Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 14 Sep 2016 03:03:25 Titlul subiectului: |
186514 |
|
Se face tot posibilul pentru a fi utilizate afisajele. Mai dureaza, insa.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 14 Sep 2016 19:27:49 Titlul subiectului: |
186519 |
|
Acesta este unul dintre urmatoarele 4 autobuze care vor fi livrate, ex 02-67 al Verkehrsgesellschaft Kreis Unna (VKU) din Unna (Germania). Masina purta inca la sfarsitul saptamanii trecute reclama din imaginile atasate, dar la Iasi va veni aratand cu totul altfel.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.91 kb |
Vizualizat: |
de 20943 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.15 kb |
Vizualizat: |
de 20943 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.98 kb |
Vizualizat: |
de 20943 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 19 Sep 2016 09:10:44 Titlul subiectului: |
186548 |
|
De astazi autobuzul 65 are incarcate, de proba, traseele din Iasi cu ajutorul Opendev. Azi va iesi pe traseul 43.
|
|
Sus |
|
|
Ungureanu Teodor
Data înscrierii: 02/Mai/2016 Ultima vizita: 02/Feb/2017 Mesaje: 19 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 24 Sep 2016 13:26:59 Titlul subiectului: |
186575 |
|
Cand vor ajunge si celelate autobuze MAN de tipul NL 313 ?
_________________ Ungureanu |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 24 Sep 2016 13:43:27 Titlul subiectului: |
186576 |
|
In maxim 6 luni de la data adjudecarii licitatiei (am spus asta de la inceput). Daca, insa, vrei sa stii cand vin urmatoarele, atunci raspunsul e: astazi. Cele patru bucati despre care, de asemenea, am spus mai sus.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Sep 2016 17:22:40 Titlul subiectului: |
186595 |
|
tramfan a scris: | Raman cu numere de Sibiu? |
Nu. De astazi au numere de Iasi.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Sep 2016 19:17:54 Titlul subiectului: |
186597 |
|
Am vazut ca unul dintre autobuzele venite recent nu are afisaje electronice. Au fost demontate la Iasi, sau asa a venit?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Sep 2016 20:58:13 Titlul subiectului: |
186599 |
|
Masina albastra din primul lot (67) se pare ca a fost albastra de la inceput (e posibil sa fi fost vopsita doar partial la Best Omnibus, intrucat in schema initiala ar trebui sa aiba banda gri din fata si pe laterale) si a apartinut Postbus (Austria), care a dat-o tot in Vorarlberg, dar la Stadtbus Bregenz (care face parte din uniunea tarifara si de transport Verkehrsverbund Vorarlberg GmbH - VVV - la fel ca si Landbus Unterland).
"Traseul" celor 35 de autobuze pana la Iasi va fi greu de urmarit, de aceea va rog sa acceptati ca voi merge din aproape in aproape in incercarea de a-l descalci, in functie de franturile de informatii care mai apar intre timp in diverse moduri (uneori e posibil sa merg si pe piste gresite pana intr-un punct).
Sambata au venit la Iasi inca 4 autobuze:
- unul dintre ele, vopsit la fel ca 67, a fost fabricat in 2002 si are toate elementele care sa-l lege de Postbus si Stadtbus Bregenz (Austria). Numar de parc RATP: 71;
- cum am spus in urma cu cateva zile, unul provine din Unna, Germania (ex 02-67 al Verkehrsgesellschaft Kreis Unna - VKU). A fost fabricat in 2002. Numar de parc RATP: 72;
- o alta masina provine din Elvetia, de la PostAuto Schweiz AG (a operat in regiunea Graubünden, in zona orasului Chur). A fost fabricata in 2003. Numar de parc RATP: 69;
- al patrulea autobuz din aceasta transa provine din Germania, a fost fabricat in 2001 si anterior vanzarii a apartinut unui operator privat - Omnibusbetriebe Mesenhohl GmbH & Co. KG Essen - care presteaza pentru operatorii mari din zona Essen-Düsseldorf (a avut numarul de parc 075). La acest operator a ajuns in 2011 de la primul proprietar, Regionalverkehr Ruhr-Lippe GmbH (RLG), unde a purtat numarul de parc 01-37. Numar de parc RATP: 70.
Toate cele patru autobuze au fost vopsite partial de Best Omnibus inaintea trimiterii la Iasi.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Sep 2016 21:25:48 Titlul subiectului: |
186601 |
|
Cele patru autobuze sunt deja pe trasee.
69
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.71 kb |
Vizualizat: |
de 20205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.42 kb |
Vizualizat: |
de 20205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.1 kb |
Vizualizat: |
de 20205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.35 kb |
Vizualizat: |
de 20205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.16 kb |
Vizualizat: |
de 20205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.29 kb |
Vizualizat: |
de 20205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.71 kb |
Vizualizat: |
de 20205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.66 kb |
Vizualizat: |
de 20205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.13 kb |
Vizualizat: |
de 20205 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Sep 2016 21:36:29 Titlul subiectului: |
186602 |
|
70
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.38 kb |
Vizualizat: |
de 20201 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.67 kb |
Vizualizat: |
de 20201 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.34 kb |
Vizualizat: |
de 20201 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.45 kb |
Vizualizat: |
de 20201 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.05 kb |
Vizualizat: |
de 20201 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.14 kb |
Vizualizat: |
de 20201 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.15 kb |
Vizualizat: |
de 20201 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.73 kb |
Vizualizat: |
de 20201 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.79 kb |
Vizualizat: |
de 20201 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Sep 2016 21:44:33 Titlul subiectului: |
186603 |
|
Asa arata masina 70 la primul operator, RLG (foto: 6.11.2009, autogara Arnsberg Neheim, sursa foto: http://www.amgbo.eu):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
163.25 kb |
Vizualizat: |
de 20198 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Sep 2016 21:48:08 Titlul subiectului: |
186604 |
|
Si asa la al doilea operator, Omnibusbetriebe Mesenhohl (la Best Omnibus l-am gasit in aceasta schema, lipsind doar inscriptiile de pe el) - foto: 26.01.2013, aeroportul Düsseldorf:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.79 kb |
Vizualizat: |
de 20195 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.58 kb |
Vizualizat: |
de 20195 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Sep 2016 22:01:11 Titlul subiectului: |
186605 |
|
71 (diferenta fata de masinile galbene operate de Landbus Unterland e ca astea doua de la Stadtbus Bregenz au rampa automata, deci fotografiile de interior sunt valabile si pentru autobuzele din primul lot):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.4 kb |
Vizualizat: |
de 20191 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.85 kb |
Vizualizat: |
de 20191 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.11 kb |
Vizualizat: |
de 20191 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.12 kb |
Vizualizat: |
de 20191 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.1 kb |
Vizualizat: |
de 20191 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.21 kb |
Vizualizat: |
de 20191 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.27 kb |
Vizualizat: |
de 20191 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Sep 2016 22:07:11 Titlul subiectului: |
186606 |
|
72
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.61 kb |
Vizualizat: |
de 20187 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.63 kb |
Vizualizat: |
de 20187 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.16 kb |
Vizualizat: |
de 20187 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.6 kb |
Vizualizat: |
de 20187 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.08 kb |
Vizualizat: |
de 20187 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.03 kb |
Vizualizat: |
de 20187 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.16 kb |
Vizualizat: |
de 20187 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.91 kb |
Vizualizat: |
de 20187 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 27 Sep 2016 22:26:43 Titlul subiectului: |
186607 |
|
Aerul condiționat a fost testat, funcționează? De asemenea aceste autobuze au console de anunțare a stațiilor?
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Sep 2016 22:38:54 Titlul subiectului: |
186608 |
|
Aerul conditionat functioneaza. Pentru anunturi de statii (text si vocal) e nevoie de un computer de bord, de o unitate de stocare si redare multimedia si echipament GPS. In general, aceste echipamente sunt retinute de ultimul operator daca pot fi folosite in continuare pentru alte vehicule din parcul acestuia (chiar daca ar veni cu ele, ar fi necesara contactarea furnizorilor pentru a le putea folosi, cu costurile de rigoare). Deocamdata, pentru masinile MAN care vin si cu afisaje electronice, se face tot posibilul pentru a fi utilizate acestea pentru indicarea traseului. Pentru ceea ce intrebi trebuie cumparate echipamentele mentionate, dupa care se poate merge cu gestionarea datelor local sau integrarea in sistemele instalate pentru cele doua tipuri de autobuze noi cumparate recent.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 28 Sep 2016 07:48:08 Titlul subiectului: |
186609 |
|
Nu era mai simplu sa se treaca in caietul de sarcini ca aceste autobuze sa aiba obligatoriu afisaje electronice functionale? Nu de alta, dar e rusinos ca in 2016 sa mai ai hartie in geam...
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 28 Sep 2016 18:17:42 Titlul subiectului: |
186614 |
|
Nu-i chiar asa rusinos, ca sunt estetice, nu-s hartii scrise cu pixul si-s mai frumoase decat placile alea mari.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 06 Oct 2016 21:51:53 Titlul subiectului: |
186685 |
|
65, cu numar de inmatriculare de Iasi, cu afisajele functionale si pe traseul 19...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.04 kb |
Vizualizat: |
de 19688 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80 kb |
Vizualizat: |
de 19688 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.56 kb |
Vizualizat: |
de 19688 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 07 Oct 2016 08:41:45 Titlul subiectului: |
186686 |
|
Arata super bine autobuzele si sincer, daca vor fi intretinute, vor rezista mult si bine avand in vedere ca dupa 10 ani de exploatare se prezinta astfel. Apreciem si faptul ca traseele sunt afisate pe display
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 10 Oct 2016 13:21:43 Titlul subiectului: |
186711 |
|
Dupá 10 ani de exploatare... unde? Că asta face diferența!
|
|
Sus |
|
|
Horia Radulescu
Data înscrierii: 28/Iul/2006 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 83 Locație: Mulhouse (Franta)
|
Trimis: Mie 19 Oct 2016 00:03:38 Titlul subiectului: |
186842 |
|
Nu 10 ci 14 ani de exploatare in Vorarlberg.
Privind culorile liniilor exploatate de catre Postbus in Vorarlberg, confirm ca MAN-ul albastru a fost si in Austria tot la fel de albastru. Culorile retelei din Vorarlberg sunt:
Albastru - transport urban Bregenz
Rosu - transport urban Dornbirn
Verde - transport urban Bludenz
Galben crom - transport urban Feldkirch
Galben deschis (citron) - transport interurban in tot Land-ul, transport urban in comunele mai mici.
Toate au in comun partea inferioara si capota motorului in gri bazalt precum si alte elemente comune de Corporate Identity (de exemplu polita de caractere folosita la inscriptii si amplasarea acestora).
_________________ Toate cele bune,
H |
|
Sus |
|
|
managertransport
Data înscrierii: 29/Noi/2007 Ultima vizita: 30/Ian/2024 Mesaje: 276 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Mar 25 Oct 2016 13:22:12 Titlul subiectului: |
186901 |
|
Eu dupa cum am vazut afisajele deja is programate de firma OPENDEV oare de ce nu le folosesc!!
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 25 Oct 2016 15:04:55 Titlul subiectului: |
186902 |
|
Afisajele unora dintre masinile ex Postbus din lotul de 6 venite la inceput fusesera programate (au propria lor memorie) anterior atribuirii licitatiei de la Iasi si contineau anumite texte de afisat, dar care erau inutile pentru noi, pentru ca trebuiau rescrise memoriile cu traseele noastre. In plus, erau necesare si console pentru alegerea traseului de afisat (masinile nu aveau consolele de la Postbus nici cand au fost programate initial memoriile afisajelor la Best Omnibus, iar Opendev a folosit o consola luata de la alt autobuz pentru schimbarea textelor de afisat). Pentru ca Opendev cunostea deja protocoalele de comunicatie ale acestor afisaje si avea si softul necesar scrierii, a fost facuta de ei, demonstrativ, masina 65, punandu-i-se o consola facuta de RATP Iasi (la fel cum sunt la celelalte autobuze si la tramvaiele carora le-au fost activate afisajele, diferenta fiind ca in memoria consolei masinii 65 sunt scrise doar codurile pentru accesarea, din memoria afisajelor, a textelor de afisat). Voi, la Tg. Mures, probabil ca ati primit masinile ex Postbus cu tot cu console, de aceea Opendev nu avea de facut decat sa scrie memoriile afisajelor cu traseele voastre.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 25 Oct 2016 15:20:46 Titlul subiectului: |
186903 |
|
Sper, ca intr-o forma sau alta, sa se rezolve problema afisajelor electronice. E pacat ca un oras care se vrea civilizat, sa aiba hartii in geam. Mi-a venit o idee, mai ciudata:
In contextul in care se vor scoate din uz autobuzele Van Hool, s-ar mai putea lua si monta afisaje de acolo. Si cred (repet, cred) ca s-ar mai putea scoate si de pe MAZ-urile retrase.
Insa nu stiu daca sunt posibile propunerile mele. Nu sunt sigur, deci luati-le, va rog, ca atare.
|
|
Sus |
|
|
|