|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
florin5555
Data înscrierii: 31/Aug/2015 Ultima vizita: 18/Mai/2020 Mesaje: 93 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 29 Apr 2016 09:56:59 Titlul subiectului: |
184892 |
|
Extras din STAS pentru proiectarea liniiilor de tramvai - 1435, nu am gasit pentru 1000 mm.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.15 kb |
Vizualizat: |
de 17848 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.77 kb |
Vizualizat: |
de 17848 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 29 Apr 2016 14:03:32 Titlul subiectului: |
184895 |
|
Nu au nicio relevanta acele STAS_uri/standarde decat la modul foarte general. In anii comunismunlui distanta intre sensurile de mers in unele locuri din Iasi era mai mica decat in prezent ,de ex. pe portiunea Tg. Cucu-Gara. Imi amintesc ca erau locuri pe unde chiar Tatrele T4(2,20m latime) se apropiau destul de mult. Tin minte ca erau chiar ceva probleme cu Timisurile(2,30m) in unele tronsoane in curbe.
Exista exemple de gabarite ciudate. In Trondheim(Norvegia)-cea mai nordica retea de tramvai din lume circula pe 1000 mm vagoane de 2,6m latime. La fel si la Cairo.
Cat priveste distanta intre vagoane ,e de mentionat situatia din Philadelphia(ecartamant 1,581 mm) unde vechile PCG-uri cu latimi de pna la 2,75m abia lasau intre ele un spatiu de nu incapea nici un om. Se numeau "Devil Strips" acele spatii ramase.
https://wjhudson.files.wordpress.com/2011/10/srpphil00045_l.jpg
Un material interesant ,se vad acolo si celebrele curbe cu raza de uneori sub 10 m din Philadelphia si Toronto.
http://www.trolleyville.com/tv/school/lesson2_2/
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 29 Apr 2016 15:06:07 Titlul subiectului: |
184896 |
|
O, da, STAS-uri... Argumentul suprem ca avem tot ce ne trebuie (si, serios, prin proiectare avem, si inca cu generozitate) ca sa zburde Tatre T3 prin oras. Eu unul n-as risca sa cumpar tramvaie de 2,5 metri si sa le pun pe sinele mioritice fara a face teste serioase inainte de achizitie, astfel incat sa stiu din timp daca e nevoie sa raschetez borduri si sa fac asta astfel incat sa nu afle nici dracu', pe cat posibil, caci e penibil... Nu de alta, dar se cunosc cazuri prin Romanica... Dar, zau asa, de ce pierdem vremea cu discutii inutile plecand de la niste aberatii?! Oricum nu vor fi la Iasi tramvaie de 2 metri jumate in viitorul apropiat, chiar si noi de vor fi, deci ce sens are sa continuam discutia aiuristica despre niste tramvaie anacronice? Crenganis ala e la nivelul propusului de parcari facute prin trasat de linii cu vopsea pe strazi ca solutie geniala de rezolvare a problemelor de trafic din oras si se mira ca nu-l ia nimeni in seama, iar noi poluam forumul vorbind despre obsesiile lui cu Tatre? Or fi ele alte tramvaie din parcul RATP mai vechi decat Tatrele din Bratislava si de aiurea, dar macar au costuri de exploatare si intretinere incomparabil mai mici. Mai degraba pun un GT 4 pe un traseu cu incarcare mai slaba si incerc sa cresc atractivitatea traseului, decat sa umblu cu Tatre nemodernizate (tehnic vorbind). Doamne fereste!
EEG: Ecartamentul dublu face povestea cu distantele si mai aiuristica, intrucat axele liniilor difera.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 29 Apr 2016 15:18:36 Titlul subiectului: |
184897 |
|
Si mie imi plac Tatrele, imi plac si Timisurile, si V2A-urile, si ITB-urile, sa nu mai zic de tramvaiele facute la Iasi in perioada interbelica, dar, zau asa, nu stau sa bat pe nimeni la cap cu astfel de aiureli cand e vorba de a discuta de evolutie. Judecata trebuie sa treaca, totusi, inaintea pasiunilor si obsesiilor, daca tot stresezi lumea ca ai idei si vrei sa te implici...
|
|
Sus |
|
|
Ungureanu Teodor
Data înscrierii: 02/Mai/2016 Ultima vizita: 02/Feb/2017 Mesaje: 19 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 10 Mai 2016 13:24:57 Titlul subiectului: |
185093 |
|
In ce an RATC Iasi s-a impartitin 3 ramuri ? (stiu doar ca era S.C. Autobuzul S.A., RATP Iasi si S.C. Unistil S.R.L.-daca am gresit rog pe cineva sa ma corecteze si sa-mi spuna cate trasee detinea fiecare societate).Multumesc !
_________________ Ungureanu |
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 10 Mai 2016 14:02:10 Titlul subiectului: |
185095 |
|
Vorbim de două perioade diferite: Scindarea RATC în Regia Autonomă de Transport Electric în Comun (tramvaie și troleibuze) și S.C. Autobuzul S.A. care avea în exploatare (în principal) autobuze Ikarus și Saviem iar mai apoi microbuzele Iveco (inițial închiriate) s-a făcut în anul 2002.
În topicul Traseele de transport din Iasi si infrastructura adiacenta sunt prezentate detaliat traseele pentru fiecare entitate.
În anul 2006, pe fondul rezilierii contractelor cu operatorii privați, dar și din cauza faptului că RATP Iași (rezultată din fuziunea transportului electric cu cel auto) nu avea la dispoziție numărul necesar de autobuze pentru a deservi fostele trasee de microbuz, a fost nevoie de o licitație pentru traseele respective. V. topicul Autobuzele SC Unistil SRL.
|
|
Sus |
|
|
Ungureanu Teodor
Data înscrierii: 02/Mai/2016 Ultima vizita: 02/Feb/2017 Mesaje: 19 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 11 Mai 2016 15:00:58 Titlul subiectului: |
185117 |
|
Si cine detinea autobuzele DAC 112 UDM (301-310) ?
_________________ Ungureanu |
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 11 Mai 2016 15:08:24 Titlul subiectului: |
185118 |
|
După scindare toate autobuzele făceau parte din parcul S.C. Autobuzul S.A.
|
|
Sus |
|
|
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 192 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 11 Mai 2016 17:19:47 Titlul subiectului: |
185120 |
|
Da si toti omenii care lucrau la Electric au platit datoriile de la Auto prin diminuarea salariului cu 25% timp de un an de zile. Bravo
|
|
Sus |
|
|
gavril
Data înscrierii: 05/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Apr/2022 Mesaje: 82 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Mai 2016 00:46:13 Titlul subiectului: |
185142 |
|
Este epic textul cu Tatrele
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 15 Mai 2016 15:22:37 Titlul subiectului: |
185173 |
|
http://www.wink.ro/noutati/10ani
Citat: | Spectacole de teatru, operă, jazz și stand-up în autobuze și la Palas Mall
Ieșenii care vor ajunge la foodcourt Palas Mall sau vor călători cu autobuzul duminică, 15 mai 2016, vor fi spectatorii unor concerte de operă, jazz, spectacole de teatru sau stand-up, difuzate pe ecranele digitale din interiorul autobuzelor și foodcourt.
Proiectul este organizat de WINK, rețeaua de ecrane digitale, cu ocazia aniversării a 10 ani de activitate pe piața de publicitate out of home.
Șase autobuze, specific semnalizate și avȃnd conținut audio-video special, vor circula, toată ziua, pe traseele: 5 (Dacia - Țuțora), 42 (Copou – CUG) și 46 (Bucium – Păcurari), iar o hartă online va fi pusă la dispoziția călătorilor pentru a putea vedea poziția geografică a autobuzelor: ratp.wink.ro/10ani
La Traviata, de Giuseppe Verdi, Pălăria Florentină sau spectacolul Prințul Fericit, după Oscar Wilde, sunt printre operele pe care ieșenii vor avea ocazia să le urmărească pe ecrane, un conținut difuzat cu sprijinul Rofilco, în parteneriat cu Teatrul Luceafărul, Opera Națională Romȃnă Iași și Teatrul Național Iași. Autobuzul cu stand-up oferă porția de rȃs și amuzament, cu spectacole de improvizație cu Teo, Vio și Costel, cu sprijinul Artitude.
WINK Public Multimedia și-a început activitatea pe piața ieșeană în 2006, prin instalarea de ecrane digitale în mijloacele de transport în comun și centre comerciale pentru furnizarea de conținut informativ și comercial. În 2012 introduce sistemul de informare pentru călători, cu afișarea stațiilor următoare în interiorul mijloacelor de transport în comun și minutele pȃnă la venirea acestora în stațiile de călători. În 2014 demarează un proiect de reabilitare a refugiilor de călători prin înlocuirea pereților de sticlă cu plăci de alucobond și montarea lor pe o structură care le oferă rezistență. Noua structură a stației oferă spațiu pentru proiecte publicitare, prezintă harta rețelei de transport public și generează spații de afișaj public gratuit. |
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.37 kb |
Vizualizat: |
de 17148 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.47 kb |
Vizualizat: |
de 17142 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.32 kb |
Vizualizat: |
de 17142 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 09 Iul 2016 08:21:39 Titlul subiectului: Achizitie 35 autobuze rulate (second hand) |
185896 |
|
Citat: | Prezentul caiet de sarcini se referă la achiziționarea de “ Autobuze cu podea joasa rulate pentru transportul public de cãlãtori” .
Cantitate: 35 bucăți;
Cod CPV: 34121400-5 Autobuze cu podea joasa
|
Numar anunt: 168653 / 08.07.2016
Data (reprezinta data limita de evaluare a ofertelor): 31.08.2016 18:00
Citat: | - lungime: max. 12.000 mm;
- latime: max. 2.600 mm;
- inaltime (cu echipament aer conditionat): max. 3.200 mm;
- motor turbo diesel cu 6 cilindri in linie;
- servodirectie;
- acumulatori auto in parametri tehnici de functionare;
- normă de poluare minim euro 3;
- putere minim 190 KW ;
- să funcționeze corespunzător într-un climat temperat continental (-330Cś+400C);
- capacitate de transport pasageri minim 90 persoane;
- caroserie (solo), cu volan pe stânga, prevăzută cu trei uși pentru accesul călătorilor;
- nr axe: 2;
- autobuzele trebuie să fie omologate pentru circulația pe drumurile publice în regim de transport public și să respecte directiva 88/77/CEE modificată prin directiva1999/96/CEE precum și directiva 85/2001 CEE privind asigurarea condițiilor de transport persoane cu disabilități;
- autobuzele vor fi echipate cu instalație de pornire pentru temperaturi scăzute;
- autobuzele vor fi prevăzute cu sistem oprire și avertizare uși deschise;
- autobuzele vor fi prevăzute cu un sistem de aer condiționat atât pentru postul de conducere al șoferului cât și pentru salonul destinat călătorilor, aflat în stare de funcționare;
- autobuzele vor fi prevăzute cu un sistem de încălzire compartiment pasageri cu aer cald ventilat sau min. 3 celule (calorifere) de încălzire;
- autobuzele vor fi prevăzute cu computer de bord;
- autobuzele vor fi prevăzute cu sistem de avertizare sonoră pentru mers înapoi;
- autobuzele vor fi prevăzute cu coloana volan reglabilă;
- autobuzele vor fi prevăzute cu minim 2 trape;
- autobuzele trebuie să corespundă normelor de transport public local de persoane;
- Toate autobuzele ofertate sa fie de același tip constructiv/marca;
- autobuzele vor avea caroserie tratata anticoroziv; |
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
Caiet de sarcini autobuze rulate.pdf |
Mărime fișier: |
257.17 kb |
Descărcat: |
de 346 ori |
Ultima modificare efectuată Cosmin Sandu la Sâm 09 Iul 2016 15:34:32, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Sâm 09 Iul 2016 12:24:28 Titlul subiectului: |
185901 |
|
Câte bucăți vor fi?
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 09 Iul 2016 12:44:23 Titlul subiectului: |
185902 |
|
35. Am scris în titlul mesajului.
|
|
Sus |
|
|
Ed
Data înscrierii: 01/Dec/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2017 Mesaje: 257 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 16 Iul 2016 18:46:03 Titlul subiectului: |
185936 |
|
Cosmin Sandu a scris: | 35. Am scris în titlul mesajului. |
Se pare ca au dublat miza.Nu 35 de autobuze, ci "aproape 75 ". Cel putin asta anunta presa locala ieseana.
http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/sedinta-de-consiliu-local-ia-i-cu-scandal-s-a-votat-imprumut-pentru-autobuze-noi--133588.html
Ședință de consiliu local Iași cu scandal. S-a votat: împrumut pentru autobuze noi
PSD a avut nevoie de voturile PMP. Liberalii și Andrei Postolache au votat împotrivă. Cei care se opun creditului susțin că achiziția se poate face cu bani europeni. Primarul susține că fondurile UE vor merge spre liniile de tramvai. Cumpărarea Casei Racoviță nu a trecut pentru că proiectul avea nevoie de două treimi din voturi. A fost bătălie mare: s-au tăiat microfoanele, iar un consilier a primit, în premieră, avertisment.
Prima ședință ordinară a Consiliului Local (CL) din noua legislatură a consemnat câte un succes atât de partea puterii, cât și a opoziției din deliberativ. Pe ordinea de zi a plenului au fost aproape 40 de proiecte de hotărâre, iar două dintre acestea, ambele inițiate de primarul Mihai Chirica, au stârnit discuții aprinse: aprobarea unui credit pentru achiziția de autobuze și răscumpărarea unui monument istoric. Primul proiect a fost adoptat, iar al doilea a fost respins. Dezbaterile au degenerat într-o manieră în care primarul Chirica a părăsit sala de consiliu pentru câteva momente, iar un consilier liberal a fost sancționat în plen, lucru nemaiîntâlnit în istoria CL.
În același timp, unii consilieri PSD au răbufnit la modul insistent în care liberalii și-au exprimat puncte de vedere. Totodată, unele replici ale consilierilor PNL nu vor fi consemnate în procesul verbal, în contextul în care au fost „tăiate” microfoanele. Pe alocuri, executivul a răspuns ironic la întrebările adresate de consilieri PNL, sugerând că liberalii dau dovadă de neștiință. La plen, aproape jumătate dintre consilierii locali nu au luat cuvântul, în contextul în care ei au făcut doar act de prezență, dar votul lor a fost decisiv în aprobarea sau respingerea de proiecte.
Credit BERD de 15 milioane euro pentru achiziția de autobuze
Cel mai controversat proiect a constat în contractarea unui împrumut la Banca Europeană de Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) în valoare de 15 milioane euro pentru achiziția a aproape 75 de autobuze noi. Liberalii s-au opus vehement și au cerut ca municipalitatea să achiziționeze autobuze cu fonduri europene. Un alt reproș a constat în lipsa unei strategii clare pentru modernizarea transportului în comun, problemă invocată și de independentul Andrei Postolache.
În schimb, primarul Mihai Chirica a replicat că banii disponibili nu acoperă și achiziția de autobuze, ci refacerea căilor de rulare a tramvaielor. Cert este că o variantă finală a ghidului de finanțare (Programul Operațional Regional, axa 4.1. – Sprijinirea dezvoltării durabile) nu este încă disponibilă, dar în cea lansată spre consultare publică se vorbește inclusiv de „achiziția de mijloace de transport ecologice/electrice”. Creditul a fost aprobat cu 15 voturi, cu unul mai mult decât minimul necesar, în condițiile în care la ședință au fost prezenți 24 dintre cei 27 de consilieri. De la lucrări au lipsit consilierii ALDE (Radu Botez și Cristian Corozal), precum și un social-democrat (Cătălina Aldea). Absența acestora a dus la situația în care PSD se putea baza doar pe 13 voturi, număr insuficient pentru a trece proiectul. Însă, cei doi consilieri ai PMP (Violeta Gaburici și Daniel Piftor) au votat în favoarea creditului. În același timp, opt consilieri PNL și Postolache au votat împotriva contractării creditului.
„Cu toată abordarea iresponsabilă a colegilor liberali, autobuze se vor aduce la Iași. Vrem să modernizăm întreg parcul de autobuze, este pur și simplu o ipocrizie ieftină să spună că pot aduce din altă parte”, a comentat primarul Chirica. Discuțiile în plen au degenerat după ce liderul de grup al consilierilor PNL, Eduard Boz, i-a spus edilului-șef că a mințit în campania electorală, atunci când primarul a negat că are în plan contractarea unui credit la BERD. În intervențiile sale, Boz a vorbit de mai multe ori fără a cere cuvântul președintelui de ședință, Mihai Pintilei (PSD). Acest lucru i-a atras liberalului o sancțiune dată în premieră unui consilier local în plen: avertisment. În plus, Pintilei i-a oprit microfonul lui Boz în mai multe rânduri. Intervențiile liberalului au atras și răzvrătiri ale lui Florin Boca și Marius Aur (ambii PSD), enervați de faptul că Boz nu procedează conform regulamentului CL.
„Am primit acest avertisment pentru luările de cuvânt, dar toate au fost la obiect privind oportunitatea accesării fondurilor europene și nu de îndatorare a ieșenilor. Nu au fost în afara regulamentului, dacă se dorește dezbaterea publică a unui subiect, până se epuizează toate opiniile pe acel subiect, trebuie să permită cuvântul tuturor consilierilor”, a comentat Boz. El a susținut că, în timpul discuțiilor, președintele de ședință i-a avantajat pe Chirica și consilierii PSD. „În CL este o disciplină pe care o respectăm cu toții, inclusiv eu în calitate de primar. Avem un oraș pe care trebuie să-l slujim cu demnitate, iar domnul Boz a arătat că nu are această demnitate și e păcat”, a spus, la rândul lui, primarul Chirica.
Liberalii au blocat achiziția Casei Racoviță
Absența a trei consilieri din „barca puterii” a dus la situația în care un proiect al lui Mihai Chirica (achiziția Casei Racoviță) a fost respins. Fiind vorba de o hotărâre cu privire la patrimoniul Iașului, pentru aprobarea acesteia erau necesare 18 voturi (două treimi din numărul consilierilor în funcție). Dintre cei 18 consilieri ai PSD (14), ALDE (2) și PMP (2), ultimul partid fiind într-o alianță de facto cu primele două, au fost prezenți doar 15 aleși, acesta fiind și numărul înregistrat de voturi pentru achiziția Casei Racoviță. În schimb, opt consilieri PNL și Postolache s-au abținut. „Este un vot de blam pe care PNL îl aduce asupra culturii. Am rămas absolut stupefiat de faptul că se privește cu atâta lejeritate destinul unui oraș care este, prin brandul său, cultural. Nimeni nu a adus în discuție că trebuie plătit tot ce vrea vânzătorul, de asta am și cerut o comisie mixtă din care să facă și ei parte”, a comentat primarul Iașului. În replică, liberalul Boz a susținut că proiectul de hotărâre a conținut o „capcană” pentru consilieri.
„Noi am votat un buget pentru achiziționarea de clădiri de patrimoniu. Dar, dacă noi aprobam acest proiect (achiziția Casei Racoviță, n.r.) automat aprobam și o evaluare de 1,6 milioane euro, o sumă enormă pentru bugetul Iașului”, a spus Boz. Liberalul a adăugat că nu se justifică un caracter urgent al unei astfel de achiziții, în timp ce primarul Chirica a subliniat că municipalitatea își poate pierde dreptul de preemțiune. Cu toate acestea, edilul-șef al orașului a precizat că proiectul va fi din nou introdus pe ordinea de zi a CL la următoarea ședință a CL, atunci când toți aleșii PSD, ALDE și PMP vor fi prezenți astfel încât să fie asigurate cele 18 voturi necesare. Casa Racoviță se află în Copou, iar în imobil își desfășoară activitatea Institutul Cultural Francez. Proprietarii clădirii au scos la vânzarea imobilul și au oferit drept de preemțiune Ministerului Culturii, autoritate care a declinat oferta. Ulterior, Primăria a demarat negocieri și a evaluat clădirea la 1,58 milioane euro, cu 20.000 euro mai puțin decât au solicitat urmașii familiei Racoviță, iar suma ofertată a fost acceptată de aceștia din urmă.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 16 Iul 2016 19:59:12 Titlul subiectului: |
185938 |
|
Sunt două achiziții/subiecte diferite.
Cele 35 de autobuze second-hand (rulate) vor fi achiziționate de către RATP (probabil pentru a acoperi traseele în urma plecării Unistil și eliminarea ultimelor autobuze galbene Van Hool).
Articolul prezintă faptul că în Consiliul Local s-a aprobat contractarea de către Primăria Municipiului Iași a unui credit de la BERD în vederea achiziției în următorii ani (nu se spune nicăieri exact când va începe licitația propriu-zisă) a aproximativ 75 de autobuze noi.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 15 Aug 2016 17:01:49 Titlul subiectului: |
186165 |
|
Citat: | "O firmă din Pitești a blocat procedura de licitație a RATP Iași pentru achiziția de autobuze second-hand. Compania Girexim SA a acuzat regia, printre altele, că „unele specificații tehnice impuse prin documentația de atribuire nu țin seama de noile tehnologii în domeniul fabricării de vehicule de transport persoane“." |
http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/gata-cu-minunea-autobuzele-second-hand-ale-ratp-blocate-la-pite-ti--136078.html
Având în vedere specificațiile "scăpate" într-o notă de clarificare, posibilul tip ofertat de firma din Pitești ar fi BMC 250SLF.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
363.67 kb |
Vizualizat: |
de 16300 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 15 Aug 2016 18:04:12 Titlul subiectului: |
186166 |
|
Evident ca alea-s masinile, care altele sa fie, ca s-a spart buboiul infractional la Pitesti si acum vor sa scape de autobuzele alea care zac trase pe dreapta de un an. Desi la intretinere probabil ca ar merge laolalta cu cele 8 Diamond, ar ramane problemele uzurii dupa exploatarea si intretinerea lor in conditii de Romania, Pitesti, incepand din 2008, si zacutului dupa retragerea din circulatie in 2015. Sa ne fereasca Domnu' de rablele astea...
|
|
Sus |
|
|
gavril
Data înscrierii: 05/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Apr/2022 Mesaje: 82 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 15 Aug 2016 23:18:11 Titlul subiectului: |
186167 |
|
No, bine, să le zică negu pe alb: „Da, dom'le, avem nevoie de 190 KW, asta e, să fiți sănătoși, autobuzele voastre sunt excelente, ne pare rău, poate altă dată etc.”
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 16 Aug 2016 15:39:32 Titlul subiectului: |
186172 |
|
Nu e asa de simplu. Girexim a depus contestatie la CNSC (ca parere personala, cu argumente reprezentand trunchierea vadita a raspunsurilor date de autoritatea contractanta la solicitarile de clarificari sau chiar cu neluarea in considerare a motivelor care stau la baza solicitarii anumitor valori minime, esentiale pentru exploatarea in bune conditii a autobuzelor la Iasi), deci meciul se joaca acum pe teren neutru. Autoritatea contractanta va da CNSC raspunsurile necesare la cele reclamate de Girexim, insa mai departe depinde doar de CNSC ce se va intampla cu aceasta licitatie.
|
|
Sus |
|
|
Ed
Data înscrierii: 01/Dec/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2017 Mesaje: 257 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 23 Aug 2016 19:13:14 Titlul subiectului: |
186212 |
|
O veste buna pentru ieseni, in curand vor ajunge cele 8 autobuze noi Eurobus Diamond. Si - nu stiu daca se stia - Omnibus a castigat licitatia pentru cele 35 de autobuze second hand si va aduce la Iasi autobuze MAN.
http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/opt-autobuze-noi-eurobus-diamond-cu-aer-conditionat-ajung-la-iasi-zilele-acestea--136844.html
Opt autobuze noi Eurobus Diamond cu aer condiționat ajung la Iași zilele acestea
Termenul maxim de livrare este 1 septembrie. Autobuzele au o lungime de 12 metri, sunt dotate cu aer condiționat, au podea joasă și trei uși de acces.
Opt autobuze noi vor ajunge la Iași cel târziu la sfârșitul săptămânii viitoare. Este vorba despre mijloace de transport Eurobus Diamond, care vor fi furnizate de către compania BMC Truck & Bus.
Municipalitatea a anunțat în ultima săptămână mai multe termene de livrare, dar niciunul nu a fost respectat. În contractul semnat dintre cele părți, în luna iulie, s-a prevăzut un termen de livrare de maximum trei luni. Reprezentanții companiei au declarat că acest termen va fi respectat și au subliniat că, cel mai târziu, autobuzele vor ajunge pe 1 septembrie la Iași.
„În momentul de față se instalează pe autobuze echipamentele electronice. Nu am o dată exactă de la tehnic, însă foarte curând vor ajunge la Iași, sunt prevăzute pentru a fi livrate în luna august, cel târziu pe 1 septembrie“, a declarat ieri directorul executiv al BMC Truck & Bus, Silvia Colacea.
Modelul autobuzelor este Eurobus Diamond și au o lungime de 12 metri, sunt dotate cu aer condiționat, au podea joasă și trei uși de acces. Astfel de mijloace de transport circulă deja în orașe precum Constanța, Târgu Jiu sau Caransebeș. Costul de achiziție este de circa 170.000 euro/bucată, inclusiv TVA.
În urmă cu două săptămâni, la Iași au ajuns alte 4 autobuze noi de tipul ISUZU Citiport. Cele 12 autobuze au fost achiziționate de Primăria Iași. În paralel, RATP se află în faza finală cu atribuirea unui contract de peste 5 milioane lei pentru furnizarea a 35 de autobuze second-hand, cea mai bună ofertă din punct de vedere financiar aparținând companiei sibiene Omnibus, care vrea să aducă la Iași autobuze MAN.
|
|
Sus |
|
|
cristian
Data înscrierii: 11/Iul/2009 Ultima vizita: 22/Feb/2021 Mesaje: 180 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 25 Aug 2016 09:04:33 Titlul subiectului: |
186229 |
|
Best Omnibus...
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 25 Aug 2016 09:41:34 Titlul subiectului: |
186230 |
|
Nu erau mai bune Mercedes Citaro? Nu stiu, zic...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 25 Aug 2016 09:45:39 Titlul subiectului: |
186231 |
|
Bune in ce sens?
Oricum, legea e lege si trebuie sa fie asa cum spune ea. Dorintele, visurile si placerile nu conteaza in ecuatia asta care implica institutii publice...
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|