Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Ian/2021 Mesaje: 8087 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 15 Sep 2016 13:24:20 Titlul subiectului: |
186527 |
|
Ceva nou si la informarea pasagerilor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
39.43 kb |
Vizualizat: |
de 10019 ori |

|
_________________ Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi |
|
Sus |
|
 |
Criss
Data înscrierii: 02/Iul/2016 Ultima vizita: 21/Ian/2021 Mesaje: 6 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 16 Sep 2016 14:45:19 Titlul subiectului: |
186532 |
|
Astăzi am văzut în trafic autobuzul cu numărul de parc 60 ce avea un mod de afișare a traseului foarte interesant si care mi-ar place sa il vad si la alte autobuze. Pe prima linie se afisau în mod dinamic stațiile intermediare iar pe a doua linie în mod static capătul de linie. Foarte frumos si in același timp foarte util.
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Ian/2021 Mesaje: 8087 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 16 Sep 2016 15:03:06 Titlul subiectului: |
186533 |
|
Pe ce traseu era masina si ce afisa (dar te rog sa spui exact)?
_________________ Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi |
|
Sus |
|
 |
KTLYN
Data înscrierii: 25/Ian/2013 Ultima vizita: 27/Dec/2020 Mesaje: 65 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 16 Sep 2016 15:41:17 Titlul subiectului: |
186535 |
|
Același lucru si pe masina 58 , traseul 42.
De asemenea funcționează si sistemul de informare a calatorilor din interior, afisare statii si informare verbala.
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Ian/2021 Mesaje: 8087 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 16 Sep 2016 15:52:43 Titlul subiectului: |
186536 |
|
La traseele 42 si 47 exista niste probleme cu lungimea textelor de afisat si, deocamdata, s-a mers pe varianta ca pe randurile pe care textele de afisat nu incap, acestea sa se deruleze. Pe ambele randuri se afiseaza parcursul de pe sensul curent. Daca pe un rand incape textul, sta, daca nu, se deruleaza. Cum am mai spus, deocamdata se fac probe pentru a ajunge la varianta optima de afisare interioara si exterioara. E posibil sa apara si mici erori in perioada asta, dar sunt avute in vedere si se corecteaza.
_________________ Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi |
|
Sus |
|
 |
KTLYN
Data înscrierii: 25/Ian/2013 Ultima vizita: 27/Dec/2020 Mesaje: 65 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 16 Sep 2016 16:00:39 Titlul subiectului: |
186537 |
|
Actualizare sistem informare calatori: Unele mici întârzieri in afișarea statiei când autobuzul este deja oprit in statie, plus momente in care incheata si nu mai afiseaza nimic pana când nu ajunge in apropierea următoarei statii.
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Ian/2021 Mesaje: 8087 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 16 Sep 2016 16:27:11 Titlul subiectului: |
186539 |
|
Sunt aspecte sesizate in timpul probelor si semnalate firmei pentru remediere.
_________________ Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi |
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Ian/2021 Mesaje: 8087 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
 |
Criss
Data înscrierii: 02/Iul/2016 Ultima vizita: 21/Ian/2021 Mesaje: 6 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 16 Sep 2016 20:04:00 Titlul subiectului: |
186541 |
|
Nu mai rețin pe ce traseu era autobuzul respectiv dar l-am întâlnit pe Independentei în zona semaforului de la spitalul Sf.Spiridon si se îndrepta spre Tg.Cucu. Posibil să fi fost pe 42, dar nu sunt sigur.
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Ian/2021 Mesaje: 8087 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 09 Ian 2017 17:05:01 Titlul subiectului: |
187779 |
|
Autobuz Diamond ex 55 cu noile insemne CTP si noul numar de parc, 1055:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.79 kb |
Vizualizat: |
de 9001 ori |

|
_________________ Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi |
|
Sus |
|
 |
lenta1

Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 19/Ian/2021 Mesaje: 543 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Ian 2017 20:26:16 Titlul subiectului: |
187783 |
|
Cum merg autobuzele românești? Sunt confortabile, rezistente, sigure? Publicul călător ce părere are?
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ  |
|
Sus |
|
 |
Silviu T-S

Data înscrierii: 03/Noi/2007 Ultima vizita: 29/Dec/2020 Mesaje: 914 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 08 Apr 2020 09:59:42 Titlul subiectului: |
206553 |
|
Vă invit să urmăriți un material video dedicat autobuzelor Eurobus Diamond, realizat în anii 2018-2019:
https://www.youtube.com/watch?v=sD5fpNP_yas
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
330.45 kb |
Vizualizat: |
de 3154 ori |

|
_________________ ASOCIAȚIA PASIONAȚILOR DE TRANSPORT PUBLIC TRAMCLUB IAȘI |
|
Sus |
|
 |
luk777
Data înscrierii: 01/Iun/2015 Ultima vizita: 21/Ian/2021 Mesaje: 80 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 09 Apr 2020 17:31:16 Titlul subiectului: |
206574 |
|
Cam lasa de dorit intretinerea la aceste autobuze, poate e de vina calitatea
acestor autobuze, dar d.p.d.v estetic arata ca un autobuz de vreo 6 ani, in niciun caz de 3 ani, iar motorul este destul de zgomotos.
_________________ Mercedes Citaro |
|
Sus |
|
 |
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 21/Ian/2021 Mesaje: 830 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 10 Apr 2020 19:22:59 Titlul subiectului: |
206589 |
|
Motoarele de la Mercedes diesel sunt mai zgomotoase. Combinat cu o antifonare româno-turcească acesta este rezultatul.
|
|
Sus |
|
 |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 12/Iun/2020 Mesaje: 9192 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Apr 2020 07:23:07 Titlul subiectului: |
206612 |
|
Si motoarele Otokarelor bucurestene sunt destul de zgomotoase.
|
|
Sus |
|
 |
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 20/Ian/2021 Mesaje: 243 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 13 Apr 2020 10:01:59 Titlul subiectului: |
206614 |
|
Isuzu-urile au motoare Cummins, mult mai silentioase, fara inflexiuni metalice. Cu parere de rau o spun, dar ma bucur ca s-au luat Isuzu-uri de la turci si nu astea romanesti, pentru ca Isuzu-urile sunt net superioare din multe puncte de vedere.
Pornind de la interior, unde te simti ca intr-un Ikarus putin mai stilizat, ornamente interior nevopsite (vopsite in galben pe Isuzu), suspensii mai proaste, zgomot la interior mai pronuntat, design de om fara prea multa imaginatie (nici numele nu inspira prea multi neuroni), stopuri cu becuri (led pe Isuzu), Eurobusul are multe minusuri evidente. Pe deasupra costa si mai mult decat Isuzu.
In concluzie, daca e romanesc nu inseamna neaparat ca e si bun.
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
 |
luk777
Data înscrierii: 01/Iun/2015 Ultima vizita: 21/Ian/2021 Mesaje: 80 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 13 Apr 2020 10:34:29 Titlul subiectului: |
206615 |
|
Otokarele au acelasi motor ca Isuzu, doar ca, la cele din urma, izolarea fonica a motorului este mai buna.
_________________ Mercedes Citaro |
|
Sus |
|
 |
virgilius

Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 21/Ian/2021 Mesaje: 272 Locație: Constanta
|
Trimis: Lun 13 Apr 2020 12:35:53 Titlul subiectului: |
206620 |
|
E clar pt toată lumea că nu se pot compara ISUZU-urile cu OTOKAR-ele , se cunoaște că primele sunt asamblate sub supravegherea inginerilor japonezi !
|
|
Sus |
|
 |
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 20/Ian/2021 Mesaje: 243 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 29 Dec 2020 23:09:51 Titlul subiectului: |
209388 |
|
Tocmai am circulat cu un minunat si superb autobuz romanesc, autohton, Eurobus Diamond. Nu stiu cum se face, dar se pare ca in ciuda faptului ca autobuzele astea folosesc componente de provenienta buna (motor Mercedes-Benz, cutie ZF, samd) se pare ca suma partilor nu este mereu aceeasi cu rezultatul.
Pe langa faptul ca zdrangane tot autobuzul cand sta la semafor, de parca n-ar avea tampoane motorul ala si ar fi prins direct cu suruburi (poate o fi asa), compresorul de aer cupleaza la 10 secunde dupa ce a terminat ultima tura de compresie, suspensiile sunt...inexitente (pe bune, se simte ca un MAZ), iar in curbe autobuzul are un ruliu mai ceva ca un vapor, zici ca se rastoarna cu totul, cutia de viteze smuceste destul de des si nu stie exact ce sa faca.
Asa bataie de joc pentru asa multi bani, sincer nu am vazut. Nu spun, este bine sa cumparam produse romanesti, sa sustinem economia locala. Insa totusi, ar trebui sa mai si vedem ce cumparam, ca firma asta de autobuze mai mult decat sa ia niste componente si sa le puna pe un schelet de metal, altceva nu stie, judecand dupa rezultat.
Pai Isuzu-urile zici ca sunt de lux in comparatie. Trepidatii de la motor la relanti, spre deloc, abia daca simti ceva. Compresorul, are compresor? Ruliul in viraje este cred ca mai bun decat la unele masini noi din prezent. Iar felul in care se impaca motorul cu cutia de viteze te face sa crezi ca se cunosc de o vesnicie. Rar, dar foarte rar simti ca e cutia indecisa.
Diferenta este de la cer la pamant intre ele.
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
 |
ADK

Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 20/Ian/2021 Mesaje: 355 Locație: Buzau
|
Trimis: Mie 30 Dec 2020 02:32:38 Titlul subiectului: |
209391 |
|
Ce autobuz autohton românesc e ăla cu motor Mercedes și caroserie turcească sau chiar chinezească? eu chiar nu vă înțeleg, doar că-i făcut la noi înseamnă că-i românesc? nici măcar DeSimon sau Autodromo nu erau românești, așa cum a fost mințit poporul, caroseriile erau italiene iar motoarele nemțești, atât că erau botezate ”Rocar” (mai umbla o poză cu un Solaris cu ceva inscripții de ”Rocar” pe el, când ar fi fost vorba de o colaborare, și unii se mirau ce autobuz românesc... cu număr polonez). Până și DAF-urile bucureștene nu prea erau DAF-uri, aveau doar șasiul de DAF, în rest caroseriile erau fie spaniole, fie grecești, iar motoarele tot nemțești. DAC-urile au avut doar licența de MAN luată, în rest erau pur românești. Nici Daciile 1300 nu erau deloc autohtone, erau doar niște Renault 12 făcute la noi sub altă denumire, semnalizările nu mai erau Cibie, ci Elba, abia de la 1310 încoa au fost caroseriile noastre. EBD-urile au poate ceva componente mărunte fabricate la noi într-adevăr, nu le detest, chiar îmi plac mai mult decât tot ce circulă în Buzău, dar să fim realiști totuși cu ce am spus mai sus.
_________________ Mi-e dor de vremurile de altădată! |
|
Sus |
|
 |
|