Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele ETA Râmnicu Vâlcea
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul VÂLCEA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Tudor



Data înscrierii: 21/Aug/2013
Ultima vizita: 02/Feb/2020
Mesaje: 38
Locație: Targoviste

MesajTrimis: Mie 12 Feb 2014 19:29:43    Titlul subiectului: 171091

Stie cineva daca Roman-ul 111 mai circula pe traseele ETA?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 25 Apr 2015 09:25:19    Titlul subiectului: 178783

Un MAN articulat pe linia 7 surprins in a 3-a zi de Paste ( 14 aprilie )


free image host
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cosmin4tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Noi/2023
Mesaje: 198
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 24 Feb 2016 18:19:31    Titlul subiectului: 183853

Stie cineva sau poate afla seria de fabricatie sau numarul VIN al autobuzului DAF SB250 caroserie Berkhof tip Jonckheer, cu numarul de inmatriculare VL 33BUS?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dacos



Data înscrierii: 12/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2016
Mesaje: 3
Locație: Ramnicu Valcea

MesajTrimis: Lun 29 Feb 2016 19:58:27    Titlul subiectului: 183911

29.02.2016....inca rezista. Smile


FB_IMG_1456768522417.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.35 kb
 Vizualizat:  de 26666 ori

FB_IMG_1456768522417.jpg



FB_IMG_1456768515656.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.2 kb
 Vizualizat:  de 26666 ori

FB_IMG_1456768515656.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cosmin4tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Noi/2023
Mesaje: 198
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 01 Mar 2016 10:01:41    Titlul subiectului: 183927

Dacos, crezi ca poti afla raspunsul la intrebarea mea de mai sus? Multumesc!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
iahim



Data înscrierii: 03/Mai/2016
Ultima vizita: 30/Sep/2022
Mesaje: 155
Locație: Craiova

MesajTrimis: Joi 09 Iun 2016 21:37:37    Titlul subiectului: 185591

In prezent in municipiul Ramnicu Valcea circula microbuze (Ford Transit, Iveco Daily si Karsan Jest), midibuze (Karsan Atak) si autobuze (DAC/Rocar UDM 112, Rocar de Simon, Irisbus Citelis, Irisbus Agora, DAF Berkhof SB250, MAN NL articulate si Golden Dragon). Autobuzul Roman 111 nu l-am mai vazut la traseu (de obicei traseele 3 Nord-Vladesti si 9 Hermes-Feteni)de mult timp, deci mai mult ca sigur ca a fost casat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Iun 2016 00:12:14    Titlul subiectului: 185593

Cate DAC-uri UDM 112 mai circula in prezent ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 10 Iun 2016 07:53:42    Titlul subiectului: 185595

iahim a scris:
Rocar de Simon
Shocked
Despre ce e vorba si de unde provin, caci evident sunt second-hand, nu?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iahim



Data înscrierii: 03/Mai/2016
Ultima vizita: 30/Sep/2022
Mesaje: 155
Locație: Craiova

MesajTrimis: Vin 10 Iun 2016 08:05:36    Titlul subiectului: 185596

Autobuze DAC/Rocar UDM 112 cred ca mai sunt in jur de 5. In Ramnicu Valcea circula doar un autobuz Rocar de Simon, donat gratuit in anul 2011 de catre SRI societatii SC ETA SA, deci da, este second-hand.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iahim



Data înscrierii: 03/Mai/2016
Ultima vizita: 30/Sep/2022
Mesaje: 155
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mar 23 Aug 2016 08:31:08    Titlul subiectului: 186209

Acesta este singurul autobuz Rocar de Simon (VL 32BUS) din Râmnicu Vâlcea. Ceea ce mi se pare bizar la el este că ușile din spate lipsesc complet. În fotografia de mai jos este pe traseul 166 Nord-Garaj.


IMG_20160722_063029.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  985.18 kb
 Vizualizat:  de 24843 ori

IMG_20160722_063029.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iahim



Data înscrierii: 03/Mai/2016
Ultima vizita: 30/Sep/2022
Mesaje: 155
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mie 28 Sep 2016 21:49:14    Titlul subiectului: 186616

La ultimele vizite nu am mai vazut niciun autobuz DAC/Rocar UDM 112 circuland prin oras. Cred ca au fost casate sau sunt in stare de conservare. Ultimul autobuz vazut de mine a fost in luna mai, dar ce-i drept circulau foarte rar. Romanul 111 a fost in cele din urma casat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Vin 30 Sep 2016 00:03:49    Titlul subiectului: 186628

Are trebui sa facem o lista cu toate Dac-urile care mai sunt.

Apropos de Rocar-ul de mai sus. Este cumva U411 prototip fost albastru cu dunga argintie? Nu stiam sa se fi facut altul.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
iahim



Data înscrierii: 03/Mai/2016
Ultima vizita: 30/Sep/2022
Mesaje: 155
Locație: Craiova

MesajTrimis: Vin 30 Sep 2016 19:33:31    Titlul subiectului: 186636

Nu prea cred. Acesta cand a sosit la Ramnicu Valcea era complet alb, avand doar acele dungi colorate. Insa se poate sa fi fost revopsit. Autobuzul inainte a apartinut SRI-ului. Daca prototipul de care spui a fost preluat de SRI, si n-a mai existat altul, atunci acesta este.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Sâm 01 Oct 2016 04:09:47    Titlul subiectului: 186639

Nu stiam ca era al SRI, dar acum imi aduc aminte ca avea numere ori MApN sau MAN.

Nu stiu daca l-au revopsit SRI-ul sau nu, dar ar avea noima, ca albastru era prea "cunoscut". Totusi e SRI-ul. De ce nu au avut un De Simon normal, vopsit normal ca sa nu fie atat de usor de remarcat?

E bine ca inca traieste masina. Si arata in stare buna.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
iahim



Data înscrierii: 03/Mai/2016
Ultima vizita: 30/Sep/2022
Mesaje: 155
Locație: Craiova

MesajTrimis: Sâm 01 Oct 2016 21:32:47    Titlul subiectului: 186644

Se prea poate sa fi avut numere de MApN pentru ca in subforumul dedicat acestui autobuz utilizatorul itb 139 a scris ca a vazut un U411 transportand serventi la o unitate de jandarmi. Poate ca este chiar acel prototip.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 02 Oct 2016 02:58:24    Titlul subiectului: 186645

M-am uitat in arhiva mea de poze si nu il am cu numere de MApN. Are numere normale de Bucuresti. (Nu le postez din motive de securitate) Daca era al SRI-ului nu ar fi avut numere de armata sau politie.

Cred ca fac confuzie cu T311-R care tot albastru era, si el era la MApN pana cand a fost vandut unui operator din CT. Stiu ca au fost mai multe T311 (unul alb cu verde parca si altul cred tot albastru)

Trebuie sa corectez. Nu este un U411 ci U410.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
iahim



Data înscrierii: 03/Mai/2016
Ultima vizita: 30/Sep/2022
Mesaje: 155
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mar 07 Feb 2017 08:18:18    Titlul subiectului: 188267

Stie cineva din ce oras si din ce tara au venit autobuzele DAF Berkhof SB250 si autobuzele articulate MAN NL cumparate in regim second-hand in 2011 respectiv 2012?


IMG_20160722_064439.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  808.22 kb
 Vizualizat:  de 21640 ori

IMG_20160722_064439.jpg



IMG_20160731_152137.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  736.93 kb
 Vizualizat:  de 21640 ori

IMG_20160731_152137.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mar 07 Feb 2017 09:18:37    Titlul subiectului: 188268

Autobuzele MAN e foarte probabil sa fie din Berna. Sunt similare autobuzelor MAN care circula in Medias care provin din Berna si au fost achizitionate de la Titan Trade Sibiu (Omnibus Center Sibiu).
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 07 Feb 2017 09:37:17    Titlul subiectului: 188270

După schemele de culoare pot spune că autobuzele MAN sunt ex-Berna iar Berkhof-urile sunt ex-Amsterdam.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tramfan-hfd



Data înscrierii: 31/Aug/2012
Ultima vizita: 26/Feb/2020
Mesaje: 8
Locație: Hoofddorp (Olanda)

MesajTrimis: Dum 19 Feb 2017 02:23:44    Titlul subiectului: 188412

Buna,

VL36BUS de autobuz este fosta GVB Amsterdam (Olanda).
Vă rugăm să puteți afla VIN-Numărul sau numărul vechi (interior pe filmfront), așa că am vă pot da numărul exact vechi din Olanda.

Salutări din Olanda, René van Lier (renevanlier5@gmail.com)

______________________________________________________________
Hello,

The bus VL36BUS is former GVB Amsterdam(Holland).
Please can you find out the VIN-Number or the old number(inside on the filmfront) so I can give you the exact old number in Holland.

Greetings from Holland, René van Lier (renevanlier5@gmail.com)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 19 Feb 2017 08:41:46    Titlul subiectului: 188413

Ma, nene, ma, astia au sutit sigla GVB?!... Incredibil!!!... Romania, nene...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
iahim



Data înscrierii: 03/Mai/2016
Ultima vizita: 30/Sep/2022
Mesaje: 155
Locație: Craiova

MesajTrimis: Sâm 18 Mar 2017 17:07:55    Titlul subiectului: 188977

Intrucat doresc sa fac lista autobuzelor SC ETA SA si nu am surse sigure vreau sa apelez la cunostintele voastre. Pe pagina oficiala a societatii scrie ca au un parc circulant de 11 microbuze si 38 autobuze. Iata deci cum am facut eu lista:
Microbuze:
- Karsan Jest (2);
- Iveco Daily (3);
- Ford Transit (6);
Autobuze:
- Rocar de Simon (1);
- Irisbus Agora (3);
- Irisbus Citelis (9);
- Golden Dragon (8 );
- Karsan Atak (2) - desi acestea sunt midibuze la ei sunt catalogate drept autobuze;
- MAN NL articulate (?) - eu banuiesc ca ar fi 8.
- DAF Berkhof SB250 (?) - eu banuiesc ca ar fi intre 5 si 8.
De asemenea societatea mai are un autocar Isuzu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 22 Mai 2017 11:49:07    Titlul subiectului: 190149

Se confirmă ipoteza potrivit căreia singurul autobuz Rocar de Simon, VL32BUS, din Râmnicu Vâlcea provine de la S.R.I.

Dacă auziți "voci" când călătoriți cu el, să nu vă mire... Laughing

http://ziaruldevalcea.ro/2011/03/16/societatea-eta-a-primit-gratis-un/

"Societatea ETA a primit gratis un autobuz Rocar de la SRI

Postat miercuri, 16 martie 2011

Societatea ETA a primit gratis un autobuz Rocar de la SRI

Consilierii municipali din Râmnicu Vâlcea au aprobat săptămâna trecută inventarierea în patrimoniul primăriei a autobuzului marca Rocar, an de fabricație 1998, transmis fără plată de către Serviciul Român de Informații, împreună cu mijloacele de natura obiectelor de inventar aferente acestuia. De asemenea, consilierii locali au aprobat transmiterea către societatea ETA SA a autobuzului primit de la SRI în vederea desfășurării serviciului de transport public local de călători, completându-se în mod corespunzător anexa cu bunurile transmise în concesiune către această societate, la contractul de concesiune.

Cei de la Primăria Râmnicului au ținut cont, în luarea acestei decizii de prevederile Hotărârilor de Guvern nr. 841/1995, privind procedurile de transmitere fără plata și de valorificare a bunurilor aparținînd instituțiilor publice și nr. 1397/2003, de aprobare a regulamentului privind organizarea și desfășurarea procedurilor pentru valorificarea bunurilor materiale scoase din funcțiune, precum și a celor scoase din rezervele proprii aflate în administrarea SRI. Astfel, prin procesul-verbal de predare-preluare nr. 2165/707 din 8.12.2010, înregistrat la Primăria municipiului Râmnicu Vâlcea sub nr. 34124/2010, SRI, prin Unitatea Militară 0418 București a transmis fără plată municipiului Râmnicu Vâlcea autobuzul marcă Rocar, tip U410 – 220 împreună cu mijloacele de natura obiectelor de inventar aferente acestuia.

Pe de altă parte, trebuie să spunem că Primăria nu a reușit să cumpere nici până la această dată cele 30 de autobuze cu suma totală de 800.000 de lei. Până la sfârșitul acestei luni, edilii așteaptă oferte din partea firmelor de profil. De data aceasta, pentru suma alocată se cer doar 9 autobuze. Astfel, luna aceasta se află la a patra licitație pentru achiziționarea unor vehicule care să înlocuiască vechile rable ce încă mai circulă pe rutele din oraș. Suma de care edilii dispun este de 800.000 de lei, bani alocați încă din vara anului trecut. Oficialii societății de transport în comun speră ca de data aceasta să poată achiziționa autobuzele dorite cu care să le schimbe pe cele din prezent. Șefii ETA își doresc autobuze cu motoare diesel în regim de poluare minim Euro 2, iar anul de fabricație să nu fie mai mic de 1999. În vară, atunci când Consiliul Local din Râmnicu Vâlcea a aprobat finanțarea se dorea cumpărarea a 30 de vehicule la second hand, însă nici o firmă nu a putut oferi un pachet atât de mare pentru suma de care ETA dispunea.

Oficialii din primărie spun că, în prezent flota ETA este alcătuită din 10 autobuze noi, cumpărate în 2005 dar care nu fac față cererii, motiv pentru care au fost păstrate în circulație alte 27 de vehicule Ikarus, UDM și UDA, cu grad mare de uzură și kilometraje ce uneori depășesc cifra de 1 milion. Pentru a decongestiona unele linii, primăria a introdus în 2005 nouă microbuze noi marca Iveco și Ford. (P.C.)"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iahim



Data înscrierii: 03/Mai/2016
Ultima vizita: 30/Sep/2022
Mesaje: 155
Locație: Craiova

MesajTrimis: Sâm 03 Feb 2018 13:09:47    Titlul subiectului: 193456

Asemenea microbuze a cumparat si societatea privata de transport Antares, doar ca acestea au podeaua ridicata pentru cursele judetene pe care le opereaza, Antaresul fiind o companie extinsa in acest judet.

Oricum initiativa este una buna, mai ales pentru un oras de marimea Ramnicului Valcea.

www.ramnicuvalceaweek.ro/?p=35884

„ Primăria Râmnicului a achiziționat 3 noi autobuze pe bază de gaz natural comprimat, pentru transportul public în comun
30 ianuarie 2018 admin Administratie

Operatorul de transport valcean ETA SA a achizitionat trei autobuze cu sistem de propulsie pe gaz natural comprimat (CNG). Vehiculele, de capacitate medie, au ajuns la Ramnicu-Valcea la sfarsitul lunii decembrie . Aceasta este prima achizitie de autobuze urbane CNG cu podea complet coborata din tara. Conducerea ETA SA estimeaza ca diferenta de pret de achizitie fata de vehiculele similare pe motorina sa se acopere rapid din economiile realizate in operare – tariful mai mic al carburantului si costul mai mic al reviziilor. Pe langa eficienta economica, nu trebuie omise beneficiile importante in ceea ce priveste reducerea poluarii
Operatorul de transport public ETA SA a cumparat din fonduri proprii trei autobuze Iveco de capacitate medie cu sistem de propulsie pe gaz natural comprimat, care au fost receptionate la sfarsitul lunii decembrie. Achizitia este in linie cu Planul de mobilitate urbana elaborat de Primaria Ramnicu-Valcea, care a decis sa investeasca in mijloace ecologice de transport, in vederea imbunatatirii calitatii aerului si a reducerii emisiilor gazelor cu efect de sera. In acest sens au fost intocmite si depuse deja sase proiecte cu finantare prin Programul Operational Regional (POR) axa 4, care vizeaza modernizarea flotei de transport urban (intr-o prima faza cu 20 de vehicule) a autobazei din oras, investitii in infrastructura si sisteme inteligente de management al traficului, inclusiv monitorizare flota si e-ticketing. „Suntem increzatori ca proiectele vor fi duse la bun sfarsit, mai ales ca municipiul Ramnicu-Valcea a primit o alocare de 27 de milioane de euro pe axa prioritara 4“, a precizat Andi Stefan Davidescu, director general ETA SA.
Propulsia pe gaz,ecologica si economica
Operatorul valcean a optat pentru propulsie pe gaz deoarece este prietenoasa cu mediu si, in plus, este o tehnologie matura comparativ cu variantele alternative disponibile la aceasta ora. Foarte important, gazul este mult mai ieftin decat motorina, astfel ca se asteapta reduceri importante ale costurilor de operare. „Diferenta platita in plus la pretul de achizitie comparativ cu un autobuz diesel este de 5.000 de euro, pe care o putem amortiza in aproximativ un an si jumatate, la un rulaj lunar de 5.000 km, doar din pretul mai mic al combustibilului. In plus, se realizeaza economii si la intretinere, pentru ca motorul pe gaz are la baza motorul pe benzina, care este mai usor si mai ieftin de intretinut decat unul diesel (-10%)“, a explicat directorul ETA, Davidescu Andi Stefan.
In configuratia autobuzelor s-a optat pentru o capacitate medie de transport – 33 de locuri, din care 16 pe scaune – si inclusiv la achizitiile viitoare se vor solicita tot masini mai mici, pentru a se optimiza gradul de incarcare si a se creste frecventa pe trasee fara costuri suplimentare de operare. Vehiculele au 8 m lungime si au fost special concepute pentru transportul persoanelor cu mobilitate redusa.
Podeaua este complet coborata, iar la usa din mijloc va fi amenajat un spatiu special pentru scaun rulant, plus rampa de acces. De altfel, configuratia a fost realizata de un carosier din Republica Ceha special pentru ETA, intrucat in oferta standard autobuzele Iveco sunt oferite cu podea ridicata. Nu vor lipsi panourile de informare pentru pasageri, in interiorul si in exteriorul vehiculelor. De altfel, sistemul de informare a fost prins intr-unul dintre proiectele propuse spre finantare si se doreste a fi implementat pe toate autobuzele companiei. In ceea ce priveste sistemele de siguranta s-a mers pe standardul oferit de Iveco, mai ales ca la transportul urban, unde viteza medie este foarte mica, nu prea apar accidente.”



ETA-300x156.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  12.6 kb
 Vizualizat:  de 17639 ori

ETA-300x156.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Craiova, Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 30 Mar 2018 17:26:50    Titlul subiectului: 194208

La Râmnicu Vâlcea nu am mai văzut circulând DAC-uri pe traseele urbane, ultima data ETA S.A mai avea unul singur ce a circulat pe 1 iunie 2017 ca autobuz pentru copii ce a avut traseu până la gradina zoologică din oraș. Nu am făcut încă poze, dar am observat autobuze Irisbus Agora și Citelis (de menționat faptul că nu mai au in funcțiune afișajul electronic, ci au o tăbliță pe parbriz cu traseul), autobuze Golden Dragon, autobuze DAF Berkhof SB250, MAN NG272 (fiind singurele articulate din municipiu), midibuze Karsan Jest și Atak, și nu în ultimul rând Iveco Stratos pe CNG. Ultimele circulă adesea pe liniile B (Nord-Buda) și 5, in timp ce Golden Dragon sunt adesea prezente pe liniile 4, 7, 8, 6.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul VÂLCEA Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community