Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura pentru transportul in comun in Oradea
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 08 Apr 2016 23:38:39    Titlul subiectului: 184520

Lucrari la macazele de iesire/intrare dinspre Nufarul.
Din cauza lucrarilor , pentru a inlocui liniile de tramvai 2,3N si 3R , 44 a fost trimis sa penduleze de la ora 22 pana la 0 intre Biserica Emanuel si Iosia , iar intre Centrul Civic si Nufarul au circulat doua Mercedesuri Conecto cu indicativul T3.
Pozele cu 44 sunt facute in statia Hategului mergand spre Biserica Emanuel.



DSCN1470.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.87 MB
 Vizualizat:  de 19265 ori

DSCN1470.JPG



IMG_20160408_232956.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  352.2 kb
 Vizualizat:  de 19265 ori

IMG_20160408_232956.jpg



IMG_20160408_233021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  319.62 kb
 Vizualizat:  de 19265 ori

IMG_20160408_233021.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 22 Apr 2016 23:32:23    Titlul subiectului: 184789

Acum aproximativ 10 minute am vazut tractorul cu remorca cu aparat pentru sudura lucrand la intersectia strazilor Calea Aradului cu strada Lucian Blaga si Renault-ul unimog intre cartierul Luceafarul si sectia de politie mergand pe sine cu vreo 5 km/h probabil tot spre acel loc. Unimogul am incercat sa il pozez dar zona fiind prost iluminata se vedeau doar stopurile vehicului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 02 Iun 2016 00:44:06    Titlul subiectului: 185481

Pe strada Primariei , datorita soferilor care parcau dupa modelul "merge si asa" , blocand astfel circulatia tramvaielor , au fost montati pe unii stalpi de iluminat public cate un indicator pe care scrie "NU PARCATI IN GABARITUL TRAMVAIULUI". Ma intreb daca indicatorul are vre-un efect asupra soferilor grabiti/neatenti sau care au treaba "doar 5 minute" in zona. Evil or Very Mad


DSCN1585.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.82 MB
 Vizualizat:  de 18804 ori

DSCN1585.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 07 Iun 2016 22:02:42    Titlul subiectului: 185550

Pe strada Primariei este parcare paralela cu linia de tramvai pe ambele parti ale strazii si daca o masina parcheaza chiar si cu roata pe marcajul de parcare , tramvaiele nu mai pot trece. Masina trebuie sa fie parcata cat mai aproape de bordura , si asa distanta intre oglinzile masinii si tramvai (mai ales la ULF-uri) este destul de mica. Uita-te la Mercedesul Sprinter de pe dreapta ca are oglinda pliata (poate chiar de un vatman care nu a putut trece) sau la Suzuki-ul rosu de pe stanga care daca era parcat cu cativa cm mai in spate bloca tramvaiele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 23 Iun 2016 00:58:20    Titlul subiectului: 185754

Se lucreaza la bucla de intoarcere din Iosia. Este acolo camionul BH05NYL si un buldo-excavator care scoate balastul din varful buclei si il toarna pe drum. Este posibil ca lucrarea sa aiba legatura cu faptul ca Siemensurile Ulf nu au circulat de cateva zile pe linia 2 , datorita faptului ca unul dintre ele a deraiat undeva pe strada Lipovei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 26 Iun 2016 20:43:28    Titlul subiectului: 185775

Cateva poze de joi cu lucrarea care s-a facut in noaptea de 22-23.06 la bucla de intoarcere din Iosia.
A fost turnat partial balast nou si cred ca a fost schimbata sina pentru ca era ruginita pe mijlocul cuponului. Ar fi trebuit schimbate si traversele de lemn , una din ele era rupta pe interior , langa surubul de prindere al liniei de traversa , alta era rupta recent pe exterior , probabil de catre buldo-excavatorul care a sapat.



DSCN1683.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.79 MB
 Vizualizat:  de 18439 ori

DSCN1683.JPG



DSCN1684.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.75 MB
 Vizualizat:  de 18439 ori

DSCN1684.JPG



DSCN1685.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.73 MB
 Vizualizat:  de 18439 ori

DSCN1685.JPG



DSCN1686.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.8 MB
 Vizualizat:  de 18439 ori

DSCN1686.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
gabi-737



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 15/Iun/2021
Mesaje: 196
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 19 Iul 2016 20:57:39    Titlul subiectului: 185957

Se inlocuieste calea de rulare a liniei 1 in Rogerius in curba Transilvaniei cu Coposu.

Nu stiu daca se schimba sinele doar in curba sau si mai mult, desi, dupa cum se prezinta, ar merita schimbate pana la B-dul Dacia.



IMG_20160718_194137m.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  537.34 kb
 Vizualizat:  de 18200 ori

IMG_20160718_194137m.jpg



IMG_20160718_194052m.jpg
 Descriere:
Vagonul 4 pe post de depozit unelte si probabil vestiar
 Mărime fișier:  546.17 kb
 Vizualizat:  de 18200 ori

IMG_20160718_194052m.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
alex_trs



Data înscrierii: 23/Apr/2012
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 31
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 29 Iul 2016 20:06:04    Titlul subiectului: 186037

Cateva poze de la santierul din intersectia Coposu - Transilvaniei.
Primele sunt din 18.07, ultima din 29.07.



IMG_0371.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  491.71 kb
 Vizualizat:  de 18040 ori

IMG_0371.JPG



IMG_0374.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  469.77 kb
 Vizualizat:  de 18040 ori

IMG_0374.JPG



IMG_0373.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  537.5 kb
 Vizualizat:  de 18040 ori

IMG_0373.JPG



IMG_0577_2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  422.38 kb
 Vizualizat:  de 18040 ori

IMG_0577_2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 151
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 14 Aug 2016 22:47:23    Titlul subiectului: 186162

Lucrările la pasajul subteran din cartierul Rogerius, care va face legătura între parcarea subterană și Piața Rogerius, au dus la întreruperea circulației cu tramvaie între Parcul Olosig - Pod CFR și Sinteza, mai exact întreruperea circulației pe linia 1. În urma acestui lucru, conducerea OTL a fost nevoită să asigure transportul călătorilor prin alte mijloace, mai ales că între Piața Rogerius și Pod CFR nu se mai poate circula nici cu mașina, datorită săpăturilor efectuate pentru realizarea pasajului subteran. Așadar, de la parcul Olosig spre Piața Rogerius a fost introdus tramvaiul bidirecțional 44 care efectuează curse pe acest tronson. De la Piața Rogerius sunt introduse minibuse Karsan care transportă călătorii până la pod CFR. Pe acest tronson nu se pot efectua curse numai cu minibusele Karsan datorită imposibilității de a întoarce cu un autobuz normal la Piața Rogerius. Iar de la podul CFR spre Sinteza circulă autobuzele T1. Și tot cu această ocazie, conducerea OTL a profitat de necesitatea întreruperii circulației cu tramvaie pe linia 1 și a schimbat linia din curba de la Corneliu Coposu cu Transilvaniei. N-ar fi fost rău dacă ar fi schimbat linia până în fața hotelului Melody, ea aflându-se într-o stare avansată de degradare până în zona respectivă. Urmează un set de fotografii cu lucrările de la Piața Rogerius, vagonul 44 de la Olosig spre Piața Rogerius, minibusul Karsan, linia din curbă reabilitată, zona podului CFR unde acum e liniște și autobuzele liniei T1 între pod CFR și Sinteza.


01.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  297.12 kb
 Vizualizat:  de 17871 ori

01.jpg



02.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  289.78 kb
 Vizualizat:  de 17871 ori

02.jpg



03.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  432.86 kb
 Vizualizat:  de 17871 ori

03.jpg



04.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  332.3 kb
 Vizualizat:  de 17871 ori

04.jpg



05.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  272.9 kb
 Vizualizat:  de 17871 ori

05.jpg



06.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  404.13 kb
 Vizualizat:  de 17871 ori

06.jpg



07.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  412.04 kb
 Vizualizat:  de 17871 ori

07.jpg



08.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  400.05 kb
 Vizualizat:  de 17871 ori

08.jpg



09.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  469.64 kb
 Vizualizat:  de 17871 ori

09.jpg



10.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  346.66 kb
 Vizualizat:  de 17871 ori

10.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 151
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 14 Aug 2016 22:49:51    Titlul subiectului: 186163

Continuare.


11.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  290.42 kb
 Vizualizat:  de 17870 ori

11.jpg



12.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  459.09 kb
 Vizualizat:  de 17870 ori

12.jpg



13.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  400.84 kb
 Vizualizat:  de 17870 ori

13.jpg



14.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  382.64 kb
 Vizualizat:  de 17870 ori

14.jpg



15.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  309.21 kb
 Vizualizat:  de 17870 ori

15.jpg



16.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  256.83 kb
 Vizualizat:  de 17870 ori

16.jpg



17.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  228.34 kb
 Vizualizat:  de 17870 ori

17.jpg



18.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  516.87 kb
 Vizualizat:  de 17870 ori

18.jpg



19.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  402.95 kb
 Vizualizat:  de 17870 ori

19.jpg



20.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  301.02 kb
 Vizualizat:  de 17870 ori

20.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 151
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 14 Aug 2016 22:51:04    Titlul subiectului: 186164

Continuare.


21.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  431.22 kb
 Vizualizat:  de 17869 ori

21.jpg



22.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  304.23 kb
 Vizualizat:  de 17869 ori

22.jpg



23.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  244.15 kb
 Vizualizat:  de 17869 ori

23.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alex_trs



Data înscrierii: 23/Apr/2012
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 31
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 05 Sep 2016 20:12:54    Titlul subiectului: 186370

Se pare ca se vrea redeschiderea circulatiei tramvaielor pe liniile 1 odata cu inceperea scolii.
Daca joi era turnat patul de balast, astazi (05.09) erau puse si sinele.

De asemenea, pe majoritatea traseului Piata Rogerius - curba de langa intersectia Transilvaniei-Dacia era decopertat asfaltul din preajma sinelor, probabil pentru a fi inlocuit si a corecta acele ridicari ale asfaltului din jurul sinelor.



IMG_20160901_145151.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  393.01 kb
 Vizualizat:  de 17582 ori

IMG_20160901_145151.jpg



IMG_20160905_170429.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  347.62 kb
 Vizualizat:  de 17582 ori

IMG_20160905_170429.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 151
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 06 Sep 2016 13:20:47    Titlul subiectului: 186381

Marti se lucra la prinderea firului aerian.


24.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  710.48 kb
 Vizualizat:  de 17561 ori

24.jpg



25.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  586.86 kb
 Vizualizat:  de 17561 ori

25.jpg



26.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  567.09 kb
 Vizualizat:  de 17561 ori

26.jpg



27.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  502.19 kb
 Vizualizat:  de 17561 ori

27.jpg



28.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  702 kb
 Vizualizat:  de 17561 ori

28.jpg



29.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  654.57 kb
 Vizualizat:  de 17561 ori

29.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alex_trs



Data înscrierii: 23/Apr/2012
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 31
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 06 Sep 2016 21:44:03    Titlul subiectului: 186385

Linia de contact e montata, iar firul nou de cupru luceste. Urmeaza probabil asfaltarea si se poate da drumul la circulatie.


IMG_1020.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  458.69 kb
 Vizualizat:  de 17522 ori

IMG_1020.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alex_trs



Data înscrierii: 23/Apr/2012
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 31
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 09 Sep 2016 13:46:34    Titlul subiectului: 186412

Astazi a fost efectuat testul de rezistenta peste pasajul de la piata Rogerius. Primul a fost vagonul 44, care mai apoi a stat in statie aproape o ora pana s-a eliberat parcarea improvizata pe liniile de tramvai, apoi a trecut garnitura 14+114. Vagonul 44 a mers pana in capat la Pod CFR, a asteptat dupa macazul spre Sinteza trecerea lui 14+114, care s-a intors in bucla si a continuat cu calatori pe linia 3N. Apoi, 44 s-a intors pe contrasens la locul sau, mai avand de facut ture intre Olosig si piata pana la ora 17.

Desi, astazi, primul trecut a fost 44, acesta nu a fost primul tramvai trecut pe noile linii din curba si peste pasaj. Plugul #4 a plecat din bucla de la Pod CFR de aproape o saptamana.

https://www.youtube.com/watch?v=64QHF4vd_oM



IMG_1020.JPG
 Descriere:
Domnul vatman pozeaza langa bidirectionalul #44.
 Mărime fișier:  397.94 kb
 Vizualizat:  de 17422 ori

IMG_1020.JPG



IMG_1035.JPG
 Descriere:
Intre timp, dupa aproape o ora, se elibereaza liniile de masinile parcate si se poate continua testul.
 Mărime fișier:  483.11 kb
 Vizualizat:  de 17422 ori

IMG_1035.JPG



IMG_1038.JPG
 Descriere:
14+144 inainteaza incet, sub atenta supraveghere.
 Mărime fișier:  471.88 kb
 Vizualizat:  de 17422 ori

IMG_1038.JPG



IMG_1041.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  364.22 kb
 Vizualizat:  de 17422 ori

IMG_1041.JPG



IMG_1046.JPG
 Descriere:
Dupa putin timp, revine 14-le, pe linia 3N cu calatori, urmat de 44 pe sensul opus.
 Mărime fișier:  562.22 kb
 Vizualizat:  de 17420 ori

IMG_1046.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 16 Aug 2018 12:29:11    Titlul subiectului: 196143

Ieri a aparut in presa un articol despre proiectul de modernizare al strazii Nufarului/Bulevardul Dimitrie Cantemir. Acesta presupune printre altele modernizarea infrastructurii pentru tramvaie , acoperirea sinelor cu gazon si sistem de unda verde (imagini din proiect in link).
Bihoreanul: Cum va arăta artera Nufărul – Centrul Civic: Linii de tramvai înierbate, străjuite de arbori înalți, stâlpi de iluminat cu senzori și camere de supraveghere (FOTO)

La o lună după ce a anunțat două proiecte menite să fluidizeze traficul rutier pe axa cea mai solicitată a orașului, între Centrul Civic și cartierul Nufărul, proiecte ce urmează să fie finanțate cu fonduri europene pentru îmbunătățirea mobilității urbane, primarul Ilie Bolojan a prezentat câteva detalii din planul aflat în pregătire pentru depunerea cererilor de finanțare.

Edilul a exemplificat, marți, câteva dintre transformările prin care vor trece bulevardele Nufărul și Cantemir până în Centrul Civic, punând la dispoziție și imagini de tip randare care ilustrează modificările plănuite.

Mai verde, mai iute

Din capătul cartierului Nufărul locurile de parcare situate pe marginea bulevardului vor fi dezafectate și spațiile astfel eliberate vor fi exclusiv ale pietonilor și bicicliștilor, pe o parte din ele urmând să fie amenajate și spații verzi.

Primarul a spus că de-a lungul arterelor va fi realizat un aliniament de arbori înalți, iar liniile de tramvai vor fi complet înierbate, iar stâlpii de iluminat vor fi înlocuiți cu un sistem inteligent, "cu lumini care își reglează intensitatea în funcție de numărul trecătorilor, și cu camere de supraveghere".

De asemenea, edilul a spus că prima bandă de circulație, cea de lângă trotuare, va fi cu prioritate pentru autobuze, în timp ce tramvaiele vor avea undă verde pe toată lungimea celor două bulevarde, urmând să fie redus numărul locurilor în care autovehiculele vor putea traversa liniile, iar trotuarele vor fi lărgite.

Bolojan a precizat că în a doua jumătate a acestei luni, studiul de fezabilitate al proiectului va fi finalizat astfel încât la finele lui august Consiliul Local să poată aproba indicatorii tehnico-economici ai investiției pentru ca proiectul să poată fi depus spre finanțare cu fonduri europene pe axa de mobilitate urbană.

24 milioane euro

Proiectele pentru creșterea mobilității urbane între Nufărul și Centrul Civic, însumând o valoare estimată totală de 24 milioane euro, au fost anunțate de primarul Ilie Bolojan la mijlocul lunii trecute, când a explicat că scopul lor este creșterea vitezei de deplasare a tramvaielor de la 15 km/h, cât este în prezent, la 20-25 km/h, așa încât și numărul curselor zilnice să crească de la 500 la 700.

Un prim proiect, de 18 milioane euro, vizează creșterea fluenței circulației tramvaielor inclusiv prin eliminarea punctelor de conflict și de blocaj din dreptul blocului Cicero, din girația Nufărul-Sucevei și din Centrul Civic, zona intersecției cu strada Griviței.

Bolojan a spus că sub actuala girație din zona Pieței Cetate va fi realizat un pasaj subteran cu patru benzi, din care una dedicată pentru autobuze, astfel încât "tramvaiul va merge fără oprire, nu va aștepta după mașini, ca acum".

Proiectul presupune și facilitarea accesului vehiculelor prin Centrul Civic la dreapta (spre Calea Clujului), înainte (spre Podul Dacia) și la stânga (spre Colegiul Gojdu) tot printr-un pasaj subteran.

Pe de altă parte, un alt proiect, în valoare de 6 milioane euro, vizează accesul dinspre Cetate spre Piața Unirii pe cale exclusiv velo și pietonală.

Rata de cofinanțare a ambelor proiecte din fonduri proprii ale orașului este de 5%.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 28 Sep 2018 22:11:30    Titlul subiectului: 196538

Se fac reparatii la incrucisarea liniilor de acces din si in depou dinspre oras. Azi de la ora 20 liniile 2 si 3 au fost suspendate si inlocuite cu autobuze. Dar nu am citit nici o informare despre asta in mass-media sau pe siteul OTL
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 451

MesajTrimis: Dum 18 Noi 2018 09:32:01    Titlul subiectului: 197266

Linia moarta de la Nufarul a fost taiata Very Happy Shocked


IMG_20181111_160734-1.jpg
 Descriere:
Ea a fost mutata mai incolo si nu luata si dusă
 Mărime fișier:  1.72 MB
 Vizualizat:  de 12121 ori

IMG_20181111_160734-1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 19 Noi 2018 16:28:56    Titlul subiectului: 197286

La fel au desfiintat recent si linia de stocare de la bucla liniei 2 din Iosia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 29 Noi 2018 22:42:24    Titlul subiectului: 197495

Niste imagini din 22.11 dupa scoaterea liniilor de stocare din Nufarul si Iosia.
In Nufarul chiar daca sina a fost scoasa , aceasta a fost abandonata pe amplasamentul fostului terasament. Ciudat ca in Nufarul macazul era neatins acum o saptamana , desi era sapat inaintea lui. (imaginile 1-5)
In Iosia singurul lucru care mai aminteste ca acolo a mai fost o linie este catenara. Macazul a fost scos , sinele au fost luate si am impresia ca au turnat un strat de pamant peste terasament. (imaginile 6-9)



IMG_20181122_154030.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.12 MB
 Vizualizat:  de 11833 ori

IMG_20181122_154030.jpg



IMG_20181122_154111.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.33 MB
 Vizualizat:  de 11833 ori

IMG_20181122_154111.jpg



IMG_20181122_154116.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.56 MB
 Vizualizat:  de 11833 ori

IMG_20181122_154116.jpg



IMG_20181122_154122.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1000.24 kb
 Vizualizat:  de 11833 ori

IMG_20181122_154122.jpg



IMG_20181122_154150.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.84 MB
 Vizualizat:  de 11833 ori

IMG_20181122_154150.jpg



IMG_20181123_111159.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.84 MB
 Vizualizat:  de 11833 ori

IMG_20181123_111159.jpg



IMG_20181123_111136.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.47 MB
 Vizualizat:  de 11833 ori

IMG_20181123_111136.jpg



IMG_20181123_111118.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.78 MB
 Vizualizat:  de 11833 ori

IMG_20181123_111118.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Mar 2019 20:51:12    Titlul subiectului: 199713

Cateva poze cu infrastructura de tramvai in cartierele Cantemir si apoi spre Nufarul, facute din mersul masinii.
In general, liniile de tramvai sunt separate de trafic. Exceptie fac zoneel din centru sau mai aproape de centru (Calea Republicii).
In cartiere, linia nu este pe centrul bulevardului, ci pe o laterala.



2Oradea, 23-24 martie 108.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.86 kb
 Vizualizat:  de 10960 ori

2Oradea, 23-24 martie 108.jpg



2Oradea, 23-24 martie 109.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.23 kb
 Vizualizat:  de 10960 ori

2Oradea, 23-24 martie 109.jpg



2Oradea, 23-24 martie 111.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.34 kb
 Vizualizat:  de 10960 ori

2Oradea, 23-24 martie 111.jpg



2Oradea, 23-24 martie 112.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.91 kb
 Vizualizat:  de 10960 ori

2Oradea, 23-24 martie 112.jpg



2Oradea, 23-24 martie 113.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.28 kb
 Vizualizat:  de 10960 ori

2Oradea, 23-24 martie 113.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 28 Mar 2019 20:55:17    Titlul subiectului: 199716

Păi da, în zonele centrale nu prea are loc din cauza lățimii reduse a străzilor să fie separat de trafic. Bravo orădenilor că au o rețea de tramvaie modernă și separată de trafic! Și linia pe lateral permite mai multe benzi pe sens în cazul șoselelor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Mar 2019 21:03:34    Titlul subiectului: 199719

Un aspect al liniei de tramvai situate vis-a vis de facultatea de medicina. In multe zone, linia este de tip CF.


2Oradea, 23-24 martie 087.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.71 kb
 Vizualizat:  de 10953 ori

2Oradea, 23-24 martie 087.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Mar 2019 21:04:36    Titlul subiectului: 199721

Am observat si niste probleme tot in apropiere de zona centrala, unde linia nu este separata de trafic. Au aparut fisuri sau gropi, in zona de contact dintre sinele de tramvai si asfalt (pozele 1-2).


1Oradea, 23-24 martie 015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.41 kb
 Vizualizat:  de 10951 ori

1Oradea, 23-24 martie 015.jpg



1Oradea, 23-24 martie 015 (zoom).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.32 kb
 Vizualizat:  de 10951 ori

1Oradea, 23-24 martie 015 (zoom).jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 23 Iul 2019 23:08:16    Titlul subiectului: 201787

Acel moment cand o municipalitate utilizeaza prea multe fonduri europene... Surprised Twisted Evil Oradea a pierdut finantari de 40 de milioane de euro din fonduri europene , iar printre proiectele afectate se afla modernizarea strazii Nufarului , care presupunea si modernizarea liniei de tramvai din acea zona. De ce daca alte municipalitati nu sunt in stare sa foloseasca fondurile date de UE , banii nu sunt dati altor municipaltiati care chiar le folosesc??
Bihoreanul:
Lovitură devastatoare! Oradea pierde investiții de 40 milioane de euro din fonduri europene

Lovitură devastatoare! Municipalitatea orădeană va pierde investiții de 40 milioane de euro din fonduri europene.

Nimic peste alocările de bază!

Noutatea a fost anunțată, marți, într-o conferință de presă, de primarul Ilie Bolojan, care a făcut public că Autoritatea de Management a limitat la 100% gradul de contractare a proiectelor finanțate prin Programul Operațional Regional.

"Autoritatea de management din cadrul Programului Operațional Regional a blocat contractarea proiectelor europene pentru orașele care deja și-au dublat sumele de bani europeni față de programările inițile. Oradea a depus proiecte în număr mare, au fost acceptate, iar acum ne-au limitat la un procent de 100%. În loc să mai luăm 40 milioane de euro, acum ne-au blocat la acești bani", a declarat Ilie Bolojan

Potrivit edilului, proiectele aprobate, dar pentru care nu s-a semnat încă un contract de finanțare, vor intra, cel mai probabil, pe lista de așteptare din următorul ciclu de finanțare european.

Mai puține lucrări și parcuri

Oradea va pierde, astfel, finanțări europene pentru proiecte cum ar fi reabilitarea Bulevardului Nufărul (foto) și amenajarea de centre de cartier în zonele Rogerius, Ioșia, Nufărul și Parcul 1 Decembrie.

Pe lista proiectelor care vor fi trecute în așteptare se mai numără amenajarea a 6 hectare de parcuri în zone precum cartierele Grigorescu și Soarelui sau străzile Ion Bogdan și Ciheiului.

Primarul Ilie Bolojan speră încă să convingă finanțatorii să se răzgândească. "Avem două abordări: să începem aceste lucrări pe bugetele noastre, cu riscul să nu se semneze contractul de finanțare, sau să așteptăm să vedem ce se întâmplă. E anormal însă să ai un proiect câștigat privind achiziția a 20 de tramvaie noi, dar să nu ai linia de tramvai din cartierul Nufărul reabilitată", a declarat edilul.

Primarul a mai spus că municipalitatea orădeană va încerca să facă presiuni asupra Ministerului Dezvoltării pentru deblocarea finanțării prin intermediul Asociației Municipiilor, pe considerentul că este incorect ca finanțatorul să schimbe regulile în timpul jocului.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 5 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community