Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Euro Bus Diamond
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Ian/2021
Mesaje: 8087
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 15 Sep 2016 13:24:20    Titlul subiectului: 186527

Ceva nou si la informarea pasagerilor.


IMG_1256.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.43 kb
 Vizualizat:  de 10019 ori

IMG_1256.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Criss



Data înscrierii: 02/Iul/2016
Ultima vizita: 21/Ian/2021
Mesaje: 6
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 16 Sep 2016 14:45:19    Titlul subiectului: 186532

Astăzi am văzut în trafic autobuzul cu numărul de parc 60 ce avea un mod de afișare a traseului foarte interesant si care mi-ar place sa il vad si la alte autobuze. Pe prima linie se afisau în mod dinamic stațiile intermediare iar pe a doua linie în mod static capătul de linie. Foarte frumos si in același timp foarte util.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Ian/2021
Mesaje: 8087
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 16 Sep 2016 15:03:06    Titlul subiectului: 186533

Pe ce traseu era masina si ce afisa (dar te rog sa spui exact)?
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
KTLYN



Data înscrierii: 25/Ian/2013
Ultima vizita: 27/Dec/2020
Mesaje: 65
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 16 Sep 2016 15:41:17    Titlul subiectului: 186535

Același lucru si pe masina 58 , traseul 42.
De asemenea funcționează si sistemul de informare a calatorilor din interior, afisare statii si informare verbala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Ian/2021
Mesaje: 8087
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 16 Sep 2016 15:52:43    Titlul subiectului: 186536

La traseele 42 si 47 exista niste probleme cu lungimea textelor de afisat si, deocamdata, s-a mers pe varianta ca pe randurile pe care textele de afisat nu incap, acestea sa se deruleze. Pe ambele randuri se afiseaza parcursul de pe sensul curent. Daca pe un rand incape textul, sta, daca nu, se deruleaza. Cum am mai spus, deocamdata se fac probe pentru a ajunge la varianta optima de afisare interioara si exterioara. E posibil sa apara si mici erori in perioada asta, dar sunt avute in vedere si se corecteaza.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
KTLYN



Data înscrierii: 25/Ian/2013
Ultima vizita: 27/Dec/2020
Mesaje: 65
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 16 Sep 2016 16:00:39    Titlul subiectului: 186537

Actualizare sistem informare calatori: Unele mici întârzieri in afișarea statiei când autobuzul este deja oprit in statie, plus momente in care incheata si nu mai afiseaza nimic pana când nu ajunge in apropierea următoarei statii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Ian/2021
Mesaje: 8087
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 16 Sep 2016 16:27:11    Titlul subiectului: 186539

Sunt aspecte sesizate in timpul probelor si semnalate firmei pentru remediere.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Ian/2021
Mesaje: 8087
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 16 Sep 2016 17:03:01    Titlul subiectului: 186540

Ceea ce am explicat mai sus, exemplificat:

https://www.youtube.com/watch?v=5mTCLgouKRs

https://www.youtube.com/watch?v=d8JULJBx8QU

Nu vor ramane asa.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Criss



Data înscrierii: 02/Iul/2016
Ultima vizita: 21/Ian/2021
Mesaje: 6
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 16 Sep 2016 20:04:00    Titlul subiectului: 186541

Nu mai rețin pe ce traseu era autobuzul respectiv dar l-am întâlnit pe Independentei în zona semaforului de la spitalul Sf.Spiridon si se îndrepta spre Tg.Cucu. Posibil să fi fost pe 42, dar nu sunt sigur.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Ian/2021
Mesaje: 8087
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 09 Ian 2017 17:05:01    Titlul subiectului: 187779

Autobuz Diamond ex 55 cu noile insemne CTP si noul numar de parc, 1055:


IMG_4300.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.79 kb
 Vizualizat:  de 9001 ori

IMG_4300.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 19/Ian/2021
Mesaje: 543
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Ian 2017 20:26:16    Titlul subiectului: 187783

Cum merg autobuzele românești? Sunt confortabile, rezistente, sigure? Publicul călător ce părere are?
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Silviu T-S



Data înscrierii: 03/Noi/2007
Ultima vizita: 29/Dec/2020
Mesaje: 914
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 08 Apr 2020 09:59:42    Titlul subiectului: 206553

Vă invit să urmăriți un material video dedicat autobuzelor Eurobus Diamond, realizat în anii 2018-2019:

https://www.youtube.com/watch?v=sD5fpNP_yas



Autobuzele Eurobus Diamond ale CTP Iasi.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  330.45 kb
 Vizualizat:  de 3154 ori

Autobuzele Eurobus Diamond ale CTP Iasi.jpg



_________________
ASOCIAȚIA PASIONAȚILOR DE TRANSPORT PUBLIC TRAMCLUB IAȘI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
luk777



Data înscrierii: 01/Iun/2015
Ultima vizita: 21/Ian/2021
Mesaje: 80
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 09 Apr 2020 17:31:16    Titlul subiectului: 206574

Cam lasa de dorit intretinerea la aceste autobuze, poate e de vina calitatea
acestor autobuze, dar d.p.d.v estetic arata ca un autobuz de vreo 6 ani, in niciun caz de 3 ani, iar motorul este destul de zgomotos.

_________________
Mercedes Citaro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 21/Ian/2021
Mesaje: 830
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 10 Apr 2020 19:22:59    Titlul subiectului: 206589

Motoarele de la Mercedes diesel sunt mai zgomotoase. Combinat cu o antifonare româno-turcească acesta este rezultatul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Apr 2020 07:23:07    Titlul subiectului: 206612

Si motoarele Otokarelor bucurestene sunt destul de zgomotoase.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 20/Ian/2021
Mesaje: 243
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 13 Apr 2020 10:01:59    Titlul subiectului: 206614

Isuzu-urile au motoare Cummins, mult mai silentioase, fara inflexiuni metalice. Cu parere de rau o spun, dar ma bucur ca s-au luat Isuzu-uri de la turci si nu astea romanesti, pentru ca Isuzu-urile sunt net superioare din multe puncte de vedere.
Pornind de la interior, unde te simti ca intr-un Ikarus putin mai stilizat, ornamente interior nevopsite (vopsite in galben pe Isuzu), suspensii mai proaste, zgomot la interior mai pronuntat, design de om fara prea multa imaginatie (nici numele nu inspira prea multi neuroni), stopuri cu becuri (led pe Isuzu), Eurobusul are multe minusuri evidente. Pe deasupra costa si mai mult decat Isuzu.
In concluzie, daca e romanesc nu inseamna neaparat ca e si bun.

_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
luk777



Data înscrierii: 01/Iun/2015
Ultima vizita: 21/Ian/2021
Mesaje: 80
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 13 Apr 2020 10:34:29    Titlul subiectului: 206615

Otokarele au acelasi motor ca Isuzu, doar ca, la cele din urma, izolarea fonica a motorului este mai buna.
_________________
Mercedes Citaro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 21/Ian/2021
Mesaje: 272
Locație: Constanta

MesajTrimis: Lun 13 Apr 2020 12:35:53    Titlul subiectului: 206620

E clar pt toată lumea că nu se pot compara ISUZU-urile cu OTOKAR-ele , se cunoaște că primele sunt asamblate sub supravegherea inginerilor japonezi !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 20/Ian/2021
Mesaje: 243
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 29 Dec 2020 23:09:51    Titlul subiectului: 209388

Tocmai am circulat cu un minunat si superb autobuz romanesc, autohton, Eurobus Diamond. Nu stiu cum se face, dar se pare ca in ciuda faptului ca autobuzele astea folosesc componente de provenienta buna (motor Mercedes-Benz, cutie ZF, samd) se pare ca suma partilor nu este mereu aceeasi cu rezultatul.
Pe langa faptul ca zdrangane tot autobuzul cand sta la semafor, de parca n-ar avea tampoane motorul ala si ar fi prins direct cu suruburi (poate o fi asa), compresorul de aer cupleaza la 10 secunde dupa ce a terminat ultima tura de compresie, suspensiile sunt...inexitente (pe bune, se simte ca un MAZ), iar in curbe autobuzul are un ruliu mai ceva ca un vapor, zici ca se rastoarna cu totul, cutia de viteze smuceste destul de des si nu stie exact ce sa faca.
Asa bataie de joc pentru asa multi bani, sincer nu am vazut. Nu spun, este bine sa cumparam produse romanesti, sa sustinem economia locala. Insa totusi, ar trebui sa mai si vedem ce cumparam, ca firma asta de autobuze mai mult decat sa ia niste componente si sa le puna pe un schelet de metal, altceva nu stie, judecand dupa rezultat.
Pai Isuzu-urile zici ca sunt de lux in comparatie. Trepidatii de la motor la relanti, spre deloc, abia daca simti ceva. Compresorul, are compresor? Ruliul in viraje este cred ca mai bun decat la unele masini noi din prezent. Iar felul in care se impaca motorul cu cutia de viteze te face sa crezi ca se cunosc de o vesnicie. Rar, dar foarte rar simti ca e cutia indecisa.
Diferenta este de la cer la pamant intre ele.

_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 20/Ian/2021
Mesaje: 355
Locație: Buzau

MesajTrimis: Mie 30 Dec 2020 02:32:38    Titlul subiectului: 209391

Ce autobuz autohton românesc e ăla cu motor Mercedes și caroserie turcească sau chiar chinezească? eu chiar nu vă înțeleg, doar că-i făcut la noi înseamnă că-i românesc? nici măcar DeSimon sau Autodromo nu erau românești, așa cum a fost mințit poporul, caroseriile erau italiene iar motoarele nemțești, atât că erau botezate ”Rocar” (mai umbla o poză cu un Solaris cu ceva inscripții de ”Rocar” pe el, când ar fi fost vorba de o colaborare, și unii se mirau ce autobuz românesc... cu număr polonez). Până și DAF-urile bucureștene nu prea erau DAF-uri, aveau doar șasiul de DAF, în rest caroseriile erau fie spaniole, fie grecești, iar motoarele tot nemțești. DAC-urile au avut doar licența de MAN luată, în rest erau pur românești. Nici Daciile 1300 nu erau deloc autohtone, erau doar niște Renault 12 făcute la noi sub altă denumire, semnalizările nu mai erau Cibie, ci Elba, abia de la 1310 încoa au fost caroseriile noastre. EBD-urile au poate ceva componente mărunte fabricate la noi într-adevăr, nu le detest, chiar îmi plac mai mult decât tot ce circulă în Buzău, dar să fim realiști totuși cu ce am spus mai sus.
_________________
Mi-e dor de vremurile de altădată!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community