|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 16 Apr 2016 03:34:04 Titlul subiectului: |
184637 |
|
Eu ti-am spus niste probleme REALE de exploatare. Daca vrei sa ma crezi si sa le intelegi, e bine, daca nu, o tinem asa la infinit, pentru ca eu stiu imaginea de ansamblu, iar tu imi spui ce se intampla din perspectiva celui care asteapta autobuzul la ora cutare, urca in masina X, merge cu ea, coboara si sanatate. Sunt multe chestii care, la prima vedere, din observatii facute pe moment, par intr-un fel, dar incadrate intr-un context mai larg se prezinta cu totul diferit. Cred ca iti imaginezi ca si dispecerilor le-ar fi mult mai simplu sa se axeze pe niste ore fixe, in loc sa refaca la nesfarsit calcule pe n trasee ca sa regleze lucrurile de fiecare data cand o iau razna. Eu ti-am prezentat situatia la modul mult simplificat, ca sa intelegi mecanismul, dar in realitate lucrurile sunt destul de complicat de gestionat in conditiile exteroare (ce nu tin de RATP) actuale.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 26 Apr 2016 16:40:48 Titlul subiectului: |
184830 |
|
cristian a scris: | Salut Radu. Ai putea sa postezi aici si orele de plecare de la capat de linie pentru linia 46?
Multumesc anticipat. |
Radu Czech/Cristina Albu a scris: | In concluzie, mai jos atasez doar situatia primelor si ultimelor curse (care in linii mari pot fi respectate, dar e bine sa fie tratate si astea ca orientative). Desigur, e vorba de L-V, S si D. |
Au aparut intre timp niste modificari, asa incat atasez noua situatie de pe traseul 46 in privinta primelor si ultimelor curse. ATENTIE! Autobuzele acestui traseu nu mai intorc in afara orelor de varf la Hanul Trei Sarmale, ci merg toata ziua, in fiecare zi a saptamanii, pana la Bucium.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
22.7 kb |
Vizualizat: |
de 14686 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
cristian
Data înscrierii: 11/Iul/2009 Ultima vizita: 22/Feb/2021 Mesaje: 180 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 28 Apr 2016 07:33:05 Titlul subiectului: |
184864 |
|
Multumesc pentru actualizare insa nu ma ajuta cu nimic sa stiu ca autobuzul pleaca la 5 dimineata pentru prima data
|
|
Sus |
|
|
florin5555
Data înscrierii: 31/Aug/2015 Ultima vizita: 18/Mai/2020 Mesaje: 93 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 06 Mai 2016 10:29:54 Titlul subiectului: |
185008 |
|
Datorita multelor accidente de pe Calea Chisinaului se are in vedere desfiintarea trecerilor la nivel deoarece soferii nu acorda prioritate tramvaielor?
RATP ar trebui sa ceara despagubiri soferilor.
|
|
Sus |
|
|
Rhadoo
Data înscrierii: 16/Ian/2008 Ultima vizita: 29/Noi/2023 Mesaje: 124 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 07 Mai 2016 14:18:20 Titlul subiectului: |
185026 |
|
Si eu cred ca ar fi o decizie buna desfiintarea trecerilor respective, fiindca e clar ca o masura trebuie luata atata timp cat nu trece nici o saptamana fara accident pe tronsonul cu pricina.
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Mie 18 Mai 2016 11:41:20 Titlul subiectului: |
185233 |
|
In momentul in care (daca se va intampla vreodata) va veni la conducerea primariei Iasi si a RATP o cu totul alta conducere, cu o cu totul alta mentalitate, se va putea reveni la situatia din 1990 - când transportul in comun din municipiul Iasi era aproape in exclusivitate unul electric- cu tramvaie si troleibuze.
Aceasta cred este solutia ideala in perspectiva- transportul cu tramvaiul si troleibuzul avand avantaje certe si nete fata de cel cu autobuzele, iar autobuzele ar trebui sa fie utilizate numai pe cateva trasee suburbane sau doar in foarte putine zone unde configuratia terenului nu ar permite montarea de retele de troleibuze.
In privinta retelei de tramvaie, in 1989 aceasta atinge maxima extindere, cu 35 km cale dubla si doua depouri. Astazi cea mai mare parte a retelei de tramvaie din Iasi a fost reabilitata, cu exceptia câtorva tronsoane. Din pacate un tronson a retelei de tramvaie din Iasi (Podul de Piatra- Podul Ros) nu mai poate fi salvat, urmând a fi probabil desfiintat.
In privinta retelei de troleibuze, aceasta atinge maxima sa extindere cu 37 km retea (inclusiv linia de troleibuze din cartierul Tatarasi).
Din pacate in Iasi reteaua de troleibuze ar trebui reconstruita de la 0.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 18 Mai 2016 12:04:59 Titlul subiectului: |
185234 |
|
Pentru tronsolnul Podu de Piatra - Podu Ros mai sunt ceva sperante (foarte mici, dar exista). In visele mele as vrea troleu pana la Metro, pana in Tomesti, si pana Paun. Dar eu visez, visez, si iar visez. Plus tramvai pe Socola, si poate (de ce nu?!) pe Poitiers.
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Mie 18 Mai 2016 12:12:54 Titlul subiectului: |
185235 |
|
In 1989 existau doua proiecte de prelungire a liniilor de tramvaie si troleibuze in afara orasului Iasi
-Prelungirea liniei de tramvaie din capatul de la Tutora pana la Tomesti (dar ar fi presupus si realizarea unui pasaj denivelat peste calea ferata )
-Prelungirea liniei de troleibuze din capatul de la Pacurari pana la Antibiotice (desi in imediata apropiere a fabricii Antibiotice exista si halta CFR Valea Lupului h).
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 06 Aug 2016 13:16:30 Titlul subiectului: |
186073 |
|
Întrebare: De ce tramvaiul 7 nu trece mai întâi pe la Gară, și apoi spre Canta. Nu ar fi logic așa, ținând cont că este tramvaiul cu care studenții din TV ajung la Gară?
|
|
Sus |
|
|
florin5555
Data înscrierii: 31/Aug/2015 Ultima vizita: 18/Mai/2020 Mesaje: 93 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 06 Aug 2016 14:17:25 Titlul subiectului: |
186074 |
|
Asta zic si eu. Studentii din Tudor nu vin la Billa sa-si faca cumparaturi.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 01 Sep 2016 19:04:49 Titlul subiectului: |
186303 |
|
Primaria a anuntat ca de la inceputul anului scolar, traseele 18 si 20 se unesc. Vor fi introduse autobuze cu o frecventa de 10 minute.
|
|
Sus |
|
|
cristian
Data înscrierii: 11/Iul/2009 Ultima vizita: 22/Feb/2021 Mesaje: 180 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 07 Sep 2016 10:17:43 Titlul subiectului: |
186390 |
|
Pe aici am mai discutat despre traseul 20, si la un moment dat Radu spunea ca se doreste inlocuirea microbuzelor. Ai putea sa ne spui daca unirea celor 2 trasee si introducerea autobuzelor a fost ideea initiala, sau s-a ajuns aici ulterior?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 07 Sep 2016 10:36:01 Titlul subiectului: |
186392 |
|
Bun, intentia ca traseul 20 sa fie operat cu autobuze e veche (anterioara discutiilor noastre de pe forum), si initial s-a limitat doar la inlocuirea dubelor de pe traseul cunoscut cu autobuze (practic, revenirea in mare parte la situatia din anii '90, cand traseul 20, Metro - Tg. Cucu, era facut cu autobuze Saviem si Ikarus 260). De cand am anuntat, in urma cu multe luni, ca sunt discutii pentru modificarea si infiintarea de trasee, 20 era avut in vedere si el, si majoritatea discutiilor in privinta lui s-au purtat in ideea de unire cu 18 (traseul 18 urma sa fie preluat inainte de iunie de la Unistil, cum s-a intamplat si cu fostul 6b - actualul 36), dar in diverse variante. Au fost discutii, s-au facut diverse masuratori, etc., in final fiind stabilit ca noul traseu 20, operat cu autobuze, va avea parcursul Tatarasi Sud - Ateneu - str. Tatarasi - bd. T. Vladimirescu - Pd. de Fier - Tg. Cucu - Piata Independentei - Pacurari - Metro, respectiv Metro - Pacurari - Piata Independentei - Tg. Cucu - Pd. de Fier - bd. T. Vladimirescu - str. Vasile Lupu - Tatarasi Sud. In principiu asa va ramane, dar deocamdata luati ce am spus doar cu titlu orientativ pana va fi publicat anuntul oficial.
|
|
Sus |
|
|
crissbc
Data înscrierii: 13/Iun/2014 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 33 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 11 Sep 2016 08:39:20 Titlul subiectului: |
186423 |
|
La ratp cred ca cel care face planificarile este foarte sadic si ii place sa isi bata joc de cei care folosesc 27. Daca toata vara au fost 4 ture si masinile au fost full spre oras de la biserica inaltarea domnului ei bine dupa ce incepe scoala raman tot 4 ture. Minunat. Oare cei care folosesc ruta 27 nu pot calatori si ei in conditii normale?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 11 Sep 2016 09:01:24 Titlul subiectului: |
186424 |
|
Traseul 27 va avea 4 ture (20 de minute interval de urmarire), dar omiti sa spui ca va avea si 2 ranforsari, asta insemnand acoperire cu 6 unitati in cea mai mare parte a zilei, de luni pana vineri (cca. 13-14 minute interval de urmarire). Traseul asta are incarcare mare la orele de varf in cursul saptamanii normale de lucru, in rest are putini calatori. Daca se va constata ca exista cerere care sa justifice suplimentarea, se va face si asta.
|
|
Sus |
|
|
crissbc
Data înscrierii: 13/Iun/2014 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 33 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 11 Sep 2016 09:32:21 Titlul subiectului: |
186425 |
|
Nu omit nimic, ramforsarile alea n-au existat niciodata, decat pe hartie. Folosesc ruta 27 de ceva ani si niciodata n-am vazut masini la mai putin de 20 min. O sa revin cu poze luni... ca sa nu trebuiasca mult timp sa constatati.
Dimineata la 7.35 este o masina apoi la 7.55. La amiaza la Camine cug 15.50 sau mai devreme o masina, urmatoarea la 16.10 sau mai tarziu. niciodata mai putin de 20 min. Pe hartie totul e perfect. In teren... doamne ajuta
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 11 Sep 2016 09:34:19 Titlul subiectului: |
186426 |
|
Eu iti pot spune ca prin Dispecer, la ora 8 dimineata, ora de varf ai 15 minute maxim intre masini.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 11 Sep 2016 09:46:48 Titlul subiectului: |
186427 |
|
crissbc a scris: | Nu omit nimic, ramforsarile alea n-au existat niciodata, decat pe hartie. Folosesc ruta 27 de ceva ani si niciodata n-am vazut masini la mai putin de 20 min. O sa revin cu poze luni... ca sa nu trebuiasca mult timp sa constatati.
Dimineata la 7.35 este o masina apoi la 7.55. La amiaza la Camine cug 15.50 sau mai devreme o masina, urmatoarea la 16.10 sau mai tarziu. niciodata mai putin de 20 min. Pe hartie totul e perfect. In teren... doamne ajuta |
Asta vara a fost lipsa acuta de personal si este in continuare (pe de o parte pensionari, pe de alta parte lumea pleaca din tara la un trai mai bun si nu poti opri pe nimeni sa faca asta, iar inlocuirea tuturor acestor oameni este extrem de dificila in prezent). De maine, insa, se desfiinteaza aproape toate traseele deservite de microbuze (14, 14b, 14c si 18), ramanand doar 2 dube pe 48 si 49, pe noul traseu 20 intra autobuze, iar soferii de pe microbuze trec pe autobuze. In aceasta perioada parcul de autobuze este in plin proces de schimbare, deci vor fi pe trasee masini pe care te poti baza ca pot circula o zi intreaga. In concluzie, exista premisele ca hartia si realitatea sa spuna acelasi lucru.
Ti-am mai explicat, cand doreai ca 19-le sa fie dus la Tehnopolis, ca daca vrei sa faci o demonstratie, o faci temeinic, nu scotand ceva din context. Cu o poza cu un autobuz pusa pe forum, cata vreme lipseste intregul din care ai extras crampeiul respectiv, nu demonstrezi nimic. Oricum, problemele tale cu RATP nu ti le rezolvi pe acest forum. Ai prezentat o stare de fapt, ai primit niste explicatii (evident, neoficiale) pentru care se intampla unele lucruri, le accepti sau nu, dar mai departe te adresezi direct celor care te pot ajuta, nu pe forumul Tramclub, caci aici nu te poate ajuta nimeni.
M-am uitat acum pe planificarea care este valabila de la preluarea traseelor Unistil pana astazi inclusiv si vad ca traseul 27 are 5 ture si 0 ranforsari de luni pana vineri si 4 ture sambata si duminica. E posibil ca, din toate cauzele posibile, sa fi lipsit in aceasta perioada unitati, nu va nega nimeni asta, dar ti-am explicat mai sus contextul. Discutia ai pornit-o, insa, de la planificarea valabila de maine, cand se schimba multe aspecte, si la asta ti-am raspuns. In final, ai amestecat ce era pana astazi inclusiv cu ce va fi de maine.
Atentie: RANFORSARI!
|
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 11 Sep 2016 10:17:45 Titlul subiectului: |
186428 |
|
Logic daca pe timpul vacantei traseul 27 a mers la un interval de 20 de minute,de maine va ajunge mai tarziu din cauza traficului.
Cred ca vor fi multe sesizari pe seama traseelor de autobuz.
Referitor la traseul 20,varianta cea mai buna pt acest traseu este sa mearga dus-intors pe aceiasi ruta.Parerea mea este ca strada Ornescu sa fie deschisa in dublu sens,astfel Tatarasul va fi legat direct de str.Elena Doamna.
Nu vad sensul traseul 43c.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 11 Sep 2016 10:23:16 Titlul subiectului: |
186430 |
|
cipricherr a scris: | Logic daca pe timpul vacantei traseul 27 a mers la un interval de 20 de minute,de maine va ajunge mai tarziu din cauza traficului.
Cred ca vor fi multe sesizari pe seama traseelor de autobuz. |
Astea-s legende urbane sau amintiri din vremuri apuse. Acum plimbatul cu masina prin oras e cum era pe vremuri plimbatul pe jos (din pacate), deci e suficient de plin orasul si in timpul vacantelor. Exista la fiecare inceput de scoala o perioada de cateva zile de brambureala in trafic fata de perioada vacantei, dar pana la urma lucrurile revin la ceva apropiat de ce e anterior. Exista doar mici perioade din zi cand traficul e mai dificil in timpul scolii, dar chiar si atunci sunt zile mai rele si zile mai bune.
cipricherr a scris: | Nu vad sensul traseul 43c. |
1. 20 nu va mai trece pe la ERA.
2. Ti-am mai zis ca 30b si 43c functioneaza in baza unui contract cu complexul comercial.
3. ...
|
|
Sus |
|
|
crissbc
Data înscrierii: 13/Iun/2014 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 33 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 11 Sep 2016 13:34:12 Titlul subiectului: |
186432 |
|
Radu Czech/Cristina Albu a scris: |
In concluzie, exista premisele ca hartia si realitatea sa spuna acelasi lucru.
|
Vom vedea...
Radu Czech/Cristina Albu a scris: |
Ti-am mai explicat, cand doreai ca 19-le sa fie dus la Tehnopolis, ca daca vrei sa faci o demonstratie, o faci temeinic, nu scotand ceva din context. |
nu prea stiu ce am scos din context. Era doar o idee, nu dadusem in cap nimanui. Spunandu-mi ca nu asa se rezolva problema ci altfel intr-o suta de ani... iarasi nu ajuta pe nimeni... nici RATP-ul si nici calatorii...
Eu tot consider ca e o idee buna cu 19 pana la tehnopolis... la fel cum cred ca e proasta cu 27 si 44 pana la ciurea. E suficient un 41 la 10min maxim. Dar e posibil sa ma insel, nu am toate datele.
Radu Czech/Cristina Albu a scris: |
Atentie: RANFORSARI! |
Corect, am gresit!
PS: Forumul este despre idei, despre discutii... despre posibile solutii... despre problemele existente... nu am o problema cu RATP-ul in sine... problema mea e ca nu avem un transport in comun civilizat, unde sa nu stam vara 30min la 40 de grade si iarna 30 min la -20. Daca tie lucrul asta nu ti se pare ceva normal... atunci ne meritam soarta (noi ca romani)
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 11 Sep 2016 15:02:26 Titlul subiectului: |
186433 |
|
La tine nu e vorba de discutii, ci despre a tine mortis sa ti se faca pe plac, desi, cum singur zici pana la urma, "nu ai toate datele" (nu doar ca nu ai toate datele, dar chiar si pe cele pe care le ai le distorsionezi). Nu conteaza logica, nu conteaza normalitatea, conteaza doar ca asa crezi si vrei tu.
crissbc a scris: | La ratp cred ca cel care face planificarile este foarte sadic si ii place sa isi bata joc de cei care folosesc 27. Daca toata vara au fost 4 ture si masinile au fost full spre oras de la biserica inaltarea domnului ei bine dupa ce incepe scoala raman tot 4 ture. Minunat. Oare cei care folosesc ruta 27 nu pot calatori si ei in conditii normale? |
Daca tu desprinzi ceva din textul asta... Cine si ce sa-ti raspunda pe forum celor scrise de tine?! Ca oamenii de pe 27 merita conditii normale?! Evident ca merita! Ca trebuie nu 4 ture, ci 40?! Eu zic ca merita si 100 de ture. Da cineva mai mult?! Ca cine e cu graficele la RATP e sadic si-si bate joc?! Desigur ca e sadic si isi bate joc, cine va spune altceva?!...
O rugaminte am, totusi, la tine: da o atentie mai mare limbii romane cand scrii pe forum! Nu te supara pe mine ca-ti cer asta!...
|
|
Sus |
|
|
crissbc
Data înscrierii: 13/Iun/2014 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 33 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 11 Sep 2016 15:39:29 Titlul subiectului: |
186434 |
|
Hai ca sa lamuresc o chestie pe care eu o inteleg in forum, in discutii.
Nu tine nimeni mortis nimic dar daca tot e forum si discutam poate meritam si niste raspunsuri coerente. Crezi ca nu stim toti ca ca nu putem avea un transport in comun perfect fara sa avem toti banii necesari? Crezi ca nu stim toti ca ar trebui schimbat din temelii transportul in comun ca sa avem ceva civilizat? Ceea ce tu nu poti intelege e ca pana sa schimbi ceva din temelii s-ar putea face ceva schimbari in bine pe infrastructura actuala cu foarte putine investitii. Sa schimbi zone de transbordare, sa schimbi sistemul de ticheting si multe altele care ar trebui facute in Iasi dureaza multi ani, zeci de ani. Din punctul tau de vedere nu ar trebui facute corectii ci doar schimbat din temelii. Cu alte cuvinte sa circulam ca animalele inca 10-20 de ani pana cand s-ar putea face aceste schimbari semnificative.
Rolul unui forum de transport in comun ar trebui sa fie un pic altul. Daca ti-ar fi pasat macar un pic de ieseni poate te-ai fi dus la unul din sefii cu factor de decizie in RATP si ai fi cerut saptamanal o sedinta cu el in care sa ii explici ca esti un membru activ pe un forum de transport in comun, loc unde poti afla o parte din problemele iesenilor, unde ai putea sa aduci anumite lamuriri, unde ai putea sa gasesti solutii la anumite probleme, unde ai putea gasi idei (poate bune). Sunt suficienti forumisti care pot aduce idei bune si sunt convins de asta. Ideea de forum e sa discuti nu sa iti impui o idee si sa ii faci tampiti (poate si indirect) pe cei care incearca sa isi spuna o parere.
Eu cred ca discutiile constructive pot avea o mai mare valoare adaugata decat numere de parc la autobuze, fonturi la tablite, reclame sau alte subiecte mai putin interesante.
PS: Crezi ca este cineva de pe acest forum care are toate datele la vreo problema? Daca ai mai multe date atunci de ce nu ni le poti furniza? Sunt atat de secrete? Doar asa putem intelege mai bine anumite probleme. Doar asa ne putem gandi la anumite solutii. Doar asa putem intelege cum fuctioneaza in Iasi trasnsportul in comun si mai ales de ce functioneaza asa. Nu vad nici un topic cu idei de imbunatatire a transportului in comun. Oare de ce?
PS2: Pe Poitiers este o firma cu peste 1000 de angajati. Parcarea este plina zi de zi, parcare cu peste 400 de locuri. Ai avea curaj sa vii sa ii convingi pe acei oameni sa foloseasca transportul in comun? Sunt oameni cu ceva mai multa minte decat media din Iasi. Is convins ca nu ai avea atata curaj pentru ca stii ca transportul in comun in Iasi este o mizerie. Nu e nimeni dispus sa ajunga ud la munca apoi sa stea 9 ore printre alte cateva zeci de colegi.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 11 Sep 2016 15:48:01 Titlul subiectului: |
186435 |
|
Dragule, te invit sa te sacrifici pentru ieseni, sa vii sa te angajezi la RATP si sa faci revolutia aia nefacuta de mine, de incapabil ce sunt... Vino, nene, uite, eu voi fi in ziua angajarii tale la poarta si iti voi strange prieteneste mana. Iar cand iti vei fi indeplinit toate punctele alea enumerate de tine, imi voi scoate umil palaria in fata ta si imi voi scrie demisia. E o abordare corecta ce-ti propun?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 11 Sep 2016 15:51:25 Titlul subiectului: |
186436 |
|
Ma pregateam sa sterg mesajul meu de mai sus si sa dezvolt altfel ce scrisesem initial, dar, pentru ca ai scris aberatia kilometrica ce a urmat, care necesita exact raspunsul pe care ti l-am dat, voi posta totusi mesajul modificat acum. Asadar...
crissbc a scris: | Radu Czech/Cristina Albu a scris: |
In concluzie, exista premisele ca hartia si realitatea sa spuna acelasi lucru.
|
Vom vedea... |
Ce anume vom vedea?! Eu nu ti-am spus sa ai sau sa nu ai asteptari, ci ca exista premisele pentru a se intampla ceva intr-un anume fel, nu ca se va intampla sau nu se va intampla asa...
crissbc a scris: | Spunandu-mi ca nu asa se rezolva problema ci altfel intr-o suta de ani... iarasi nu ajuta pe nimeni... nici RATP-ul si nici calatorii... |
Foaie verde loboda,/ Curge apa-n lift... Lucrurile le fac oamenii. Situatia din fiecare moment a unui grup de oameni este imaginea in oglinda a acelor oameni. Transportul public, fiind un serviciu public, este si el, ca atare, o oglinda a orasului, a oamenilor sai. Daca oamenilor le place, il mentin cum e, daca nu, fac ce trebuie sa faca si-l schimba. In mai bine, daca li se pare ca e rau, sau in mai rau, daca li se pare ca e ametitor de bun. Evident, nu direct, ci prin reprezentantii LOR, care nu-s dati de la Cer, ci de insasi comunitatea.
crissbc a scris: | Eu tot consider ca e o idee buna cu 19 pana la tehnopolis... la fel cum cred ca e proasta cu 27 si 44 pana la ciurea. E suficient un 41 la 10min maxim. Dar e posibil sa ma insel, nu am toate datele. |
Cu 19 pana la Tehnopolis ti-am spus cum e, n-o luam de la capat cu aceasta obsesie a ta. Cu 27 si 44 sunt de acord ca n-ar trebui sa ajunga la Ciurea. Si nici 41 mai departe de Podu Ros venind dinspre Ciurea. Si cu multe altele pot fi de acord, daca respecta principiile stabilite de teoria si practica din domeniu.
crissbc a scris: | PS: Forumul este despre idei, despre discutii... despre posibile solutii... despre problemele existente... nu am o problema cu RATP-ul in sine... |
La tine nu e vorba de discutii, ci despre a tine mortis sa ti se faca pe plac, desi, cum singur zici pana la urma, "nu ai toate datele" (nu doar ca nu ai toate datele, dar chiar si pe cele pe care le ai le distorsionezi). Nu conteaza logica, nu conteaza normalitatea, conteaza doar ca asa crezi si vrei tu.
crissbc a scris: | La ratp cred ca cel care face planificarile este foarte sadic si ii place sa isi bata joc de cei care folosesc 27. Daca toata vara au fost 4 ture si masinile au fost full spre oras de la biserica inaltarea domnului ei bine dupa ce incepe scoala raman tot 4 ture. Minunat. Oare cei care folosesc ruta 27 nu pot calatori si ei in conditii normale? |
Daca tu desprinzi ceva din textul asta... Cine si ce sa-ti raspunda pe forum celor scrise de tine?! Ca oamenii de pe 27 merita conditii normale?! Evident ca merita! Ca trebuie nu 4 ture, ci 40?! Eu zic ca merita si 100 de ture. Da cineva mai mult?! Ca cine e cu graficele la RATP e sadic si-si bate joc?! Desigur ca e sadic si isi bate joc, cine va spune altceva?!...
crissbc a scris: | problema mea e ca nu avem un transport in comun civilizat, unde sa nu stam vara 30min la 40 de grade si iarna 30 min la -20. Daca tie lucrul asta nu ti se pare ceva normal... atunci ne meritam soarta (noi ca romani) |
Ai la indemana instrumentele democratiei pentru a arata ca un fapt este gresit in comunitatea din care faci parte. Inclusiv pe cel de a te asocia cu altii care simt ce simti si tu si a cere. Dar si obligatia de a asculta pareri avizate si de a intelege acolo unde exagerati. Si eu vreau transport public civilizat, dar eu il vreau si eficient (nu ma refer la a-l face profitabil, caci asta e o tampenie, ci de a face ceea ce trebuie pentru un echilibru intre caracterul social al prestatiei si atentia de a nu toca bani fara discernamant).
O rugaminte am, totusi, la tine: da o atentie mai mare limbii romane cand scrii pe forum! Nu te supara pe mine ca-ti cer asta!...
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|