Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Nereguli în transportul cu dube din Buzău
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BUZĂU
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Sep/2017
Mesaje: 6093
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 23 Iul 2012 11:34:15    Titlul subiectului: 157540

La Buzau respectarea legilor si reglementarilor continua sa fie facultativa, mai ales in ce-i priveste pe piratii "legali" cu maxi-taxi-urile...

1. Duba BZ31ACB opreste peste drum de Kaufland, desi acolo nu e statie amenajata... ce conteaza ca incurci circulatia, cine sa faca ceva impotriva mafiei maxi-taxi in orasul pastorit de satra rosie?!?

2. Zona garii, maidan in toata regula, unde fiecare face ce vrea...
BZ92WAL e parcat direct in statia autobuzului 1 si acopera simultan si o parte din trecerea de pietoni... de asemenea, in plan mai indepartat, in dreapta, vedeti o alta cotineata maxi-taxi parcata oblic fara sa respecte distanta minima fata de o trecere de pietoni... da' cin' sa vada?!?



BZ92WAL-21072012833.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.18 kb
 Vizualizat:  de 7309 ori

BZ92WAL-21072012833.jpg



BZ31ACB-22072012835.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.22 kb
 Vizualizat:  de 7309 ori

BZ31ACB-22072012835.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată Catalin Ghita la Lun 23 Iul 2012 11:54:10, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 23 Iul 2012 11:36:26    Titlul subiectului: 157541

Banuiesc ca nu exista tablite cu orarul plecarilor mijloacelor de transport in comun din statii si intervalele de succedare precum si harti cu traseele mijloacelor de transport in comun, asa cum este in tarile civilizate din Europa de Vest ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Sep/2017
Mesaje: 6093
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 27 Iul 2012 12:36:16    Titlul subiectului: 157667

Peste linia 3 a Transbus fusese suprapusa o linie-clona de duba, numita 3M, care circula pe un traseu aproape identic cu cel de autobuz. Desi oficial orarul dubei diferea de cel al autobuzului in timpul sptamanii, mai mereu duba circula dupa bunul plac al soferului, iar acest "bun plac" insemna mereu in fata autobuzului.

Cum eu folosesc linia 3, eram mereu revoltat de modul piratresc in care circula aceasta duba, asa ca i-am trimis in mod repetat petitii "tovarasului" primar Boscodeala, sesizandu-i gravele nereguli (si) de pe acest traseu.

Un timp a dat raspunsuri cam ambigue, insa de cateva saptamani in Buzau s-a instalat un sistem de supraveghere video, astfel incat, indicandu-i neregulile cu data, ora si minut, cred ca "alesii" nu prea au mai avut loc de "intors".

Nu stiu daca asta e neaparat cauza (eu sper Twisted Evil ), cert e ca duba cu pricina a "renuntat" la autorizatia de traseu!

Bun, deci din 105 au ramas 104 cotinete... deci, AMR 104 Twisted Evil Laughing Laughing Laughing

http://www.domnuleprimar.ro/primar-afisare-sesizare.php?s=62820&message=ok

"Domnule primar,

Astazi, 23.07.2012, microbuzul BZ-03-STP de pe linia 3(M) nu a efectuat cursa cu plecare la ora 06:20 din Micro 3 (Kaufland).

Nu este prima data cand acest microbuz “sare” peste anumite curse fara sa existe macar vreo informare prealabila, civilizata, a calatorilor, macar in sensul unei banale hartii afisata in statii.

Acum aveti la dispozitie mult laudatele camere video ca sa verificati petitiile primite, nu mai aveti nicio scuza daca nu luati masuri ... ba chiar, prin lipsa de masuri (sau prin lipsa lor de eficienta), veti alimenta suspiciunile care planeaza asupra sistemului-capusa maxi-taxi care a proliferat sub mandatele dumneavoastra…


Va rog sa-mi comunicati ce masuri concrete ati luat impotriva operatorului de transport in conditiile in care in mod repetat nu respecta orarele.


Ati inceput demersurile pentru rezilierea contractelor de atribuire a gestiunii serviciului si/sau ati solicitat emitentului retragerea licentei de transport sau a autorizatiei, dupa caz, asa cum stipuleaza Legea 92/2007, art.18, alin (1) pentru abateri grave ale operatorilor de transport rutier?

Daca nu, de ce n-ati facut-o, aveti vreun motiv anume pentru a-i „tolera” pe cei care incalca legile si reglementarile legale?!?


Va reamintesc ca “Fapta functionarului public, care, in exercitiul atribuiilor sale de serviciu, cu stiinta, nu indeplineste un act ori il indeplineste in mod defectuos si prin aceasta cauzeaza o vatamare intereselor legale ale unei persoane se pedepseste cu inchisoare de la 6 luni la 3 ani.”

Neafisarea (si nerespectarea) orarelor este cel putin o fapta prin care responsabilii cu transportul local de la nivelul municipiului mi-au adus atingere interesului legal de a sti cand vine autobuzul pentru a nu sta aiurea in statii zeci de minute. De afisat orarele nu s-au afisat, de adaptat vehiculele nu s-au adaptat, de respectat traseele si statiile nu se respecta de foarte multe ori, dati senzatia ca aplicarea legii e benevola in orasul pe care il conduceti intr-o directie gresita, consider eu.

De asemenea, la petitia nr 62387/04.07.2012 prin care va semnalam ca in data de 03.07.2012 acelasi microbuz nu a respectat cel putin de 2 ori consecutiv graficul de circulatie ati raspuns ca “Am analizat solicitarile dumneavoastra si VOM LUA masurile ce se impun in baza legislatiei care reglementeaza aceasta activitate.”

Nu agreez limbajul de lemn pe care il folositi, va rog sa-mi comunicati masurile EFECTIVE pe care le-ati luat CONCRET impotriva soferului/operatorului, cu numar si data documentului de constatare, pentru ca suspectez ca in spatele raspunsurilor ambigue si generaliste pe care le dati se ascunde o lipsa de masuri efective, asa ca vreau sa urmaresc traseul documentelor, sa vedem unde e sursa gravelor nereguli si ilegalitati din sistemul pirateresc maxi-taxi, daca nu cumva vina e (si) la cei cu atributii de organizare si control care nu-si fac treaba pentru care ii platim…

V-am lasat un oarecare timp la dispozitie ca sa nu aveti pretext ca inca nu ati decis masurile, acum astept sa mi le comunicati."


Si raspunsul minunatului:

"Raspunsul primarului
27 Iulie 2012
Incepand cu data de 24.07.2012 microbuzul de pe linia 3M nu mai circula. Firma care detinea acest microbuz nu a putut sustine financiar reparatia acestuia si a renuntat la autorizatia de traseu."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Sep/2017
Mesaje: 6093
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 07 Dec 2012 11:59:34    Titlul subiectului: 160906

Daca aveti chef sa vedeti cum joaca "autoritatile" alba/neagra cu smenul maxi-taxi de la Buzau, delectati-va cu cele 3 petitii de mai jos, care formeaza un ansamblu.
Succint, e vorba de 3 raspunsuri care se bat cap in cap ale unuia si aceluiasi primar... Evil or Very Mad

Prima petitie:

http://www.domnuleprimar.ro/62820-Domnule-primar-Astazi-2012-microbuzul-STP-linia.html

"Sesizare pentru primaria Buzau, judetul Buzau
Postata de: Catalin
La data: 23 Iulie 2012
Tip: Reclamatie
Cod: 62820

Domnule primar,

Astazi, 23.07.2012, microbuzul BZ-03-STP de pe linia 3(M) nu a efectuat cursa cu plecare la ora 06:20 din Micro 3 (Kaufland).

Nu este prima data cand acest microbuz “sare” peste anumite curse fara sa existe macar vreo informare prealabila, civilizata, a calatorilor, macar in sensul unei banale hartii afisata in statii.

Acum aveti la dispozitie mult laudatele camere video ca sa verificati petitiile primite, nu mai aveti nicio scuza daca nu luati masuri ... ba chiar, prin lipsa de masuri (sau prin lipsa lor de eficienta), veti alimenta suspiciunile care planeaza asupra sistemului-capusa maxi-taxi care a proliferat sub mandatele dumneavoastra…


Va rog sa-mi comunicati ce masuri concrete ati luat impotriva operatorului de transport in conditiile in care in mod repetat nu respecta orarele.

Ati inceput demersurile pentru rezilierea contractelor de atribuire a gestiunii serviciului si/sau ati solicitat emitentului retragerea licentei de transport sau a autorizatiei, dupa caz, asa cum stipuleaza Legea 92/2007, art.18, alin (1) pentru abateri grave ale operatorilor de transport rutier?

Daca nu, de ce n-ati facut-o, aveti vreun motiv anume pentru a-i „tolera” pe cei care incalca legile si reglementarile legale?!?

Va reamintesc ca “Fapta functionarului public, care, in exercitiul atribuiilor sale de serviciu, cu stiinta, nu indeplineste un act ori il indeplineste in mod defectuos si prin aceasta cauzeaza o vatamare intereselor legale ale unei persoane se pedepseste cu inchisoare de la 6 luni la 3 ani.”

Neafisarea (si nerespectarea) orarelor este cel putin o fapta prin care responsabilii cu transportul local de la nivelul municipiului mi-au adus atingere interesului legal de a sti cand vine autobuzul pentru a nu sta aiurea in statii zeci de minute. De afisat orarele nu s-au afisat, de adaptat vehiculele nu s-au adaptat, de respectat traseele si statiile nu se respecta de foarte multe ori, dati senzatia ca aplicarea legii e benevola in orasul pe care il conduceti intr-o directie gresita, consider eu.

De asemenea, la petitia nr 62387/04.07.2012 prin care va semnalam ca in data de 03.07.2012 acelasi microbuz nu a respectat cel putin de 2 ori consecutiv graficul de circulatie ati raspuns ca “Am analizat solicitarile dumneavoastra si VOM LUA masurile ce se impun in baza legislatiei care reglementeaza aceasta activitate.”

Nu agreez limbajul de lemn pe care il folositi, va rog sa-mi comunicati masurile EFECTIVE pe care le-ati luat CONCRET impotriva soferului/operatorului, cu numar si data documentului de constatare, pentru ca suspectez ca in spatele raspunsurilor ambigue si generaliste pe care le dati se ascunde o lipsa de masuri efective, asa ca vreau sa urmaresc traseul documentelor, sa vedem unde e sursa gravelor nereguli si ilegalitati din sistemul pirateresc maxi-taxi, daca nu cumva vina e (si) la cei cu atributii de organizare si control care nu-si fac treaba pentru care ii platim…

Raspunsul primarului
27 Iulie 2012
Incepand cu data de 24.07.2012 microbuzul de pe linia 3M nu mai circula. Firma care detinea acest microbuz nu a putut sustine financiar reparatia acestuia si a renuntat la autorizatia de traseu."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Sep/2017
Mesaje: 6093
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 07 Dec 2012 12:03:34    Titlul subiectului: 160907

A doua petitie:

http://www.domnuleprimar.ro/65656-Domnule-primar-raspunsul-dumneavoastra-petitia-mea-62820-din.html

"Detalii sesizare

Sesizare pentru primaria Buzau, judetul Buzau
Postata de: Catalin
La data: 27 Noiembrie 2012
Tip: Reclamatie
Cod: 65656

Domnule primar,

In raspunsul dumneavoastra la petitia mea nr. 62820 din 23.07.2012 ati raspuns, citez:

„Incepand cu data de 24.07.2012 microbuzul [ BZ-03-STP ] de pe linia 3M nu mai circula. FIRMA care detinea acest microbuz nu a putut sustine financiar reparatia acestuia si A RENUNTAT LA AUTORIZATIA DE TRASEU”.

Insa in raspunsul dumneavoastra la petitia mea nr. 65480 din 20.11.2012 ati raspuns, citez:

“Firma a achizitionat un alt microbuz cu care sa efectueze transportul de persoane pe traseul 3M !”

Domnule primar, in primul rand am examinat de mai multe ori legislatia la care am acces si nu am gasit nicaieri sintagma pe care o utilizati dumneavoastra, respectiv “autorizatie de traseu”, ci doar “autorizatie de TRANSPORT”, respectiv “LICENTA de traseu”… putin profesionalism nu ar strica.

Domnule primar, daca pe 24.07.2012 firma a renuntat la “autorizatia de traseu”, nu s-a reziliat si contractul de atribuire a gestiunii serviciului pentru acest traseu (3M) ?!?

Cum adica, firmele astea fac “transport” cateva luni, apoi isi iau o “pauza” de vreo 4 luni, dar raman cu traseul “rezervat”, dupa care iar mai fac “niste transport”, FARA ORGANIZAREA UNEI NOI PROCEDURI DE ATRIBUIRE A GESTIUNII, POTRIVIT PREVEDERILOR LEGII 92/2007 ?

Dumneavoastra va dati seama cat de neprofesionist este perceput modul de organizare a serviciului de transport public in municipiul pe care il pastoriti ?!?

Va atrag atentia ca art. 39, alin (3) din Legea 92/2007 prevede ca “Licenta de traseu se retrage cu o notificare prealabila de 60 de zile, in cazul unor abateri grave de la prevederile caietului de sarcini. In intervalul de 60 de zile, autoritatile administratiei publice locale vor organiza atribuirea serviciului respectiv in gestiune ALTUI operator de transport rutier.”.

Daca firma a renuntat la “autorizatia de traseu”, in ce temei isi mai desfasoara activitatea, din nou, pe traseul 3M si cine sunt reprezentantii autoritatilor locale care au semnat documentele necesare?

Va rog sa publicati aici, fara sa va eschivati, copii ale documentelor prin care s-a permis “revenirea” firmei cu pricina dupa ce a “renuntat” la autorizatia de traseu.

Va atrag atentia ca soferul “noului” microbuz de pe linia 3M si-a pastrat metehnele, in sensul de a nu respecta nici macar orele de plecare in curse de la capatul de linie, “furand” mai mereu startul, “dupa necesitati”, pentru a “lua fata” autobuzului Transbus pe care il capuseaza; acum aveti camerele video cu care v-ati laudat in precedenta campanie electorala, deci neluarea masurilor de “disciplinare” a soferilor care nu respecta orarele nu face decat sa ridice mari semne de intrebare asupra corectitudinii, profesionalismului si, mai ales, moralitatii celor abilitati sa reglementeze, controleze si sanctioneze gravele nereguli din sistemul de transport-capusa maxi-taxi, nereguli si ilegalitati despre care ati fost instiintat, ati “luat la cunostinta” si … nimic, niciun efect! De ce oare?!?

Raspunsul primarului
06 Decembrie 2012
Firma nu a renuntat in scris la licenta de traseu (probabil fiindca a luat in calcul achizitionarea unui alt autovehicul). Vom verifica respectarea graficului de circulatie."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Sep/2017
Mesaje: 6093
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 07 Dec 2012 12:04:44    Titlul subiectului: 160908

A treia...

http://www.domnuleprimar.ro/65867-Domnule-primar-data-2012-ati-raspuns-Incepand-data.html

"Sesizare pentru primaria Buzau, judetul Buzau
Postata de: Catalin
La data: 06 Decembrie 2012
Tip: Reclamatie
Cod: 65867


Domnule primar,

In data de 23.07.2012 ati raspuns:

"Incepand cu data de 24.07.2012 microbuzul de pe linia 3M nu mai circula. FIRMA care detinea acest microbuz nu a putut sustine financiar reparatia acestuia si A RENUNTAT LA AUTORIZATIA DE TRASEU”.

In data de 20.11.2012 ati raspuns:

“Firma a achizitionat un alt microbuz cu care sa efectueze transportul de persoane pe traseul 3M !”

In data de 06.12.2012 ati raspuns:

“Firma NU A RENUNTAT in scris la licenta de traseu (PROBABIL fiindca a luat in calcul achizitionarea unui alt autovehicul). Vom verifica respectarea graficului de circulatie”

Domnule primar, intai spuneti ca firma a renuntat la “autorizatia de traseu”, apoi ca de fapt nu a renuntat…
Daca nu a existat o comunicare scrisa privind renuntarea la “autorizatia” (de fapt licenta…) de traseu, de unde ati stiut si in ce temei ati afirmat in 23.07.2012 ca firma a renuntat la “autorizatia de traseu“?!? Administrarea serviciului de transport public buzoian se face asa, “pe vorbe” ?!?

Legea 92/2007, art. 37 (Cool prevede ca „O licenta de traseu contine toate cursele care se efectueaza pe traseul respectiv, conform programului de transport adoptat”.

Daca firma nu a renuntat oficial la licenta de traseu, dar nu a mai efectuat timp de 3-4 luni (!!!) cursele prevazute in licenta de traseu, ce masuri ati luat impotriva operatorului de transport pentru neprestarea serviciului de transport la care s-a obligat prin contractul de atribuire a gestiunii si caietul de sarcini ?
Sau ati considerat cumva ca neefectuarea curselor pe traseul-clona 3M conform programului de transport nu este o deficienta suficient de grava?!?

Legea 92/2007, art. 18, mai prevede si ca:
(1) Autoritatile administratiei publice locale, in raporturile cu operatorii de transport rutier sau transportatorii autorizati care efectueaza serviciile de transport public local, au urmatoarele drepturi:
a) sa convoace pentru audieri operatorii de transport rutier sau transportatorii autorizati, in vederea stabilirii masurilor necesare pentru remedierea unor deficiente aparute in executarea serviciilor respective;
c) sa verifice si sa controleze periodic modul de realizare a serviciului de transport public local;
e) sa sanctioneze operatorii de transport rutier sau transportatorii autorizati in cazul in care acestia nu presteaza serviciul la parametrii de performanta, eficienta si calitate la care s-au obligat prin contractul de atribuire a gestiunii si caietul de sarcini.
(2) In cazul unor abateri grave ale operatorilor de transport rutier sau ale transportatorilor autorizati, AUTORITATILE ADMINISTRATIEI PUBLICE LOCALE POT, DUPA CAZ, REZILIA CONTRACTUL DE ATRIBUIRE A GESTIUNII SERVICIULUI SI/SAU POT SOLICITA MOTIVAT EMITENTULUI RETRAGEREA LICENTEI DE TRANSPORT SAU A AUTORIZATIEI, DUPA CAZ.”

De asemenea, art. 39 din aceeasi Lege 92/2007 prevede ca “ (1) Autorizatia de transport se retrage de catre autoritatea de autorizare in cazul in care TRANSPORTATORUL AUTORIZAT NU MAI INDEPLINESTE CONDITIILE CARE AU STAT LA BAZA ACORDARII ACESTEIA sau in cazul in care acesta a furnizat documente continand informatii eronate cu ocazia solicitarii de acordare a autorizatiei de transport. In caz de retragere a licentei de transport sau a autorizatiei de transport, copiile conforme ale acestora si licentele de traseu au acelasi regim.
(2) COPIILE CONFORME ALE LICENTEI DE TRANSPORT SAU ALE AUTORIZATIEI DE TRANSPORT SE SUSPENDA DE CATRE AUTORITATEA DE AUTORIZARE IN CAZUL SAVARSIRII UNOR ABATERI GRAVE SAU REPETATE DE LA PREVEDERILE CONTRACTELOR DE ATRIBUIRE A SERVICIULUI, precum si de la reglementarile in vigoare privind transportul rutier si/sau protectia mediului.
(3) Licenta de traseu se retrage cu o notificare prealabila de 60 de zile, in cazul unor abateri grave de la prevederile caietului de sarcini. In intervalul de 60 de zile, autoritatile administratiei publice locale vor organiza atribuirea serviciului respectiv in gestiune altui operator de transport rutier.”.

Daca firma nu a mai reparat microbuzul si nici nu l-a inlocuit IMEDIAT cu unul cel putin similar, deci, nu mai avea vehicul cu care sa desfasoare serviciul, considerati cumva ca mai indeplinea conditiile care au stat la baza acordarii autorizatiei de transport/licentei de traseu?!?
Sau ati considerat cumva ca neefectuarea serviciului de transport public pe linia-clona 3M timp de cateva luni (!!!) nu constituie o abatere suficient de grava sau repetata de la prevederile contractului de atribuire a serviciului?
Iar 3 luni inseamna deja 90 de zile, deci peste cele 60… s-a organizat licitatie pentru atribuirea serviciului respectiv in gestiunea ALTUI operator de transport rutier?

Cum puteti scrie intr-un raspuns oficial ca “[…] PROBABIL fiindca a luat in calcul achizitionarea unui alt autovehicul)” ?!? Transportul-capusa de tip maxi-taxi de la Buzau se face dupa “probabilitati” si dupa “vorbe”, ba renunt la licenta, ba nu renunt ?!?

Cum adica, firmele astea fac “transport” cateva luni, apoi isi iau o “pauza” de vreo 3-4 luni, dar raman cu traseul “rezervat”, dupa care iar mai fac “niste transport”, FARA ORGANIZAREA UNEI NOI PROCEDURI DE ATRIBUIRE A GESTIUNII, POTRIVIT PREVEDERILOR LEGII 92/2007 ?

Dumneavoastra va dati seama cat de neprofesionist este perceput modul de organizare a serviciului de transport public in municipiul al carui primar sunteti ?!?

Realizati cat de “ciudate” sunt raspunsurile pe care le dati la petitii si ce suspiciuni trezesc sau amplifica?

Iar in ceea ce priveste metehnele soferului “noului” microbuz de pe linia 3M de a nu respecta NICI MACAR orele de plecare in curse de la capatul de linie, “furand” mai mereu startul, “dupa necesitati”, pentru a “lua fata” autobuzului Transbus pe care il capuseaza, v-am semnalat acest lucru de nenumarate ori aceste aspecte; oricum aceste practici sunt aproape generalizate, pe toate traseele-capusa de maxi-taxi locale buzoiene, capusarea Transbus prin nerespectarea orarelor de catre soferii de maxi-taxi fiind o practica pe care, deliberat sau nu, o “ajuta” si autoritatile locale prin neindeplinirea obligatiei de a afisa orarele de trecere prin statii ale autobuzelor si, mai ales, microbuzelor, lipsa de informare fiind exploatata de soferii de maxi-taxi care trec mereu prin statii in fata autobuzelor Transbus…

Va solicit masuri urgente pentru respectarea legislatie in vigoare in transportul public buzoina si va previn ca voi urmari indeaproape modul in care se va organiza (daca se va mai organiza...) noua “licitatie” si voi semnala organelor competente toate eventualele nereguli si ilegalitati care se vor strecura, intentionat sau nu, in organizarea si desfasurarea “licitatiei” si ulterior a serviciului de transport public, poate va veni vremea ca toti cei care au contribuit la aducerea transportului local buzoian in starea jalnica actuala sa raspunda de ceea ce au facut sau vor face!"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Sep/2017
Mesaje: 6093
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 19 Feb 2013 23:15:03    Titlul subiectului: 162789

S-au facut multe emisiuni si probabil se vor mai face inca multe altele pe seama actiunii iresponsabile a celor cu maxi-taxi, care s-au opus acordarii gratuitatii transportului elevilor cu autobuzele Transbus si au propus chiar limitarea gratuitatilor pentru pensionari, punandu-si in cap foarte multi calatori elevi si pensionari si punandu-i in dificultate pe pseudo-"alesii" care conduc municipiul Buzau, prinsi la mijloc intre interesele cetatenilor, care pot genera proteste si "sanctiuni" electorale si interesele celor obisnuiti ca transportul public e tarlaua lor...

Insa ceea ce sper eu sa fie bomboana de pe coliva transportului parazitar de tip maxi-taxi a fost o interventie in direct a vice-primarului Bârlă (chiar asa-l cheama, chiar daca suna penibil, da' i se potriveste ... Laughing ), care a facut 2 declaratii mai mult decat interesante:

- a recunoscut ca in anul 1990 si-a infiintat PROPRIA FIRMA DE MAXI-TAXI, daca am inteles eu bine ar fi fost chiar prima firma din oras cu acest "obiect" de activitate. Cica in momentul in care a fost "ales", a "externalizat" firma pentru a nu fi in "incompatibilitate".
Intelegeti? Omul isi face o firma cu care face ceea ce fac maxi-taxi-stii, pe care insa o cedeaza, in acte, unui nene... acum intelegeti, puteti banui DE CE se intampla atatea si atatea nereguli si ilegalitati in transportul maxi-taxi din Buzau, fara ca indivizii astia care joaca rolul de "alesi" sa faca ordine? Pai ce ordine sa faca, ca doar nu suntem toti nascuti ieri ca sa credem ca omul, gata, a renuntat pur si simplu la firma si INTERESE... asa as fi procedat eu, treceam firma pe numele unui ghertoi oarecare si apoi eu "faceam cartile", ca "sa fie bine, sa nu fie rau", cum ar declara domnu' Gica Hagi... Twisted Evil
Acum inteleg si de ce s-au dat licente la ... 53 de firme !!!! Pai daca tu ai propria smenarie si "prietenii" te au la mana, trebuie sa-i bagi pe toti, sa nu faca gat...

- una dintre aberatiile aceluiasi barla (intentionat scris cu litera mica), ce "pretext" credeti ca a gasit pentru amanarea discutarii proiectului de hotararre privind acordarea gratuitatii elevilor?!? Cica "daca se inteleg elevii pe retelele sociale si vin toti in acelasi timp sa mearga cu autobuzele Transbus si autobuzele nu vor face fata?!?"
Voi va dati seama?!? Va vine sa credeti asa ceva? Mie mi se pare ca "gandirea" asta contine elemente care ar putea fi considerate usor ca facand parte din domeniul patologicului... Evil or Very Mad

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Feb 2013 23:54:26    Titlul subiectului: 162791

53 de firme numai in oras sau in tot judetul ?
La 53 de firme, frecventa mijloacelor de transport in comun ar fi trebuit sa fie una foarte buna.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Sep/2017
Mesaje: 6093
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 20 Feb 2013 00:13:43    Titlul subiectului: 162793

53 de firme numai de transport local !!! Deci cele de pe traseele urbane buzoiene.

Care detin, impreuna, cele 105 microbuze/maxi-taxi care capuseaza, in cea mai mare parte a timpului, cele doar 30 de autobuze ale Transbus.

Voi va dati seama ce tiganie, cam "omu', firma si microbuzul"... si cu astfel de "firme" cica vrei sa faci transport civilizat, investitii in vehicule, statii...

Stai, ca mi-am mai adus aminte de ceva: tovarasul Barla insista, cu abilitatea specifica politicienilor de la noi, care iti prezinta lucrurile de asa natura incat chiar risti sa le crezi daca esti mai naiv, pe un aspect: cica hai sa scoatem microbuzele cateva zile, sa vedem ce se intampla.

Pai da, e sigur ca Transbus-ul nu va face fata solicitarilor de la orele de varf si cetatenii naivi ii vor da dreptate.

DAR tovarasul viceprimar "uita" sa spuna despre casarea precipitata a 24 de autobuze DAC/Rocar prin 2009, parca. Da, era vechi, erau depasite, erau, erau, erau etc, aveau toate defectele care li se pot imputa in mod obiectiv. DAR erau autobuze! Hai, poate nu toate 24, dar macar 10 din ele puteau fi pastrate, reparate, facute si mentinute functionale.
Pentru ca astfel de autobuze continua sa circule inca in orase mari precum Targu Jiu sau Braila; da, erau vechi, aveau probleme, dar ERAU, se putea face transport cu ele. Si se pare ca "cineva" nu vroia sub nicio forma ca Transbus-ul sa aiba CU CE sa acopere mai mult din necesarul de transport, se pare ca pentru "unii" era foarte bine ca in mod artificial sa se mentina "necesitatea" existentei acestor microbuze-capusa...
Apoi, "alesii" lu' Peste se vaita ca Transbus-ul n-are suficiente vehicule, ca ei au "incercat" sa mai aduca autobuze etc. Partial adevarat: da, s-au facut mai multe tentative de a aduce autobuze, esuate probabil din motive care nu se pot imputa "alesilor" sau Transbus-ului.
Da, e bine ca se doreste achizitionarea de autobuze noi.
Insa, daca vezi ca nu ai nici bani suficienti de investitii prea mari, dar nici nu faci fata cu parcul actual, de ce alegi solutia paguboasa de a aduce 10 autobuze noi, cand cu banii aia ai putea aduce 30-40 de autobuze second-hand, comparabile calitativ cu cele noi, dar "mai ieftine"?!? E exact motivatia pentru care un om normal se gandeste si alege intre o masina "ieftina" dar noua si una second=hand straina, dar "verificata" si "renumita" printre cei care o folosesc.
Da, aduceai 30 de autobuze, poate 10 erau defecte, prin rotatie, dar cu 20 faceai transport, de 2 ori mai mult decat cu cele 10 noi...
Da, de ce nu se iau m ai multe autobuze second-hand pentru a nu mai fi nevoie de niste capuse care se agata cu ghearele de transportul local, care in vremurile bune, camd probabil faceau mai mult profit ca acum, n-au investit in vehicule de mare capacitate, conforme etc etc? A, vor doar sa faca profit si atat, nu? Ei, mai bine nu!

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
busu'



Data înscrierii: 14/Mai/2012
Ultima vizita: 03/Feb/2015
Mesaje: 11
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Feb 2013 11:48:57    Titlul subiectului: Autobuze noi? 162853

Salut! Vezi ca tocmai se organizeaza o licitatie noua pentru achizitia de autobuze cu podea joasa pentru Buzau. Dar dupa cum am vazut in caietul de sarcini, nu cred ca se va prezenta careva. Conditiile sunt penibile si aproape imposibile. La licitatia precedenta nu s-a prezentat niciun candidat. Poate o fi acu' mai cu noroc (desi stiu vreo 2 care au renuntat). Poate ca cineva are interesul sa se perpetueze gasca de maxi-taxi si sa redirectioneze fondurile spre altceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Sep/2017
Mesaje: 6093
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 21 Feb 2013 14:42:39    Titlul subiectului: 162854

Da, si eu suspectez ca se mentine in mod artificial Transbus-ul la o capacitate de transport mult redusa fata de necesar pentru a exista o justificare aparent credibila a "nevoii" artificial create si supraestimate de a mentine sistemul-capusa maxi-taxi.

De altfel, cea mai la indemana "ciudatenie" e faptul ca s-au casat 24 (!!!) de autobuze DAC/Rocar prin 2009, in conditiile in care, dupa parerea mea, cel putin 10 puteau fi pastrate, reparate si mentinute functionale pentru a spori capacitatea Transbus-ului. Intrebarea e daca "alesii" au aprobat casarea, de ce au facut-o, in conditiile in care numarul de autobuze e orcum insuficient?!?
Si uite ca astfel de autobuze continua sa circule chiar si in ziua de azi in alte orase din tara, deci nu au nicio scuza pseudo-"alesii" de Buzau...

Da, sunt de acord, DAC/Rocar-urile in general erau vechi, depasite, problematice etc etc, dar unele dintre cele casate precipitat la Buzau erau intr-o stare buna.
Existau chiar 3 autobuze Rocar 117UD - articulate deci - care ar fi fost mai mult decat salvatoare la orele de varf, acum oamernii isi rup hainele de pe ei, indesandu-se cate 30 intro cotineata maxi-taxi de 17-19 locuri... intr-un fel si-o merita, pentru ca accepta sa fie umiliti, pacat insa si de restul de oameni cu demnitate si dornici de civilizatie care suporta, direct si indirect, pentru faptul ca blazatii si resemnatii nu protesteaza si nu se opun vehement acestui "tratament" la care sunt supusi de transportatorii privati, au fost ocazii cand s-a dovedit ca protestele calatorilor, care au blocat strazile si nu au mai permise plecarea cocinilor ambulante au avut rezultate.

Legat de licitatia asta, si eu am examinat destul de atent caietul de sarcini si conditiile impuse mi se par extrem de restrictive, ma gandesc ori ca, vorba ta, se doreste ca licitatia sa nu se finalizeze, fie BMC-ul respecta conditiile ... Wink

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Sep/2017
Mesaje: 6093
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 02 Apr 2013 23:35:16    Titlul subiectului: 163797

Laughing Laughing Laughing Sper sa aiba dreptate...

http://www.sansabuzoiana.ro/actualitate.html?aid=55588&numar=4432&highlight=autobuz

"Iarmaroc politic

Reacții interesante

articol de: Doru GHEORGHIADE

Firmele de maxi-taxi încep să aibă probleme în Buzău. Consiliul Local a aprobat săptămîna trecută o hotărîre prin care elevii vor putea circula gratuit cu autobuzele TRANS-BUS S.A. Vestea i-a luat, mai întîi, prin surprindere pe proprietarii de maxi-taxi, după care surprinderea s-a transformat în iritare. Acum așteptăm reacția, căci, în Buzău, sînt mii de elevi care circulă spre școală și înapoi cu maxi-taxiurile. Și așa pe străzile orașului erau mult prea multe astfel de autovehicule care se băteau pentru clienți. Iată că, acum, clienții se împuținează drastic. Drept pentru care ne așteptăm la reacții interesante."


Am insa si temerea ca acordarea acestei gratuitati generalizate, in conditiile in care Transbus are un parc destul de redus de autobuze (30), ma tem ca masura asta a "alesilor" buzoieni sa nu fie doar un "branci" cinic dat Transbus-ului, care daca nu va putea face fata numarului de calatori, va pierde mult ca imagine, iar acest potential "esec fortat" sa fie folosit ca pretext pentru alte ticalosii politico-mafiote, precum acordarea de gratuitati si, implicit, subventii, si pe cotetele rutiere maxi-taxi... Rolling Eyes

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Sep/2017
Mesaje: 6093
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 30 Iun 2014 12:05:29    Titlul subiectului: 173664

Pe traseul-clona 3M isi facusera aparitia mult mai multe microbuze fata de cel unul singur pe care il stiam eu.
I-am cerut explicatii tovarasului Boscodeala, insa in stilul caracteristic a raspuns tot felul de traznai.
Iata si raspunsul primit de la Prefectura, prin care se constata ca - brusc si intamplator! cotelele maxi-taxi de pe linia 3M nu mai circula.
Ce s-a intamplat, tovarase Bosco, daca era totul legal, de ce au "disparut" noile dube de pe traseu, aparute fara ca eu unul sa aud de vreo licitatie?!?
Dar cu adaptarea TUTUROR vehiculelor de transport public pentru nevoile persoanelor cu handicap, cand ai de gand sa intri in legalitate?
Sau legea se respecta doar daca iti convine tie si celor ca tine?
DNA-ul te cerceteaza, sper sa ajungi cat mai repede la locul cuvenit... Evil or Very Mad



untitled.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.69 kb
 Vizualizat:  de 5856 ori

untitled.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Sep/2017
Mesaje: 6093
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 30 Iul 2014 11:59:26    Titlul subiectului: 174082

Iata ca incep sa apara efecte, sper sa fi contat si presiunile sistematice pe care le-am facut si eu la toate institutiile pe care le-am considerat indreptatite sa constate si sa sanctioneze ilegalitatile grave, flagrante si repetate care au loc in transportul public local cu cosciuge maxi-taxi de la Buzau, sub conducerea (complicitatea?) bandei politice aflate la putere.
Urmeaza ca DNA-ul sa stabileasca daca sunt indeplinite conditiile pentru incadrarea anumitor fapte savarsite de acesti asa-zisi "alesi" la un nivel mult mai grav, incat sa le dea "dreptul" la o cazare gratuita la genul ala de hoteluri obligatorii cu zabrele in loc de perdele, categoria "5 sapunuri"

http://www.campusbuzau.ro/amenda-pentru-primarul-buzaului-transportul-public-nu-este-adaptat-pentru-persoanele-cu-handicap

"AMENDĂ PENTRU PRIMARUL BUZĂULUI. TRANSPORTUL PUBLIC NU ESTE ADAPTAT PENTRU PERSOANELE CU HANDICAP
Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării l-a amendat cu 2000 de lei pe primarul municipiului Buzău, Constantin Boșcodeală, pentru modul în care administrația locală gestionează accesul persoanelor cu handicap în mijloacele de transport în comun.
Au mai fost amendați 32 de primari din țară, iar singurele orașe care au îndeplinit condițiile impuse de lege au fost Sibiu și Miercurea-Ciuc, unde s-a constatat că mijloacele de transport sunt amenajate corespunzător.
La Buzău, doar autobuzele dispun de o astfel de dotare. Niciunul dintre microbuzele care asigură transportul în comun nu sunt dotate pentru persoanele cu dizabilități.
Din acest motiv, la următoarea licitație pentru licențierea transportului de persoane în municipiul Buzău se va cere, prin caietul de sarcini, echiparea mașinilor cu astfel de sisteme.
Transportul în comun cu troleibuzele ar rezolva din start problema, pentru că acestea vor dispune de toate utilitățile necesare unor vehicule moderne, inclusiv un echipament pentru accesul cărucioarelor pentru invalizi și locuri special amenajate pentru aceștia."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Sep/2017
Mesaje: 6093
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 09 Mar 2015 13:01:34    Titlul subiectului: 177822

http://www.campusbuzau.ro/trasee-diferite-intre-maxi-taxi-si-autobuz/

"TRASEE DIFERITE ÎNTRE MAXI-TAXI ȘI AUTOBUZ?
BILETE SAU ABONAMENTE PENTRU PENSIONARI ȘI ELEVI.

În urma unui „audit al performanței privind eficacitatea serviciului public de transport urban de persoane”, Camera de Conturi Buzău a făcut o serie de recomandări Primăriei Buzău.

Una dintre recomandări se referă la stabilirea de trasee distincte pentru operatorii privați, față de cele concesionate de Trans Bus.

Primăria subvenționează transportul pentru pensionari, elevi și alte categorii de cetățeni care au acest drept. Subvenția se stabilește și se acordă Trans Bus-ului pentru un număr antecalculat de persoane, indiferent dacă aceștia circulă cu autobuzele sau nu.

De aceea, recomandarea Casei de Conturi este ca serviciile prestate să fie justificate cu documente legale de transport, iar subvenția să fie plătită funcție de numărul de persoane care circulă efectiv cu autobuzul.

Probabil că se va concepe un document care să fie remis persoanelor cu drept de transport gratuit și care să certifice și să justifice această facilitate acordată de municipalitate.

Viceprimarul Fănică Bîrlă a anunțat că tot ceea ce înseamnă transport public de persoane în municipiul Buzău, cu capital de stat sau privat, va fi reglementat până la 30 aprilie 2015."

_______________________________________________

Se pare ca e mare agitatie printre parazitii transportului local buzoian si protectorii lor, obligativitatea adaptarii TUTUROR vehiculelor de transport public ii pune pe "alesi" (?!?) intr-o pozitie delicata, ori risca sa ajunga la parnaie pentru incalcarea legii, fie vor fi nevoiti sa respecte legea si atunci ar da o lovitura capuselor cu maxi-taxi-urile pe care pana acum au dat din greu senzatia ca ii protejeaza.
Din ce miros eu, unii "alesi" incearca, prin diverse "parghii", sa faca lucrurile de asa natura incat Transbus-ul sa nu aiba autobuze suficiente (conditii restrictive in caietele de sarcini, astfel incat nu se prezinta/nu le poate respecta nimeni, casare autobuze DAC/Rocar INCA FUNCTIONALE etc), iar pe de alta parte se fac ca vor sa respecte legea, astfel incat, chipurile, ar cere vehicule "conforme", caz in care niciun maxi-taxi buzoian actual nu ar mai avea ce cauta pe trasee, insa in aceasta situatie probabil ca vor sa mimeze ca "nu au ce face" si "la presiunea populimii", sa fie "nevoiti" sa continue/prelungeasca sistemul pirateresc, mascat sub APARENTE de legalitate de acum (nerespectarea traseelor si orarelor de catre maxi-taxi-sti, care circula permanent in fata autobuzelor pentru a "fura" calatorii din statii este exact o practica piratereasca, maxi-taxi-stii au o licenta pentru un traseu si un orar, daca nu le respecta si-si "adapteaza" orarul pentru a capusa cat mai eficeint Transbus-ul, atunci nu fac decat sa pirateze, mascat, Transbus-ul si banul public).

Mai mult, amuzantul de vice-primar a declarat ca el va tine cont de recomndarile Camereii de Conturi, dar ca el va tine cont in primul rand de legi... auziti, ce penibil, acum se ascund dupa legi, dar de legile care se incalca in transportul local de atatia ani, CU STIINTA LOR (COMPLICITATEA ?) nu par sa se sinchiseasca.

Din ce vad, mie mi se pare ca se incearca "inchiderea" gurii celor de la Transbus prin faza cu subventionarea functie de numarul de calatori efectiv transportati, adica ii "atentioneaza" ca daca nu stau cuminti si zic ceva de maxi-taxi, risca sa ramana fara subventii.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Sep/2017
Mesaje: 6093
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 12 Mar 2015 09:50:51    Titlul subiectului: 177887

http://www.campusbuzau.ro/vehiculele-maxi-taxi-se-vor-injumatati/

"VEHICULELE MAXI TAXI SE VOR ÎNJUMĂTĂȚI
NORME SEVERE DE AUTORIZARE DIN LUNA MAI.

Viceprimarul Fănică Bârlă a estimat aseară la Campus Tv că în lunile viitoare numărul de maxi taxi din municipiul Buzău se va înjumătăți. Motivul îl constituie faptul că din luna mai transportatorilor li se vor impune norme mult mai severe referitoare la dotările pe care vehiculele tip maxi-taxi trebuie să le îndeplinească. Primăria a anunțat că la sfârșitul lunii viitoare se va desfășura noua licitație prin care municipalitatea va acorda firmelor interesate licențele de traseu.

În acest moment, în municipiul Buzău circulă 110 vehicule tip maxi taxi operate de 70 de firme private. Înjumătățirea lor ar însemna că în municipiu, într-o primă fază, vor mai fi autorizate doar 50 sau 60 dintre ele. Reducerea numărului de vehicule va duce automat la o înjumătățire a ritmicității prezenței în stații și la o posibilă nemulțumire a călătorilor. Din acest motiv, în viitor, se va face un studiu de circulație pentru suplimentarea numărului de maxi taxi ori autobuze pe traseele unde există cerere.

De asemenea, viceprimarul Fănică Bîrlă consideră că recomandarea Curții de Conturi ca traseele pentru maxi taxi să fie diferite de cele ale autobuzelor ar crea nemulțumire printre călători. În privința achiziționării de autobuze noi, viceprimarul s-a arătat sceptic întrucât atât Trans Bus, cât și municipalitatea, nu dispun momentan de fondurile necesare."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Sep/2017
Mesaje: 6093
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 20 Mar 2015 10:04:39    Titlul subiectului: 178069

Presa locala acorda o atentie deosebita in ultima perioada transportului public buzoian:

http://www.campusbuzau.ro/trasee-diferite-pentru-maxi-taxi-la-galati-se-va-implementa-acest-sistem/

"TRASEE DIFERITE PENTRU MAXI TAXI. LA GALAȚI SE VA IMPLEMENTA ACEST SISTEM

Curtea de Conturi a solicitat Primăriei Buzău să acorde trasee diferite față de cele ale autobuzelor pentru firmele de maxi taxi din oraș.

AUTOBUZ-VS-MAXI-TAXIÂPrin această solicitare, Curtea de Conturi dorește să ajute societatea de transport public local, Trans-Bus, aflată într-o situație economică dificilă. Peste 80% din bugetul Trans-Bus este asigurat de municipalitate prin subvenția acordată transportului gratuit al pensionarilor și elevilor.

O situație similară celei de la Buzău se regăsește la Galați. Primăria din orașul de pe Dunăre urmează să elimine vehiculele tip maxi taxi de pe traseele pe care circulă autobuzele și troleibuzele. Pentru maxi taxi se vor înființa rute secundare, prin zonele mai puțin accesibile autobuzelor.

Primăria Galați are însă un atu important față de cea din Buzău. Gălățenii au reușit să atragă un împrumut de la BERD grație căruia vor fi achiziționate 50 de troleibuze noi și 20 de autobuze second hand din Olanda. În acest fel, societatea de transport public va putea prelua călătorii afectati de disparitia de pe traseele respective a vehiculelor maxi taxi."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Sep/2017
Mesaje: 6093
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 17 Feb 2016 10:10:01    Titlul subiectului: 183778

Cam cat de penibil s-a ajuns!

http://www.campusbuzau.ro/bilet-de-maxi-taxi-de-16-lei-iata-explicatia-transportatorului/#comment-22979

"BILET DE MAXI-TAXI DE 1,6 LEI. IATĂ EXPLICAȚIA TRANSPORTATORULUI

Un telespectator Campus TV a reclamat că în această dimineață a primit pe ruta de maxi-taxi nr. 10 în cartierul Dorobanți 2 un bilet mai ciudat care avea tipărit în dreptul prețului suma de 1,6 lei.

Buzoianul respectiv a achitat însă șoferului 2 pentru acea călătorie și s-a întrebat dacă nu cumva la mijloc e vorba de evaziune fiscală. Reprezentantul Primăriei Buzău în domeniul transportului local nu crede în varianta evaziunii fiscale

Reporterul nostru a luat legătura și cu transportatorul respectiv de pe ruta nr. 10. Reprezentantul acestuia s-a prezentat la redacție și a explicat că biletele sunt într-adevăr mai vechi și au tipărite în dreptul prețului suma de 1,5 lei, care dintr-o eroare tipografică poate fi citită ca 1,6 lei.

În plus, prețul biletului a fost modificat la 2 lei prin aplicarea unei ștampile de culoare mov. Dintr-o altă eroare, la biletul reclamat de telespectator, operatorul firmei de transport ar fi uitat să pună ștampila. De aceea mirarea călătorului că a primit un bilet de 1,6 lei deși i-a plătit șoferului 2 lei.

(Auraș Tereacă)"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Sep/2017
Mesaje: 6093
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 08 Aug 2016 10:46:35    Titlul subiectului: 186084

http://www.campusbuzau.ro/un-consilier-acuza-constantin-ionescu-nu-mai-vrea-maxi-taxi-in-oras/

"UN CONSILIER ACUZĂ. CONSTANTIN IONESCU NU MAI VREA MAXI-TAXI ÎN ORAȘ

Confortul precar oferit călătorilor de microbuzele tip maxi-taxi, încalcarea normelor de siguranță și concurența făcută societății Trans-Bus l-au determinat pe Constantin Ionescu să ceară explicații pe tema transportului de călători în municipiu. Consilierul independent l-a interpelat public pe viceprimarul Andrei Neder, pe tema transportului local.

Consilierul local Constantin Ionescu a cerut, public, date despre strategia municipalității pentru dezvoltarea transportului local, atât în ceea ce privește numărul operatorilor de maxi-taxi și normele de funcționare ale societăților din oraș, cât și un plan de dezvoltare pentru Trans-Bus. În acest sens, Constantin Ionescu a adresat o interpelare către viceprimarul Andrei Neder. În opinia independentului, firmele de maxi-taxi ar trebui eliminate de pe traseele Trans-Bus, conform unei legi care reglementează transportul public local.MAXI TAXI

În opinia consilierului local, firmele de maxi taxi încalcă, de multe ori, mai multe norme legislative, precum deplasarea în condiții de siguranță și confort, dar și alte norme de conduită rutieră. Mai mult, Ionescu susține că societatea Trans-Bus, subordonată municipalității, pierde anual miliarde de lei vechi, din cauza concurenței altor firme de transport. Singura concesie pe care primăria ar trebui s-o acorde micilor transportatori ar fi, în opinia consilierului, acordarea unor trasee pe care Trans-Bus nu le poate acoperi.

În adresa trimisă viceprimarului Andrei Neder, Ionescu solicită publicarea mai multor aspecte referitoare la transportul public, precum numărul de mașini care circulă în acest moment, societățile care operează în municipiu și starea tehnică a autovehiculelor. (Andrei Solomon)"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Sep/2017
Mesaje: 6093
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 24 Iul 2017 09:46:20    Titlul subiectului: 191246

Iată că încep să iasă la iveală mânăriile din transportul local buzoian, unul dintre vice-primarii de pe vremea lui Boșcodeală pare să fi fost "co-interesat" fie direct, fie prin interpuși, în mafia maxi-taxi, lucru despre care presa locală a scris la vremea respectivă. același individ, ce să vezi, era și tartor peste transportul local buzoian, proliferând sistemul mafiot maxi-taxi!

Îl vreau la ocnă!

https://www.campusbuzau.ro/fanica-birla-declarat-incompatibil-a-anuntat-ca-va-contesta-decizia/

"FĂNICĂ BÎRLĂ, DECLARAT INCOMPATIBIL. A ANUNȚAT CĂ VA CONTESTA DECIZIA

Consilierul local municipal Fănică Bîrlă a fost declarat incompatibil de către inspectorii de integritate. ANI susține că în perioada iulie 2013 – februarie 2016, Fănică Bîrlă, în prezent consilier municipal, s-a aflat în incompatibilitate, întrucât a deținut simultan funcția de viceprimar al municipiului dar a fost și angajat cu contract individual de muncă la o firmă de transport. Fănică Bîrlă a explicat pentru Campus TV întreaga situație și a anunțat deja că va contesta decizia ANI.

Potrivit unui comunicat ANI, fostul viceprimar Fănică Bîrlă a fost declarat incompatibil după ce s-a constatat că a deținut simultan funcția de viceprimar al municipiului dar a fost și angajat cu contract individual de muncă la o firmă de transport. Bîrlă a explicat pentru Campus TV că a fost înștiințat de ANI de această decizie.

Fostul viceprimar a explicat că a înființat o firmă de transport înainte de a deveni viceprimar al Buzăului. După ce a fost ales în funcția de conducere, Bîrlă susține că a cedat societatea fiului său, legea oferindu-i această posibilitate. A rămas însă coordonator al activității de transport.

Conform legii, persoana față de care s-a constatat existența conflictului de interese ori starea de incompatibilitate este decăzută din dreptul de a mai exercita o funcție sau o demnitate publică pe o perioadă de trei ani de la data eliberării, destituirii din funcția ori demnitatea publică respectivă. Dacă persoana a ocupat o funcție eligibilă, nu mai poate ocupa aceeași funcție pe o perioadă de trei ani de la încetarea mandatului. (Mirela Copariu)"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BUZĂU Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community