Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M6: Bucuresti - Aeroportul Otopeni
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Ian/2017
Mesaje: 6071
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Oct 2015 11:01:49    Titlul subiectului: 181906

Deocamdata nu sunt bani pentru lucrarile la aceasta magistrala. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Metroul spre Aeroportul Otopeni se lasă așteptat. Metrorex are nevoie de 500 milioane euro

Magistrala 6 de metrou, care ar urma să facă legătura cu Aeroportul henri Coandă Otopeni, mai are nevoie de o finanțate de 500 milioane de euro, bani care lipsesc însă Metrorex.

Deși „posibilitățile de finanțare sunt multe", compania încă nu știe de unde va face rost de această sumă.

Investiția totală în construcția acestei linii ar fi puțin peste 800 mil. euro, spune Cătălin Homor, directorul de investiții al Metrorex.

„Posibilitățile de completare a finanțării sunt multe, ministerul analizează variante", a spus Homor într-o conferință, conform Ziarul Financiar.

Din total, suma de 300 mil. euro ar fi asigurată printr-un credit de la o bancă japoneză, dar „diferența încă lipsește". Acest credit a fost acordat de japonezi încă în 2010, la acea dată lucrările fiind estimate să dureze șapte ani, investiție fiind evaluată la acea dată la 1 mld. euro.

Ministrul Transporturilor, declarații despre finalizarea metroului Gara de Nord-Otopeni

Ministrul Transporturilor, Ioan Rus, a declarat marți, la finalul întâlnirii cu comisarul european pentru politici regionale, Corina Crețu, că realizarea liniei de metrou Gara de Nord - Aeroportul Henri Coandă până în 2020 depinde de "cât de nemți" reușim să fim.

"Pe București — Otopeni, suntem în situația în care am avea o soluție adevărată: să facem metroul Gara de Nord — Otopeni. Eu cred că ne va ieși în următoarea lună toată documentația necesară, mai ales că există și proiectul. Și, de asemenea, depoul de la Străulești... Acolo va fi o parcare imensă. Depoul acela este făcut, numai că e apă. E baltă. Să finalizăm acea lucrare și atunci și cel care vine în București poate să-și lase mașina acolo și are acces la tot metroul bucureștean. În Master Plan este trecută și calea ferată (între Gara de Nord și Aeroportul Henri Coandă — n. r.), dar pe colaborarea cu Japonia avem un proiect pentru finanțare. Eu cred că acel proiect va rezolva parte din probleme. Este exact ca și proiectele critice pe care le-am identificat în urma discuțiilor publice", a explicat ministrul Transporturilor, potrivit AGERPRES.

Întrebat dacă această linie de metrou va fi finalizată până în 2020, când capitala României va găzdui meciuri din turneul final al Campionatului European, Ioan Rus a răspuns: ''Depinde de cât de nemți reușim să fim".

Bucureștiul a fost inclus printre cele 13 orașe care vor găzdui meciuri din cadrul turneului final al Campionatului European din anul 2020, a anunțat, în septembrie 2014, Uniunea Europeană de Fotbal (UEFA).

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 18/Ian/2017
Mesaje: 383
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Oct 2015 15:30:44    Titlul subiectului: 181914

De ce nu apeleaza la UE?
Din moment ce este o magistrala esentiala cred ca ar fi mai mult decat bucuroasa sa ne ofere finantare pentru constructie.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 19/Ian/2017
Mesaje: 1760
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Oct 2015 18:27:37    Titlul subiectului: 181919

Tocmai, ca nu e o magistrala esentiala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 18/Ian/2017
Mesaje: 383
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Oct 2015 20:15:05    Titlul subiectului: 181925

Tinand cont ca o sa se tina niste meciuri din UEFA, sau Europa, nu mai stiu exact din ce competitie, dar stiu ca e una mare, ar trebui magistrala pana la aeroportul Otopeni.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 19/Ian/2017
Mesaje: 1760
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Oct 2015 20:39:13    Titlul subiectului: 181928

Asa, in mare putem spune ca suntem in 2016 ? Avand in vedere ca nu s-a tras nici o sapa.
Meciurile de fotbal sunt in Iunie 2020.
Concluzia o trage fiecare Very Happy Exclamation
Adica, mai pe romaneste spus, chiar vezi construindu-se magistrala in 4 ani si jumatate ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 18/Ian/2017
Mesaje: 383
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Oct 2015 21:49:47    Titlul subiectului: 181929

Da, pe hartie.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 07/Ian/2017
Mesaje: 288
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Dum 11 Oct 2015 01:39:43    Titlul subiectului: 181948

Calea ferata este extrem de aproape de aeroport! Sa facă un racord cu aceasta (eventual subteran pana în preajma liniei), și rezolva problema legăturii Otopeniului cu Gara de Nord! Simplu, ieftin, rapid! Nu trebuie sa fie neapărat o legătură integral subterana!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Ian/2017
Mesaje: 6071
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Oct 2015 11:14:26    Titlul subiectului: 181953

Da, intr-adevar se poate prelungi legatura feroviara pana la aeroport.
Metrou ar fi putut face din centru pana la Aeroportul Otopeni.
De exemplu, cel mai simplu (dupa parerea mea) era o legatura de la Aviatorilor spre Arcul de Triumf-Piata presei Libere-Baneasa-Otopeni.
Sau, poate si mai simplu era prelungurea magistralei a II-a de la Pipera la Baneasa si apoi Otopeni. E drept ca ar fi ramas neacoperita Piata Presei Libere.

Dar ocolul prin Pajura si bulevardul Expozitiei pana la Piata presei Libere mi se pare cam ilogic. Si este si mai scumpa executa lucrarilor.

In concluzie ar fi fost mai utila o legatura aeroport-centru cu metroul si aeroport-gara pe calea ferata. Si poate si mai ieftina.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 19/Ian/2017
Mesaje: 1760
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Oct 2015 12:32:19    Titlul subiectului: 181955

What ?
1) Aviatorilor - Arcul de Triumf - PPL - Baneasa / Otopeni.
Dezavantaje :
a) Incarcam M 2 care si asa nu face fata acum, dar cu Otopeniul descarcat in ea !
b) Ce cauti cu metroul la Arcul de Triumf ? Cine se urca / coboara din metrou acolo ? Metroul se construieste prin cartiere dens populate, nu prin parcuri si vile boieresti !
2) Prelungirea lui M 2 la Otopeni iar e o idee rea, nu face fata pur si simplu fluxului de calatori.
Varianta 1 Mai - Pajura - PPL in schimb e cea mai buna daca ne gandim la legaturile care le serveste.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Ian/2017
Mesaje: 6071
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Oct 2016 07:18:07    Titlul subiectului: 186764

Dupa ce au facut N studii de fezabilitate, acu, cica...........vor metrou de suprafata. Parerea mea ca asta se traduce prin NESERIOZITATE. Pai, ori il faci metrou subteran, ori de suprafata, dar nu schimbi de 1000 de ori planurile. Iar studii de fezabilitate, etc, samd.

Articolul privind intentia autoritatilor se gaseste aici.

Citat:
Autoritățile vin cu un proiect de metrou de suprafață, ca alternativă la Magistrala 6, ce va fi gata abia în 2021

Autoritățile de resort se gândesc la un metrou de suprafață care să faciliteze legătura între București și Aeroportul Henri Coandă, în condițiile în care Magistrala 6 (1 Mai - Otopeni - n.r.) de metrou se va termina în 2021, la un an după Campionatul European de Fotbal.

"Din nou se pune problema campionatului de fotbal și faptul că realizarea metroului va depăși data campionatului, deci metroul este prevăzut în 2021. Noi o să încercăm dacă putem să accelerăm proiectul, dar sunt lucrări complexe și nu vrem să accelerăm în detrimentul calității. Am o altă veste bună pe care o anunț acum, dar o să o confirm în două săptămâni. Vorbim despre o legătură de cale ferată între București și Aeroportul Otopeni. L-aș numi un metrou de suprafață. Este o soluție foarte creativă și foarte modernă care exista într-un dosar în minister la un colaborator. Este un proiect extraordinar, care a fost prezentat internațional, am impresia chiar premiat, care este ușor de realizat, cu un termen de execuție foarte scurt", a spus Bușe, în cadrul emisiunii online "De vorbă cu ministrul tău".

Potrivit acestuia, proiectul are două etape.

"În prima etapă, până când metroul va fi gata, va asigura legătura Bucureștiului cu Aeroportul Otopeni. În cea de-a doua etapă — și acolo poate fi cadențat, garniturile de tren pot fi cadențate la 15 minute, în funcție de traficul de la Otopeni — se pot orienta înspre București și spre țară. Avantajul față de metrou este că poate funcționa și noaptea, la o cadență mai redusă. În momentul în care metroul va fi pus în folosință, în 2021, cadența poate fi scăzută, iar această conexiune se va reorienta înspre București și spre țară. Deci, noi dorim ca atunci să atragem către Otopeni legături din Brașov, din Ploiești, chiar ne gândim din sudul Bulgariei, pentru a cuantifica la capacitate maximă Aeroportul Otopeni", a explicat ministrul.

Șeful de la Transporturi a precizat că acest tren ar putea fi conectat la rețeaua de gări existente, inclusiv cu cea de la Măgurele care "mai trebuie puțin upgradată".

"Am folosit București și nu Gara de Nord pentru că acest tren poate fi conectat în rețea cu rețeaua de gări care există, inclusiv cu gara de la Măgurele, care mai trebuie puțin upgradată. Acesta este proiectul nostru. Dar nu numai cu gara din Măgurele. Este o hartă pe care o voi arăta atunci când voi confirma demararea acestui proiect", a subliniat el.

În plus, Ministerul Transporturilor are în studiu un alt proiect ce vizează conectarea câtorva dintre stațiile terminale de metrou cu linii de tren, pentru preluarea navetiștilor.

"Avem în studiu un alt proiect prin care dorim să conectăm cel puțin câteva din stațiile terminale de metrou cu linii de tren, astfel încât cei care fac acum naveta din comune limitrofe, chiar din periferia Bucureștiului și folosesc maxi taxi în condiții relativ dificile sau sunt forțați pe DN1 sau pe alte șosele sau pe aceste șosele de centură să poată veni cu un tren, ca un tren de navetă, și să ajungă direct la o stație de metrou", a adăugat Sorin Bușe.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 18/Ian/2017
Mesaje: 362
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Joi 13 Oct 2016 08:42:21    Titlul subiectului: 186769

Este de fapt un proiect discutat mai demult, si anume de a realiza legatura feroviara cu aeroportul Otopeni, printr-o linie care sa se desprinda din magistrala feroviara M700.

Starea actuala a magistralei feroviare M700 in zona Bucurestiului si lucrarile care ar trebui efectuate sunt

-Intre statia Bucuresti Nord- Ram. Bucuresti Nord Post 5 (in zona haltei Carpati h)- HM Pajura- halta Depoul Bucuresti Triaj h., magistrala 700 este linie simpla electrificata, echipata cu BLA, dar starea infrastructurii feroviare este destul de precara pe aceea portiune, VS nedepasind 80 km/h.
Ar fi necesara lucrari destul de ample la infrastructura feroviara, pentru aducerea VS la un nivel acceptabil pentru un tren suburban care sa mearga la aeroportul Otopeni (o VS de sa spunem 120 km/h).


-Intre halta Depoul Bucuresti Triaj h.- statia Mogosoaia- halta Odaile h.- statia Balotesti, magistrala 700 este linie simpla neelectrificata, echipata cu BLA.
Starea infrastructurii feroviare este acceiasi cu cea de pe sectorul anterior.
Evident ca ar fi necesara electrificarea liniei intre halta Depoul Bucuresti Triaj h. si statia Balotesti, pentru ca o rama electrica sa poata fi utilizata ca tren suburban pana la aeroportul Otopeni.


In plus, mai exista doua probleme

-Datorita spatiului in teren insuficient (îndeosebi pe sectorul dintre statia Bucuresti Nord si halta Depoul Bucuresti Triaj h, unde magistrala 700 merge langa magistrala 300/500 si partial si langa magistrala 800 si magistrala 900), nu exista posibilitatea in teren pentru dublarea magistralei 700, ceea ce ar determina ca eventuale trenuri suburbane spre aeroportul Otopeni sa stanjeneasca circulatia trenurilor CFR pe magistrala 700

-Pasajul feroviar superior a magistralei 700 (situat intre halta Depoul Bucuresti Triaj h si statia Mogosoaia) peste DN1A se afla in proces de reconstructie, estimând a fi terminat in anul viitor.
Ca atare, actualmente circulatia feroviara pe magistrala 700, intre statiile Bucuresti Nord si Mogosoaia, este inchisa.


In privinta celui de-al treilea sector, care ar urma sa fie o linie noua de cale ferata (probabil simpla electrificata), si care ar urma sa lege magistrala 700 de aeroportul Otopeni, acestea ar urma sa se desprinda din magistrala 700 in zona haltei Odaile h (drept pentru care ar trebui infiintat aici un Post Ajutor Miscare si modificat sistemul BLA pe magistrala 700, intre statiile Mogosoaia si Balotesti), apoi sa se indrepte spre est, sa mearga aproximativ paralel si la nord cu strada Drumul Garii Odai, apoi sa traverseze (evident printr-un pasaj denivelat) DN1, si sa ajunga in incinta aeroportului Otopeni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 18/Ian/2017
Mesaje: 362
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Joi 13 Oct 2016 09:30:49    Titlul subiectului: 186770

La statia 1 Mai au fost montate macazele pentru viitoarea magistrala spre aeroportul Otopeni ?

La statia 1 Mai au fost sparti peretii tunelului M4 , pentru începutul executiei viitorului tunel al M6 ?

Care va fi configuratia statiei 1 Mai (a liniilor si macazelor) , atunci când se va da in exploadare magistrala M6 spre aeroportul Otopeni ?

Ar fi cred util ca statia 1 Mai (care va fi viitor nod in reteaua de metrou) sa aibă 3 linii !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 19/Ian/2017
Mesaje: 1760
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Oct 2016 12:40:06    Titlul subiectului: 186773

- Statia 1 Mai va ramane fix cum e ea acum si dupa inaugurarea lui M 6.
- Macazele / modificarile care se vor face vor fi facute odata cu ajungerea TBM - urilor la PSS - urile respective.
Pe M 4 se va circula alternativ pe un fir de la 1 Mai la Laminorului.
Pentru jonctiunea Otopeni - 1 Mai se va demonta aproximativ 80 m din firul Parc Bazilescu - 1 Mai.
Ca sa nu se mai puna odata intrebarea de ce nu s-a facut acest lucru inainte sa se dea drumul la M4 o sa raspund aici, pentru ca s-ar fi facut deranj de 2 ori la suprafata, odata cu ocazia jonctiunii si odata cand se va scoate TBM - ul la suprafata. Asadar s-a preferat un singur deranj, jonctiunea si scoaterea TBM - ului se va face in acelasi timp. Santierul va fi fix in mijlocul Căii Griviței.



10-13-2016 1-28-15 PM.png
 Descriere:
Jonctiunea M 4 / M 6 de la 1 Mai
 Mărime fișier:  1.12 MB
 Vizualizat:  de 523 ori

10-13-2016 1-28-15 PM.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 9 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community