Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Linii de tramvai desfiintate
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tudor_toma82



Data înscrierii: 03/Oct/2009
Ultima vizita: 28/Apr/2010
Mesaje: 4
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Feb 2010 02:44:33    Titlul subiectului: 123240

Ma gandeam eu ca asta trebuie sa fie, referitor la str. Bulgarus!
Oricum, la ultima varianta upgradata de Google Earth nici nu se mai vede deloc ceea ce parea a fi fost o linie de tramvai candva!

Cat despre zona cu posibila linie de langa padurea Baneasa - zona Jandarmeriei, o sa incerc sa scot o poza din Google Earth!
Zona la care ma refer este reprezentata de zona de case din coltul din stanga jos al padurii, langa bdul Ion Pop de Sisesti!!



zona padure Baneasa - linie tramvai.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  167.22 kb
 Vizualizat:  de 7058 ori

zona padure Baneasa - linie tramvai.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 21/Sep/2017
Mesaje: 603
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Feb 2010 11:15:53    Titlul subiectului: 123242

Soseaua se cheama Gheorghe Ionescu Sisesti si casele sunt in zona intersectiei cu Jandarmeriei. Cred ca e vorba de acelasi fenomen ca mai sus, evocat de rosetti61, deoarece Vatra Noua e un sat inglobat relativ de curand in orasul Bucuresti (postbelic). Nu cred ca le puneau comunistii asa de repede tramvai. Totusi, este de verificat daca nu cumva e vreo fosta prelungire a tramvaiului 24, asta se poate stabili numai dupa o vizita la capatul actual, apoi pe Jandarmeriei ca sa vedem orientarea sinelor.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 1067
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 04 Feb 2010 17:46:55    Titlul subiectului: 123257

Tramvaiul 24 nu a avut niciodata prelungiri, Damaroaia a fost capatul lui de cand s-a bagat tramvai pe acolo. Dalele pe care le-ati vazut au fost folosite doar pentru pavaj, sunt vechi si rezultate de la santierele de linii. Nu a fost si nici nu va fi tramvai pe strazile respctive. Pe strada din Ghencea am trecut mai demult si am vazut dalele, din ce-mi amintesc erau pe trei randuri - strada care merge pe langa biserica.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Doban4



Data înscrierii: 04/Aug/2014
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Lun 18 Aug 2014 10:50:09    Titlul subiectului: 174333

Ce puteti sa imi spuneti despre linia de tramvai 29 (CFR Progresu II - Jilava),
adica iesea din Bucuresti?
Am vazut ca s-a folosit o buna bucata de timp 1963-1999 (cred).
Aveti poze cu aceasta linie?
Si de ce se vroia ca aceasta linie sa iasa din Capitala?

_________________
Lumea se mai schimba dar nu si transportul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 1787
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Aug 2014 22:27:49    Titlul subiectului: 174342

Iesea din Bucuresti, dar teoretic, adica nu a ajuns niciodata in Jilava, ci se oprea la Fabrica de Curele Jilava ( pana-n centura, pe stanga ). Era intr-adevar in Jilava cu numele si in acte fabrica, dar "logic" apartinea Bucurestiului. ( Fabrica era in interiorul centurii cum ar veni ). Nu stiu daca la ora actuala mai produce ceva, oricum pana-n 1989 facea curele sub orice critica calitativa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Aug 2014 11:30:12    Titlul subiectului: 174351

Deci tramvaiul deservea fabrica de curele ? Cate statii erau de la CFR Progresu pana la fabrica ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tfa2003



Data înscrierii: 21/Mar/2006
Ultima vizita: 12/Sep/2017
Mesaje: 56
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Sep 2014 22:59:24    Titlul subiectului: 174846

29 nu deservea numai fabrica de curele. Erau mai multe obiective industriale pe traseu (pe stanga DN in sensul spre Giurgiu). Traseul, desi linie dubla (spre deosebire de 2Cool, nu l-am vazut deservit cu mai mult de 2 vagoane. Cel putin in epoca V3A asa era. In total erau vreo 6-7 statii. Buclele de intoarcere erau inainte de podul centurii si inainte de bariera CF de la Gara Progresu. Linia era paralela cu DN. Trecerea peste linia CF
(pentru retragere la depou) se facea pe cale simpla !!! pe mijlocul DN, intre bucla lui 29 si liniile traseelor 7,12,17,25. 29 nu intra in bucla acestora la venire in traseu si cred ca inca se vede urma asta in teren.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RATB904



Data înscrierii: 21/Sep/2015
Ultima vizita: 25/Apr/2016
Mesaje: 67
Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)

MesajTrimis: Mar 20 Oct 2015 21:30:08    Titlul subiectului: 182172

La ce folosea linia asta?

_________________
DAF, Rocar de Simon si Iveco Rules!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sveik



Data înscrierii: 10/Feb/2010
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 88
Locație: Bucuresti 1 - Giulesti

MesajTrimis: Mar 20 Oct 2015 21:54:05    Titlul subiectului: 182174

Accesul la depou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 1067
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 21 Oct 2015 17:31:19    Titlul subiectului: 182190

Nu neaparat acces in depou (singurul acces era prin Giulesti; folosita ca triunghi de intoarcere. Cand s-a deschis linia de tramvai pe Giulesti in 1943, punctul de intoarcere era in zona Pasteur, mai tarziu s-a prelungit la 16 Februarie. La mijlocul anilor 50 au avut loc ample lucrari pe calea Giulesti, care au impus fragmentarea tramvaiului, acesta circuland numai intre 16 Februarie si Teatrul Giulesti, necesitatile de transport in zona au impus construirea unei remize, transformate ulterior in depou.
Nu stiu daca triunghiul a ramas de atunci sau a fost remontat cu alta ocazie - au mai fost cazuri de intoarceri "La Pasteur/Depou" de-a lungul anilor.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 21/Sep/2017
Mesaje: 603
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 22 Oct 2015 09:53:57    Titlul subiectului: 182206

Dar imaginea este veche, linia si longrinele au fost scoase cu ocazia reabilitarii strazii Jugastrului. Accesul in depou dinspre rondul 16 Februarie a fost mentinut.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pinkyhog



Data înscrierii: 01/Noi/2010
Ultima vizita: 18/Iul/2017
Mesaje: 8
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Iun 2016 11:38:51    Titlul subiectului: 185627

Pe la jumatatea anilor 90, pe Rebreanu, la Barajul Dunarii, unde acum este un parculet, exista o bucla de intoarcere. Isi aduce cineva aminte de ea si de istoricul ei?


Barajul Dunarii.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  203.42 kb
 Vizualizat:  de 2784 ori

Barajul Dunarii.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 1067
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 13 Iun 2016 18:04:22    Titlul subiectului: 185630

A fost construita in 1971 cand s-a infiintat si linia de tramvai 30 intre Barajul Dunarii si POdul Izvor. A functionat pana in 1985 cand tramvaiul se prelungeste la Faur (30 si 40) nemaifiind folosita ulterior. La un moment dat facusera un racord dinspre Faur in bucla iar pe bretea se intra dinspre capatul troleibuzului. Au ramas liniile mult timp si chiar dupa ce au fost scoase au lasat terasamentul la locul lui. S-a asfaltat de abia prin 1999-2000.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community