|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 25 Oct 2016 15:23:47 Titlul subiectului: |
186904 |
|
Duminica, cativa tineri s-au hotarat ei asa sa traga semnalul de alarma in statia Targu Cucu, la un GT4. Vatmanul a actionat exemplar, blocand usile doi si trei. Apoi a anuntat Politia si si-a continuat cursa. In Tatarasi, tramvaiul era asteptat de o masina de Politie, care i-a luat in primire pe tineri. Bravo vatmanului si oamenilor din tramvai pentru spirit civic! Un pas mic, dar inainte!
|
|
Sus |
|
|
crissbc
Data înscrierii: 13/Iun/2014 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 33 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 27 Oct 2016 13:38:36 Titlul subiectului: |
186929 |
|
http://imgur.com/a/FIwBZ
27 la ora 8 dim, statia Tehnopolis, directia - spre Tatarasi.
Cam asa arata standardele europene la Iasi.
Cam asa e in fiecare dimineata intre 7.30 si 8.30 si 15.30-17.30.
De ce? Pentru ca in loc sa respecte frecventa de 1 la 16 min... vin 1 la 30-40 min.
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 27 Oct 2016 15:13:11 Titlul subiectului: |
186930 |
|
florin5555 a scris: | Ar trebui gasita o solutie la Triumf cum ar fi scoaterea macazurilor pana la o eventuala modernizare intre Triumf-P-ta Eminescu care va fi peste multi ani. Singurul avantaj al acelui rond ramane intoarcerea tramvaielor in caz de vreo blocare spre rond Copou. |
Uite ca e foarte util acel rond.
Macazurile alea ar trebui intr-adevar schimbate.
27.10.2016 ora 14:10
|
|
Sus |
|
|
roger
Data înscrierii: 19/Iul/2006 Ultima vizita: 30/Oct/2016 Mesaje: 5 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Oct 2016 07:41:43 Titlul subiectului: |
186943 |
|
crissbc a scris: | http://imgur.com/a/FIwBZ
27 la ora 8 dim, statia Tehnopolis, directia - spre Tatarasi.
Cam asa arata standardele europene la Iasi. |
Ce standarde europene, fratele meu? Forumul asta e aproape manipulat de unu sau doi care au senzatia ca avem un transport performant dar care dau impresia ca de fapt nu cunosc deloc ce inseamna transport performant. Iar situatia transportului iesean e chiar comica. Am locuit un an in urbe, dupa vreo 16 de București si 6 de Franta, si, cu tot respectul pentru cei de pe acest forum care incearca sa vada doar chestii pozitive, transportul in Iasi e deficitar rau. Sa n-o mai invartim dupa degete, ca avem servicii sub limita.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 28 Oct 2016 08:32:35 Titlul subiectului: |
186944 |
|
Stimabile, am spus de un milion de ori: forumul acesta nu este dedicat clientilor operatorilor de transport public de-a valma, ci pasionatilor transportului public, deci celor pentru care acest domeniu reprezinta o pasiune, asadar vin aici pentru recreere, nu pentru incrancenare sau refulare. Nu-ti place ce vezi aici si te simti manipulat, te du dara in alta parte, nu trebuie sa fii masochist! Iar daca vrei schimb de idei, concursuri de solutii si altele pentru europenizare, activeaza intr-o ONG ce-si propune sa faca lucruri concrete pentru mai bine in domeniile care te intereseaza, mergi la dezbateri publice (ca oengist sau neoengist), exprima-te acolo unde e locul pentru asa ceva, ca altfel pierzi vremea! Intelegi acum diferenta? Tu nu esti pasionat de transportul public, la fel cum nici crissbc nu e, voi sunteti doar clienti nemultumiti ai serviciilor de transport public din cutare sau cutare loc, deci nu va incadrati in publicul-tinta al acestui forum...
Uite, eu sunt membru intr-o ONG ce are anumite obiective legate de transportul public, pentru a face chestiuni concrete (dar cu o abordare constructiva, pornind de la realitati ce tin de o multitudine de aspecte) care depasesc cadrul acestui forum. Ati mers tu sau crissbc macar la dezbaterile publice ale PMUD in orasele care prezinta interes pentru voi? Aveati acolo prilej sa spuneti tot ce aveti pe suflet si sa va si auda atat persoane de la nivel decizional, cat si alti cetateni interesati ca si voi de acest domeniu, cu care sa si colaborati pe viitor daca simtiti ca ati putea face ceva impreuna. Aici nu veti face decat sa va contrati cu cei care vad si in ceea ce voi numiti rabla ceva frumos, pe voi exasperandu-va asta, si zau ca nu veti face altceva decat sa pierdeti timpul.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 28 Oct 2016 08:41:40 Titlul subiectului: |
186945 |
|
Cat despre titlul acestui subiect, ideea era ca aici sa fie prezentate si dezbatute (inclusiv cu idei de imbunatatire, dar la nivel de discutie intre pasionati, fara pretentia de a influenta decizii, prezentate fara agresivitate si nu prin prisma clientului nemultumit, ci a pasionatului care gandeste constructiv) actiunile intreprinse pentru atingerea dezideratului (pasi mai mici sau mai mari). Asa cum prezinta online (dand si ocazia cititorilor - care se presupune ca in general fac parte din publicul-tinta - sa dezbata subiectul) o revista de specialitate un produs, o actiune, etc.
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 28 Oct 2016 09:35:10 Titlul subiectului: |
186946 |
|
Macar sa se zica ceva concret ,pe puncte ,ce anume considera persoana in cauza ca il nemultumeste(si ar fi nenumarate aspecte ,de acord) ,nu sa arunci asa intr-o doara un calificativ (adevarat sau nu). In modul de fata tot postul respectiv nu e decat un fel de trolling jenant sau cel mult o postare din aia tip hater de pe fb.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 28 Oct 2016 09:47:27 Titlul subiectului: |
186947 |
|
Cat se poate de corect, caci pe mine unul textul cu cei 16 ani de Bucuresti (cu RATB?!) m-a facut sa zambesc...
|
|
Sus |
|
|
crissbc
Data înscrierii: 13/Iun/2014 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 33 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 28 Oct 2016 11:08:00 Titlul subiectului: |
186948 |
|
Radu Czech/Cristina Albu a scris: |
Uite, eu sunt membru intr-o ONG ce are anumite obiective legate de transportul public, pentru a face chestiuni concrete (dar cu o abordare constructiva, pornind de la realitati ce tin de o multitudine de aspecte) care depasesc cadrul acestui forum. |
Asa multe chestiuni concrete s-au facut de tot ca vitele suntem transportati de 20 de ani... de fapt cred ca vitele sunt transportate in conditii mult mai bune. De facut ceva, mai greu, de facut planuri si hartii pe care sa se arunce multi bani, tot inainte.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 28 Oct 2016 11:20:06 Titlul subiectului: |
186949 |
|
Ti-ai pus problema ca poate boborul e multumit sau nepasator in uriasa sa majoritate? Iar asta poti extinde la orice te inconjoara. Poate Romania are alte standarde de viata si e o mare greseala ca e in UE...
|
|
Sus |
|
|
crissbc
Data înscrierii: 13/Iun/2014 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 33 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 28 Oct 2016 11:23:04 Titlul subiectului: |
186950 |
|
Multumit nu cred ca e, vad asta in fiecare zi, dar nepasator se poate.
I-am trimis si lu nenea primarul, astept feedback. La RATP/SCTP trimiti degeaba... nesimtiti mai mari ca cei ce raspund la sesizari n-am vazut.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 28 Oct 2016 11:28:25 Titlul subiectului: |
186951 |
|
Eu am vazut si multumire pe chipurile multora. Si in atitudine. Si nu ma refer numai la transportul public, ci la tot ce ne inconjoara, cum am zis mai sus.
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Vin 28 Oct 2016 14:00:38 Titlul subiectului: |
186952 |
|
Radu Czech/Cristina Albu a scris: | Poate Romania are alte standarde de viata si e o mare greseala ca e in UE... |
Aici ai spus un mare adevar, care explica foarte multe din tara noastra. Din pacate asta e adevarul, nu ar trebui sa fim un UE.
Este ca si cum am fost admisi admis in universitate cu nota 4 cu speranta ca o sa invatam mai bine.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Oct 2016 22:42:32 Titlul subiectului: |
186960 |
|
In primul rand si oamenii de la chioscurile de bilete ar trebui sa fie adusi la "standarde europene".
Am avut o experienta foarte neplacuta cand am fost la Iasi.
Dar sa incep cu plusurile. In primul rand soferul de pe linia 50, foarte dragut cu calatorii, dadea toate informatiie daca era intrebat.
In schimb, la casa de bilete de la Piata Unirii, miercurea trecuta, cand am vurt sa imi iau un abonament pentru toate liniile pentru ziua urmatoiare, la ora 20:50, casierita a avut un comportament foarte urat, mi-a reprosat de ce mi-a venit mie ideea sa il iau acum, cand ea se pregatea sa inchida, desi programul era pana la ora 21:00.
Evident am facut o reclamatie impotriva acelei persoane, in caz ca nu voi primi raspuns voi merge mai departe. Oamenii de la casele de bilete trebuie sa fie instruiti sa nu mai aiba comportamente ca pe timpul comunismului !
Nu ca ar fi cei din Bucuresti mai breji, sunt si acolo aceleasi probleme cu oamenii.
A fost tare reactia casieritei, adica imi spunea ea MIE cum sa imi planific eu timpul ???
Treaba ei nu era sa vina titluri de calatorie pana la ora 20:59 si 59 de secunde ?
Eu am venit la ora 20:50, cand mai erau 10 minute pana la program.
Pentru ca a avut acel comportament total neadecvat eu nu mal las pana acea persoana fie va fi trasa la raspundere fie isi va cere scuze in scris !
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Silviu T-S
Data înscrierii: 03/Noi/2007 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1341 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 05 Ian 2017 21:28:14 Titlul subiectului: TRAMCLUB MAGAZIN |
187732 |
|
TRAMCLUB MAGAZIN: PESA, o lume a trenurilor și a tramvaielor
La invitația companiei PESA, reprezentanți ai Asociației TRAMCLUB Iași, alături de un grup de jurnaliști ieșeni și bucureșteni, au pășit pentru o zi într-o lume a trenurilor și a tramvaielor. Porțile companiei poloneze din orașul Bydgoszcz ne-au fost deschise, cele mai noi produse putând fi admirate îndeaproape. Ne dorim să vă împărtășim momentele cheie ale experienței poloneze și de aceea vă invităm într-o scurtă incursiune în istoria uneia dintre cele mai mari fabrici europene de profil.
Compania PESA, specializată în producerea de vehicule feroviare, și-a început activitatea în anul 1851, ca atelier de reparații pentru material rulant feroviar, în orașul Bydgoszcz (germană: Bromberg). Înainte de stabilirea suzeranității Poloniei în anul 1918, orașul făcea parte din teritoriul Prusiei, astfel explicându-se denumirea germană a acestuia. Bydgoszcz a devenit în timp un important nod feroviar, acesta fiind motivul alegerii orașului de pe râul Brda pentru construirea atelierelor de reparații. Atelierele s-au dezvoltat treptat, ocupând la începutul secolului al XX-lea o suprafață de 17 hectare, spre deosebire de un hectar în 1851. În cadrul Atelierelor ZNTK Bydgoszcz au fost reparate locomotive cu abur și vagoane de marfă, întreprinderea intrând în colaps după 1989. În anul 1991 Atelierele ZNTK au fost separate de PKP (Polskie Koleje Państwowe, în traducere „Căile Ferate din Polonia”), zece ani mai târziu devenind o companie privată, Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz Spółka Akcyjna Holding, cunoscută tuturor ca PESA. Activitatea companiei a fost orientată spre construirea de material feroviar nou, în prezent PESA producând tramvaie, locomotive, vagoane, automotoare și rame electrice în hale moderne, retehnologizate. În vederea îmbunătățirii permanente a produselor, PESA a înființat un centru propriu de cercetare, în care lucrează 300 dintre cei 5000 de angajați ai companiei. Fiabilitatea produselor PESA este rezultatul unui lung proces de proiectare, discuții și simulări cu mecanici, vatmani și ingineri.
Portofoliul actual de produse al companiei PESA include cinci modele de tramvai, respectiv JAZZ, SWING, FOKSTROT, TWIST și KRAKOWIAK. PESA este prima companie poloneză care a conceput și produs tramvaie cu podea joasă în proporție de 100%, alcătuite din două, trei, patru, cinci și șapte module, unidirecționale și bidirecționale, ce pot fi echipate cu boghiuri pentru ecartamente variate, de la 900 mm până la 1524 mm. Tramvaiele sunt construite din materiale ignifuge și sunt prevăzute cu cuști de siguranță și zone de absorbție a energiei în caz de impact. Dispozitivele multimedia aflate în dotarea standard a tramvaielor oferă control asupra sistemelor de siguranță și posibilitatea de monitorizare permanentă a echipamentelor de bază, inovație ce conduce la scăderea costurilor de mentenanță. Modelul Twist este echipat cu boghiuri basculante, ce fac posibilă exploatarea tramvaielor de generație nouă pe o infrastructură uzată. Tramvaie cu astfel de boghiuri au fost livrate în două orașe din Polonia: Czêstochowa și Wrocław. Compania PESA produce anual până la 200 de tramvaie, durata de producție a unei unități fiind de 21 de zile. Tramvaie PESA se regăsesc în prezent în dotarea companiilor de transport ale marilor orașe din Polonia (Varșovia, Cracovia, Gdańsk, Szczecin, Torun, Bydgoszcz, Katovice, Czêstochowa și Wrocław), dar și din Europa, în țări precum Bulgaria (Sofia), România (Cluj-Napoca), Ungaria (Szeged). Dotarea tramvaielor cu echipamente rezistente la temperaturi scăzute, mai joase de -25°C, a condus la comercializarea acestora și în orașe ale Rusiei, la Moscova și Kaliningrad.
Portofoliul de produse este completat de familia de automotoare LINK, 611M, 730M, ATR 220, de ramele electrice ELF, ACATUS PLUS, DOUBLE-DECKER ROLLING STOCKS și DART, model ce a primit în anul 2016 premiul iF pentru design (iF Design Award), precum și de gama de locomotive diesel, electrice și multi-system. Dincolo de inovațiile de ordin tehnic și estetic, specialiștii companiei au identificat efectele lipsei toaletelor din locomotive, astfel încât au dotat în premieră locomotivele PESA cu cabine de toaletă inspirate de cele folosite în industria aeronautică. Pentru a asigura mentenanța vehiculelor comercializate în țara vecină, Belarus, compania PESA a investit în retehnologizarea unei fabrici de profil din capitala Minsk. PESA a livrat către Belarus 20 de rame electrice, cu câte 8 vagoane, ce pot rula cu viteza de 230 km/h. Strategia de dezvoltare a companiei poloneze prevede extinderea portofoliului de produse cu rame modulare de metrou, având la bază principiul – realizarea de mijloace de transport public la cele mai înalte standarde europene, disponibile la prețuri rezonabile.
Vizitarea fabricii a reprezentat o experiență unică, la fiecare pas observând hale vechi de un veac jumătate, atent conservate la exterior și integral retehnologizate la interior. Turul a pornit de la sediul administrativ, aflat în vecinătatea gării din Bydgoszcz, străjuit spre peroanele acesteia de vechiul turn de apă. Prima oprire a fost în hala de montaj general, acolo unde piesele pentru structura caroseriilor sunt așezate pe categorii, după ce au fost tăiate în prealabil la CNC (mașină cu comandă numerică). Într-o ordine desăvârșită, reperele sunt montate și sudate pe ștanduri. Ulterior, caroseriile sunt sablate cu alice de oțel într-un departament izolat, muncitorii fiind echipați cu costume prevăzute cu ventilare la nivelul capului și a corpului. Etapa sablării este urmată de cea de vopsire, la un interval de timp ce nu depășește o oră. În caz că intervalul de timp este depășit, procedura de sablare este reluată. Astfel se obține garanția anticoroziune de până la 15 ani. Începând din anul 2017 toate vehiculele feroviare trebuie să corespundă testelor de impact. Pentru omologare sunt necesare 4 teste de impact, realizate în cadrul fabricii. Caroseriile sunt supuse testelor de impact frontal la viteza de 30 km/h. Forța impactului este absorbită de structura tip fagure, realizată din aluminiu, montată pe latura frontală a caroseriei.
A doua oprire a fost la hala Z3 – montaj echipamente tramvaie și trenuri. Buna organizare din interiorul halelor a putut fi lesne de observat și în exterior, prin marcaje cromatice, treceri de pietoni, indicatoare și senzori de viteză pentru automobile și utilaje. Hala Z3 impresionează prin dimensiuni, utilaje și numărul mare de vehicule la care se lucrează simultan. Încă de la intrare am putut urmări procesul de cablare a vagoanelor, de montare a echipamentelor, a capitonajelor și a mobilierului interior, până la cele mai mici detalii. De la specialiștii polonezi am aflat detalii inedite, precum necesarul de nu mai puțin de 18.000 de metri de cablu pentru instalațiile electrice ale unui singur tramvai Swing sau dotarea toaletelor automotoarelor pentru Belarus cu buton SOS, amplasat aproape de podea, pentru situații excepționale, leșin de pildă. De asemenea, toaletele sunt prevăzute cu senzori de fum, călătorii ce aprind țigara în cabina toaletei fiind udați și, la ieșire filmați de sistemul de supraveghere video aflat în dotare.
Turul a luat sfârșit prin vizitarea tunelului istoric, ce face legătura între fabrică și gară, subtraversand calea ferată. Tunelul a fost construit în anul 1867 pentru a facilita accesul muncitorilor către vechile ateliere de reparații. Acesta a fost bine conservat și este folosit și în prezent. Ospitalitatea gazdelor poloneze a continuat și dincolo de gardurile fabricii. Preț de câteva ore am fost ghidați să descoperim atmosfera orașului Bydgoszcz, la pas, cu tramvaiul și cu vaporașul turistic, însă această experiență constituie subiectul unui nou articol.
Mulțumim pentru invitație companiei PESA, în mod special domnișoarei Karolina Żyłka-Mróz, director de marketing al piețelor externe pentru LRV (Light Rail Vehicle) și domnului Liviu Pecican, director de marketing al pieței vest-europene.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
410.05 kb |
Vizualizat: |
de 17444 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
460 kb |
Vizualizat: |
de 17444 ori |
|
_________________ ASOCIAȚIA PASIONAȚILOR DE TRANSPORT PUBLIC TRAMCLUB IAȘI |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Ian 2017 16:31:13 Titlul subiectului: |
187858 |
|
De astazi pana duminica se afla la Iasi in teste un autobuz MAN Lion's City, diesel, Euro 6. Astazi a circulat intre orele 12 si 16:30, sambata va circula in tura normala de dupa-amiaza, iar duminica intre 8 si 16, pe traseul 42.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.61 kb |
Vizualizat: |
de 17312 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.16 kb |
Vizualizat: |
de 17312 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.14 kb |
Vizualizat: |
de 17312 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.84 kb |
Vizualizat: |
de 17312 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.05 kb |
Vizualizat: |
de 17312 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
160.3 kb |
Vizualizat: |
de 17312 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.94 kb |
Vizualizat: |
de 17312 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.34 kb |
Vizualizat: |
de 17312 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.88 kb |
Vizualizat: |
de 17312 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.09 kb |
Vizualizat: |
de 17312 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.85 kb |
Vizualizat: |
de 17310 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Ian 2017 20:52:49 Titlul subiectului: MAN A21 |
187861 |
|
Interior.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.15 kb |
Vizualizat: |
de 17219 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.86 kb |
Vizualizat: |
de 17219 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.8 kb |
Vizualizat: |
de 17219 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.87 kb |
Vizualizat: |
de 17219 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.33 kb |
Vizualizat: |
de 17219 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.61 kb |
Vizualizat: |
de 17219 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.04 kb |
Vizualizat: |
de 17219 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.59 kb |
Vizualizat: |
de 17219 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.02 kb |
Vizualizat: |
de 17219 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.31 kb |
Vizualizat: |
de 17219 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.08 kb |
Vizualizat: |
de 17218 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.27 kb |
Vizualizat: |
de 17218 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.71 kb |
Vizualizat: |
de 17218 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.24 kb |
Vizualizat: |
de 17218 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.12 kb |
Vizualizat: |
de 17218 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.77 kb |
Vizualizat: |
de 17218 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.07 kb |
Vizualizat: |
de 17218 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.73 kb |
Vizualizat: |
de 17218 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.63 kb |
Vizualizat: |
de 17218 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.41 kb |
Vizualizat: |
de 17218 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.8 kb |
Vizualizat: |
de 17218 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.46 kb |
Vizualizat: |
de 17218 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.93 kb |
Vizualizat: |
de 17218 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.13 kb |
Vizualizat: |
de 17218 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.94 kb |
Vizualizat: |
de 17218 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.31 kb |
Vizualizat: |
de 17218 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.02 kb |
Vizualizat: |
de 17218 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.93 kb |
Vizualizat: |
de 17218 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.73 kb |
Vizualizat: |
de 17218 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.22 kb |
Vizualizat: |
de 17218 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.56 kb |
Vizualizat: |
de 17218 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.19 kb |
Vizualizat: |
de 17218 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Ian 2017 21:05:21 Titlul subiectului: |
187862 |
|
Pe principiul "nu schimba daca nu e nevoie", noua generatie de autobuze de la MAN seamana izbitor de mult cu NL313 care circula la noi deja. De curiozitate, cat ar costa acest MAN Lion City comparativ cu ce s-a achizitionat in fosta licitatie (Eurobus si Citiport)?
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Ian 2017 21:24:06 Titlul subiectului: |
187864 |
|
E un A21, o poveste de succes dusa mai departe, cum ai spus, fara schimbari majore de la o generatie la alta acolo unde nu e nevoie de schimbari. Nu stiu sa-ti zic un pret, dar, autobuzul si producatorul fiind din "primul esalon", probabil ca se incadreaza in intervalul 200-250 de mii de euro. O tinta cam greu - daca nu chiar imposibil - de atins in Romania din cauza legislatiei din domeniul achizitiilor publice, ce da pretului ponderea cea mai mare la realizarea punctajului. Si e pacat, pentru ca autobuzul asta - de exemplu - este o incantare, atat pentru calator, cat si pentru sofer. Sa nu mai spunem de imaginea pentru oras...
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Vin 13 Ian 2017 22:27:35 Titlul subiectului: |
187865 |
|
Ar arata excelent in schema de culoare alb-verde. Putin ciudat partea din spate, mai ales scaunele care nu sunt la aceleasi nivel.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Ian 2017 22:35:37 Titlul subiectului: |
187866 |
|
Au optat pentru maximizarea spatiului destinat calatorilor. E drept, insa, e foarte greu sa te descurci pentru a folosi scaunele alea din spate (amelioreaza, totusi, situatia cat de cat existenta increngaturii de bare de sustinere). Am experimentat calatoria la cucurigu cu un Citaro cu motor orizontal si 2 usi, cu scaunele de la spate dispuse in "U", si a fost criminal sa ajung la scaun si apoi sa ma ridic de pe el si sa parasesc acea zona in mers.
|
|
Sus |
|
|
mureseanu_976
Data înscrierii: 01/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Feb/2018 Mesaje: 73 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Sâm 14 Ian 2017 18:46:27 Titlul subiectului: |
187874 |
|
E superb demonstratorul. Ne poti spune te rog daca va mai vizita si alte orase ?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 14 Ian 2017 19:35:43 Titlul subiectului: |
187880 |
|
Da, dar abia luni am cu cine vorbi pe tema asta.
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1032 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 14 Ian 2017 20:13:45 Titlul subiectului: |
187882 |
|
Totuși dacă România nu reprezintă o piață pentru acest autobuz datorită licitațiilor de la noi, care mai este scopul unei astfel de prezentări?
În afară de București nu văd cam pe nimeni să își permită astfel de autobuze, mai ales un lot mare.
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 14 Ian 2017 20:30:24 Titlul subiectului: |
187883 |
|
Pai am inteles ca Iasul are nevoie de vreo 70 de buc. Nu pare un numar chiar mic. Chiar pentru MAN. Si mai sunt orase din tara care au nevoie si si-au manifestat intentia pt. achizitionarea a catorva zeci de unitati. Vorbesc de autobuze noi.
Oricum ,par mult superioare MAN-urile astea fata de Isuzu sau BMC noi achizitionate la Iasi. Am mai zis ca chiar MAN-urile SH aduse mi se par mult mai bune.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|