Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele Imperio
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Czech/Cristina Albu



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2017
Mesaje: 7984
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 24 Oct 2015 10:13:54    Titlul subiectului: 182236

Astra.
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatilor!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 957
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 24 Oct 2015 11:16:20    Titlul subiectului: 182238

Era clar ca ei.
Daca in articol scrie ca asigurarea soferului va avea de platit mai multi bani decat pentru un tramvai obisnuit, sper ca CTP-ul nu-i va lua casa vatmanului de pe Imperio care se va intampla sa provoace un accident mai grav...

Off topic: In postarea precedenta am scris gresit "pus in circulatie vagoanele", corect era "vazut".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 27/Apr/2017
Mesaje: 530
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 17 Noi 2015 21:00:44    Titlul subiectului: 182529

In hala din link au fost construite Imperio-urile? https://goo.gl/mJD3XT Tramvaiele sunt tinute si acum la fabrica daca nu sunt pe traseu? https://goo.gl/Wr1zz1 Linia intre hala Astra si depoul Uta merge aproximativ dupa punctele marcate pe harta? https://goo.gl/1kT5YD
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 957
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 18 Noi 2015 09:38:57    Titlul subiectului: 182531

Raspunsul e cam la toate intrebarile: da. In caz de probleme cred ca vagoanele sunt retrase in hala, mai ales ca inca sunt in garantie. Din cate stiu s-au alocat niste bani si pentru dotarea depoului CTP cu echipamente de reparatie a acestor vagoane, dar nu stiu faza in care se afla proiectul. Oricum, se va colabora cu Astra cat timp fabrica e perete in perete cu depoul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 957
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 06 Mar 2016 23:40:11    Titlul subiectului: 184021

Scaunele vagoanelor 1401 si 1505, din cate am vazut sigur pana acum, au fost retapitate. S-a pus un plus verde cu ceva model, mai gros decat cel "original". Materialul seamana cu cel de pe vagoanele GT8 la sosirea lor in Arad.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
District EA



Data înscrierii: 23/Apr/2016
Ultima vizita: 23/Apr/2017
Mesaje: 7
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 29 Mai 2016 14:20:14    Titlul subiectului: 185405

tcm a scris:
... Very Happy De ce aceste tramvaie circula doar pe lina 3?

Pentru ca doar pe linia 3 s-a asigurat gabaritul de libera trecere (Imperio e mai lat), adica la statiile modernizate a fost nevoie de taierea peronului din beton.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Floryn87



Data înscrierii: 29/Apr/2016
Ultima vizita: 13/Feb/2017
Mesaje: 9
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 15 Iun 2016 20:23:37    Titlul subiectului: 185665

Cum credeti ca ar arata un tramvai Imperio vopsit in alte culori, in afara de acel verde inchis? Am gasit pe forumul http://www.ratt.ro/forum/index.php?showtopic=355&st=380, doua variante de combinatie intre rosu si alb pe acest tip de tramvai, chiar arata bine, mie mai mult imi place varianta 1.


img_5338_157 copy - Copie.jpg
 Descriere:
varianta 1
 Mărime fișier:  263.39 kb
 Vizualizat:  de 2436 ori

img_5338_157 copy - Copie.jpg



img_5338_157 copy2.jpg
 Descriere:
varianta 2
 Mărime fișier:  258.61 kb
 Vizualizat:  de 2436 ori

img_5338_157 copy2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 957
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 16 Iun 2016 10:11:54    Titlul subiectului: 185672

Ca suporter utist bine-nteles ca imi place oricare din combinatiile de mai sus. Discutia este, insa, una strict teoretica din moment ce si interiorul vagoanelor este tot pe verde: tapiteria scaunelor si barele de sprijin pentru pasageri (cu exceptia prototipului 1403 care si-a pastrat barele originale din aluminiu).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech/Cristina Albu



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2017
Mesaje: 7984
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 16 Iun 2016 10:33:50    Titlul subiectului: 185673

Ideea e in felul urmator: la Arad trebuiau vandute niste tramvaie pentru ca AVC sa "sparga gheata", astfel incat sa nu i se mai reproseze la licitatii (cum patea pana la contractul cu CTP Arad) ca nu are produsul in exploatare nicaieri (incerca Blidar s-o mermeleasca romaneste zicand ca acelasi tramvai circula in lungul si-n latul Europei, numai ca nu toti sunt prosti pe lumea asta ca sa inghita baliverne si sa trateze Imperio ca si cum ar fi Combino sau Avenio produse chiar la Siemens). Pentru asta, Blidar trebuia sa vina cu un pret care sa-i asigure victoria in fata principalului competitor, Pesa. Drept urmare, a livrat la Arad 4 tramvaie pe care le-a finalizat dupa licitatie (nu stim cate dintre ele se aflau deja in lucru pentru stocul propriu la momentul adjudecarii licitatiei) plus 2 produse anterior (prototipul Imperio si prototipul Imperio Eco, denumit ulterior Imperio). Cum cel produs era deja complet echipat, era prea mult ca AVC sa il modifice si pe acesta, pe langa tramvaiul rosu, ce in mod clar nu putea ramane nemodificat. In plus, era nevoie de alte comenzi speciale la furnizori pentru ca interioarele tuturor celor 6 tramvaie sa se potriveasca schemei exterioare. Toate astea ridicau pretul de productie, or acesta trebuia mentinut la minim pentru CTP Arad. Asa ca, desi initial AVC a prezentat publicului (intr-o maniera total neprofesionista) mai multe combinatii de culori dintre care boborul ar fi urmat sa o aleaga pe cea considerata potrivita pentru Arad, era cat se poate de clar ca tramvaiele vor fi verzi ca prototipul. De altfel, la prezezentarea publica a primelor doua tramvaie pentru Arad, Blidar a mentionat clar si raspicat ca pret precum cel de la Arad nu va mai pupa nici un alt oras la tramvaiele Imperio (bla, bla, bla, ca Aradul e special pentru el, bla, bla, bla).

Deci, macar de data viitoare poate veti avea sansa sa fie vopsite intr-o schema specifica orasului noile tramvaie... Revopsirea primelor 6 ar face din ele niste kitschuri, din cauza cromaticii interioare, deci iese din discutie asa ceva.

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatilor!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 27/Apr/2017
Mesaje: 1174
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 16 Iun 2016 14:02:25    Titlul subiectului: 185679

Radu Czech/Cristina Albu a scris:
De altfel, la prezezentarea publica a primelor doua tramvaie pentru Arad, Blidar a mentionat clar si raspicat ca pret precum cel de la Arad nu va mai pupa nici un alt oras la tramvaiele Imperio (bla, bla, bla, ca Aradul e special pentru el, bla, bla, bla).

Asta dacă se va mai produce Imperio. Că dacă vor produce modelul Autentic cu 3 sau mai multe module și îl vor face cu un preț mult mai mic, vă dați seama ca atunci la licitații cel puțin în Romania se vor prezenta cu modelul Autentic ca să nu riște să piardă din cauza prețului mai ridicat al modelului Imperio.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
57 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2016.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech/Cristina Albu



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2017
Mesaje: 7984
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 19 Iun 2016 01:03:41    Titlul subiectului: 185712

Si Siemens va ridica din umeri a paguba, dupa ce a investit in proiectul Imperio?
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatilor!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 27/Apr/2017
Mesaje: 1174
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Dum 19 Iun 2016 09:20:41    Titlul subiectului: 185715

Păi și unde ai vedea ca Imperio să aibă șanse din punct de vedere al prețului?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
57 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2016.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community