Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Știri, articole de presă
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 16, 17, 18
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2017
Mesaje: 964
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 10 Sep 2016 00:23:40    Titlul subiectului: 186417

E un progres, dar nici foarte departe de frectia la piciorul de lemn. Floryn87, cati calatori sunt pe linia 19 de cand i s-a marit frecventa?

Sunt de parere ca degeaba pui in Arad un autobuz cu un traseu atat de lung din ora in ora. Scriu a nu stiu cata oara: aradenii care circula cu tramvaiul, exceptie Vladimirescu-Ghioroc, nu sunt obisnuiti cu intervale atat de largi. Poate ca vreo 30-40 la suta dintre calatorii frecventi din Gai sau Gradiste (frecvente de 30-40 de minute) sa cunoasca orarul tramvaielor, plus cei din Bujac si zona ANL pentru liniile 41 si 48, dar grosul care ar fi ajutat de un mijloc de transport intre Podgoria si Spital va sta in statie cu zecile de minute, dupa ce va afla de acest autobuz. Asta ca sa nu mai zic si de ambuteiajele la orele de varf intre Kaufland si Podgoria ce vor face greu posibila respectarea programului.

Un "19 barat" pe traseul UTA-Spital-Kaufland-Cons Judetean-Gara-Podgoria lac-CJ-Kaufland-Spital-UTA care sa dubleze 19-le cred ca ar avea mai mare succes, daca ar fi mentinut cateva luni bune la frecvente acceptabile. Practic zona Spitalului Judetean este cea mai importanta din Arad ce nu are acoperire cu mijloace de transport in comun la frecvente normale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Floryn87



Data înscrierii: 29/Apr/2016
Ultima vizita: 13/Sep/2017
Mesaje: 15
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 10 Sep 2016 20:56:49    Titlul subiectului: 186420

La orele de varf dimineata si dupamasa ar trebui 19-le sa aibe un interval intre curse de 20-25min aste insemnand cam 3 autobuze la ora de varf. E o legatura directa foarte buna Micalaca - Aradul Nou, faci cam 10min pe cand cu tramvaiul iti i-a o ora buna. Linia 21 Podgoria - Spital - Confectii - Alfa la fel ar trebui sa circule de dimineata pana seara si in weekend (cand nu circula deloc) si atunci ar fii transport spre Spitalul Judetean/Zona Intim la intervale rezonabile. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2017
Mesaje: 964
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 03 Noi 2016 10:47:13    Titlul subiectului: 187033

Anunt CTP:

CTP anunță publicul călător că, în perioada 5 – 6 noiembrie 2016, se oprește circulația tramvaielor, pe tronsonul Piața Romană – Aradul Nou, datorită unor lucrări de instalare a două macaze in Piata Romana.

Urmare a acestui fapt, linia 18 b se va transforma in:

- 4 barat care va circula pe tronsonul Făt Frumos – Piața Romană

- 18 care va circula pe tronsonul Billa – Piața Romană

Linia 3 va avea capăt de linie Piața Romană, iar pe tronsonul Piața Romană – Aradul Nou, tramvaiele vor fi înlocuite de autobuze care vor avea numarul 3b si vor opri in vecinatatea statiilor de tramvai de pe traseul respectiv.

In zona lucrărilor " Bucla Piața Romană", circulația rutieră este restricționata la nivelul a două benzi, zona fiind marcată prin balize.

Rugam conducatorii auto să circule cu atenție datorită condițiilor de santier.

Mulțumim pentru înțelegere.

Eu nu inteleg cum de poate fi afectata doar linia 3 iar linia 18 nu. Adica nu inteleg la care macaze se va lucra deoarece oricare ar afecta circulatia tuturor traseelor care intra in bucla. Practic si liniile 3 (de fapt, 1), 18,6 si 16 vor intoarce in bucla si vor trece peste macazele spre/dinspre Aradul Nou. Pentru cei care nu sunt din Arad, linia 4b intoarce pe varianta directa dintre strazile Dornei si Preparandiei.

Revin dupa cateva momente de „analiza”: cred ca e vorba despre macazele dinspre Centru-Alfa, cel spre Aradul Nou sau cel dinspre Aradul Nou. Asta se poate face doar daca tramvaiele vor transforma bucla in „triunghi”, adica o vor lua spre Alfa, apoi schimba macazul si dau cu spatele spre blocul de 10 etaje pana trec de macaz. Apoi inainte spre centru. Dpdv al circulatiei rutiere va fi un mic haos pentru că e spatiul stramt in zona macazului spre cartierul Alfa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2017
Mesaje: 964
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 11 Ian 2017 13:47:12    Titlul subiectului: 187796

REPORTAJ - Arad: Călători acoperiți cu pături într-un tramvai interurban, din cauza frigului din vagoane. FOTO
ARAD | Scris de Marian Buga | astăzi, 12:18
REPORTAJ - Arad: Călători acoperiți cu pături într-un tramvai interurban, din cauza frigului din vagoane. FOTO

Călătorii care circulă cu tramvaiul pe linia interurbană Arad-Ghioroc, ce leagă șase localități, sunt indignați de condițiile pe care le au de o săptămână, cu temperaturi negative în vagoane, ei fiind nevoiți să se acopere cu pături, să își pună perne pe scaune, să poarte fulare și căciuli, pentru a rezista călătoriei care durează peste o oră. Conducerea Companiei de Transport Public Arad recuoaște situația, susținând că cele patru aeroterme din vagoane nu fac față gerului.

Arad este considerat orașul cu cea mai dezvoltată rețea de tramvaie din România, după București, pentru că acoperă toate cartierele și are inclusiv o linie interurbană, respectiv cea care leagă municipiul de comuna Ghioroc, pe o distață de 25 de kilometri.

Călătorii de pe acest traseu interurban, care face legătura între localitățile Arad, Vladimirescu, Mândruloc, Cicir, Sâmbăteni și Ghioroc, sunt în special navetiști ce lucrează în fabrici din zona industrială a municipiului. Ei reclamă că, de o săptămână, sunt nevoiți să suporte condiții grele în timpul călătoriei cu tramvaiul, din cauza frigului.

Miercuri dimineață, tramvaiul a plecat din stația Ghioroc la ora 05,10, în prima cursă spre Arad, cu zeci de muncitori. Pe traseu, în celelalte stații, au mai urcat zeci de călători, în total fiind peste 120 de oameni în vagoanele cu temperaturi negative și cu ferestre care înghețau în mers, pe interior.

Oamenii, știind deja condițiile grele pe care trebuie să le suporte în această călătorie, și-au adus de acasă pături pentru a se acoperi, dar și perne pentru a le așeza pe scaune, care sunt prea reci. Călătorii, inclusiv vatmanul, s-au îmbrăcat cu mai multe rânduri de haine groase, cu fulare, mănuși și călciuli. Altfel ar fi fost greu să suporte parcurgerea celor 25 de kilometri în o oră și 20 de minute.

”Puteți observa că ne ies aburi pe gură când vorbim, iar de la atâția călători ferestrele se abursesc imediat și îngheață din cauza condensului format. Dacă afară sunt acum minus 11 grade, aici probabil că sunt minus 10. Nu cred că e mai cald”, s-a plâns o femeie din localitatea Sâmbăteni.

”Cred că nici în trenuri nu sunt condiții atât de rele. Dacă ar fi o călătorie mai scurtă, de câteva minute, ar putea fi suportabil, dar stăm în frig mai bine de o oră”, a spus un bărbat.

Călătorii spun că plătesc un abonament lunar de aproximativ 140 de lei, iar în schimb riscă se se îmbolnăvească.

”Dacă dăm 140 de lei pe abonament, iar apoi mai dăm 200 de lei pe medicamente să ne tratăm, pentru ce mai muncim? Că din salariu nu ne rămâne prea mult”, s-a plâns o altă femeie.

Oamenii mai reclamă starea vagoanelor, care au scaune rupte și sunt murdare.

”Uneori îți e greață să te așezi pe scaun, că e murdar. Cred că nu au fost spălate de multă vreme. Geamurile sunt și ele murdare, iar pe jos e noroi chiar de la prima cursă”, a spus un călător.

Contactați de News.ro, reprezentanții Companiei de Transport Public (CTP) Arad au recunoscut că sunt probleme pe această cursă, spunând că a fost schimbată garnitura folosită special pe linia interurbană cu una de oraș, pentru că vechiul tramvai a fost implicat într-un accident.

”În acest moment, între Arad și Ghioroc circulă un tramvai folosit până săptămâna trecută în oraș, care, deși are încălzire, respectiv patru aeroterme funcționale, sistemul nu face față temperaturilor extrem de scăzute din această perioadă. Tramvaiul folosit pe ruta interurbană a fost implicat într-un accident, în urmă cu o săptămână, și am fost nevoiți să-l scoatem din folosință până se fac reparațiile”, a declarat directorul tehnic al CTP, Petru Cuvineanu.

Acesta a spus că situația va mai dura câteva zile, pentru că vechiul tramvai este în reparații.

Pe ruta Arad-Ghioroc și retur au loc câteva curse pe zi, iar sute de persoane din județ folosesc acest traseu.

Compania de Transport Public SA Arad este cel mai mare transportator din județ, asigurând atât transport urban cât și suburban prin intermediul autobuzelor și tramvaielor. Are ca acționari Consiliul Local Municipal Arad cu 70% și Consiliul Județean cu 30 %.

În anul 1869 s-a lansat activitatea de transport public din Arad, la acel moment fiind puse în circulație, pe trei linii, primele tramvaie trase de cai.

http://www.news.ro/social/reportaj-arad-calatori-acoperiti-cu-paturi-intr-un-tramvai-interurban-din-cauza-frigului-din-vagoane-foto-1922401811332017011216477026

E evident ca un vagon GT8 nu se poate incalzi prea repede, mai ales cu doar patru aeroterme, desi venind dintr-un oras de munte (Innsbruck), ar trebui sa aiba sistem functional de incalzire. Daca vatmanul ar fi mers la vagon macar cu 30 de minute inainte, sa-l porneasca si sa-l incalzeasca, poate nu era atat de frig. Din punctul meu de vedere, cele mai calduroase vagoane raman tatrele cu incalzirea "din scaune" pe care o simti puternic daca nimeresti scaun fara pernita. Laughing Pacat ca multor vagoane le lipsesc garniturile de la usi (tatre, dar si altele), ori sunt cazute si intra aerul rece pe langa ele. Dar problema asta am vazut-o si la Budapesta, la tatrele lor.
51-le chiar este folosit pentru Ghioroc (vezi perdelele de la geamuri) de obicei sambata-duminica in locul turei lui 303-313, care apropo, ma intreb de ce nu a fost inlocuit de 301-314.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 23/Oct/2017
Mesaje: 861
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 12 Ian 2017 16:05:39    Titlul subiectului: 2017-01-11 187819

http://www.administratie.ro/primaria-arad-va-investi-peste-3-milioane-de-lei-pentru-modernizarea-depoului-principal-de-tramvaie/


Primăria Arad va investi peste 3 milioane de lei pentru modernizarea depoului principal de tramvaie



Primăria Arad va investi peste trei milioane de lei pentru modernizarea depoului principal de tramvaie al Companiei de Transport Public, potrivit municipalității.

Proiectul respectiv, al cărui studiu de fezabilitate a fost aprobat de Consiliul Local Municipal, se ridică la 3.087.811 de lei (680.000 de euro), finanțarea investiției urmând să fie asigurată printr-un împrumut de la BERD și de la bugetul administrației locale.

”Compania de Transport Public Arad a solicitat realizarea unor investiții în modernizarea depoului principal de tramvaie, mai exact în punctele de lucru dedicate celor șase vagoane de tramvai tip ‘Imperio’, cât și dotări necesare realizării unor operațiuni de întreținere și reparații generale, precum și realizarea unor puncte de lucru noi, specifice echipamentelor acestui tip de tramvaie cu podea joasă, moderne și eficiente din punct de vedere energetic, achiziționate de municipalitate în cadrul proiectului intitulat ‘Transport urban în municipiul Arad-etapa III’, finanțat dintr-un împrumut BERD”, a menționat directorul tehnic al Companiei de Transport Public Arad, Petru Cuvineanu.

Depoul de tramvaie principal este amplasat pe platforma aparținând SC CTP SA situată în Arad, suprafața ocupată de clădiri (hale întreținere și reparații tramvaie, ateliere anexe, spălătorie etc.) și rețeaua de linii de parcare fiind de circa 3,5 ha.

Depoul a fost construit în etape, în perioada 1962-1974, atât construcțiile, cât și dotările tehnologice având un grad de uzură ridicat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Floryn87



Data înscrierii: 29/Apr/2016
Ultima vizita: 13/Sep/2017
Mesaje: 15
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 14 Iul 2017 22:10:45    Titlul subiectului: 191117

Din data de 15.07.2017 s-a înființat o noua linie de autobuz care merge din Podgoria pana la Padurea Ceala 3 Insule, doar sambata si duminica va functiona.

http://www.aradon.ro/transport-catre-trei-insule/1865443

Transport către Trei Insule

Din acest weekend arădenii care dorescă să ajungă în Parcul Lunca Mureșului sau în zona Trei Insule vor avea la dispoziție și transportul în comun.

Autobuzele ar urma să plece din oră în oră din stația Podgoria Arad, și vor ajunge la Trei Insule – zona complexului Zori de Zi. Programul propus de CTP Arad este de la ora 10 până la ora 17.

„Ne-am gândit că o astfel de linie de transport public ar fi bine-venită pentru arădenii care doresc să ajungă la Trei Insule, fie să viziteze Parcul Lunca Mureșului, fie pur și simplu să se bucure de natură și aer curat în Pădurea Ceala. Biletul va fi unul de transport urban – 2 lei”, a punctat Claudiu Gojda, director CTP Arad. Pentru început este posibil ca pe acest traseu să fie disponibile microbuze ale Companiei de Transport, urmând ca mai apoi, în funcție de solicitări, să fie mărită capacitatea, utilizându-se autobuze.



http://www.ctparad.ro/index.php/46-comunicari/ulile-traveleri/445-modifcare-trasee-urbane-autobuz

Compania de Transport Public Arad anunță publicul călător că, începand cu data de 15.07.2017, pe perioada vacanței de vară, se va introduce, experimental, un autobuz care va circula pe traseul PODGORIA- ZORI DE ZI - PODGORIA, în zilele de sâmbătă și duminică, după următorul program:
- plecări din Podgoria: 10:00; 11:00; 12:00; 13:00; 14:00; 15:00; 16:00, 17:00
- plecări din Zori de Zi: 10:30; 11:30; 12:30; 13:30; 14:30; 15:30; 16:30, 17:30
Stațiile de pe traseu sunt următoarele: Podgoria, Banu Mărăcine, Piața Spitalului, Mihai Eminescu, Pomenirea, Centrul De Vizitare Ceala, Trei Insule, Zori de Zi.

Pretul unui bilet pentru o persoana pentru o singura calatorie este 2 lei.



Acest traseu a fost propus acum 2 ani, dupa cum apare articolul pe site-ul Aradon, dar nu s-a infiintat pana acum, foarte mult a durat.

http://www.aradon.ro/un-autobuz-numit-dorinta/1528811

Un autobuz numit dorință!

ARAD. Mai mulți arădeni doresc înființarea unei linii noi de autobuz care să lege Podgoria de zona 3 Insule pe perioada verii!

A venit căldura și odată cu ea a crescut și apetitul pentru ieșirea în natură! Tot mai mulți arădeni aleg să evadeze din agitația orașului și să își petreacă week-endul în pădure, fie la un grătar, fie la o plimbare pe bicicletă, fie la o baie, ori pur și simplu să se relaxeze printr-o plimbare. Una din zonele preferate de recreere și relativ la îndemână tuturor ar fi Pădurea Ceala. Aici sunt mai multe opțiuni pentru a petrece o zi de relaxare, pe lângă locurile de la liziera pădurii, sau de pe malul râului Mureș cum ar fi: Centrul de Vizitare al Parcului Natural Lunca Mureșului Arad, Lacul Măltăreț sau Zona 3 Insule. Mai mulți arădeni au trimis pe adresa redacției Jurnal arădean mai multe sugestii pentru înființarea de către CTP a unei linii de autobuz care să facă legătura, măcar în week-end, între Podgoria și zona 3 Insule. Totul, pe perioada verii. Și asta pentru că spre Pădurea Ceala nu există nici un mijloc de transport în comun.
O rută nouă

„Avem o sugestie pentru Primăria Municipiului Arad și Compania de Transport Public Arad (CTP) ca pe perioada de vară să se introducă în zilele de sâmbătă și duminică o linie de autobuz din Podgoria până la Pădurea Ceala – Zona 3 Insule. Nu fiecare avem mașină, iar un taxi te costă destul de mult. Lumea ar mai merge în week-end la aer curat, recreere, un grătar, la plajă, la o terasă. Mai demult, exista o astfel de rută care mergea până la 3 Insule, la sfârșit de săptămână de 1 mai, 23 august ori când erau festivaluri”, a venit cu ideea Eugen M. Un alt arădean Raul D., care ne-a contactat oferindu-ne aceeași sugestie, completează: „Dacă ar exista o linie de autobuz între Podgoria și zona 3 Insule, autobuzul ar putea trece prin cartierul Confecții, să se oprească și la Piața Obor, deoarece pentru cei din cartierele Micălaca și Grădiște este o cale mult mai rapidă de acces spre piață decât cu tramvaiul. În week-end, autobuzele ce funcționează pe liniile 21 și 20 nu circulă”.
Așteaptă propunerea CTP

Reprezentanții municipalității spun că așteaptă o propunere din partea CTP. „Această problemă trebuie în primul rând analizată de către administrația CTP Arad,. Conducerea de aici trebuie să vadă dacă este eficientă înființarea unei linii noi și dacă se acoperă costurile. Dacă compania decide că e cazul înființării unei linii noi, atunci trebuie să vină cu o propunere în cadrul Consiliului Local urmând ca această problemă să fie dezbătută aici”, a declarat Corina Drăghici, purtătoarea de cuvânt a Primăriei Arad.
Salută ideea cititorilor

Reprezentații Companiei de Transport Public Arad sunt interesați să ia în considerare posibilitatea înființării unei linii care să funcționeze în week-end pe perioada verii. „Noi ne-am bucura să avem călători care să beneficieze de serviciile noastre însă nu știm exact câți arădeni ar circula într-adevăr cu autobuzul spre această zonă. În urmă cu câțiva ani, tot pe baza unor cereri ale arădenilor am înființat mai multe linii printre care și o cursă care mergea spre zona 3 Insule. Din păcate, aceasta s-a dovedit ineficientă deoarece de cele mai multe ori aveam doar doi pasageri pe cursă. Vom analiza împreună cu cei de la Transport din cadrul Primăriei Arad această propunere și o să găsim cea mai bună soluție”, a declarat Mariana Birău, directorul CTP Arad. Reprezentanții Companiei de Transport mai spun că pentru a fi siguri că este o cerință certă din partea arădenilor va fi realizat un sondaj în următoarele săptămâni, „Vom realiza un chestionar în perioada imediat următoare pe pagina CTP Arad sau a Primăriei Municipiului Arad și, după ce vom obține rezultatele și vom analiza situația, vom lua o decizie”.

Ca atare, este posibilă înființarea unei linii noi de autobuz, dar pentru aceasta trebuie ca arădenii să confirme că au nevoie de acest nou traseu!
Mai mulți arădeni la aer curat

Reprezentanții Parcului Natural Lunca Mureșului Arad susțin această idee pentru că , în opinia lor, mai mulți arădeni s-ar bucura de natură și de aerul curat pe care îl oferă pădurea. „Dacă s-ar introduce o linie de autobuz care să lege centrul de Pădurea Ceala ar scădea și numărul de mașini care intră în număr tot mai mare în pădure”, a declarat Paul Hac, directorul Parcului Natural Lunca Mureșului Arad.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2017
Mesaje: 964
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 15 Iul 2017 23:36:16    Titlul subiectului: 191131

Ideea este bună, dar ora ultimei curse dinspre pădurea Ceala este prea mică. Chiar dacă ar fi circulat fracționat pentru a se încadra în orele unui singur șofer, ultima cursă din pădure ar fi trebuit să plece pe la ora 21, ținând cont de lungimea zilei.

Altfel, începem să stăm destul de prost la autobuzele scurte pentru traseele (puține și rare) urbane. Rugina afectează majoritatea mașinilor, zgomotul pare din ce în ce mai puternic la multe dintre ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Floryn87



Data înscrierii: 29/Apr/2016
Ultima vizita: 13/Sep/2017
Mesaje: 15
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 20 Iul 2017 12:54:44    Titlul subiectului: 191195

Săgeata Verde a circulat plină–ochi în prima lună de la relansare! CJA pregătește și un pachet promoțional pentru curse private

Comunicat CJA. Analiza performanței Săgeții Verzi după prima lună de la relansare a determinat o concluzie fermă: Consiliul Județean a mizat corect pe punerea în valoare a acestui obiectiv turistic arădean!

Reprezentanți ai Consiliului Județean Arad, ai Companiei de Transport Public și ai Complexului Muzeal Arad s-au întâlnit astăzi pentru a evalua modul în care a funcționat proiectul de relansare a Săgeții Verzi la o lună de la ieșirea ei pe traseu.

La întâlnire au mai luat parte și reprezentanți ai Arad Free Tours, asociație din Arad ai cărei membri au hotărât de curând să se alăture proiectului „Săgeata Verde”. Ghizii Arad Free Tours vor conduce grupurile de turiști pe traseul trenului electric.

Din statistici reiese că în prima lună peste 150 de turiști au călătorit cu Săgeata Verde, ceea ce înseamnă un grad de ocupare de 98%. Biletele puse în vânzare s-au epuizat la fiecare cursă.

În cadrul întâlnirii s-a hotărât ca pe viitor numărul de locuri disponibile să fie menținut la 35 de locuri pe fiecare cursă. Rezervările se pot face pe site-ul www.sageataverde.ro sau telefonic la numărul 0721803763. În următoarea perioadă, CTP va face demersuri pentru ca plata rezervărilor să poată fi făcută online.

De asemenea, pentru cei care doresc să rezerve o cursă în regim privat (prieteni, familie, team – building etc.), CTP a pregătit o ofertă de preț: 178 de euro (contravaloarea în lei).


http://specialarad.ro/sageata-verde-a-circulat-plina-ochi-in-prima-luna-de-la-relansare-cja-pregateste-si-un-pachet-promotional-pentru-curse-private/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Floryn87



Data înscrierii: 29/Apr/2016
Ultima vizita: 13/Sep/2017
Mesaje: 15
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 20 Iul 2017 12:57:15    Titlul subiectului: 191196

Ce-ți pasă ție, CTP? – Reloaded. Locuitorii din Gai și Poltura, ignorați de Compania de Transport Public. Ba mai mult, mințiți cu nerușinare?

Locuitorii cartierelor Gai și Poltura au solicitat Companiei de Transport Public Arad introducerea unei linii de autobuz încă din toamna anului trecut, deoarece linia de tramvai 6 nu acoperă decât un sfert din cartierul Gai, iar Poltura chiar deloc. Culmea e că CTP a răspuns solicitării, dar și mai culmea e că rezultatul întârzie să apară cu desăvârțire…

Mulți locuitori ai acestor cartiere nu au posibilitatea de a se deplasa spre centrul orașului, magazine, piețe, spitale, clinici, ca să nu mai vorbim de elevi și dificultatea lor de a ajunge la școală din cauza lipsei mijloacelor de transport în comun. Un lucru ce în alte orașe europene este o prioritate, la Arad, ca de obicei, lasă de dorit… însă ceea ce e cu adevărat uluitor (în sensul negativ, firește) este că, conform unei cititoare Special Arad, CTP a promis anul acesta, oficial, introducerea liniei de autobuz cu numărul 60, care urma, începând cu luna februarie 2017, să „testeze” eficiența liniei de autobuz timp de trei luni.

Este vorba de ruta P-ța Romană – Biserica Sârbească – Str. Andrei Șaguna – Spitalul Județean – P-ța UTA – Electrometal – Fortuna – Str. Poetului – P-ța Gai – Str. Ion Câmpineanu.

Doar că…

Din luna februarie până acum – și deja suntem în iulie, deci am depășit inclusiv termenul „cu caracter experimental” de trei luni – NU S-A INTRODUS DEFEL ACEASTĂ LINIE DE AUTOBUZ!...


http://specialarad.ro/ce-ti-pasa-tie-ctp-reloaded-locuitorii-din-gai-si-poltura-ignorati-de-compania-de-transport-public-ba-mai-mult-mintiti-cu-nerusinare/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Floryn87



Data înscrierii: 29/Apr/2016
Ultima vizita: 13/Sep/2017
Mesaje: 15
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 11 Aug 2017 14:20:55    Titlul subiectului: 191389

În problema liniei de autobuz 60… e o mică problemă. Am primit răspunsul oficial din partea CTP Arad

Un cititor al site-ului Special Arad ne-a atras atenția, luna trecută, asupra unei linii de autobuz care, potrivit unui anunț public făcut de CTP Arad, ar fi trebuit să fie introdusă cu caracter experimental (timp de 3 luni) în luna februarie a acestui an și care trebuia să parcurgă ruta Gai (Str. I. Câmpineanu) – Poltura – Fortuna – UTA – Spitalul Județean – Biserica Sârbească – Piața Romană. Doar că… nici urmă de această cursă de transport în comun. Care e motivul? Asta am vrut să aflăm și noi. În sfârșit, a venit și un răspuns oficial.

Cititorul nostru ne-a explicat că introducerea liniei 60 a fost solicitată de către locuitorii cartierelor Gai și Poltura, fiind extrem de necesară, deoarece linia de tramvai 6 nu acoperă decât un sfert din cartierul Gai, iar Poltura chiar deloc. Având în vedere că se apropie toamna, elevii din aceste zone se vor confrunta, în continuare, cu lipsa mijloacelor de transport în comun în apropiere de domiciliul lor.

Explicația CTP-ului este că se dorește introducerea acestei linii, doar că niciun șofer de autobuz nu a răspuns până acum la anunțurile de angajare.

„Introducerea, cu caracter experimental, a liniei de autobuz care să circule pe traseul Gai (Str. I. Câmpineanu) – Poltura – Fortuna – UTA – Spitalul Județean – Biserica Sârbească – Piața Romană, a fost amânată datorită lipsei de pesonal de bord, având în vedere că societatea noastră se confruntă cu o lipsă acută de șoferi și vatmani.

Compania de Transport Public încearcă să găsească soluții, prin anunțuri repetate, pentru angajarea de personal de bord necesar desfășurării programelor de transport, respectiv și pentru introducerea experimentală a acestui traseu. Datorită faptului că introducerea acestui traseu este posibilă numai prin angajarea de personal de bord suplimentar, imediat ce această condiție va fi îndeplinită, vom introduce linia 60 pe traseul solicitat”, ne-a comunicat CTP Arad printr-o scrisoare semnată de Claudiu Godja, directorul general, ca răspuns la solicitarea noastră.

Directorul general Claudiu Godja ne-a explicat la telefon și faptul că nu ar fi o problemă introducerea acestei linii din punctul de vedere al autobuzelor din dotare, lipsește doar numărul de personal suficient.

Rugăm, cu această ocazie, locuitorii cartierelor Gai și Poltura, cei care sunt afectați de această problemă, să ne comunice dacă au observat în ziarele tipărite arădene, în perioada februarie 2017 și până acum, anunțuri de angajare din partea Companiei de Transport Public Arad pentru postul de șofer de autobuz.


http://specialarad.ro/in-problema-liniei-de-autobuz-60-e-o-mica-problema-am-primit-raspunsul-oficial-din-partea-ctp-arad/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Floryn87



Data înscrierii: 29/Apr/2016
Ultima vizita: 13/Sep/2017
Mesaje: 15
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 15 Aug 2017 12:05:30    Titlul subiectului: 191404

CTP s-a autosesizat după articolul Special Arad și vine cu dovezi: au fost anunțuri de angajare pentru linia 60

„Considerăm că ultimul paragraf din articolul «În problema liniei de autobuz 60… e o mică problemă. Am primit răspunsul oficial din partea CTP Arad»”, publicat în data de 09.08.2017 de către Special Arad, pune la îndoială buna noastră credință raportat la starea de fapt transmisă, stare de fapt prin care subscrisa a arătat că nu poate introduce în momentul de față cu caracter experimental o linie de autobuz care să circule pe traseul Gai (Str. I. Câmpineanu) – Poltura – Fortuna – UTA – Spitalul Județean – Biserica Sârbească – Piața Romană din cauza lipsei de personal la bord, având în vedere că ne confruntăm cu o lipsă acută de șoferi de autobuz”, se arată într-un comunicat al Companiei de Transport Public S.A. Arad, trimis la adresa redacției.

Mai exact, CTP vine cu precizări și dovezi care atestă că, într-adevăr, în ultimele luni, compania a publicat mai multe anunțuri de angajare, atât la Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Arad, cât și în ziarele locale tipărite, respectiv pe pagina de internet al companiei.

În ultimul paragraf din articolul amintit, noi am rugat cititorii să ne comunice dacă au observat în ziarele tipărite arădene aceste anunțuri necesare pentru introducerea liniei dorite de căre cetățeni pe traseul Gai (Str. I. Câmpineanu) – Poltura – Fortuna – UTA – Spitalul Județean – Biserica Sârbească – Piața Romană.

Iată răspunsul prompt (pe care-l apreciem!) al Companiei de Transport Public Arad:

„Menționăm că pe pagina de internet www.ctparad.ro, la poziția «Cursuri de calificare și anunțuri de angajare», se găsește cu caracter permanent, anunțul prin care Compania de Transport Public S. A. Arad angajează «șoferi de autobuz pentru municipiul Arad și preurban».

În data de 15.02.2017, la sediul social al subscrisei, situat în Arad, Calea Victoriei, nr. 35B-37, au fost afișate la poarta 1 (cu vedere spre Calea Victoriei) anunțuri din cuprinsul cărora rezultă că societatea noastră dorește să angajeze șoferi de autobuz, aceste anunțuri au fost reactualizate în data de 23.05.2017, respectiv în data 14.07.2017.

În data de 03.01.2017, 01.02.2017, 27.02.2017, 29.03.2017, 28.04.2017, 30.05.2017, 28.06.2017, 01.08.2017 s-au efectuat raportări la AJOFM Arad privind locurile de muncă vacante, în vederea angajării de către subbscrisa pentru postul de șofer de autobuz, raportări care au fost publicate de către AJOFM pe propria pagină de internet.

Prin adresa 2119/15.03.2017, am solicitat publicarea în ziarul Jurnalul Arădean, NewsAr, Nyugati Jelen, Glasul Aradului a anunțurilor prin care Compania de Transport Public S.A. Arad angajează șoferi autobuz – pentru municipiul Arad, anunțuri care au fost publicate în ziarele antemenționate în data de 17.03.2017.

Prin adresa 4053/13.06.2017, am solicitat publicarea în ziarul Glasul Aradului a anunțului (…), care a fost publicat în ziarul antemenționat în data de 16.06.2017.

Prin adresa 5516/12.07.2017, am solicitat publicarea în ziarul Glasul Aradului a anunțului (…), care a fost publicat în ziarul antemenționat în data de 14.07.2017.

De asemenea, s-a procedat la lipirea de flyere atât în mijloacele de transport în comun pe care le dețiem (tramvaie și autobuze), cât și în stațiile de tramvai și de autobuz, în cuprinsul cărora am anunțat că subscrisa angajează șoferi de autobuz și vatmani

În altă ordine de idei, rezultă fără putință de tăgadă că societatea noastră a publicat în mod repetat anunțuri de angajare șoferi autobuz în ziarele tipărite arădene, de asemenea, reiterăm faptul că din data de 03.01.2017 până în data de 01.08.2017 s-au efectuat raportări la AJOFM Arad având ca obiect locuri de muncă vacante, în vederea angajării de șofer de autouz, raportări care au fost publicate de către AJOFM Arad pe propria pagină de internet. Mai mult decât atât, pe pagina de internet a subscrisei se găsește, cu caracter permanent, anunțul prin care CTP Arad angajează șoferi de autobuz pentru municipiul Arad și preurban”.


http://specialarad.ro/ctp-s-a-autosesizat-dupa-articolul-special-arad-si-vine-cu-dovezi-au-fost-anunturi-de-angajare-pentru-linia-60/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Floryn87



Data înscrierii: 29/Apr/2016
Ultima vizita: 13/Sep/2017
Mesaje: 15
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 13 Sep 2017 17:49:09    Titlul subiectului: 191653

Zece autobuze second-hand pentru CTP Arad


Mijloacele de transport vor fi folosite pentru transportul urban în municipiul Arad și localități riverane pe distanțe scurte, și pentru transportul interurban în județul Arad, pe distanțe scurte și medii.

Compania de Transport Public (CTP) Arad este dispusă să plătească, din fonduri proprii, 735.760 de lei pentru achiziționarea a zece autobuze second hand. E vorba de cinci autobuze urbane (fiecare cu minim 35 de locuri pe scaune) și cinci autobuze interurbane (cu minim 45 de locuri pe scaune fiecare).

Cerințe

Potrivit caietului de sarcini care însoțește anunțul de licitație pentru achiziția celor zece autobuze, cerințele obligatorii pe care acestea trebuie să le îndeplinească sunt: norma de poluare minim EURO 3, an de fabricație începând cu 2002 pentru autobuzele urbane, începand cu 2005 pentru autobuzele interurbane, carburant utilizat motorină, vehicul înmatriculat în țară sau țări UE, caroseria cu volan pe stânga, cu minim două uși cu acționare automată electrica sau pneumatică (minim 2 uși duble pentru autobuzele urbane, 2 uși din care una poate fi simplă și una dublă), caroseria nu trebuie să prezinte urme de coroziune sau degradări ale stratului de vopsea, autobuzele trebuie echipate cu anvelope corespunzătoare unui parcurs de min. 20.000 km de la data livrării, sistem de ventilație, sistem de încălzire suplimentar și sistem de aer condiționat în salon pentru autobuzele interurbane, sistem de ventilație și sistem de încălzire suplimentar pentru autobuzele urbane.

„Autobuzele ofertate vor fi de aceeași marcă și tip pentru fiecare grupă (urban, respectiv interurban). Nu se admit oferte de mai multe tipuri și mărci în cadrul aceluiași grup” – se atrage atenția în document.

Termen

Cei interesați de licitația inițiată de CTP Arad își pot depune ofertele până luni, 18 septembrie 2017, ora 15.00. Criteriul de atribuire a contractului de furnizare a celor zece autobuze îl constituie prețul cel mai scăzut. Plata se va face în rate, cu un avans de maxim 50% din valoarea contractului, urmat de 12 plăți lunare fixe.


http://www.aradon.ro/zece-autobuze-second-hand-pentru-ctp-arad/1896987
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 16, 17, 18
Pagina 18 din 18

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community