Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Istoria transportului public bucurestean. Amintiri, legende.
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 29, 30, 31
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Istoricul transportului bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 14/Dec/2017
Mesaje: 417
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Lun 17 Feb 2014 14:27:24    Titlul subiectului: 171207

La pagina de mai jos exista fotografii facutein Bucuresti de la bordul unui autocar, in 1977.
Unele poze surprind vehicule de transport public.
http://www.4tuning.ro/old-school-cars/bucurestiul-vazut-prin-parbrizul-unui-autocar-in-1977-21625.html

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
nbirna



Data înscrierii: 12/Mai/2010
Ultima vizita: 09/Dec/2017
Mesaje: 91
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 10 Mar 2014 14:18:28    Titlul subiectului: Re: * Istoria transportului public in Bucuresti. Amintiri... 171702

bogdan71 a scris:
...ultimele tramvaie ale liniei 5 au circulat pe 19 decembrie 1964 .
*************************************************************
Deci, 19 decembrie 1964...scoaterea tramvaielor din centru nu a fost opera lui Nea Pingele.


Țin minte foarte bine că atunci când a murit Gheorghiu-Dej (martie 1965) și s-au organizat funeralii naționale, cu cortegiu care s-a deplasat de la Palatul Republicii (fost reqal) până în parcul Libertății (parcul Carol, unde era mausoleul "luptătorilor pentru libertatea poporului și a patriei, pentru socialism"), tocmai se scoteau liniile de tramvai, dezafectate de câteva luni, de pe Magheru-Bălcescu-b-dul 1848, și, fiind "caz de urgență", repede-repede s-a oprit șantierul, a fost nivelat și bătătorit carosabilul pe-acolo, așa, cât să fie prezentabil și practicabil la trecerea cortegiului funrear...De a doua zi, evident, s-au reluat lucrările și s-a scos linia...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 14/Dec/2017
Mesaje: 417
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Vin 18 Apr 2014 21:47:59    Titlul subiectului: 172472

Un jurnal al lui Andrzej Brzozowski, ce cuprinde - corect, dar nu complet - stasticia transportului in comun bucurestean pe o perioada de peste 35 de ani, poate fi vizualizat in format ''pdf'' la adresa urmatoare: http://www.simplybucharest.ro/?p=19274 , dand click pe sintagma ''asa-numita lista a lui Andrzej Brzozowski''
Personal, cred ca acest jurnal este o mina de aur pentru cei ce vor sa afle istoria, statistica si evolutia parcului rulant si al traseelor ITB-ului/RATB-ului.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 09/Dec/2017
Mesaje: 1082
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Apr 2014 11:04:33    Titlul subiectului: 172527

Chiar nu ma intereseaza cine este simplybucharest.ro, dar respectivul document, in acel format, face parte dintr'un material protejat de drepturi de autor, iar toate drepturile sunt rezervate lui Andrzej Brzozowski si nu lui simplybucharest, oricine ar fi el.
Este oricum un semnal ca orice informatie trebuie suficient de bine semnata si mazgalita astfel incat nimeni sa n'o mai publice in stilul asta, asumandu-si drepturi de autor la ea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 14/Dec/2017
Mesaje: 417
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Vin 16 Mai 2014 22:56:17    Titlul subiectului: 172917

Imi cer scuze pentru neregula! Embarassed Embarassed Crying or Very sad Tarziu mi-am dat seama de gafa...
Daca nu este cu suparare, rog un moderator sa stearga mesajul meu de mai sus.
Revenind la subiect: Luand cateva ''pastile de memorie'' (mai mult sau mai putine utile), mi-a venit in minte un crampei dintr-o amintire, care are legatura cu subiectul forumului, deci doresc sa imi fie reimprospatata. Nu sunt din cale-afara de sentimental, dar nu pot sa nu ignor sentimentele create de aceasta ''naluca''.
Prin 2003-2004, obisnuiam sa merg la hyper-market-ul Cora din Pantelimon. La iesirea din complex, la intersectia dintre Soseaua Garii Catelu si Soseaua Dudesti-Pantelimon (m-am uitat pe Google Earth, si aceasta zona se potriveste amintirii mele) se afla o curte, cu un gard foarte inalt si des ce o imprejmuia.
Prin gard am putut distinge carcase de autobuze DAC (la vremea aceea nu stiam ca se numesc DAC), ruginite si fara ferestre si roti. Schemele de culoare ale ex-autobuzelor erau rosu-bej (un bej deschis, aproape alb), verde-bej si (cred ca si) albastru-bej.
Stiu ca de-abia asteptam sa termin cumparaturile ca sa vad la iesire, prin geamul masinii, aceste carcase, deoarece erau identice cu mult indragitele ''323-uri alb-galbene-gri'' care mi-au marcat copilaria (eu avand 4-5 ani, ''botezam''autobuzele dupa linia pe care le vedeam... Rolling Eyes ).
Exista cineva care sa stie despre ce vorbesc?
Desi am doar 15 ani, am multe amintiri despre transportul in comun bucurestean...

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cosmin4tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 198
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Vin 06 Iun 2014 19:01:21    Titlul subiectului: 173324

Nu stiu daca stiti de aceste poze, am dat de ele din greseala. Unele contin si mijloace de transport:

http://www.janakstexasczecharticlesandphotos.com/wp-content/gallery/bucharest/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
nbirna



Data înscrierii: 12/Mai/2010
Ultima vizita: 09/Dec/2017
Mesaje: 91
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Iun 2014 21:32:51    Titlul subiectului: 173330

Excelent ! Fericită "greșeală" ! Laughing
Mulțumesc pentru postare, foarte interesante !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 1048
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 06 Iun 2014 22:49:19    Titlul subiectului: 173334

Exceptionale!!! Multumesc
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 14/Dec/2017
Mesaje: 417
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Sâm 07 Iun 2014 07:36:04    Titlul subiectului: 173341

Fantastice!
Dovada ca exista si greseli fericite!

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
icra



Data înscrierii: 14/Sep/2014
Ultima vizita: 31/Aug/2015
Mesaje: 4

MesajTrimis: Dum 14 Sep 2014 22:15:32    Titlul subiectului: Linia 5 174735

Salut,

Am o intrebre legata de "linia 5" interbelic.
Ce tip de tranvai cirula pe aceasta line in perioada 1936-1940?
Era o linie dubla?
Atasez si o poza cu zona care ma intereseaza.



Multumesc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 6132
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 07 Noi 2014 10:37:09    Titlul subiectului: 175478

O imagine excelenta, ce surprinde abundenta de vehicule de transport public intr-o epoca de aur a acestuia.

Poate mai gasiti poze de acest tip cautand adresa site-ului sau dupa autor.



z-P1530664.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.32 MB
 Vizualizat:  de 12730 ori

z-P1530664.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
nbirna



Data înscrierii: 12/Mai/2010
Ultima vizita: 09/Dec/2017
Mesaje: 91
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Noi 2014 23:02:48    Titlul subiectului: Re: Linia 5 175495

icra a scris:
Era o linie dubla?
Din păcate, nu știu ce tip de tramvaie circulau atunci pe linia 5.
În chestiunea liniei "duble": linia era, firește, dublă pe parcursul ei, dar în imaginea (extrasă din planul Bucureștiului din epocă) se poate vedea capătul de nord (pe atunci, ulterior s-a prelungit...) al liniei, unde sensul dinspre centrul orașului spre capăt urma strada numită pe atunci "Vlădescu" (azi G. Călinescu), fiind acolo linie simplă, apoi tramvaiul întorcea și venea înapoi spre strada Radu Beller, urmând, ca linie simplă, strada Constantinescu (astăzi - Nicolae Constantinescu). Situația a rămas așa, acolo, până pe la mijlocul anilor 80, când linia 5 a fost mutată pe alt traseu, prin strada Barbu Văcărescu, apoi urmând fosta cale ferată CFR dintre Herăstrău și Obor, respectiv sectorul acesteia care coincidea cu actuală stradă Alexandru Șerbănescu etc - adică traseul de azi. Dar și astăzi se poate vedea, ici și colo, pe stăzile Călinescu și Constantinescu, câte un stâlp răzleț, fost stâlp de susținere a cablului aerian al liniei de tramvai, "uitat" pe acolo...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 1078
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 08 Noi 2014 01:38:49    Titlul subiectului: 175498

Spre sfarsitul anilor 50 linia 5 se prelungeste la soseaua Pipera via calea Floreasca; prin Piata Dorobanti a circulat pana in 1976 cand se muta linia pe Calea Floreasca, dupa ce inainte, incepand cu 1964 se intrerupe circulatia prin centru a tramvaielor, linia 5 circuland de la Dorobanti prin Stefan cel Mare, Vasile Lascar (Galati) - Hristo Botev - Piata 1848.
Mutarea de pe Floreasca pe Barbu Vacarescu si prelungirea lui 5 la Baneasa a avut loc in mai-iunie 1987.

Intoarcerea tramvaiului se facea prin Banu Antonache, nu in intersectia cu Calea Floreasca.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 1078
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 13 Dec 2014 01:34:49    Titlul subiectului: 175992

A functionat fara intreruperi si perioada sa de glorie, cand era una dintre liniile grele si lungi, a fost intre 1961 si 1981 cand circula de la Stavilarul Ciurel pana la Granitul. Astazi circula numai pe jumatate din acest traseu, fiind deviata la Republica din cauza lucrarilor de pe Pantelimon.
In anii 80 intoarce la Podul Grozavesti via Gara de Nord, iar dupa ce se inchide circulatia in Piata Unirii sufera modificari drastice, ajungand si in Berceni pentru perioade scurte de timp, pana i se stabilizeaza capatul la Sfantu Gheorghe.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 1078
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 14 Dec 2014 03:14:32    Titlul subiectului: 176004

Pupitrul taxatoarei dintr-un V3A si caseta de traseu cu linia 14 (din filmul "Hyperion" - 1975)


Hyperion+.avi_20141214_013239.218.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  426.97 kb
 Vizualizat:  de 12190 ori

Hyperion+.avi_20141214_013239.218.jpg



Hyperion+.avi_20141214_013424.703.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  372.85 kb
 Vizualizat:  de 12190 ori

Hyperion+.avi_20141214_013424.703.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 1078
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 21 Mar 2016 00:20:17    Titlul subiectului: 184199

Stalpul indicator de la Universitate, prin 1981 sau 1982, judecand dupa "starea" in care se afla. Linia 98 a fost infiintata la inceputul lui 1981 si a fost trecuta in stilul arhicunoscut Very Happy, 384 a fost transformat din 84barat R iar liniile de noapte au fost lasate in pace. Pe cealalta fata se aflau schitele traseelor. Ultimele exemplare au disparut in 1986.


la universitate.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  454.13 kb
 Vizualizat:  de 9726 ori

la universitate.jpeg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 1078
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 20 Mai 2016 02:28:09    Titlul subiectului: 185266

Vedere aeriana a Bucurestiului din 1966 http://fostulbucuresti.github.io/#13/44.4080/26.0733/!a3
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 09 Iul 2016 20:08:13    Titlul subiectului: 185907

Am dat peste un filmulet interesant pe net. Sunt imagini cu Bucurestiul din anii '70-'80. Sunt foarte multe imagini si filmari cu mijloace de transport in comun din epoca respectiva. Multe dintre ele au mai fost prezentate pe aici, multe nu le-am vazut. Filmuletul se poate vedea aici: http://dan.videomix.ro/cum-s-a-trait-in-romania-in-anii-70-80-unii-va-mint-spunandu-va-ca-s-a-trait-permanent-prost-intre-anii-1965-1989-86672.htm
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 1078
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 12 Sep 2016 01:17:10    Titlul subiectului: 186447

Calde.


palatul functionarilor publici.jpeg
 Descriere:
Tramvaiul cu cai prin fata Palatului Functionarilor publici in Piata Victoriei. pana in anii 20. Palatul a fost distrus in urma bombaradamentelor din 1944.
 Mărime fișier:  99.32 kb
 Vizualizat:  de 6125 ori

palatul functionarilor publici.jpeg



plan pta victoriei.jpeg
 Descriere:
e pe planul cadastral 1911, cum se facea circulatia tramvaielor; rondul binecunoscut a aparut de abia in anii 20-30 si a rezistat pana la o resistematizare a Pietei victoriei din 1943.
 Mărime fișier:  69.61 kb
 Vizualizat:  de 6125 ori

plan pta victoriei.jpeg



plan pta unirii.jpeg
 Descriere:
un fragment de plan cadastral de Uinainte de 1964, cu veche a configuratie a liniilor - se disting si ramificatiile prin care se facea aprovizionarea Pietei Unirii. Au fost scoase in urma modernizarii pietei agroalimentare anii 60.
 Mărime fișier:  177.87 kb
 Vizualizat:  de 6125 ori

plan pta unirii.jpeg



piata unirii 1968.jpeg
 Descriere:
Tot Piata Unirii 1968-1969, bd. 1848 deja trasat pana la podul Serban Voda unde au loc lucrari de prelungire a planseului; bulevardul se inscrie pe traseul vechii strazi 30 Decembrie iar breteaua din dreapta urmeaza traseul strazii Halelor, strada pe care
 Mărime fișier:  130.46 kb
 Vizualizat:  de 6125 ori

piata unirii 1968.jpeg



drumul taberei favorit.jpg
 Descriere:
O zi de vara in Drumul Taberei, la Favorit; imaginea surprinde in premiera un autobuz de pe linia 384 (fostul 84 barat rapid) care functiona pe traseul liniei 84 pana la Universitate cu intoarcere prin bd. 1848, piata Unirii si Splaiul Independentei. Vara
 Mărime fișier:  389.34 kb
 Vizualizat:  de 6124 ori

drumul taberei favorit.jpg



piata unirii metro.jpg
 Descriere:
Piata Unirii in dreptul Spitalului Brancovenesc, perioada lucrarilor la metrou 1976-1978 (in vara anului 1978 se reda circulatiei portiunea inchisa)
 Mărime fișier:  369.22 kb
 Vizualizat:  de 6123 ori

piata unirii metro.jpg



piata unirii 2 x.jpg
 Descriere:
Piata Unirii 1968 si perioada lucrarilor la magistrala 1 metrou.
 Mărime fișier:  490.58 kb
 Vizualizat:  de 6122 ori

piata unirii 2 x.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 14 Oct 2016 12:54:30    Titlul subiectului: 186786

La Muzeul Municipiului Bucursti este o expozitie de fotografie cu tematica: 'Atunci si Acum". Practic, in aceeazi zona a capitalei sunt doua poze, una din trecut (mai apropiat sau mai indepartat), una din prezent.
Am vazut si cateva fotografii ale lui Serban Lacriteanu, care apar si la noi pe forum.
Unele instantanee atunci&acum mi-au atras atentia, asa ca le-am fotografiat la randul meu si vi le prezint aici.

Pentru inceput zona Sfanta Vineri, fotografia din anii '80 este realizata de NicHanu, cea din prezent este realizata de Letitia Anastase



Tramclub, 11 octombrie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.8 kb
 Vizualizat:  de 5301 ori

Tramclub, 11 octombrie 001.jpg



Tramclub, 11 octombrie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.88 kb
 Vizualizat:  de 5301 ori

Tramclub, 11 octombrie 002.jpg



Tramclub, 11 octombrie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.77 kb
 Vizualizat:  de 5301 ori

Tramclub, 11 octombrie 003.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 14 Oct 2016 12:57:08    Titlul subiectului: 186787

Apoi zona Piata Unirii, magazinul Unirea.
De asemenea, prezint si alta pereche atunci&acum.



Tramclub, 11 octombrie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.62 kb
 Vizualizat:  de 5300 ori

Tramclub, 11 octombrie 006.jpg



Tramclub, 11 octombrie 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.57 kb
 Vizualizat:  de 5300 ori

Tramclub, 11 octombrie 007.jpg



Tramclub, 11 octombrie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.38 kb
 Vizualizat:  de 5300 ori

Tramclub, 11 octombrie 004.jpg



Tramclub, 11 octombrie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.02 kb
 Vizualizat:  de 5300 ori

Tramclub, 11 octombrie 005.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 14 Oct 2016 12:58:41    Titlul subiectului: 186788

Si de asemenea, sa vedem cum a evouluat transportul in comun.
Zona Gara de Nord, fotografia din 1975 este realizata de Serban Lacriteanu, cea de acum este facuta de Luciana Gingarasu.



Tramclub, 11 octombrie 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.63 kb
 Vizualizat:  de 5299 ori

Tramclub, 11 octombrie 010.jpg



Tramclub, 11 octombrie 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.19 kb
 Vizualizat:  de 5299 ori

Tramclub, 11 octombrie 011.jpg



Tramclub, 11 octombrie 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.86 kb
 Vizualizat:  de 5299 ori

Tramclub, 11 octombrie 012.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 1078
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 15 Oct 2016 00:20:29    Titlul subiectului: 186798

In foto cu Sfanta Vineri este varianta care pornea din strada Olteni catre intersectia Caii Vacaresti cu str. Sf. Vineri. Din a doua jumatate a anului 1985 s-a instalat linie din Piata Marasesti pe strada Olteni pana la intersectia cu Avram Goldfaden apoi aceasta s-a prelungit, ajungand asa cum este in fotografie. In iunie 1987 avea sa dispara cu totul.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Istoricul transportului bucurestean Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 29, 30, 31
Pagina 31 din 31

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community