Almere (Olanda)

MesajTrimis: Joi 02 Apr 2015 16:27:53    Titlul subiectului: 178320

I was in Arad last week. I have made some nice pictures. Hope to come back soon.


IMG_2107.JPG
 Descriere:
Ghioroc.
 Mărime fișier:  1.95 MB
 Vizualizat:  de 3669 ori

IMG_2107.JPG



IMG_2127.JPG
 Descriere:
Combinatul Chimic.
 Mărime fișier:  1.79 MB
 Vizualizat:  de 3665 ori

IMG_2127.JPG



IMG_2125.JPG
 Descriere:
C.E.T.
 Mărime fișier:  1.96 MB
 Vizualizat:  de 3664 ori

IMG_2125.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 29/Apr/2017
Mesaje: 531
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 07 Iun 2016 11:51:21    Titlul subiectului: 185537

Ce fel de tramvai este acesta? http://www.ctparad.ro/index.php/galerie/4-diverse/detail/40-10?tmpl=component Seamana cu un Duewag L , dar banuiesc ca a fost produs in Romania/Ungaria.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Czech/Cristina Albu



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Apr/2017
Mesaje: 7984
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 07 Iun 2016 12:00:52    Titlul subiectului: 185538

Pullman, construite in atelierele proprii in perioada 1954 - 1964.
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatilor!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Apr/2017
Mesaje: 1016
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 20 Apr 2017 14:27:03    Titlul subiectului: 189699

Care este situația actuală a parcului de tramvaie in Arad? Cate tramvaie circulă si cate sunt in conservare? Exista si tramvaie cu dublă comanda?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 957
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 26 Apr 2017 09:29:46    Titlul subiectului: 189836

Situatia nu e prea diferita fata de anii trecuti in privinta tramvaielor care circula.
Depou Micalaca:
GT4: 406-584, 625-604, 407-627, 608-611, 697 -623 (remorca e de vreo cateva luni in reparatie capitala, nu cred ca se caseaza pentru ca si 697 a avut RK), 486, 493, 494, 561, 633, 01,08,09,011,012,014. 02 si 03 sunt oprite, ambele cu probleme de caroserie. 02 a avut un accident despre care a scris presa, 03 cred ca a avut si el accident, de pe podul Micalaca se vede ca parca ar fi afectat la articulatie. Ambele vagoane sunt pe linie moarta si nu cred ca vor mai fi reparate.
M8S - dubla comanda functionala la toate. Active: 1003, 1005, 1006, 1008, 1016, 1018, 1019. Inactive: 1007, 1017.
GT6 ex Innsbruck: 33,35,36,41,42,71,74,76,77. Gt8: 51
OEG: 303-313, 304-314. Mai exista fizic 301-311 lovit si nemiscat de la accident.
Mai sunt in depou cateva utilitare.

UTA:
T4R: 140 - functional, 163 nu stiu in ce stare dar teoretic ar trebui sa existe
T4D: 903-213, 1046-215,1069-150,1078-177, 1119-167, 1120-199, 1122-169, 1124-175, 1126-209, 1165-171, 1189-170, 1159-194 (nu l-am vazut de multa vreme), 1127, 1129, 1170, 1174, 1179, 1180, 1100, 1111, 1115, 1085 (absent de ceva vreme), 1087.
Mai exista in depou, pentru piese: 1077, 1107, 1123, 1076, 1185.

GT6: 107,108,122,130,132,133,138
35, 43, 44 (bifunctionale din constructie, dar mai e folosita doar o cabina)
240
271, 274, 276
GT8: 263, 264, 1751, 1756 (ultimele doua bifunctionale, doar o cabina folosita), 1852, 1853, 1854, 1856, 1857, 1859, 1860-1865. 1855 are ceva probleme la caroserie dupa ceva accident de cativa ani, nu cred ca-l mai fac.
Imperio: 1401-1403, 1504-1506.
Mai multe despre tipul fiecarui vagon se mai gaseste aici pe forum de anii trecuti.
Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Pagina 11 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community