Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mie 07 Sep 2016 00:26:01 Titlul subiectului: |
186386 |
|
Nu stie nimeni?
Merge greu. Parbrizul este extrem de complex din pct de vedere geametric. E clar ca este curbat parabolic dup care coltul de sus extern e tras spre spate cat geamul inca e cald.
Adauga faptul ca geamul coltar nu e la acelasi nivel sus sau jos si devine foarte greu pentru aproximarea formei.
E a treilea parbriz (al patrulea daca numar varianta initiala) la care lucrez si nici unul nu e ca lumea. Numai la sfarsit cand adaug elemete vad ca ceva nu e bine, gen un chedar car iese prea in afara, sau muchie de parbiz care taie prin chedar etc.
O sa dureze...
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mie 21 Sep 2016 09:07:01 Titlul subiectului: |
186561 |
|
Am luat-o iar de la capat...ma intreb de ce fac ce fac acum? Stiu ca nu prea exista interes pentru autobuzelea astea...
Si sunt momente in care sunt atat de frustrat cu lipsa de date ca imi vine sa sterg tot fisierul..
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 23 Sep 2016 20:12:23 Titlul subiectului: |
186569 |
|
Interes exista, dar vechii pasionati intra mai greu pe forum, nu s-a diluat pasiunea, dar timpul a devenit cel mai mare dusman al nostru.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Sâm 24 Sep 2016 08:28:15 Titlul subiectului: |
186574 |
|
Ma bucur sa aud ca nu s-a diluat pasiunea. de-asta inca continui.
Adevarul e ca si chiar daca as fi singurul tot as continua cu proiecturl asta. Dar stiu cum e cu varsta...sunt pasionat de masini clasice si in fiecare an mai moare un amic si tineretul de azi numai de telefoane si alte electronice le pasa...
Eventual toti ne ducem dar ar fi frumos ca ceva din vremea noastra sa supravietuiasca.
Apropros de DAC, tot la parbriz sunt. Varianta a sasea. Dupa ce termin caroseria facuta mai exact o sa mearga mai repede pentru elemetele gen scaune, faururi sunt facute bine. Vreau ca fiecare surub sa fie exact sau cat mai precis avand in vedere ca lucrez din poze, si RK-uri dupa RK-uri.
Al
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Vin 30 Sep 2016 00:06:05 Titlul subiectului: |
186629 |
|
Stie cineva ce grosimea aveau gemurile? Imi inchipui ca parbizul e mai gros decat geamuri laterale, coltare si de la usi.
Dupa poza, sunt 90% ca parbizele sunt mai groase, dar nu stiu daca geamurile de la usi sunt si mai subtire decat cele laterale, sau daca geamurile de la casetele de numar fata, lat, spate sunt si mai subtiri.
Geamul in sine nu e atat de importat, dar chedarul este.
Merci
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Vin 30 Sep 2016 05:47:55 Titlul subiectului: |
186630 |
|
Ce parere de coltare si chedare? Nu stiu daca coltarele avea profilul de jur imprejur (nu stiu cum ii spune in romaneste. In engleza chedar e simplu window gasket si cele cu profilul cilindric sunt glass gasket with lock strip)
Ani de zile vedeam dunga pe mijlocul chedarului de la parbrize si coltare dar nu stiam cum se montau. Cele laterale au placutele metalice din interior cu suruburi montate in caroserie (pilars, in engleze, partea dintre geamuri).
profilul de cauciuc intarit serveste pentru a nu lasa geamul sa sara din chedar. Nu poate fi dintr-o singura bucata ca nu s-ar putea monta, sau mai imprortant demonta fara a sparge geamul.
Acum se lipesc geamurile de carosierie, chestie impractica si de societate de consum. Fiecare actuine de a scoate geamul necesita lipici noi si chedere noi, pe cand varianta asta nu are nevoie de nimic. (De ex pentru a repare rugina sau indoitura care nu a spart geam)
In fine, sunt cam vorbaret, dar pana cand voi documenta toatea astea, cred ca e bine sa fie aici, unde toti interesati pot citi si privi. Iata imaginile.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.34 kb |
Vizualizat: |
de 13481 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.01 kb |
Vizualizat: |
de 13481 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.24 kb |
Vizualizat: |
de 13481 ori |
|
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Dum 02 Oct 2016 03:04:44 Titlul subiectului: |
186646 |
|
Alta problema care o sa amane progresul. Muchia dintre subrafata (dreapta) a geamurilor si cea laterala (curbat cu zone drepte) e gresita. E prea in jos. Trebuie sa fie sub line de jos a geamurilor. Poate ceva mai sus, pentru ca se vad chederele cum intre peste muchie.
O sa fie mai greu de corectat pentru ca trebuie sa refac spatele complete si alinierea cu botul. Cel putin butul e ca lumea.
Am adaugat siguranta de chedar pentru coltare si a iestit bine.
Alta chestie. Ma corectez. Geamurile laterale si de usi au si ele siguaranta de chedar. Este foarte aproape de buza interioara si nu se vede clar decat in cateva poze. Numai in pozele unde sunt taiate se vad. Cred ca placutele de metal insurubate in caroserie sunt doar ca sa fie sigur sa nu sara geamul la impact, sau a groapa zdravana. Chiar daca chederaul ar iesi, suruburile (8 pentru fiecare geam) ar trebui sa sustina geamul.
Si acum, inapoi la munca
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Lun 03 Oct 2016 05:57:05 Titlul subiectului: |
186655 |
|
Mari probleme cu spatele, si prinderea de corpul caroseriei...Orice metoda folosesc nu iese ca lumea.
Intre timp o sa arat ce am facut sa-mi clarific creieru!
Ar merge un triplu articulat? lol
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.23 kb |
Vizualizat: |
de 13374 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.02 kb |
Vizualizat: |
de 13374 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.15 kb |
Vizualizat: |
de 13374 ori |
|
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Lun 03 Oct 2016 16:39:47 Titlul subiectului: |
186658 |
|
De ce chinui bietul troleibuz? Dupa ce ca devine un cosmar pentru ceilalti participanti la trafic mai are si probleme complexe, condamnat sa depinda si de cale de rulare fixa pentru ghidarea rotilor ca altfel o sa se unduiasca ca un sarpe chiar si in linie dreapta*; folosit numai pe trasee rectilinii sau aproape rectilinii. Daca biarticulatul avea ceva probleme de directie, apoi pentu "monstrul" asta virajele vor fi un adevarat handicap.
* La conditiile de trafic din Bucuresti, garantat o sa faca pagube prin masinile parcate la bordura; imegineaza-ti cum o sa "incovrigi" un asemenea troleibuz la capatul de la Sf Voivozi de exemplu + ocupa tot spatiul.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Lun 03 Oct 2016 23:47:07 Titlul subiectului: |
186663 |
|
Asta ar cicula in regim de patrula de parcare lol. Daca masina e parcata aiurea, o sa prinda o plimare cu troleu.
E doar de gluma. Ar putea fi facut sa circula fara ondulatie cu amortizaore la burduf, dar nu ar mai fi Dac.
Inca ma chinui cu spatele. Tabla era prinsa foarte ciudata la coltul de sub geam. Sunt foarte multe unghuiri ciudate in zona aia...imi cam fac peri albi
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Joi 06 Oct 2016 10:36:50 Titlul subiectului: |
186677 |
|
Are cineva poze cu interior de Dac/Rocar? Orice generatie e buna. Am suficiente cu bordul, dar mi-ar trebui poze cu instalatia termica (in mijloc in cabina) si cu zona de sus langa acoperis.
Cam stiu cum arata ventilatia de deasupra soferului, dar nu stiu ce e pe partea cealalta. La cele mai vechi arata de parca ar fi doar table (desi e posibil sa fi fost ceva acolo si sa fi eliminat dupe RK). Am doar o poza in care pare sa fie ceva similar cu deschidera de urgenta ca la De Simon. E posibil sa fie doar o modificare, dar nu sunt sigur.
Alta zona este unde table e mai groasa. Zona intre coltar si geamul soferului. La coltar e table fara isolatie, iar la sofer e table cu doua foi cu spatiu pentru suport de carosier, ca la geamuri de pasageri. Nu prea vad cum se impreuneaza cu caseta de numar.
Merci
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 06 Oct 2016 10:56:30 Titlul subiectului: |
186679 |
|
Ca sa inteleg mai bine ce doresti, pune o poza din autocad cu detaliul /zona care te intereseaza, caut in arhiva mea si poate gasesc ceva care sa te ajute.
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Vin 07 Oct 2016 10:18:42 Titlul subiectului: |
186687 |
|
Asta e zona la care ma refer. Nu am decat o poza, dar nu e suficient. Nu vreau sa o postez ca e recenta, si nu am permisiune.
In imaginile de jos e parte rosie/galbena. Sunt doua suprafete, interiora si exteriora care nu sunt inca gata, de-aia arata ciudat deocamdata.
Stiu ca la coltar caroseria e doar din o foaie de table, si imediat dupa (1cm sau doi) trece la tabla peste carosia in sine, deci foaie externa is interna.
Caseta de numar e la vreo 2cm mai sus de chedarul de parbiz, dar nu e pe toata latimea caroseriei. Din cate am vazut e o "gaura" intre lateralul casetei (unde sunt directionalele de aer, cele doua) si tabla deasupra coltarului.
Partea usilor la fel, nu stiu daca e loc liber intre caseta si supportul de carosier, de dupa coltar inainte de usor.
Inca ma chiniu sa impreunez tabla de la bot si de la spate, ca nu au profile la fel. Asa ca nu e urgent, dar coltaru urmeaza dupa ce termin caroseria si tabla fara "gauri"
Merci
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
19.89 kb |
Vizualizat: |
de 13256 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
22.88 kb |
Vizualizat: |
de 13256 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
19.62 kb |
Vizualizat: |
de 13256 ori |
|
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Dum 09 Oct 2016 02:08:47 Titlul subiectului: |
186698 |
|
Nu mai stiu exact, dar cate tipuri de usi aveau Dacurile?
Stiu de doua, cu geam mai sus, ci cu geam mai jos. Parca mai era un tip cu rama groasa? Nu mai stiu cine spunea si unde...am uitat.
Exlud usile de la prototipuri (alde usi subtire de spate, sau cele de Roman pentru NY)
Merci
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 10 Oct 2016 08:33:39 Titlul subiectului: |
186704 |
|
Uite, la o cautare rapida ti-am gasit ceva poze de interior cu zona care te intereseaza.
Pe masura ce mai caut sau te intereseaza ceva anume, mai arati zona si iti caut.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
35.28 kb |
Vizualizat: |
de 13104 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.51 kb |
Vizualizat: |
de 13104 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.17 kb |
Vizualizat: |
de 13104 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.62 kb |
Vizualizat: |
de 13104 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.53 kb |
Vizualizat: |
de 13104 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.13 kb |
Vizualizat: |
de 13104 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 10 Oct 2016 08:39:53 Titlul subiectului: |
186706 |
|
Legat de aceeasi zona, vazuta din exterior, iata si de acolo ceva detalii:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.41 kb |
Vizualizat: |
de 13102 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.83 kb |
Vizualizat: |
de 13102 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.12 kb |
Vizualizat: |
de 13102 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Mar 11 Oct 2016 15:25:20, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 10 Oct 2016 08:56:03 Titlul subiectului: |
186707 |
|
Si acum alte cateva poze care poate te vor ajuta la conturarea modelului tau:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.11 MB |
Vizualizat: |
de 13097 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
40.24 kb |
Vizualizat: |
de 13097 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.9 kb |
Vizualizat: |
de 13097 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.18 kb |
Vizualizat: |
de 13097 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.69 kb |
Vizualizat: |
de 13097 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.58 kb |
Vizualizat: |
de 13097 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.83 kb |
Vizualizat: |
de 13097 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.05 kb |
Vizualizat: |
de 13097 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 10 Oct 2016 08:57:07 Titlul subiectului: |
186708 |
|
Si un alt set de poze.
Daca mai exista zone care te intereseaza, zi-mi si mai caut prin poze.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.75 kb |
Vizualizat: |
de 13096 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.92 kb |
Vizualizat: |
de 13096 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.97 kb |
Vizualizat: |
de 13096 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.46 kb |
Vizualizat: |
de 13096 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.32 kb |
Vizualizat: |
de 13096 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.96 kb |
Vizualizat: |
de 13096 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.69 kb |
Vizualizat: |
de 13096 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mar 11 Oct 2016 05:07:27 Titlul subiectului: |
186723 |
|
Absolut minunat! Ruleta imi va face viata mult mai usoara...
S-ar putea sa trebuie sa refac ca am facut acum, pentru ca de, sunt perfectionist, si daca am masuratori, nu pot sa le ignor...chiar acum ma pun sa verific.
Ideea e ca daca incep cu suficiente masuratori exacte, stiind lungimea totala si inaltime, pot sa aflu alte masuratori.
Eventual, faruri semnale si grilaje o sa-mi trebuie. Stiu ca geamurile laterale sunt la fel de inalte ca cele de sofer.
Numere de inmatriculare le am (sunt montate pe pereti la mine acasa lol)
Poate si latimea barei de protectia si tampoanele, si poze in dataliu cu cati zimti au pe partea de sus si cum arata pe partea de jos.
Mai facut fericit cu pozele astea! Merci!
Al
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Ultima modificare efectuată de către castrosua la Mar 11 Oct 2016 07:28:09, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mar 11 Oct 2016 05:45:41 Titlul subiectului: |
186724 |
|
Sunt tare lol...singura cota gresita o am la latimea coltarului. Sunt cu un cm prea mic. La fel si cu montantul de dupa coltar. Acolo cam cu 2.
Dar in rest, parbriz, inaltimea, latimea geamului de sofer sunt exact, adica la precizie de cativa milimetri.
E bine sa am asa detalii, sa stiu ca sunt pe drumul cel bun. Asa o sa am orice dimensiune exact cum era in realitate.
Plus rotunjimea colturilor. E mult mai colturoasa muchia de la colt la capota. Raza o am prea mare, dar e usor de rectificat.
Cand lucrez in Autocad, tin fiecare obiect 3D, nu sterg nimic, asa ca nu trebuie sa incep de la capat. Doar pornesc de la etapa dinaintea filet-ului (rotunjire de muchii) si de acolo dau gaura pentru coltar care trebuie latit putin.
Trebuie refacut chedarul, dar nu total. Parte din fata e buna, dar trebuie sa refact laturile celalalte, care sunt dintr-o bucata.
Apropos de chedare, am aflat cum se numeste profilul de cauciuc care tine geamul in chedar. Ii zice inima. Mutlumesc Ing Sava pentru detaliu.
Al
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mar 11 Oct 2016 07:41:14 Titlul subiectului: |
186727 |
|
Am editat mesajul cu doua posturi mai in sus, cu bold si subliniat ca sa tin minte ce si cum mai trebuie. Cum aflu masurile mai exacte, o sa le pun inapoi.
Am facut calculele avand in vedere ca ce masor eu sunt proiectii in plan ale coltarului, asa ca lungimele masurate in Autocad vor fi mai mici decat cele cu ruleta.
Imaginea de jos arata la ce ma refer (pentru cei care nu stiu sau nu mai tin minte geometrie. Nu ma luati la bataie, am predat matematica lol)
Se vede cum geamul va fi mai mare cand rulete e pusa peste geam, de la chedar la chedar, si proiectia (conturul verde) e proiectia. Acel contur il transform intr-un solid pe directia dreapta stanga, si decupez din tabla sa faca gaura unde intra coltarul.
In final, trebuie o gaura mai lata cu 1.05cm plus minus 1 cm. Am luat in vedere ca ruleta nu ar fi fost perfect mulata dupa geam, si se putea indoi din loc in loc cu o anume raza, asa ca exista o marja de eroare.
Am comparat cu poze din plan, dar si acolo sunt marje de eroare. Camerele foto bombeaza poza, pe langa efectul de perspectiva. Am innebunit pana mi-am dat seama de efectul fish-eye al camerelor, chiar daca foarte mic, se vede la liniile drepte, alde geamuri, acoperis etc.
Acum ma apuc de coltarul inlatit, si de acolo o sa fac montantul, si pe urma acoperisul. Partea bombata incepe imediat dupa curbura de colt, inainte bombarii find drept, cum e caseta de directie.
Detalii multe, nu? Dar in final sper sa fie cat se poate de real. Am sa ma uit la programe de randare mai bune decat Autocad, ca sa iasa calitate de foto. Nu as fi putut face ce am facut pana acum, si ce vreau sa fac fara ajutorul celor ca Dl Ing Sava, si tutoror celor care contribuie.
Merci,
Al
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.83 kb |
Vizualizat: |
de 13014 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
184.58 kb |
Vizualizat: |
de 13014 ori |
|
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 11 Oct 2016 08:38:03 Titlul subiectului: |
186729 |
|
Domnul este servit, iata poze cu farurile si lampile.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.78 kb |
Vizualizat: |
de 13004 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.04 kb |
Vizualizat: |
de 13004 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.15 kb |
Vizualizat: |
de 13004 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.45 kb |
Vizualizat: |
de 13004 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.24 kb |
Vizualizat: |
de 13004 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.49 kb |
Vizualizat: |
de 13004 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.22 kb |
Vizualizat: |
de 13003 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
857.47 kb |
Vizualizat: |
de 13003 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.22 kb |
Vizualizat: |
de 13003 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.34 kb |
Vizualizat: |
de 13002 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 11 Oct 2016 08:46:24 Titlul subiectului: |
186730 |
|
Ceva cu zona barelor:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.47 kb |
Vizualizat: |
de 13001 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.25 kb |
Vizualizat: |
de 13001 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.54 kb |
Vizualizat: |
de 13001 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.89 kb |
Vizualizat: |
de 13001 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.52 kb |
Vizualizat: |
de 13001 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.73 kb |
Vizualizat: |
de 13001 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.02 kb |
Vizualizat: |
de 13001 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 11 Oct 2016 08:49:16 Titlul subiectului: |
186731 |
|
Alte cateva poze care iti pot fi utile:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.47 MB |
Vizualizat: |
de 13000 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.5 MB |
Vizualizat: |
de 13000 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.44 MB |
Vizualizat: |
de 13000 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
707.98 kb |
Vizualizat: |
de 13000 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
824.56 kb |
Vizualizat: |
de 13000 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
677.79 kb |
Vizualizat: |
de 13000 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
847.77 kb |
Vizualizat: |
de 13000 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 11 Oct 2016 08:53:37 Titlul subiectului: |
186732 |
|
Acum zona barelor de protectie si a grilei.
Spor la munca, Alex!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.36 kb |
Vizualizat: |
de 12998 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.41 kb |
Vizualizat: |
de 12998 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.7 kb |
Vizualizat: |
de 12998 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.23 kb |
Vizualizat: |
de 12998 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.71 kb |
Vizualizat: |
de 12998 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.39 kb |
Vizualizat: |
de 12998 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.89 kb |
Vizualizat: |
de 12998 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82 kb |
Vizualizat: |
de 12998 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.42 kb |
Vizualizat: |
de 12998 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.14 kb |
Vizualizat: |
de 12998 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
|