Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
tudor_toma82
Data înscrierii: 03/Oct/2009 Ultima vizita: 28/Apr/2010 Mesaje: 4 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 04 Feb 2010 01:44:33 Titlul subiectului: |
123240 |
|
Ma gandeam eu ca asta trebuie sa fie, referitor la str. Bulgarus!
Oricum, la ultima varianta upgradata de Google Earth nici nu se mai vede deloc ceea ce parea a fi fost o linie de tramvai candva!
Cat despre zona cu posibila linie de langa padurea Baneasa - zona Jandarmeriei, o sa incerc sa scot o poza din Google Earth!
Zona la care ma refer este reprezentata de zona de case din coltul din stanga jos al padurii, langa bdul Ion Pop de Sisesti!!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
167.22 kb |
Vizualizat: |
de 17074 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 04 Feb 2010 10:15:53 Titlul subiectului: |
123242 |
|
Soseaua se cheama Gheorghe Ionescu Sisesti si casele sunt in zona intersectiei cu Jandarmeriei. Cred ca e vorba de acelasi fenomen ca mai sus, evocat de rosetti61, deoarece Vatra Noua e un sat inglobat relativ de curand in orasul Bucuresti (postbelic). Nu cred ca le puneau comunistii asa de repede tramvai. Totusi, este de verificat daca nu cumva e vreo fosta prelungire a tramvaiului 24, asta se poate stabili numai dupa o vizita la capatul actual, apoi pe Jandarmeriei ca sa vedem orientarea sinelor.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 04 Feb 2010 16:46:55 Titlul subiectului: |
123257 |
|
Tramvaiul 24 nu a avut niciodata prelungiri, Damaroaia a fost capatul lui de cand s-a bagat tramvai pe acolo. Dalele pe care le-ati vazut au fost folosite doar pentru pavaj, sunt vechi si rezultate de la santierele de linii. Nu a fost si nici nu va fi tramvai pe strazile respctive. Pe strada din Ghencea am trecut mai demult si am vazut dalele, din ce-mi amintesc erau pe trei randuri - strada care merge pe langa biserica.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Doban4
Data înscrierii: 04/Aug/2014 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 41 Locație: Bucuresti, Sector 2
|
Trimis: Lun 18 Aug 2014 09:50:09 Titlul subiectului: |
174333 |
|
Ce puteti sa imi spuneti despre linia de tramvai 29 (CFR Progresu II - Jilava),
adica iesea din Bucuresti?
Am vazut ca s-a folosit o buna bucata de timp 1963-1999 (cred).
Aveti poze cu aceasta linie?
Si de ce se vroia ca aceasta linie sa iasa din Capitala?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 18 Aug 2014 21:27:49 Titlul subiectului: |
174342 |
|
Iesea din Bucuresti, dar teoretic, adica nu a ajuns niciodata in Jilava, ci se oprea la Fabrica de Curele Jilava ( pana-n centura, pe stanga ). Era intr-adevar in Jilava cu numele si in acte fabrica, dar "logic" apartinea Bucurestiului. ( Fabrica era in interiorul centurii cum ar veni ). Nu stiu daca la ora actuala mai produce ceva, oricum pana-n 1989 facea curele sub orice critica calitativa.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 19 Aug 2014 10:30:12 Titlul subiectului: |
174351 |
|
Deci tramvaiul deservea fabrica de curele ? Cate statii erau de la CFR Progresu pana la fabrica ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
tfa2003
Data înscrierii: 20/Mar/2006 Ultima vizita: 30/Apr/2024 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Sep 2014 21:59:24 Titlul subiectului: |
174846 |
|
29 nu deservea numai fabrica de curele. Erau mai multe obiective industriale pe traseu (pe stanga DN in sensul spre Giurgiu). Traseul, desi linie dubla (spre deosebire de 2, nu l-am vazut deservit cu mai mult de 2 vagoane. Cel putin in epoca V3A asa era. In total erau vreo 6-7 statii. Buclele de intoarcere erau inainte de podul centurii si inainte de bariera CF de la Gara Progresu. Linia era paralela cu DN. Trecerea peste linia CF
(pentru retragere la depou) se facea pe cale simpla !!! pe mijlocul DN, intre bucla lui 29 si liniile traseelor 7,12,17,25. 29 nu intra in bucla acestora la venire in traseu si cred ca inca se vede urma asta in teren.
|
|
Sus |
|
|
RATB904
Data înscrierii: 21/Sep/2015 Ultima vizita: 08/Oct/2023 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)
|
Trimis: Mar 20 Oct 2015 20:30:08 Titlul subiectului: |
182172 |
|
La ce folosea linia asta?
|
|
Sus |
|
|
Sveik
Data înscrierii: 10/Feb/2010 Ultima vizita: 24/Sep/2017 Mesaje: 88 Locație: Bucuresti 1 - Giulesti
|
Trimis: Mar 20 Oct 2015 20:54:05 Titlul subiectului: |
182174 |
|
Accesul la depou.
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 21 Oct 2015 16:31:19 Titlul subiectului: |
182190 |
|
Nu neaparat acces in depou (singurul acces era prin Giulesti; folosita ca triunghi de intoarcere. Cand s-a deschis linia de tramvai pe Giulesti in 1943, punctul de intoarcere era in zona Pasteur, mai tarziu s-a prelungit la 16 Februarie. La mijlocul anilor 50 au avut loc ample lucrari pe calea Giulesti, care au impus fragmentarea tramvaiului, acesta circuland numai intre 16 Februarie si Teatrul Giulesti, necesitatile de transport in zona au impus construirea unei remize, transformate ulterior in depou.
Nu stiu daca triunghiul a ramas de atunci sau a fost remontat cu alta ocazie - au mai fost cazuri de intoarceri "La Pasteur/Depou" de-a lungul anilor.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 22 Oct 2015 08:53:57 Titlul subiectului: |
182206 |
|
Dar imaginea este veche, linia si longrinele au fost scoase cu ocazia reabilitarii strazii Jugastrului. Accesul in depou dinspre rondul 16 Februarie a fost mentinut.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
pinkyhog
Data înscrierii: 01/Noi/2010 Ultima vizita: 18/Iul/2017 Mesaje: 8 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Iun 2016 10:38:51 Titlul subiectului: |
185627 |
|
Pe la jumatatea anilor 90, pe Rebreanu, la Barajul Dunarii, unde acum este un parculet, exista o bucla de intoarcere. Isi aduce cineva aminte de ea si de istoricul ei?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
203.42 kb |
Vizualizat: |
de 12800 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Lun 13 Iun 2016 17:04:22 Titlul subiectului: |
185630 |
|
A fost construita in 1971 cand s-a infiintat si linia de tramvai 30 intre Barajul Dunarii si POdul Izvor. A functionat pana in 1985 cand tramvaiul se prelungeste la Faur (30 si 40) nemaifiind folosita ulterior. La un moment dat facusera un racord dinspre Faur in bucla iar pe bretea se intra dinspre capatul troleibuzului. Au ramas liniile mult timp si chiar dupa ce au fost scoase au lasat terasamentul la locul lui. S-a asfaltat de abia prin 1999-2000.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
bogdan2011
Data înscrierii: 02/Sep/2012 Ultima vizita: 01/Sep/2020 Mesaje: 62 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 01 Sep 2020 07:43:46 Titlul subiectului: |
208204 |
|
Salutare,
Are cineva poze cu linia care ducea la IMGB? Am prins tramvaie circuland pe acolo cand eram mic, inainte sa se desfiinteze.
De asemenea, daca are cineva poze de pe Th Pallady inainte sa se dea in functiune metroul.
|
|
Sus |
|
|
|