Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Spre un transport civilizat, la standarde europene...
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1074
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 25 Oct 2016 15:23:47    Titlul subiectului: 186904

Duminica, cativa tineri s-au hotarat ei asa sa traga semnalul de alarma in statia Targu Cucu, la un GT4. Vatmanul a actionat exemplar, blocand usile doi si trei. Apoi a anuntat Politia si si-a continuat cursa. In Tatarasi, tramvaiul era asteptat de o masina de Politie, care i-a luat in primire pe tineri. Bravo vatmanului si oamenilor din tramvai pentru spirit civic! Un pas mic, dar inainte!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
crissbc



Data înscrierii: 13/Iun/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 33
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 27 Oct 2016 13:38:36    Titlul subiectului: 186929

http://imgur.com/a/FIwBZ
27 la ora 8 dim, statia Tehnopolis, directia - spre Tatarasi.
Cam asa arata standardele europene la Iasi.
Cam asa e in fiecare dimineata intre 7.30 si 8.30 si 15.30-17.30.
De ce? Pentru ca in loc sa respecte frecventa de 1 la 16 min... vin 1 la 30-40 min.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 27 Oct 2016 15:13:11    Titlul subiectului: 186930

florin5555 a scris:
Ar trebui gasita o solutie la Triumf cum ar fi scoaterea macazurilor pana la o eventuala modernizare intre Triumf-P-ta Eminescu care va fi peste multi ani. Singurul avantaj al acelui rond ramane intoarcerea tramvaielor in caz de vreo blocare spre rond Copou.

Uite ca e foarte util acel rond.
Macazurile alea ar trebui intr-adevar schimbate.
27.10.2016 ora 14:10
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
roger



Data înscrierii: 19/Iul/2006
Ultima vizita: 30/Oct/2016
Mesaje: 5
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2016 07:41:43    Titlul subiectului: 186943

crissbc a scris:
http://imgur.com/a/FIwBZ
27 la ora 8 dim, statia Tehnopolis, directia - spre Tatarasi.
Cam asa arata standardele europene la Iasi.

Ce standarde europene, fratele meu? Forumul asta e aproape manipulat de unu sau doi care au senzatia ca avem un transport performant dar care dau impresia ca de fapt nu cunosc deloc ce inseamna transport performant. Iar situatia transportului iesean e chiar comica. Am locuit un an in urbe, dupa vreo 16 de București si 6 de Franta, si, cu tot respectul pentru cei de pe acest forum care incearca sa vada doar chestii pozitive, transportul in Iasi e deficitar rau. Sa n-o mai invartim dupa degete, ca avem servicii sub limita.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2016 08:32:35    Titlul subiectului: 186944

Stimabile, am spus de un milion de ori: forumul acesta nu este dedicat clientilor operatorilor de transport public de-a valma, ci pasionatilor transportului public, deci celor pentru care acest domeniu reprezinta o pasiune, asadar vin aici pentru recreere, nu pentru incrancenare sau refulare. Nu-ti place ce vezi aici si te simti manipulat, te du dara in alta parte, nu trebuie sa fii masochist! Iar daca vrei schimb de idei, concursuri de solutii si altele pentru europenizare, activeaza intr-o ONG ce-si propune sa faca lucruri concrete pentru mai bine in domeniile care te intereseaza, mergi la dezbateri publice (ca oengist sau neoengist), exprima-te acolo unde e locul pentru asa ceva, ca altfel pierzi vremea! Intelegi acum diferenta? Tu nu esti pasionat de transportul public, la fel cum nici crissbc nu e, voi sunteti doar clienti nemultumiti ai serviciilor de transport public din cutare sau cutare loc, deci nu va incadrati in publicul-tinta al acestui forum...

Uite, eu sunt membru intr-o ONG ce are anumite obiective legate de transportul public, pentru a face chestiuni concrete (dar cu o abordare constructiva, pornind de la realitati ce tin de o multitudine de aspecte) care depasesc cadrul acestui forum. Ati mers tu sau crissbc macar la dezbaterile publice ale PMUD in orasele care prezinta interes pentru voi? Aveati acolo prilej sa spuneti tot ce aveti pe suflet si sa va si auda atat persoane de la nivel decizional, cat si alti cetateni interesati ca si voi de acest domeniu, cu care sa si colaborati pe viitor daca simtiti ca ati putea face ceva impreuna. Aici nu veti face decat sa va contrati cu cei care vad si in ceea ce voi numiti rabla ceva frumos, pe voi exasperandu-va asta, si zau ca nu veti face altceva decat sa pierdeti timpul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2016 08:41:40    Titlul subiectului: 186945

Cat despre titlul acestui subiect, ideea era ca aici sa fie prezentate si dezbatute (inclusiv cu idei de imbunatatire, dar la nivel de discutie intre pasionati, fara pretentia de a influenta decizii, prezentate fara agresivitate si nu prin prisma clientului nemultumit, ci a pasionatului care gandeste constructiv) actiunile intreprinse pentru atingerea dezideratului (pasi mai mici sau mai mari). Asa cum prezinta online (dand si ocazia cititorilor - care se presupune ca in general fac parte din publicul-tinta - sa dezbata subiectul) o revista de specialitate un produs, o actiune, etc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2016 09:35:10    Titlul subiectului: 186946

Macar sa se zica ceva concret ,pe puncte ,ce anume considera persoana in cauza ca il nemultumeste(si ar fi nenumarate aspecte ,de acord) ,nu sa arunci asa intr-o doara un calificativ (adevarat sau nu). In modul de fata tot postul respectiv nu e decat un fel de trolling jenant sau cel mult o postare din aia tip hater de pe fb.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2016 09:47:27    Titlul subiectului: 186947

Cat se poate de corect, caci pe mine unul textul cu cei 16 ani de Bucuresti (cu RATB?!) m-a facut sa zambesc...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
crissbc



Data înscrierii: 13/Iun/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 33
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2016 11:08:00    Titlul subiectului: 186948

Radu Czech/Cristina Albu a scris:

Uite, eu sunt membru intr-o ONG ce are anumite obiective legate de transportul public, pentru a face chestiuni concrete (dar cu o abordare constructiva, pornind de la realitati ce tin de o multitudine de aspecte) care depasesc cadrul acestui forum.


Asa multe chestiuni concrete s-au facut de tot ca vitele suntem transportati de 20 de ani... de fapt cred ca vitele sunt transportate in conditii mult mai bune. De facut ceva, mai greu, de facut planuri si hartii pe care sa se arunce multi bani, tot inainte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2016 11:20:06    Titlul subiectului: 186949

Ti-ai pus problema ca poate boborul e multumit sau nepasator in uriasa sa majoritate? Iar asta poti extinde la orice te inconjoara. Poate Romania are alte standarde de viata si e o mare greseala ca e in UE...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
crissbc



Data înscrierii: 13/Iun/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 33
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2016 11:23:04    Titlul subiectului: 186950

Multumit nu cred ca e, vad asta in fiecare zi, dar nepasator se poate.
I-am trimis si lu nenea primarul, astept feedback. La RATP/SCTP trimiti degeaba... nesimtiti mai mari ca cei ce raspund la sesizari n-am vazut.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2016 11:28:25    Titlul subiectului: 186951

Eu am vazut si multumire pe chipurile multora. Si in atitudine. Si nu ma refer numai la transportul public, ci la tot ce ne inconjoara, cum am zis mai sus.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2016 14:00:38    Titlul subiectului: 186952

Radu Czech/Cristina Albu a scris:
Poate Romania are alte standarde de viata si e o mare greseala ca e in UE...


Aici ai spus un mare adevar, care explica foarte multe din tara noastra. Din pacate asta e adevarul, nu ar trebui sa fim un UE.

Este ca si cum am fost admisi admis in universitate cu nota 4 cu speranta ca o sa invatam mai bine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2016 22:42:32    Titlul subiectului: 186960

In primul rand si oamenii de la chioscurile de bilete ar trebui sa fie adusi la "standarde europene".
Am avut o experienta foarte neplacuta cand am fost la Iasi.
Dar sa incep cu plusurile. In primul rand soferul de pe linia 50, foarte dragut cu calatorii, dadea toate informatiie daca era intrebat.

In schimb, la casa de bilete de la Piata Unirii, miercurea trecuta, cand am vurt sa imi iau un abonament pentru toate liniile pentru ziua urmatoiare, la ora 20:50, casierita a avut un comportament foarte urat, mi-a reprosat de ce mi-a venit mie ideea sa il iau acum, cand ea se pregatea sa inchida, desi programul era pana la ora 21:00.

Evident am facut o reclamatie impotriva acelei persoane, in caz ca nu voi primi raspuns voi merge mai departe. Oamenii de la casele de bilete trebuie sa fie instruiti sa nu mai aiba comportamente ca pe timpul comunismului !
Nu ca ar fi cei din Bucuresti mai breji, sunt si acolo aceleasi probleme cu oamenii.
A fost tare reactia casieritei, adica imi spunea ea MIE cum sa imi planific eu timpul ???
Treaba ei nu era sa vina titluri de calatorie pana la ora 20:59 si 59 de secunde ?
Eu am venit la ora 20:50, cand mai erau 10 minute pana la program.
Pentru ca a avut acel comportament total neadecvat eu nu mal las pana acea persoana fie va fi trasa la raspundere fie isi va cere scuze in scris !

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Silviu T-S



Data înscrierii: 03/Noi/2007
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 1317
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 05 Ian 2017 21:28:14    Titlul subiectului: TRAMCLUB MAGAZIN 187732

TRAMCLUB MAGAZIN: PESA, o lume a trenurilor și a tramvaielor

La invitația companiei PESA, reprezentanți ai Asociației TRAMCLUB Iași, alături de un grup de jurnaliști ieșeni și bucureșteni, au pășit pentru o zi într-o lume a trenurilor și a tramvaielor. Porțile companiei poloneze din orașul Bydgoszcz ne-au fost deschise, cele mai noi produse putând fi admirate îndeaproape. Ne dorim să vă împărtășim momentele cheie ale experienței poloneze și de aceea vă invităm într-o scurtă incursiune în istoria uneia dintre cele mai mari fabrici europene de profil.

Compania PESA, specializată în producerea de vehicule feroviare, și-a început activitatea în anul 1851, ca atelier de reparații pentru material rulant feroviar, în orașul Bydgoszcz (germană: Bromberg). Înainte de stabilirea suzeranității Poloniei în anul 1918, orașul făcea parte din teritoriul Prusiei, astfel explicându-se denumirea germană a acestuia. Bydgoszcz a devenit în timp un important nod feroviar, acesta fiind motivul alegerii orașului de pe râul Brda pentru construirea atelierelor de reparații. Atelierele s-au dezvoltat treptat, ocupând la începutul secolului al XX-lea o suprafață de 17 hectare, spre deosebire de un hectar în 1851. În cadrul Atelierelor ZNTK Bydgoszcz au fost reparate locomotive cu abur și vagoane de marfă, întreprinderea intrând în colaps după 1989. În anul 1991 Atelierele ZNTK au fost separate de PKP (Polskie Koleje Państwowe, în traducere „Căile Ferate din Polonia”), zece ani mai târziu devenind o companie privată, Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz Spółka Akcyjna Holding, cunoscută tuturor ca PESA. Activitatea companiei a fost orientată spre construirea de material feroviar nou, în prezent PESA producând tramvaie, locomotive, vagoane, automotoare și rame electrice în hale moderne, retehnologizate. În vederea îmbunătățirii permanente a produselor, PESA a înființat un centru propriu de cercetare, în care lucrează 300 dintre cei 5000 de angajați ai companiei. Fiabilitatea produselor PESA este rezultatul unui lung proces de proiectare, discuții și simulări cu mecanici, vatmani și ingineri.

Portofoliul actual de produse al companiei PESA include cinci modele de tramvai, respectiv JAZZ, SWING, FOKSTROT, TWIST și KRAKOWIAK. PESA este prima companie poloneză care a conceput și produs tramvaie cu podea joasă în proporție de 100%, alcătuite din două, trei, patru, cinci și șapte module, unidirecționale și bidirecționale, ce pot fi echipate cu boghiuri pentru ecartamente variate, de la 900 mm până la 1524 mm. Tramvaiele sunt construite din materiale ignifuge și sunt prevăzute cu cuști de siguranță și zone de absorbție a energiei în caz de impact. Dispozitivele multimedia aflate în dotarea standard a tramvaielor oferă control asupra sistemelor de siguranță și posibilitatea de monitorizare permanentă a echipamentelor de bază, inovație ce conduce la scăderea costurilor de mentenanță. Modelul Twist este echipat cu boghiuri basculante, ce fac posibilă exploatarea tramvaielor de generație nouă pe o infrastructură uzată. Tramvaie cu astfel de boghiuri au fost livrate în două orașe din Polonia: Czêstochowa și Wrocław. Compania PESA produce anual până la 200 de tramvaie, durata de producție a unei unități fiind de 21 de zile. Tramvaie PESA se regăsesc în prezent în dotarea companiilor de transport ale marilor orașe din Polonia (Varșovia, Cracovia, Gdańsk, Szczecin, Torun, Bydgoszcz, Katovice, Czêstochowa și Wrocław), dar și din Europa, în țări precum Bulgaria (Sofia), România (Cluj-Napoca), Ungaria (Szeged). Dotarea tramvaielor cu echipamente rezistente la temperaturi scăzute, mai joase de -25°C, a condus la comercializarea acestora și în orașe ale Rusiei, la Moscova și Kaliningrad.

Portofoliul de produse este completat de familia de automotoare LINK, 611M, 730M, ATR 220, de ramele electrice ELF, ACATUS PLUS, DOUBLE-DECKER ROLLING STOCKS și DART, model ce a primit în anul 2016 premiul iF pentru design (iF Design Award), precum și de gama de locomotive diesel, electrice și multi-system. Dincolo de inovațiile de ordin tehnic și estetic, specialiștii companiei au identificat efectele lipsei toaletelor din locomotive, astfel încât au dotat în premieră locomotivele PESA cu cabine de toaletă inspirate de cele folosite în industria aeronautică. Pentru a asigura mentenanța vehiculelor comercializate în țara vecină, Belarus, compania PESA a investit în retehnologizarea unei fabrici de profil din capitala Minsk. PESA a livrat către Belarus 20 de rame electrice, cu câte 8 vagoane, ce pot rula cu viteza de 230 km/h. Strategia de dezvoltare a companiei poloneze prevede extinderea portofoliului de produse cu rame modulare de metrou, având la bază principiul – realizarea de mijloace de transport public la cele mai înalte standarde europene, disponibile la prețuri rezonabile.

Vizitarea fabricii a reprezentat o experiență unică, la fiecare pas observând hale vechi de un veac jumătate, atent conservate la exterior și integral retehnologizate la interior. Turul a pornit de la sediul administrativ, aflat în vecinătatea gării din Bydgoszcz, străjuit spre peroanele acesteia de vechiul turn de apă. Prima oprire a fost în hala de montaj general, acolo unde piesele pentru structura caroseriilor sunt așezate pe categorii, după ce au fost tăiate în prealabil la CNC (mașină cu comandă numerică). Într-o ordine desăvârșită, reperele sunt montate și sudate pe ștanduri. Ulterior, caroseriile sunt sablate cu alice de oțel într-un departament izolat, muncitorii fiind echipați cu costume prevăzute cu ventilare la nivelul capului și a corpului. Etapa sablării este urmată de cea de vopsire, la un interval de timp ce nu depășește o oră. În caz că intervalul de timp este depășit, procedura de sablare este reluată. Astfel se obține garanția anticoroziune de până la 15 ani. Începând din anul 2017 toate vehiculele feroviare trebuie să corespundă testelor de impact. Pentru omologare sunt necesare 4 teste de impact, realizate în cadrul fabricii. Caroseriile sunt supuse testelor de impact frontal la viteza de 30 km/h. Forța impactului este absorbită de structura tip fagure, realizată din aluminiu, montată pe latura frontală a caroseriei.

A doua oprire a fost la hala Z3 – montaj echipamente tramvaie și trenuri. Buna organizare din interiorul halelor a putut fi lesne de observat și în exterior, prin marcaje cromatice, treceri de pietoni, indicatoare și senzori de viteză pentru automobile și utilaje. Hala Z3 impresionează prin dimensiuni, utilaje și numărul mare de vehicule la care se lucrează simultan. Încă de la intrare am putut urmări procesul de cablare a vagoanelor, de montare a echipamentelor, a capitonajelor și a mobilierului interior, până la cele mai mici detalii. De la specialiștii polonezi am aflat detalii inedite, precum necesarul de nu mai puțin de 18.000 de metri de cablu pentru instalațiile electrice ale unui singur tramvai Swing sau dotarea toaletelor automotoarelor pentru Belarus cu buton SOS, amplasat aproape de podea, pentru situații excepționale, leșin de pildă. De asemenea, toaletele sunt prevăzute cu senzori de fum, călătorii ce aprind țigara în cabina toaletei fiind udați și, la ieșire filmați de sistemul de supraveghere video aflat în dotare.

Turul a luat sfârșit prin vizitarea tunelului istoric, ce face legătura între fabrică și gară, subtraversand calea ferată. Tunelul a fost construit în anul 1867 pentru a facilita accesul muncitorilor către vechile ateliere de reparații. Acesta a fost bine conservat și este folosit și în prezent. Ospitalitatea gazdelor poloneze a continuat și dincolo de gardurile fabricii. Preț de câteva ore am fost ghidați să descoperim atmosfera orașului Bydgoszcz, la pas, cu tramvaiul și cu vaporașul turistic, însă această experiență constituie subiectul unui nou articol.

Mulțumim pentru invitație companiei PESA, în mod special domnișoarei Karolina Żyłka-Mróz, director de marketing al piețelor externe pentru LRV (Light Rail Vehicle) și domnului Liviu Pecican, director de marketing al pieței vest-europene.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  410.05 kb
 Vizualizat:  de 16906 ori

1.jpg



2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  460 kb
 Vizualizat:  de 16906 ori

2.JPG



_________________
ASOCIAȚIA PASIONAȚILOR DE TRANSPORT PUBLIC TRAMCLUB IAȘI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2017 16:31:13    Titlul subiectului: 187858

De astazi pana duminica se afla la Iasi in teste un autobuz MAN Lion's City, diesel, Euro 6. Astazi a circulat intre orele 12 si 16:30, sambata va circula in tura normala de dupa-amiaza, iar duminica intre 8 si 16, pe traseul 42.


IMG_4513.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.61 kb
 Vizualizat:  de 16774 ori

IMG_4513.JPG



IMG_4518.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.16 kb
 Vizualizat:  de 16774 ori

IMG_4518.JPG



IMG_4520.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.14 kb
 Vizualizat:  de 16774 ori

IMG_4520.JPG



IMG_4522.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.84 kb
 Vizualizat:  de 16774 ori

IMG_4522.JPG



IMG_4526.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.05 kb
 Vizualizat:  de 16774 ori

IMG_4526.JPG



IMG_4528.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.3 kb
 Vizualizat:  de 16774 ori

IMG_4528.JPG



IMG_4529.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.94 kb
 Vizualizat:  de 16774 ori

IMG_4529.JPG



IMG_4531.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.34 kb
 Vizualizat:  de 16774 ori

IMG_4531.JPG



IMG_4532.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.88 kb
 Vizualizat:  de 16774 ori

IMG_4532.JPG



IMG_4546.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.09 kb
 Vizualizat:  de 16774 ori

IMG_4546.JPG



IMG_4553.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.85 kb
 Vizualizat:  de 16772 ori

IMG_4553.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2017 20:52:49    Titlul subiectului: MAN A21 187861

Interior.


IMG_4338.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.15 kb
 Vizualizat:  de 16681 ori

IMG_4338.JPG



IMG_4340.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.86 kb
 Vizualizat:  de 16681 ori

IMG_4340.JPG



IMG_4419.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.8 kb
 Vizualizat:  de 16681 ori

IMG_4419.JPG



IMG_4451.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.87 kb
 Vizualizat:  de 16681 ori

IMG_4451.JPG



IMG_4454.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.33 kb
 Vizualizat:  de 16681 ori

IMG_4454.JPG



IMG_4457.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.61 kb
 Vizualizat:  de 16681 ori

IMG_4457.JPG



IMG_4353.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.04 kb
 Vizualizat:  de 16681 ori

IMG_4353.JPG



IMG_4434.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.59 kb
 Vizualizat:  de 16681 ori

IMG_4434.JPG



IMG_4408.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.02 kb
 Vizualizat:  de 16681 ori

IMG_4408.JPG



IMG_4345.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.31 kb
 Vizualizat:  de 16681 ori

IMG_4345.JPG



IMG_4347.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.08 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_4347.JPG



IMG_4500.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.27 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_4500.JPG



IMG_4362.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.71 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_4362.JPG



IMG_4498.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.24 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_4498.JPG



IMG_4367.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.12 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_4367.JPG



IMG_4478.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.77 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_4478.JPG



IMG_4364.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.07 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_4364.JPG



IMG_4438.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.73 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_4438.JPG



IMG_4374.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.63 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_4374.JPG



IMG_4376.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.41 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_4376.JPG



IMG_4390.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.8 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_4390.JPG



IMG_4497.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.46 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_4497.JPG



IMG_4502.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.93 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_4502.JPG



IMG_4377.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.13 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_4377.JPG



IMG_4396.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.94 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_4396.JPG



IMG_4503.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.31 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_4503.JPG



IMG_4378.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.02 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_4378.JPG



IMG_4415.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.93 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_4415.JPG



IMG_4417.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.73 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_4417.JPG



IMG_4481.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.22 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_4481.JPG



IMG_4493.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.56 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_4493.JPG



IMG_4483.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.19 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_4483.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 08/Mar/2024
Mesaje: 391
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2017 21:05:21    Titlul subiectului: 187862

Pe principiul "nu schimba daca nu e nevoie", noua generatie de autobuze de la MAN seamana izbitor de mult cu NL313 care circula la noi deja. De curiozitate, cat ar costa acest MAN Lion City comparativ cu ce s-a achizitionat in fosta licitatie (Eurobus si Citiport)?
_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2017 21:24:06    Titlul subiectului: 187864

E un A21, o poveste de succes dusa mai departe, cum ai spus, fara schimbari majore de la o generatie la alta acolo unde nu e nevoie de schimbari. Nu stiu sa-ti zic un pret, dar, autobuzul si producatorul fiind din "primul esalon", probabil ca se incadreaza in intervalul 200-250 de mii de euro. O tinta cam greu - daca nu chiar imposibil - de atins in Romania din cauza legislatiei din domeniul achizitiilor publice, ce da pretului ponderea cea mai mare la realizarea punctajului. Si e pacat, pentru ca autobuzul asta - de exemplu - este o incantare, atat pentru calator, cat si pentru sofer. Sa nu mai spunem de imaginea pentru oras...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2017 22:27:35    Titlul subiectului: 187865

Ar arata excelent in schema de culoare alb-verde. Putin ciudat partea din spate, mai ales scaunele care nu sunt la aceleasi nivel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2017 22:35:37    Titlul subiectului: 187866

Au optat pentru maximizarea spatiului destinat calatorilor. E drept, insa, e foarte greu sa te descurci pentru a folosi scaunele alea din spate (amelioreaza, totusi, situatia cat de cat existenta increngaturii de bare de sustinere). Am experimentat calatoria la cucurigu cu un Citaro cu motor orizontal si 2 usi, cu scaunele de la spate dispuse in "U", si a fost criminal sa ajung la scaun si apoi sa ma ridic de pe el si sa parasesc acea zona in mers.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mureseanu_976



Data înscrierii: 01/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Feb/2018
Mesaje: 73
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2017 18:46:27    Titlul subiectului: 187874

E superb demonstratorul. Ne poti spune te rog daca va mai vizita si alte orase ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2017 19:35:43    Titlul subiectului: 187880

Da, dar abia luni am cu cine vorbi pe tema asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2017 20:13:45    Titlul subiectului: 187882

Totuși dacă România nu reprezintă o piață pentru acest autobuz datorită licitațiilor de la noi, care mai este scopul unei astfel de prezentări?

În afară de București nu văd cam pe nimeni să își permită astfel de autobuze, mai ales un lot mare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2017 20:30:24    Titlul subiectului: 187883

Pai am inteles ca Iasul are nevoie de vreo 70 de buc. Nu pare un numar chiar mic. Chiar pentru MAN. Si mai sunt orase din tara care au nevoie si si-au manifestat intentia pt. achizitionarea a catorva zeci de unitati. Vorbesc de autobuze noi.
Oricum ,par mult superioare MAN-urile astea fata de Isuzu sau BMC noi achizitionate la Iasi. Am mai zis ca chiar MAN-urile SH aduse mi se par mult mai bune.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 7 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community