Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M4: Gara de Nord - 1 Mai - Laminorului - Straulesti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 27, 28, 29, 30, 31  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 05 Mar 2016 00:09:34    Titlul subiectului: 183998

Au fost sapate tunelele la extensia M4. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Au fost săpate toate tunelurile pe M4. Vineri a fost dărâmat ultimul perete

Un utilaj Tunelling Boring Machine (TBM) a dărâmat, vineri, ultimul perete pentru extensia magistralei 4 de metrou. Potrivit ultimelor estimări, ultimul tronson al magistralei 4 de metrou, cel dintre Parcul Bazilescu și Străulești, va fi finalizat în prima parte a anului 2017.

Toate tunelurile pentru extensia Magistralei 4 de metrou, între Parcul Bazilescu și Străulești, au fost săpate. Un utilaj Tunelling Boring Machine (TBM) a dărâmat, vineri, ultimul perete.

Ministrul Transporturilor, Dan Costescu, declara la sfârșitul anului trecut că lucrările la ultimul tronson al magistralei 4 de metrou vor fi terminate în prima parte a anului 2017.

Lucrările au ca obiect extinderea Magistralei 4 de metrou în zona de nord a Bucureștiului cu încă două stații, și anume Laminorului și Străulești, cu tunelele de legătură aferente, galerie de legătură, un terminal intermodal, un park&ride și un depou, având o lungime totală de 2.1 km.

Valoarea totală a proiectului de extindere a Magistralei 4 de metrou se ridică la suma de 1,115 miliarde lei, contractul de execuție a lucrărilor fiind semnat încă din iulie 2012 cu o asociere de patru firme. Astaldi lucrează la acest proiect, ca lider de asociere, alături de firmele SC Somet SA, SC Tiab S.A. și SC UTI Construction & Facility Management SA.

MAGISTRALA 4: RACORDUL 2. SECȚIUNEA PARC BAZILESCU (PS ZAREA) – STRĂULEȘTI" este finanțată din fonduri structurale nerambursabile în cadrul Programului Operațional Sectorial – "Transport" și de bugetul de stat.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Joi 18 Aug 2016 14:26:22    Titlul subiectului: 186188

O intrebare

-De ce atunci când a fost inaugurata statia de metrou Gara de Nord 2 (cea de pe M4), nu s-a prevazut si realizarea unei legaturi pietonale subterane cu statia de metrou Gara de Nord 1, fara a parasi incinta statiei si implicit fara a taxa de doua ori ?

Nu cred sa fi fost extrem de dificil sau de costisitor de realizat acest lucru, mai ales ca unul din accesele in statia de metrou Gara de Nord 1 (cel situat pe Calea Grivitei, la vest de intersectia acesteia cu Bdul. I G Duca) este situat relativ aproape de accesul in statia Gara de Nord 2, de pe Calea Grivitei!


-Din cate am vazut in schite si poze de pe acest site (din pacate pe M4 nu am avut ocazia sa calatoresc cu metroul decat de doua ori), zona de macaze pentru rebrusarea trenurilor de metrou este situata inainte de a intra in statia Gara de Nord 2! Nu era mai logic (pentru ca un tren de metrou care rebruseaza sa nu incurce alt tren de metrou care ar intra in statia Gara de Nord 2) ca aceasta zona de macaze sa fie situata dupa statia Gara de Nord 2 ?


-Din ce pot observa pe wikimapia, statia de metrou Gara de Nord 2 este situata exact sub liniile CFR nr 11, 12, 13 si 14 din statia CFR Gara de Nord!


-Atunci când si daca magistrala 4 de metrou va fi prelungita inspre sud, traseul va fi (corectati-ma daca grsesc) urmatorul

Strada Garii de Nord (dar aceasta presupune ca viitoare magistrala de metrou prelungita inspre sud sa treaca pe sub cladirea statiei CFR Gara de Nord), strada Berzei, podul Hasdeu, Bdul Bogdan Petriceicu Hasdeu, curtea Casei Poporului, strada Uranus, Calea Rahovei, Soseaua Viilor, conexiunea cu M2 la statia Eroii Revolutiei, Soseaua Giurgiului, Statia CFR Bucuresti-Progresul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 18 Aug 2016 15:14:01    Titlul subiectului: 186189

Legatura pietonala intre statiile GdN 1 si GdN 2 nu este necesara, magistralele se intalnesc 500 m mai incolo la Basarab unde se poate face schimbul.
Legatura pietonala fara plata ar fi fost imposibil de realizat, pozitionati va rog turnichetii ca sa se indeplineasca acest obiectiv.
Rebursarea ca la Republica / Preciziei / Pipera / Berceni ar fi presupus subtraversarea cladirii din Gara de Nord, costuri suplimentare nejustificate.
De altfel orice varianta de rebursare presupune la un moment dat un conflict de traiectorii. Dar cum se stie la D 1 / AS se descurca foarte bine cu rebursarea.
Da, statia de metrou este undeva sub liniile 10 - 14.
Traseul lui M 4 spre sud va fi pe sub str Izvor si nu pe sub Uranus.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Vin 19 Aug 2016 07:20:01    Titlul subiectului: 186195

Va multumesc pentru raspunsuri! Oricum, atunci când si daca M4 va fi prelungita spre sud, oricum va trebui subtraversata cladirea statiei CFR Gara de Nord.

Dar aceasta prelungire inspre sud a M4 (pana la statia CFR Bucuresti-Progresul), va trebui realizata si in corelare cu reparatia podului feroviar de la Gradistea si cu redeschiderea circulatiei feroviare si reintroducerea trenurilor de calatori pe ruta Bucuresti Progresul- Gradistea- Giurgiu.

Oricum, va fi foarte interesant CUM se va circula, atunci când M4 va fi data in exploadare pe intreaga distanta Bucuresti Progresul- Gara de Nord 2- 1 Mai- Straulesti + când va fi data in exploadare si magistrala 1 Mai- Aeroport Otopeni!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Oct 2016 10:45:28    Titlul subiectului: 186688

In sfarsit cineva care gandeste logic (desi nu cred ca acela este motivul precis al intarzierilor - este doar un raspuns al naibii de potrivit).

http://www.b365.ro/statiile-laminorului-si-straulesti-inaugurate-fara-park-ride-lucrarile-intarziate-de-ratb_254308.html

Citat:
"Puțină lume știe de ce au întârziat lucrările de la terminalul de la Străulești, cu park&ride. RATB-ul nu a vrut să dea aviz pentru autorizarea lucrării de suprafață a autogării și a terminalului park&ride, până când Metrorex nu se angajează să-i refacă terminalul de troleibuze de la Lac Străulești. Pe vremuri, înainte de a ne apuca de metrou, acolo întorceau troleibuze care circulă pe Bulevardul Bucureștii Noi", spune Gheorghe Udriște, fost șef al Metrorex, potrivit economica.net.

Acesta consideră că în acea zonă ar trebui reconfigurată rețeaua de transport de suprafață, prin scoaterea liniilor de tramvai și troleibuz.

„Bulevardul Bucureștii Noi, de la Parcul Bazilescu încolo, se reface, se scoate linia de tramvai, se desființează refugiile și crește cu aproape o treime capacitatea de transport de suprafață pentru cei care vor să utilizeze mijloacele proprii de transport. De asemenea, nu trebuie să mă mai întorc cu troleibuzul la Străulești, ci merg cu el către Pajura", arată Udriște cum ar trebui reconfigurată rețeaua de la suprafață.

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Dum 09 Oct 2016 22:02:37    Titlul subiectului: 186703

Consider ca ar fi o mare greseala desfiintarea liniei de tramvaie si a celei de troleibuze, de pe bdul. Bucurestii Noi!

Dupa terminarea lucrarilor la magistrala 4 a metroului (inclusiv statiile Laromet si Straulesti), ar trebui refacute / reconstruite si redate in exploadare linia de tramvaie pana la intersectia Bdul. Bucurestii Noi/Bdul. Laminorului si respectiv linia de troleibuze pana la Strand Straulesti (intersectia bdul. Bucurestii Noi cu strada Constantin Godeanu).

Chiar daca in cartierul Bucurestii Noii metroul, tramvaiul si troleibuzul ar urma astfel accelasi traseu , rolul celor 3 tipuri de mijloace de transport este diferit.

In plus, trebuie pus accentul pe extinderea retelelor de transport electric ( la suprafata- tramvai si troleibuz).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 11 Oct 2016 04:53:13    Titlul subiectului: 186722

Normal nu ma bag la discutii de trasee foarte mult ca n-am fost in tara de peste zece ani, dar am trait in Buc Noi si Pajura.

Metroul e bun, dar sare statii. Troleu si tramvaiu opresc mult mai des, si acopera suprafata mai mare de locuitori. Macar unul din ele trebuie sa ramana neaparat.

Care din ele e intrebarea. Troleul ar circula cam la fel cu metroul pana la Gara de Nord, cu extindere la Sf Voievozi sau Victoriei (daca de extinde reteaua cum a fost pe vremea troleului 65)

Dar atunci ramane 87 singura linie deservita de Buc Noi. Ultima oara cand am fost in tara 86 a fost extins pana la Pajura (ce mi s-a parut misto, ca l-am apucat cand intorcea aproape de Pajura, pe Jiului, can merge pe la Arc, doar ca sa ajunga din nou acolo)

86 e cam rar si e o problema. 87 si el e rar si nu prea s-ar merita sa circule doar pentru 4 statii, decat daca e facut ca traseu de naveta.

Tramvaiul poate fi scos atunci, si 97 lasat. 24 45 ar ramane la fel. Nu stiu daca mai esta 6ele. Si pe asta il stiu cand o lua pe grivita (inca mai e lume care spune capu lui sase referindu-se la capatul de tramvai). Dupa aia a reaparut de le expozitie, mutat la capu lui 41 si apoi iar la bucla in maidan unde l-a luat si pe 42.

Dar 20ul merge pe 1mai si ar lasa multi sa schimbe mijloc de transport. Deci inapoi la anularea lui 97, decat daca s-ar schimba complet traseul.

Poate 97 sa urce podu Grant, si sa se intoarca la Crangasi. 87 o poate lua inainte spre gara, si gata.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 11 Oct 2016 07:41:47    Titlul subiectului: 186728

87 nu mai exista de foarte multi ani.
De cand cu lucrarile la metrou si 97 e suspendat, fiind inlocuit de o linie naveta de autobuze, 697.
Din pacate cred ca va trebui luata o decizie in ceea ce priveste troleibuzele si tramvaiele din Bucurestii Noi, in forma pe care o stim nu cred ca vo mai reaparea.
45 cred ca va ramane, e si linia refacuta, oricum deserveste o zona destul de mare in(spre) Chitila.
Partea proasta e ca linia intre Pasajul Constanta si Piata Victoriei e in stare proasta si afecteaza atractivitatea acestei linii.
20, in forma actuala mi se pare de prisos, nu ii vad rostul in forma limitata la Damaroaia, ma intreb daca nu ar putea fi prelungit cumva si legat cu 5 la Baneasca.
97 ar dubla 100% traseul metroului, singura lui sansa este ca la noi e anomalia asta, avem RATB si Metrorex independente, daca ar fi fost gestionate unitar, 97 cred ca ar fi disparut.
Actualul 65 are oarecare sanse, legand cartierul Pajura de Calea Grivitei si Gara de Nord, cred ca ar trebui facut mai util, eu l-as vedea prelungit la Piata Presei.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 11 Oct 2016 10:35:09    Titlul subiectului: 186734

Daca ar fi o singura entitate RATB+Metro ar avea logica, la ce spui cu dublarea liniei, dar tare mi-e teama, ca fiind entitati diferita sa avem si troleibuz la suprafata si metrou.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mie 12 Oct 2016 21:45:54    Titlul subiectului: 186757

87 nu mai e? Atunci ce circula in pajura?

Si spre Laromet nu e decat naveta 697? 20 intoare in Damaroia sau are bucla la intersectie?

E clar nu am fost de mult prin tara, dar din cate aud, nu stiu ce rost mai are tot depoul Buc Noi. 45 si 20 pot fi duse la Victoriei...si nema trolee...

Mi-e teama cand ma intorc in tara nu o sa recunosc nimica

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Oct 2016 07:14:12    Titlul subiectului: 186763

In locul lui 87 circula 65.

Se pare ca traficul va reveni la normal in zona santierului, la sfarsitul lunii octombrie. Atunci, ar trebui sa revina si troleibuzul 97, la traseul normal.

Articolul se gaseste aici.

Citat:
Aldea: Redăm traficul auto în zona Laminorului până la sfârșitul lui octombrie; stațiile Laminorului și Străulești, gata în decembrie

Stațiile de metrou Laminorului și Străulești vor fi puse în funcțiune la sfârșitul lunii decembrie 2016, iar traficul auto în zona Laminorului va fi reluat la finele lui octombrie, a declarat, vineri, pentru AGERPRES, directorul general al Metrorex, Marin Aldea.

"Lucrările sigur se vor termina, iar aceste două stații le vom pune în funcțiune la finele acestui an, în luna decembrie. E adevărat că trebuie să facem eforturi substanțiale, dar ne-am obișnuit deja cu ritmul. Și constructorul s-a obișnuit cu ritmul acesta mai intens de lucru. Ne ajută și vremea... De asemenea, vrem să redăm traficul auto în zona Laminorului până la sfârșitul lunii viitoare. La sfârșitul lunii octombrie vom reda circulația și în zona stației Laminorul", a afirmat șeful Metrorex.

Potrivit acestuia, stadiul de execuție a lucrărilor la stația Laminorului este de 87%.

"Proiectul de investiții în derulare al Metrorex Magistrala 4 de metrou Gara de Nord — Străulești își propune extinderea rețelei actuale de metrou construită și pusă în funcțiune de la Gara de Nord până la Bazilescu — ultimele două stații, Jiului și Parc Bazilescu, au fost puse în funcțiune în anul 2011—, deci ne propunem extinderea acestei linii în funcțiune cu încă două stații noi de metrou — Laminorului și Străulești, un depou, un terminal și un park&ride pe o lungime de 2,1 kilometri", a spus Marin Aldea.

Proiectul este în valoare de circa 252 de milioane de euro, fără TVA, este finanțat din două surse și structurat pe două componente. Prima componentă cuprinde cele două stații, tunele și galerii de legătură și este finanțată din Programul Operațional Sectorial Transport și Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM), deci din fonduri europene nerambursabile. A doua componentă se referă doar la depou, la park&ride și intermodal și este finanțată din surse de la bugetul de stat.

"Contractul pe care Metrorex l-a încheiat cu firma care execută aceste lucrări — Astaldi și Asocierea — este în valoare de circa 890 de milioane de lei, din care până la această dată au fost deja realizați, cheltuiți, circa 690 — 700 de milioane de lei", a precizat Aldea.

În ceea ce privește depoul, parcarea și terminalul intermodal, directorul general al Metrorex a menționat ca acestea vor fi date în folosință în prima jumătate a anului viitor.

"Vrem ca cetățenii care locuiesc în zone limitrofe să lase mașinile în parcare și să utilizeze metroul, acest mijloc de transport pe care noi îl recomandăm cu mare căldură ca fiind unul dintre cele mai sigure mijloace de transport din București, rapide, eficiente, ecologice. Parcarea, depoul și terminalul intermodal vor fi date în folosință în semestrul I al anului viitor. Vreau să vă asigur că avem finanțare și pentru parcare", a subliniat acesta.

Metrorex organizează duminică, în intervalul orar 10:00 — 14:00, "Ziua Porților Deschise la stația de metrou Laminorului", evenimentul urmărind informarea tuturor celor interesați cu privire la stadiul lucrărilor proiectului major Magistrala 4 de metrou — Gara de Nord — Lac Străulești: Secțiunea Parc Bazilescu — Lac Străulești.

"Cred că deja locuitorii Bucureștiului, mai ales cei din partea de nord, s-au obișnuit cu aceste acțiuni. A fost o inițiativă a constructorului care ne invită acum a doua oară să vedem acest proiect, care încă nu s-a finalizat, să îl vedem în faza de lucrări. Și la Stația Străulești vă amintesc că în 7 august am făcut un astfel de eveniment. Noi vă invităm, vă așteptăm cu mare drag să veniți duminică în număr cât mai mare să vedeți această stație în construcție. Este în fază aproape de finalizare. Ne propunem — și ținta noastră rămâne în continuare — ca aceste două stații să le punem în funcțiune la sfârșitul lunii decembrie", a adăugat Aldea.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Vin 14 Oct 2016 01:39:16    Titlul subiectului: 186779

Cat de mult sare de la 87 la 65. Dupa 98 cam la cativa ani se schimba, cel putin cand am fost in tara era un traseu dar nu celalalt. In 2000 parca erau amandoua, dar imi inchipui de fapt erau amandoua "87" cu jumate din masine luand-o spre Victoriei.

Sunt tare curious cum o sa arate statiile de metrou cand sunt gata. Nu stiu daca s-a pastrat idea ca fiecare statie sa aiba design original.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
djalf



Data înscrierii: 16/Oct/2012
Ultima vizita: 23/Oct/2018
Mesaje: 16
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 27 Oct 2016 16:15:03    Titlul subiectului: 186931

Statia Parc Bazilescu / 20161027 dupa amiaza.


Bazilescu 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.03 kb
 Vizualizat:  de 15670 ori

Bazilescu 1.jpg



Bazilescu 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.37 kb
 Vizualizat:  de 15670 ori

Bazilescu 2.jpg



Bazilescu 3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.06 kb
 Vizualizat:  de 15670 ori

Bazilescu 3.jpg



Bazilescu 4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.49 kb
 Vizualizat:  de 15670 ori

Bazilescu 4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
djalf



Data înscrierii: 16/Oct/2012
Ultima vizita: 23/Oct/2018
Mesaje: 16
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 27 Oct 2016 16:18:13    Titlul subiectului: 186932

Infiltratii, mucegai si carpeli la Grivita... 20161027


Grivita.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.35 kb
 Vizualizat:  de 15668 ori

Grivita.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
djalf



Data înscrierii: 16/Oct/2012
Ultima vizita: 23/Oct/2018
Mesaje: 16
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 27 Oct 2016 16:25:43    Titlul subiectului: 186933

Laminorului / 20161027 / se lucra intens la gurile de acces ale statiei.


Laminorului.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  232.22 kb
 Vizualizat:  de 15667 ori

Laminorului.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Mar 01 Noi 2016 13:04:08    Titlul subiectului: 187012

Asociatia Pro Infrastructura a publicat o filmare cu drona din zona depoului Straulesti si statia Laminorului: https://www.youtube.com/watch?v=D8AIW-zhh1o
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
riciu



Data înscrierii: 05/Feb/2011
Ultima vizita: 30/Iun/2023
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Ian 2017 12:13:18    Titlul subiectului: 187816

S-a terminat cu inaugurarea lui M4? Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 16/Aug/2023
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Ian 2017 13:20:40    Titlul subiectului: INAUGURARE 187817

Nu a fost nici o inaugurare, desi o asteptam cu mare interes. Inca nu se stie nimic. Decat sa se inaugureze pe un singur fir cum se spunea, automat crescand exponential timpii de asteptare, mai bine mai asteptam putin si scapam de sistemul pendula. O dezamagire mai mare este ca, de unde se promitea prelungirea venerabilului 20 pana la Mezes pe Bd.Laminorului, s-a ajuns la asasinarea acestuia. Se continua politica veche, unde punem metrou omoram linia de tramvai: vezi Calea Grivitei, vezi Sos.Berceni, vezi Bd.Iuliu Maniu, vezi cheiul Dambovitei... Crying or Very sad Oare cand va veni cineva sa dezvolte reteaua de tramvaie ? ( vedeti Praga de exemplu ).
_________________
R.I.P. 20
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2017 10:48:15    Titlul subiectului: 187850

Sunt curios daca troleibuzul 97 va fi si el „sacrificat”, sau va reveni pe traseul normal, dupa terminarea lucrarilor la metrou.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 16/Aug/2023
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2017 11:59:16    Titlul subiectului: 187855

Am vazut inainte sa se strice vremea ca se lucra la retea intre cele doua statii noi de metrou. E foarte posibil ca 97 sa circule din nou dar nu se stie cand. Am inteles ca vehicule ar fi disponibile, undeva la 13 bucati.
_________________
R.I.P. 20
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 16/Aug/2023
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Feb 2017 14:28:52    Titlul subiectului: M4-STRAULESTI 188191

Vor începe probele cu trenuri până la Straulești.
_________________
R.I.P. 20
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
luk777



Data înscrierii: 01/Iun/2015
Ultima vizita: 25/Mar/2024
Mesaje: 95
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 02 Feb 2017 18:27:53    Titlul subiectului: 188197

Cand?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Feb 2017 09:31:02    Titlul subiectului: 188206

Au inceput de vreo saptamana. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 25 Feb 2017 13:46:38    Titlul subiectului: 188528

Oficial, se pare ca la sfarsitul lunii martie va circula metroul pana la Straulesti. Articolul se gaseste aici.

Citat:
MAGISTRALA 4 de METROU. Când va fi deschisă circulația pe secțiunea Parc Bazilescu - Lac Străulești

MAGISTRALA 4 de METROU. Când va fi deschisă circulația pe secțiunea Parc Bazilescu - Lac Străulești. Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a declarat marți, în urma întâlnirii cu premierul Sorin Grindeanu că termenul pentru deschiderea circulației pe Magistrala 4 de metrou secțiunea Parc Bazilescu - Lac Străulești se menține pentru sfârșitul lunii martie 2017.

"La Magistrala 4 de metrou, procedura este în plină derulare — cea referitoare la montarea senzorilor și a tuturor elementelor care țin de siguranța călătorilor la metrou. Termenul rămâne valabil, sfârșitul lunii martie 2017, adică termenul pe care ni l-am și asumat. Am înțeles din estimările celor de la Metrorex că undeva în două săptămâni se vor termina aceste lucrări", a declarat ministrul, Cuc citat de Agerpres.

Lungimea totală a secțiunii va fi de 2.1 km. Valoare totală a proiectului este de 1.115 mil. Lei (252.4 mil. Euro).

Metrorex, anunța, la jumătatea lunii decembrie 2016, că circulația pe secțiunea de metrou Laminorului — Străulești ar putea fi deschisă pasagerilor în primul trimestru al anului 2017, după ce comisiile de specialitate ale Metrorex vor finaliza verificarea lucrărilor executate. Astfel, se amâna darea în folosință a acestei secțiuni a Magistralei 4, anunțată pentru data de 19 decembrie.

Operațiunea de verificare a lucrărilor pentru obiectivul de investiții Magistrala 4 — Extinderea cu două noi stații de metrou: Laminorului și Străulești a demarat la începutul lunii decembrie.

Concluziile comisiilor de specialitate care au verificat lucrările au evidențiat finalizarea tuturor lucrărilor de arhitectură, finisaje, lifturi și escalatoare, cale de rulare, instalații electrice și sanitare, instalații PSI, instalații de ventilație, telefonie și ceasoficare, acestea fiind în deplină stare de funcționare, astfel încât probele tehnologice aferente instalațiilor precum și ale circulației trenurilor să poată fi efectuate.

"Întrucât la acest moment nu au fost finalizate o serie de lucrări privind detecția și alarmarea la incendiu, astfel încât să fie asigurate în totalitate condițiile de siguranță și confort a călătorilor, în perioada imediat următoare vor fi continuate testele de sistem și de circulație a trenurilor, precum și continuarea lucrărilor nefinalizate pentru a putea fi create condițiile de punere în funcțiune cu călători cât mai repede posibil (estimat în primul trimestru al anului 2017). Circulația cu pasageri pe această secțiune va fi anunțată public după finalizarea probelor", se arăta în comunicatul citat.

Sursa foto: www.b365.ro



image_2015_11_24_20619289_0_montarea_liniilor_statia_straulesti_58420000.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  213.12 kb
 Vizualizat:  de 13220 ori

image_2015_11_24_20619289_0_montarea_liniilor_statia_straulesti_58420000.jpg



25379379852_a8ba732958_o_66527500_23634400.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  176.61 kb
 Vizualizat:  de 13220 ori

25379379852_a8ba732958_o_66527500_23634400.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 16/Aug/2023
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Mar 2017 14:50:35    Titlul subiectului: 189212

Am auzit ca pe 28 sau 29 martie se inaugureaza noile statii.
Deja se monteaza ( se inlocuiesc cele vechi ) noile placute cu doua statii in plus pe traseul M4. Very Happy

_________________
R.I.P. 20
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 27, 28, 29, 30, 31  Următoare
Pagina 28 din 31

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community